Thursday, September 19, 2013

ΨΑΧΝΟΝΤΑΣ ΜΗ ΔΙΑΠΛΕΚΟΜΕΝΟΥΣ...

ΠΩΣ ΝΑ ΣΩΘΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ? ΠΟΙΟΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΝΑ ΤΟ ΣΩΣΕΙ??
ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΦΗΣΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΟΡΘΙΟ!! "ΚΑΝΕ ΜΟΥ, ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΚΑΝΩ", "ΣΟΥ 'ΚΑΝΑ, ΓΙΑ ΝΑ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙΣ", "ΣΗΜΕΡΑ ΕΣΥ, ΑΥΡΙΟ ΕΓΩ"....ΚΑΙ ΚΑΠΩΣ ΕΤΣΙ ΜΕΤΑ "ΚΡΑΤΑ ΜΕ ΝΑ ΣΕ ΚΡΑΤΩ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΣΟΥΜΕ ΣΤΟΝ ΓΚΡΕΜΟ"!!! 
ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΟΤΙ ΤΩΡΑ Ο ΓΚΡΕΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΟΝΤΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΚΡΑΤΗΣΕΙ ΠΟΙΟΝ;;;, ΑΦΟΥ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΑΠΕΓΝΩΣΜΕΝΑ ΝΑ ΒΡΕΙ ΤΡΟΠΟΥΣ ΝΑ ΣΩΘΕΙ!  ΘΑ ΕΡΘΕΙ Η ΩΡΑ-ΕΧΩ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΥΠΟΜΟΝΗ-ΠΟΥ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΟΠΟΙΗΣΩ ΤΙΣ ΕΞΗΓΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΩΣΕΙ ΣΤΟΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΧΩ ΜΗΝΥΣΕΙ, ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΠΟΎ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΦΘΑΣΟΥΝ ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΜΕ ΘΕΣΕΙΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΚΑΛΥΠΤΟΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΗΓΕΣΙΕΣ!!
ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΙ "ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ" ΠΟΥ ΘΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΟΥΝ ΑΛΛΟΥΣ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟΥΣ ΔΙΩΞΟΥΝ!
ΚΑΙ ΕΔΩ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΩ ΝΑ ΜΗΝ ΚΟΥΡΑΖΟΝΤΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΩΝΤΑΣ ΝΑ ΔΙΩΞΟΥΝ ΕΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ "ΤΟΥΣ"! 
 ΑΣ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΓΡΗΓΟΡΑ, ΓΙΑΤΙ ΕΓΩ, ΟΤΑΝ ΑΠΟΦΑΣΙΖΩ ΝΑ ΑΓΩΝΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΚΙΟ ΜΟΥ, ΕΧΩ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΘΕΟΥΣ ΚΑΙ ΔΑΙΜΟΝΕΣ, ΓΙΑΤΙ ΠΑΡΕΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΜΕ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΝΑ ΦΟΒΗΘΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ!  ΜΑ ΤΙΠΟΤΑ! 
ΚΑΙ ΟΣΟ ΤΟΥΣ ΒΛΕΠΩ ΝΑ ΑΓΩΝΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΛΥΣΣΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΡΕΛΑΙΝΟΝΤΑΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΜΟΥ, ΤΟΣΟ ΜΕ ΓΙΓΑΝΤΩΝΟΥΝ ΚΑΙ ΜΕ ΔΥΝΑΜΩΝΟΥΝ!!  ΒΛΕΠΕΤΕ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ ΤΑ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΕΥΡΩ ΠΟΥ ΜΟΙΡΑΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΠΟΛΛΟΥΣ ΚΑΙ ΑΓΩΝΙΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΤΑ ΠΗΡΑΝ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΤΑ ΕΔΩΣΑΝ!! 
ΑΓΩΝΙΟΥΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΤΟΥΣ-ΑΤΟΜΑ ΥΠΕΡΑΝΩ ΥΠΟΨΙΑΣ -ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΧΕΙ ΠΙΑΣΕΙ ΠΑΝΙΚΟΣ ΣΤΗΝ ΙΔΕΑ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΖΗΤΗΘΟΥΝ ΠΙΣΩ, ΤΡΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΜΕ ΜΑΕΣΤΡΙΑ ΤΑ ΚΟΥΚΟΥ(ΛΩΝΟΥΝ), ΟΜΩΣ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΘΑ ΤΑ ΞΕ(ΚΟΥΚΟΥ)ΛΩΣΩ ΑΚΟΜΑ ΚΙ ΑΝ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΝΑ ΦΘΑΣΩ ΣΤΟ... ΦΕΓΓΑΡΙ!!!...
ΤΟΥΣ  ΚΑΚΟΜΟΙΡΟΥΣ!!!   
  
ΠΛΑΚΆ ΘΕΟΔΩΡΟΒΙΑ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ Γ.Γ.ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ


Επιλογική Σημείωση

Ξυπνήστε, ρε δημοσιογράφοι της πλάκας, δεν σας κάνει πλάκα η κυρία Πλακά.
 Σας δοκιμάζει και σας αποδοκιμάζει.
 Δήθεν σας ενδιαφέρουν τα σκάνδαλα, που αναδεικνύει, δήθεν τα μισοπροβάλλετε και μετά “Μην είδατε τον δήθεν γενναίο...”. 
Νομίζετε ότι ο κόσμος δεν έχει καταλάβει ότι για την κατάντια αυτού του τόπου υψίστη (αν όχι κύρια) ευθύνη έχετε κι εσείς, γιατί δεν εκτελείτε το καθήκον σας ως 4η εξουσία η το “εκτελείτε” ανταποδοτικά η έστω μεροληπτικά;
Η Κυρία Πλακά δεν είναι Λεβέντης, αρμόδιε υπουργέ, είναι λεβέντισσα! Συνεπώς έχετε υποχρέωση να της αποδείξετε εν έργοις το ότι είστε “καλός άνθρωπος” κι εδώ μάλλον δεν ισχύει το “Είσαι ό,τι δηλώσεις”...
Στις 1 Ιουλίου σας στείλαμε (εκ μέρους των Φίλων της Λίτσας Σαρατζίδου και της Ε.Ο.ΚΑ. -Εθελοντική Ομάδα Κάθαρσης- Του Τέννις) μία Ενημερωτική Επιστολή για σκάνδαλα στο χώρο του Τέννις και της σύνδεσής τους με την Γ.Γ.Α., την οποίαν έχει υπό τον έλεγχο του ο αρμόδιος υφυπουργός σας.
 Δεν βρήκατε το χρόνο (εδώ κι 78 μέρες!) να ασχοληθείτε η έστω να διατάξετε να ασχοληθούν με το Διεθνές Πρόβλημα της Διαφθοράς μέλους της Ε.Ο.Ε., για το οποίο ενημερώθηκε στις 1/9 κι ο αποχωρήσας κόμης της Δ.Ο.Ε., η ΜΗΠΩΣ μας ετοιμάζετε κάποια εκκαθαριστική επιχείρηση με επικεφαλής καταγγελθείσα;
 Ο Αριστοτέλης έγραψε: “Πας Άνθρωπος του ειδέναι φύσει ορέγεται.” Ελπίζουμε να ισχύει το ρητό του και για τους υπουργούς...
Εις ώτα ακουόντων
Γιά.Σα.ς
 http://clubs.pathfinder.gr/EFTA7/12222?forum=1927&read=300

No comments: