Saturday, September 26, 2009

Γιατί τόσο πανικός για το καινούργιο site?

Ολόκληρη ανακοίνωση για το καινούργιο site που καταγράφει τα συμβαίνοντα στο Ελληνικό τέννις.
Μα όταν είσαι καθαρός σαν το διαμάντι δεν κάνεις πανικόβλητες ανακοινώσεις τρομαγμένε πρόεδρε.
Και το βασικότερο βάζεις μια φωτογραφία που να σε δείχνει άρχοντα του τερέν και της μεγάλης πλειοψηφίας που διαθέτεις!
Όχι τρομαγμένο λιοντάρι που τα έβαλε στα πόδια από ασήμαντη μειοψηφία.
Έλα αγόρι μου γίνε άρχοντας έστω και στην φωτογραφία !

1 comment:

antitennis said...

Αυτα φιλαρακο δεν τα αναδημοσιευεις ,δεν σου πανε βολικα γιατι δεν μιλαει εναντιον του 48%-και εγω δεν τον υποστηριζω με τιποτα,μην παρεξηγηθω κιολας,αλλα να εισαι σωστος και ωραιος- η δεσποινις Γεωργατου
http://www.tennisnews.gr/inside-tennis/interviews/exclusive/2820-georgatou
tennisnews.gr: Είσαι ευχαριστημένη με την υποστήριξη που έχεις από την Ομοσπονδία μας?


Ειρήνη: Είμαι ευχαριστημένη από την συνεργασία με την ΕΦΟΑ καθώς μου παρέχει τα αεροπορικά μου εισιτήρια και τον προπονητή κ. Σ. Μιχαλοπουλου για τα τουρνουά που συμμετέχω στο εξωτερικό. Επίσης μου παρέχει και wild card στα διεθνή τουρνουά που διοργανώνει εφ όσον η κατάταξη μου δεν αρκεί. Ο A.Ο. Βάρης "Ανάργυρος" μου παρέχει την προπόνηση με τον κ. Μιχαλόπουλο αφιλοκερδώς καθώς και ο γυμναστής μου κ. Η. Σισμανίδης με γυμνάζει αφιλοκερδώς και τον ευχαριστώ πολύ για αυτό. Αυτό που θα μπορούσε να βοηθήσει η ομοσπονδία είναι να βρει έναν τρόπο συνεργασίας με τον κ. Μιχαλόπουλο για να μπορεί να με συνοδεύει σε περισσότερα τουρνουά.