Saturday, January 23, 2010

ITF Pro Circuit Singles Titles Won By Nations Players in 2008

ITF Pro Circuit Singles Titles Won By Nations Players in 2008

Natiol Total Men Women

1 ITALY 68 40 28
2 ARGENTINA 53 37 16
3 GERMANY 53 31 22
4 FRANCE 47 34 13
5 SPAIN 45 29 16
6 RUSSIA 44 14 30
7 BRAZIL 43 33 10
8 USA 42 15 27
9 CZECH REPUBLIC 38 21 17
10 ROMANIA 37 22 15
11 AUSTRALIA 31 21 10
12 JAPAN 30 15 15
13 SLOVAK REPUBLIC 30 8 22
14 NETHERLANDS 28 10 18
15 GREAT BRITAIN 25 13 12
16 BELGIUM 20 14 6
17 POLAND 20 8 12
18 CROATIA 16 12 4
19 AUSTRIA 16 10 6
20 KOREA REPUBLIC 15 7 8
21 CHILE 14 12 2
22 PORTUGAL 14 7 7
23 SLOVENIA 13 6 7
24 MOROCCO 11 8 3
25 SERBIA 11 7 4
26 SWITZERLAND 11 7 4
27 CHINA 11 3 8
28 CANADA 10 6 4
28 HUNGARY 10 6 4
30 BULGARIA 9 7 2
31 INDIA 9 4 5
32 SWEDEN 9 3 6
33 UKRAINE 9 1 8
34 VENEZUELA 8 7 1
35 URUGUAY 8 5 3
36 BELARUS 8 2 6
37 SOUTH AFRICA 6 3 3
38 CHINESE TAIPE 6 2 4
38 KAZAKHSTAN 6 2 4
40 MEXICO 5 4 1
41 COLOMBIA 5 3 2
42 BOZNIA& HERZEGO 5 2 3
42 TURKEY 5 2 3
44 GEORGIA 5 0 5
44 INDONESIA 5 0 5
46 EQUADOR 4 4 0
46 MOLDOVA 4 4 0
48 LATVIA 4 1 3
49 NEW ZELAND 4 0 4
50 THAILAND 4 0 4
51 DOMINICAN REPUB 3 3 0
51 MONACO 3 3 0
53 ESTONIA 3 2 1
54 BOLIVIA 3 0 3
54 PERU 3 0 3
56 ALGERIA 2 2 0
56 ARMENIA 2 2 0
56 IRELAND 2 2 0
59 DENMARK 2 1 1
60 GREECE 2 0 2
60 KYRGYZSTAN 2 0 2
62 FYROM 1 1 0
62 MONTENEGRO 1 1 0
62 UZBEKISTAN 1 1 0
62 NORWAY 1 1 0
62 FINLAND 1 1 0
62 KUWAIT 1 1 0
62 JAMAICA 1 1 0
69 ISRAEL 1 0 1
69 LIECHTENSTEIN 1 0 1
71 LUXEMBURG 1 0 1

ITF Pro Circuit Singles Titles Won By Nations

Players in 2008


Balkans Total Men Women
1 ROMANIA 37 22 15
2 CROATIA 16 12 4
3 SLOVENIA 13 6 7
4 SERBIA 11 7 4
5 BULGARIA 9 7 2
6 BOZNIA&HERZ 5 2 3
6 TURKEY 5 2 3
8 GREECE 2 0 2
9 FYROM 1 1 0
10 MONTENEGRO 1 1 0

Friday, January 22, 2010

Απόηχοι Γ.Σ. ΕΦΟΑ …

Αντιγράφω από την ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ της Τετάρτης 20.1.2010:
Γλέντι
« Αντιγράφουμε από δελτίο Τύπου αθλητικής Ομοσπονδίας, που διοργάνωσε πριν από λίγες ημέρες την ετήσια γενική της συνέλευση σε ακριτική πόλη.
«Οι αντιπρόσωποι των σωματείων έτυχαν καταπληκτικής φιλοξενίας από τη Νομαρχία Κοζάνης και τον Δήμο Πτολεμαΐδας. Κατά την διάρκεια της παραμονής τους στην Πτολεμαΐδα είχαν την ευκαιρία να επισκεφθούν τους παραδοσιακούς οικισμούς Νυμφαίου, Αρκτούρου και το Εκθεσιακό Κέντρο της ΔΕΗ, καθώς και να πάρουν μέρος σε παραδοσιακό γλέντι…» Επαναλαμβάνουμε πως πρόκειται για ανακοίνωση Ομοσπονδίας, δημοφιλούς μάλιστα αθλήματος. Όχι ταξιδιωτικού πρακτορείου…Α.Μπ.»

Να είσαι καλά, Ανδρέα, που το είδες με αυτό το μάτι το site της ΕΦΟΑ. Γέλασε λίγο το χειλάκι μας σε πολύ δύσκολες στιγμές για το άθλημα που ακόμα αγαπούμε. Έχεις δίκιο για το αιχμηρό σχόλιο. Από επαφές που είχα με κάποιους από τους συμμετέχοντες όχι κατ’ ανάγκη αντιπολιτευόμενους αλλά κυρίως συμπλέοντες (και μη νομίζετε ένα –δύο τηλέφωνα έκανα, έλαβα όμως περισσότερα), αυτή ήταν η γενική εντύπωση που αποκόμισα. «Περάσαμε καλά»..
Η πραγματικότητα πάντως είναι ως προς την Γ.Σ., γιατί δεν αμφισβητώ τα υπόλοιπα, ότι λίγο- πολύ όλοι μου μίλησαν για μια συνέλευση ΒΟΥΒΗ, ΑΧΡΩΜΗ και ΠΛΗΡΩΣ ΥΠΝΩΤΙΣΜΕΝΗ.
Τα νερά ταράχτηκαν μόλις ο «γραφικός Πένσος» χαρακτηρισμός του Σπυράκου για τον κ. Πένσο, πήρε το λόγο και αναφέρθηκε στο «εγκώμιο του κ. Βασιλακόπουλου», Προέδρου της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας Μπάσκετ, Αθλητικού παράγοντα Παγκόσμιας Εμβέλειας και Ακτινοβολίας με Τεράστια Προσφορά στον Ελληνικό Αθλητισμό.

Το είχαμε όλοι διαβάσει στην ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ τον Φεβρουάριο και μπορείτε αν θέλετε να το βρείτε και ανηρτημένο στο http://www.tennis-sos.blogspot.com ,
αν γυρίσετε προς τα πίσω.
Η Γ.Σ. δεν ζήτησε καμιά εξήγηση από τον πρόεδρο της ΕΦΟΑ παρότι τους βαρείς χαρακτηρισμούς, αν και αναφέρονταν στο συγκεκριμένο πρόσωπο, θα μπορούσε κάποιος να τους εκλάβει και ως προσβολή στην τεννιστική οικογένεια. Εμείς βέβαια έχουμε ξεκαθαρίσει ότι άλλο το πρόσωπο κάποιου και άλλο ο θεσμός που βρίσκεται.
Μάθαμε ότι μέλος του Δ.Σ. ακούστηκε να λέει ότι ο Βασιλακόπουλος έχει ζητήσει συγγνώμη από τον Ζαννιά.
Δεν το πιστεύουμε βέβαια και με πρώτη ευκαιρία ας το ψάξουν οι επαγγελματίες δημοσιογράφοι.
Η Γ.Σ. αρκέστηκε στην ερώτηση προς τον κ. Πένσο από τον κ. Ζαννιά, εάν ο Πένσος συμφωνεί με το «εγκώμιο» του κ. Βασιλακόπουλου. Και μάθαμε από τον ίδιο τον κ. Πένσο ότι δήλωσε : «Η σιωπή του κ. Ζαννιά είναι η απάντησή μου. Περιμένουμε απαντήσεις και θέσεις από τον κ. Ζαννιά και τα μέλη του Δ.Σ. και των Ενώσεων. Η σιωπή σημαίνει και πλήρη αποδοχή .»
Υπήρξαν επίσης ερωτήσεις και από τον Πένσο και τους κ. Μαλάμο, Καλογερά για τα καυτά ερωτήματα:
Γιατί δεν έγινε το Ολυμπιακό Κέντρο Αντισφαίρισης Βόρειας Ελλάδας;
Πού πέταξαν τα χρήματα της πολιτείας γι’ αυτό το σκοπό;
Πόσο είναι το χρέος της Ομοσπονδίας;
Πότε θα σταματήσει ο κατήφορος και ο διασυρμός του Ελληνικού Tέννις;
Και από τον κ. Ζήκα ακούστηκε κάτι πολύ σημαντικό:
Η ασφαλιστική κάλυψη των αθλητών που είναι υποχρεωτική για την συμμετοχή στους αγώνες, δεν καλύπτει τα πραγματικά ιατρικά έξοδα!
Αν ήμουν εκεί, περίπου αυτά θα ρωτούσα κι εγώ, αλλά ως γνωστόν απαντήσεις ουσίας δεν δίδονται.
Μια «μεγαλοστομία» (η απαράδεκτη μετατροπή του Δικαιώματος σε χάρη) ακούστηκε για το θέμα της τραυματισμένης αθλήτριας από τον κ. Ζαννιά. Άλλοι στο παρελθόν περίμεναν αδίκως για πολύ …δεν έγινε τίποτε…ελπίζουμε αυτή την φορά να διαψευστούμε για το καλό της Αθλήτριας.
Αυτά λίγο πολύ. Κανείς από την λεγόμενη πλειοψηφία δεν πήρε τον λόγο όπως μάθαμε, άλλος άλλωστε ήταν ο σκοπός του ταξιδιού.
Γι’ αυτό είναι σημαντικό αυτό πού είπε ο Πρόεδρος του Α.Ο.Α. Πατρών: « Τι να πω σε μια βουβή συνέλευση;»

Αντιγράφω από ένα άρθρο του Μαρίνου Ταχτσίδη από το http://tennis24.gr : «Δεν έχω συναντήσει ΟΥΤΕ ΕΝΑΝ (!!), χωρίς υπερβολή, που να έχει να πει έναν καλό λόγο για το έργο της Ομοσπονδίας και πιστέψτε με, κυκλοφορώ συχνά σε τεννιστικά στέκια (συλλόγους, κλάμπς κλπ)…Κανενός όμως δεν ιδρώνει το αυτί του…»

Γ.Σ της Πτολεμαΐδας = Τουρισμός – Φαγοπότι – Γλέντι και ΣΠΑΤΑΛΗ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΣ = ΑΡΙΣΤΑ για τους Σσυμετέχοντες-ΧΕΙΡΙΣΤΑ για το Τέννις. Αν τα χρήματα, που ξοδεύτηκαν, ήταν της ΕΦΟΑ η ΝΟΜΑΡΧΙΑΣ και ΔΗΜΟΥ δεν έχει καμιά σημασία. Από το Δημόσιο χρήμα, που μαζεύεται πολύ δύσκολα είναι και τα μεν και τα δε.
Ποιος θα βρεθεί να συμμαζέψει όσους το κατασπαταλούν για ποικιλώνυμους λόγους;

Λίτσα Σαρατζίδου
Γεν. Γραμματέας Ε.Φ.Τ.ΑΙΟΛΙΚΗ

Παρασκευή, 22 Ιανουαρίου 2010
http://tennis-sos.blogspot.com/2010/01/blog-post_22.html

Thursday, January 21, 2010

από το www.tennis24.gr

Άσχημα πλην αναμενόμενα μαντάτα

Τα νέα που ήρθαν δια στόματος του Γενικού Γραμματέα Αθλητισμού, Πάνου Μπιτσαξή μπορεί να μην ήταν ευχάριστα αλλά ήταν φυσικό επακόλουθο της ανυπαρξίας της ΕΦΟΑ τα τελευταία χρόνια , με αποτέλεσμα το 2ο δημοφιλέστερο άθλημα στον κόσμο, στην Ελλαδίτσα να βρίσκεται στην ίδια μοίρα με το σκάκι!!!

Για όσους δεν το έχουν πληροφορηθεί, ο νέος γ.γ Αθλητισμού, Πάνος Μπιτσαξής έδωσε συνέντευξη Τύπου την Τρίτη (19/01) και μεταξύ άλλων ανέλυσε το νέο εθνικό αθλητικό σχεδιασμό... ο οποίος κατατάσσει τα αθλήματα ανάλογα με την παράδοση που έχει το κάθε άθλημα, τη λαϊκότητα, την ποιότητα της οργάνωσης, τον βαθμό ανάπτυξης, τις επιτυχίες των αθλητών/ομάδων κλπ κλπ...
Το τένις, λοιπόν, μπήκε στην κατηγορία "Κρατικώς Ενισχυόμενα Αθλήματα" μαζί με την ιππασία, τη ξιφασκία, το σκάκι, τη σκοποβολή και την τοξοβολία και σύμφωνα με την συγκεκριμένη κατηγορία "Τα αθλήματα αυτά έχουν επαρκή διάδοση ώστε να ενδιαφέρουν το κοινωνικό σύνολο, πρέπει όμως να στηριχθούν πρώτα και κυρίως από ιδιωτική πρωτοβουλία. Η Πολιτεία δεν θα τα συντηρεί αλλά θα τα ενισχύει με τακτική επιχορήγηση στο μέτρο των δυνατοτήτων της με ιδιαίτερη έμφαση στον τομέα των υποδομών τους".

Οι κατηγορίες των αθλημάτων είναι οι εξής: 1. Αθλήματα Εθνικής Αθλητικής Προτεραιότητας (μπάσκετ, βόλει, χάντμπολ κλπ), 2. Αθλήματα Εθνικού Αθλητικού Ενδιαφέροντος (άρση βαρών, πινγκ πονγκ, ποδηλασία κλπ), 3. Κρατικώς Ενισχυόμενα Αθλήματα (τένις, σκάκι, τοξοβολία κλπ), 4. Αθλήματα Ιδιωτικής Πρωτοβουλίας με Στοχευμένη Κρατική Συνδρομή (γκολφ, θαλάσσιο σκι, ορειβασία κλπ), 5. Αθλήματα Ιδιωτικής Πρωτοβουλίας με Αθλητική Αναγνώριση (μπάντμιντον, μπέιζμπολ, καράτε κλπ) και 6. Αθλήματα με Τοπική Σημασία.
Όπως διαπιστώνετε, το τένις θεωρείται κατώτερο άθλημα από την ιστιοπλοϊα και το πινγκ πονγκ (!!) όχι όμως γιατί σαν άθλημα είναι υποδεέστερο αλλά γιατί η Ελληνική Ομοσπονδία που διοικεί τα τελευταία 12, 13, 14... 16 (έχω χάσει τον λογαριασμό) χρόνια, αντί να το προωθεί και να το αναπτύσσει, το υποτιμά, το υποβαθμίζει, το πολεμά (Aegean Tennis Cup 2009).... το σκοτώνει!
Τι να πούμε; Για την ανυπαρξία υποδομών; Για την μη στήριξη των αθλητών είτε είναι επαγγελματίες είτε ερασιτέχνες; Για τον πάμφτωχο αγωνιστικό σχεδιασμό; Για την έλλειψη υποτυπώδους οργάνωσης; Για τα ανύπαρκτα σωματεία; Για την έλλειψη χορηγών; Για τις εκδρομές, τις επισκέψεις σε μουσεία και τα φαγοπότια στις γενικές συνελεύσεις; Για την αδιαφάνεια στα συρτάρια της ομοσπονδίας; Και αρκετά ακόμα για τα οποία κάποιοι μπορούν να μιλάνε ολόκληρες ημέρες που τα έχουν ζήσει πιο πολύ από μένα...

Ως πότε θα ταλαιπωρείται το Ελληνικό τένις; Ήδη όλοι οι κορυφαίοι Έλληνες τενίστες έχουν εναντιωθεί με την Ομοσπονδία (περιμένουμε σύντομα το καταστατικό της Ένωσης Ελλήνων Αθλητών Αντισφαίρισης). Εφημερίδες και δημοσιογραφικά τενιστικά sites "φωνάζουν" αλλά δεν ακούγονται... Δεν έχω συναντήσει ΟΥΤΕ ΕΝΑΝ (!!), χωρίς καμία υπερβολή, που να έχει να πει έναν καλό λόγο για το έργο της Ομοσπονδίας και πιστέψτε με, κυκλοφορώ συχνά σε τενιστικά στέκια (συλλόγους, κλαμπς κλπ)... Κανενός όμως δεν ιδρώνει το αυτί του...

ΥΓ. Υπήρξαν και θετικά όμως από τον νέο εθνικό αθλητικό σχεδιασμό. Σύμφωνα με τις διατάξεις του, οι Ομοσπονδίες θα κληθούν να υποβάλουν πενταετές πρόγραμμα αθλητισμού σχεδιασμού (εδώ γελάμε με την ΕΦΟΑ) καθώς και να προβαίνουν σε εξάμηνο και ουσιαστικό απολογισμό της δράσης τους.

Παράλληλα, ο κ. Μπιτσαξής μιλώντας για τις χρηματοδοτήσεις των σωματείων, δήλωσε: "Στόχος μας είναι: Ούτε ένα ευρώ σε σωματείο-μαϊμού. Στόχος μας είναι το τοπίο των σωματείων-μαϊμού να ξεκαθαρίσει μέσα στο 2010. Τα σωματεία τα ίδια, είτε μέσω των ομοσπονδιών τους που επιθυμούν να χρηματοδοτηθούν θα κληθούν να υποβάλλουν στην ΓΓΑ φάκελο με πλήρη στοιχεία".

YΓ1. Η γνώμη μου για τη δυναμική του τένις στη χώρα μας, δεν αλλάζει και την έχω γράψει σχετικά πρόσφατα. Πότε θα μας πάρει και θα μας σηκώσει... δεν ξέρω. Μέχρι τότε ας ευχαριστήσουμε και πάλι τους κύριους Λυμπέρη, Χατζηλιαμή και Κυπριάδη που αντέχουν ακόμα και διοργανώνουν μεγάλα διεθνή τουρνουά (Status, Vogue, Aegean Tennis Cup).

YΓ2. Παράλειψή μου να ζητήσω συγνώμη για την επιλογή του σκακιού ως παράδειγμα για να περιγράψω την κατάντια του ελληνικού τένις. Μετά από επικοινωνία που είχα με μέλος του Δ.Σ. της Ελληνικής Σκακιστικής Ομοσπονδίας (με αφορμή το παρών άρθρο), κατάλαβα ότι το σκάκι είναι έτη φωτός πιο μπροστά από το τένις στην Ελλάδα και αν κάποιοι πρέπει να τα έχουν βάψει μαύρα για κατηγοριοποίηση των αθλημάτων, αυτοί είναι οι σκακιστές...

Μαρίνος Ταχτσίδης - tachtsidis@tennis24.gr

Ελληνικοί νόμοι και κ.Κωστής Στεφανόπουλος


18. 1. 2010 Δελτίο ειδήσεων ΕΤ3: Στο Πανεπιστήμιο της Πάτρας ο πρώην Πρόεδρος της Ελληνικής Δημοκρατίας επί 10 χρόνια κ. Κωστής Στεφανόπουλος ανηγορεύθη επίτιμος διδάκτωρ.
Κατά την εκφώνηση του λόγου που συνηθίζεται σε αυτές τις περιπτώσεις σε μέρος της ανταπόκρισης ακούσαμε να λέει:
«Υπάρχουν πολλές περιπτώσεις που οι νόμοι δεν εφαρμόζονται στην Ελλάδα, όπως ψηφίστηκαν στην Ελληνική Βουλή».


Ένοιωσα κόμπο στο στομάχι! Το γιατί είναι αυτονόητο…
Λ.Σ

Χρεωστιβάδα!

Αντιγράφουμε από την ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ της Τετάρτης 20/1/2010 σελίς 49:
«ΧΡΕΗ

Τα χρήματα της ολυμπιακής προετοιμασία της, 45.000 ευρώ, τα οποία ουδέποτε εισέπραξε, ζητεί τώρα με αγωγή της εναντίον της Ομοσπονδίας Τέννις η παλιά πρωταθλήτρια Χριστίνα Ζαχαριάδου, που έλαβε μέρος στην Ολυμπιάδα της Αθήνας το 2004, απαρτίζοντας με την Λένα Δανιηλίδου την ομάδα του διπλού. Η αγωγή θα εκδικαστεί την Πέμπτη από το Μονομελές Πρωτοδικείο Αθήνας και αφορά έξοδα από ταξίδια (ξενοδοχείο, φαγητό, μετακινήσεις, όχι όμως αεροπορικά εισιτήρια) στο εξωτερικό για συμμετοχή σε τουρνουά, αμοιβές φυσιοθεραπείες κλπ. Πολλά τα χρέη ενός αθλήματος που θεωρείται ακριβό μεν, αλλά φέρνει λεφτά. Είναι αλήθεια, τελικά. Οι ωραίοι έχουν χρέη. Α.Μπ.»


Εδώ μιλάμε για σοβαρά θέματα.
1. Αυτό που ακούω από τον πρώην Πρώτο Πολίτη της Χώρας.
2. Η προσπάθεια αθλήτριας μέσω δικαστηρίου να πάρει τα αυτονόητα. Και είναι αυτονόητα, γιατί η ομοσπονδία πέραν από το δικό της πρόγραμμα στήριξης αθλητών Εθνικής Ομάδας έχει πάρει και χρήματα Ολυμπιακής Προετοιμασίας διαχρονικά (ποιος γνωρίζει πόσα;) από την Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή. Δυστυχώς η διαχείρισή τους ήταν τέτοια που οδήγησε την αθλήτρια στα δικαστήρια.
Ευχόμαστε να έχει την τύχη μαζί της, ώστε να μην είναι μια από τις περιπτώσεις μη εφαρμογής των νόμων.
Εύχομαι να έχει την τύχη που είχαν οι προπονητές που κατάφεραν να «δεσμεύσουν» και να εισπράξουν τα δεδουλευμένα με δικαστικές αποφάσεις εφαρμογής των νόμων.
Ίσως έτσι ανοίξει και για άλλους αδικημένους αθλητές- αθλήτριες ο δρόμος και ξαναδούμε αξιοπρεπείς Εθνικές ομάδες στο άθλημά μας.

Οι ανακοινώσεις του κ. Πάνου Μπιτσαξή, Γενικού Γραμματέα Αθλητισμού, είναι πολύ σοβαρές και θέλουν επίπονη μελέτη για τοποθέτηση. Το προσπαθούμε και, εφόσον μπούν σε διαβούλευση, θα είμαστε έτοιμοι.
Ένα μόνο λέμε αυτή την στιγμή: Χρειάζεται άμεσα ο οικονομικός έλεγχος των προηγουμένων χρήσεων και κυρίως των καταγγελλομένων ως προς την ομοσπονδία του δικού μας αθλήματος.
Τώρα που έχουμε φθάσει στα όρια, είναι από τα σοβαρότερα θέματα η απόδοση της Ευθύνης! Μόνον ΕΤΣΙ θα υπάρξει Ελπίδα για Μελλοντική Ανάταση…

Λίτσα Σαρατζίδου
Γεν. Γραμματέας Ε.Φ.Τ. ΑΙΟΛΙΚΗ

• Κραδασμοί



**Μια νέα θεραπευτική μέθοδος για τις παθήσεις της μέσης, από τις οποίες
πάσχει πάρα πολύς κόσμος, ανακαλύφθηκε πρόσφατα.

Έπειτα από πειράματα σε γαϊδούρια, ερευνητές διαπίστωσαν πως αν η
μετακίνησή τους γίνεται με τζιπ, «Τουαρέγκ» συγκεκριμένα, τότε τα
αποτελέσματα είναι εκπληκτικά. Ξέχωρα από τον μηχανισμό των αμορτισέρ,
που εξαφανίζει τους κραδασμούς, ευεργετική όσον αφορά την ανακούφιση
από τον πόνο φαίνεται πως είναι και η πολυτέλεια του συγκεκριμένου
αυτοκινήτου. Το θέμα συζητήθηκε εκτενώς στο περιθώριο της πρόσφατης
συνεδρίασης της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής, στην οποία η
αυτοκινητοβιομηχανία Volkwagen έχει παραχωρήσει, ως χορηγία, αυτοκίνητά
Α.Μπ


Καταλαβαίνετε ποιος κυκλοφορεί με το πολυτελές αυτοκίνητο
Φυσικά ο 25.6%.
Βλέπετε η πολύ δουλειά της ντοπαρισμένης λαμπαδηδρομίας έπρεπε να βραβευθεί με την φυσιοθεραπευτική δυνατότητα που έχει ένα πολυτελές αμάξι.
Ξέρετε αυτά τα αμάξια διαθέτουν και SPA αλλά και ελήψη μνήμης.
Δημιουργούν σ αυτόν που το αρπάζει περιοδική αμνησία.
Καλά είπαμε όταν του ανατέθηκε η Λαμπαδηδρομία ότι θα πουλήσει και την φλόγα
Τι κρίμα να επιβεβαιωνόμαστε……………..

• Γλέντι


**Αντιγράφουμε από δελτίο Τύπου αθλητικής Ομοσπονδίας, που διοργάνωσε
πριν από λίγες ημέρες την ετήσια γενική της συνέλευση σε ακριτική πόλη.

«Οι αντιπρόσωποι των σωματείων έτυχαν καταπληκτικής φιλοξενίας από τη
Νομαρχία Κοζάνης και τον Δήμο Πτολεμαΐδας. Κατά τη διάρκεια της
παραμονής τους στην Πτολεμαΐδα είχαν την ευκαιρία να επισκεφθούν τους
παραδοσιακούς οικισμούς Νυμφαίου, Αρκτούρου και το Εκθεσιακό Κέντρο
της ΔΕΗ, καθώς και να πάρουν μέρος σε παραδοσιακό γλέντι...».
Επαναλαμβάνουμε πως πρόκειται για ανακοίνωση Ομοσπονδίας, δημοφιλούς
μάλιστα αθλήματος. Όχι ταξιδιωτικού πρακτορείου...

Α Μπ

Πάνω από μήνα συντόνιζε ποιος θα βρίσκεται στην Πτολεμαΐδα.
Τον έρμο τον Τσιάρα του έκανε την ζωή ποδήλατο.
Καταλαβαίνετε τι τράβηξε ώστε να δείξει παράγοντας αθλήματος 1ης κατηγορίας
Μόνο που τον πρόλαβε κάποιος άλλος……….
Τώρα .Υπάρχει μια απορία .Τι θα κάνει ο Λαρισαίος πρέσβης τιμής των Μεσογειακών Αγώνων που τους έκοψε το φαί των έργων ο ΓΓΑ?
Η Λάρισα δεν είναι βέβαια Πτολεμαΐδα !
Αυτά που έταξε σε κάθε πέτρα και χωράφι που έβρισκε για να δείξει την υψηλή τεχνογνωσία της τεχνικής εταιρείας του ,για την κατασκευή των αθλητικών έργων των Μεσογειακών ,τι θα γίνει?.
Γνωστή η συμμετοχή του σ ανάλογα έργα του 2004.
Ο Δουβής τον έσωσε με την επιτροπή φάντασμα.
Τώρα ποιος θα τον σώσει?