Wednesday, May 16, 2012

Θα μας κουφάνει αυτή η ....ΕΦΟΑ!


Tennis 10s: Περιφερειακό Διασυλλογικό Πρωτάθλημα Βορρά/ Νότου PDF Εκτύπωση E-mail
Τετάρτη, 16 Μάιος 2012 13:05
efoagrΤους  Ομίλους και το πρόγραμμα αγώνων του Περιφερειακού Διασυλλογικού Πρωταθλήματος/ Tennis 10s Βορρά - Νότου, που θα διεξαχθεί από την Παρασκευή 18 μέχρι την Κυριακή  20/5, σε Κουφάλια και Βάρη αντίστοιχα, μπορείτε να τα δείτε στα επισυναπτόμενα αρχεία. 


Από που ξεφυτρώνουν τελευταία στιγμή αγώνες σ ένα αγωνιστικό 
πρόγραμμα που εμφανίστηκε το Φεβρουάριο  και προχωρά στα ΤΎΦΛΑ  μέχρι στιγμής?
Και για το μόνο που είναι σίγουρο θα βγάλουμε το χρόνο κάνοντας τα πηδήματα της μπαλαρίνας σε σχολή της τρούμπας!
Είπαμε να λέμε ότι μας βαράει στην διαδρομή της φλόγας, αλλά τι φταίει το άθλημα να χτυπιέται για κάποιον που έχει το μυαλό του στις φτέρνες του!
Πριν ένα χρόνο του έλεγε ο Σερκεδάκης....
Βρε αγόρι μου ΚΑΝΕ αγωνιστικό πρόγραμμα που να το ξέρει ο κάθε προπονητής,ο αθλητής,η οικογένεια που πληρώνει.
 Να ξέρει  από τον Οκτώβρη το αγωνιστικό πρόγραμμα   τις ερχόμενης χρονιάς,για να σχεδιάσει ο προπονητής,   τι προπόνηση θα κάνει στον αθλητή του, για να μπορέσει το έρμο το παιδί να είναι ΈΤΟΙΜΟ να παίξει.
Τίποτα αυτός .
Το τένις το έκανε σχολή χορού .......... 
Και να μην ξεχάσουμε
Ανακοίνωση στις 16-5-12 και αγώνες στις 18-5-12΄
Θέλετε να προσθέσουμε κι άλλο?
ΤΡ

Tuesday, May 15, 2012

Να του δώσουμε του κοντού το Βραβείο Κοτοπούλη....βρε παιδιά!


Ολυμπιακό μήνυμα φιλίας στην Τουρκία 

Ολυμπιακό μήνυμα φιλίας στην Τουρκία


Μηνύματα ειρήνης και φιλίας στην Τουρκία έστειλε σήμερα η Ολυμπιακή Φλόγα, στην 5ημέρα της Λαμπαδηδρομίας για τους Ολυμπιακούς Αγώνες «Λονδίνο 2012». Το σύμβολο του Ολυμπισμού και της εκεχειρίας έφτασε στο συνοριακό φυλάκιο των Κήπων, στο βωμό που είχε στηθεί στα σύνορα της Ελλάδας και της Τουρκίας.

Τον βωμό άναψε ο πρόεδρος της Επιτροπής Ολυμπιακής Λαμπαδηδρομίας της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής κ. Σπύρος Ζαννιάς, που εμφανώς συγκινημένος δήλωσε: «Είναι κάτι πολύ ιδιαίτερο για μένα. Τα συναισθήματα μου είναι τόσο έντονα που δεν μπορώ να τα περιγράψω. Ο πατέρας μου έχασε την όραση του στον δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο και γνωρίζω την καταστροφή του πολέμου και τη σημασία της ειρήνης. Φέραμε την Φλόγα εδώ στα σύνορα της Ελλάδας με την Τουρκία για να αποδείξουμε ότι δεν υπάρχει τίποτα που να χωρίζει τους λαούς του πλανήτη και πρέπει όλοι να διδαχθούμε από τα μηνύματα και τις αξίες του Ολυμπισμού». Εκτός του κ. Ζαννιά, λαμπαδηδρόμοι ήταν και τέσσερις έλληνες συνοριακοί φύλακες, αλλά και μία ρουμάνα αστυνομικός, μέλος της δύναμης Frontex για την φύλαξη των συνόρων της Ευρώπης.

Η επιλογή της ήταν έκπληξη της τελευταίας στιγμής της ΕΟΕ στην Frontex και η ίδια δήλωσε τρισευτυχισμένη. «Δεν το περίμενα και είναι κάτι που δεν έχω ξαναζήσει. Σας ευχαριστώ όλους. Μακάρι να επικρατήσει παντού ειρήνη».
Η 5η ημέρα της Λαμπαδηδρομίας ξεκίνησε από την Καβάλα, το πρωί της Δευτέρας και η Ολυμπιακή Φλόγα είχε πρώτο σταθμό την Κομοτηνή, όπου το βωμό άναψε ο πρωταθλητής του ύψους Κώστας Μπανιώτης. Στη συνέχεια η ολυμπιακή φλόγα πήγε στους Κήπους και ακολούθησαν οι Φέρες, όπου οι κάτοικοι της πόλης είχαν βγει στους δρόμους για να υποδεχθούν την Φλόγα.
Επόμενος σταθμός η Αλεξανδρούπολη, με μια εντυπωσιακή τελετή και παρουσία κόσμου, ενώ ακολούθησαν η Ξάνθη και η Δράμα. Tην 6η ημέρα της Λαμπαδηδρομίας η Ολυμπιακή Φλόγα θα ξεκινήσει από τη Δράμα και θα περάσει από την Αλιστράτη, τις Σέρρες, την Κατερίνη, την Λάρισα, τον Βόλο και θα διανυκτερεύσει στην Λαμία.

Sunday, May 13, 2012

Αυλαία στο Status Athens Open 2012 και η πρόταση Σερκεδάκη

Πριν περίπου 1 μήνα σε τραπέζι φίλων και μελών διοικήσεων του ελληνικού τένις, ο κ Σερκεδάκης πρόεδρος της Αγίας Παρασκευής ανέφερε για την ανοργανωσιά του ελληνικού τένις,προτείνοντας ταυτόχρονα  ότι όταν έχουμε ένα τόσο σπουδαίο τουρνουά όπως το Status Athens Open 2012 που πραγματοποιούν ιδιώτες η Ομοσπονδία για να τιμήσει το τουρνουά έπρεπε να πραγματοποιήσει  το πανελλαδικό που έδωσε τις ίδιες μέρες στην Λάρισα και στο Βόλο ,στο Ολυμπιακό Κέντρο δίνοντας την δυνατότητα 

α-οι αθλητές να γνωρίσουν αθλητές από κοντά που θέλουν να μοιάσουν και να τους  ακολουθήσουν 

β-να γεμίσει και κόσμο από τους συμμετέχοντες αθλητές και γονείς ώστε  να πολλαπλασιαστεί  η συμμετοχή των  φιλάθλων

γ-να τιμήσει το χρήμα του Ελληνικού λαού που το κατασκεύασε


δ-να τιμήσει τους χορηγούς του αθλήματος ,που τόσο έχει ανάγκη το άθλημα

ε-ο επικεφαλής κ Ζαννιάς να καταλάβει ότι πηγαίνοντας στα γήπεδα  του κάθε συλλόγου που κλαίει την μοίρα του στις άθλιες εγκαταστάσεις είναι καλύτερα οι αθλητές του να παίζουν στο σπίτι των ονείρων τους

ζ- να τιμήσει το τουρνουά στο οποίο μπαίνει τ όνομα της χωρίς να κουνήσει τρίχα της κεφαλής του.

η-και φυσικά ο Ζαννιάς  ν ακούει ανθρώπους που θέλουν αυτό το  κακόμηρο άθλημα 
που κάνει βόλτα στα βουνά και τα λαγκάδια της Ελληνικής υπαίθρου να πάει μπροστά.

Βέβαια οι κουβέντες που γίνονται ανά την Ελλάδα για ανάπτυξη και σεβασμό στο άθλημα είναι ιστορίες για αγρίους για τον πρόεδρο της ΕΦΟΑ που κάνει βόλτες με την φλόγα .

Sunday, May 6, 2012

Γιατί παρουσιάζουμε ξανά και ξανά τ αποτελέσματα της Κωπηλασίας


ΤΕΣΣΕΡΑ ΜΕΤΑΛΛΙΑ ΣΤΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΚΥΠΕΛΛΟ

 Σπουδαία εμφάνιση και καρέ μεταλλίωνΜοναδική στα χρονικά συγκομιδή έκαναν τα ελληνικά κουπιά στο 1ο Παγκόσμιο Κύπελλο Κωπηλασίας που ολοκληρώθηκε το μεσημέρι της Κυριακής στο Βελιγράδι. Τέσσερα μετάλλια εκ των οποίων ένα χρυσό, δυο ασημένια κι ένα χάλκινο έστειλαν σαφές μήνυμα ενόψει Ολυμπιακών αγώνων προς κάθε κατεύθυνση. 
Κι αυτό γιατί μιλάμε για τα τέσσερα πληρώματα που έχουν εξασφαλίσει την συμμετοχή τους στο Λονδίνο το ερχόμενο καλοκαίρι απο το περσινό παγκόσμιο πρωτάθλημα του Μπλέντ. 
Για το χρυσό ούτε λόγος να γίνεται αφού η Αλεξάνδρα Τσιάβου και η Χριστίνα Γιαζιτζίδου δεν άφησαν κανένα περιθώριο αμφισβήτησης κι έπεσαν πρώτες στον τερματισμό του διπλού σκιφ ελ βαρών γυναικών. 
Η έκπληξη όμως ήρθε από το αντίστοιχο πλήρωμα των ανδρών όπου οι Παναγιώτης Μαγδανής και Λευτέρης Κόνσολας (φωτό) έκαναν τους αντιπάλους τους να ψάχνονται κερδίζοντας το ασημένιο μετάλλιο και μπαίνοντας σφήνα ανάμεσα σε δυο πολύ έμπειρες βάρκες την Βρετανική που πήρε την πρώτη θέση και την ιταλική των χάλκινων παγκόσμιων πρωταθλήτών Λουίνι-Μπερτίνι  που περιορίστηκε στην 3η .
Λίγα λεπτά νωρίτερα η τετράκωπος άνευ των ανδρών με τους Στέργιο Παπαχρήστο-Γιώργο Τζιάλλα-Γιάννη Τσίλη -Γιάννη Χρήστου με ένα εκπληκτικό ντεμαράζ στα τελευταία 500μ. Βρέθηκε απο την 4η θέση στον δεύτερο σκαλί του βάθρου κερδίζοντας κι αυτή το ασημένιο μετάλλιο. 
Η μέρα των τελικών ξεκίνησε με το χάλκινο μετάλλιο των αδελφών Νίκου και Απόστολου Γκουντούλα στην δίκωπο άνευ των ανδρών. Οι δυο πρωταθλητές Ευρώπης ήταν στα ¾ της κούρσα επικεφαλής ωστόσο στα τελευταία μέτρα Γερμανοί και Βρετανοί που καιροφυλακτούσαν κατάφεραν να περάσουν μπροστά και να πάρουν την 1η και 2η θέση αντίστοιχα. 
Σπουδαία εμφάνιση κι από τον Σπύρο Γιάνναρο που το απόγευμα του Σαββάτου κατέκτησε την 1η θέση στον μικρό τελικό του σκιφ ελ βαρών και κατετάγη 7η στην γενική κατάταξη.

Friday, May 4, 2012

ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΜΑΣ ΛΥΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΡΙΑ;


Αύριο Σάββατο  5 του Μάη ξεκινούν στις 12 το μεσημέρι τα προκριματικά του STATUS στις εγκαταστάσεις του ΟΑΚΑ. 
Την ίδια ημέρα βάσει προγράμματος, η Εθνική Ομάδα αποτελούμενη από τους αθλητές, Γεμουχίδη,  Αγγελίνο, Καλοβελώνη και Γιωτόπουλο, αγωνίζεται στη Σόφια για να ανέβει κατηγορία στο Ευρωπαικό Πρωτάθλημα.
 Το Κυρίως Ταμπλώ του τουρνουά STATUS των 42.500 ευρώ (όπως εμφανίζεται στο επίσημο site της ATP στο καλεντάρι των Challenger Tours……αν θέλετε να φαίνεται μεγαλύτερο, μπορείτε να το εμφανίζεται σε δραχμές, να φθάσει στα επίπεδα GRAND SLAM) αποτελείται από 22 Direct Acceptances,(Άμεσες Αποδοχές βάσει ranking),4 Wild Cards (Επιλογές διοργανωτών), 4 Qualifiers (Από τα προκριματικά),και από 2 Special Exempts (Ειδικές περιπτώσεις, κατά βάσει χρησιμοποιούνται και αφορούν αθλητές των προκριματικών, όταν για αγωνιστικούς λόγους δεν μπορούν να συμμετάσχουν στα προκριματικά).
 Ρωτάμε, λοιπόν τον Διευθυντή  Αγώνων του STATUS, τον κ. Ζητρίδη, αν στους δύο αθλητές της Εθνικής Ομάδας που δεν δώσατε W.C., για το  Κ.Τ., Γεμουχίδη και Γιωτόπουλο, μπορούσατε να χρησιμοποιήσετε τις S.E.; 
Το εκπληκτικό είναι ( και αυτό δείχνει πόσο γνωρίζεται το αντικείμενο κ. Ζητρίδη)……ότι δώσατε W.C. για τα προκριματικά στον Γιωτόπουλο, όταν το Σάββατο που πρέπει να παίξει στα προκριματικά, αυτός θα βρίσκεται με την Εθνική στη Σόφια.!!
Το ερώτημα λοιπόν είναι, εφ’όσον, και αν, οι δύο θέσεις των S.E. μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν από τους δύο αθλητές, λόγω ανωτέρας βίας, γιατί δεν το κάνατε;
Μικρόψυχη συμπεριφορά απέναντι στον Γεμουχίδη,…….. ανεπάρκεια γνώσεων για τον  Γιωτόπουλο.  
Όσον αφορά τώρα, τον……συνδιοργανωτή  Ζαννιά, είναι γνωστή η γνώμη που έχει για τους αθλητές του, που δεν αλλάζει, ακόμα και όταν αγωνίζονται για την Ελλάδα.

Wednesday, May 2, 2012

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ.......ΑΛΑ ΟΛΓΑ ΤΡΕΜΗ


Η ιστοσελίδα www.tennis24.gr μας πληροφορεί ότι….. «Παίζουμε και στο Davis Cup» Συγκεκριμένα ……. «Στη Βουλγαρία βρίσκεται η Εθνική μας ομάδα Davis Cup, χωρίς τον κορυφαίο Έλληνα τενίστα στη συνθεσή της, τον Αλέξανδρο Γιακούποβιτς, προκειμένου να διεκδικήσει την ανοδό της στο Group II της Ευρωαφρικανικής ζώνης στη διοργάνωση.» και πιο κάτω……. «Ο Αλέξανδρος Γιακούποβιτς αποφάσισε να μην ταξιδέψει με την υπόλοιπη αποστολή, θέλοντας να συγκεντρωθεί στο Status Athens Open που ξεκινάει το ερχόμενο Σαββατοκύριακο στο ΟΑΚΑ…..»
Σωωώπα! Όταν ο τελευταίος στο Κυρίως Ταμπώ του Status έχει ranking 260, και ο 26ος των alternates απ΄όπου θα βγουν τα προκριματικά είναι στο Νο 346, ο Γιακούποβιτς Νο 590 χρειάζεται «συγκέντρωση», ενώ δεν χρειάζεται να βοηθήσει την προσπάθεια της Εθνικής Ομάδας; Και εσείς εκεί στο tennis24 το πιστέψατε……και το γράφετε κιόλας.
Ωραία ενημέρωση……..να αναμασάτε τα ψέματα του Ζαννιά. Έτσι νομίζετε, ότι βοηθάτε το άθλημα, θάβοντας τα προβλήματα του Ελληνικού τένις στην άμμο, σαν την στρουθοκάμηλο. Μετά φταίνε τα συνθήματα των αναρχικών στους τοίχους. Οι άνθρωποι της ενημέρωσης χρειάζονται………και τα αντίστοιχα προσόντα. Ότι τους φαίνεται αφύσικο το ψάχνουνε……και αφού το βρούν το γράφουνε. Άντε γιατί…….έχουμε γεμίσει από imitation δημοσιογράφους.
Εξ άλλου, ποιος θα τον κατηγορήσει τον Γιακούποβιτς,……το ίδιο έκανε και η Δανιηλίδου με το Federation Cup. Που ακούστηκε εν μέσω κρίσης, να ζητάτε χρήματα. Για την Ελλάδα ρε γαμώτο. Και ο ΓΑΠ…..για την Ελλάδα έκανε, ότι έκανε. Πως είπατε……..μαλακίες έκανε. Λάθος έχετε……διότι σημασία δεν έχει τι έκανες……..αλλά για ποιόν το έκανες.
Άντε…..και καλό βόλι, τρεις μέρες έμειναν.

Χα..Χα...Χα !!!!!



Τώρα τι να πεις?
Να κοιτάξω την Διαύγεια ?
Όλος ο κόσμος αναστενάζει για τις διαπλοκές του αθλήματος μας.
Ο ένας χασκογελά...και ο άλλος κοιτά αμήχανα αλλά ικανοποιημένος.
Ο στόχος αλλήλων επιτεύχθηκε!
Ε ρε επανάσταση που μας χρειάζεται..
Τουλάχιστον να ξέρετε ότι δεν τρώμε ΧΟΡΤΟ.
ΤΒ