Εάν θέλετε να παρουσιάσετε θέματα που θα βοηθήσουν το Ελληνικό τένις στείλτε στο taneatoutennis@gmail.com τις θέσεις σας
Monday, April 30, 2012
Απολογισμός & Συμπεράσματα από τα τουρνουά Tennis Europe της Αθήνας
Ολοκληρώθηκαν με απόλυτη επιτυχία τα δύο Tennis Europe τουρνουά U14 της Αθήνας (SMASH & KALOVELONIS SPRING TOUR).
Οι διοργανωτές σύλλογοι, που έχουν μεράκι και παράδοση στους Juniors
αθλητές, έκαναν ότι μπορούσαν για να προσφέρουν τίμιους και χρήσιμους
αγώνες στους αθλητές, αλλά και να περάσουν καλά αυτοί και οι συνοδοί
τους.
Πριν
από αυτά τα τουρνουά, 3 αγόρια και 2 κορίτσια μας είχαν καλή εμπειρία
από Διεθνή τουρνουά. Άλλα τόσα είχαν πάρει κάποια γεύση από T.E. διοργανώσεις. Μετά από το 15ήμερο που πέρασε, 66 Ελληνόπουλα
απέκτησαν αυτή την πολύτιμη εμπειρία, 51 μάλιστα έλαβαν μέρος και στα
δύο τουρνουά. Άσχετα αν προχώρησαν στους αγώνες τους, όλα έπαιξαν με
ξένα παιδιά, μίλησαν Αγγλικά, γνώρισαν για λίγες μέρες μια άλλη
προσέγγιση στο άθλημα τους και μια νέα μεγαλύτερη τενιστική οικογένεια.
Επισημαίνουμε, ότι στο 1ο τουρνουά επί 8 μέρες και μετά από
120 αγώνες, κανείς δεν είχε ζητήσει διαιτησία. Τα παιδιά μόνα τους θα
ζυγίσουν πόσο κέρδισαν και σε ποιο τομέα. Επίσης, θα προβληματιστούν με
το γεγονός ότι ενώ στα 14 τους παλεύουν στα ίσια τους ξένους αθλητές,
στα 20 δεν διακρίνεται κανείς.
Μας
επισκέφτηκαν 71 ξένοι αθλητές από 21 διαφορετικές χώρες. 33 έλαβαν
μέρος και στα δύο τουρνουά. Με πρόχειρους υπολογισμούς είχαμε 500
διανυκτερεύσεις αθλητών. Αν κάθε παιδί είχε ένα συνοδό, τότε τα τουρνουά
προσέφεραν στο τόπο μας συνάλλαγμα 1,000 διανυκτερεύσεων.
Οι
20 δικές μας οικογένειες, που είχαν στον προγραμματισμό τους για το
2012 κάποιο αριθμό ταξιδιών για διεθνείς αγώνες, έχουν ήδη υλοποιήσει τα
δύο από αυτά με ελάχιστο κόστος. Για να καταλήξουμε σε αριθμούς,
τουλάχιστον 30,000 ευρώ εξοικονόμησαν συνολικά αυτές οι οικογένειες.
Τονίζουμε ότι για να λάβεις μέρος σε οποιοδήποτε T.E. τουρνουά, χωρίς την επώδυνη περιπέτεια της αναμονής του Alternate,
χρειάζονται βαθμοί. Για τα πιο γνωστά τουρνουά, που έχουν ενδεχομένως
και φιλοξενία, χρειάζονται πολλοί βαθμοί. Έτσι, πέρα από το κυριότερο
κεφάλαιο της εμπειρίας που απέκτησαν οι αθλητές μας, πρέπει να
ασχοληθούμε και με τις θετικές επιπτώσεις στην Ευρωπαϊκή βαθμολογία.
Πριν από λίγες μέρες 6 αγόρια και 3 κορίτσια Έλληνες είχαν βαθμολογία Tennis Europe.
Σήμερα 13 αγόρια και 8 κορίτσια έχουν βαθμολογία. Τα αγόρια μας (που
είχαν κατάταξη) βελτιώθηκαν συνολικά κατά 464 θέσεις και το άθροισμα των
βαθμών όλων από 456 ανέβηκε σε 881. Τα κορίτσια αντίστοιχα βελτιώθηκαν
συνολικά 331 θέσεις και το σύνολο των βαθμών τους από 170 έφτασε σε 485
βαθμούς. Το ρεκόρ έκανε η εξαιρετική και πάντα σταθερή Έλενα Χριστοφή,
που αφού κέρδισε και τα δύο τουρνουά, βελτίωσε την κατάταξη της κατά 127
θέσεις και 120 βαθμούς. Η Ασπασία Αυγέρη ανέβηκε 102 θέσεις και 60
βαθμούς. Η αβαθμολόγητη Εύη Μπότσα έφτασε σε τελικό μονού. Εντυπωσιακές
επιτυχίες έκαναν και τα αγόρια. Ο Στέφανος Τσιτσιπάς βρίσκεται σήμερα
στην 18η θέση (άνοδος 16 θέσεων), ενώ ο χωρίς βαθμολογία Βασίλης Ηλιόπουλος κατάφερε να κερδίσει το 1ο μας T.E. τουρνουά. Οι Κωνσταντίνος Λαζαρίδης, Χρήστος Αντωνόπουλος και Στάθης Τσιρανίδης ανέβηκαν 122, 66 και 260 θέσεις αντίστοιχα.
Τέλος, από την οργάνωση της Tennis Europe
πολλά και χρήσιμα υπάρχουν για να αξιοποιηθούν από αυτούς που
ασχολούνται με τα διοικητικά του Ελληνικού τένις: Ομοσπονδία, Ενώσεις
και σύλλογοι. Σημειώνουμε:
- Στις 15 Σεπτεμβρίου είναι έτοιμο το καλεντάρι της επόμενης χρονιάς.
- Υπάρχουν ξεκάθαροι και λεπτομερώς γραμμένοι οι όροι-προϋποθέσεις για την ανάθεση των τουρνουά. Η κατηγορία του τουρνουά και το μέγιστο πλήθος των αθλητών, που μπορεί να δεχτεί κάθε εγκατάσταση είναι προκαθορισμένα.
- Μετά τους αγώνες ο διοργανωτής αξιολογείται και βαθμολογείται σε δεκάδες τομείς.
- Τα τουρνουά κατατάσσονται σε κατηγορίες και προσφέρουν βαθμούς ανάλογα με την δυναμικότητα των συμμετεχόντων.
- Αξιοποιείται το Internet και η μηχανογράφηση τους είναι πλήρης. Τα αποτελέσματα ανακοινώνονται με την λήξη του κάθε αγώνα σε όλη την Ευρώπη. Το ημερήσιο πρόγραμμα και κάθε πιθανή πληροφορία υπάρχει στο site της T.E.
- Η βαθμολογία είναι δίκαιη, κυλιόμενη 52 βδομάδων (Σάββατο τελειώνει το τουρνουά, την Τρίτη έχει αναρτηθεί) και συνεχώς αναπροσαρμοζόμενη με διάφορους δείκτες, μέσα στην ίδια την χρονιά.
- Τα τουρνουά δέχονται συγκεκριμένο αριθμό αθλητών. Με 4 γήπεδα μπορείς να αναλάβεις 1 κατηγορία αγόρια-κορίτσια, 32άρι κυρίως ταμπλό, 32άρι προκριματικά, μονά και διπλά υποχρεωτικά.
- Η αυτόματη από τον υπολογιστή κλήρωση έχει πολλούς αποκλεισμούς, π.χ. δεν επιτρέπει να έρθουν στην Ελλάδα 2 Ουκρανοί για να παίξουν μεταξύ τους στον πρώτο γύρο. Δεν αφήνει 2 seeded της ίδιας χώρας να παίξουν μεταξύ τους πριν τον τελικό και πολλά ακόμα. Εμείς ακόμα θυμόμαστε πόσες φορές πηγαίνουν αδέλφια ιδίου συλλόγου από την Αθήνα, για να παίξουν μεταξύ τους στην Θεσσαλονίκη (και αλλού) και μάλιστα στον πρώτο γύρο.
Ευχόμαστε
του χρόνου να είμαστε πάλι όλοι παρέα.
Ευχόμαστε η προσπάθεια μας να
συνεχιστεί και να βρει πολλούς μιμητές.
Ευχόμαστε οι πρώτες εμπειρίες
και τα πρώτα μας λάθη να είναι εφόδιο για την εξέλιξη του αθλήματος στην
χώρα μας.
Ευχαριστούμε τους αθλητές που συμμετείχαν και τις οικογένειες
τους. Ευχαριστούμε την Ομοσπονδία και την WILSON για την βοήθεια τους.
Οι σύλλογοι, Α.Σ. ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ και ΠΕΥΚΗ-Γ.ΚΑΛΟΒΕΛΩΝΗΣ
Sunday, April 29, 2012
ΤΑ ΠΑΘΗ ΤΟΥ ΑΜΩΜΟΥ
Σήμερον
κρατείται εις την ΓΑΔΑ,
ο εν κρίμασι το ζην κρεμάσας.
Στέφανον εξ ακανθών περιτίθεται,
ο των λαμόγιων εκλεκτός.
Ψευδή σαμπάνιαν περιχύνεται,
ο αληθώς τον κορβανάν κατασπαράξας.
Ένταλμα κατεδέξατο,
ο εν χλιδή τους γάμους τελέσας.
Κόπρω εκοσμήθη, ο νυμφίος των Παρισίων.
Μπαλαούρω ενεκλείσθη, η ηχώ του Ανδρέα.
Συμπονούμεν τα Πάθη σου, Άκη.
Δείξον ταχιά και την πάγκαλόν σου φυλάκισιν.
Στέφανον εξ ακανθών περιτίθεται,
ο των λαμόγιων εκλεκτός.
Ψευδή σαμπάνιαν περιχύνεται,
ο αληθώς τον κορβανάν κατασπαράξας.
Ένταλμα κατεδέξατο,
ο εν χλιδή τους γάμους τελέσας.
Κόπρω εκοσμήθη, ο νυμφίος των Παρισίων.
Μπαλαούρω ενεκλείσθη, η ηχώ του Ανδρέα.
Συμπονούμεν τα Πάθη σου, Άκη.
Δείξον ταχιά και την πάγκαλόν σου φυλάκισιν.
~ από
MAKIS στο Απριλίου 12, 2012..
Άντε,…….. και στα δικά μας
Saturday, April 28, 2012
Μην ξεχνάτε ότι το DAVIS CUP δίνει χρήματα!!!!!!
Αγαπητέ μου φίλε,
Πρέπει να επισημάνουμε ότι το DAVIS CUP δίνει χρήματα για την συμμετέχουσα χώρα.
Βλέπετε ξέρει πολύ καλά ότι οι συμμετέχοντες παίχτες, θα διαθέσουν χρόνο και γι αυτό πρέπει ν αμειφθούν.!
ΜΟΝΟ
που ο Ζαννιάς λέει ότι καλύτερα είναι αυτά τα λεφτά να τα δώσω σε καμιά υποχρέωση μου, που με κυνηγά, ΠΑΡΑ στους παίχτες .
Πολύ δε περισσότερο τώρα που είμαι στον πάτο.
Βάλε εκεί μικρά παιδάκια (που και να χάσουν είναι φυσικό)να βγαίνω και από την υποχρέωση των ελεγχομένων γονιών και συλλόγων.
Σας το στέλνω απλώς για να ξέρει, ότι ξέρουμε, ο κοντός!
Πρέπει να επισημάνουμε ότι το DAVIS CUP δίνει χρήματα για την συμμετέχουσα χώρα.
Βλέπετε ξέρει πολύ καλά ότι οι συμμετέχοντες παίχτες, θα διαθέσουν χρόνο και γι αυτό πρέπει ν αμειφθούν.!
ΜΟΝΟ
που ο Ζαννιάς λέει ότι καλύτερα είναι αυτά τα λεφτά να τα δώσω σε καμιά υποχρέωση μου, που με κυνηγά, ΠΑΡΑ στους παίχτες .
Πολύ δε περισσότερο τώρα που είμαι στον πάτο.
Βάλε εκεί μικρά παιδάκια (που και να χάσουν είναι φυσικό)να βγαίνω και από την υποχρέωση των ελεγχομένων γονιών και συλλόγων.
Σας το στέλνω απλώς για να ξέρει, ότι ξέρουμε, ο κοντός!
Thursday, April 26, 2012
ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΘΛΗΤΕΣ ΚΑΙ DAVIS CUP
Σε λίγες ημέρες, την επόμενη εβδομάδα, από 2 έως και 5 Μαίου
στη Σόφια της Βουλγαρίας, γίνεται το Davis Cup για το Group ΙΙΙ της Ευρωαφρικανικής
Ζώνης με την συμμετοχή της Ελλάδας. Καμία ενημέρωση για τους αγώνες αυτούς της Εθνικής
Ομάδας δεν υπάρχει στο επίσημο site της Ομοσπονδίας, μόλις πέντε ημέρες πριν. Όμως,
η ΕΦΟΑ, από της 24 Απριλίου μας πληροφορεί, για τα δύο ευρωπαϊκά τουρνουά jouniors που θα γίνουν μετά από δύο
και πλέον μήνες στην Κέρκυρα και την Πρέβεζα.
Είναι μια Ζαννική αντίληψη για τα
πράγματα. Για όσους δεν κατάλαβαν, ο Οικονομίδης, ο Γιακούποβιτς, ο Αγγελίνος,
ο Γεμουχίδης, ο Καπόγιαννης στις εκλογές του Οκτωβρίου δεν ψηφίζουν, ενώ οι
όμιλοι στην Κέρκυρα και την Πρέβεζα ψηφίζουν.
Δεκατρείς λοιπόν χώρες, η Λιθουανία, η Βουλγαρία, το
Μαυροβούνιο, η Ελλάδα, η Αρμενία η Νορβηγία, η Γεωργία, η Ανδόρα, η Ισλανδία,
τα Σκόπια, το Σαν Μαρίνο, η Μάλτα και η Αλβανία, με την σειρά που εμφανίζονται
στην παγκόσμια κατάταξη, θα διεκδικήσουν τις δύο θέσεις ανόδου στην πιο πάνω
κατηγορία για το 2013.
Οι ελπίδες της Ελληνικής Ομάδας να πάρει μία από τις δύο
πρώτες θέσεις είναι ελάχιστες έως μηδενικές. Η Βουλγαρία με τον Dimitrov Νο 85
και η Λιθουανία με τους Berankis Νο 174 και Grigelis Νο 188 μοιάζουν να είναι
τα αδιαφιλονίκητα φαβορί.
Όμως η Ελληνική Ομοσπονδία και ο πρόεδρός της, έχουν
εξασφαλίσει την μη αποτυχία, καθώς δεν φοβούνται μήπως υποβιβασθούν όπως πέρυσι,
γιατί απλά δεν υπάρχει πιο κάτω κατηγορία. Να ένας λόγος για τον οποίο θα
πρέπει τον Οκτώβριο να ψηφίσετε τον Ζαννιά, ώστε να μπορέσει να ολοκληρώσει το
αναπτυξιακό του έργο.
Τα αποτελέσματα της ανάπτυξης είναι πασιφανή, ο
Οικονομίδης 35 χρονών, ο Γιακούποβιτς 31, ο Αγγελίνος 28 κι’από την άλλη, ο Dimitrov 21, o Berankis 22, o Grigelis 21.
Τώρα τι σόι ανάπτυξη
είναι αυτή, να είσαι πρόεδρος σε μια ομοσπονδία, και να στελεχώνεις την Εθνική
Ομάδα, με αθλητές που βρήκες πριν από 16 χρόνια, αυτό μόνο εσείς που τον
ψηφίζετε το ξέρετε, κι’ αυτός στην Ευρωπαική Ομοσπονδία που τον βράβευσε .
Αλλά ας σταματήσω
εδώ, γιατί ο σκοπός αυτού του σημειώματος είναι άλλος. Θα κάνω μια πρόβλεψη, ……ότι
ο Οικονομίδης δεν θα παίξει φέτος στο Davis Cup με την Εθνική στη Βουλγαρία. Δεν
θα παίξει γιατί ο Οικονομίδης δεν παίζει τζάμπα, και πολύ καλά κάνει, και γιατί
ο «καβούριας» έχει το προσωπικό του συμφέρον, πάνω από το εθνικό.
Πέρυσι που
είχε βάσιμες ελπίδες ότι μπορούσε να παραμείνει η Εθνική στην κατηγορία που
ήταν, και να μην υποβιβασθεί, πλήρωσε στον Οικονομίδη 1.500 ευρώ, με απόφαση
του ΔΣ της Ομοσπονδίας.
Επαναλαμβάνω για να μην παρεξηγηθώ, ο Οικονομίδης καλά
έκανε …..και λίγα του ζήτησε.
Το ερώτημα είναι οι άλλοι αθλητές, ο Γιακούποβιτς,
ο Αγγελίνος, ο Γεμουχίδης που έπαιξαν για την Εθνική πέρυσι, πήραν από 1.500
ευρώ;
Φέτος θα ζητήσετε να πάρετε…..ή θα σας απειλήσει με τις W.C. του STATUS
που ακολουθεί την επόμενη εβδομάδα;
Μιλάμε για 5.000-6.000 ευρώ επιπλέον που αφορούν την
μοναδική ετήσια εκπροσώπηση της Εθνικής. Αν σας αρνηθεί, θυμίστε του ότι δεν
γίνεται πιστευτός ότι διευκολύνει την ομοσπονδία με 50.000 ευρώ, όταν δεν
μπορεί να δώσει από την επιχορήγηση 5.000 ευρώ για τους αθλητές της Εθνικής Ομάδας,…….ο
«καβούριας»
Για όσους αμφισβητήσουν τα παραπάνω επισυνάπτεται φωτοτυπία της
απόφασης.
Tuesday, April 17, 2012
Αντί να κάνει την πάπια μιλάει κιόλας!
Λόγω υποχρεώσεων δεν βρήκα χρόνο ν απαντήσω στην κόρη Αμουτζόγλου!
Απάντησε ακριβώς όπως έμαθε όλα αυτά τα χρόνια δίπλα στον μπαμπά τον Ζαννιά KAI TON ΠOKOΠIKO!
Κανείς δεν έχει αντίρρηση ένα παιδί του τένις αφού μάλιστα σπούδασε να μην δουλέψει στην οικία του Ομοσπονδία.
Κανονικά έτσι πρέπει να είναι οι εργαζόμενοι σ αυτούς τους χώρους.
Αφού έχουν ιδρώσει την φανέλα -μιλάω για όλα τ αθλήματα- εάν κρίνει μια ομοσπονδία ότι χρειαζότανε ενα στέλεχος να επιλέξει ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΝΟΙΧΤΗ πρόσκληση στο site της .
Να έρθουν να καταθέσουν τα χαρτιά τους και τις περγαμηνές τους και να επιλεγούν οι καλύτεροι.
ΈΓΙΝΕ κάτι τέτοιο ΜΕ την κ Αμουτζόγλου?
Εάν ΝΑΙ να της ζητήσω συγνώμη!!!!!
Εάν ΟΧΙ να μας πεί ΓΙΑΤΙ ήταν ΑΥΤΗ που επιλέγει!
Ίσως γιατί ο πατέρας ξεσκονίζει χρόνια τώρα τον γνωστό μας Ζαννιά στις οικογενειακές Γενικές Συνελεύσεις.
Όλα τ άλλα τ ακούμε βερεσέ κ Αμουτζόγλου.
Άλλωστε ο οργανισμός για τον οποίο κουβεντιάσαμε πριν λίγο χρόνο ΉTAN φάντασμα EINAI φάντασμα ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΊΝΕΙ φάντασμα!!!!
Και φυσικά δεν κάνατε καθόλου κουβέντα για την ταμπακιέρα.
Τι μισθό δίνει αυτός ο Οργανισμός φάντασμα σε μια εργαζόμενη φάντασμα!.
Εμείς ξέρουμε από την Διαύγεια.
Εσείς μπορείτε να μας το στείλετε κ Αμουτζόγλου!
Μας φτάνει όλη αυτή η τραγική ιστορία του Ελληνικού τένις που την στηρίζει με τόσο πάθος ο πατήρ!
Δεν μας χρειάζεται και η δική σας κραυγή υποκρισίας που προκύπτει από την σκληρή καθημερινή σας δουλειά !!!!!
Thursday, April 12, 2012
Τσοχατζόπουλος και Ζαννιάς!
Τι γίνεται μ αυτή την τσιμπίδα του νόμου που πλησιάζει και τον δικό μας?
Ποιος φανταζόταν το καλό παιδί του πάλαι ΠΑΣΟΚ που στην αυλή του ο δικός μας έκανε γυροβολιές να κάνει Πάσχα στην ανακρίτρια.
Μην ξεχνάς την συμβουλή μας κ Ζαννιά!
Φύγε ΠΡΟΤΟΥ σε βρούνε.
Ίσως να σου χαρίσουμε το χάος που αφήνεις.
Αλήθεια θα μας πεις το χρέος της ΕΦΟΑ, η ΜΟΝΟΙ μας να καταγράψουμε από την Διαύγεια ότι επιμελώς μας κρύβεις τ ατελείωτα αυτά χρόνιο!!!!.
ΒΒ
Subscribe to:
Posts (Atom)
