Thursday, December 31, 2009

Ξέρετε ποιος είναι ο κ Βασιλειάδης?

Δελτία Τύπου
Στην Εισαγγελία για τις δικές της ενέργειες η υπόθεση προσλήψεων στο Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας (ΣΕΦ).

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ

Αθήνα, 30 Δεκεμβρίου 2009

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Ο Γενικός Γραμματέας Αθλητισμού Πάνος Μπιτσαξής, αφού έλαβε υπ' όψιν του, εμπιστευτικό πόρισμα του ΑΣΕΠ, από το οποίο προκύπτει, μεταξύ άλλων, ότι στη διαδικασία προσλήψεων στο Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας (ΣΕΦ), επιδείχθηκε ανεπίτρεπτη εύνοια σε συγγενικά πρόσωπα μελών της επιτροπής επιλογής προσωπικού, μελών του ΔΣ του ΣΕΦ και άλλων, καθώς και ότι η υπόθεση αυτή έχει διαβιβασθεί στην Εισαγγελία για τις δικές της ενέργειες, ζήτησε την άμεση παραίτηση του Προέδρου του ΣΕΦ κ. Ιωάννη Βασιλειάδη και των μελών του Διοικητικού του Συμβουλίου.
Μέχρι τον ορισμό της νέας διοίκησης του ΣΕΦ με τη διαδικασία της ανοιχτής διακυβέρνησης, ορίστηκε υπηρεσιακή διοίκηση αποτελούμενη από διοικητικά στελέχη της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού, υπό την προεδρία της κ. Μαρίας Μανιδάκη προϊσταμένης του αρμοδίου τμήματος για την εποπτεία των νομικών προσώπων, που υπάγονται στην αρμοδιότητα της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού.

Tuesday, December 29, 2009

ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ


Προς Γ.Γ.Α. κ. Παναγιώτη Μπιτσαξή


Προς το Δ.Σ. της Ε.Φ.Ο.Α.
Προς τους Συλλόγους της Ε.Φ.Ο.Α.
Κοιν.: Έντυπα και Ηλεκτρονικά Μ.Μ.Ε.

Είναι αλήθεια ότι χρόνια τώρα γίνονται (από την πλευρά του «προέδρου» της Ε.Φ.Ο.Α. και του Δ.Σ. της) παρανομίες και παρατυπίες ως προς την Γενική Συνέλευση.

Τώρα όμως λέγοντας το «φτάνει πια» τα σωματεία έχουν πάμπολλους λόγους να αντιδράσουν. Μερικούς απ’ αυτούς τους λόγους θα απαριθμήσω καλώντας σας και σάς να συμπληρώσετε τον κατάλογο και να πείτε το «φτάνει πια» με ηχηρή ΑΠΟΧΗ.

Δεν συμμετέχουμε σε Γ.Σ. την 31η Δεκεμβρίου Παραμονή Πρωτοχρονιάς, όταν το καταστατικό προβλέπει το τελευταίο τετράμηνο του έτους (άρθρο 32 παρ. 1 ).

Δεν συμμετέχουμε ούτε στην επαναληπτική της τής 9/1/2010, γιατί είναι εκτός τετραμήνου του έτους.

Δεν συμμετέχουμε στην Γ.Σ., όπου καλούμαστε να εγκρίνουμε τον κατάλογο των εκπροσώπων –αντιπροσώπων (πρόσκληση, θέμα 2), που είναι έργο του Δ.Σ. της Ε.Φ.Ο.Α. (καταστατικό άρθρο 32 παρ. 7) και να συνεργήσουμε σε παρανομία.

Δεν συμμετέχουμε στην Γ.Σ., όπου καλούμαστε να εγκρίνουμε τον προϋπολογισμό (πρόσκληση, θέμα 6), που κατά το Νόμο 2725/99 (άρθρο 51 παρ. 3) έπρεπε να έχει κατατεθεί στην Γ.Γ.Α. από τον Οκτώβρη.

Δεν συμμετέχουμε
στην Γ.Σ., όπου καλούμαστε να εγκρίνουμε τον οικονομικό απολογισμό (πρόσκληση, θέμα 5), όπου οι αραδιασμένοι αριθμοί δεν απαντούν σε καίρια ερωτήματα για την οικονομική χρήση όπως:

Πόσο είναι το πραγματικό χρέος της Ε.Φ.Ο.Α.;

Πόσα
χρήματα δαπανήθηκαν για πραγματικούς αθλητικούς σκοπούς;

Πόσα χρήματα δαπανήθηκαν για την στήριξη των αθλητών-αθλητριών των εθνικών ομάδων;

Πόσα χρήματα δαπανήθηκαν για οδοιπορικά αθλητών-αθλητριών των εθνικών ομάδων;

Γιατί επί σειρά ετών έχουν καταργηθεί τα οδοιπορικά και η στήριξη των αθλητών-αθλητριών, που συμμετέχουν στα ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ πρωταθλήματα Ανδρών, Γυναικών και Τζούνιορ;

Πόσα χρήματα χρωστά η Ε.Φ.Ο.Α. από την προηγούμενη δεκαετία σε συλλόγους για την τότε δραστηριότητα των αθλητών τους;

Πόσα σωματεία και ποια παίζοντας το χαρτί των ημετέρων έχουν πληρωθεί;

Πόσα
χρήματα και για ποιους προπονητές έχουν πληρωθεί για την στελέχωση και προετοιμασία των Εθνικών ομάδων;

Πόσα
χρήματα και με ποια κριτήρια έχουν δοθεί σε συλλόγους για συνδιοργανώσεις εθνικών η διεθνών αγώνων;

Πόσα ξοδεύονται για τις Γ.Σ. για οδοιπορικά και έξοδα των αντιπροσώπων-εκπροσώπων παρανόμως;

Πόσα χρήματα είναι τα λεφτά του σάϊν-ιν και γιατί υποχρεούνται οι αθλητές να τα καταβάλλουν χωρίς ανταποδοτικότητα και ως πότε θα διεξάγονται αγώνες ΧΩΡΙΣ ΔΙΑΙΤΗΤΕΣ;

Τι έχουν γίνει πραγματικά τα χρήματα της έκτακτης επιχορήγησης του 2004 για το ανύπαρκτο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΑΝΤΙΣΦΑΙΡΙΣΗΣ ΒΟΡΕΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ;

Πως δηλώνεται στην Ε.ΦΙ.Π. την 1/9/2009 ότι υπάρχει υπόλοιπο αυτών των χρημάτων στο ταμείο 389.000 Ε και μένει απλήρωτο το προσωπικό από Σεπτέμβρη μέχρι παραμονές Χριστουγέννων;

Και πολλά ακόμη ερωτήματα ων ουκ έστιν τέλος…

Δεν συμμετέχουμε στην Γ.Σ., όπου καλούμαστε να εγκρίνουμε τον διοικητικό απολογισμό (πρόσκληση, θέμα 3), όπου κανείς δεν απολογείται:

Για την κατρακύλα και ανυπαρξία των εθνικών μας ομάδων.

Για την ουσιαστική κατάργηση των χρηματικών επάθλων του Πανελληνίου.

Για την προγραμματική τιμωρία του Έλληνα Γονιού.

Για την ουσιαστική ανυπαρξία πρωταθλημάτων Ανδρών-Γυναικών.

Για την επί χρόνια κατάργηση Εαρινού Πρωταθλήματος και Κυπέλου Ελλάδος.

Για την ισοπέδωση του Διασυλλογικού Πρωταθλήματος παρά την απόφαση του Α.Σ.Ε.Α.Δ. το 2005 με πλαστογραφία (δήθεν πρακτικών) ημετέρων σε Γ.Σ. (Καστοριά).

Δε συμμετέχουμε στην Γ.Σ., όπου η διοίκηση της Ε.Φ.Ο.Α. παρουσιάζει ως έργο της το έργο ιδιωτών για μεγάλες διοργανώσεις, που καμιά σχέση δεν έχουν με τα δικά της ανύπαρκτα πεπραγμένα.

Δεν συμμετέχουμε στην Γ.Σ., όπου πάμπολλοι «αντιπρόσωποι-εκπρόσωποι» ούτε το όνομα του συλλόγου, που εκπροσωπούν, δεν γνωρίζουν…

Δεν συμμετέχουμε στην Γ.Σ., όπου κανείς δεν μας ενημέρωσε για τις αναγνωρίσεις νέων συλλόγων και τις διαδικασίες που έγιναν, όταν αρκετοί από αυτούς έχουν αναγνωριστεί ως αντίβαρο προβλημάτων σε προϋπάρχοντες αντιπολιτευόμενους συλλόγους.

Δεν συμμετέχουμε στην Γ.Σ., όπου δεν γίνεται λόγος ούτε για πρόγραμμα ούτε για αρχές και προοπτική του αθλήματος.

Δεν συμμετέχουμε στην Γ.Σ., όπου μέλος της διοίκησης της Ε.Φ.Ο.Α. και πρόεδρος του τοπικού συλλόγου υβριστικά αρνείται τον διάλογο μέσω του site της Ε.Φ.Ο.Α.

Δεν συμμετέχουμε στην Γ.Σ., γιατί εξ όλων των παραπάνω και άλλων αποδεικνύεται ότι «Δεν έχουμε έννομο συμφέρον», όπως παρανοϊκά (Αν είναι δυνατόν να μην έχει έννομο συμφέρον Σωματείο όποιας ομοσπονδίας, που την καταγγέλλει για βεβαιωμένες οικονομικές ΠΑΡΑΝΟΜΙΕΣ…) ισχυρίζεται η τελευταία απορριπτική απόφαση του Α.Σ.Ε.Α.Δ., και κρατάμε την αξιοπρέπειά μας…

Και βέβαια δεν συμμετέχουμε στην Γ.Σ., που μας καλεί ο έχων εκκρεμοδικίες:


1ον Για το ΑΣΥΜΒΙΒΑΣΤΟ (Εκδίκαση στις 29/4/2010 από το Πολυμελές Πρωτοδικείο Αθηνών)

2ον Για ΑΠΙΣΤΙΑ μετά την παραπομπή του από την Εισαγγελία Αθηνών σε Τακτική Ανάκριση βάσει μηνυτήριας αναφοράς.

Λίτσα Σαρατζίδου

Γ. Γραμματέας

Saturday, December 26, 2009

Τι σας θυμίζει αυτή η ιστορία !!!!


Καταγγελίες βαρέων βαρών στην ομοσπονδία τζούντο

Παρασκευή 25 Δεκεμβρίου 2009

Μια ομοσπονδία της οποίας ο πρόεδρος διώκεται για κακουργηματικές πράξεις (απάτη κατ΄ εξακολούθηση και υπεξαίρεση χρημάτων). Με την εθνική ομάδα της να είναι πλήρως αφελληνισμένη. Με τους εθνικούς προπονητές της να στερούνται των τυπικών προσόντων. Με την αντιπολίτευση να καταγγέλλει ότι υπάρχουν δεκάδες σωματεία-σφραγίδες και αθλητές-«φαντάσματα». Με τους ελεγκτές της ΓΓΑ να έχουν διαπιστώσει ότι οι κρατικές επιχορηγήσεις ξοδεύονταν σε νυχτερινά κέντρα διασκέδασης, ταβέρνες και ουζερί και σε περίεργες αγορές ακόμη και μίξερ(!)- αλλά το πόρισμα παραμένει κλειδαμπαρωμένο σε κάποιο ντουλάπι εδώ και έξι χρόνια. Και όλα αυτά σε ένα άθλημα που ονομάζεται «ο δρόμος της ευγένειας», όπως είναι η ελληνική μετάφραση της ιαπωνικής λέξης «τζούντο».

Η αποκάλυψη, πριν από περίπου έναν μήνα, ότι ο πρόεδρος της ομοσπονδίας κ. Βαγγέλης Σουφλέρης παραπέμπεται να δικαστεί στις 11 Ιανουαρίου 2010 με την πράξη 304/2009 του προέδρου Εφετών Αθηνών για «απάτη από κοινού (με άλλους) κατ΄ εξακολούθηση και υπεξαίρεση χρημάτων του ελληνικού Δημοσίου» φαίνεται να είναι μόνο η κορυφή του παγόβουνου όσων συμβαίνουν στην ομοσπονδία τζούντο τα τελευταία χρόνια. Ο ίδιος ο κ. Σουφλέρης θα έχει ακόμη μία παρουσία στα δικαστήρια στις 7 Ιανουαρίου για μια υπόθεση του Σταδίου Ειρήνης και Φιλίας στο οποίο είχε ορισθεί διευθυντής συντονιστής από την κυβέρνηση της ΝΔ, θέση από την οποία αναγκάστηκε να παραιτηθεί όταν του το ζήτησε ο νέος ΓΓΑ κ. Παναγιώτης Μπιτσαξής , ενώ είχε προηγηθεί, στις 3 Δεκεμβρίου, καταγγελία εργαζομένου προς τον υπουργό Πολιτισμού κ. Παύλο Γερουλάνο για τα... έργα και τις ημέρες της διοίκησης του ΣΕΦ.

? Τα εύφορα τατάμι για το άθλημα
Ο κ. Σουφλέρης, πρώην αθλητής της πάλης, εμφανίστηκε στο τζούντο το 2000 μαζί με τον κουμπάρο του κ. Νίκο Βασιλάκο αφού και οι δύο είχαν αποτύχει να μπουν στην ομοσπονδία πάλης. Το δίδυμο επεκράτησε για μία ψήφο του συνδυασμού του κ. Κώστα Τσόγκα. Ο κ. Βασιλάκος ανέλαβε τη θέση του προέδρου και ο κ. Σουφλέρης εκείνη του γενικού γραμματέα. Οι δύο «συνέταιροι» όμως θα τα σπάσουν λίγα χρόνια αργότερα, με τον κ. Σουφλέρη να αναλαμβάνει τα ηνία της ομοσπονδίας και τον κ. Βασιλάκο να τίθεται εκτός.

Το 2000 τα σωματεία του τζούντο ήταν περίπου 70, για να εκτιναχθεί ο αριθμός τους σε περισσότερα από 120 τα τελευταία χρόνια. Αν και η λίστα των σωματείων, σύμφωνα με καταγγελίες της αντιπολίτευσης, δεν δίδεται ποτέ επισήμως, αυτά υπολογίζεται να είναι περισσότερα από τα 100 ονόματα που έχουν αναρτηθεί στην ιστοσελίδα της ομοσπονδίας. Ιδιαίτερη εντύπωση προκαλεί η «ανάπτυξη» του τζούντο στο «εύφορο»τατάμι (σ.σ.: ο αγωνιστικός χώρος) του κάμπου της Λάρισας αλλά και στη γειτονική Πιερία, όπου υπάρχουν πολλαπλάσια σωματεία από αυτά που έχει ολόκληρη η Πελοπόννησος!

Πολλά από αυτά τα σωματεία έχουν την ίδια διεύθυνση αλλά και τον ίδιο υπεύθυνο(!), τον πρόεδρο της Τοπικής Επιτροπής Κεντρικής Ελλάδας κ. Γιώργο Στουκογιώργο. Ανθρωπος της ελευθέρας πάλης, ο κ. Στουκογιώργος ασχολήθηκε τα τελευταία χρόνια με το τζούντο, προσθέτοντας το άθλημα στα ήδη υπάρχοντα σωματεία του ή ιδρύοντας νέα. Ετσι μετετράπη σε έναν από τους βασικούς πυλώνες στήριξης του κ. Σουφλέρη, προσφέροντάς του σημαντικό αριθμό ψήφων μέσω των σωματείων που ελέγχει.

? Και δαπάνες σε νυχτερινά κέντρα
Στο δίκτυο σωματείων της Κεντρικής Ελλάδας σημαντικό ρόλο παίζει ο κ. Τάσος Φυσικόπουλος που αντικατέστησε τον κ. Σουφλέρη στην προεδρία της ομοσπονδίας τζούντο όταν ο τελευταίος υποχρεώθηκε να παραιτηθεί λόγω της δικαστικής δίωξης. Σωματεία που εδρεύουν σε σπίτια(!) ή έχουν αθλητές-«φαντάσματα» ανθούν και σε άλλες περιοχές της Ελλάδας. Η αντιπολίτευση καταγγέλλει ότι προκειμένου να αποκτήσουν δικαίωμα ψήφου αυτά τα σωματεία δραστηριοποιούνται έναν χρόνο πριν από τις εκλογές και εμφανίζουν αθλητές σε αγώνες-ημερίδες που πραγματοποιούνται κυρίως στη Λάρισα...

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει και το πόρισμα του ελέγχου που εκδόθηκε στις 11.12.2003- υφυπουργός Αθλητισμού ήταν τότε ο βουλευτής Φλώρινας του ΠαΣοΚ κ. Γιώργος Λιάνης -, το οποίο, αν και διαπιστώνει παρατυπίες σε δαπάνες, μεταξύ των οποίων σε νυχτερινά κέντρα διασκέδασης («Ρομέο», «Διογένης», «Μαμούνια», «Μούσες»), εξακολουθεί να βρίσκεται στα συρτάρια της ΓΓΑ.

Η κομματική τοποθέτηση της ηγεσίας της ομοσπονδίας τζούντο φαίνεται να εξηγεί τη στάση των υφυπουργών Αθλητισμού των κυβερνήσεων της ΝΔ κκ. Γιώργου Ορφανού και Γιάννη Ιωαννίδη. Αλλωστε ο κ. Σουφλέρης υπήρξε από τα πρωτοπαλίκαρα της «γαλάζιας» παράταξης στην Επιτροπή Ολυμπιακών Αγώνων- είχε τοποθετηθεί στην Εκτελεστική Επιτροπή στις εκλογές του 2009-, από την οποία όμως απομακρύνθηκε μετά την αποκάλυψη της εις βάρος του δικαστικής δίωξης.
Πηγή.
http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=5&artId=306559&dt=25/12/2009

Friday, December 25, 2009

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ στο Oλυμπιακό Κέντρο

Αχ!!!! τι κάνει στην τσίτα η Ισχνή αντιπολίτευση..

Εδώ και χρόνια έκανε βόλτα σ όλους τους Ομίλους το Πανελλήνιο πρωτάθλημα νέων για να μην ξέρει τι γίνεται ο Ελληνας γονέας.
Σ όλα τα μπαίρια της Αθήνας κουβαλιόταν η ΕΠΑΡΧΙΑ πιστεύοντας ότι θα δει τέννις.
Το τι έβλεπε, το ανακάλυπτε λίγο αργά.

Επιτέλους η Τσίτα, τ αποφάσισε. Πανελλήνιο πρωτάθλημα στο Κέντρο.
Ίσως κατάλαβε ότι το ίματζ του αθλήματος πρώτα πρέπει να το υποστηρίζει το ΔΣ και μετά η αντιπολίτευση,

Καλό είναι όμως να διαβάσει την χθεσινή Καθημερινή ο επικεφαλής του αθλήματος.
Σ όλα τ αθλήματα έγινε ο απολογισμός .Ακόμα και στο τελευταίο άθλημα που έγινε Ολυμπιακό για να βγει ο Κουβελος στην ΕΟΕ -μετά αναγκάσθηκε να στρίψει δια του αρραβώνος-.

ΠΟΥΘΕΝΑ to τέννις.

Ισχνή μειοψηφία και Αγωνιστικό 2010

Ευτυχώς που υπάρχει η Ισχνή μειοψηφία και έχουμε έστω και με καθυστέρηση 2 μηνών το αγωνιστικό πρόγραμμα του 2010.
Για αυτούς που θέλουν να έχουν μνήμη αναπολήστε τα προηγούμενα χρόνια, που η βεντέτα Σπυράκου - Πατρινού μας το έβγαζε τον Μάρτιο.
Βλέπεις η τσίτα ακούει Πατρινό και γυαλίζει το μάτι του.
Φέτος όμως δεν τολμά να έχει μέσα στον κόρφο του την δύναμη.
Αναγκάζεται να το βγάλει.

Αγωνιστικό πρόγραμμα 2010

Τετάρτη, 23 Δεκέμβριος 2009 19:56

Από την ΕΦΟΑ ανακοινώθηκε το αγωνιστικό πρόγραμμα του 2010 το οποίο μπορείτε να δείτε κατεβάζοντας το αρχείο που ακολουθεί.

Πιθανόν να προκύψουν μικρές αλλαγές από τη συζήτηση που θα γίνει στην Εθνική Επιτροπή Διοίκησης, από την τελική έγκριση των ημερομηνιών των Διεθνών καθώς και από το τελικό ποσό που θα εγκριθεί ως προϋπολογισμός της Ομοσπονδίας.

Thursday, December 24, 2009

Φυσικά δεν τα γράφει ο κ Π Τσιάρας....

Αλίμονο αν μετά τόσα χρόνια δεν έχουμε καταλάβει ποιος κρύβετε πίσω από τις εθνικές επιστολές.
Ακούσατε χθες στην βουλή τον Καρατζαφέρη του ΛΑΟΣ.
Ο Ζαννιάς της κομπίνας και ο εθνικός Καρατζαφέρης.
Όταν δεν υπάρχει λογική, υπάρχει ο σκοταδισμός ,η λοβιτούρα,οι εργολάβοι,η ΕΦΟΑ.
Και ότι είπαμε να περάσουμε τα Χριστούγεννα με τις κάρτες του καραγκιόζη και του ΦΡΑΠΕ μας εποιασε η ανύπαρκτη εθνική ανάταση.

Το ότι το τέννις είναι στον υπόνομο δεν είδα κανένα να νοιώσει εθνικά μειωμένος.
Το ίδιο και με την φλόγα.

Ε ρε σανίδα που χρειάζεται η τσίτα του Ταρζάν