Monday, September 13, 2010

Στον 32ο Ανακριτή βρίσκεται σε εξέλιξη η παραπομπή για ΑΠΙΣΤΙΑ του Σ. Ζαννιά από την Εισαγγελία Αθηνών μετά από Μηνυτήρια Αναφορά.

Εάν με καλούσε η Ανακρίτρια θα έτρεχα σαν παλαβός να καταθέσω, για να φύγει μια ώρα γρηγορότερα από επάνω μου η κακοπιστία της ισχνής αντιπολίτευσης..
Για μένα, για τα παιδιά μου, για την δουλειά μου.
http://efta7.blogspot.com/2010/01/mary.html
Όπως είδες όμως έχει ζητήσει 2 φορές αναβολή.
Τυχαίο ?
Δεν νομίζω.!
Φυσικά αυτό που σου στέλνω είναι απλώς η αρχή του κουβαριού.
Εάν θέλετε παραπάνω στοιχεία ανακαλύψτε τα ,αν θέλετε μόνοι σας.
Αντιλαμβάνεσαι ότι υπάρχουν και άλλοι άσοι στο μανίκι
Και αφού θέλεις όνομα
Ράφαελ Ναδάλ

7 comments:

DAVE said...

Βλέπεις ότι μόνος σου αυτουπονομεύεσαι , καί χάνεις το τεκμήριο της σοβαρότητας (που ούτως η άλλως δεν νομίζω πώς ως ανώνυμος είχες ποτέ)

Unknown said...

ΕΠΙΔΗ ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ ΟΣΑ ΕΧΩ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙ ΣΟΥ ΥΠΕΝΘΥΜΙΖΩ ΤΑ ΚΑΤΩΘΙ

"ΕΓΩ ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΟΛΛΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ!!!! ΠΕΣ ΜΟΥ ΠΟΣΑ ΛΕΦΤΑ ΕΞΟΔΕΨΕ Η ΕΦΟΑ ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΣΥΝΕΔΡΙΑ ΚΑΙ ΣΥΝΕΛΕΥΣΕΙΣ ΔΣ ΚΑΙ ΓΡΑΦΙΚΗ ΥΛΗ ΤΟ 2007 ΠΧ ΚΑΙ ΑΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΑ ΓΙΑ ΑΥΤΑ!!!ΤΟ ΠΟΣΟΝ ΑΝΕΡΧΕΤΑΙ ΣΤΟ ΥΨΟΣ ΤΩΝ 60.000 ΕΥΡΩ!!! ΤΙ ΕΚΑΝΕΣ ΚΑΙ ΠΟΙΟΥΣ ΤΡΑΠΕΖΩΣΕΣ ΜΕ ΤΟΣΑ ΛΕΦΤΑ???"

ΑΠΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΜΟΥ "ΔΕΝ ΜΑΣ ΤΡΟΜΑΖΟΥΝ...."

DAVE said...

Eάν αυτά που αναφέρεις είναι παράνομες πράξεις μία οδός υπάρχει επώνυμα στον εισαγγελέα.
Θέλουμε να μας πληροφορήσετε όμως πως θα χρηματοδοτήσετε εσείς το τένις όταν θα αναλλάβετε την εφοα.

Unknown said...

ΕΓΩ ΕΧΩ ΔΗΛΩΣΕΙ ΟΤΙ ΑΝ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΑΛΛΗ ΗΓΕΣΙΑ ΤΗΝ ΕΦΟΑ ΘΑ ΔΙΟΡΓΑΝΩΝΩ ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΜΙΑ ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΗ ΤΗΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΤΙΣ WILD CARDS ΠΟΥ ΘΑ ΔΩΣΕΙ ΕΝΑ ITF ΑΝΔΡΩΝ ΚΑΙ ΕΝΑ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΤΩΝ 10.000$ ΤΟ ΚΑΘΕΝΑ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΞΟΔΑ ΔΙΑΜΟΝΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ΠΛΗΡΩΜΕΝΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΘΛΗΤΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΙΤΗΤΕΣ!! ΔΙΟΤΙ ΚΑΙ ΣΠΟΝΣΟΡΕΣ ΕΧΩ ΚΑΙ Ο ΟΜΙΛΟΣ ΜΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΘΕΛΕΙ!!!

Unknown said...

ΚΑΙ ΠΑΜΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ!!!

ΜΠΟΡΕΙ ΤΟ ΑΣΥΜΒΙΒΑΣΤΟ ΤΟΥ ΣΠΥΡΑΚΟΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑ ΚΟΙΝΗ ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΔΕΔΟΜΕΝΟ ΠΛΗΝ ΟΜΩΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΘΕΣΜΟΥΣ ΑΚΟΜΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΕΛΕΣΙΔΙΚΗΣΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΑΡΘΕΙ ΑΠΟΦΑΣΗ ΠΟΥ ΝΑ ΤΟΥ ΑΙΡΕΙ ΤΗΝ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ ΕΦΟΑ!!!
ΝΑ ΥΠΕΝΘΥΜΙΣΩ ΕΠΙΣΗΣ ΟΤΙ Ο 32ος ΑΝΑΚΡΙΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑ ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑΠΟΜΠΗΣ ΤΟΥ ΣΠΥΡΑΚΟΥ ΠΕΡΙ ΑΠΙΣΤΙΑΣ!!!

ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΦΕΡΘΕΙ ΚΑΙ ΣΥΖΗΤΗΘΕΙ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΑΠΟ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΚΑΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥΧΡΟΝΗ ΠΕΙΡΑ ΑΠΟ ΜΕΝΑ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ!!! ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΜΕ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΟΠΩΣ Η Κα ΣΑΡΑΤΖΙΔΟΥ Η Κα ΛΩΜΗ ΚΑΙ Κος ΤΣΑΤΣΗΣ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΝΟΜΙΚΗ ΚΑΛΥΨΗ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ!!!

ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΛΟΙΠΟΝ ΜΠΑΙΝΕΙ ΑΜΜΕΣΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΟΤΙ ¨ΟΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΝΟΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΦΩΤΙΑ¨ ΤΟΣΟ ΑΠΟ ΤΑ ΑΝΩΤΕΡΩ ΑΛΛΑ ΟΣΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΒΙΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΤΟΥ ΣΠΥΡΑΚΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΚΑΙ ΜΑΡΤΥΡΙΕΣ ΑΤΟΜΩΝ ΠΟΥ ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΚΤΙΜΩ!!

ΕΙΝΑΙ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΘΗΚΟΝ ΜΟΥ ΚΑΙ ΔΗΛΩΝΩ ΣΤΡΑΤΕΥΜΕΝΟΣ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΚΑΝΩ ΟΤΙ ΜΠΟΡΩ ΓΑΙ ΝΑ ΑΠΑΛΛΑΧΤΕΙ Ο ΧΩΡΟΣ ΤΟΥ ΤΕΝΝΙΣ ΑΠΟ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΤΟΥ ΑΘΛΗΜΑΤΟΣ!!! Ο ΣΠΥΡΑΚΟΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ!!!

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
DAVE said...

Eάν δεν κάνω λάθος όλοι αυτοί που αναφέρεις είναι υπόδικοι για σηκοφαντική δυσφήμηση καί μάλιστα μία απο τις κυρίες έχει καταδικαστεί για ψευδορκία (όλα τα ανωτέρω σε σχέση με δικαστικές διαμάχες με τον ζανιά)