Thursday, October 18, 2012

Ο Ζαννιάς και η μοίρα των αθλητών του τένις στην Ελλάδος

Βασίλης Πολύμερος: "Βαρύτητα στην ανάπτυξη"


Πέτυχε τα πάντα ως αθλητής κατακτώντας δυο Ολυμπιακά μετάλλια και πολλές παγκόσμιες νίκες, αξιώνει πλέον αντίστοιχη καριέρα κι ως διοικητικό στέλεχος. 
Ο Βασίλης Πολύμερος κοσμεί με την παρουσία του από το Σάββατο 13 Οκτωβρίου το νέο Διοικητικό Συμβούλιο της Κωπηλατικής ομοσπονδίας που θα καθίσει στο πηδάλιο της ελληνικής κωπηλασίας ως το 2016. 
Ο «χάλκινος» Ολυμπιονίκης το 2004 και «ασημένιος» το 2008 ανέλαβε έφορος Ανάπτυξης της ΕΚΟΦΝΣ που αποτελεί την δεξαμενή άντλησης «Μετά το τέλος της αθλητικής μου καριέρας ήθελα να μείνω στο χώρο. Το κλίμα είναι πολύ καλό και η στιγμή ιδανική για να κάνω ένα διαφορετικό ξεκίνημα στη ζωή μου» ήταν τα πρώτα του λόγια  αναλαμβάνοντας τα νέα του καθήκοντα και συμπλήρωσε.
 «Θέλω πολύ να βοηθήσω με την εμπειρία μου σε ότι μου ζητηθεί . Ιδιαίτερα στον τομέα της ανάπτυξης όπου μετά την κατάργηση των κινήτρων τα πράγματα έχουν δυσκολέψει πρέπει να δώσουμε ιδιαίτερη βαρύτητα.
 Είμαι έτοιμος για πολύ δουλειά. Η ελληνική κωπηλασία «πλέει» σε πολύ υψηλό επίπεδο τα τελευταία χρόνια κι εκεί πρέπει να παραμείνει» κατέληξε.  

Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Βασίλης Πολύμερος είναι ο πρώτος Ολυμπιονίκης που εκλέγεται στο Διοικητικό συμβούλιο της Ελληνικής κωπηλατικής Ομοσπονδίας από την ίδρυση της το 1927.   

Φταίμε ΕΜΕΙΣ κύριε Ζαννιά που δεν αξιώθηκες Τόσα Χρονιά να μας δώσεις ένα ζηλευτό παράδειγμα Ελληνα αθλητή?

Κοίτα που κατάντησες τον Καλοβελόνη,την Παναγοπούλου,τον Οικονομίδη κτλ
Για να μην αναφέρουμε τον Κελαιδή που λύσσαξες να τον φας γιατί ΗΤΑΝ πάνω από εσένα στην γνώση του αθλήματος του.
Τον έφαγες  λοιπόν!
Και τι έγινε?
Είσαι βουτηγμένος στην ΛΑΣΠΗ  και κοροϊδεύεις τους αθλητές και τις οικογένειες τους.
Μην μου αναφέρεις τις εκλογές και την νίκη σου.
Ας είναι καλά η οικογενειακές ψήφους με τα φαντάσματα συλλόγους.

Κακομοίρη....... 
ΤΤΤ 

No comments: