Sunday, December 26, 2010

Orange Bowl και Ελληνόπουλα

Χρόνια πολλά σε όλους και με τις ευχές μου το 2011 να αλλάξουν προς το καλύτερο τα πράγματα στο Ελληνικό τένις .
Δεν ξέρω τι φταίει τελικά , η ΕΦΟΑ ; εμείς οι κακοί γονείς ;
οι όμιλοι ; η Πολιτεία ;
Ίσως ΟΛΑ αυτά μαζί .
Πάντως το ότι έστειλα τον Ελευθέριο στο Orange Bowl θεωρήθηκε από κάποιους λάθος και ότι ¨κακώς πιέζω το παιδί μου¨.
Κι αυτοί οι κάποιοι που το είπαν δεν είναι τυχαίοι . Είναι άνθρωποι που διοικούν το Ελληνικό τένις.
Δεν πιέζω όμως το παιδί μου , απλά προσπαθώ να κάνω τα όνειρα του πραγματικότητα δίνοντας τα πάντα (ακόμα κι αυτά που δεν έχω) .
Δεν σας κρύβω κάποια στιγμή το σκέφτηκα λίγο αλλά τελικά οι 7 νίκες του Ελευθέριου (5 στα προκριματικά και δυο στο κυρίως ταμπλό ) ενάντια σε μεγάλους αθλητές και ειδικά του Pωσου Βobrov με 6-3,6-1 μου έδωσαν κουράγιο να συνεχίσω και επιβεβαίωσαν ότι σωστά έπραξα .
Τόσο εγώ όσο και η γυναίκα μου θα συνεχίσουμε να αγωνιζόμαστε για το παιδί μας μόνοι σε ένα περιβάλλον που δεν βοηθά για τέτοιου είδους όνειρα.
Ευτυχώς που υπάρχουν και κάποιοι ιδιώτες που πιστεύουν στα όνειρα και βοηθούν την προσπάθεια μας .
Τους ευχαριστώ .
ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΩ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΤΕΝΙΣ ΤΟ 2011 ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΠΙΟ ΨΗΛΑ .
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ .
Αντώνης και Μόνικα Θεοδώρου

No comments: