Thursday, December 6, 2012

Ωνάσειο συνεργασία …μας σώζει από την ανακρίτρια του ποινικού….. συνέχεια......

Η φιλοσοφία του νούμερο 1976 λίστα Λαγκαρντ (Ζαννιάς ) είναι…
Ότι δεν είναι δικό μου, ρήμαξε το….
Απόδειξη!
Αυτή την ώρα της πονεμένης  ελεύθερης αγοράς, λόγω σπατάλης και αδιαφανής διοίκησης του κράτους (μέρος της ο νούμερο 1976 λίστα Λαγκαρντ –Ζαννιάς-,
δίνει για να πραγματοποίηση τους όρους που έχει θέσει το Ωνάσειο στην σύμβαση της Ομοσπονδίας το ΟΛΙΓΟΤΕΡΟ 50.000 ευρώ.
Και αυτό στο ποιο ευτελές προϊόν που θέλει να προωθήσει.

Τι λέει ο νούμερο 1976 λίστα Λαγκαρντ (Ζαννιάς ) ?
-Δική μου είναι η ιστορία?
-Εγώ τι θέλω ?
-Να σώσω το τομάρι μου!
-Πρέπει να διαλέξω το καλύτερο για  να έχω καλή βιτρίνα για να είμαι πιστευτός!
Άλλο να φέρω ένα χαρτάκι από τον Χ καρδιολόγο και άλλο από το Ωνάσειο.
ΚΑΙ ΑΝΟΙΧΘΗΚΕ Η ΦΑΜΠΡΙΚΑ
Διαβάστε προσεκτικά και θα καταλάβετε γιατί όλο το παραπάνω….

Ζαννιά μην κάνεις τον βλάκα!
Αλλά μην πιστεύεις ότι και εμείς τρώμε  το κουτόχορτο σου!

Απόδειξη!




Εσύ παράγοντα του τένις,
Εσύ γονέα αθλητή,
Εσείς αθλητές του τένις 
ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΒΑΡΥΓΔΟΥΜΕΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ?
Εάν ναι 
Να τον χαιρόμαστε !

Δεν αναφέρω την ΓΓΑ 
Γιατί μαζί τα φάγαμε!


No comments: