Saturday, December 18, 2010

Τι γίνονται τα ταλέντα του Ελληνικού Τένις?

Στην εφημερίδα Καθημερινή στο ένθετο περιοδικό σήμερα αναφέρει ενδεικτικά ταλαντούχα παιδιά της Ελλάδος. Ένα από αυτά ο αθλητής μας Μίκος.
Διαβάζοντας για την πορεία του, αναρωτιόμουν αν ήταν σ άλλη χώρα ,θα είχε μόνο αυτή την πορεία?
Είναι γνωστό πως όλες οι Ομοσπονδίες σ όλο τον κόσμο έχουν ταλαντούχα παιδιά Επενδύουν σε τέτοιο μεγάλο σημείο ώστε να τους εκπροσωπούν όχι μόνο για το άθλημα τους αλλά και για την χώρα τους. Αλλά φυσικά και για τους χορηγούς που θα φέρουν.
Σε μας, η μοίρα του ταλαντούχου αθλητή είναι να πηγαίνει σε ρυθμό σημειωτόν.
Και αυτό γιατί είναι προτιμότερο να επενδύουμε σ όλες τις διασκεδαστικές βραδιές με κοινωνικούς παράγοντες που θα δώσουν κάποια εργολαβία στον πρόεδρο παρά να δοθούν για τα ταλέντα μας.
Εάν δείτε τον απολογισμό που σύντομα θα έχετε στα χέρια σας έστω και πριν μπούμε στην αίθουσα της Γενικής Συνέλευσης –τα τελευταία χρόνια δεν εμφανίζετε καν-, θα δείτε ότι το ποσό της ανάπτυξης και των αγώνων είναι το 5/100 .
Όλα τα άλλα διαβάστε τα για να καταλάβετε γιατί διαφωνούμε με τον επιτυχημένο πρόεδρο.

Στο δε http://www.tennisnews.gr/greek-tennis/juniors/4930-miami θα διαβάσετε ότι ..

Οι Ελευθέριος Θεοδώρου και Βαλεντίνη Γραμματικοπούλου πέτυχαν τις πρώτες τους νίκες στο κυρίως ταμπλό του 'Grand Slam των Juniors' 49th annual Junior Orange Bowl International Tennis Championship που διεξάγεται στο Miami.

Εάν είμαστε γεροί θα τα ξαναπούμε σε 4 χρόνια τι έκανε ο Ζαννιάς γι αυτά τα παιδιά.
Εμείς ξέρουμε ότι θα τους προσφέρει ένα μεγάλο 0
Εσείς φανταστείτε ότι θέλετε.

Friday, December 17, 2010

Αθλητικός Τουρισμός 2010 By EFOA .

Με το υπ αρίθ 5403 10-12-2010 έγγραφο η ΕΦΟΑ πληροφορεί τα μέλη της ότι ήρθε η ώρα του ετήσιου Αθλητικού γραφείου για τον τουρισμό του ΤΕΝΙΣ.-ΕΦΟΑ( ειδικό γραφείο στην Υμηττού )
Αυτή την φορά στην Καβάλα.
Πως της ήρθε πέρσι να πάρει την έγκριση της Γενικής Συνέλευση και να φύγει από την Πελοπόννησο και ν ανέβει στα Βόρεια, ο θεός και η ψυχή του Ζαννιά ξέρει.
Αδίκως του λέμε να τις κάνει στην Αθήνα γιατί οι περισσότεροι σύλλογοι είμαστε στην Αθήνα και πέριξ της.
Αδίκως του λέμε ότι ΤΡΟΜΑΖΕΙ να δει τους συλλόγους της Αθήνας και για αυτό τρέχει στα όρη και στα λαγκάδια της υπόλοιπης Ελλάδας, που δεν τον ξέρουν και όσοι τον ξέρουν –γι αυτό και συμμετέχουν στις ετήσιες μαζώξεις-έχουν το ίδιο κοκαλάκι που τους τρέφει μέσα από τα 900.000 ευρώ επιχορήγηση της ΓΓΑ.
Όταν μαζευτείτε λοιπόν στην Β.Ελλάδα να τους διαβάσετε τι σας γράφει το θαυμάσιο ενημερωμένο ηλεκτρονικό περιοδικό http://tennisnews.gr/greek-tennis/regional/4927-cyprustennisfederation
Γιατί όταν τα λέμε εμείς μουρμουρίζει ο κοντός με την γραβάτα ότι τον ζηλεύουμε
Ελπίζουμε να μην τον ζηλεύει και το http://tennisnews.gr/

Οι φίλοι μας στη Μεγαλόνησο και συγκεκριμένα η Ομοσπονδία Αντισφαίρισης Κύπρου όπως και πέρσι μελέτησαν τις υποχρεώσεις τους για την επόμενη χρονιά και ανακοίνωσαν ήδη τον Προγραμματισμό τους και το Αγωνιστικό καλεντάρι για το 2011. Στην Ελλάδα πάρθηκαν κάποιες αποφάσεις σχετικά με τον Αγωνιστικό Σχεδιασμό όπως μας ανακοινώνει η ΕΦΟΑ, περιμένουμε όμως το τελικό αρχείο και έναν ολοκληρωμένο Αγωνιστικό Σχεδιασμο και Καλεντάρι, ελπίζοντας να δημοσιευθεί μέσα στο 2010 και όχι του χρόνου. Ακολουθεί Δελτίο Τύπου της ΟΑΚ.
http://tennisnews.gr/greek-tennis/regional/4927-cyprustennisfederation

Thursday, December 16, 2010

Φανταστήτε τον Ζαννιά να τον ξυπνάς και να τον αναγκάζεις να πάρει αποφάσεις!!!!!

Διασυλλογικό Α΄Β Εθνικών κατηγοριών: Έναρξη αγώνων το Σάββατο.
Πέμπτη, 16 Δεκέμβριος 2010 08:41

Λαμβάνοντας υπ΄όψιν τις αντίξοες καιρικές συνθήκες και τις απεργιακές κινητοποιήσεις οι οποίες είναι σε εξέλιξη, η Εκτελεστική επιτροπή της ΕΦΟΑ αποφάσισε να ξεκινήσουν τα πρωταθλήματα μία ημέρα αργότερα από την προγραμματισμένη.

Όπου στις προκηρύξεις αναφέρεται ημέρα Παρασκευή (17/12/10) αυτή θα γίνει Σάββατο (18/12/10) , με τις ίδιες ώρες sign in και κληρώσεων, με τελευταία ημέρα του πρωταθλήματος τη Δευτέρα και για τυχόν παράταση την Τρίτη.

Το κουσούρι του Ζαννιά είναι να κάνει του κεφαλιού του.
και αυτό γιατί φοβάται.
Οταν δεν εισαι καθαρός βλέπεις παντού υπονομευτάς.
Ακριβώς γιατί ο ίδιος ειναι.
Το να τον πάρει το πρωί τα Κουφάλια και να του λένε, ν αναβάλει τους αγώνες είμαι σίγουρος ότι θα έπαθε μικροέφραγμα.
Χιλια φίδια τον ζώσαν.
Η Β Ελλάδα και τα τσιράκια να ζητούν ,δηλαδή να απαιτούν.
ΜΗΠΩΣ?
Σίγουρα θα ήθελα να έβλεπα τον πανικό του........

Tuesday, December 14, 2010

Ζαννιά ακόμα κάνεις διαβούλευση? Ααααα ντε Χάσου!!!!

Όπως κάθε χρονιά, έτσι και φέτος, στα πλαίσια του έγκαιρου και σωστού προγραμματισμού της Ομοσπονδίας Αντισφαιρίσεως Κύπρου (ΟΑΚ), ανακοινώθηκε πρόσφατα ο Προγραμματισμός και το αγωνιστικό Καλεντάρι για το νέο χρόνο, το οποίο περιλαμβάνει όλους τους αγώνες και πρωταθλήματα για το έτος 2011, τόσο στην Κύπρο, όσο και σε συμμετοχές Κυπριακών Ομάδων στο εξωτερικό. Το Καλεντάρι παρουσιάζεται αναβαθμισμένο, τονίζοντας τη μεγάλη σημασία αλλά και επαγγελματισμό που επιδεικνύει η ΟΑΚ, όσον αφορά τον αγωνιστικό τομέα των Κυπρίων αντισφαιριστών, με κύριο μέλημα της, την συνεχή αναβάθμιση των πρωταθλημάτων της αλλά και τις διακρίσεις της χώρας μας παγκοσμίως.
Για δεύτερη συνεχή χρονιά, η ΟΑΚ συνεχίζει την εφαρμογή των νέων Κανονισμών Πρωταθλημάτων με τη διεξαγωγή δυο τοπικών πρωταθλημάτων ταυτόχρονα και με τη διοργάνωση για πρώτη φορά στην Κύπρο, Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος “Tennis Europe” κάτω των 16 ετών και ενός ITF Junior Circuit -18 από την Ακαδημία Τένις Ηροδότου.

Πρωταρχικός στόχος είναι ο ορθότερος προγραμματισμός του αγωνιστικού τομέα των αντισφαιριστών, η αποσυμφόρηση των πρωταθλημάτων από μεγάλο αριθμό αγώνων, η βελτίωση της φυσικής κατάστασης των επίλεκτων αντισφαιριστών και η επιτυχής αντιπροσώπευση της χώρας μας σε πρωταθλήματα του εξωτερικού με παράλληλη αλλαγή του τρόπου βαθμολογίας, συγχωνεύοντας τη διεθνή με την τοπική. Παράλληλα, η διεξαγωγή Διεθνών και Ευρωπαϊκών Πρωταθλημάτων στην Κύπρο θα φέρει πολλαπλά οφέλη για τους Κύπριους αντισφαιριστές. Οι Κύπριοι πρωταθλητές θα έχουν την ευκαιρία άμεσης συγκομιδής Ευρωπαϊκών βαθμών και θα τους δίδεται η δυνατότητα συμμετοχής τους σε ψηλότερου επιπέδου πρωταθλήματα στην Κύπρο. Το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα “Tennis Europe” μπορεί να θεωρηθεί ως το εφαλτήριο στην περαιτέρω επαγγελματική πορεία των νεαρών αθλητών μας.

Ο αγωνιστικός τομέας θα ξεκινήσει με το Διασωματειακό Πρωτάθλημα, το οποίο αποτελεί τη μοναδική και κορυφαία Διασυλλογική διοργάνωση στην Κυπριακή αντισφαίριση. Με βάση το νέο πρόγραμμα, το Πρωτάθλημα θα διεξαχθεί σε μόνο δύο συναντήσεις, με τους μετέπειτα ημιτελικούς και τελικούς αγώνες να διεξάγονται στο Εθνικό Κέντρο Τένις. Πρώτο επίσημο πρωτάθλημα της χρονιάς θα είναι και φέτος το Εθνικό Εφηβικό, στο Εθνικό Κέντρο Τένις στη Λευκωσία. Παράλληλα, θα διεξαχθούν επτά Παγκύπρια πρωταθλήματα από ομίλους πλήρη μέλη της ΟΑΚ ταυτόχρονα με έξι από εταιρικά μέλη. Στους Βετεράνους, των οποίων τα πρωταθλήματα θα διεξάγονται πάντα σε διαφορετικές ημερομηνίες θα διεξαχθούν φέτος επίσης δύο επιπρόσθετα πρωταθλήματα, ένα τοπικό “Masters” και δυο διεθνή.

Το μήνα Οκτώβριο, θα διεξαχθεί το καθιερωμένο πλέον πρωτάθλημα στη μνήμη της Νάτιας Ιακώβου της Μαρφίν Λαϊκής και το Νοέμβριο το καθιερωμένο επίσης “Masters” της Τράπεζας Κύπρου.

Στα πλαίσια της συνεχούς αναζήτησης νέων ταλέντων από την ΟΑΚ, θα πραγματοποιηθούν και φέτος δύο Αναπτυξιακά πρωταθλήματα στο Εθνικό Κέντρο Τένις, και η νέα χρονιά αναμένεται να κορυφωθεί με τη διοργάνωση του Εθνικού Πρωταθλήματος στο τέλος του χρόνου το οποίο από πέρσι, διεξάγεται με τη μορφή “Masters”.

Πρωταρχικός στόχος της ΟΑΚ είναι όπως πάντα, η έντονη παρουσία αντισφαιριστών σε πρωταθλήματα του εξωτερικού, οι διεθνείς διακρίσεις και φυσικά η περαιτέρω άνοδος της Ομάδας μας στο Κύπελλο Ντέιβις . Όπως είναι γνωστό, η χώρα μας θα αντιμετωπίσει, σε αγώνα που θα διεξαχθεί τον προσεχή Μάρτιο στο Εθνικό Κέντρο Τένις στη Λευκωσία την ομάδα της Ουγγαρίας.

Οι αγωνιστικές υποχρεώσεις των Κυπρίων Αντισφαιριστών για το 2011, περιλαμβάνουν τόσο τα καθιερωμένα Ευρωπαϊκά Πρωταθλήματα Εφήβων, διάφορα Αναπτυξιακά Πρωταθλήματα της Διεθνούς Ομοσπονδίας, ως επίσης και πολλές ανεξάρτητες συμμετοχές αθλητών σε πρωταθλήματα του εξωτερικού. Φέτος παράλληλα, οι Κύπριοι πρωταθλητές μας κάτω των 18 ετών, αναμένεται επίσης να διεκδικήσουν επάξια σημαντικές θέσεις στο Διεθνές Κύπελλο Αφροδίτη, το οποίο θα διεξαχθεί στο Εθνικό Κέντρο Τένις στη Λευκωσία.

Ανεξάρτητα προγράμματα συμμετοχής σε επαγγελματικούς αγώνες του εξωτερικού, θα ακολουθήσουν και φέτος οι επαγγελματίες αντισφαιριστές μας Μάρκος Παγδατής, Φώτος Καλλίας και Φίλιππος Τσαγγαρίδης, ως επίσης και άλλοι Κύπριοι έφηβοι αντισφαιριστές, αναμένοντας και φέτος διακρίσεις.

http://www.cyprustennissociety.com/%CE%A4%CE%AD%CE%BD%CE%BD%CE%B9%CF%82-%CE%9A%CF%8D%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%82/%CE%95%CE%BD%CF%84%CF%8C%CF%82-%CE%9A%CF%8D%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%85/Calendar-oak-2011.html

Tuesday, December 7, 2010

Και μεις τρώμε στην μαπα τον Ζαννιά και τον ποκοπίκο

ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑΡ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΤΟΥΣ

Λίγοι ξέρουν οτι σήμερα στη παγκόσμια ειδησιογραφία υπάρχουν νέα που έχουν σχέση με Ελλάδα.

Το Κατάρ κέρδισε τη διοργάνωση του Παγκόσμιου Κυπέλλου του 2022. Ελάχιστοι ξέρουν οτι πίσω από την επιτυχία αυτη κρύβονται σχεδόν μόνο Έλληνες. Είναι οι επιστήμονες που μετα τους Ολυμπιακούς Αγώνες της Ελλάδας το 2004 μια και η πατρίδα μας δεν ... κατάφερε να τους αξιοποιήσει μεταναστευσαν για το Καταρ προσφεροντας τεχνογνωσια εκεί. Μονοι τους χωρίς βοήθεια μια που η ελληνική πολιτεία ειχε αντιμετωπίσει τοτε τους απλους εργαζόμενους στο 2004 περιπου σαν εγκληματίες. Δεν μιλάμε για την κα Αγγελοπούλου αλλα για τους απλους υπαλλήλους.

Πηγαν λοιπον σε μια χωρα που πρίν 5 χρόνια δεν ειχε καν ελληνική πρεσβεία!!!

Σχεδόν 250 ατομα μέσα σε αυτούς και ο υπογράφων. Η μεγαλύτερη εξαγωγή τεχνογνωσίας που έχει κάνει η Ελλάδα εδώ και 50 χρόνια. Και εμειναν τελικα μετα απο μια διετία γύρω στους 40.

Και κατάφεραν σε λίγα χρόνια να βάλουν το Καταρ στο Παγκοσμιο Χαρτη μέσω του Αθλητισμου
Συγχαρητήρια ανήκουν σήμερα στο Σάκη Μπατσίλα εκτελεστικός διευθυντής της ποδοσφαιρικής ομοσπονδίας του Κατάρ που ειχε καθοριστικό ρόλο στην προετοιμασία του Φακέλλου υποψηφιότητας αλλά και στους συναδέλφους του το Πέτρο το Τσίαλα, την Αφροδιτη τη Μοσχούδη, το Μιχάλη το Κανελοπουλο, το Τζιανκαρλο το Δουβη, κλπ

Για μια ακομη φορα οι Ελληνες εκτός Ελλάδος διεπρεψαν
Σε μια χωρα που πρίν 5 χρόνια δεν ειχε καν ελληνική πρεσβεία!!!
ΕΝΑ ΜΠΡΑΒΟ ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΝΙΩΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΑΝΑΤΑΣΗ ΣΑΝ ΕΛΛΗΝΕΣ
http://sarotiko.blogspot.com/

Sunday, December 5, 2010

Άντε και του χρόνου με την κούπα του εξευτελισμού σου ,κοντέ………


Για πρώτη φορά στην ιστορία της, η εθνική ομάδα Davis Cup της Σερβίας, στέφεται παγκόσμια πρωταθλήτρια. Η παρέα του αήττητου Νόβακ Τζόκοβιτς, με δύο ανεπανάληπτους θριάμβους την Κυριακή, ανέτρεψε το 1-2 της Γαλλίας και κατέκτησε τον τίτλο ξεσηκώνοντας ένα ολόκληρο έθνος... στο πόδι!

Φυσικά η Ομοσπονδία της Σερβίας δεν έχει στόχο να κατασκευάζει γήπεδα –σε κάθε χωριό και γήπεδο τέννις- γιατί αν το έκανε αυτό δεν θα εύρισκε χρόνο για ν οργανώσει το άθλημα της και σήμερα λίγα χρόνια από την διάλυση της Γιουγκοσλαβίας να στέφεται παγκόσμια πρωταθλήτρια.
Ο δικός μας –κοντός με την γραβάτα-για να βγει πρόεδρος πρέπει να έχει ψήφους. Και οι ψήφοι από τους παλιούς δεν βγαίνουν, Δεν μιλάμε για τους ευεργετημένους-όλοι ξέρουμε ποιοι είναι-.
Μόνο που πρέπει να δούμε ότι τα λεφτά δεν είναι όπως παλιά, που μοιραζόντουσαν μεταξύ Δουβή-πως λεγόταν εκείνος ο διευθυντής της ΓΓΑ? κολλητός του γραμματέα μας λόγω Ορφανού.
Όλο αυτό το σύμπλεγμα διέλυσε ότι έκανε ο κοντός την πρώτη τριετία του.
Βλέπεις η εξουσία σ ανθρώπους με 0 υπόβαθρο φέρνει αυτή την τραγική εικόνα .
Άντε και του χρόνου με την κούπα του εξευτελισμού σου ,κοντέ………

Wednesday, December 1, 2010

Μπιτσαξής-Ζανιάς-Ελληνικό τένις………..

Ανακοινώθηκε η διεξαγωγή του Διασυλλογικού Ανδρών Γυναικών .Α και Β κατηγορία.
Οποία έκπληξη!!!!
Πουθενά δεν αναφέρει την συμμετοχή της ΕΦΟΑ στα έξοδα των συμμετεχόντων συλλόγων.
Μήπως είπε κανείς στο Ζαννιά ότι μας τρέφει το τένις όπως αυτόν?
Γιατί αν το πιστεύει πρέπει να γράψει στον τρίμηνο απολογισμό της ΓΓΑ για να πάρει την επόμενη δόση ότι ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΩΣΕΙ ΦΡΑΓΚΟ ΟΥΤΕ ΣΤΑ ΕΦΗΒΙΚΑ ΟΥΤΕ ΦΥΣΙΚΑ ΣΤΟ Ν 1 ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΔΙΑΣΥΛΛΟΓΙΚΟ
Άρα που πάνε τα λεφτά?
Κύριε Μπιτσαξή
Θα μάθουμε επιτέλους ποιος σας παραμυθιάζει?

Γιατί ΕΜΕΙΣ ξέρουμε .
Το θέμα είναι να ΞΕΡΕΤΕ και εσείς