Thursday, September 20, 2012

Απάντηση στον κ Καζίλα από τον κ Τάτση Αλεξ ,πρώην ταμία της ΕΦΟΑ

Κύριε Καζίλα,
1ον Λέτε “Δεν επιτρέπω σε κανέναν να αναφέρετε στο όνομά μου”. Δεν θα ανέφερα το όνομά σας, με δεδομένο ότι δεν γνωριζόμαστε καν, αν δεν είχατε καταθέσει εσείς εναντίον μου. Όπως αντιλαμβάνεστε το δικαίωμα, που ζητάτε για τον εαυτό σας το ίδιο δικαίωμα θα ζητούσα κι εγώ από εσάς πριν από την κατάθεσή σας.
2ον Λέτε “Δεν έχω δώσει δικαίωμα αμφισβήτησης του ήθους μου”. Πέστε μου πού εγώ στην επιστολή μου αμφισβητώ το ήθος σας; Αντίθετα με την φράση μου “Τους 3 προφανώς αυτό τους είπαν αυτό κατέθεσαν. Αυτοί δικαιολογούνται.” δείχνω καθαρά ότι παρότι μάρτυρας κατηγορίας μου εμείς οι δύο δεν έχουμε τίποτε να χωρίσουμε.
3ον Χρησιμοποιείτε στην επιστολή σας τις φράσεις: α) “Πρέπει να αναφέρουμε αλήθειες και όχι ό,τι μας συμφέρει.” Συμφωνώ απόλυτα μαζί σας και σας καλώ από κοινού να βρούμε την αλήθεια. β) “Αυτά για την αποκατάσταση της αλήθειας.” Για την αποκατάσταση της αλήθειας πρέπει να μάθουμε το πραγματικό κόστος των 2 φουσκωτών κατασκευών. Πιστεύω να συμφωνείτε και να είστε σίγουρος ότι η αλήθεια θα βγει σαν το λάδι στο νερό κι εγώ προσωπικά πιστεύω ότι θα είναι τελείως διαφορετική από αυτή, που πιθανώς να πιστεύετε σήμερα εσείς και πάρα πολλοί άλλοι.
4ον Για μένα δεν έχει καμιά σημασία αν στην κατάθεσή σας λέτε “Από όσο θυμάμαι είχαν κοστίσει συνολικά 210.000 Ε περίπου”. Και στην επιστολή σας προς εμένα λέτε ”Το κόστος αναφέρθηκε στο ταμειακό απολογισμό της Γ.Σ. στη Θεσσαλονίκη.” Σημασία για μένα έχει ποιος το είπε η από που το θυμάστε και αν εσείς μετά την δική μου ενημέρωση-ερώτημα ξαναρωτήσατε και τι απάντηση πήρατε με δεδομένο ότι στην απαντητική σας επιστολή δεν αναφέρεστε καν σε αυτό το συγκεκριμένο ερώτημα.
Οφείλω να σας ευχαριστήσω για την απάντησή σας παρότι το μοναδικό ερώτημα, που σας είχα θέσει δεν απαντήθηκε.
Εύχομαι αυτό να συμβεί, αν θελήσετε να μου απαντήσετε, και περιμένω με αγωνία και τις απαντήσεις των 4άρων άλλων πιστεύοντας ότι διαθέτουν ανάλογη με την δική σας ευαισθησία.
Αλέξης Τσάτσης



BABIS KAZILAS kazilasb107@gmail.com
9:03 AM (7 hours ago)

to me
Greek
English
  
Translate message
Turn off for: Greek
Επειδή δεν επιτρέπω σε κανέναν να ανφέρει το όνομα μου, επειδή δεν έχω δώσει κανένα δικαίωμα αμφισβήτησης του ήθους μου και τέλος επειδή πρέπει να αναφέρουμε αλήθειες και όχι ότι μας συμφέρει ,θα πρέπει κ.Τάτση να γνωρίζεται ότι στην καταθεσή μου ανέφερα την ύπαρξη των δύο φουσκωτών στην Θεσσαλονίκη.Οταν δε ρωτήθηκα για το κόστος των φουσκωτών ,ανέφερα ότι δεν γνωρίζω το ακριβές κόστος και ότι το αναφερομενο κόστος αναφέρθηκε στον ταμειακό απολογισμό της Γενικής Συνελευσης της Θεσσαλονίκης και ότι  ΤΟ ΣΏΜΑ ΕΝΕΚΡΙΝΕ ΤΟΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟ ΚΑΙ ΑΠΗΛΛΑΞΕ ΤΗΝ ΑΠΕΡΧΟΜΕΝΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΗΣ ΕΦΟΑ. Αυτά για την αποκατάσταση της αλήθειας
Με αθλητικούς χαιρετισμούς
Καζίλας  Χαράλαμπος
 Υποψήφιος Διδάκτωρ Kαθ.Φυσικής Aγωγής
Μ.Sc Sportmanager Willy Weyer Akademie Berlin
Στις 17 Σεπτεμβρίου 2012 9:16 π.μ., ο χρήστης Ta Nea Tou Tennis <taneatoutennis@gmail.com> έγραψε:

No comments: