Sunday, January 16, 2011

Πιθανόν έστω και εκ των υστέρων να καταλάβουν τι ακριβώς ψήφισαν....

ΟΙΚΟΜΟΜΙΚΟΣ ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ 2010/ΚΑΒΑΛΑ 09/01/2011

Μια σειρά οικονομικών και όχι μόνο αναλύσεων, πάνω στα κονδύλια του οικονομικού και ταμειακού απολογισμού κατά την Γ.Σ. της Καβάλας, που αφορά όλους όσους συμμετείχαν και ιδιαίτερα αυτούς που τον ενέκριναν και τον ψήφισαν.

Πιθανόν έστω και εκ των υστέρων να καταλάβουν τι ακριβώς ψήφισαν.

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΟΜΙΛΩΝ Περίπτωση Νο 1

ΘΕΜΑ: Οικονομικός και Ταμειακός Απολογισμός ΕΦΟΑ 2010

Σχετικά: α)Κωδ.113/ΕΣΟΔΑ-ΕΙΣΠΡΑΞΕΙΣ /ΑΣΦΑΛΙΣΤΡΑ ΑΘΛΗΤΩΝ-ΑΘΛΗΤΡΙΩΝ ποσό 52.494,00 ε

β)Κωδ. 257/ΕΞΟΔΑ-ΠΛΗΡΩΜΕΣ /ΑΣΦΑΛΙΣΤΡΑ ΑΘΛΗΤΩΝ-ΑΘΛΗΤΡΙΩΝ ποσό 0,00 ε

Δηλαδή, κύριοι της ΕΦΟΑ, κε Βασίλα ταμία της ομοσπονδίας, εισπράξατε τα 20άρια και τα 30άρια ευρώ από τους αθλητές, συνολικά 52.494,00 ευρώ, δεν τους ασφαλίσατε, και έπαιζαν ανασφάλιστοι;

Δεν καταλαβαίνεται ότι, πέρα από οικονομικές ευθύνες υπάρχουν και αστικές ευθύνες;

Γι’ αυτό δεν μοιράσατε φέτος στους αθλητές την κάρτα ασφάλισης;

Τι έγινε, δεν βρήκατε ασφαλιστική εταιρεία να ασφαλίσετε τους αθλητές; Για σας μόνο η COMMERCIAL value, του υπόδικου Ψωμιάδη υπήρχε;

Μη τολμήσετε να ισχυρισθείτε ότι τα παιδιά ήταν ασφαλισμένα, γιατί θα γελοιοποιηθείτε. Δεν υπάρχει ασφαλιστική εταιρεία που να ασφαλίζει «βερεσέ».

Είσθε υποχρεωμένοι να μας πείτε τι έγιναν τα χρήματα της ασφάλισης.

Αν δεν το κάνετε, θα υποχρεωθεί να το κάνει ο γγΑ που σας εγκρίνει τέτοιους οικονομικούς απολογισμούς, και αν παρ’ ελπίδα κι ’αυτός συνεχίσει την μέχρι τώρα τακτική του, υπάρχει και η εισαγγελική αρχή.

Μη ξεχνάτε, ότι οι αποφάσεις των Γενικών Συνελεύσεων προσβάλλονται εντός εξαμήνου.

Εκείνο που εντυπωσιάζει, είναι η στάση των μελών του Διοικητικού Συμβουλίου της ΕΦΟΑ. Ο Οικονομικός Απολογισμός πέρασε από την έγκρισή σας, για να φθάσει στα μέλη- ομίλους και στην Γ.Σ.

Κανείς από εσάς δεν πρόσεξε αυτή την παρατυπία;

Τι να υποθέσει κανείς για σας;

Είστε τόσο αδιάφοροι; Είστε τόσο ανεπαρκείς ;

Είστε τόσο αφελείς, η μήπως είστε συνεργοί;

Και εσείς της Εξελεγκτικής Επιτροπής αναφέρεται κάτι σχετικό με αυτό το θέμα στην έκθεσή σας, ή νομίζεται ότι είστε στο απυρόβλητο;

Για ρωτήστε κανένα δικηγόρο,….. αρκεί να είναι εκτός Δ.Σ.

Στις όποιες δικαιολογίες, περί λάθους, αβλεψίας ή ότι άλλο σκαρφισθούν, ενημερώνω τους ομίλους, ότι το «έγκλημα» είναι «έγκλημα κατ’ εξακολούθηση», δεν γίνεται πρώτη φορά. Ίσως αυτή τη φορά έγινε με τόσο χονδροειδή τρόπο. Πολλά θα καταλάβετε από τον πίνακα που ακολουθεί.

Κωδ.113/ΕΣΟΔΑ-ΑΣΦΑΛΙΣΤΡΑ ΑΘΛΗΤΩΝ Κωδ.257/ΕΞΟΔΑ-ΑΣΦΑΛΙΣΤΡΑ ΑΘΛΗΤΩΝ ΔΙΑΔΟΡΑ

2007 Εισπράχθηκαν 44.638,19 ε Πληρώθηκαν 16.749,04 ε 27.889,15 ε

2008 Εισπράχθηκαν 47.585,50 ε Πληρώθηκαν 13.526,10 ε 34.059,40 ε

2009 Εισπράχθηκαν 44.475,30 ε Πληρώθηκαν 13.679,92 ε 30.795,38 ε

2010 Εισπράχθηκαν 52.494,00 ε Πληρώθηκαν 0,00 ε 52.494,00 ε

ΣΥΝΟΛΟ 145.237,93 ε

Απευθύνομαι στους ομίλους, γιατί παίρνουν κάθε χρόνο τους απολογισμούς και είναι πολύ εύκολο να διασταυρώσουν τα στοιχεία. Πιστεύω ότι θα έχουν την ίδια απορία.

Γιατί για μια ασφάλεια που κοστίζει Α χρήματα, εισπράττονται από τους γονείς των αθλητών τρεις φορές περισσότερα;

Σκεφθείτε αν υπήρχαν στοιχεία και πριν το 2007, πόσο διαφορετικό θα ήταν το ποσό, και μιλάμε για ένα μόνο λογαριασμό.

«η εξελεγκτική επιτροπή της ισχνής αντιπολίτευσης»

συνεχίζεται………

Εάν βέβαια έχει καταλάβει την ιστορία του!

Στην ΓΣ της Καβάλας ο εκπρόσωπος της Φιλοθέης γνωστός για την ανεπαρκή παρουσία του στο ΔΣ της ΕΦΟΑ, ανέφερε για τα blogs που χρησιμοποιεί η μικρή μειοψηφία της ΕΦΟΑ.

Και ταυτόχρονα έκανε τους χαρακτηρισμούς του.

Δεν θ απαντήσουμε εμείς στα λεγόμενα του .

Θα του απαντήσει ο Χρίστος Παπαδημητρίου καθηγητής των μεγαλύτερων πανεπιστημίων του κόσμου όπου έχει ως επιστήμονας υπηρετήσει.

Τι είπε, σήμερα το πρωί στην εκπομπή του Mega *Κάθε Σαββατοκύριακο*.

Η μεγαλύτερη και σημαντικότερη ύπαρξη του blogs είναι ότι δίνει την δυνατότητα να λες την ελεύθερη έκφραση σου.

Σήμερα που όλα γίνονται κάτω από το τραπέζι, αυτός ο χώρος της πληροφορικής βοηθά τον ελεύθερο άνθρωπο. Εάν οι σκέψεις που καταθέτουν είναι καθαρές θα το δείξει ο χρόνος. Το σημαντικότερο είναι ότι ΜΠΟΡΕΙΣ να πεις αυτό που θέλεις

Έτσι λοιπόν οι μεγάλοι επιστήμονες της ΕΦΟΑ που ακόμα δεν μας έχουν αποδείξει πόσο μεγάλοι είναι ,ας αφήσουν ένα επιστήμονα Έλληνα της διασποράς να μιλά για την αλήθεια των blogs

Έχει βέβαια το δικαίωμα ,ο μικρός έλληνας επιστήμονας της Φιλοθέης να θέλει να δείχνει την μεγαλοσύνη του μέσα από το ανύπαρκτο έργο της ΕΦΟΑ.

Δεν έχει το δικαίωμα όμως ,οι άνθρωποι των blogs να στερηθούν το δικαίωμα να παρουσιάζουν τα προβλήματα του χώρου που Υπηρετούν ,αγαπούν και τιμούν.

Όλα τα άλλα ας τα τεστάρει ο ΙΣΤΟΡΙΚΟΣ Σύλλογος της Φιλοθέης.

Εάν βέβαια έχει καταλάβει την ιστορία του.

κ.Ε

Είναι παρήγορο ότι υπάρχουν ακόμη νοήμονες σε αυτό το χώρο.!

ΔΥΟ ΥΠΕΡΟΧΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΠΟΥ ΚΑΤΑΓΡΑΦΟΥΝ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΤΕΝΙΣ,
ΤΟΣΟ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΣ ΠΑΡΩΔΙΑ ΤΗΣ ΕΦΟΑ ΟΣΟ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΕΝΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΙ ΑΓΑΠΑΕΙ ΤΟ ΑΘΛΗΜΑ.

Πhttp://taneatoutennis.blogspot.com/2011/01/blog-post_6741.html ΠΟΣΟ ΑΠΕΧΕΙ ΑΚΟΜΑ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΤΕΝΝΙΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΤΟ ΤΟΥ ΠΗΓΑΔΙΟΥ;

ΚΑΙ

ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΤΕΝΙΣ http://taneatoutennis.blogspot.com/2011/01/blog-post_11.html

Είναι παρήγορο ότι υπάρχουν ακόμη νοήμονες σε αυτό το χώρο.!
Φ.Γ.

Saturday, January 15, 2011

ΠΟΣΟ ΑΠΕΧΕΙ ΑΚΟΜΑ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΤΕΝΝΙΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΤΟ ΤΟΥ ΠΗΓΑΔΙΟΥ;

ΚΑΒΑΛΑ 09/01/2011 ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ Ε.Φ.Ο.Α.

1. ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ Δ.Σ. ΤΗΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ: Προφορικός, σύντομος και αυτοσχεδιασμένος. Όλοι οι παρευρισκόμενοι δεν κατάλαβαν σχεδόν τίποτα, άλλοι γιατί δεν ήθελαν, αφού ο Πρόεδρος πάντα ξέρει τι λέει και άλλοι που ήθελαν να ακούσουν αδυνατούσαν, ως συνήθως, να παρακολουθήσουν τον τρόπο σκέψης του Προέδρου μιας αθλητικής Ομοσπονδίας (μια στο καρφί και μια στο πέταλο) και όταν κάτι καταλάβαιναν, αγανακτούσαν και εξοργίζονταν με την ακραία διαστρέβλωση της πραγματικότητας. Μέχρι την Α’ Κατηγορία στο DavisCup ανέβασε ο Πρόεδρος την Ελλάδα, ενώ οι Σέρβοι που κέρδισαν το DavisCup, κατά τον Πρόεδρο έμαθαν τέννις στην Αμερική.

2. ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΣ ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ: Ο Έφορος Αγωνιστικού έκανε εμπεριστατωμένο λογιστικό απολογισμό των αγωνιστικών πεπραγμένων του ελληνικού τέννις, χωρίς ποτέ να μπορέσει να μνημονεύσει, έστω και μία επιτυχία του μέσα στο 2010. Πάντως, μάθαμε ότι έγιναν πολλά πρωταθλήματα, πολλές και σημαντικές αποστολές στο εξωτερικό, υπήρξαν επίλεκτοι αθλητές, διοργανώθηκαν σημαντικά σεμινάρια (μέχρι την ηλικία των 10 ετών) και η δημόσια διαβούλευση, για δεύτερο χρόνο, για την αλλαγή των πρωταθλημάτων juniors σε Κ1, Κ2,…, Κ10,…,Κ100,καλά κρατεί, λες και το πρόβλημα του ελληνικού τέννις είναι ο τρόπος διεξαγωγής των πρωταθλημάτων juniors. Ο Έφορος Αγωνιστικού μίλησε και για την εκπληκτική επιτυχία του Διασυλλογικού Πρωταθλήματος, αφού δεν χιόνισε τον Δεκέμβριο και έγινε κανονικά η Α’ Φάση, ενώ η Β’ Φάση πήρε μία μονο αναβολή και έγινε έγκαιρα μέσα στο 2011.

3. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ: Ο Ταμίας της Ομοσπονδίας διάβασε με άκρως λογιστικό ύφος τον δίφυλλο οικονομικό και ταμειακό απολογισμό, τους οποίους κανένας δεν μπόρεσε να ελέγξει, λόγω της μεγάλης απόκλισης των οικονομικών κονδυλίων μεταξύ τους και των γενικόλογων εγγραφών τους. Πάντως, κάτι στρογγυλά μηδενικά κονδύλια που έπρεπε να δοθούν στην ανάπτυξη του αθλήματος, πραγματικά σοκάρισαν.

4. ΤΕΧΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: Ο ένας εκπρόσωπος από τους δύο της Τεχνικής Διεύθυνσης της Ομοσπονδίας (ο άλλος απουσίαζε) με σύγχρονα απτικοακουστικά μέσα πρόσπαθησε φιλότιμα να μας εξηγήσει ότι γίνεται φοβερή δουλειά στα δύο προγράμματα που τρέχει η Ομοσπονδία, το ένα TENNIS 10sκαι το άλλο PLAYTENNIS. Ήδη, οι μεγάλοι πρωταθλητές άρχιζαν να κτίζονται από την ηλικία κάτω των 10 και μετά από μερικά χρόνια το ελληνικό τέννις θα καταπλήξει. Επίσης, ειπώθηκε ότι όσοι αθλητές juniors είναι πάνω από 10, θα πρέπει να περιμένουν λίγο, ώστε η ITF να μπορέσει να εκπαιδεύσει την Τεχνική Διεύθυνση και αυτή με τη σειρά της, αντί 600 € συν τα οδοιπορικά της, να εκπαιδεύσει τους Έλληνες προπονητές. Σε αυτό το σημείο θα πρέπει να εκφράσω τον θαυμασμό μου και να χαιρετήσω την καθοριστική παρέμβαση του Αναπληρωτή Έφορου Αγωνιστικού και παγκοσμίως γνωστού (όπως ο ίδιος συστήθηκε) και έχοντας τις ιδιότητες του προπονητή (είχε αθλητές με δύο ημερομηνίες γέννησης, μία για το σχολείο και μία για τους αγώνες), του παράγοντα, του καθηγητή, του επιχειρηματία, του δημοσιογράφου κ.τ.λ., ο οποίος με περισπούδαστο και αυστηρό ύφος μας εξήγησε την τρομακτική διαφορά που έχει ο όρος του πρόγράμματος PLAYTENNIS, που το ονόμαζε η Τεχνική Διεύθυνση από τον όρο PLAY&STAY (ΠΑΙΞΕ & ΜΕΙΝΕ) και ότι αυτό το πρόγραμμα είναι ο ακρογωνιαίος λίθος της ανάπτυξης του ελληνικού τέννις, αφού οι νέοι αθλητές – αθλήτριες σε μια εβδομάδα θα μάθουν να «σουβλίσουν το αρνί»,χωρις μαλιστα να κουράζονται οι προπονητές και έτσι θα παραμείνουν για ΠΑΝΤΑ στο χώρο. Πρέπει όμως οι Έλληνες προπονητές να βάλουν μυαλό και να παρακολουθούν τις θεαματικές αλλαγές που γίνονται στο παγκόσμιο τέννις (PLAY&STAY, είναι η σημαντικότερη από αυτές), αφού μέχρι τώρα τις παρακολουθεί και τις κατέχει μόνο ο ίδιος σε βάθος.

5. ΜΕΛΗ Δ.Σ. ΤΗΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ: Οι μεγάλοι σύλλογοι του τέννις στη χώρα μας, όπως είναι η Φιλοθέη, έχουν ιστορική ευθύνη για την κατάντια του ελληνικού τέννις και καλά θα κάνει ο εκπρόσωπός της στο Δ.Σ της Ε.Φ.Ο.Α. και στις Γενικές Συνελεύσεις να ασχολείται με το πώς το ελληνικό τέννις θα βγει από το βούρκο, παρά με τα κακόβουλα και διεφθαρμένα blogsστο internetπου στεναχωρούν και διαβάλλουν τον Πρόεδρο και τα μορφωμένα – επιστημονικά καταρτισμένα μέλη του Δ.Σ. της Ομοσπονδίας.

6. ΠΡΟΕΔΡΟΣ Γ.Σ.: Ο Πρόεδρος της Γ.Σ. (Αλήθεια, πότε θα μάθουμε τη γνώμη του για το επίπεδο του ελληνικού τέννις μεσα σε μια Γενικη Συνελευση;), καλό είναι την ενσύρματη σύνδεση με τον Πρόεδρο της Ομοσπονδίας να τη μετατρέψει σε ασύρματη, ώστε με πρόφαση κάποιες διακοπές να ζητά λιγότερα στοιχεία από αυτούς που καταψηφίζουν τον απολογισμό – προϋπολογισμό, αφού μόνο ομάδα αίματος δεν τους ζήτησε, νομίζοντας ότι ο εκφοβισμός μπορεί να αλλάξει τους συσχετισμούς. Πάντως, για να είμαι ειλικρινής, κάτι πέτυχε, αφού κάποιοι που άσκησαν σκληρή κριτική στα πεπραγμένα της Ομοσπονδίας, και εκκολαπτόμενοι ηγέτες για τις εκλογές της Ομοσπονδίας του 2012 λιγοψύχησαν αποφεύγοντας να καταψηφίσουν τον απολογισμό και προϋπολογισμό της Ε.Φ.Ο.Α.

ΣΥΝΤΟΜΑ ΘΑ ΕΠΑΝΕΛΘΩ…

ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ ΑΝΤΙΣΦΑΙΡΟΠΟΥΛΟΣ

Ποιος έχει σειρά τώρα? Η ΣΔΟΕ είναι έξω απο την πόρτα σου.

Τα γλυκά μας παιδιά –όπως Σταματιάδης ,Βασίλας_ είναι αυτοί που υπογράφουν.

Όπως και αυτοί που τόσο εύκολα ( εξελεγκτική επιτροπή) συντάσσουν τους απολογισμούς της ΕΦΟΑ.

Δεν είναι υπόλογος ΜΟΝΟ ο Ζαννιάς.

Άντε και καλά ξεμπερδέματα.

Άλλωστε οι ΔΗΘΕΝ 75 εκπρόσωποι σωματείων δεν ήταν στην Γ Συνέλευση της Καβάλας .

Εκεί ήταν ένα γκρούπ ανθρώπων που έκανε αθλητικό τουρισμό(βλέπε φωτο στο site της ΕΦΟΑ).

Τάσος Αποστόλου

Παρατυπία 312 χιλιάδων ευρώ Τι ανακάλυψε το ΣΔΟΕ έπειτα από έφοδο στην Ομοσπονδία Τάε Κβον Ντο – Τι λέει η ΕΛΟΤ

Του Θανου Mπλουνα

Η έφοδος του ΣΔΟΕ στην ομοσπονδία TAE KΒΟΝ ΝΤΟ (ΕΛΟΤ) αποκάλυψε μια ιστορία από το πρόσφατο παρελθόν, η οποία στρέφει τους διοικούντες προς τη Γενική Γραμματεία Αθλητισμού από την οποία ζητούν να δώσει λύση, αφού όπως υποστηρίζουν η παράβαση που ανακαλύφθηκε δεν οφείλεται σε αυτούς αλλά σε υπάλληλο της ΓΓΑ.

Τον περασμένο Σεπτέμβριο το ΣΔΟΕ άρχισε τον έλεγχο στη συγκεκριμένη ομοσπονδία και διαπίστωσε τρεις παραβάσεις (χωρίς ο έλεγχος να έχει περαιωθεί).

α) Μη καταχώριση 41 φορολογικών στοιχείων λήψεων στη χρήση 2007 συνολικής αξίας 312.483,70 ευρώ.

β) Ανακριβή υποβολή συγκεντρωτικών καταστάσεων τιμολογίων χρήσεων 2006 και 2007 ως προς το πλήθος και την αξία καθώς και τους προμηθευτές.

γ) Μη υποβολή συγκεντρωτικής κατάστασης τιμολογίων προμηθευτών χρήσης 2005.

Για την πρώτη παράβαση και για τις κυρώσεις με τις οποίες η ΕΛΟΤ απειλείται από το ΣΔΟΕ, ο πρόεδρός της, Ν. Θωμαΐδης, και ο γενικός γραμματέας, Μ. Φυσεντζίδης, έστειλαν επιστολή στον γενικό γραμματέα Αθλητισμού, Π. Μπιτσαξή, ζητώντας «τη συνδρομή στη διευθέτηση του προκύψαντος προβλήματος της περιόδου εκείνης».

Οπως αναφέρεται στο έγγραφο, τα τιμολόγια για τα οποία διαπίστωσε παράβαση το ΣΔΟΕ αφορούσαν τη διοργάνωση των αγώνων της Μαύρης θάλασσας τον Ιούλιο του 2007 στην Τραπεζούντα της Τουρκίας.

Η ομοσπονδία για να καλύψει τις ανάγκες αυτής της διοργάνωσης που αποτελούσε διακρατική συμφωνία, παρέλαβε από τη ΓΓΑ, επί υφυπουργίας Αθλητισμού Γ. Ορφανού, το ποσό των 368.146 ευρώ ως επιχορήγηση.

Το ποσό παραδόθηκε «στον υπόλογο της διοργάνωσης και υπάλληλο της ΓΓΑ Γιώργο Πίγκο» επειδή «δεν υφίστατο νομοθετημένος φορέας διαχείρισης στη Γενική Γραμματεία Αθλητισμού». Οπως υποστηρίζουν οι διοικούντες την ομοσπονδία, στην επιστολή που έστειλαν στον κ. Μπιτσαξή «η οικονομική διαχείριση (επιλογή προμηθευτών αλλά και η έκδοση και εξόφληση όλων των παραστατικών) πραγματοποιήθηκε εξ ολοκλήρου από την υπηρεσία σας. Τα παραστατικά των εν λόγω δαπανών παραδόθηκαν στην ομοσπονδία ένα χρόνο αργότερα κατόπιν ασφυκτικών και επανειλημμένων πιέσεων στον κ. Πίγκο Γεώργιο».

Η επιστολή καταλήγει ως εξής: «Οπως προκύπτει από τα ανωτέρω η εντοπισθείσα από το ΣΔΟΕ «παράβαση» δεν οφείλεται σε δική μας υπαιτιότητα αλλά αποκλειστικά στην καθυστέρηση των εν λόγω στοιχείων από την υπηρεσία σας».

Πρέπει να επισημανθεί ότι όπως προκύπτει από έγγραφο που έστειλε στο ΣΔΟΕ ο λογιστής της ομοσπονδίας Μ. Βολιώτης «ο κ. Πίγκος απέδωσε τα παραστατικά στις 11/6/2008 ισχυριζόμενος ότι έπρεπε να μείνουν έως πέντε έτη στα χέρια του υπόλογου και δεν έπρεπε να παραδοθούν μέχρι ολικής εκκαθάρισης της διοργάνωσης».

Τον τελευταίο χρόνο ο συγκεκριμένος υπάλληλος της ΓΓΑ έχει αποσπαστεί στο υπουργείο Οικονομικών ενώ μέχρι στιγμής δεν υπάρχει αντίδραση για το θέμα από την ηγεσία της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού.

Οι επιχορηγήσεις και οι έλεγχοι

Η ΕΛΟΤ βρίσκεται στη δεύτερη κατηγορία του Εθνικού Αθλητικού Σχεδιασμού στην οποία προχώρησε το 2010 η ΓΓΑ. Σε αυτήν την κατηγορία βρίσκονται τα «αθλήματα εθνικού αθλητικού ενδιαφέροντος». Η πολιτεία αναλαμβάνει την υποχρέωση να παρακολουθεί και να διατηρεί το υπάρχον επίπεδο ανάπτυξης αυτών των αθλημάτων και οι ομοσπονδίες πρέπει να προβαίνουν σε εξάμηνο οικονομικό και ουσιαστικό απολογισμό της δράσης τους. Για το 2010 η συγκεκριμένη ομοσπονδία επιχορηγήθηκε με το ποσό του 1 εκατ. ευρώ. Στην επιστολή που είχε σταλεί από το Π. Μπιτσαξή προς την ομοσπονδία αναφερόταν μεταξύ άλλων ότι: «Η διαχειριστική τάξη των Ομοσπονδιών αμφισβητείται από διάφορες πλευρές και πολύ συχνά βλέπουν το φως της δημοσιότητας καταγγελίες, τη βασιμότητα των οποίων δεν προδικάζει κανείς, αλλά δημιουργούν νέφος υπονοιών».

Του Θανου Mπλουνα

http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_sport_1_15/01/2011_428764

Πίσω απο κάθε ΝΑΙ κρύβεται η συναλλαγή.....

Blogger TEN said...

Καταπληκτικές διαπιστώσεις φίλε μου, που αγγίζουν τα όρια του αυτονόητου που αδυνατούν η δεν θέλουν να καταλάβουν οι 76 χειροκροτητές του παράλογου.

January 14, 2011 11:23 AM

Όλοι το γνωρίζουν.

Μόνο που το άθλημα έχασε το κύρος του.

Έτσι έχουν χάσει και οι χειροκροτητές.

Οι περισσότεροι είναι επαγγελματίες.

Γιατί να προτιμήσει ένας γονέας να φέρει στο άθλημα το παιδί του ,όταν δεν το έχει δει πουθενά.

Πάρτε παράδειγμα την δική σας εφημερίδα. Πόσες φορές έχει γράψει για το τένις?

Κανείς δεν θέλει να ακολουθήσει το πουθενά.

Ευτυχώς που υπάρχει το ιντερνέτ και η Nova και υπάρχουμε.

Αυτός,ο πρόεδρος όμως υπάρχει?

Για μένα ΟΧΙ.

Π.Κ