Wednesday, July 11, 2012

Σερκεδάκης: Ανάγκη αλλαγών

http://tennis24.gr/content/view/11336/84/lang,el/

09.07.12
Image Με την πεποιθηση ότι η Ομοσπονδία οφείλει και πρέπει να υπηρετεί τον αθλητή και τους ομίλους που δημιουργούν την υπεραξία στο άθλημα, ο Πρόεδρος του Ομίλου Αντισφαίρισης Αγίας Παρασκευής, Γιάννης Σερκεδάκης μίλησε στο Tennis24 για τον ρόλο που πρέπει να έχει η ΕΦΟΑ εκφράζοντας την αισιοδοξία του για αλλαγή νοοτροπίας , δομής και λειτουργίας της.

Είναι απαίτηση της συντριπτικής πλειοψηφίας των ανθρώπων που ασχολούνται ενεργά με το τένις όπως και των Ομίλων στη χώρα μας, η αλλαγή του μοντελου διοικησης της Ελληνικής Φίλαθλης Ομοσπονδίας Αντισφαίρισης.
Η χρονιά που διανύουμε είναι πολύ σημαντική αφού θα διεξαχθούν εκλογές στην Ομοσπονδία, όπως συμβαίνει κάθε τέσσερα χρόνια μετά τους Ολυμπιακούς Αγώνες και είναι πλέον απαίτηση όλων το τιμόνι της ΕΦΟΑ να αναλάβει ένας άνθρωπος με όραμα και σχέδιο προκειμένου να βγάλει το τένις απ'τo λήθαργο που το έχει οδηγήσει η τωρινή διοίκηση που βρίσκεται στον προεδρικό θώκο τα τελευταία μόλις…  15 χρόνια!
Έχει παρατηρηθεί πολλές φορές, ειδικά στο πρόσφατο παρελθόν, αντί η ΕΦΟΑ να υπηρετεί το άθλημα και να το προάγει, όπως είναι ο ρόλος κάθε υγιούς Ομοσπονδίας, να το πολεμάει και να το κατηγορεί, θέλοντας να δικαιολογήσει τη δική της ανυπαρξία σε επίπεδο προγραμματισμού και οργάνωσης.
Αποτέλεσμα, τα πενιχρά αποτελέσματα σε εθνικό και διεθνές επίπεδο αλλά και η υποβάθμιση του αθλήματος στις ειδικές κατηγορίες της Πολιτείας, σε αντίθεση με τη ραγδαία ανάπτυξη που παρατηρείται σε ερασιτεχνικό επίπεδο, με την μεγάλη αύξηση των τένις κλαμπς και την όλο και μεγαλύτερη εισροή νέων ανθρώπων στα courts.
Ο κ. Γιάννης Σερκεδάκης, είναι από τους ανθρώπους που έχουν ασχοληθεί πολύ τα τελευταία χρόνια με την ανάπτυξη του αθλήματος στη χώρα μας, από συγκεκριμένες θέσεις αλλά και ως πρόεδρος του πολύ ενεργού ομίλου της Αγίας Παρασκευής, έχοντας διοργανώσει πολλά τουρνουά juniors και ενηλίκων στις εγκαταστάσεις του ομίλου αλλά και πολύ σημαντικές ημερίδες, όπου ακούστηκαν σοβαρές απόψεις και ιδέες για το πως θα αναπτυχθεί το τένις και παρόλο που προέτρεψε την ΕΦΟΑ να ανοίξει τα μάτια και τα αυτιά της, να πάρει στοιχεία για την ανάπτυξη του αθλήματος, αυτή γύρισε την πλάτη της.
Ο κ.Σερκεδάκης έχει να παρουσιάσει για τις  επερχόμενες εκλογές της Ομοσπονδίας, στο τελευταίο τρίμηνο του 2012,  ένα ξεκάθαρο και οργανωμένο πλάνο ανάπτυξης με συγκεκριμένα βήματα που πρέπει να γίνουν ώστε το άθλημα να βγει από τη χειμερία νάρκη που είναι βυθιζμένο τα τελευταία... 15 χρόνια.

Ακολουθεί η συνέντευξη του κ. Σερκεδάκη

Ποιος θα έπρεπε να είναι ο ρόλος της Ομοσπονδίας ;
Σήμερα η ομοσπονδία έχει περισσότερο από ποτέ ανάγκη να αλλάξει τον τρόπο, τη φιλοσοφία, τη δομή λειτουργίας της και τη δομή διοίκησης της. Να απελευθερώσει δυνάμεις, να αναδείξει τα συγκριτικά πλεονεκτήματα του αθλήματος μας προσελκύοντας χορηγούς, αναζητώντας δημόσιους και ιδιωτικούς πόρους, κάνοντας παράλληλα το άθλημα πιο ελκυστικό και να χρηματοδοτεί και να ενισχύει τις αξιόλογες προσπάθειες, υποστηρίζοντας τους συλλόγους που παρουσιάζουν έργο έτσι ώστε να δρουν ως μοχλός ανάπτυξης του τένις μιας και οι σύλλογοι μαζί με τους αθλητές είναι τα κύτταρα της ανάπτυξης του. 

Μιλάμε για ένα εντελώς διαφορετικό ρόλο από αυτό που γνωρίζουμε μέχρι τώρα και ελάχιστα εκτιμούμε. Επιπλέον ο ρόλος της ΕΦΟΑ είναι να παρέχει αξιόπιστες υπηρεσίες και η διοίκηση της να υπηρετεί τον αθλητή και τους συλλόγους που δημιουργούν υπεραξία στο άθλημα. Να αξιοποιεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τα χρήματα του ελληνικού λαού επιτρέποντας στο τένις να ανθίσει μέσα από την επένδυση στα δικά του ασυναγώνιστα συγκριτικά πλεονεκτήματα, αυξάνοντας τους πόρους για την ανάπτυξη του.

Που πιστεύεται ότι οφείλεται η αποτυχία της υπάρχουσας διοίκησης να αναπτύξει το ελληνικό  τενις παρόλο που διοικεί τα τελευταία 15 χρόνια;
Ο απερχόμενος πρόεδρος και η δοιίκησή του διακρίθηκαν από παντελή έλειψη οράματος, έλλειψης σχεδίου και στόχων, ελλιπή οργάνωση, απραξία, μεγάλη προχειρότητα στο να παρθούν οι σωστές αποφάσεις τις κρίσιμες στιγμές. Η αποτυχία της απερχόμενης διοίκησης ειναι δεδομένη παρότι της δόθηκε αρκετός χρόνος (15 ολοκλήρα χρόνια!! ) και τα πενιχρά της αποτελέσματα έφεραν το τένις σε οργανωτική ανυποληψία και αγωνιστικό μαρασμό.

Τι γίνεται τώρα σε θεσμικό επίπεδο (κατάσταση ελληνικού τένις) και τι πρέπει να γίνει ώστε να αναστηθεί το ελληνικό τένις;
Πρώτα απ’όλα πρέπει να ενωθούν όλες οι δημιουργικές δυνάμεις του αθλήματος που σκοπό θα έχουν την ανάσταση του ελληνικού τένις.
Το άθλημα όπως παντού, έτσι και στην Ελλάδα έχει αστείρευτες δυνάμεις που ξεπερνούν κατά πολύ την υπάρχουσα οργανωτική δομή και λειτουργία  της Ομοσπονδίας.

Γνωρίζουμε όλοι καλά ότι η περίοδος που περνάμε είναι δύσκολη για τους περισσότερους Έλληνες και όλοι δοκιμάζονται από την ένταση της κρίσης γι’ αυτό ακριβώς απαιτείται από εμάς καλύτερος προγραμματισμός στις ενέργειες μας, παράδειγμα: είναι πρωτάκουστο να ανακοινώνεται αγωνιστικό πρόγραμμα τον Ιούλιο μήνα όταν αυτό θα έπρεπε να ήταν έτοιμο τον Οκτώβριο του περασμένου χρόνου, έτσι ώστε να απευθυνθούμε με άνεση στους χορηγούς μας και να προετοιμαστούν καλύτερα οι σύλλογοι και οι αθλητές μας.

Τα δυο μεγάλα ελληνικά event όπως είναι το Πανελλήνιο juniors και Πανελλήνιο Αντρών-Γυναικών είναι απαράδεκτο να ανακοινώνονται  ένα μήνα πριν τη διεξαγωγή τους.

Επίσης είναι άστοχο και από πλευράς επικοινωνίας και προβολής του αθλήματος, τα σπουδαιότερα τουρνουά να τα διοργανώνεις σε μια άδεια Αθήνα, καθώς και το ότι  από αγωνιστικής πλευράς δεν λαμβάνεται υπόψη το αγωνιστικό πρόγραμμα που εφαρμόζουν οι αθλητες μας στο αγωνιστικο τους προγραμμα.

Σίγουρα απαιτείται καλύτερη ποιότητα στη δράση μας, με τη δημιουργία των κατάλληλων συνθηκών και περιβάλλοντος που θα επιτρέπουν στους αθλητές μας να αγωνίζονται στις πραγματικές συνθήκες του αθλήματος.  Το αγωνιστικό πρόγραμμα είναι φτωχό και δεν βοηθά στην ανάπτυξη των αθλητών. Ένα πρόγραμμα τουλάχιστον 70 εβδομάδων με πολλαπλά πρωταθλήματα ανά εβδομάδα θα είχε νόημα και συμβολή στην ανάπτυξη του τένις με διεθνή ανταγωνιστικότητα, ενταγμένο σε ένα 5ετες Busιness Plan.

Με λίγα λόγια απαιτείται σχέδιο και όραμα να θέσουμε ρεαλιστικούς, ξεκάθαρους και μετρίσιμους στόχους και να τους κάνουμε πραγματικότητα. Να αφήσουμε πίσω μας παθογένειες, στρεβλές συνήθεις και νοοτροπίες όπως και απαράδεκτες πρακτικές που μας οδήγησαν μέχρι εδώ.  Να γίνουμε περήφανοι για το τένις της πατρίδας μας, σίγουροι για το μέλλον του και το μέλλον των αθλητών μας.

Υπάρχουν άξιοι και έντιμοι παράγοντες στον ελληνικό τενιστικό χώρο που μπορούν να βοηθήσουν πραγματικά να βγει απ'τη μαύρη τρύπα το ελληνικό τένις;
Ευχαριστώ για την ερώτηση και την ευκαιρία να επαναλάβω όπως τόνισα και πιο πάνω, ότι το τένις έχει πολλές και αστείρευτες δυνάμεις αρκεί να το συνειδητοποιήσουμε όλοι και να δουλέψουμε ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ! Να προσπαθήσουμε όλοι μαζί, να πραγματοποιήσουμε τις μεγάλες αλλαγές, τις μεγάλες τομές, τις μεταρρυθμίσεις που απαιτούνται έτσι ώστε το τένις να βγει από την "μαύρη τρύπα" όπως εύστοχα μας λέτε, για να ωφεληθεί η ανάπτυξη της αντισφαίρισης, οι σύλλογοι, οι αθλητές μας όπως και οι γονείς τους που μοχθούν για την πορεία του αθλήματος. Τελικό και μεγάλο όφελος θα είναι της ελληνικής κοινωνίας ως άθροισμα της επιμέρους οικονομικής, παιδαγωγικής και αθλητικής προσφοράς του αθλήματος στον τόπο μας.

Εγώ προσωπικά δηλώνω παρών στην προσπάθεια ανάταξης της Ελληνικής Αντισφαίρισης και ηγούμαι σε μια πρωτοβουλία στην οποία δεν είμαστε και δεν θέλουμε να εκληφθούμε ως παράταξη, απλά επιδιώκουμε την ανασύνθεση και τη λειτουργία της ΕΦΟΑ σε υγιή βάση με την στήριξη όλων των δυνάμεων που αγαπούν το τένις.

Πιστεύετε είναι εφικτό να δημιουργηθούν Έλληνες τενίστες που μπορούν να κάνουν καριέρα στο εξωτερικό; Πραγματική καριέρα μέσα στο top100. Τι υποδομές, ενέργειες χρειάζεται αυτό για να πραγματοποιηθεί;
Όχι μόνο το πιστεύω αλλά θα εργαστούμε σκληρά για να πετύχουμε αυτό το στόχο. Η μεταφορά της έδρας της ομοσπονδίας στο ΟΑΚΑ (Ολυμπιακό στάδιο) είναι άμεσης προτεραιότητας για την νέα διοίκηση. Επιτέλους να αποκτήσουν το "σπίτι" τους οι αθλητές μας όπως και γραφεία η ομοσπονδία του τένις στο φυσικό της χώρο.
Θα εφαρμοστεί ολοκληρωμένο πρόγραμμα υποστήριξης των αθλητών μας επακριβώς κοστολογημένο σε κάθε επίπεδο.
Επένδυση στην γνώση, εφαρμογή σύγχρονου μάρκετινγκ στο τένις μέσα από ένα πενταετές business plan με απόλυτα υλοποιήσιμους και ελέγξιμους ενδιάμεσους στόχους. Στρατηγική επικοινωνίας του αθλήματος προς όλες τις κατευθύνσεις.

Θα βοηθήσει το ελληνικό τένις αν βγει ένας Έλληνας τενίστας κορυφαίου επιπέδου κι αν ναι, πως;
Kαθε άθλημα χρειάζεται τους κορυφαίους για να εξελιχτεί. Πόσο μάλλον το τένις. Στο τένις η γειτονιά μας είναι όλος ο Πλανήτης  και αυτός είναι ο χώρος της δράσης  και του ανταγωνισμού μας! Σκοπός μας είναι η εξάπλωση του τένις και έτσι να μπει μέσα σε κάθε οικογένεια, σε κάθε φύλλο, σε κάθε ηλικία και στόχος μας είναι να το οδηγήσουμε μακρύτερα, υψηλοτέρα, δυνατότερα!  

Monday, July 9, 2012

Σερκεδάκης:οι αθλητές και οι όμιλοι δημιουργούν την υπεραξία στο άθλημα

Περισσότερο από δύο χρόνια έχουν περάσει από την πρώτη ημερίδα που διοργάνωσε ο κ Σερκεδάκης στο ξενοδοχείο Τιτάνια και η δυναμική του στο χώρο του τένις έχει αυξηθεί σε ένταση  συνεχίζοντας  να είναι ο εκπρόσωπός της, για ανάπτυξη, για καινούριο πρόγραμμα,  επιτέλους για ένα σχέδιο αναπτυξιακό.
 Έδειξε και δείχνει να διαθέτει όραμα, ζήλο, και σχέδιο να αλλάξει τα πάντα.

Ο κύριος Σερκεδάκης υπήρξε για χρόνια υποστηρικτής υψηλής ανάπτυξης του τένις  στην Ελλάδα και αυτό  θα σήμαινε πολλά για τους ανθρώπους που αγαπούν το άθλημα.
Πολλοί συμφωνούν ότι έχει το όραμα, τη γνώση, και την ενέργεια να καθοδηγήσει το ελληνικό τένις σε ένα υψηλότερο επίπεδο σημαντικότερο όμως είναι ότι αγαπά και σέβεται το τένις .


Σαράντης Καλλίτσης




Tuesday, July 3, 2012

Πίεση από ομίλους ν αναλάβει ο κ Σερκεδάκης για την ΕΦοα

Στο χώρο του Ελληνικού τένις έχει τεθεί μια δυναμική κίνηση για αλλαγή.
Πολλοί σύλλογοι και εκπρόσωποι τους, έχουν απευθυνθεί στο κ Σαρκεδάκη ν αναλάβει πρωτοβουλίες  και να ηγηθεί στην προσπάθεια αναγέννησης του Ελληνικού τένις
Έχει ιδέες, επιχειρήματα και είναι αποφασιστικός.
Σχεδόν ο καθ εκπρόσωπος ομίλου από τον πρόεδρο με τον γραμματέα του, τους προπονητές και προπονήτριες τενις από όλη την Ελλάδα το μήνυμα το οποίο δίνουν είναι ότι το τένις χρειάζεται  και έχει μεγάλη ανάγκη για αλλαγή
Έχει κριθεί πλέων ομόφωνα ότι τα 15 χρόνια  της διαχείρισις από τον σημερινό πρόεδρο  τον κ Ζαννια και των στενών του συνεργατών έχει κλείσει τον κύκλο του, έχει δώσει οτι μπορούσε  και έχει καταστεί άνευ αντικειμένου 

«ΠΕΔΙΟΝ ΔΟΞΗΣ ΛΑΜΠΡΟΝ» ΑΛΛΑ ΚΑΙ «ΠΕΔΙΟΝ ΔΡΑΣΗΣ ΛΑΜΠΡΟΝ»


Αφιερωμένο, στον βουλευτή της ΔΗΜ.ΑΡ  κον  Γρηγόρη Ψαριανό.

Ας πάρουμε την ιστορία από την αρχή.
 Στις 22/9/2011 η ΔΗΜ.ΑΡ με ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ μας πληροφορεί. «Αντιπροσωπεία της Δημοκρατικής Αριστεράς αποτελούμενη από τον βουλευτή της Β' Αθηνών Γρηγόρη Ψαριανό και τον υπεύθυνο του Τομέα Αθλητισμού του κόμματος Κώστα Κεχαγιά συναντήθηκε με τον Γενικό Γραμματέα Αθλητισμού Παναγιώτη Μπιτσαξή. Οι εκπρόσωποι της ΔΗΜΑΡ παρουσίασαν τις θέσεις του κόμματος υποστηρίζοντας, μεταξύ άλλων…… την καθιέρωση της απλής αναλογικής στις ομοσπονδίες, την ύπαρξη δύο θητειών για τα μέλη τους, καθώς και την πραγματική εφαρμογή του νόμου περί διαφάνειας……… Υποστήριξαν, τέλος, την απαραίτητη διαπιστωτική πράξη σε ομοσπονδίες με μέλη που έχουν κώλυμα……»
 Που να φαντασθεί ο κος  Ψαριανός ότι μετά από 9 μήνες θα ήταν κυβέρνηση!
Στις 14 και 15 Φεβρουαρίου έρχεται στη Βουλή προς συζήτηση και ψήφιση το ν/σ του κ. Γερουλάνου  με τίτλο «Αντιμετώπιση της βίας στα γήπεδα, του ντόπινγκ, των προσυνεννοημένων αγώνων και άλλες διατάξεις». Στην εισηγητική του ομιλία ο κ. Γερουλάνος αναφέρει μεταξύ άλλων, «…...το ν/σ έχει τρεις βασικούς στόχους. Πρώτον, τη δημιουργία δομών για τον ελληνικό αθλητισμό, ώστε να πετύχουμε καλύτερη αξιοποίηση των πόρων, καλύτερη αξιοποίηση των υποδομών και του ανθρώπινου δυναμικού…… Δεύτερον, τον επαναπροσδιορισμό ρόλων, αρμοδιοτήτων και ευθυνών στο χώρο του αθλητισμού, ώστε να αντιμετωπίσουμε αποτελεσματικότερα τις παθογένειές του…… Και τρίτον, την αντιμετώπιση των φαινομένων ατιμωρησίας που έχουν παρατηρηθεί, ώστε να μεγιστοποιήσουμε την προστασία του πολίτη….» και συνεχίζει  «…..Η κοινωνία βοά για την παραβατικότητα που παρατηρείται στο χώρο του αθλητισμού και εν συνεχεία για την ατιμωρησία των παρανομούντων…… Η ελληνική κοινωνία μας παρακολουθεί αυτή τη στιγμή άγρυπνα και θα μας κρίνει όλους πολύ αυστηρά. Πιο αυστηρά από ποτέ. Δεν δικαιούμαστε να αποτύχουμε. Δεν δικαιούμαστε να την απογοητεύσουμε για ακόμα μία φορά….»


Τι ωραία που τα λέγατε κε Γερουλάνε…….και πόσο δίκιο, ότι η ελληνική κοινωνία σας παρακολουθεί και θα σας κρίνει όλους πολύ αυστηρά…..και μάλιστα τόσο γρήγορα!


Την ίδια στιγμή με πρωτοβουλία του Σπύρου Βούγια (ΠΑΣΟΚ) δώδεκα βουλευτές του ελληνικού κοινοβουλίου, διαφόρων παρατάξεων, καταθέτουν τροπολογία για  «αναλογικότερο σύστημα εκλογής στα διοικητικά συμβούλια των Αθλητικών Ομοσπονδιών» με στόχο όπως αναφέρουν «…..την εξασφάλιση της εναλλαγής προσώπων στις Διοικήσεις των Αθλητικών Ομοσπονδιών,  την προώθηση του δημοκρατικού διαλόγου και την εκπροσώπηση όλων των Σωματείων, την αποτελεσματικότερη άσκηση διοικητικού, οικονομικού και διαχειριστικού ελέγχου στις Διοικήσεις των Αθλητικών Ομοσπονδιών και, γενικότερα, την πρόβλεψη και αντιμετώπιση φαινομένων διαφθοράς στο χώρο του Αθλητισμού». 
Γι’ αυτούς τους λόγους, θεωρούν σκόπιμη μια νομοθετική παρέμβαση η οποία να αλλάζει τον υφιστάμενο τρόπο ανάδειξης των μελών των Διοικητικών Συμβουλίων των Αθλητικών Ομοσπονδιών. Την τροπολογία υπέγραψαν οι: Σπύρος Βούγιας, Γρηγόρης Ψαριανός, Νίκος Τσούκαλης, Όλγα Κεφαλογιάννη, Γιάννης Βούρος, Χρύσα Αράπογλου, Τηλέμαχος Χυτήρης, Γιώργος Λιάνης, Βαγγέλης Παπαχρήστος, Κατερίνα Μπατζελή, Ελευθέριος Αυγενάκης και Μιχάλης Παντούλας.  
Από τους δώδεκα αυτούς βουλευτές, σήμερα στο κοινοβούλιο, μετά τις εκλογές της 17ης Ιουνίου, είναι μόνο τέσσερεις. Ψαριανός, Τσούκαλης, Όλγα Κεφαλογιάννη και Αυγενάκης.
Εντύπωση προκαλεί το όνομα του κ. Γιώργου Λιάνη, επί σειρά ετών Υφυπουργού Αθλητισμού. Γιατί κ. Λιάνη  δεν τα νομοθετήσατε  τότε;  Έλεος κ. Λιάνη με την υποκρισία….έλεος. Εσείς κ. Αυγενάκη, βουλευτής τότε της κας Μπακογιάννη, είστε σίγουρος τι υπογράφατε;…γιατί ο σύζυγος της κας Μπακογιάννη, είναι Ομοσπονδιάρχης.

Μια δεύτερη τροπολογία καταθέτουν ο Σπύρος Βούγιας και ο Γρηγόρης Ψαριανός για «θέσπιση ορίου μέχρι δύο συνεχόμενες θητείες για την ίδια θέση για τα μέλη των Διοικητικών Συμβουλίων των Αθλητικών Ομοσπονδιών»

Στο σκεπτικό τους αναφέρουν, «μια από τις γενεσιουργές αιτίες φαινομένων διαφθοράς στον χώρο του αθλητισμού στη χώρα μας είναι και η παραμονή των ίδιων προσώπων σε συγκεκριμένες θέσεις ευθύνης επί πολλά συνεχόμενα έτη. Στην περίπτωση, μάλιστα, των Διοικητικών Συμβουλίων των Αθλητικών Ομοσπονδιών έχει παρατηρηθεί ότι η συνεχής παρουσία ορισμένων προσώπων στην ίδια θέση ξεπερνάει ακόμη και τα είκοσι χρόνια, γεγονός το οποίο συντηρεί τυχόν ανομικές ή και παράνομες συμπεριφορές αφού οι ίδιοι άνθρωποι διαχειρίζονται χρήματα του Δημοσίου (επιχορηγήσεις)  επί μακρόν». Και  θεωρούν απαραίτητη….. « τη θέσπιση ορίου μέχρι δύο συνεχόμενες θητείες για την ίδια θέση – δηλαδή, μέχρι δύο συνεχόμενες τετραετίες – για τα μέλη των Διοικητικών Συμβουλίων των Αθλητικών Ομοσπονδιών και, ειδικότερα, για τις θέσεις του Προέδρου, του Γενικού Γραμματέα, του Αντιπροέδρου και του Ταμία.»

 Έχουν μεγάλο ενδιαφέρον οι απόψεις του κ. Ψαριανού κατά την ομιλία του στη Βουλή. Παραθέτουμε αποσπάσματα.

«….Έχουν κατατεθεί συγκεκριμένες τροπολογίες, που αφορούν την καθιέρωση του αναλογικού συστήματος στις εκλογές των ομοσπονδιών και τον περιορισμό σε δύο θητείες των εκλεγμένων μελών των προεδρείων. Με προϋπόθεση ότι θα γίνουν δεκτές αυτές οι τροπολογίες, θα ψηφίσουμε το νομοσχέδιο και επί της αρχής.»
«…. πρέπει να μάθουμε αν θα κάνετε δεκτές τις τροπολογίες για την είσοδο της δημοκρατίας στις ομοσπονδίες. Για να ενημερώσουμε τον κόσμο και για να ξέρει ο κόσμος πώς γίνονται οι εκλογές στις περισσότερες αθλητικές ομοσπονδίες, πλην του ΣΕΓΑΣ -και νομίζω και της Ομοσπονδίας για το σκάκι- όπως το πρώτο κόμμα της Βουλής βγάζει και τους τριακόσιους Βουλευτές, έτσι είναι οι εκλογές στις ομοσπονδίες. Είναι πλειοψηφικό το σύστημα και είναι ένα σύστημα, το οποίο οδηγεί στη δημιουργία των ομοσπονδιών-μητροπόλεων και έχουμε και ισόβιους προέδρους ομοσπονδιών».

«…. αναφέρομαι και σε όλους τους προηγούμενους Υπουργούς, που ασχολήθηκαν με το θέμα του αθλητισμού, οι οποίοι, αφού έφευγαν, έλεγαν ότι προσπάθησαν πολλά να αλλάξουν, αλλά δεν γινόταν γιατί «έπεφταν σε τοίχο». Θέλω να μου πουν ποιος ήταν αυτός ο τοίχος πάνω στον οποίο έπεφταν; Μπορούν να είναι λίγο πιο σαφείς; Υπήρχαν συγκεκριμένες αντιδράσεις και αντιστάσεις από το καθεστώς των ομοσπονδιών ή των ομοσπονδιακών εξουσιών; Ας μιλήσουμε ανοικτά.  Ζητώ από τους Υπουργούς Αθλητισμού να μας πουν πού έβρισκαν εμπόδια στις αλλαγές που προσπάθησαν και δεν τις έκαναν. Όλοι μου έχουν πει –να μην αναφέρω τα ονόματά τους- ότι «προσπαθήσαμε να αλλάξουμε αυτό, αλλά δεν γινόταν», «προσπαθήσαμε να αλλάξουμε εκείνο, αλλά δεν γινόταν».  Πρέπει κάποια στιγμή να μιλήσουμε ανοιχτά και να πούμε γιατί δεν γίνονταν όλα αυτά.»
«….Υπήρχαν και υπάρχουν πιέσεις; Ναι ή όχι; Τώρα, αυτήν τη στιγμή που συζητείται το νομοσχέδιο, υπάρχουν ομάδες και ομοσπονδίες που «τραβάνε σακάκια»; Ναι ή όχι; Αυτό ρωτάω. Σε ιδιωτικές συζητήσεις με ανθρώπους από τη Νέα Δημοκρατία άκουγα «πίεσε λίγο για την απλή αναλογική. Εμείς δεν μπορούμε να το κάνουμε». Αν βάλουμε τη δημοκρατία στις ομοσπονδίες και στην εκπροσώπηση και όχι πάνω από δύο θητείες, για να σταματήσουμε να αντιμετωπίζουμε τις ομοσπονδίες ως μητροπόλεις της Εκκλησίας, εμείς θα στηρίξουμε και θα ψηφίσουμε το νομοσχέδιο στο σύνολό του».


Αυτά έλεγε ο κ. Ψαριανός, χωρίς να ξέρει ότι μετά από 4 μήνες θα κυβερνούσε.
Στην δευτερολογία του ο Υπουργός κ. Γερουλάνος κάνει δεκτές τις τροπολογίες λέγοντας επί λέξει.  «…Δεν θα αναφερθώ σε όλα τα άρθρα. Δόξα τω Θεώ, έχουμε τη συζήτηση επί των άρθρων αύριο. Θα αναφερθώ, όμως, σε μερικά που νομίζω ότι καίνε πιο πολύ. Όσον αφορά την απλή αναλογική και τις θητείες, δεν είναι κάτι με το οποίο είμαστε αντίθετοι. Θα έλεγα ότι αντίθετα είμαστε πολύ θετικοί. Απλά πρέπει να δούμε ακριβώς πώς θα το κάνουμε, διότι η κάθε περίπτωση είναι διαφορετική».


Η συνέχεια, την επομένη της ψήφισης του νομοσχεδίου, ….δια χειρός Σπύρου Βούγια, με ανακοίνωση που βγάζει, αποσπάσματα από την οποία σας παραθέτουμε.
«Δύο από τις σημαντικότερες τροπολογίες πάνω στο νομοσχέδιο για τον αθλητισμό που ψηφίστηκε χθες το μεσημέρι στη Βουλή και είχαν την υπογραφή πολλών βουλευτών απ΄όλο το πολιτικό φάσμα, αποσύρθηκε κυριολεκτικά την τελευταία στιγμή με προκλητικό και κοινοβουλευτικά απαξιωτικό τρόπο από τον αρμόδιο Υπουργό Παύλο Γερουλάνο……
……Στους βουλευτές μάλιστα, μοιράστηκε και γραπτό κείμενο του Υπουργού όπου, μετά την εισαγωγική φράση ΄΄Από τις κατατεθείσες τροπολογίες κάνουμε δεκτές τις ακόλουθες΄΄ περιλαμβάνονται, μεταξύ άλλων και οι δύο παραπάνω τροπολογίες. Μετά από αυτό, βέβαιος πλέον για την πολιτική του δέσμευση, αισθάνθηκα την ανάγκη, όπως και άλλοι βουλευτές, να συγχαρώ προσωπικά τον Υπουργό για την πολιτική του γενναιότητα να αποδεχθεί δύο σημαντικές νομοθετικά βελτιώσεις προς όφελος της δημοκρατίας και της διαφάνειας στις Αθλητικές Ομοσπονδίες.
Τι μπορεί να μεσολάβησε μέσα σε λίγα λεπτά, μέχρι την ώρα της ψηφοφορίας, όταν ο ίδιος Υπουργός αναίρεσε (με μια απαξιωτική χειρονομία απόρριψης που έχουν καταγράψει οι κάμερες της Βουλής) τον εαυτό του και τις μέχρι τότε δεσμεύσεις του προς τους βουλευτές;
Σε κάθε περίπτωση, ότι και να συνέβη, όποια θεμιτά ή αθέμιτα εμπόδια ανυψώθηκαν, πέρα από μια χαμένη ευκαιρία ανανέωσης και εκδημοκρατισμού των αθλητικών ομοσπονδιών, πρόκειται για ένα ακραίο παράδειγμα κοινοβουλευτικού εμπαιγμού, από έναν Υπουργό τον οποίο δεν θα μπορεί πια να εμπιστευτεί κανείς στο Κοινοβούλιο.
Σε ότι με αφορά προσωπικά, αφού δεν μπορώ να αναιρέσω από τα πρακτικά της Βουλής τα καλά λόγια που βιάστηκα να διατυπώσω για τον Παύλο Γερουλάνο, αισθάνομαι την υποχρέωση να εκφράσω δημόσια την απογοήτευσή μου για το ύφος και το κοινοβουλευτικό ήθος του συγκεκριμένου Υπουργού».

Για οσους δεν κατάλαβαν μιλάμε για βουλευτές του ιδίου κόμματος.
Αυτά τα ωραία έγιναν….μόλις 4 μήνες πριν. Πόσο δίκιο είχες κε Ψαριανέ, όταν ρωτούσες αν «τη στιγμή που συζητείται το νομοσχέδιο, υπάρχουν ομάδες και ομοσπονδίες που «τραβάνε σακάκια»;

Σήμερα κε Ψαριανέ είστε στην κυβέρνηση…..κυβερνάτε! Μπήκατε σ’ αυτή την κυβέρνηση, με σημαία ότι θα γίνετε ο φορέας εξυγίανσης του Δημόσιου και των κακώς κείμενων σ’ αυτόν τον έρμο τόπο. Θα φέρεις τις τροπολογίες που ζητούσες, όταν ήσουν στην αντιπολίτευση; Τον Οκτώβριο οι Ομοσπονδίες έχουν εκλογές. Ότι είναι να αλλάξετε, πρέπει να το αλλάξετε τώρα. Διαφορετικά, θα γίνετε η χλεύη των ηττημένων, και πολύ φοβάμαι, μήπως, αν δεν τηρήσετε τις υποσχέσεις σας, τα ποσοστά σας καταλήξουν σαν αυτά του Καρατζαφέρη. Μην ξεχνάτε τι έλεγε ο Γερουλάνος….. « Η ελληνική κοινωνία μας παρακολουθεί και θα μας κρίνει όλους πολύ αυστηρά»…..όπως ακριβώς έκανε για τον ίδιο.
 ΙΔΟΥ ΛΟΙΠΟΝ ΠΕΔΙΟΝ ΔΟΞΗΣ ΛΑΜΠΡΟΝ κε ΨΑΡΙΑΝΕ.  Οψόμεθα.

Επειδή δεν πρέπει όλα να τα περιμένουμε από τους άλλους, το παραπάνω κείμενο απευθύνεται και σε όσους  μάχονται για να αλλάξουν τα πράγματα στο άθλημά μας
. Ο δικός  μας Μητροπολίτης, είναι κατεστημένο πολλών χρόνων, καλά ριζωμένο, δεν αλλάζει…….μόνο ξεριζώνεται. 
Αυτό πρέπει να γίνει κατανοητό. 
Αν πραγματικά θέλετε  να φύγει……οργανωθείτε, εκτεθείτε με πράξεις και κινήσεις που θα φέρουν την υπογραφή των συλλόγων σας, φτιάξτε παράταξη, επεξεργασθείτε πρόγραμμα, καταγγείλετε  παρανομίες  σε κάθε αρμόδιο φορέα, ενημερώστε τους συλλόγους, πιέστε, όπως καλή ώρα τον κ. Γρηγόρη Ψαριανό να φέρει νομοσχέδιο με βάση αυτά που έλεγε πριν 4 μήνες. Έτσι θα φύγει.
 Αν πιστεύετε ότι θα τον διώξετε κατηγορώντας τον, ότι δεν αύξησε  το ΑΕΠ της χώρας μέσω του αθλήματος, …….τότε δείχνετε να μην καταλαβαίνετε την δυναμική των καιρών. 
Αν τον Οκτώβριο δεν αλλάξει τίποτα,…. θα έχετε την ευθύνη, που δεν μεριμνήσατε για συντονισμένες συλλογικές ενέργειες, και επιμείνατε σε μεμονωμένες προσωπικές κινήσεις. 
                                                                                              
 ΙΔΟΥ ΛΟΙΠΟΝ ΠΕΔΙΟΝ ΔΡΑΣΗΣ ΛΑΜΠΡΟΝ.
 Υ.Γ. Τα στοιχεία του κειμένου αντλήθηκαν από τις παρακάτω πηγές                                   www.psarianos.eu / www.vougias.gr/ www.yeroulanos.gr                                    

Sunday, July 1, 2012

Το ψάρι βρωμάει από το κεφάλι!

Πανωλεθρία του Ζαννιά ΚΑΙ στην Η Ένωση!
Μετά την 6η και την Θ Ένωση ΤΩΡΑ και στην Η Ένωση ΠΑΝΕΛΟΘΡΙΑ του Ζαννιά ,όπου μοιράζει το Πανελλήνιο Jounior  στους 2 εναπομείναντες κολλητούς του στην Η Ένωση.
Παπανικολάου στην Βάρη 
και Γιακουμή του τμήματος ποδοσφαιρικής ομάδος ΑΕ Πόρτο Ράφτη.


Το ΤΣΟΥΝΑΜΙ της αλλαγής στο χώρο του τένις εξαπλώνετε ταχύτατα 
ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΩΜΕΝΟΣ Ο κ ΖΑΝΝΙΑΣ

Δεν μπορούν να κάνουν συμβούλιο στην Η Ενωση

Ανατρέπονται τα δεδομένα στην Η Ένωση.
Η σήψη έχει φθάσει σε σημείο να μην μπορεί να συσταθεί διοικητικό συμβούλιο.
Με την δυσαρέσκεια να είναι  έντονη σ όλους τους ομίλους της Η Ένωσης

ΠΡΟΣ: Δ.Σ. Η’ ΕΝΩΣΗΣ


ΠΡΟΣ: Δ.Σ. Η’ ΕΝΩΣΗΣ
Κοινοποίηση: Σύλλογοι μέλη Η’ Ένωσης

Κύριοι,

Στις 30 Μαΐου με επιστολή μου διαμαρτυρήθηκα, για τον τρόπο που μοιράσατε μεταξύ σας τις έδρες διεξαγωγής του Πανελληνίου Πρωταθλήματος. Η συνήθης αγένεια σας σε συνδυασμό με την αδιαφορία σας, για μία ακόμα φορά δεν σας επέτρεψε να απαντήσετε επισήμως, δίνοντας τις απαιτούμενες εξηγήσεις για την προχειρότητά σας. Μπορώ να αριθμήσω ατελείωτες αναπάντητες επιστολές δικές μου και άλλων γονέων ή παραγόντων του τένις. Ντροπή σας.

Η Ένωση μας παρουσιάζει εικόνα διάλυσης και πλήρους αδράνειας. Σε όποιον ζητηθεί να σχολιάσει την διοίκηση σας (και σας προτρέπω να το κάνετε οι ίδιοι), απλά θα σας πει «η Η’ Ένωση δεν υπάρχει πλέον». Αν διαβάσετε το Καταστατικό μας, θα βρείτε τους σκοπούς της σύστασης των Ενώσεων και θα καταλάβετε πόσο απελπιστικά είστε εκτός προδιαγραφών.

Αυτό που πρέπει να μπει επιτέλους στο μυαλό σας, είναι ότι αναλάβατε να στηρίξετε το μέλλον ΠΑΙΔΙΩΝ-αθλητών. Εσείς το επιδιώξατε, δεν γίνατε Δ.Σ. με το ζόρι. Η αδιαφορία που επιδεικνύετε για το λειτούργημα σας, είναι ασέβεια προς τα παιδιά μας και είναι βαρύτατη η ευθύνη σας.

Το πλαδαρό σας Δ.Σ. πρέπει άμεσα να προχωρήσει σε ενεργοποίηση. Αν δεν γνωρίζει ή είναι ανίκανο, που αυτή την εικόνα δείχνετε, να κάνετε στην άκρη και να δώσετε στα παιδάκια τις ευκαιρίες που δικαιούνται. Χρειάζονται ανθρώπους με ενδιαφέρον, όχι φαντάσματα που δεν πατάνε καν στα αδιανόητα σπάνια συμβούλια.

Κλείνω την επιστολή, επαναλαμβάνοντας ότι πρέπει να ντρέπεστε για την απόδοση σας.


Κώστας Κουτσάφτης
Πρόεδρος Α.Σ. ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ

Υ.Γ.: Από τα πιο πάνω, εξαιρείται βεβαίως ο Αντιπρόεδρος Στ. Παναγόπουλος, που η προσφορά του στον αθλητισμό είναι διαρκής και τεράστια.