Monday, December 3, 2012

ΤΟ *ΖΕΪΜΠΕΚΙΚΟ* ΤΗΣ ΕΥΔΟΚΙΑΣ


Η ΕΦΟΑ  μας ενημερώνει.

Mε επιτυχία πραγματοποιήθηκαν το Σάββατο (1/12) το βράδυ τα εγκαίνια της έκθεσης της ζωγράφου και αθλήτριας του τένις, Εύης Παντελέων.
Τα έργα θα εκτίθενται στο κτίριο της Ε.Ο.Ε., στο Χαλάνδρι, Λ. Βικέλα 52, μέχρι την Παρασκευή 6/12/2012……. 

Ο πρόεδρος της ΕΦΟΑ κ. Σπύρος Ζαννιάς έκανε την ακόλουθη δήλωση: «Θέλω να συγχαρώ την Εύη Παντελέων για την δουλειά της και της εύχομαι να είναι πάντα δημιουργική. Είμαι βέβαιος ότι την ακολουθούν οι ευχές ολόκληρης της οικογένειας του τένις.»
Μια διόρθωση. Όχι αθλήτρια, πρώην αθλήτρια η κα Πανταλέων (δεν θα μπορούσε να είναι διαφορετικά, μεγαλοκοπέλα ούσα), και νυν παράγοντας του τένις.
 Έχει σημασία η διευκρίνηση. 
Άλλο αθλητής, άλλο παράγοντας και μάλιστα ψήφος θηρεύσιμος.
Μια μετάφραση των όσων εννοούσε ο ποιητής. 
«Συγχαρητήρια Εύη μου, να είσαι πάντα δημιουργική  και μη ξεχνάς ότι σε λίγο έχουμε εκλογές στην ΕΟΕ, και πρέπει να είμαι παρών, για να μπορέσεις να κάνεις και του χρόνου την έκθεση.
 Και προσέξτε εκεί στην ΣΤ’ Ένωση που είσαι Γενική Γραμματέας, ιδιαίτερα τώρα που μας προέκυψε «αντιφρονών» ο Θεοδωρόπουλος».
Μια ερώτηση .
Επειδή είχαμε διαβάσει ότι  η έκθεση είναι υπό την αιγίδα της Ελληνικής Φίλαθλης Ομοσπονδίας Αντισφαίρισης , κάτι που εμπεριέχει συνήθως και την έννοια της οικονομική υποστήριξης, να ρωτήσουμε αν υπήρξε οικονομική βοήθεια;
Μια ιδέα. 
Επειδή ο «καβούριας»,δεν υπάρχει περίπτωση να σε στήριξε οικονομικά, δεν του λες να αγοράσει πίνακες να διακοσμήσει τα γραφεία της ΕΦΟΑ.
 Εξ’ άλλου είναι γνωστά τα «Ευεργετικά του αισθήματα».
 Δεν βλέπετε πόσες οικονομικές διευκολύνσεις κάνει στην Ομοσπονδία.
 Για να μη λες ότι εμείς δεν σε στηρίζουμε.
Και τέλος μια συμβουλή. 
Μην αναλίσκεσαι στη λογική ποιοι γράφουν.
Είναι προτιμότερο για το άθλημα να ασχοληθείς με το τι γράφουν, αν πραγματικά αγαπάς το τένις, χωρίς ιδιοτέλεια. 
Φέρεις ευθύνη κυρία μου, όταν στηρίζεις αυτόν που έχει υπερχρεώσει την Ομοσπονδία με πάνω από δύο εκατομμύρια ευρώ, και δεν μπαίνεις στον κόπο να προβληματισθείς.
 Τα φαινόμενα τύπου Ζαννιά εσείς τα επωάζεται.
Και δεν μπορείς να ισχυρισθείς ότι δεν γνωρίζεις.
Το καταλάβατε κα Ευδοκία;

Υ.Γ. Αν διαχωρίσουμε τον παραγοντικό σας ρόλο, και περιορισθούμε στον καλλιτεχνικό, δεν έχουμε παρά να σας συγχαρούμε για τα έργα σας, τα χαρήκαμε.

Sunday, December 2, 2012

ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΙΩΑΝΝΙΔΗ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ«ΤΑ ΨΕΥΤΙΚΑ ΤΑ ΛΟΓΙΑ, ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ.......»


ΟΜΙΛΙΑ - Συζήτηση επίκαιρης ερώτησης σχετικά με τη χρηματοδότηση των αθλητικών ομοσπονδιών (Αποσπάσματα)
Πέμπτη, 15 Νοεμβρίου 2012 
ΠΡΟΕΔΡΕΥΩΝ (Λεωνίδας Γρηγοράκος): Ο Υπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού κ. Ιωάννης Ιωαννίδης έχει το λόγο για τρία λεπτά.
ΙΩΑΝΝΗΣ ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ Ευχαριστώ, κύριε Πρόεδρε.
Ευχαριστώ και τη συνάδελφο κ. Καραμανλή για την επίκαιρη ερώτηση.
H κρίση που σήμερα βιώνουμε είναι πολυεπίπεδη και επηρεάζει όλες τις κοινωνικές δραστηριότητες και φυσικά και τον αθλητισμό.
Το 2009 ο προϋπολογισμός της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού ήταν περίπου 205.000.000 ευρώ. Φέτος, το 2012, ήταν 99.800.000,  μείωση πάνω από 50% σε αυτήν την τριετία. Για το 2013 προβλέπεται να είναι 66.000.000 ευρώ, νέα μείωση 33% στον ήδη μισό προϋπολογισμό.
Ειδικότερα, απαντώντας στο πρώτο ερώτημά σας, θα ήθελα να πω ότι, ο αθλητισμός είναι συνταγματικά κατοχυρωμένος με το άρθρο 16 παράγραφος 9 του Συντάγματος. Τελεί, λοιπόν, υπό την προστασία και την ανώτατη εποπτεία του κράτους. Η χρηματοδότησή του γίνεται με βάση τον εκτελεστικό νόμο 2725/1999, όπως ισχύει.
 Με ρωτάτε τι προτίθεμαι να κάνω εγώ Θα πάμε στο Υπουργείο Οικονομικών και θα ζητήσουμε να αυξήσουμε αυτόν τον προϋπολογισμό. Αν τυχόν δεν γίνεται, η τελευταία ελπίδα είναι ο ΟΠΑΠ. 
ΙΩΑΝΝΗΣ ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ (δευτερολογώντας)
Αυτά που είπατε είναι πολύ σωστά. Πρέπει να ελέγχουμε και το παραμικρό ευρώ. Εμείς δεν ζητάμε χάρη για τον αθλητισμό. Ο αθλητισμός είναι υποχρέωση. Οι άνθρωποι που αθλούνται θα γλυτώσουν τα φάρμακα. Η σχέση του αθλητισμού με το Υπουργείο Υγείας είναι 1/7. Αν βάλουμε, λοιπόν, ένα εκατομμύριο στον αθλητισμό, θα γλυτώσουμε επτά εκατομμύρια. Η πολιτεία έχει αποδεχθεί την αυτονομία του αθλητικού κινήματος. Εκείνο όμως το οποίο είναι αναφαίρετο δικαίωμα και κατοχυρωμένο είναι να ελέγχεται ο τρόπος διάθεσης των ποσών που λαμβάνουν από τον κρατικό προϋπολογισμό καθώς και –σε κάθε περίπτωση- να γίνεται υπεράσπιση του δημοσίου συμφέροντος ελέγχοντας τη νομιμότητα των πράξεών τους. Στη Γενική Γραμματεία Αθλητισμού  λειτουργούσε και ο μόνιμος ελεγκτικός μηχανισμός, το Ελεγκτικό Συμβούλιο του άρθρου 52 του ν. 2725/1999 όπως ισχύει. Επρόκειτο για μια Επιτροπή, τα μέλη της οποίας έναντι αμοιβής προέβαιναν τακτικά σε ενδελεχείς ελέγχους στις ομοσπονδίες.  
Δεδομένου όμως πλέον της οικονομικής στενότητας που δεν επιτρέπει την πολυτέλεια των αμοιβών, υπάρχουν ακόμα στην πατρίδα άνθρωποι –και το λέω με περηφάνια- που είναι εθελοντές και θέλουν να λειτουργήσουν χωρίς αμοιβή. Ανέβηκαν, λοιπόν, επάνω στο γραφείο μου πάρα πολλά άτομα από την υπηρεσία και πρότειναν να κάνουν ομάδες εργασίας –όχι επιτροπές που είναι έμμισθες- ώστε να ελέγξουν όλες τις ομοσπονδίες.
Οι εκλογές των ομοσπονδιών τελειώνουν. Δεν το κάναμε μέχρι τώρα για να μην πουν ότι ο Ιωαννίδης, η πολιτεία ανακατώνονται ποιος θα βγει στις ομοσπονδίες. Είμαστε απέξω σε όλα αυτά. Τελειώνουν, λοιπόν, οι εκλογές και θα μπούμε και θα ελέγξουμε όλες τις ομοσπονδίες. Δεν υπάρχει περίπτωση ποτέ να αφήσουμε να ξοδευτεί έστω και ένα ευρώ και να πάει στράφι. Επίσης, μπορούμε να ζητήσουμε και τη βοήθεια του Υπουργείου Οικονομικών για να ελέγξει.........
Ευχαριστώ.
«Τα ψεύτικα τα λόγια, τα μεγάλα........». Αρκετά με τα ψέματα κε Ιωαννίδη, δεν είμαστε από το το Κουρδιστάν.....ντόπιοι είμαστε, πατριώτες. Πρέπει να συνειδητοποιήσετε ότι, όταν μας δουλεύετε με τα ψέματά σας......μας προσβάλλετε.Έχετε κάνει, κενό λόγου τον όρκο σας να τηρείτε τους νόμους και να υπηρετείτε την πατρίδα.
Να σας θυμίσουμε, κε Ιωαννίδη, ότι ήσασταν Υφυπουργός Αθλητισμού από τον Σεπτέμβριο του 2007 μέχρι τον Οκτώβριο του 2009. Να σας ρωτήσουμε, τι κάνατε για τον έλεγχο των Ομοσπονδιών, τότε που δεν υπήρχε πρόβλημα με τις αμοιβές του Ελεγκτικού Συμβουλίου; Τίποτα. Η Ομοσπονδία Αντισφαίρισης έχει να ελεγχθεί από το 1997. Να σας ρωτήσουμε, σε ποια περιοχή της Θεσσαλονίκης είναι το Κέντρο Αντισφαίρισης, και  τι κάνατε για να μάθετε τι έγινε το 1.250.000 ευρώ, των Ελλήνων φορολογουμένων που δόθηκε το 2004 γι’ αυτό το έργο; Για ένα έργο εφάμιλλο του Ολυμπιακού Κέντρου της Αθήνας, που θα γίνονταν στην πατρίδα σου, εκεί όπου εκλέγεσαι, όχι μόνο δεν νοιάστηκες που πήγαν τα λεφτά, αλλά κάλυψες και συνεχίζεις να καλύπτεις σκανδαλωδώς τον υπεύθυνο.
  Και έρχεσαι τώρα και μας λες..... «δεν υπάρχει περίπτωση ποτέ να αφήσουμε να ξοδευτεί έστω και ένα ευρώ και να πάει στράφι». Ντροπή.
Ούτε τώρα πιστεύουμε στις εξαγγελίες και τις υποσχέσεις κε Ιωαννίδη. Έχουμε πειστεί πλέον, μετά από τρία μνημόνια,’οτι εσύ και ο προστατευόμενός σου, είστε μέλη μιας κλίκας που νέμεται την εξουσία, σε βάρος των Ελλήνων φορολογουμένων.
«ένας αγανακτισμένος» .

ΑΦΕΑ συνέχεια…

Η γνωστή ΑΦΕΑ με τα 60.000 ευρώ βάσει του σχεδίου που της έχει οργανώσει ο Νούμερο 1967 εφαρμόζει τις εντολές του. π.χ
Εκλογές 2012 στην Λάρισα.
Έχουν κλειστεί τα δωμάτια από την ΑΦΕΑ των ανθρώπων συγγενών και φίλων που θα ψηφίσουν πιστοποιημένα ( 3ος όροφος-θυμάστε?)
Έχει κλειστεί η αίθουσα δεξιώσεων η οποία με ταμπέλα στο λόμπι του ξενοδοχείου ανακοινώνει την εκδήλωση της ΕΦΟΑ  με ταμπέλα της (ΑΦΕΑ ) τους οποίους καλεί να παραβρεθούν  όλοι οι εκπρόσωποι των παρευρισκομένων σωματείων.
Και  ως του  θαύματος ,όταν οι εκτός συστήματος εμφανίζονται στην αίθουσα  σηκώνετε   ο πολλά … ελαφρύς κ Βασίλας και δηλώνει ότι η αίθουσα έχει κλειστεί από τον κ Ζαννιά 
Τα σωματεία όπως καταλαβαίνετε είναι δικά μας και δικά σας
Βέβαια  το  δείπνο η αίθουσα και παρεμφερή τα πληρώνει η ΑΦΕΑ όπως σωστά έχει ανακοινώσει η διεύθυνση του ξενοδοχείου
Παρεμπιπτόντως τα δωμάτια είχαν κρατηθεί από την ΑΦΕΑ  και κανείς από τους διαμένοντες δεν πλήρωσε ένα ευρώ γιατί τα δωμάτια  πληρώθηκαν μ ένα τιμολόγιο που εξοφλήθηκε από την ΑΦΕΑ, η οποία άλλωστε είχε αναλάβει επ αμοιβή την διοργάνωση της Γενική Συνέλευσης με διαγωνισμό άραγε?)
Μην σας διαφεύγει ότι εκεί διέμειναν φάγανε οι άνθρωποι του συστήματος χωρίς να πληρώσουν δεκάρα
Οι εκπρόσωποί των άλλων σωματείων πλήρωσαν από την τσέπη τους τα έξοδα της παραμονής τους στην Γενικά Συνέλευση άλλα ξενοδοχεία που βρήκαν μόνοι τους

Να που πάει ένα μέρος από τα 60000 ευρώ που περισσεύουν....όλοι μαζί τα φάγαμε ...στην πράξη (δείπνο κτλ)

(θυμάστε υπερτιμολογημένα εισιτήρια και άλλα)
Θα δεχθούν οι σύλλογοι στην νέα Γενική Συνέλευση να εξαργυρώσουν ένα δωμάτιο και ένα γεύμα με την ψήφο τους
Χαλάλι τους; 
Εκεί που φτάσανε την Ελλάδα τέτοια μας αξιζουν 
Οι υπόλοιποι εκπρόσωποί των συλλόγων ας βάλουν βύθια το χέρι στην τσέπη να πληρώσουν τα έξοδα τους 
Η ΑΦΕΑ δεν έχει για αυτούς
Κύριοι του ΔΣ  κανένας δεν έθεσε το ερώτημα γι αυτή την αισχρή και αποδιοπομπαία πρακτική 
Καταφέρατε να γίνετε όλοι ίδιοι και συνένοχοι
Αυτές είναι πρακτικές για αθλητική ομοσπονδία που υπηρετεί τον ελληνικό αθλητισμό?
Η μήπως.....


Saturday, December 1, 2012

Το μεγάλο κόλπο με την ΑΦΕΑ και η επαναλαμβανόμενη ταμιακή διευκόλυνση του Νούμερο 1976 (Ζαννιά )

Ας κεντήσουμε λίγο ανεβατό και σταυροβελονιά το σύστημα ΑΦΕΑ.

-Εισιτήρια που στην αγορά κοστίζουν 170 ευρώ .
-Χρεώνονται στην ΕΦΟΑ  770 ευρώ από την ΑΦΕΑ
-Έχουμε  100 εισιτήρια
-Κεντάμε το ανεβατό 100 εισιτήρια X 770 ευρώ = 77.000 ευρώ
-Απαιτεί η ΑΦΕΑ 77.000 ευρω!

Έρχεται ο Νούμερο 1976 (Ζαννιάς)  και διευκολύνει με 60.000 την ΕΦΟΑ
-Πληρώνει η ΕΦΟΑ 77.000 ευρώ.
-Επιστρέφει η ΑΦΕΑ 60.000 ευρώ.
Ποιος παίρνει την διαφορά ?

Και ερχόμαστε στην σταυροβελονιά
Κύριε Αθαναηλίδη, κύριε Γρίβα ,και λοιποί εντιμότατοι διοικητικό συμβούλιο.!
Έχετε κάνει έλεγχο τα λεγόμενα του Νούμερο 1976?
Γνωρίζετε τις πραγματικές τιμές των εισιτηρίων?
Μήπως γίνετε διαγωνισμός και δεν το ξέρουμε?
Και όταν ερωτάτε (εάν ερωτάτε) γιατί τα εισιτήρια είναι ποιο ακριβά ,η απάντηση σας καλύπτει?

Όλοι είστε συνυπεύθυνοι κύριοι !!
Το μαζί τα φάγαμε σε συνέχεια…

Friday, November 30, 2012

ΤΑ ΜΑΥΡΑ ΜΕΣΑΝΥΚΤΑ...ΤΗΣ ΔΙΑΥΓΕΙΑΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΤΕΝΙΣ


ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ Νο 217      ΤΗΣ 08.08.2012
ΘΕΜΑΤΑ ΗΜΕΡΗΣΙΑΣ ΔΙΑΤΑΞΗΣ
ΘΕΜΑ 2ο
- Αποδοχή ταμειακής διευκόλυνσης του Προέδρου κ. Ζαννιά προς την Ε.Φ.Ο.Α.
ποσού 60.000,00 €.
Κατόπιν διαλογικής συζήτησης ομόφωνα το Δ.Σ. προέβη στην αποδοχή της
ταμειακής διευκόλυνσης εκ μέρους του Προέδρου κ. Ζαννιά προς την Ε.Φ.Ο.Α.,
ποσού 60.000,00 €.


ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ Νο 218     ΤΗΣ 20.08.2012
ΘΕΜΑΤΑ ΗΜΕΡΗΣΙΑΣ ΔΙΑΤΑΞΗΣ
ΘΕΜΑ 1ο
- Ανακοινώσεις Προέδρου - Ενημέρωση.
Ο Πρόεδρος κ. Ζαννιάς ενημερώνει το Δ.Σ. για την χορηγία της ΟΠΑΠ Α.Ε.
ποσού 60.000,00 € για σωματεία που βρίσκονται σε νησιά, στα 10 καλύτερα
σωματεία 60.000,00 €. Ακολουθούν τα ακριτικά σωματεία.


Λίγο πρίν τις εκλογές 2012 του ελληνικού τένις...!!

Παρακολουθήστε όλοι εσείς που είστε ακόμη βαθειά νυχτωμένοι...για το πως χρηματοδότησε το Νούμερο 1976...την επανεκλογή του!
Παρακολουθήστε την μεθοδολογία εξαπάτησης του ΔΣ...και  της ‘ΔΙΑΥΓΕΙΑ’...και φυσικά την μόνιμη ληστεία του ελληνικού τένις.

Λίγες μέρες λοιπόν πριν τις εκλογές Σεπτεμβρίου 2012, το γνωστό Νούμερο  χρησιμοποιεί την χορηγία του ΟΠΑΠ αποκλειστικά για την επανεκλογή του.
Αφού λοιπόν εμφανίζεται στις 08 Αυγούστου σαν ‘διευκολυντής’ της ΕΦΟΑ με το ποσό των 60.000 ευρώ που έβαλε από την τσέπη του (έκανε ανάληψη από την HSBC Ελβετίας άραγε;)... στην συνέχεια στις 20 του ίδιου μήνα, διαβάζουμε ότι πήρε χορηγία (προσωπική άραγε;) με το ίδιο ακριβώς ποσό η ακριβές πολλαπλάσιο του (τι σύμπτωση)... για να πάει πού;
Διαβάστε με προσοχή την ανακοίνωση του... και πείτε μας τι καταλάβατε!

Πόσα ήταν τα χρήματα της χορηγίας;
  1. 60.000 ευρώ
  2. 120.000 ευρώ
  3. Άλλο
 Πού κατέληξαν τα χρήματα;
  1. Για σωματεία που βρίσκονται σε νησιά
  2. Στα 10 καλύτερα σωματεία
  3. Ακολουθούν τα ακριτικά σωματεία
 Όποιος κατάλαβε...παρακαλούμε πολύ να μας ενημερώσει...

Λοιπόν για να μην το κουράσουμε…
ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΜΑΥΡΑ ΜΕΣΑΝΥΚΤΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΒΟΗΤΗΣ ΔΙΑΥΓΕΙΑΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΤΕΝΙΣ...

Ποιος θα μας εξηγήσει τι κάνουν οι υποτιθέμενοι ‘θεματοφύλακες’ με το συγκεκριμένο Νούμερο της λίστας Lagard…και πώς αποδέχονται τις αρλούμπες που στέλνει στο ΔΙΑΥΓΕΙΑ;;

ΔΙΑΥΓΕΙΑ σημαίνει:
Τα χρήματα πήγαν στο τάδε σωματείο... με το Χ ποσόν στο καθένα... και για τον Ψ λόγο...
Ονόματα, Διευθύνσεις, Ποσά...ΤΑ ΠΑΝΤΑ...που πηγαίνει και το τελευταίο ευρώ του έλληνα φορολογούμενου.
Και φυσικά πρίν από το ΔΙΑΥΓΕΙΑ...όλες τις λεπτομέρειες θα έπρεπε να τις γνωρίζουν από την πρώτη μέρα οι άνθρωποι του ελληνικού τένις...(ενδιαφέρον θα είχε να μάθουμε και ποιά θεωρεί το Νούμερο1976 ... σαν καλύτερα 10 σωματεία)

Τόσα χρόνια δεν κατάφερε να βρεί την παραμικρή χορηγία για τους αθλητές και το άθλημα, απεναντίας οι ελάχιστες χορηγίες ...και τι σύμπτωση ..την προεκλογική περίοδο (ΤΤ,ΟΠΑΠ), χρησιμοποιήθηκαν από τον ίδιο, για την εξυπηρέτηση και μόνο της εξαγοράς ψήφων!
Άραγε, οι χορηγοί γνωρίζουν που πήγαν τα χρήματα που έδωσαν (θα μου πείτε...δικά τους είναι…πάλι δικά μας είναι)...για να τα λεηλατεί το Νούμερο 1976 κατά το δοκούν! 
Σε ποιόν θα δώσουν λογαριασμό άλλωστε; αλληλοεξυπηρετήσεις κάνουν!

Οι κύριοι της ‘αντιπολίτευσης’ όμως του ελληνικού τένις, τι ακριβώς κάνουν;
Με τι ακριβώς ασχολούνται, αν όχι με τις επαναλαμβανόμενες μέχρι αηδίας απάτες εις βάρος του αθλήματος του εν λόγω Νούμερου ;
Πότε ενόχλησαν τελευταία φορά την ΓΓΑ για τα έργα και τις ημέρες του;
Πότε απαίτησαν να τους δοθούν όλα τα στοιχεία;
Τι περιμένουν...;

ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΥΠΝΟ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ!

ΑΛΛΑ ΠΡΙΝ ΞΥΠΝΗΣΕΤΕ...Ρίξτε μια ματιά στο παρακάτω link…γιατί...αφού το Νούμερο 1976 τακτοποίησε όλα τα τεχνικά θέματα του ελληνικού τένις... κάνει  και εξαγωγή τεχνικής βοήθειας στο ΚΟΥΡΔΙΣΤΑΝ!!!


ΤΩΡΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ...ΝΑ ΞΑΝΑΚΟΙΜΗΘΕΙΤΕ...
ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΣΑΣ...

Thursday, November 29, 2012

ΖΑΝΝΙΑΣ ΚΑΙ ΛΙΣΤΑ ΛΑΓΚΑΡΝΤ


Δεν είναι και ότι καλύτερο, για τον πρόεδρο της Ομοσπονδίας Αντισφαίρισης, να βρίσκεται στη Λίστα Lagarde, ενώ κατηγορείται, εδώ και αρκετά χρόνια για κακοδιαχείριση στα οικονομικά της Ομοσπονδίας. Μια λίστα με Έλληνες καταθέτες στην Ελβετική Τράπεζα HSBC,  έρχεται σαν «ύποπτη παραφωνία», απέναντι στην φτώχεια και στην ανεργία χιλιάδων πολιτών, και στην ουσιαστική χρεωκοπία του Ελληνικού κράτους.
Η Λίστα Lagarde , έχει το εξής παράδοξο. Μέχρι τώρα γνωρίζαμε το «τεκμήριο της αθωότητας». Δηλαδή, όποιος κατηγορείτο για κάτι, θεωρείτο αθώος, μέχρι να αποδειχθεί η ενοχή του.  Στην περίπτωση της Λίστας Lagarde, οι όροι άλλαξαν. Υπάρχει πλέον το «τεκμήριο της ενοχής», που παραμένει, μέχρι την απόδειξη της αθωότητας. Δυστυχώς, για όσους βρίσκονται στη λίστα, η αθώωση και η δικαίωση θα έλθει μόνο μετά από έλεγχο του ΣΔΟΕ.
Έτσι, μια απρόβλεπτη εξέλιξη, σαν την εμφάνιση της Λίστας Lagarde, πιθανόν να γίνει η αιτία για έλεγχο στα οικονομικά του Ζαννιά, κάτι που, επιμελώς διαπλεκόμενος όλα αυτά τα χρόνια, είχε κατορθώσει να αποφύγει.
Ο ίδιος δεν έχει τοποθετηθεί άμεσα. Φρόντισε γι’ αυτό. έμμεσα, επικαλούμενος «κυβερνητικές πηγές», ένας εκ των «εντιμότατων φίλων» του. Διαβάστε.

«ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΑ ΞΕΡΑ ΚΑΙΓΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΤΑ ΧΛΩΡΑ»
«........Ανάμεσα στα ονόματα που καταγράφονται στην λίστα είναι και εκείνο του κ. Σπύρου Ζαννιά, του ισχυρού άνδρα του τένις (προέδρου της ΕΦΟΑ), προέδρου της Επιτροπής Ολυμπιακής Φλόγας και μέλους της ΕΟΕ. Με την διαφορά ότι αναφέρεται με  την ιδιότητα του μέλους του ΔΣ της Ολυμπιακής! 
........Όπως εξήγησε στην «Άποψη» άνθρωπος από το στενό του περιβάλλον, η έξοδος χρημάτων έγινε περίπου πριν από… 20 χρόνια περίπου!
 
«
Όταν περίμενε την γέννηση της κόρης του είχε προχωρήσει στην αγορά οικοσκευών για το σπίτι του από το εξωτερικό. Ήταν ύψους μερικών εκατομμυρίων δραχμών!» σημειώνει χαρακτηριστικά θυμίζοντας παράλληλα πως εκείνη την περίοδο το κόστος στο εξωτερικό ήταν κατά πολύ μικρότερο από τις τιμές που επικρατούσαν στην Ελλάδα. 
Ο ίδιος ο κ. Ζαννιάς αρνήθηκε να κάνει κάποιο σχόλιο παραπέμποντας την υπόθεση πλέον στους δικηγόρους του.»
 


Πηγήhttp://www.iapopsi.gr/index.php?option=com_k2&view=item&id=15563:lista-lagkarnt-mazi-me-ta-jera-kaigontai-kai-ta-xlora&Itemid=7

Αν δεν καταλάβατε......χλωρός είναι ο Ζαννιάς.
 Είναι εμφανής η προσπάθεια αποπροσανατολισμού προς το απώτερο παρελθόν,......γιατί το παρόν, «καίει».
 Πόσοι από εσάς που διαβάσατε την αιτιολογία δεν θα χαμογελάσατε με νόημα; Οικοσκευές κε Ζαννιά αγοράζουμε όταν το παντρεύομαι το κορίτσι,....όχι όταν γεννιέται.
Αν ήμουνα ....ΣΔΟΕ, από αυτό και μόνο, δίπλα στο όνομα του Ζαννιά στη Λίστα  Lagarde, θα σημείωνα.......ΥΠΟΠΤΟΣ, ΑΜΕΣΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ.
Πληροφορίες, που δεν μπορούν να επιβεβαιωθούν, λένε ότι το ΣΔΟΕ δεν χρειάζεται να ανοίξει νέο φάκελλο για τον Ζαννιά
Παρ’ ολίγο να ξεχάσουμε τον «εντιμότατο φίλο». Η ιστοσελίδα www.iapopsi.gr, όπως και η εφημερίδα «Άποψη», που τώρα έχει κλείσει.....λόγω της μεγάλης κυκλοφορίας, ανήκει στο γνωστό και μη εξαιρετέο κο Βίκτωρα Μητρόπουλο. 
Θυμηθείτε τα futures της ΕΦΟΑ στο  «Thalassa Club» του κου Μητρόπουλου στο Ηράκλειο Κρήτης.
Τώρα , γιατί ανήκει στην κατηγορία των «εντιμότατων» δεν έχετε παρά  να πληκτρολογήσετε το όνομά του στο  Google. Θα μάθετε πολλά.

Tuesday, November 27, 2012

ΤΟ ΠΆΡΤΙ ΤΩΝ ΤΡΩΚΤΙΚΏΝ ΣΥΝΕΧΊΖΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΦΟΑ !

Όπως γνωρίζετε πήρε σβάρνα με χορηγό την ΑΦΕΑ ο Νούμερο 1976 (Ζαννιάς) και ενημέρωσε το εκλογικό σώμα ΟΤΙ  η ΕΦΟΑ αποκτά site καινούργιο!
Είχαν ενημερωθεί τα σωματεία ( από στόμα σε στόμα στους κολητούς του ΜΟΝΟ) και πήγαν ,πιστεύοντας ότι θ αναγγείλει την ανάπτυξη του τένις,όπως έταξε στις εκλογές ότι είναι ικανός(?) να κάνει.

ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΑΝΗΓΓΕΙΛΕ ΗΤΑΝ ΤΟ SITE ΤΗΣ ΕΦΟΑ
Παρεμπίπτοντος ένα SITE στην αγορά που κάνει 7.500 ευρώ ο Νούμερο 1976 θα το κάνει με 120.000 ευρώ.

Έλεγα και εγώ ?
Από που θα βγάλουμε τα χρέη της δουλειάς του και της διαβίωσης του!
Ας είναι καλά τα σωματεία που δεν τον πέταξαν στην θάλασσα.
Η ουσία είναι ότι έκανε την  διαβούλευση του κόστους του site που ήθελε να περάσει μέσα από αυτούς
Kαι δεν είναι μόνο αυτό,την έκανε και  με έξοδα του Ελληνα πολίτη,  με την έγκριση των σωματείων. 

Καλό πάρτι στήθηκε ΞΑΝΑ ,αλλά ένας θα είναι ο βασιλιάς .
Έτσι δεν είναι αγαπητό Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΦΟΑ?
* Μαζί τα φάγαμε * σε συνέχειες....
ΤΤΝ