Wednesday, September 10, 2008

Θέμα: ΓΙΑΤΙ ΨΗΦΙΖΩ ΖΑΝΝΙΑ

ΑΘΗΝΑ 05-09-2008

Θέμα: ΓΙΑΤΙ ΨΗΦΙΖΩ ΖΑΝΝΙΑ

Αγαπητοί φίλοι του τένις,

Θα ήθελα να τεκμηριώσω τους λόγους για τους οποίους είμαι ψηφοφόρος του κ.Ζαννιά.

Απο την φύση μου είμαι άνθρωπος ρομαντικός. Μου αρέσουν πάρα πολύ τα παραμύθια.
Στα 13 χρόνια της θητείας του ο κ.Ζαννιάς, ακούραστα και μεθοδικά μας έχει προσφέρει τόσα πολλά και ωραία παραμύθια. Ενα μάλιστα απο αυτά, που είναι και το αγαπημένο του, μου αρέσει να το ακούω συνέχεια. Είναι το παραμύθι περί μαζικού αθλητισμού. Πραγματικά με συναρπάζει. Γι’ αυτό ψηφίζω Ζαννιά!

Από μικρός,δεν σας κρύβω,ονειρευόμουν να γίνω πρόεδρος η έστω αντιπρόεδρος σε κάτι.
Όλοι εμείς οι ψηφοφόροι του κ. Ζαννιά έχουμε αυτό το μοναδικό προνόμιο.
Να είμαστε δηλαδή πρόεδροι η αντιπρόεδροι σε μία από τις 18 επιτροπές της ΕΦΟΑ.
Εδώ θα ήθελα να προτείνω στον πρόεδρό μας, να αυξήσουμε αυτές τις επιτροπές,
απο 18 σε 50, έτσι, για να μην μείνει κανείς απέξω. Σε μια απο τις νέες επιτροπές, π.χ. στην επιτροπή του βουνού για την συλλογή βατόμουρων, θα ήθελα να προσφέρω και εγώ απο το πόστο του προέδρου, εάν αυτό είναι εφικτό.
Ετσι, το όνειρό μου μπορεί να γίνει πραγματικότητα. Γι’ αυτό ψηφίζω Ζαννιά!

Είμαι άνθρωπος που του αρέσουν οι δημόσιες σχέσεις, τα τραπεζόματα, οι εκδρομές, οι γενικές συνελεύσεις, οι κοινωνικές συναναστροφές γενικά.
Με τον αθλητισμό και το τένις δεν έχω ιδιαίτερη σχέση.
Σιχαίνομαι δε τον πρωταθλητισμό και τους πρωταθλητές. Γι’ αυτό ψηφίζω Ζαννιά!

Επίσης είμαι άνθρωπος που του αρέσουν πάρα πολύ τα καλά έργα και ιδιαίτερα οι κωμωδίες.
Ο κ.Ζαννιάς με την καταπληκτική υποκριτική του δεινότητα πρωταγωνιστεί σε όλα τα καλά έργα. Μάλιστα στα δυο πιο πρόσφατα έδωσε και ρεσιτάλ ερμηνείας.
Αναφέρομαι στα έργα της σειράς ‘Φαρσοκωμωδίες’ με τίτλους:
Davis Cup Ελλάδα-Πολωνία 0-5
Davis Cup Ελλάδα-Ουγγαρία 0-5
Και τα δύο έργα παίχτηκαν στο ανακαινισμένο κινηματοθέατρο του ‘Ο.Α.Θεσσαλονίκης’.
Απο τα πρώτα πλάνα του πρώτου έργου το γέλιο ήταν ασταμάτητο.
Το αποκορύφωμα όμως του γέλιου ήρθε με την ανεπανάληπτη απάντηση του πρωταγωνιστή κ. Ζαννιά, στην ερώτηση του δημοσιογράφου μετά την ήττα.
Ερώτηση: Τι έχετε να πείτε για την ήττα της ομάδας μας;
Απάντηση: Τα γήπεδα ήταν καταπληκτικά!
Στο δεύτερο έργο ο κ. Ζαννιάς σε ένα ρεσιτάλ τακτικής, αιφνιδίασε στην κυριολεξία τους Ούγγρους, οι οποίοι δεν κατάλαβαν για πότε κέρδισαν.
Το κόλπο του κ. Ζαννιά για να στείλει την εθνική ανδρών στην τρίτη κατηγορία, ήταν
ότι κατεβάσε στο γήπεδο, την ομάδα της επόμενης δεκαετίας.
Είναι 100 χρόνια μπροστά ο πρόεδρος!
Μου χαρίζει αύθονο γέλιο ο άνθρωπος. Με κάνει χαρούμενο. Γι’ αυτό ψηφίζω Ζαννιά!

Τέλος, θα ήθελα να εξομολογηθώ, οτι έχω και κάποιες φοβίες.
Φοβάμαι, μην μου πάρει το τουρνουά, φοβάμαι, οτι δεν θα μου ξαναδώσει μπαλάκια του τένις. Γι’ αυτό ψηφίζω Ζαννιά!

Φίλιππος Γεμουχίδης

No comments: