Wednesday, September 10, 2008

Όταν διοικούν οι επίορκοι την ΕΦΟΑ

Αγαπητοί Συνάδελφοι,

Και πάλι εδώ μέσα σε λίγο χρονικό διάστημα για να επιβραβεύσουμε την μεθοδευμένη μαφία του Ελληνικού τέννις.
Είναι στους περισσότερους γνωστό που βρίσκονται εδώ ότι ήμουν και εγώ πριν λίγο καιρό σ’ αυτή την ομάδα και κατά την προσφιλή λέξη του Α΄ Αντιπροέδρου ΚΟΛΠΟ.
Στην εκλογική αναμέτρηση του 2004 ο κ. Μεντεσίδης μου έλεγε, γιατί δεν έπρεπε να βγει ο Ζαννιάς. Και εγώ του απαντούσα ότι δεν μπορώ να κρίνω ένα άνθρωπο αν δεν μου φέρει χαρτιά για να το συζητήσω.
Έπρεπε να περάσουν 3 χρόνια για να εμφανιστούν τα καταστατικά των εταιριών του προέδρου, που ασχολούνται κατά παράβαση του αθλητικού Νόμου με δουλειές του ελληνικού αθλητισμού και να πατρονάρονται από ανυπόληπτες επιτροπές της Γραμματείας κατά παράβαση του Αθλητικού νόμου και να υποστηρίζονται από τους μεσάζοντες του Υπουργείου, από αυτούς που έπρεπε να προστατεύουν το χρήμα του Έλληνα φορολογούμενου.
Αγαπητοί συνάδελφοι,
Δεν έχω πολύ χρόνο στην ζωή μου, για να απασχολούμε με τις μαφιόζικες ιστορίες της Γενικής Γραμματείας, του Υφυπουργείου Αθλητισμού, της Ολυμπιακής Επιτροπής. Προτιμώ να δίνω τον χρόνο μου στους αθλητές μου και στους γονείς που πληρώνουν για να είμαστε εμείς παράγοντες.
Γιατί είναι γνωστό σε όλους μας ότι υπάρχουμε, γιατί κάνουμε καλή διαχείριση των χρημάτων που μας δίνουν, για να οργανώσουμε τις ομάδες, που συμμετέχουν τα παιδιά τους. Δεν υπάρχουμε ως φορείς, γιατί η μαφία της ΕΦΟΑ μας έχει δώσει προϋποθέσεις ανάπτυξης …
Δεν θυμάμαι ποτέ να έδωσε χρόνο για τα συλλογικά μας προβλήματα ο Ζαννιάς.
Αντιθέτως λειτουργώντας ως επίορκος μαζί με το Γ. Γραμματέα διέλυε ανά την Ελλάδα ό,τι με πολύ κόπο είχε δημιουργηθεί όλα αυτά τα χρόνια.
Σήμερα ατελείωτα μαγαζάκια έχουν φυτρώσει και πιστεύουν ότι θα δημιουργήσουν αθλητισμό αφορολόγητο στις πλάτες της τοπικής τους κοινωνίας .
Και φυσικά ανταλλάξιμο με την σημερινή ψήφο.
Σήμερα θέλω να ευχαριστήσω τον Όμιλο Αθηνών που πραγματοποιεί στις εγκαταστάσεις του το επαγγελματικό τουρνουά. Μέσα στον δικό του χώρο που εγώ τον γνώρισα το 1978, 30 χρόνια πίσω.
Η δική μου Ομοσπονδία ακόμα δεν έχει το σπίτι της …
Ακόμα δεν έχει το σπόνσορά της …
Ακόμα δεν έχει το τουρνουά της, αλλά είναι επαίτης μια παρουσίασης και φωτογραφίας σε συνέντευξη τύπου στην γιορτή που ετοιμάζει ένας άλλος.
Σήμερα θέλω να ευχαριστήσω τον Όμιλο Αθηνών, γιατί κατάλαβε ότι την ιστορία του αθλήματος του πρέπει να την υποστηρίξει με την υποψηφιότητα του κ. Σουπιωνά, γιατί το άθλημα για να υπάρξει πρέπει να έχει ιστορικούς, αγωνιστικούς συλλόγους που θα γίνονται παράδειγμα, για να γίνουμε όλοι εμείς καλύτεροι.
Σήμερα θέλω να ευχαριστήσω τον κ. Λυμπέρη, που μας δίνει ακτινοβολία για προσέλκυση παιδιών στο άθλημα μας.
Θέλω να ευχαριστήσω τον Όμιλο Παπάγου για τον κόπο του, τον χρόνο του, την διάθεσή του να ξαναφτιάξει τα καμένα του γήπεδα …
Και φυσικά όλους όσους είναι υπηρέτες του χώρου μας και όχι μαγαζάκια του Ζαννιά…
Θέλω να θυμίσω στον κ Ζητρίδη την παρουσία του πατέρα του στο χώρο του τέννις, γιατί εγώ τον θυμάμαι…

Θέλω να ευχαριστήσω τον κ Θεοδωρόπουλο για τα εσπευσμένα καμπ και να του ζητήσω να γίνει πρόεδρος, γιατί τουλάχιστον αυτός δεν τρώγει από το Ελληνικό τένις.

Να είστε δε σίγουροι ότι, αν ήμασταν στην θέση του Ζαννιά, τις εκλογές θα τις κάναμε στον Όμιλο Αθηνών, για να δούμε όλοι εμείς γυναίκες με υψηλή βαθμολογία ν’ αγωνίζονται στην Ελλάδα .Να δούμε το άθλημα μας να ζωντανεύει με την συμμετοχή σπόνσορα που όλη η δωδεκαετία της θητείας του Ζαννιά δεν είχε ούτε έναν, εκτός από κουβέντες για να πωλούμε αυτοκίνητα μέσω λαχείων που θα πληρώνανε οι αθλητές μας. Δηλαδή μαγαζάκι πωλήσεων αυτοκινήτων χωρίς έξοδα .
Βέβαια για να το σκεφθείς αυτό πρέπει να αγαπάς το άθλημα σου και όχι τις κομπίνες που καταλήγουν στην τσέπη σου. Όλα αυτά δεν τα αναφέρω εγώ, αλλά η δικαστής που ζητάει ανώτερο δικαστήριο, για να κρίνει τις παράνομες πράξεις του προέδρου.

Κλείνοντας αγαπητοί συνάδελφοι

Θέλω να ευχαριστήσω όλους τους συναδέλφους μου των Διοικητικών Συμβουλίων του ΣΑΣ που επί 30 χρόνια με εξέλεγε πρόεδρο του και μ’ έστελνε στις Γενικές Συνελεύσεις της Ομοσπονδίας μας.

Θέλω να σας ζητήσω να δείτε το συμφέρον των συλλόγων σας και των αθλητών σας και να είστε σίγουροι ότι και ιστορία έχουμε και γνώση και διάθεση να πάμε το Τέννις εκεί που του αρμόζει .

Σας ευχαριστώ

Καίτη Εμμανουηλίδου

1 comment:

fidelio said...

Φοβάμαι ότι το "φαινόμενο" δεν είναι ο κ. πρόεδρος της ΕΦΟΑ, αλλά οι παράγοντες των Ομίλων, που, προφανώς,πάσχοντες από αθεράπευτο ραγιαδισμό απέναντί του, τον ψηφίζουν.