Tuesday, September 14, 2010

Ο ίδιος ο πρόεδρος της ομοσπονδίας, πέρυσι τον Απρίλιο είχε χαρακτηρίσει τον Νο 1 σήμερα αθλητή του «άσχετο».

ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΙ ΣΤΑ COURTS Ο ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΓΓΕΛΙΝΟΣ

Ο Θοδωρής με ένα προσωπικό κείμενο που ανάρτησε στο blog του, μας γνωστοποιεί την….
Επιστροφή στα γήπεδα
Συντάχθηκε από τον Ted Angelinos
Δευτέρα, 13 Σεπτεμβρίου 2010 16:40
«Καλησπέρα και πάλι......Ύστερα από σχεδόν 3 μήνες πλησιάζει η ώρα της επιστροφής στα court για αγώνες…Κάπου στο Μαρόκο, νομίζω στις 23 Ιουνίου, άμα θυμάμαι καλά στο 2ο γύρο σε ένα Future στο 2o game σε ένα drive αποφάσισε να κολλήσει το πόδι μου στο χώμα και να διαλυθεί ο αστράγαλος μου... Ήμουν στο τρέξιμο, οπότε όλο το βάρος του σώματος έπεσε στον αστράγαλο... Πολύ βαρύ διάστρεμμα 3ου βαθμού...»

Αφού εξιστορεί την περιπέτειά του αυτούς τους τρεις μήνες μας δίνει την ευχάριστη είδηση…..

«…..Εδώ και περίπου 3 βδομάδες έχω αρχίσει και προπονήσεις στο γήπεδο, έχω κάποιες μικροενοχλήσεις ακόμα αλλά σε γενικές γραμμές πάει καλά το πόδι και η όλη αποκατάσταση...Ανάλογα σε τι κατάσταση είναι το πόδι και το πως νιώθω στο γήπεδο ίσως το επόμενο σαββατοκύριακο να κάνω το πρώτο test παίζοντας προκριματικά σε ένα challenger στην Σμύρνη και μετά Futures σε σκληρές επιφάνειες... Θα αποφασίσω μαζί με τον προπονητή μου το Σταύρο για το υπόλοιπο πρόγραμμά μου.»

Σιδερένιος Θοδωρή…ακόμα πιο δυνατός, με την ευχή να κατέβεις στο ranking της παγκόσμιας κατάταξης την επόμενη χρονιά, τόσες θέσεις, όσες κατέβηκες την προηγούμενη. Και τελειώνει το κείμενό του, με την στοιχειώδη ευγένεια, που πρέπει να διαθέτει ο καθένας που σέβεται το εαυτόν του, δηλαδή να ευχαριστήσει όλους αυτούς που στάθηκαν δίπλα του και τον στήριξαν.

«……Κλείνοντας θα ήθελα να ευχαριστήσω πρώτα από όλα την οικογένεια μου που μου στάθηκαν διπλα και με στήριξαν με το παραπάνω όλο αυτόν το καιρό που ήμουν εκτος, ψυχολογικά και οικονομικά καθώς όλα τα έξοδα βγήκαν από την τσέπη μας και δεν ήταν λίγα... Το γιατρό μου το Κύριο Κατσιφαράκη, τους φυσιοθεραπευτές μου, τον Κύριο Πάνο Σοφιανό και Κύριο Λευτέρη Παυλίδη, όλο το προσωπικό στο κέντρο αποκατάστασης Λαέρτιον στον Πειραιά και όλους τους δικούς μου ανθρώπους που ήταν κοντά μου και μου δίναν κουράγιο αυτούς τους δύσκολους μήνες...Εύχομαι να μην επηρεάζεστε και πολύ με την κρίση και να ξεκουραστήκατε και λίγο το καλοκαίρι και να είστε όλοι καλά Καλό Χειμώνα
Θοδωρής»

Για όλους όσους, είναι λιγότερο σχετικοί με το ολυμπιακό άθλημα της αντισφαίρισης, όπως ο γγΑ κος Παναγιώτης Μπιτσαξής, πρέπει να τους γνωρίσουμε ότι, ο Θοδωρής Αγγελίνος είναι από πέρυσι ο Νο 1 αθλητής του τέννις στην Ελλάδα, κάνοντας μια καταπληκτική χρονιά. Αυτός και δύο-τρεις άλλοι συναθλητές του, κρατούν ακόμα ζωντανό το ανδρικό τέννις στην Ελλάδα. Στις πλάτες του στηρίχθηκε η Εθνική Ομάδα στο Davis Cup, πριν λίγους μήνες όταν ανέβηκε κατηγορία, από την τελευταία που βρίσκονταν, εδώ και τέσσερα χρόνια μαζί με την Ανδόρα, το Σαν Μαρίνο, την Μάλτα και τις άλλες ….μεγάλες δυνάμεις του παγκόσμιου τέννις. Είναι ο αθλητής που μετά από κάθε αγώνα του, κατά την διάρκεια του Davis Cup, ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας κος Ζαννιάς, έτρεχε να αγκαλιάσει και να φιλήσει, για τις επιτυχίες του.

Βλέπετε πουθενά στο κείμενο του Θοδωρή να ευχαριστεί την ΕΦΟΑ και τον Ζαννιά για την στήριξη που του παρείχε; Εκτός και αν πιστεύετε ότι ο Αγγελίνος είναι αχάριστος. Εσείς κε Μπιτσαξή, αν παρ΄ ελπίδα τύχει να διαβάσετε αυτό το κείμενο, τι γνώμη θα σχηματίσετε για τον προστατευόμενό σας; Πάντως κε Γενικέ δεν είστε ο μόνος που δεν γνωρίζετε πολλά από τέννις.Ο ίδιος ο πρόεδρος της ομοσπονδίας, πέρυσι τον Απρίλιο είχε χαρακτηρίσει τον Νο 1 σήμερα αθλητή του «άσχετο».
Σιδερένιος Θοδωρή
Πηγη: tennisvoice

6 comments:

DAVE said...

Σας έχει ζητήσει ο ακέραιος άνθρωπος Αγγελίνος (ΚΑΜΊΑ ΣΧΈΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΖΉΤΟΥΛΕς #600) να τον εκπροσωπήσετε σε κάτι; Με ποιό δικαίωμα το πιάνετε στο βρώμικο στόμα σας.

Unknown said...

ΚΑΙ ΕΣΥ ΤΙ ΕΙΣΑΙ ?? ΤΙΜΗΤΗΣ ΤΟΥ ΑΓΓΕΛΙΝΟΥ ?? Η ΜΑΝΑΤΖΕΡ ΤΟΥ ???

ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΠΑΣ ΚΑΛΑ ΓΙΑ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΟΥ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΦΑΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΔΩ ΒΑΝΝ!!

ΑΡΚΕΤΑ ΑΝΕΧΤΗΚΑΜΕ ΤΙΣ ΒΛΑΚΕΙΕΣ ΣΟΥ!!!

DAVE said...

Tί εγινε ξέμεινες από επιχειράματα και αρχισες τις απειλές;

Unknown said...

ΑΦΟΥ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΞΕΡΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΣΕΒΕΣΑΙ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΠΟΥ ΣΕ ΦΙΛΟΞΕΝΟΥΝ!!!

DAVE said...

Το τυράκι το είδες την φάκα πότε θα την δείς.το "εισαγγελέας" πως γράφεται.ε ρε γλεντια που θα γίνουν
αλήθεια το "κουγιας" π[ως γράφεται

DAVE said...

Γι αυτό έφαγες ΒΑΝΝ από τα άλλα site επειδή δεν σεβόσουν την φιλοξενεια τους η επειδη έβριζες η επειδή σικοφαντούσες ;για πες μας.
Πρωτα ησασταν "κολλητοί" τώρα που έπεσε απαγορευτικό τους βρίζεις.
και μη νομίζεις ότι πρέπει να είναι σε βαθμό κακουργήματος για να κινηθούν οι διαδηκασίες (ρώτα για να μάθεις).ε ρε γλεντια