Tuesday, August 7, 2012

Προς Μια Καινούργια Αρχή

Ολοένα γίνεται πιο εμφανής στον κόσμο του τένις η επείγουσα ανάγκη διεξαγωγής εκλογών για έναν νέο Πρόεδρο και Διοικητικό Συμβούλιο, για να απαλλαγή ο χώρος τού τένις απ’ όλα τα αρνητικά, και να προχωρήσει   προς μία υγιή ανάπτυξη, όπως σε άλλες χώρες, για το καλό των παικτών, για το καλό της οικονομίας, για το καλό της χώρας.
 Σε αντίθεση με προηγούμενες ψηφοφορίες, όταν η κρατική χρηματοδότηση ήταν το ‘κατι φυσιολογηκό’, καί όπου ο επίδοξος υποψήφιος «Πρόεδρος», συμπεριλαμβανομένης και της ομάδας του, ψηφιζόταν, ανεξάρτητα από την έλλειψη γνώσης του παιχνιδιού, ή έλλειψη οργανωτικής 
ικανότητας, η έλλειψη επιχειρησιακής  ικανότητας, στην σημερινή σκληρή, οικονομική πραγματικότητα, πρωταρχική σημασία έχει ότι το πρόσωπο του υποψήφιου Προέδρου .της EΦOA, καθώς και η ομάδα υποστήριξης του, θα πρέπει να γνωρίζουν τι λείπει από το χώρο του τένις, και  να έχουν γνώση, όραμα και δέσμευση για τον τρόπο με το οποίον θα μπορούσε οσο καλύτερα να αναπτυχτεί το Τένις.
 Το να ψηφιστεί για Πρόεδρος κάποιος διάσημος, ή μια προσωπικότητα γενικώς αλλά χωρίς γνώσεις για το παιχνίδι, που δεν διαθέτει οργανωτικές ικανότητες, ούτε όραμα για τον τρόπο ανάπτυξης του παιχνιδιού, θα είναι ότι το χειρότερο δυνατό για το παιχνίδι του τένις στην Ελλάδα
 Για να πάρουμε ένα παράδειγμα, η Πρόεδρος της Τουρκικής Ομοσπονδίας Αντισφαίρισης, η κα Ayda Ulus, είναι γνωστή ως μιά Πρόεδρος με μεγάλη οργανωτική ικανότητα , γνώστη του Τένις, με ‘business sense’par excellence
, και με μεγάλη ενέργεια και όραμα για την ανάπτυξη του τένις στη χώρα της. 
Έχει κάνει θαύματα.
 Ένα παράδειγμα το πώς κατάφερε να θέσει την Τουρκία στο διεθνή χάρτη του Τένις, είναι το πρόσφατο WTA τουρνουά στην Κωνσταντινούπολη. Αυτό ήταν ένα τουρνουά των 4.9 εκατομμύρια δολλαρίων.  Στους συμμετέχοντες συμπεριλαμβάνονται οι πρώτοι οκτώ της κορυφής, συμπεριλαμβανομένων των A. Radwanka και Caroline Vozniacki.
 Προσέλκυσε 87,763 θεατές. Χορηγοί υπήρξαν οιBNP ParibasRolexSony, τουρκικές αερογραμμές, Oriflame και άλλοι. 
 Το τουρνουά είχε μια ζωντανή κάλυψη σε 164 χώρες μέσω 22 διεθνών Τηλεοπτικών προγραμμάτων, όπου προσέλκυσαν  37 εκατομμύρια τηλεθεατές παγκοσμίως.
 Όλοι συμφωνούμε ότι υπάρχουν άνθρωποι με παρόμοιες ικανότητες στην Ελλάδα, που διαθέτουν τα απαιτούμενα, την ενέργεια, το όραμα για την ανάπτυξη του τένις στην Ελλάδα σε υψηλό επίπεδο.  Στην περίπτωσή μας, απαιτείτε κατά’ αρχήν να έχουμε στα χέρια μας από την αρχή, ένα συνολικό πρόγραμμα ανάπτυξης.
 Δεν αποτελεί μυστικό το γεγονός ότι εδώ και αρκετά χρόνια, ο κ Γιάννης  Σερκεδάκης, πρόεδρος του Ο.Α Αγίας Παρασκευής,εργάζεται καί επεξεργάζεται πάνω σ’ ένα πρόγραμμα ανάπτυξης, για το οποίο έχει μιλήση καί γράψη επανειλημμένα.                
                              


Πολλοί που συνδέονται με το ελληνικό τένις συμφωνούν ότι είναι ένα συνοπτικό, ρεαλιστικό πρόγραμμα ανάπτυξης, πολύ απαραίτητο, και αναγκαίο, ότι είναι το μόνο και μοναδικό. 
 Το πρόγραμμα απευθύνεται σε όλους τους τομείς του τένις, π.χ. την ανάπτυξη αθλητικών κέντρων, περισσότερα τουρνουά, μεγαλύτερη συμμετοχή του εμπορικού τομέα, δηλαδή, περισσότεροι χορηγοί,περισσότεροι υποστήριξη των ομίλων, ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα τουρνουά που να ενσωματώνει τα ιδιωτικά οργανωμένα τουρνουά με τα τουρνουά της ΕΦΟΑ, την ανακοίνωση κα την δημοσίευση τους το νωρίτερο ώστε η χορηγία ενός σπόνσορα να πιάνει τόπο, περισσότερη υποστήριξη με κάθε τρόπο για τους ασκούμενος παίκτες. 
 Το πρόγραμμα του κ. Σερκεδάκη απευθύνεται σε πολλά θέματα, όπως: -«Αθλητισμός και Τουρισμός»,
 -«Μάθηση εκ Αποστάσεως»,
- «Τένις και τα οφέλη για την Εθνική Οικονομία»,
- «Τένις και Υγεία», 
-«αλλαγή μοντέλου διοίκησης στην  ΕΦΟΑ» 
για να αναφερθούμε μόνο σε μερικά.                    
 Επίσης, το πρόγραμμα του  κ Σερκεδάκη περιλαμβάνει ένα πενταετές ‘Business Plan’, το οποίο υπόσχεται, μεταξύ άλλων, την προσέγγιση  χορηγών.
 Το σίγουρο είναι ότι ο χώρος του τένις στην Ελλάδα έχει ανάκγη αυτή τη στιγμή από ένα αναπτυξιακό πρόγραμμα.   Το δεύτερο σίγουρο είναι ότι η ΕΦΟΑ χρειάζεται κάποιον στο τιμόνι που να γνωρίζει όχι μόνο πως να κατέχει μια ρακέτα τένις, αλλά που επίσης να διαθέτη τα απαιτούμενα προσόντα, όραμα και ενέργεια να φέρει το παιχνίδι κοντά στα παγκόσμια πρότυπα.                       Από ότι διαβάζουμε και απ ότι γνωρίζουμε πολλοί θεωρούν αλλά και πιστεύουν ότι ο κ. Γιάννης Σερκεδάκης είναι ο  κατάλληλος.
 Διονυσόπουλος   (c)

Saturday, August 4, 2012

ΟΙ «ΣΚΕΛΕΤΟΙ» ΣΤΗΝ ΝΤΟΥΛΑΠΑ ΤΟΥ ΤΕΝΙΣ!...

Τελικά σ αυτή τη χώρα δεν βάζουν μυαλό .
 Κάποιοι  εξακολουθούν να ζουν στον κόσμο τους. Σαν να μην έχει γίνει απολύτως  τίποτα  . Κοιτούν ψυχρά τον ουρανό αδιαφορώντας για τις τεράστιες ευθύνες  που έχουν για το κατάντημα της χώρας .
 Σε κάθε χώρο υπάρχει ένας άνθρωπος που προκαλεί.!..
Στο τένις ονομάζετε Σπύρος Ζαννιάς.
Ποιος είναι ο Ζαννιιάς ;
O άνθρωπος που διέλυσε και απαξίωσε το τένις στην Ελλάδα και έχει απασχολήσει όσοι λίγοι τόσο αρνητικά την δημοσιότητα.
 Αντί λοιπόν να κάνει αυτοκριτική για τα πολλά λάθη που έχει κάνει στο άθλημα με καταστροφικές συνέπειες ....θέλει να γίνει πάλι πρόεδρος της ΕφΟΑ!
Φυσικά μια νέα υποψηφιότητα Ζαννια μόνο γέλιο προκαλεί   αφού σήμερα κανείς πλέον  δεν μπορεί να αντιμετωπίσει σοβαρά μια τέτοια υποψηφιότητα.  Ορισμένοι μάλιστα έχουν αρχίσει να το διασκεδάζουν .
 Για παράδειγμα  ΚΑΝΕΝΑΣ πρόεδρος  από της 10   Ενώσεις της χώρας μας δεν έδωσε το παρόν  παρότι επισήμως είχαν προσκληθεί  στην «προεκλογική» συγκέντρωση – πάρτι»  που είχαν ετοιμάσει  οι «γλείφοντες τον πρόεδρο»  στην έναρξη  του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Juniors στον Πόρτο Ράφτη!!
Τέτοια  επιτυχία!
Ούτε καν οι  πρόεδροι του Νομού Αττικής!
Παρ όλα αυτά η αλήθεια είναι ότι ο Ζαννιας  δεν διαθέτει σήμερα περισσότερα από 10 με 15 Σωματεία  , που τα έχουν  « κουμπάροι,   μισθοδοτούμενοι υπάλληλοι  από τον πρόεδρο και τους «σκελετούς»  του,   και μερικούς «γλείφοντες τον πρόεδρο».
Πέραν τούτου δεν είναι λίγοι εκείνοι που υποστηρίζουν ότι το ζητούμενο για τον Ζαννια είναι να ξεμπερδέψει με τις δικαστικές εκκρεμότητες  που έχει, και μετά να ασχοληθεί με τη σωτηρία του Ελληνικού Τένις.
Επειδή όμως δεν δείχνει διάθεση να αντιληφτεί τη νέα πραγματικότητα στο Τένις  , θα φροντίσουν οι εκπρόσωποι των Ομίλων να τον προσγειώσουν σ αυτήν.
TTT

Tuesday, July 31, 2012

Τένις και εκπαίδευση

Image
Ο πρωταθλητισμός και η εκπαίδευση στην Ελλάδα, είναι δύο έννοιες που δυστυχώς δεν συμπληρώνουν η μια την άλλη, όπως θα έπρεπε και όπως συμβαίνει στις προηγμένες χώρες του εξωτερικού. Το τένις δεν αποτελεί εξαίρεση και θα πρέπει να γίνουν πολλές αλλαγές για να έρθουν τα επιθυμητά αποτελέσματα.

Ο Πρόεδρος του Ομίλου Αντισφαίρισης Αγίας Παρασκευής και υποψήφιος πρόεδρος στην Ελληνική Ομοσπονδία Αντισφαίρισης, στις εκλογές που θα γίνουν πιθανότατα τον Σεπτέμβρη, κ. Γιάννης Σερκεδάκης αρθρογραφεί αναλύοντας τα βήματα και τις αλλαγές που πρέπει να γίνουν ώστε το δίλλημα "τένις ή σχολείο" να μην ταλαιπωρεί τους γονείς, τους αθλητές και την Πολιτεία...

Αξίζει να σημειωθεί ότι ο κ. Σερκεδάκης τα δύο τελευταία χρόνια έχει αναφερθεί εκτενώς στο θέμα μέσα από τις ημερίδες που έχει διοργανώσεις, από άρθρα του σε εξειδικευμένα μέσα αλλά και συζητήσεις με την πολιτειακή ηγεσία του τόπου.


"Η προετοιμασία αθλητών κορυφαίων επιδόσεων στο τένις σε σχέση με την εκπαίδευση είναι κάτι που λείπει παντελώς.

Οι μεταρρυθμίσεις στην Αντισφαίριση είναι στενά συνδεδεμένες με την εκπαίδευση και την επαγγελματική κατάρτιση και αποκατάσταση του αθλητή. Για να μπορούμε να αντιμετωπίσουμε τα ζητήματα που προκύπτουν, πρέπει να συμφωνήσουμε πρώτα σε ένα σύνολο στόχων.
Οι ΣΤΟΧΟΙ αποτελούν το συστατικό μέρος-κλειδί του συστήματος της Φ.Α. Αντικατοπτρίζουν το σύστημα κοινωνικών αξιών, οι οποίες προετοιμάζουν την νεολαία για την ζωή.
1. Ο στόχος της κοινωνίας σε ότι αφορά την αγωγή οφείλει να είναι η δημιουργία τέτοιων συνθηκών, ώστε η αγωγή που παρέχεται να συντελεί στην ολόπλευρη και αρμονική ανάπτυξη του ανθρώπου, ο οποίος να είναι δημιουργικό άτομο και ενεργό μέρος της κοινωνικής προόδου.
2. Ο στόχος της αγωγής είναι η διαμόρφωση ανθρώπου, στον οποίο να ενώνεται αρμονικά ο πνευματικός πλούτος, η ηθική καθαρότητα και η σωματική τελειότητα.
3. Ο στόχος της Φυσικής Αγωγής είναι να εξασφαλίσει με δικά της μέσα τη σωματική τελειοποίηση σε αναπόσπαστη ενότητα με την ηθική και πνευματική τελειοποίηση.
Εφ όσων συμφωνήσουμε με τους προαναφερόμενους στόχους, μπορούμε να προχωρήσουμε στη προσπάθεια αντιμετώπισης του επίκαιρου διλλήματος: σχολείο ή αθλητισμός.

Ο αθλητής-μαθητής, που ασχολείται με την αντισφαίριση σε επίπεδο πρωταθλητισμού, αντιμετωπίζει σήμερα αναπόφευκτα το δίλημμα «αθλητισμός ή σχολείο». Αυτά τα δύο όμως δεν βρίσκονται από τη φύση τους σε καμία αντίθεση. Τα φέρνει σε τεχνητή αντίθεση η (δυς-)λειτουργία του σημερινού συστήματος εκπαίδευσης.

Ο πρωταθλητής, παρά το τεράστιο φόρτο υποχρεώσεών που έχει, πρέπει οπωσδήποτε να συγκεντρώσει τις απαιτούμενες παρουσίες στο σχολείο, παρόλο που σε αρκετές περιπτώσεις εκπροσωπεί το ίδιο το κράτος σε επίπεδο εθνικών ομάδων. Το κράτος, δηλαδή η κοινωνία, του ζητάει την ιδία στιγμή και να το εκπροσωπήσει αλλά και να είναι παρών στο σχολείο. Αυτό αφορά τόσο την προετοιμασία όσο και τις αγωνιστικές του υποχρεώσεις. Σήμερα οι αθλητές που είναι άριστοι μαθητές διαλέγουν συχνά σε αυτό δίλλημα το σχολείο λόγο της μελλοντικής τους επαγγελματικής σταδιοδρομίας και παρατούν το πρωταθλητισμό.

Η λύση βρίσκεται από τη μία στην καλυτέρευση της λειτουργίας των ήδη υπαρχόντων αθλητικών σχολείων, τα οποία όμως μέχρι σήμερα απέδειξαν την αδυναμία τους να ανταποκριθούν στις ανάγκες του αθλητισμού υψηλών επιδόσεων, ή στην ίδρυση νέων αθλητικών σχολείων, που θα μπορούσαν (να «ανήκουν») να εποπτεύονται   και από τις αντίστοιχες ομοσπονδίες σε στενή συνεργασία με το ΥΠΕΠΘ και τη ΓΓΑ.

Από την άλλη προσφέρεται η λύση ενός κοινού αλλά ευέλικτου σχολείου, όπου θα μπορεί ο αθλητής-μαθητής, που δεν θα επιλέξει τη λύση του αθλητικού σχολείου (για λόγους γεωγραφικούς, οικογενειακούς ή άλλους) να παρακολουθεί κάτω από έλεγχο  του προπονητή και των γονέων τα μαθήματα που προλαβαίνει και τα υπόλοιπα θα τα κάνει μέσω Η/Υ  εξ΄ αποστάσεως με καθηγητή-ές που θα διαθέτει για αυτό το λόγο το ΥΠΕΠΘ. Το ίδιο αφορά και τις εξετάσεις, όπου ο αθλητής-μαθητής θα δίνει τις εξετάσεις όποτε είναι έτοιμος, δηλαδή ακόμα και πχ στις διακοπές ή στη διάρκεια των αθλητικών του υποχρεώσεων στο εξωτερικό.

Αυτό φυσικά σημαίνει ότι θα έχει και τη δυνατότητα να παρατείνει τη διάρκεια της μαθητείας του χωρίς αυτό να ερμηνεύεται  ότι έμεινε σε κάποια τάξη. Αυτή η ρύθμιση θα αφορά όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης, δηλαδή ιδιαίτερα το Γυμνάσιο και το Λύκειο αλλά και την τριτοβάθμια εκπαίδευση και ίσως και την βασική στις τελευταίες τάξεις του Δημοτικού.

Και οι δύο προαναφερόμενες δυνατότητες θα συνυπάρξουν συγχρόνως και ο αθλητής θα επιλέγει την πιο κατάλληλη.

Είναι αναμενόμενο, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι είναι απαραίτητο, ότι οι αθλητές υψηλών επιδόσεων θα διαλέγουν ως αντικείμενο των μελλοντικών τους σπουδών την αντισφαίριση με σκοπό να ασχοληθούν με αυτή ως προπονητές. Τα ΤΕΦΑΑ της χώρας μας θα πρέπει να αναβαθμιστούν από Τμήματα που είναι σήμερα σε Σχολές.
Αυτές οι Σχολές Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού θα αποτελούνται από δύο Τμήματα
1. Τμήμα Φυσικής Αγωγής
2. Τμήμα Αθλητισμού
και θα χορηγούν, φυσικά, ξεχωριστά Πτυχία:  το Τμήμα Φυσικής Αγωγής θα χορηγεί Πτυχίο Καθηγητή Φυσικής Αγωγής και το τμήμα Αθλητισμού θα χορηγεί Πτυχίο Προπονητή του αντίστοιχου αθλήματος.
Αυτό σημαίνει διαφορετικές εισαγωγικές εξετάσεις για το κάθε Τμήμα, διαφορετικό πρόγραμμα σπουδών και διαφορετική επαγγελματική αποκατάσταση. Διευκρινίζουμε ότι οι υποψήφιοι για σπουδές στο Τμήμα Αθλητισμού θα πρέπει να έχουν διαγράψει σημαντική σταδιοδρομία στο αγώνισμά τους για να γίνουν δεκτοί, διότι το πρόγραμμα σπουδών θα τους αντιμετωπίζει ως έτοιμους αθλητές-πρωταθλητές και θα αποφοιτούν ως προπονητές υψηλών προδιαγραφών.

Οι πτυχιούχοι αυτών των Τμημάτων θα έχουν την δυνατότητα να αλλάξουν την επαγγελματική τους ιδιότητα αποκτώντας Πτυχίο του άλλου Τμήματος μετά από διετή παρακολούθηση αυτών των μαθημάτων του άλλου Τμήματος, που δεν περιείχε το δικό τους Πρόγραμμα σπουδών.

Θεωρούμε ότι οι προαναφερόμενες προτάσεις προσφέρουν λύσεις οι οποίες θα εξαλείψουν την σημερινή τεχνητή αντίθεση σχολείο-αθλητισμός και θα καταφέρουν να συνεργαστούν αρμονικά αυτοί οι δύο χώροι, διότι είναι απαραίτητη η συνύπαρξη της απαρεμπόδιστης προετοιμασίας του αθλητή για κορυφαίες επιδόσεις μαζί με την επιτυχημένη του σχολική σταδιοδρομία και την επαγγελματική του αποκατάσταση."

Γιάννης Σερκεδάκης

Η ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΠΟΥ ΛΕΙΠΕΙ: www.All-Tennis.gr


Αγαπητοί φίλοι,

Ο αθλητισμός στην χώρα μας περνάει μέσα από τους συλλόγους. Πιστεύω ακράδαντα, ότι δεν θα πετύχουμε τίποτα, αν δεν υπάρξουν μεταξύ μας συνεργασίες.

Είμαστε μία παράμετρος του χώρου με καλές προθέσεις, αλλά περιορισμένες δυνατότητες, κυρίως οικονομικές. Οι σύλλογοι σπάνια έχουν Γραμματεία, ακόμα σπανιότερα Γραφείο τύπου, Διαφημιστή ή Site και είναι καταδικασμένοι να μην έχουν βήμα να ενημερώνουν για τις δραστηριότητες τους.

Ένα από τα πολλά και μεγάλα προβλήματα που έχω εντοπίσει στην θητεία μου στον χώρο, είναι η προβληματική επικοινωνία μεταξύ των εμπλεκόμενων. Αυτό είναι αποτέλεσμα του μικρού μεγέθους της κάθε προσπάθειας.

Αποφάσισα να υλοποιήσω ένα ενημερωτικό Site , όπου θα έχουμε όλοι μας βήμα. Θα μπορείτε να στέλνετε σημειώματα για τα προγράμματα σας, τι σχέδια έχετε, ποιους αθλητές προπονείτε, αν έχετε κενή θέση σε κάποια groups, κόστη, camps, τμήματα U10, τμήματα ενηλίκων. Γενικά οτιδήποτε θα μπορούσε να βοηθήσει την προσπάθεια σας.

Αυτό που θα είναι καλό για σας, θα είναι άλλο τόσο καλό για τις οικογένειες των αθλητών, όπου χωρίς να χρειάζεται να ψάχνουν μέσα σε πολλά sites, κάπου θα βρίσκουν συγκεντρωμένη την ενημέρωση που θέλουν. Όπου χρειάζεται, θα έχουν εύκολη μετάβαση στην πηγή της πληροφορίας με άμεσα links. Εκτός από τα δικά σας «δελτία τύπου», θα βρίσκουν το πρόγραμμα των τουρνουά, τις δραστηριότητες των προπονητών και των clubs, καθώς και άλλα σχετικά με το αντικείμενο θέματα.

Εννοείται, ότι αυτά είναι χωρίς κόστος για κανένα από εσάς.

Κάθε κείμενό σας θα μας γνωστοποιείται:

·       μέσω του site στην επιλογή ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ή
·       με e-mail στο info@all-tennis.gr

Εύχομαι καλή επιτυχία στο εγχείρημά μας. Για κάθε απορία μπορείτε να με ρωτήσετε και προσωπικά. Παράκληση, μη ξεχάσετε να ενημερώσετε για την προσπάθεια τους προπονητές και τους γονείς του περιβάλλοντος σας.

 Φιλικά,
Κώστας Κουτσάφτης

Sunday, July 29, 2012

Ηλιόλουστη Ελλάδα....

 Ασχολούμαι πλέον καθημερινά αρκετές ώρες με το τένις Όσο περισσότερο εμβαθύνω στο συγκεκριμένο άθλημα τόσο περισσότερο μου αρέσει. Είναι προφανές πλέον για εμένα ότι η Ελληνική Ομοσπονδία του τένις από τα στοιχεία που μου έχουν δοθεί να θεωρώ ότι μπορεί και να αποτελεί μια καλοστημένη παράγκα χρόνων. Διάβασα την συνέντευξη του κ. Γιάννη Σερκεδάκη στις 10/7/2012. Τα αναγραφόμενα στην συνέντευξη είναι ένα θετικό βήμα για την διάλυση της σιχαμένης, κατά εμένα, παράγκας και την προαγωγή του αθλήματος του τένις στην ηλιόλουστη Ελλάδα.

Φιλικά, Dr. Γιάννης Σακελλαρίδης

Thursday, July 26, 2012

Η ΠΑΡΑΝΟΜΙΑ, ΤΗΣ ΠΑΡΑΝΟΜΙΑΣ, Ω ΠΑΡΑΝΟΜΙΑ!!


NOMOΣ ΥΠ’ ΑΡΙΘ. 3861
Ενίσχυση της διαφάνειας με την υποχρεωτική ανάρτηση νόμων και πράξεων
 των κυβερνητικών, διοικητικών και αυτοδιοικητικών οργάνων στο διαδίκτυο «Πρόγραμμα Διαύγεια» και άλλες διατάξεις.

Άρθρο 2
Πεδίο εφαρμογής
1. Οι ρυθμίσεις του παρόντος νόμου εφαρμόζονται σε  αποφάσεις και πράξεις που εκδίδουν τα όργανα διοίκησης φορέων του ευρύτερου δημόσιου τομέα στις περιπτώσεις που αναφέρονται στον παρόντα νόμο.

2. Για τους σκοπούς του παρόντος νόμου ως φορείς του ευρύτερου δημόσιου τομέα νοούνται:
α) τα νομικά πρόσωπα ιδιωτικού δικαίου που ανήκουν στο κράτος
ή επιχορηγούνται τακτικώς, σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις από κρατικούς πόρους κατά 50% τουλάχιστον του ετήσιου προϋπολογισμού τους.
(Σ.Σ.Οι Ομοσπονδίες είναι νομικά πρόσωπα ιδιωτικού δικαίου και επιχορηγούνται ετησίως από κρατικούς πόρους κατά 100%.Συνεπώς υπόκεινται στις διατάξεις του παρόντος νόμου και η μη τήρησή των αποτελεί κλασική περίπτωση παράβασης νόμου.)

4. Στο διαδίκτυο αναρτώνται:
   6) οι προϋπολογισμοί, απολογισμοί ισολογισμοί και οι επί μέρους δαπάνες φορέων του ευρύτερου δημόσιου τομέα.
(Σ.Σ. Όλα, λοιπόν τα οικονομικά στοιχεία, λεπτομερώς, οι Ομοσπονδίες υποχρεούνται βάσει νόμου να τα αναρτούν στο Διαδίκτυο.Όπως βλέπεις κε Ζαννιά ο νόμος ορίζει εκτός από προϋπολογισμούς και απολογισμούς και ισολογισμούς να εμφανίζεις, και οι επί μέρους δαπάνες, αναλυτικά.)

   7) πράξεις διορισμού μονομελών οργάνων και συγκρότησης συλλογικών οργάνων διοίκησης των φορέων του ευρύτερου δημόσιου τομέα.

   8) πράξεις διορισμού, αποδοχής παραίτησης, αντικατάστασης ή παύσης μελών συλλογικών οργάνων διοίκησης των φορέων του ευρύτερου δημόσιου τομέα.

   9) πράξεις συγκρότησης αμειβόμενων ή μη επιτροπών, ομάδων εργασίας, ομάδων έργου και συναφών οργάνων γνωμοδοτικής ή άλλης αρμοδιότητας, ανεξαρτήτως αν τα μέλη τους αμείβονται ή όχι.
(Σ.Σ. Όχι μόνο λοιπόν τα οικονομικά στοιχεία, αλλά και διοικητικές πράξεις και αποφάσεις υποχρεούνται να αναρτούν.Μερικές φορές έχει μεγάλο ενδιαφέρον, ακόμα και μια απόφαση του Δ.Σ.όπως π.χ.πέρυσι τον Μάρτιο πριν το  Davis Cup που πήραν απόφαση να δώσουν 1.500 ευρώ μόνο στον ένα αθλητή για να αγωνισθεί, και όχι στους άλλους δύο.)

  
Άρθρο 3
Υποχρεώσεις ανάρτησης στο διαδίκτυο

1. Οι πράξεις που αναφέρονται στο άρθρο 2 του παρόντος νόμου αναρτώνται αμελλητί στο Διαδίκτυο με μέριμνα του οργάνου που τις εξέδωσε. Οι πράξεις των οργάνων διοίκησης φορέων του ευρύτερου δημόσιου τομέα, αναρτώνται
στους κατά περίπτωση οικείους δικτυακούς τόπους που αυτά διατηρούν.
(Σ.Σ. Κε Ζαννιά, ξέρεις τι πάει να πει αμελλητί; Αμέσως, πάει να πει, χωρίς χρονοτριβή, Σπυράκο.Τώρα πως γίνεται αυτό που ορίζει ο νόμος να το κάνεις αμεσώς, εσύ να το κάνεις μετά από ένα χρόνο και να είσαι ακόμα στη θέση σου αυτό μόνο εσύ και αυτοί που είχαν και έχουν την υποχρέωση να σε ελέγχουν γνωρίζουν.) 

3. Οι νόμοι, τα προεδρικά διατάγματα και οι πράξεις που αναφέρονται στο άρθρο 2 του παρόντος νόμου αναρτώνται με τρόπο ώστε να είναι δυνατή η αναζήτηση πληροφοριών και να είναι ευχερώς προσβάσιμα στον μέσο χρήστη.
(Σ.Σ. Ευχερώς προσβάσιμα τα στοιχεία στο Διαδίκτυο, λέει ο νόμος Σπυράκο. Όταν το βρείτε στο site της ΕΦΟΑ, να μου το πείτε και μένα. Σε όποιου άλλου φορέα το site μπείτε, έχετε άμεση πρόσβαση στο ΔΙΑΥΓΕΙΑ.)

Άρθρο 6
Διαδικασία ανάρτησης στο Διαδίκτυο

1. Σε κάθε φορέα ή όργανο που είναι κατά τον παρόντα νόμο υπόχρεοι σε
ανάρτηση πράξεων στο Διαδίκτυο συγκροτείται ομάδα διοίκησης έργου με
αντικείμενο την τεχνική, διαδικαστική και οργανωτική υποστήριξη της ανάρτησηςστο Διαδίκτυο. Στα μέλη των ομάδων αυτών δεν καταβάλλεται αμοιβή ή αποζημίωση. Οι ομάδες διοίκησης έργου συγκροτούνται εντός μηνός από τη δημοσίευση του παρόντος νόμου και η σύνθεσή τους κοινοποιείται στον οικείο  δικτυακό τόπο.
(Σ.Σ.Συγκροτήθηκε, λοιπόν η ομάδα έργου από δύο κυρίες της ομοσπονδίας, υπεύθυνες για το ΔΙΑΥΓΕΙΑ με απόφαση Δ.Σ. στις 29/7/2011. Ναι, καλά διαβάσατε,29 Ιουλίου του 2011, ένα χρόνο μετά. Ε, τώρα και σεις,τι ένας μήνας, τι ένας χρόνος, μήπως υπάρχει κανείς να του τραβήξει το αυτί;)

Άρθρο 10
Έναρξη ισχύος

Η ισχύς των διατάξεων του παρόντος νόμου, αρχίζει ως ακολούθως:

β) Σε ό,τι αφορά πράξεις των οργάνων διοίκησης των φορέων του ευρύτερου δημόσιου τομέα, από την 1η Νοεμβρίου 2010.

(Σ.Σ. Από 1/11/2010 ισχύει ο παρόν νόμος για τις ομοσονδίες.Ο Ζαννιάς μέχρι τέλος Ιουλίου του 2011, για εννιά μήνες δηλαδή, γράφει το νόμο στα παλιά του υποδήματα.Για μιά εβδομάδα, 29/7/μέχρι 5/8/2011, περνάει στο ΔΙΑΥΓΕΙΑ κάποια στοιχεία, και πέραν τούτου, ουδέν. Αύγουστος σε λίγο του 2012, ένας ολόκληρος χρόνος θα έχει περάσει, χωρίς καμιά ενημέρωση.Όσον αφορά τις δαπάνες, η ενημέρωση του ΔΙΑΥΓΕΙΑ σταματά στις 31/5/2011.Κατά τα άλλα ενημέρωση.......αμελλητί.)


Αθήνα, 9 Ιουλίου 2010
Ο ΕΠΙ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ ΥΠΟΥΡΓΟΣ
ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΚΑΣΤΑΝΙΔΗΣ


ΟΙ ΥΠΟΥΡΓΟΙ
                                   
ΙΩΑΝΝΗΣ  ΡΑΓΚΟΥΣΗΣ                                                                                                           ΓΕΩΡΓΙΟΣ  ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ  ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ                                                                                                                   ΛΟΥΚΙΑ − ΤΑΡΣΙΤΣΑ ΚΑΤΣΕΛΗ
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ  ΜΠΙΡΜΠΙΛΗ                                                                                                          ΑΝΝΑ  ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΡΕΠΠΑΣ                                                                                                                    ΑΝΔΡΕΑΣ ΛΟΒΕΡΔΟΣ
ΜΑΡΙΑ − ΕΛΙΖΑ  ΞΕΝΟΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΥ                                                                              ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ  ΜΠΑΤΖΕΛΗ
ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ  ΚΑΣΤΑΝΙΔΗΣ                                                                                                            ΜΙΧΑΗΛ  ΧΡΥΣΟΧΟΪΔΗΣ

Διμοσιεύθηκε στις 13/7/2010  ΦΕΚ Αρ. Φ. 112


Όλα τα καλά παιδιά,συνυπογράφουν αυτό τον νόμο.

Υ.Γ.Σπυράκο, μεταξύ μας τώρα,.....του συγκεκριμένου νόμου του έχεις γαμήσει τη μάνα.Δεν υπάρχει άρθρο που να μην το έχεις γράψει, εκεί που δεν πιάνει μελάνι.Στο ίδιο σημείο έχεις γράψει βέβαια και όλους τους παραπάνω, αξιότιμες και αξιότιμους, κυρίες και κυρίους που τον υπογράφουν. Πρόσθεσε και τους Μπιτσαξη, Γερουλάνο και Νικητιάδη, που  έπρεπε να σε ελέγχουν. Προσωπικά, στο έχω ξαναγράψει, σε παραδέχομαι. Αφού μπορείς να μπαλαμουτιάζεις με τα ψέματα και τις παρανομίες 120 συλλόγους, και δεν έχουν καταφέρει να σε χώσουν φυλακή.....αγόρι μου μπράβο σου. Στις εκλογές του Οκτωβρίου......ομορφάνδρα μου, πάρτους τα βρακιά.
Γκοοόρτσος......Γκοοόρτσος......Γκοοόρτσος!!!

Και μετά περιμένετε αυτό το κράτος να πάει μπροστά.

ΑΝΑΝΕΩΣΗ !

Ο πρόεδρος μιας Ομοσπονδίας  δεν πρέπει να είναι μετά από 16 χρόνια στον ίδιο θώκο.
Όχι 2, όχι 3, όχι 4 πόσο μάλλον 5 τετραετίες.τις οποίες τις κερδίζει με τους γνωστούς τρόπους που έφεραν την χώρα ως εδώ 
Ότι ήταν να προσφέρει το πρόσφερε τουλάχιστον για 2 τετραετίες,
Πρέπει ν αποχωρήσει και πιστεύουμε οτι αυτή η ανανέωση θα ταράξει τα λιμνάζοντα ύδατα.