Monday, September 17, 2012

Αποτελέσματα εκλογών

Κύριε Ζαννιά. 
Με χαρά έμαθα πως επανεξελέγητε στην θέση του προέδρου της Ομοσπονδίας Αντισφαίρισης.
Δεν έχω πολύ χρόνο για να ασχοληθώ με τα πολιτικά-διοικητικά θέματα της Ομοσπονδίας, αλλά
πιστεύω (ερμηνεύοντας την έκδηλη χαρά των συνεργατών σας) πως το τέννις στην Ελλάδα θα δει καλύτερες ημέρες.

Εγώ είμαι μία 14χρονη αθλήτρια που εδώ και χρόνια πασχίζω να βρεθώ στην κορυφή της βαθμολογίας για να αποδείξω πως αξίζω. Πως μπορώ να υλοποιήσω τις προσδοκίες των γονέων μου να διαπρέψω. Τις προσδοκίες των προπονητών μου. Γιατί έχω πολλούς.
Εχω αλλάξει πολλούς προπονητές αλλά και ομίλους, όπως οι περισσότερες φίλες μου (οι γονείς μου έβρισκαν σε κάθε όμιλο δεκάδες προβλήματα).
Οπως ακούω να λέγεται σε συζητήσεις των μεγάλων, δεν είναι δυνατόν να συναγωνιστεί κανείς τους ξένους παίκτες αν προπονείται μόνο στην Ελλάδα. Το επίπεδο είναι πολύ χαμηλό και η οργάνωση είναι χάλια.
Οταν το ακούω όμως αυτό, στενοχωριέμαι γιατί δεν θέλω να φύγω. Φοβάμαι τις μεγάλες αλλαγές. Γιαυτό σφίγγω τα δόντια και παλεύω.
Παλεύω να τους δείξω ότι δεν παίζω μόνο για να πάρω μόρια  για τις εισαγωγικές όπως κάνουν οι περισσότεροι και μετά σταματάνε  αφού διαπιστώνουν πως δεν υπάρχει μέλλον, σαν να μην συνέβη τίποτε.
Σαν να μην πόναγαν απο την προπόνηση μέσα στο γήπεδο.
Σαν να μην πόναγαν μετά απο βαριές ήττες. Σαν να μην τρέχει τίποτα
Χαίρομαι όμως που αναλάβατε πάλι εσείς και οι συνεργάτες σας, γιατί πιστεύω πως τόσα χρόνια στο τιμόνι
της Ομοσπονδίας, θα έχετε εντοπίσει τα προβλήματα που υπάρχουν και θα είναι πλέον θέμα χρόνου να τα
επιλύσετε.

Εγώ είμαι.

Εγώ είμαι μία 35χρονη που εδώ και τρία χρόνια μαθαίνω τένις στα τμήματα ενηλίκων που διοργανώνονται απο τον Δήμο στον οποίο ανήκω. Στο ίδιο τμήμα μαθαίνουν άλλοι τέσσερις δημότες. Δεν λέω ότι δεν τα πάμε καλά, αλλά δεν έχω καταφέρει ακόμη δυστυχώς να κάνω ένα φορχαντ της προκοπής παρόλο ότι διαθέτω μεγάλη θέληση να μάθω. Το άσχημο είναι πως το ίδιο πρόβλημα ή και μεγαλύτερο έχουν οι συμπαίκτες μου. Βέβαια, οι προπονητές μας είναι διαρκώς απασχολημένοι με διάφορες σημαντικές εργασίες (του ομίλου υποθέτω) και δεν τους μένει πολύς χρόνος να ασχοληθούν με εμάς. Στεναχωριέμαι όμως γιατί όπως φαίνεται, τους επιδοτείτε με αρκετά χρήματα και αυτά δεν μπορούν να φανούν ώστε να αναδειχθεί και η δική σας προσφορά.

Εγώ είμαι.
Εγώ είμαι μία μητέρα που θέλω να δώσω στο παιδί μου την ευκαιρία να μάθει να παίζει τένις. Δεν έχω όμως διασυνδέσεις με τον Δήμο ούτε με τους ανθρώπους του Διοικητικού Συμβουλίου του ομίλου.
Ισως να μην το γνωρίζετε, γιαυτό σας πληροφορώ πως δεν αντιμετωπίζονται όλοι οι μικροί αθλητές με το ίδιο ενδιαφέρον. Καταλαβαίνω πως σας δημιουργώ μεγάλη έκπληξη, αλλά έτσι έχουν τα πράγματα όπως διαπιστώνουν και άλλοι γονείς. Ετσι και εγώ αποφάσισα να ασχοληθώ με τα κοινά του ομίλου. Την επόμενη φορά ίσως με δείτε στην λίστα των υποψηφίων. Βέβαια, γνωρίζω ότι τέτοιες σκέψεις δεν συνάδουν με το πνεύμα που καλλιεργείτε εδώ και τόσα χρόνια, αλλά πιστεύω πως μόνο με την ενημέρωσή σας τα πράγματα μπορούν να καλυτερέψουν.

Συγχαρητήρια για την εκλογή σας και εύχομαι καλή πρόοδο στο τένις.
Με τιμή, 

Ντίνα Σελαδή.

No comments: