Sunday, February 13, 2011

Η πάλη και το τένις.Ο Δήμας και ο Ζαννιάς .Εχουν κάτι κοινό?

Στο Ολυμπιακό του σπίτι στα Άνω Λιόσα πήγε και το άθλημα της πάλης.

Όλος ο αθλητισμός της χώρας εδώ και χρόνια έχει έδρα τις Ολυμπιακές εγκαταστάσεις των αθλημάτων του.

Πιστεύω να μην έχει κάποιος απορία ΓΙΑΤΙ το έκαναν.

Φανταστείτε το μπάσκετ να έρχονται διεθνείς παράγοντες και να τους βάζεις σε γραφείο που οι πεθαμένοι των Αθηνών σε περιγελούν.

Ξύπνα Θανάση! Όπως έλεγε και ο Βεγγος

Ο μέγας παράγοντας του 2004 Ζαννιάς ,που έπινε καφέ στις τέντες της Κόκα Κολα γιατί ο κολλητός του Μάνος δεν του είχε διαθέσει ένα χώρο για την Ελληνική Ομοσπονδία του τένις στο Ολυμπιακό του Κέντρο το 2004 ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΑ τα γραφεία του, μια αναπνοή από τους τάφους.

Μετά απορούμε γιατί πέθανε το άθλημα.

Ι.Α

Saturday, February 12, 2011

Ο παρατηρητής της γνώσης μας....

Μ αρέσει που ορισμένοι άνθρωποι που γνώρισαν το τένις χθες έχουν αισθητική και παρατηρητικότητα και υποδεικνύουν ότι είμαστε άσχετοι με το τένις.

Αυτό είναι καλό. Γιατί σημαίνει ότι τους προβληματίζουν τα γραφόμενα μας αλλά και η ποιότητα των χαρακτήρων μας.

Ευτυχώς που δεν μας συνέδεσε με τον Ζαννιά και τα θλιβερά δεδομένα που έχει διαπράξει.

Γιατί εκεί θα ήταν που θα έπρεπε να προβληματιστούμε και να πάρουμε τα βουνά.

Ι.Αντ

Friday, February 11, 2011

Για μια νέα δύναμη που αναζητεί διέξοδο και τρόπους να γεννήσει ελπίδα.

Δεν αποτελούν πλέον έκπληξη, τόσο το έλλειμμα στοιχειώδους προγραμματισμού και σχεδιασμού, όσο και ο απόλυτα κρατικά αγκιστρωμένος τρόπος λειτουργίας της ΕΦΟΑ, συνεισφέροντας αρνητικά στις πράγματι δύσκολες καταστάσεις που σήμερα βιώνουμε.

Ελαφρές δικαιολογίες και όψιμο ενδιαφέρον για τα σχολικά πρωταθλήματα και την ούτως ή αλλιώς σταθερή χρονικά διεξαγωγή του Πανελλήνιου πρωταθλήματος ανδρών-γυναικών επιστρατεύονται για να αποδώσουν άλλοθι. Αποβλέπουν στην υπεράσπιση μιας φαύλης προσήλωσης και ενός σχεδίου υποστήριξης για κατάκτηση προνομίων προς τους αθλητές, που διέπεται όπως και η Πολιτεία έχει πλέον αντιληφθεί, από ένα κατεξοχήν στρεβλό και ενίοτε αναξιοκρατικό σύστημα απονομής τους.

Μια ολιγοήμερη (1ας βδομάδας) υποχρέωση της χώρας προς τον ιδιαίτερα ευαίσθητο τομέα των Special Olympics, που άλλωστε είναι προγραμματισμένη εδώ και κάποιο εύλογο χρόνο, δεν μπορεί να αποτελεί εύλογη δικαιολογία για την σύγχυση και την ανατροπή του σχεδιασμού της αγωνιστικής δραστηριότητας μιας σοβαρής Ομοσπονδίας.

Τέλος όχι αβεβαιότητα, αλλά σιγουριά υπάρχει για την αδυναμία που θα προκύψει στην υλοποίηση του αγωνιστικού προγράμματος, μιας και οι προβλεπόμενοι διαθέσιμοι πόροι δεν φτάνουν ούτε για την οικονομική τακτοποίηση του κρατικοδίαιτου μηχανισμού που καλά κρατεί στην ΕΦΟΑ και φροντίδα για εξεύρεση άλλων πόρων ή διοχέτευση τους στις πραγματικές ανάγκες του αθλήματος ουδέποτε προωθήθηκε.

Ενδεικτική πλέον είναι μόνο η σύγχυση που επικρατεί στο μυαλό και στις σκέψεις όσων σήμερα αλλά και για πολλά χρόνια τώρα οδηγούν σε λάθος δρόμους το Άθλημα.

Η λέξη σεβασμός κυριαρχεί στο κείμενο-ανακοίνωση, σεβασμός στην οικογένεια του τένις, σεβασμός στις προσπάθειες της χώρας, ανησυχία για τα προβλήματα και οφειλόμενες ενέργειες για επίτευξη των στόχων, όλα ωραία λόγια που ουδέποτε πιστεύτηκαν, ουδέποτε υποστηρίχτηκαν, ενίοτε δε χλευάζονται όταν διατυπώνονται από Μέλη-Σωματεία που δικαιολογημένα ενοχλούνται από ανοίκειες, απαξιωτικές και υπεράνω των Κανόνων του αθλήματος συμπεριφορές, εκ μέρους της κεντρικής Διοίκησης.

Είναι φανερό ότι με ενδεικτικούς σχεδιασμούς δεν μπορεί να υλοποιηθεί στοιχειωδώς μια φτωχότερη άλλα αξιοπρεπέστερη αγωνιστική δραστηριότητα, που θα εκφράζει κοινές προσδοκίες και θα δημιουργεί σταθερές βάσεις για μια καινούργια αρχή. Ρεαλισμός και πραγματικό ενδιαφέρον απαιτούνται.

Είναι ευκαιρία με αυτή την κρίση, όπως γίνεται παραδεκτό από την κεντρική Διοίκηση ότι την δυσκολεύει και την επηρεάζει στο έργο της, να αντιληφθούν οι επικεφαλής της το πλήρωμα του χρόνου και να δώσουν έτσι την ευκαιρία στο Άθλημα να προχωρήσει με νέες και φρέσκιες ιδέες.

Τις δικές μας δυνάμεις θα προσφέρουμε σε μια νέα και υγιή δύναμη που αναζητεί την διέξοδο από την μιζέρια, από την ατολμία και την στείρα προσήλωση σε ξεπερασμένες και

πολιτικάντικες μεθόδους, αναδεικνύοντας τους τρόπους που αρμόζουν στην ανάπτυξη του ερασιτεχνικού αθλητισμού και ξεχασμένου πρωταθλητισμού, με αυτόνομη υποστήριξη, με προσανατολισμό και ανταποδοτική σχέση με την ιδιωτική πρωτοβουλία, σε συνδυασμό με την παιδεία των αθλητών, προσφέροντας έτσι πραγματική βοήθεια στις προσπάθειες του τόπου και ιδιαίτερα στον χώρο του Αθλητισμού.

Προσδοκούμε στην συνένωση όλων των δυνάμεων που αφουγκράζονται μια κοινή βούληση για απαλλαγή από νοοτροπίες και αντιλήψεις που συνεχώς μας φθείρουν και προκαλούμε την Πολιτεία για ουσιαστική στήριξη και αταλάντευτη ενθάρρυνση προς αυτή την κατεύθυνση.

Γιώργος Ανδρουτσέλλης, Πρόεδρος Α.Ο.Α.Πατρών





Χαιρετισμούς από Ουγκάντα, Ευρωπαική Ομοσπονδία Τένις

Αξίζει να δώσει κάποιος χρόνο για να κάνει μια βόλτα στο διαδίκτυο στις ιστοσελίδες που διατηρούν οι Ενώσεις της ΕΦΟΑ.

Η Η Ένωση http://henosi.antisfairisi.gr/tourn.htm παρουσίασε μια καταπληκτική άνοδο (πάτο) στο τουρνουά των κοριτσιών κατηγ 10

Το 2009 συμμετοχή 54 κορίτσια

Το 2010 * 9 *

Το 2009 διασυλλογικό αγοριών 50

Το 2010 * 24

Μην μου πείτε ότι δεν είναι μια καταπληκτική επιτυχία της μεγαλύτερης Ένωσης?

Η Αθήνα σήμερα δίνει την δυνατότητα πέρα της καλής προπόνησης, έχει σε προπονητές ότι καλύτερο έχει η Ελλάδα ,έχει την δυνατότητα να μπορούν τα παιδιά να έχουν αγώνες Κλείνουν ραντεβού τα παιδιά μεταξύ τους και η προπόνηση αποδίδει βλέποντας πόσο έχουν εξελιχτεί ή τι αδυναμίες έχουν ακόμα.

Είναι γνωστό ότι η ΕΦΟΑ, ως γνωστό ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ και ανύπαρκτη σε ΟΛΑ ακόμα να πραγματοποιήσει τους κανόνες του προγράμματος της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας.

Μετά απορούμε για τα χάλια μας όταν βγαίνουμε έξω.

Για τους λάτρεις των στατιστικών θα πρότεινα να μας ενημερώσουν για την πορεία των συμμετεχόντων αθλητών την τελευταία 5ετία.

Δεν λογαριάζω την 5ετία των Ολυμπιακών αγώνων. Τότε έλεγε ο Κελαιδής και ο Ζαννιάς έκλεινε τα αυτιά του γιατί προτιμούσε της σειρήνες των έργων του 2004.

Σήμερα με την μεγάλη ανάπτυξη των 290 συλλόγων σίγουρα τα παιδιά είναι απείρως περισσότερα.

Βλέπεις δεν υπάρχει 2004.

Σήμερα έχουμε κέφι να δημιουργήσουμε και γι αυτό τα κορίτσια είναι από το 2009 /54 και τώρα 2010 / 9

Και του χρόνου με αγωνιστικούς χαιρετισμούς Ουγκάντας γιατί η Ευρώπη δυστυχώς έχει πολύ χαμηλό αγωνιστικό επίπεδο.

Συγχαρητήρια Η Ενωση.

P.P

Μήπως έχουμε μια κλωνοποίηση Ζαννιά στην Η Ενωση?

ΑΠΟ ΨΕΜΑ ….. ΣΕ ΨΕΜΑ

«Πολλοί κάνουν το ψέμα τους επάγγελμα»…τάδε έφη…..αλλά τι σημασία έχει ποιος το είπε, σημασία έχει τι είπε.

Μια τέτοια περίπτωση ανδρός είναι ο πρόεδρος του τένις Σπυρος Ζαννιάς. Προσπαθεί με ψέματα, να καλύψει προηγούμενα ψέματα. Συνήθως αυτό συμβαίνει όταν είσαι στριμωγμένος στη «γωνία», βρίσκεσαι σε αδιέξοδο,…..και το ένα ψέμα φέρνει τ’ άλλο, και όταν φθάσεις στο σημείο να τα λες ανερυθρίαστα,…ε, τότε σου έχει γίνει επάγγελμα.

Μετά από τους όρους ενός ασφαλιστηρίου συμβολαίου, γενικώς και αορίστως, χωρίς καμία αναφορά στην ΕΦΟΑ, έρχεται τώρα ο Σπυράκος και αναρτά μια λίστα από περίπου 2.400 ονόματα, με καμιά εβδομηνταριά διπλοκαταχωρήσεις, και την ονομάζει «λίστα ασφαλισμένων 2010».

Που είναι το ψέμα; Το ψέμα είναι ότι η λίστα αυτή, είναι η λίστα αυτών που πλήρωσαν για να ασφαλιστούν, τους πήρες τα χρήματα , και δεν τους ασφάλισες.

Όλοι αυτοί στην λίστα, είναι εν δυνάμει ενάγοντες, που έχουν δηλαδή έννομο συμφέρον και μπορούν να σου κάνουν αγωγή, διότι ασφαλιστική εταιρεία δεν πλήρωσες για να είναι ασφαλισμένοι.

Κωδ. 257/ΑΣΦΑΛΙΣΤΡΑ ΑΘΛΗΤΩΝ, ποσό μηδέν ( 0), από τον απολογισμό του 2010. Ορισμένες φορές τα πράγματα είναι απλά …...εκνευριστικά απλά Σπυράκο. Ότι τερτίπια και αν σκαρφισθείς, μάλλον τα κάνεις χειρότερα τα πράγματα.

Εκείνο που σου μένει να κάνεις,…… αν έχουν μείνει ακόμα ερυθρά αιμοσφαίρια, είναι να ζητήσεις συγνώμη, και να χρησιμοποιήσεις τα χρήματα της ασφάλειας του 2010, και να ασφαλίσεις τους αθλητές/τριες για το 2011. Διαφορετικά η ιστορία δεν θα τελειώσει εδώ.

Και επειδή, «ουδέν κακόν αμιγές καλού» η συγκεκριμένη λίστα έχει την αξία της και την χρησιμότητά της. Εκείνο που εντυπωσιάζει, είναι ότι όταν ο Ζαννιάς βρίσκεται σε δύσκολη θέση, μπορεί εύκολα να ανεβάζει στο διαδίκτυο δύο χιλιάδες τετρακόσια ονόματα (2.400), ενώ δυσκολεύεται να ανεβάσει τους ογδόντα έναν(81) εκπροσώπους των Σωματείων της Γ.Σ. της Καβάλας, όπως ο ίδιος έχει δεσμευθεί.

«η εξελεγκτική επιτροπή της ισχνής αντιπολίτευσης»

Thursday, February 10, 2011

Μόνο ένας γελοίος πολιτικάντης σαν τον Ζαννιά...

TEN said...

Μόνο ένας γελοίος πολιτικάντης σαν τον Ζαννιά θα μπορούσε να βγάλει μια τέτοια ανακοίνωση !
Πάλι σε ηλίθιους απευθύνεται!
ΧΕΙΡΟΚΡΟΤΗΣΤΕ ΤΟΝ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ!

Για την ασφάλεια που χρυσοπληρώνουν οι γονείς χωρίς να ασφαλίζονται τα παιδιά τους θα βγάλει καμία ανακοίνωση...η θα συνεχίσει να δουλεύει τον κόσμο με αυτά που δημοσιεύει;

Εαν νομίζει ότι θα του περάσει και αυτό...είναι βαθιά νυχτωμένος.

Wednesday, February 9, 2011

Η ΤΑΦΟΠΛΑΚΑ ΓΙΑ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΤΕΝΙΣ

Τι προσπαθεί να μας πει άραγε η ΕΦΟΑ με αυτή την ανακοίνωση ;
Ας αρχίσουμε να ξεκλειδώνουμε σιγά-σιγά την λιτή σαν *νεκρώσιμη*ανακοίνωσή της για να δικαιολογήσει την ακόμη πιο φτωχή παρουσία του αγωνιστικού τένις, τόσο στην χώρα μας όσο και στο εξωτερικό.
Είναι τελικά σαν να μας λέει ότι:
"ΚΟΙΤΑΞΤΕ, ΕΔΩ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΑΝΕΒΑΛΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΚΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑ .... ΕΜΕΙΣ ΜΙΑ ΦΤΩΧΗ ΚΑΙ ΑΘΛΙΑ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ "
Αντίθετα απ΄ότι δήλωσε η υφυπουργός παιδείας ότι τα σχολικά θα γίνουν με ευθύνη των Ομοσπονδιών τους, η ΕΦΟΑ πρώτη έσπευσε τώρα να δηλώσει, ότι δεν θα γίνει το σχολικό πρωτάθλημά της γιατί δεν έχει λεφτά !!!
Πλην όμως ξεχνάει η ΕΦΟΑ ότι μέχρι τώρα, εδώ και 10 τουλάχιστον χρόνια δεν κάνει τίποτα και η όλη παρουσία της, τόσο εντός της χώρας όσο και διεθνώς, είναι ΑΣΗΜΑΝΤΗ έως ΜΗΔΕΝΙΚΗ !!!

Ας ελπίσουμε τουλάχιστον ότι θα διοργανώσει το πανελλήνιο ανδρών-γυναικών που λέει στις ημερομηνίες που παραθέτει και όχι αργότερα.
Τελικά όποιος έχει πάρει λίγο μυρωδιά την ΑΝΙΚΑΝΟΤΗΤΑ της ΕΦΟΑ και των ΠΡΟΕΔΡΟΤΡΑΦΩΝ στελεχών της, συμπεραίνει ότι και φέτος, το μάρμαρο θα το πληρώσουν ακόμη περισσότερο οι *ΑΝΥΠΟΨΙΑΣΤΟΙ *γονείς των juniors. Δεν έχουν καταλάβει ακόμη ότι τα τουρνουά τα ΧΡΥΣΟΠΛΗΡΩΝΟΥΝ και αντί να έχουν την Ομοσπονδία στο πλευρό τους, η τελευταία κάνει ότι είναι δυνατόν για να επιβαρυνθούν οι οικογένειες αυτές ακόμη περισσότερο εν μέσω οικονομικής κρίσης!
Επίσης λέει ότι υπάρχει αβεβαιότητα για την εκτέλεση του αγωνιστικού προγράμματος και ιδίως των διεθνών τουρνουά !!!
Γιατί ; Πότε έκανε τα πολλά διεθνή η Ομοσπονδία, για να τα κάνει και φέτος ;
Αυτό που θα γίνει φέτος, είναι μάλλον ότι δεν θα κάνει καθόλου διεθνή και ίσως θα κόψει και πανελλαδικά juniors!!
TI KATANTIA KAI TI MIΖΕΡΙΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΑΝΙΚΑΝΗ ΝΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΕΙ ΤΟ ΑΘΛΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ!!!
Πολύ φοβάμαι ότι αν το τένις στην Ελλάδα ήταν ακριβοθώρητο, τώρα θα γίνει και ΑΘΕΑΤΟ, μέχρι να εξαφανιστεί από ενεργό άθλημα, έως ότου γίνει μόνο μια Ομοσπονδία ΦΑΝΤΑΣΜΑ, αλλά με διοίκηση, ΠΡΟΕΔΡΑΡΑ και σωματεία ΦΑΝΤΑΣΜΑΤΑ που θα χειροκροτούν τα μνήματα του αθλήματος, το οποίο θα καταλήξει μια όμορφη αλλά νεκρή ανάμνηση στην Ελλάδα !!!