Monday, August 3, 2009

Ξανά Γερμανός ο Κλεφτάκος

Από το http://tennisnews.gr

Δευτέρα, 03 Αύγουστος 2009 17:28
Οριστική ρίξη και διαζύγιο φάινεται πως έχει πάρει σχέση του Δημήτρη Κλεφτάκου με την ΕΦΟΑ αφού ο αθλητής που αγωνίζονταν τους τελευταίους μήνες με τα ελληνικά χρώματα γίνεται και πάλι Γερμανός όπως αναγράφεται και στο site της ITF και επιβεβαιώνει ο ίδιος ο αθλητής.

Ο ίδιος ο Κλεφτάκος αποκάλυπτει στο tennisnews.gr το τι έχει γίνει τους τελευταίους μήνες και φτάσαν τα πράγματα ως εδώ, ξεκαθαρίζοντας πως δεν είχε υπογράψει κανένα συμβόλαιο και χαρακτηρίζοντας τον πρόεδρο της ΕΦΟΑ κ. Ζαννιά ψεύτη... Διαβάστε παρακάτω τις αποκλειστικές δηλώσεις του Δημήτρη Κλεφτάκου στο tennisnews.gr...

TN: Γεια σου Δημήτρη, στην ιστοσελίδα της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Αντισφαίρισης (ITF) αναγράφεσαι και πάλι ως Γερμανός...

Δ. Κλεφτάκος: Θέλω να μάθουν όλοι τι έγινε γιατί τέτοια πράγματα ‘δεν υπάρχουν’...Παίξαμε Davis Cup στην Τουρκία και μέχρι τότε δεν είχα ούτε το συμβόλαιο ούτε τίποτα. Εκεί ήταν και ο κ. Ζαννιάς και μου είπε πως θα στείλει τις επόμενες μέρες το συμβόλαιο και μετά τα άλλα (λεφτά κλπ). Περίμενα μία εβδομάδα αλλά τίποτα. Μετά τον έπαιρνα τηλέφωνο και δεν απαντούσε. Αυτό γινότανε 3 μήνες τώρα. Μία φορά που τον έπιασε η μαμά μου πάλι τα ίδια έλεγε, οτί δε μπορεί τώρα και ότι θα πάρει πίσω και δεν έπαιρνε ποτέ!

Τέλος πάντων του έστειλα ένα μήνυμα ότι τώρα εδώ και μήνες προσπαθώ να τον πάρω και δεν απαντάει και αν θέλει να συνεργαστούμε (και όχι όπως πήγαιναν τα πράγματα ως τώρα) να με πάρει πίσω, αλλιώς θα με ανάγκαζε να σταματήσω... 4 μέρες πέρασαν και μετά έκανα την αλλαγή στην ITF!!!

ΤΝ: Ποιές ήταν οι εντυπώσεις σου τους πρώτους μήνες της συνεργασίας σου με την ΕΦΟΑ και τον πρόεδρό της;

Δ. Κλεφτάκος: Από την αρχή, ούτε ένας δε μου είπε κάντο Δημήτρη, ο Ζαννιάς θα σε βοηθήσει και θα σου δώσει αυτά που λέει. Όλο άσχημα μου λέγανε για τον Ζαννιά. Εγώ πάντα τους έλεγα πως θα δοκιμάσω και αν δω πως δε μου δίνει αυτά που έχουμε πει, σταματάω!! Έτσι και έγινε. Ήθελε να κάνουμε 5 χρόνια συμβόλαιο και έτσι γράφανε, 3 χρόνια όμως είχαμε συμφωνήσει! Στην ΕΦΟΑ γράφανε ψέματα, πως έχω υπογράψει συμβόλαιο 5 χρόνια. Ο Ζαννιάς δεν είναι σωστός, όπως μου λέγανε όλοι. Πάντα έλεγε μη μιλήσεις με κανέναν γιατί φοβόταν να μάθω τι έκανε παλιά και να μάθω τι κάνει... Εγώ όμως ξέρω πολλούς στην Αθήνα και άκουγα από πολλούς τι έχει κάνει! Από παίχτες και προπονητές που δουλεύανε για την ΕΦΟΑ!!!

Πάντα τα λόγια του: ‘Μην με κλέψεις Δημήτρη μη μου κάνεις μ***κίες όπως άλλα παιδιά στην Ελλάδα, θα σε βοηθήσουμε’. Και αυτός είναι που λέει μόνο ψέματα. Για εμένα τέλειωσε αυτό το θέμα και ούτε θέλω να κάνω κάτι για την Ελλάδα, εωσότου είναι άνθρωποι σαν τον Ζαννιά και δε πρόκειται να γυρίσω ξανά! Στα Futures δεν θα έρθω. Δεν πήρα ούτε 1€ για Davis Cup! Όλα ήταν ψέματα και δε καταλαβαίνω γιατί ήθελε να αλλάξω και να παίξω μία φορά για την Ελλάδα – θα μπορούσε να στείλει τους άλλους Έλληνες αθλητές που έχετε!

TN: Ποιά ήταν ακριβώς η πρόταση που σου έγινε από την ΕΦΟΑ για να υπογράψεις συμβόλαιο και να αγωνίζεσαι ως Έλληνας?

Δ. Κλεφτάκος: O Ζαννιάς ήρθε εδώ στο Μόναχο και μιλήσαμε μαζί με τους γονείς μου. Μου έλεγε ότι:
1. Θα μου πληρώνανε όλο το χρόνο την προπόνησή μου
2. Θα μου έδινε 2 WC για Status και Ρόδο
3. Θα μου κάλυπταν όλα τα έξοδα στα ελληνικά τουρνουά (αεροπορικά εισιτήρια και ξενοδοχεία) και αν χρειαζόμουν WC στα ελληνικά Futures.
4. Θα μου έδινε 10 εισιτήρια για άλλα τουρνουά που θα πήγαινα
Μου έλεγε επίσης πως θα μου βρει σπόνσορα να με πληρώνει και σπόνσορα για ρούχα (nike,lacoste,adidas) 'ότι θές' μου έλεγε.

Στο Davis Cup που τον είδα και μιλήσαμε τελευταία φορά μου είπε ότι σε περίπου 4 μέρες θα μου έστελνε το συμβόλαιο!!! Από κει και πέρα δε με πήρε τηλέφωνο ούτε τίποτα.

Για εμένα ο Ζαννιάς είναι ψεύτης και ούτε θέλω να συνεργάζομαι με τέτοιους. Κρίμα που ήρθανε έτσι τα πράγματα και δεν παίζω για την Ελλάδα, όμως καλύτερα που δεν συνεχίζω.

http://tennisnews.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=2562:2009-08-03-14-38-04&catid=50:mikroskopio&Itemid=131

Όλα τα παραπάνω αφιερωμένα εξαιρετικά στον υφυπουργό κ Γιάννη Ιωαννίδη ,στον Γ.Γραμματέα κ Δουβή και στους συνοδοιπόρους της ΕΦΙΠ

No comments: