Sunday, September 16, 2012

2— Το κείμενο -Περί διαχείρισης Δημοσίου Χρήματος εστάλει στα 2 επίσημα site ΠΟΥ δυστυχώς δεν δημοσιεύθηκαν.

Οι επιστολές

13 Σεπ (Πριν από 1 ημέρα)

προς Εμένα 
Καλημέρα κ.Τάτση
Το κείμενό σας είναι ενδιαφέρον αλλά πιστεύουμε ότι δεν αφορά τους αναγνώστες μας και γι’αυτό δεν μπορούμε να το δημοσιεύσουμε.
Με εκτίμηση
Tennis24

Ακολουθούν οι ευχαριστήριες επιστολές του κ. Τσάτση προς τα “τέννις24” και “τέννις-νιούζ”.


Προς το τέννις24
Ευχαριστώ, που βρήκατε το κείμενό μου ενδιαφέρον. 
Απόρησα για τον αποκλεισμό του από το τεννιστικό ειδησεογραφικό σας σάιτ με δεδομένο ότι περιείχε μόνον ερωτήσεις, που πηγάζουν από επίσημα έγγραφα (ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ) παραγόντων του τέννις. 
Είναι επώνυμο, δεν καταγγέλlει κανέναν και τίποτα, απλά ρωτάει.
ΈΧΩ ΤΟ ΔΙΚΑΊΩΜΑ ΝΑ ΡΩΤΏ.
 Πίστευα ότι θα ήταν ενδιαφέρον για τον κόσμο του τέννις να απαντηθούν τα ερωτήματά μου και ιδίως εν όψει των αυριανών εκλογών στην ΕΦΟΑ.
Περίμενα από σας περισσότερη δημοσιογραφική ευαισθησία... Επλανήθην και εισέπραξα τον αποκλεισμό.

Να είστε καλά.
Η ζωή συνεχίζεται.
Ευχαριστώ για τον αποκλεισμό.
Αλέξανδρος Τσάτσης


Προς το “τεννις-νιούζ”

Θα ήθελα να γνωρίζω τον λόγο αποκλεισμού του κειμένου μου (ΠΕΡΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΣ) από το τεννιστικό ειδησεογραφικό σας σάϊτ.
Το κείμενό μου περιέχει μόνον ερωτήσεις, που πηγάζουν από επίσημα έγγραφα (ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ) παραγόντων του τέννις. 
Είναι επώνυμο, δεν καταγγέλλει κανέναν και τίποτα, απλά ρωτάει.
 ΈΧΩ ΤΟ ΔΙΚΑΊΩΜΑ ΝΑ ΡΩΤΏ.
 Πίστευα ότι θα ήταν πολύ ενδιαφέρον για τον κόσμο του τέννις να απαντηθούν τα ερωτήματά μου και ιδίως εν όψει των αυριανών εκλογών στην ΕΦΟΑ.
Περίμενα κι από σας περισσότερη δημοσιογραφική ευαισθησία... Επλανήθην.
Εισέπραξα τον αποκλεισμό.

Να είστε καλά.
Η ζωή συνεχίζεται.
Ευχαριστώ για τον αποκλεισμό.
Αλέξανδρος Τσάτσης


No comments: