Προσέξατε στην φωτογραφία που προβάλλει το site της ΕΦΟΑ ποιος ήταν πίσω από τον κ νομάρχη κατά την υπογραφή των γηπέδων?
Πάλι οι κατασκευές έργων …….
Που είσαι κ Δουβή Γ. Γραμματέα Αθλητισμού?
Έχεις ευθύνες και δεν σε γλυτώνουν οι ευχές στην ονομαστική εορτή των ανθρώπων που σου έχουν επισημάνει τις υποχρεώσεις σου, βάσει του γνωστού νόμου που δεν θέλεις να θυμάσαι.
Εάν θέλετε να παρουσιάσετε θέματα που θα βοηθήσουν το Ελληνικό τένις στείλτε στο taneatoutennis@gmail.com τις θέσεις σας
Saturday, November 29, 2008
Επιτροπή Συνεργασίας Τέννις-Χιονοδρομίας –Ιππασίας
Τσιάρας Πέτρος Συντονιστής
Αντιφάκος Γρηγόρης Πρόεδρος
Χοτοκουρίδης Λάζαρος Αντιπρόεδρος
Παμπουκίδου Σοφία Μέλος
Εκπρόσωπος Ο.Χ.Ε. Μέλος
Δεν είναι γελοίο να βλέπει κανείς τρία αθλήματα σε μια επιτροπή μιας Ομοσπονδίας?
Που πάει το μυαλό κάθε ανθρώπου που βλέπει το άθλημα του να πέφτει στην τελευταία κατηγορία του Κυπέλλου Ντέβις και ο πρόεδρος του να ασχολείται με συστήματα άλλων ομοσπονδιών Η γυναίκα του Σταματιάδη αθλήτρια της Ιππασίας έγινε η πόρτα για τον Ζαννιά στην ΕΟΑ ?
Μπράβο Σταματιάδη!! Άντε για πρόεδρος της ΕΦΟΑ άλλωστε ήσουν καλός μαθητής.
Λέγαμε και εμείς γιατί παρακαλούσες να είσαι ο πρώτος σε ψήφους στις εκλογές.
Ήθελες να δείξεις στον κολλητό σου ότι δεν σε βγάζει αυτός αλλά είσαι δύναμη στην
Β Ελλάδα……….
Αχ, καημένε ιστορικέ σύλλογε της Β Ελλάδας τι σου έμελε να πάθεις
Πηγή .Site EFOA
http://www.efoa.org.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=34&Itemid=59
Αντιφάκος Γρηγόρης Πρόεδρος
Χοτοκουρίδης Λάζαρος Αντιπρόεδρος
Παμπουκίδου Σοφία Μέλος
Εκπρόσωπος Ο.Χ.Ε. Μέλος
Δεν είναι γελοίο να βλέπει κανείς τρία αθλήματα σε μια επιτροπή μιας Ομοσπονδίας?
Που πάει το μυαλό κάθε ανθρώπου που βλέπει το άθλημα του να πέφτει στην τελευταία κατηγορία του Κυπέλλου Ντέβις και ο πρόεδρος του να ασχολείται με συστήματα άλλων ομοσπονδιών Η γυναίκα του Σταματιάδη αθλήτρια της Ιππασίας έγινε η πόρτα για τον Ζαννιά στην ΕΟΑ ?
Μπράβο Σταματιάδη!! Άντε για πρόεδρος της ΕΦΟΑ άλλωστε ήσουν καλός μαθητής.
Λέγαμε και εμείς γιατί παρακαλούσες να είσαι ο πρώτος σε ψήφους στις εκλογές.
Ήθελες να δείξεις στον κολλητό σου ότι δεν σε βγάζει αυτός αλλά είσαι δύναμη στην
Β Ελλάδα……….
Αχ, καημένε ιστορικέ σύλλογε της Β Ελλάδας τι σου έμελε να πάθεις
Πηγή .Site EFOA
http://www.efoa.org.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=34&Itemid=59
Επιτροπή Μεταγραφών της ΕΦΟΑ
Κούβελος Ισίδωρος Πρόεδρος
Καραμάνης Γιώργος Μέλος
Θεοδωρόπουλος Παναγιώτης Μέλος
Γεωργιάδης Ιωσήφ Μέλος
Μήπως πρέπει κάποιος να ενημέρωση τον κ Κούβελο ότι η συνεργασία που τόσο επιδιώκει ο Ζαννιάς μαζί του είναι καταστροφική για αυτόν?
Ο Ζαννιάς δεν έχει να χάσει τίποτα ,είναι χαμένος από χέρι( Αν ενδιαφέρεστε ρωτήστε τους αθλητικούς παράγοντες του ΠΑΣΟΚ που τον πέταξαν έξω από το αθλητικό τους κίνημα).
Αυτό δεν σας προβληματίζει κ Κούβελο?
Καλύτερα να μην έχετε την ψήφο του στην ΕΟΑ γιατί θα την πληρώσετε πολύ ακριβά!!!!!
Δεν είστε απλώς ένας αθλητικός παράγοντας που θέλει να γίνει πρόεδρος στην ΕΟΑ
Είστε ο σύζυγος της κ Μπακογιάννη.
Προσέξτε!!!!!!!!
Καραμάνης Γιώργος Μέλος
Θεοδωρόπουλος Παναγιώτης Μέλος
Γεωργιάδης Ιωσήφ Μέλος
Μήπως πρέπει κάποιος να ενημέρωση τον κ Κούβελο ότι η συνεργασία που τόσο επιδιώκει ο Ζαννιάς μαζί του είναι καταστροφική για αυτόν?
Ο Ζαννιάς δεν έχει να χάσει τίποτα ,είναι χαμένος από χέρι( Αν ενδιαφέρεστε ρωτήστε τους αθλητικούς παράγοντες του ΠΑΣΟΚ που τον πέταξαν έξω από το αθλητικό τους κίνημα).
Αυτό δεν σας προβληματίζει κ Κούβελο?
Καλύτερα να μην έχετε την ψήφο του στην ΕΟΑ γιατί θα την πληρώσετε πολύ ακριβά!!!!!
Δεν είστε απλώς ένας αθλητικός παράγοντας που θέλει να γίνει πρόεδρος στην ΕΟΑ
Είστε ο σύζυγος της κ Μπακογιάννη.
Προσέξτε!!!!!!!!
Sunday, October 26, 2008
ΕΦΟΑ και Ανύπαρκτοι Σύλλογοι.......
Η ΕΦΟΑ με το αριθ πρωτ 5306 15-9-8 της, λέει προς τους ομίλους της.
Παιδιά την αλληλογραφία σας δεν την παραλαμβάνει κανείς!!! Και γυρίζει πίσω ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ στείλτε μας τα ακριβή στοιχεία σας………
Τι Τραγικό!!!
Αφού κατασκευάσαμε κάθε <χωριό και γήπεδο >και τους ονομάσαμε συλλόγους τώρα τους ψάχνουμε για να τους στείλουμε την αλληλογραφία της ΕΦΟΑ
Μόνο που λίγο αργά νοιάστηκες για τους Ομίλους σου ΠΡΟΕΔΡΕ!
Τώρα που οι εθνικές σου Ομάδες Ανδρών και Γυναικών βρίσκονται στον πάτο
Τώρα που το Συλλογικό σου πρωτάθλημα την κορωνίδα του κάθε αθλήματος, δεν παρουσιάζονται στην πρόσκληση σου οι σύλλογοι………
Τώρα που οι σύλλογοι της Α Κατηγορίας μαζεύουν από το παρελθόν τους αθλητές για να συμμετέχουν και σ αναγκάζει η πραγματικότητα ν αλλάξεις μια ημέρα νωρίτερα μέρος των κανονισμού του πρωταθλήματος.
Τώρα που η Β και Γ, κατηγορία από 3 ημέρες αγώνες τελειώνουν σε τρεις ώρες λόγω έλλειψη ομάδων.
Αχ ΠΡΟΕΔΡΕ !!!
Είπαμε να είσαι πρόεδρος του Ελληνικού Τέννις Όχι πρόεδρος του Ελληνικού χάους του τέννις.
Απαξίωσες για οικονομικό σου όφελος ένα ολόκληρο άθλημα.
Το να θέλεις να είσαι πρόεδρος του –Ο- είναι θέμα σου.
Το να δίνει το Ελληνικό κράτος χρήματα σ έναν που τον εγκαταλείψανε 3 ταμίες ( φίλοι από τα παλιά ) που τον κυνηγάν τα ποινικά και τα δικαστήρια των προσφυγών των συλλόγων , http://tennis-sos.blogspot.com/2008/10/blog-post_543.html με έναν Γ Γραμματέα που όπως λέει :
<Πρακτικά Γ.Σ. του Ο.Α. Αθηνών 28 Ιανουαρίου 1998 Σελίδες 39-40
«Πρέπει να είναι πρόσωπα με κύρος, με ακτινοβολία και πρόσωπα που έχουν διάθεση και χρόνο και δεν χρησιμοποιούν τον όμιλο για σκαλοπάτι να πάνε κάπου αλλού. Ο κύριος Ζαννιάς χρησιμοποιεί την Ομοσπονδία και εμφανίστηκε από το πουθενά από τον Ο.Α. Ηλιούπολης, όπου τα μέλη του δεν τον τίμησαν με τον ψήφο τους . Τα ίδια έκανε και στην Ομοσπονδία. Εκεί πήγε με πολιτικά μέσα δηλαδή επαφές με τα πολιτικά κόμματα, οργανώσεις για να κάνει αυτά που έκανε. Με όλο το θάρρος που έχω σας το λέω και λυπάμαι πολύ. Ο κ. Ζαννιάς δεν έχει χρόνο για να γίνει Πρόεδρος, δεν είχε χρόνο ούτε για την Ομοσπονδία………. τον είχε περιγράψει χρόνια πριν στις εκλογές του ιστορικότερου συλλόγου της χώρας που με μανία ήθελε να πάρει την εξουσία του για να επιβαιβεωση την από του πουθενά εμφάνιση σ ένα χώρο λόγω παιδιού του.
Αχ έρμο άθλημα τι σου έμελε να πάθεις…….
Τουλάχιστον μια και έγινε ξανά Πρόεδρος με το χρήμα του Ελληνικού Λαού άς κοιτάξει να δώσει κανένα φράγκο στους ομίλους του ,για τους συμμετέχοντες αθλητές του στα πρωταθλήματα για να ξεκινήσει έστω και τώρα κάτι.
Άλλωστε πιο κάτω δεν έχει πάτο του βαρέλι
Και μια και δεν θα ξαναδεί Ολυμπιακούς αγώνες ξανά για να διαχειριστεί κατά στρατήγηση του νόμου έργα, ας πουλήσουμε τον Κυριακού ( Άλλωστε πούλησε τον πολιτικό του χώρο στις προηγούμενες εκλογές της ΕΟΑ 2005) υποστηρίζοντας τώρα τον Κούβέλα . Έτσι θα αναλάβουμε μέσω τρίτων ( τώρα το βρήκαμε το κόλπο ) νέα σειρά έργων στους Μεσογειακούς που έρχονται .
Μήπως τώρα κ Υφυπουργέ και Γ Γραμματέα μετά από όλα αυτά που συμβαίνουν γύρω μας μπορείτε να δείτε το θέμα του Ελληνικού Τέννις
Δεν δίνεται και λίγα χρήματα άλλωστε!!.
Και αν η επιτροπή που κοιτάει τα οικονομικά δει που πάει η επιχορήγηση θα καταλάβει... εάν θέλει φυσικά και δεν έχει την άνωθεν συγκάλυψη
Δεν είναι τυχαίο σήμερα το άρθρο της Καθημερινής για την παράγκα του ποδοσφαίρου από τον πρώην διαιτητή……………..
Παιδιά την αλληλογραφία σας δεν την παραλαμβάνει κανείς!!! Και γυρίζει πίσω ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ στείλτε μας τα ακριβή στοιχεία σας………
Τι Τραγικό!!!
Αφού κατασκευάσαμε κάθε <χωριό και γήπεδο >και τους ονομάσαμε συλλόγους τώρα τους ψάχνουμε για να τους στείλουμε την αλληλογραφία της ΕΦΟΑ
Μόνο που λίγο αργά νοιάστηκες για τους Ομίλους σου ΠΡΟΕΔΡΕ!
Τώρα που οι εθνικές σου Ομάδες Ανδρών και Γυναικών βρίσκονται στον πάτο
Τώρα που το Συλλογικό σου πρωτάθλημα την κορωνίδα του κάθε αθλήματος, δεν παρουσιάζονται στην πρόσκληση σου οι σύλλογοι………
Τώρα που οι σύλλογοι της Α Κατηγορίας μαζεύουν από το παρελθόν τους αθλητές για να συμμετέχουν και σ αναγκάζει η πραγματικότητα ν αλλάξεις μια ημέρα νωρίτερα μέρος των κανονισμού του πρωταθλήματος.
Τώρα που η Β και Γ, κατηγορία από 3 ημέρες αγώνες τελειώνουν σε τρεις ώρες λόγω έλλειψη ομάδων.
Αχ ΠΡΟΕΔΡΕ !!!
Είπαμε να είσαι πρόεδρος του Ελληνικού Τέννις Όχι πρόεδρος του Ελληνικού χάους του τέννις.
Απαξίωσες για οικονομικό σου όφελος ένα ολόκληρο άθλημα.
Το να θέλεις να είσαι πρόεδρος του –Ο- είναι θέμα σου.
Το να δίνει το Ελληνικό κράτος χρήματα σ έναν που τον εγκαταλείψανε 3 ταμίες ( φίλοι από τα παλιά ) που τον κυνηγάν τα ποινικά και τα δικαστήρια των προσφυγών των συλλόγων , http://tennis-sos.blogspot.com/2008/10/blog-post_543.html με έναν Γ Γραμματέα που όπως λέει :
<Πρακτικά Γ.Σ. του Ο.Α. Αθηνών 28 Ιανουαρίου 1998 Σελίδες 39-40
«Πρέπει να είναι πρόσωπα με κύρος, με ακτινοβολία και πρόσωπα που έχουν διάθεση και χρόνο και δεν χρησιμοποιούν τον όμιλο για σκαλοπάτι να πάνε κάπου αλλού. Ο κύριος Ζαννιάς χρησιμοποιεί την Ομοσπονδία και εμφανίστηκε από το πουθενά από τον Ο.Α. Ηλιούπολης, όπου τα μέλη του δεν τον τίμησαν με τον ψήφο τους . Τα ίδια έκανε και στην Ομοσπονδία. Εκεί πήγε με πολιτικά μέσα δηλαδή επαφές με τα πολιτικά κόμματα, οργανώσεις για να κάνει αυτά που έκανε. Με όλο το θάρρος που έχω σας το λέω και λυπάμαι πολύ. Ο κ. Ζαννιάς δεν έχει χρόνο για να γίνει Πρόεδρος, δεν είχε χρόνο ούτε για την Ομοσπονδία………. τον είχε περιγράψει χρόνια πριν στις εκλογές του ιστορικότερου συλλόγου της χώρας που με μανία ήθελε να πάρει την εξουσία του για να επιβαιβεωση την από του πουθενά εμφάνιση σ ένα χώρο λόγω παιδιού του.
Αχ έρμο άθλημα τι σου έμελε να πάθεις…….
Τουλάχιστον μια και έγινε ξανά Πρόεδρος με το χρήμα του Ελληνικού Λαού άς κοιτάξει να δώσει κανένα φράγκο στους ομίλους του ,για τους συμμετέχοντες αθλητές του στα πρωταθλήματα για να ξεκινήσει έστω και τώρα κάτι.
Άλλωστε πιο κάτω δεν έχει πάτο του βαρέλι
Και μια και δεν θα ξαναδεί Ολυμπιακούς αγώνες ξανά για να διαχειριστεί κατά στρατήγηση του νόμου έργα, ας πουλήσουμε τον Κυριακού ( Άλλωστε πούλησε τον πολιτικό του χώρο στις προηγούμενες εκλογές της ΕΟΑ 2005) υποστηρίζοντας τώρα τον Κούβέλα . Έτσι θα αναλάβουμε μέσω τρίτων ( τώρα το βρήκαμε το κόλπο ) νέα σειρά έργων στους Μεσογειακούς που έρχονται .
Μήπως τώρα κ Υφυπουργέ και Γ Γραμματέα μετά από όλα αυτά που συμβαίνουν γύρω μας μπορείτε να δείτε το θέμα του Ελληνικού Τέννις
Δεν δίνεται και λίγα χρήματα άλλωστε!!.
Και αν η επιτροπή που κοιτάει τα οικονομικά δει που πάει η επιχορήγηση θα καταλάβει... εάν θέλει φυσικά και δεν έχει την άνωθεν συγκάλυψη
Δεν είναι τυχαίο σήμερα το άρθρο της Καθημερινής για την παράγκα του ποδοσφαίρου από τον πρώην διαιτητή……………..
Saturday, September 27, 2008
14-"Παραλειπόμενα της Γ. Συνέλευσης της ΕΦΟΑ
1. Ο αποκλεισμός των αντιπολιτευομένων από το ξενοδοχείο της Συνέλευσης .
Λεπτομέρειες στην επιστολή της κυρίας Σαρατζίδου προς το ξενοδοχείο που ακόμα δεν απαντήθηκε εγγράφως [τα γραπτά μένουν …και τα αποφεύγουν!]
Aρ. Πρωτ. 12 Θεσσαλονίκη 8 Σεπτεμβρίου 2008
Προς: Υπεύθυνη Κρατήσεων Hotels Classical Imperial Larissa
Κοιν.: Διευθυντή
Κυρία …………,
Την Δευτέρα 1/9 επικοινώνησα τηλεφωνικά και ζήτησα 6 μονόκλινα και 2 δίκλινα για Παρασκευή –Σάββατο 5-6/9 και 2 δίκλινα και 1 μονόκλινο για Σάββατο 6/9, δηλώνοντας τον λόγο της κράτησης δηλαδή ότι είμαστε σύνεδροι στη Γενική Συνέλευση της Ε.Φ.Ο.Α. που θα γίνει στο ξενοδοχείο σας.
Μου δηλώσατε ότι είχατε δωμάτια για Παρασκευή, όχι όμως για Σάββατο, γιατί 80 δωμάτια είχε κλίσει πρακτορείο για την Ομοσπονδία και θα μου τηλεφωνήσετε μόλις πάρετε την λίστα των ονομάτων.
Σας ενόχλησα και την Τρίτη και την Τετάρτη και κρατήσατε για μια ακόμη φορά όνομα και τηλέφωνο για επικοινωνία ζητώντας μου συγνώμη, γιατί το πρακτορείο καθυστερούσε τις λίστες.
Επειδή δεν επικοινωνήσατε και πάλι μαζί μου, την Πέμπτη με ΦΑΞ σας ζητώ και πάλι τα δωμάτια. Επιτέλους επικοινωνείτε μαζί μου και μου δηλώνετε ότι μόλις πήρατε τις λίστες από το πρακτορείο και γι αυτό δεν είχατε επικοινωνήσει μαζί μου.
Αρχίζουμε την επιβεβαίωση ονομάτων και συλλόγων για 15 άτομα : Σαρατζίδου, Εμμανουηλίδου, Τσάτσης, Λώμη, Σουπιωνάς, Βρανάς, Κολιμπάδης, Πένσος, Παπαδόπουλος, Γεμουχίδης, Ανδρουτσέλης, Μαλάμος, Καλογεράς, Γιώρτσος , Βαλατσός. Για όλους η απάντηση ήταν: Είστε στη λίστα, όχι στα δωμάτια.
Επειδή την Κυριακή 7/9 στη Γενική Συνέλευση που θέσαμε θέμα στην Γενική Συνέλευση της Ε.Φ.Ο.Α. για την επιλεκτική διαγραφή των ονομάτων μας από τις κρατήσεις ο πρόεδρος δεν δέχτηκε την κατηγορία και δήλωσε ότι το πρόβλημα ήταν δικό σας ως κρατήσεις και δικό μας, γιατί δεν είχαμε στείλει προκαταβολή!
Επειδή προκαταβολή δεν μου ζητήσατε, όπως φαντάζομαι και από κανέναν άλλον, αφού η κράτηση αρχικά είχε γίνει από το Πρακτορείο και οι λίστες επίσης κατ’ επιλογή της Ε.Φ.Ο.Α παρότι σας δήλωσα εξ αρχής ότι θα πληρώσουμε προσωπικά. Και φυσικά δεν δεχόμαστε να πάρετε εσείς τις ευθύνες άλλου.
Παρακαλώ να μας στείλετε με ΦΑΞ στο 2310630965 τις λίστες του Πρακτορείου της Ομοσπονδίας για τα περαιτέρω εκ μέρους μας .
Ευχαριστώ
Σαρατζίδου Ευαγγελινή
ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΕΝΩΣΗΣ ΦΙΛΩΝ ΤΕΝΝΙΣ «ΑΙΟΛΙΚΗ»
2. Οι αντιπολιτευόμενοι πέρασαν ωραία στη Λάρισα ,αναβιώνοντας το κοινωνικό πρόσωπο της παρέας του Τέννις .
3. Την Παρασκευή 5/9 σε ταβέρνα της πόλης ,τρώγοντας και πίνοντας κουβεντιάζαμε για πολλά τεννιστικά και άλλα ,όταν ήρθε ο υπεύθυνος του καταστήματος να μας ανακοινώσει ότι <το λογαριασμό σας θα τον πληρώσει ο κ. Κουραμάς>
Αυτόματα χωρίς καμιά συνεννόηση αρνηθήκαμε, γιατί ο κ. Κουραμάς πέραν και πάνω απ’ όλα είχε τον προηγούμενο χρόνο «πληρώσει» ακριβά το άθλημα, όταν στο Συμβούλιο για το ΑΣΥΜΒΙΒΑΣΤΟ είχε πάρει το μέρος του Ζαννιά.
Στη συνέχεια ο καταστηματάρχης ήρθε με βελτιωμένη πρόταση <Ο λογαριασμός είναι κερασμένος από τα 5 σωματεία της Λάρισας>. Και πάλι αρνηθήκαμε γιατί είναι περίεργο και πρωτοφανές να σε κερνούν δια τηλεφώνου, όταν κανείς δεν σε έχει καλωσορίσει ούτε με ανακοίνωση στο ξενοδοχείο που μένεις. Στη συνέχεια μάθαμε ότι ο Δήμος Λάρισας πρόσφερε τραπέζι καλωσορίσματος μέσω των Σωματείων, αλλά και πάλι δεν δεχτήκαμε αφού κανείς και καμιά ανακοίνωση δεν μας είχε ειδοποιήσει γι αυτό. Δεχτήκαμε το κέρασμα απ’ τον συνδαιτυμόνα μας κ. Σουπιωνά του Ο.Α. Αθηνών και συνεχίσαμε ευχάριστα την βραδιά μας.
4 . Το Σάββατο 6/9 αποφασίσαμε - παρά τον αποκλεισμό μας από το ξενοδοχείο- να πάμε στην συνεστίαση, όπως πληροφορηθήκαμε από ανακοίνωση στο δικό μας ξενοδοχείο.
Χαιρετίσαμε κάποιους γνωστούς δημιουργώντας αναστάτωση στον ομοσπονδιάρχη και σχετικά σύντομα αποχωρήσαμε. Άλλωστε το κλίμα μόνο ευχάριστο δεν ήταν, αφού οι περισσότεροι ήταν άγνωστοι και πρωτοεμφανιζόμενοι. Συνεχίσαμε την βραδιά μας σε παγωτερί και μάθαμε από τηλέφωνα ότι και οι άλλοι το διέλυσαν σύντομα. Ούτε ζεμπέκικο ούτε τραγούδια αυτή τη φορά …
5 . Την Κυριακή 7/9 στη Γ.Σ. με πρόεδρο τον μόνιμο κ. Κοντονή εκτός ημερησίας διατάξεως ο κ. Μαλάμος εκ μέρους μας κατέθεσε ψήφισμα που είχαμε ετοιμάσει για τα ΒΟΝUS των αθλητών /τριών. Το κάτωθι.
ΨΗΦΙΣΜΑ
ΖΗΤΟΥΜΕ από την Αθλητική Ηγεσία κατά την ψήφιση των τροπολογιών του Αθλητικού Νόμου (Ν. 2725/99) που βρίσκεται σε διαδικασία στη Βουλή των Ελλήνων να διατηρήσει το προνόμιο του 10% (Bonus) των αθλητών μας για την εισαγωγή τους στην τριτοβάθμια εκπαίδευση Α.Ε.Ι., Τ.Ε.Ι. τόσο για τις κατηγορίες ηλικίας όσο και για την επίτευξη της νίκης δηλ. 1η, 2η και 3η θέση.
Για το χρονοβόρο και επίπονο άθλημά μας που η προετοιμασία του αρχίζει από πολύ μικρή ηλικία, οι προτεινόμενες αλλαγές που γνωρίζουμε από τον Τύπο θα αποτελούσαν θανάσιμο αντικίνητρο για την ενασχόληση με την αντισφαίριση
Το παρόν ψηφίστηκε ομόφωνα στην τακτική Γ.Γ. της Ε.Φ.Ο.Α.
Λάρισα 7/9/2008
Και αποφασίστηκε να διαβιβαστεί:
1) Υπουργείο Πολιτισμού
2) Υφυπουργείο Αθλητισμού
3) Γ.Γ. Αθλητισμού
4) Ελληνικό Κοινοβούλιο (Βουλή των Ελλήνων)
5) Πολιτικά Κόμματα
6) Αθλητικές Ομοσπονδίες
7) Τύπο και Μ.Μ.Ε.
Ο πρόεδρος δεν έκανε ούτε ψηφοφορία γι αυτό, γιατί ο ομοσπονδιάρχης είπε ότι το έχει πρόταση ο ίδιος, αλλά μέχρι τέλους της συνέλευσης καμιά λέξη για το θέμα.
Το πρωτεύον ήταν τα κουκιά.
Με άλλα θα ασχολούμαστε; Αλήθεια εστάλη ψήφισμα έστω από το νέο Δ.Σ. για το θέμα;
6 . Μεγάλο διάλλειμα για συζήτηση και νομική άποψη αφού με τον κατάλογο της Γ.Γ.Α. που κατέθεσε στο Προεδρείο ο συνάδελφος Πρόεδρος της Πάτρας κ. Ανδρουτσέλης αρκετοί σύλλογοι φαίνονταν να μην έχουν αθλητική αναγνώριση. Δύο από αυτούς κατέθεσαν έγγραφα οι υπόλοιποι εξαιρέθηκαν από τις ψηφοφορίες.
7 . Ο επί 13 χρόνια πρόεδρος έκανε τρίλεπτο διοικητικό απολογισμό και μας μίλησε για τα επαγγελματικά τουρνουά που έκαναν – κάνουν ή θα κάνουν επιχειρηματίες στην Ελλάδα. ΑΙΣΧΟΣ …Με ξένα κόλλυβα πάλι μνημονεύουμε…Για μια ακόμη φορά υποτίμησε το σώμα και κυρίως τους δικούς του που δεν άκουσαν απολογισμό, μήπως και μάθουν κάτι για το άθλημα που εκπροσωπούν τυχαία οι περισσότεροι.
8 . Μεστός και επικεντρωμένος ο λόγος των αντιπολιτευομένων, αερολογίες –μεγαλοστομίες και απειλές ο λόγος πολλών μελών του Δ.Σ .Κρίμα… Η ουσία χάθηκε πάλι. Αρκετούς από τους λόγους μας θα τους διαβάσετε είμαστε ανοιχτοί να δημοσιεύσουμε και τις τοποθετήσεις των απέναντι. Εμείς πιστεύουμε στο άθλημα και στην ελεύθερη άποψη.
9 . Όταν ο κ. Πένσος έθεσε θέμα παράνομης εκπροσώπησης από σύζυγο ή γονέα εργαζομένων στην Ε.Φ.Ο.Α. {υπήρξαν τρείς } ο Πρόεδρος της συνέλευσης εκώφευσε και το θέμα τελείωσε χωρίς επίσημη νομική ανακοίνωση. ΑΙΔΩΣ, Αργείοι…
10-Παραλειπόμενα Γ.Σ. της Ε.Φ.Ο.Α. στη Λάρισα
10 , Ο Φίλος εκπρόσωπος του Ηπειρωτικού κ. Κανταρτζής από το βήμα επέπληττε τους συναδέλφους συνέδρους, γιατί δεν συμμετέχουν ή δεν στέλνουν τους προπονητές τους στα σεμινάρια των προπονητών, γιατί ο ίδιος ως προπονητής έμαθε και είδε πολλά σ’ αυτά και ο ομοσπονδιάρχης που παράτησε τις βόλτες μέσα –έξω εναγωνίως από το πάνελ του προεδρείου του έλεγε <Δεν είσαι προπονητής>. Λές και αυτή ήταν η μεγαλύτερη παρανομία….
11 . Το μέλος του Δ.Σ. κ. Τσιάρας μας έκανε με το λόγο του πλήρες σεμινάριο πως τοπικώς μπορούμε να διεκδικήσουμε και να πάρουμε χρήματα. Πάνω από 750.000 Ε εκαυχήθη ο ίδιος ότι έχει μαζέψει για το τέννις της Πτολεμαΐδος. Ούτε λέξη όμως για το 1050000 Ε της έκτακτης επιχορήγησης Λιάνη για το ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΑΝΤΙΣΦΑΙΡΙΣΗΣ ΒΟΡΕΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
.
12 . Τα κουκιά ήταν αναμενόμενα, αφού ήταν από καιρό στο μούσκιο που θα ’λεγε και η Ηπειρώτισσα γιαγιά μου . Όταν η πολιτεία δεν εφαρμόζει τους ίδιους της τους νόμους, εμείς το μόνο που κάναμε ήταν να ανακατέψουμε λίγο το σακούλι και αναγκάσαμε τον ομοσπονδιάρχη σε φωνές και ένταση μετά την ψηφοφορία σε κάποιους απείθαρχους. Όσοι υπάκουοι, κάντε αυτό που σας λέει, γιατί αλλιώς τελειώσατε …
13. Έτσι τα είδα εγώ και μόνο ευτράπελα, γιατί τα σοβαρά κουράζουν.
Λίτσα Σαρατζίδου
14 . Η πρόεδρος του ΣΑΣ είναι και πρόεδρος του Ομίλου Unesco Σερρών και Αντιπρόεδρος της Ομοσπονδίας των Ομίλων Unesco ήταν φυσικό να συναντηθεί με την πρόεδρο της Unesco Λάρισσας μια και βρέθηκε στην πόλη της.
Η συνάντηση έγινε στο ξενοδοχείο όπου είχε συνειδητά εκδιωχθεί ένας μεγάλος αριθμός συλλόγων του τένις, γιατί ο φόβος της επικοινωνίας των συναδέλφων ομίλων θα παρουσίαζε τον γυμνό βασιλιά του ελληνικού τέννις και αυτό μπορεί να έφερνε ανατροπές.
Θυμηθείτε τις εκλογές του 2004………
Τι ήταν όμως να συμβεί αυτό;
Είναι δυνατόν να κουβεντιάζει επί ώρα στην πισίνα δίπλα και να μην ξέρουμε με ποια μιλάει…..
Πανικός στο επιτελείο παρακολούθησης .Συνάδελφοι πέρασαν ξαναπέρασαν θα περνούσαν όλο το βράδυ αν καθόταν. Όχι βέβαια φοβούμενοι μήπως την πετάξει στην πισίνα η Λαρισσέα πρόεδρος και ο πονόψυχος τρέξει να βοηθήσει…..
Το επιστέγασμα όλου του πανικού ήταν: Ο Zαννιάς και ο Κουραμάς ως μπράβοι στα μπουζούκια έξω από την πόρτα να παρακολουθούν και να καταγράψουν την είσοδο τους στο lobi.
Αφού διαπιστώθηκε ότι η εν λόγω κυρία δεν είναι του τένις άρα ουδείς φόβος να χαθεί ψήφος, μπήκαν όλοι μαζί στην μεγάλη αίθουσα όπου χαρούμενο το ελληνικό τέννις άρχισε να εγκαταλείπει γύρω στις 11 την αίθουσα της επικοινωνίας των ομίλων –μια και γι αυτό γίνονται όλα αυτά.
Για τους ανθρώπους που έχουν χρόνια στην πλάτη τους το τέννις, οι καλύτερες ώρες των συναντήσεων των ομίλων είναι αυτές οι ώρες που συναντιούνται όλοι μαζί όπου λένε τα προβλήματα και τις επιτυχίες τους των συλλόγων τους.
Τα παραπάνω τα συζητούσαν παλιοί γνώριμοι γύρω στις 3 την νύχτα στο ωραίο μαγαζί με παγωτό της φιλοξενούμενης πόλης.
κ.Ε
Λεπτομέρειες στην επιστολή της κυρίας Σαρατζίδου προς το ξενοδοχείο που ακόμα δεν απαντήθηκε εγγράφως [τα γραπτά μένουν …και τα αποφεύγουν!]
Aρ. Πρωτ. 12 Θεσσαλονίκη 8 Σεπτεμβρίου 2008
Προς: Υπεύθυνη Κρατήσεων Hotels Classical Imperial Larissa
Κοιν.: Διευθυντή
Κυρία …………,
Την Δευτέρα 1/9 επικοινώνησα τηλεφωνικά και ζήτησα 6 μονόκλινα και 2 δίκλινα για Παρασκευή –Σάββατο 5-6/9 και 2 δίκλινα και 1 μονόκλινο για Σάββατο 6/9, δηλώνοντας τον λόγο της κράτησης δηλαδή ότι είμαστε σύνεδροι στη Γενική Συνέλευση της Ε.Φ.Ο.Α. που θα γίνει στο ξενοδοχείο σας.
Μου δηλώσατε ότι είχατε δωμάτια για Παρασκευή, όχι όμως για Σάββατο, γιατί 80 δωμάτια είχε κλίσει πρακτορείο για την Ομοσπονδία και θα μου τηλεφωνήσετε μόλις πάρετε την λίστα των ονομάτων.
Σας ενόχλησα και την Τρίτη και την Τετάρτη και κρατήσατε για μια ακόμη φορά όνομα και τηλέφωνο για επικοινωνία ζητώντας μου συγνώμη, γιατί το πρακτορείο καθυστερούσε τις λίστες.
Επειδή δεν επικοινωνήσατε και πάλι μαζί μου, την Πέμπτη με ΦΑΞ σας ζητώ και πάλι τα δωμάτια. Επιτέλους επικοινωνείτε μαζί μου και μου δηλώνετε ότι μόλις πήρατε τις λίστες από το πρακτορείο και γι αυτό δεν είχατε επικοινωνήσει μαζί μου.
Αρχίζουμε την επιβεβαίωση ονομάτων και συλλόγων για 15 άτομα : Σαρατζίδου, Εμμανουηλίδου, Τσάτσης, Λώμη, Σουπιωνάς, Βρανάς, Κολιμπάδης, Πένσος, Παπαδόπουλος, Γεμουχίδης, Ανδρουτσέλης, Μαλάμος, Καλογεράς, Γιώρτσος , Βαλατσός. Για όλους η απάντηση ήταν: Είστε στη λίστα, όχι στα δωμάτια.
Επειδή την Κυριακή 7/9 στη Γενική Συνέλευση που θέσαμε θέμα στην Γενική Συνέλευση της Ε.Φ.Ο.Α. για την επιλεκτική διαγραφή των ονομάτων μας από τις κρατήσεις ο πρόεδρος δεν δέχτηκε την κατηγορία και δήλωσε ότι το πρόβλημα ήταν δικό σας ως κρατήσεις και δικό μας, γιατί δεν είχαμε στείλει προκαταβολή!
Επειδή προκαταβολή δεν μου ζητήσατε, όπως φαντάζομαι και από κανέναν άλλον, αφού η κράτηση αρχικά είχε γίνει από το Πρακτορείο και οι λίστες επίσης κατ’ επιλογή της Ε.Φ.Ο.Α παρότι σας δήλωσα εξ αρχής ότι θα πληρώσουμε προσωπικά. Και φυσικά δεν δεχόμαστε να πάρετε εσείς τις ευθύνες άλλου.
Παρακαλώ να μας στείλετε με ΦΑΞ στο 2310630965 τις λίστες του Πρακτορείου της Ομοσπονδίας για τα περαιτέρω εκ μέρους μας .
Ευχαριστώ
Σαρατζίδου Ευαγγελινή
ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΕΝΩΣΗΣ ΦΙΛΩΝ ΤΕΝΝΙΣ «ΑΙΟΛΙΚΗ»
2. Οι αντιπολιτευόμενοι πέρασαν ωραία στη Λάρισα ,αναβιώνοντας το κοινωνικό πρόσωπο της παρέας του Τέννις .
3. Την Παρασκευή 5/9 σε ταβέρνα της πόλης ,τρώγοντας και πίνοντας κουβεντιάζαμε για πολλά τεννιστικά και άλλα ,όταν ήρθε ο υπεύθυνος του καταστήματος να μας ανακοινώσει ότι <το λογαριασμό σας θα τον πληρώσει ο κ. Κουραμάς>
Αυτόματα χωρίς καμιά συνεννόηση αρνηθήκαμε, γιατί ο κ. Κουραμάς πέραν και πάνω απ’ όλα είχε τον προηγούμενο χρόνο «πληρώσει» ακριβά το άθλημα, όταν στο Συμβούλιο για το ΑΣΥΜΒΙΒΑΣΤΟ είχε πάρει το μέρος του Ζαννιά.
Στη συνέχεια ο καταστηματάρχης ήρθε με βελτιωμένη πρόταση <Ο λογαριασμός είναι κερασμένος από τα 5 σωματεία της Λάρισας>. Και πάλι αρνηθήκαμε γιατί είναι περίεργο και πρωτοφανές να σε κερνούν δια τηλεφώνου, όταν κανείς δεν σε έχει καλωσορίσει ούτε με ανακοίνωση στο ξενοδοχείο που μένεις. Στη συνέχεια μάθαμε ότι ο Δήμος Λάρισας πρόσφερε τραπέζι καλωσορίσματος μέσω των Σωματείων, αλλά και πάλι δεν δεχτήκαμε αφού κανείς και καμιά ανακοίνωση δεν μας είχε ειδοποιήσει γι αυτό. Δεχτήκαμε το κέρασμα απ’ τον συνδαιτυμόνα μας κ. Σουπιωνά του Ο.Α. Αθηνών και συνεχίσαμε ευχάριστα την βραδιά μας.
4 . Το Σάββατο 6/9 αποφασίσαμε - παρά τον αποκλεισμό μας από το ξενοδοχείο- να πάμε στην συνεστίαση, όπως πληροφορηθήκαμε από ανακοίνωση στο δικό μας ξενοδοχείο.
Χαιρετίσαμε κάποιους γνωστούς δημιουργώντας αναστάτωση στον ομοσπονδιάρχη και σχετικά σύντομα αποχωρήσαμε. Άλλωστε το κλίμα μόνο ευχάριστο δεν ήταν, αφού οι περισσότεροι ήταν άγνωστοι και πρωτοεμφανιζόμενοι. Συνεχίσαμε την βραδιά μας σε παγωτερί και μάθαμε από τηλέφωνα ότι και οι άλλοι το διέλυσαν σύντομα. Ούτε ζεμπέκικο ούτε τραγούδια αυτή τη φορά …
5 . Την Κυριακή 7/9 στη Γ.Σ. με πρόεδρο τον μόνιμο κ. Κοντονή εκτός ημερησίας διατάξεως ο κ. Μαλάμος εκ μέρους μας κατέθεσε ψήφισμα που είχαμε ετοιμάσει για τα ΒΟΝUS των αθλητών /τριών. Το κάτωθι.
ΨΗΦΙΣΜΑ
ΖΗΤΟΥΜΕ από την Αθλητική Ηγεσία κατά την ψήφιση των τροπολογιών του Αθλητικού Νόμου (Ν. 2725/99) που βρίσκεται σε διαδικασία στη Βουλή των Ελλήνων να διατηρήσει το προνόμιο του 10% (Bonus) των αθλητών μας για την εισαγωγή τους στην τριτοβάθμια εκπαίδευση Α.Ε.Ι., Τ.Ε.Ι. τόσο για τις κατηγορίες ηλικίας όσο και για την επίτευξη της νίκης δηλ. 1η, 2η και 3η θέση.
Για το χρονοβόρο και επίπονο άθλημά μας που η προετοιμασία του αρχίζει από πολύ μικρή ηλικία, οι προτεινόμενες αλλαγές που γνωρίζουμε από τον Τύπο θα αποτελούσαν θανάσιμο αντικίνητρο για την ενασχόληση με την αντισφαίριση
Το παρόν ψηφίστηκε ομόφωνα στην τακτική Γ.Γ. της Ε.Φ.Ο.Α.
Λάρισα 7/9/2008
Και αποφασίστηκε να διαβιβαστεί:
1) Υπουργείο Πολιτισμού
2) Υφυπουργείο Αθλητισμού
3) Γ.Γ. Αθλητισμού
4) Ελληνικό Κοινοβούλιο (Βουλή των Ελλήνων)
5) Πολιτικά Κόμματα
6) Αθλητικές Ομοσπονδίες
7) Τύπο και Μ.Μ.Ε.
Ο πρόεδρος δεν έκανε ούτε ψηφοφορία γι αυτό, γιατί ο ομοσπονδιάρχης είπε ότι το έχει πρόταση ο ίδιος, αλλά μέχρι τέλους της συνέλευσης καμιά λέξη για το θέμα.
Το πρωτεύον ήταν τα κουκιά.
Με άλλα θα ασχολούμαστε; Αλήθεια εστάλη ψήφισμα έστω από το νέο Δ.Σ. για το θέμα;
6 . Μεγάλο διάλλειμα για συζήτηση και νομική άποψη αφού με τον κατάλογο της Γ.Γ.Α. που κατέθεσε στο Προεδρείο ο συνάδελφος Πρόεδρος της Πάτρας κ. Ανδρουτσέλης αρκετοί σύλλογοι φαίνονταν να μην έχουν αθλητική αναγνώριση. Δύο από αυτούς κατέθεσαν έγγραφα οι υπόλοιποι εξαιρέθηκαν από τις ψηφοφορίες.
7 . Ο επί 13 χρόνια πρόεδρος έκανε τρίλεπτο διοικητικό απολογισμό και μας μίλησε για τα επαγγελματικά τουρνουά που έκαναν – κάνουν ή θα κάνουν επιχειρηματίες στην Ελλάδα. ΑΙΣΧΟΣ …Με ξένα κόλλυβα πάλι μνημονεύουμε…Για μια ακόμη φορά υποτίμησε το σώμα και κυρίως τους δικούς του που δεν άκουσαν απολογισμό, μήπως και μάθουν κάτι για το άθλημα που εκπροσωπούν τυχαία οι περισσότεροι.
8 . Μεστός και επικεντρωμένος ο λόγος των αντιπολιτευομένων, αερολογίες –μεγαλοστομίες και απειλές ο λόγος πολλών μελών του Δ.Σ .Κρίμα… Η ουσία χάθηκε πάλι. Αρκετούς από τους λόγους μας θα τους διαβάσετε είμαστε ανοιχτοί να δημοσιεύσουμε και τις τοποθετήσεις των απέναντι. Εμείς πιστεύουμε στο άθλημα και στην ελεύθερη άποψη.
9 . Όταν ο κ. Πένσος έθεσε θέμα παράνομης εκπροσώπησης από σύζυγο ή γονέα εργαζομένων στην Ε.Φ.Ο.Α. {υπήρξαν τρείς } ο Πρόεδρος της συνέλευσης εκώφευσε και το θέμα τελείωσε χωρίς επίσημη νομική ανακοίνωση. ΑΙΔΩΣ, Αργείοι…
10-Παραλειπόμενα Γ.Σ. της Ε.Φ.Ο.Α. στη Λάρισα
10 , Ο Φίλος εκπρόσωπος του Ηπειρωτικού κ. Κανταρτζής από το βήμα επέπληττε τους συναδέλφους συνέδρους, γιατί δεν συμμετέχουν ή δεν στέλνουν τους προπονητές τους στα σεμινάρια των προπονητών, γιατί ο ίδιος ως προπονητής έμαθε και είδε πολλά σ’ αυτά και ο ομοσπονδιάρχης που παράτησε τις βόλτες μέσα –έξω εναγωνίως από το πάνελ του προεδρείου του έλεγε <Δεν είσαι προπονητής>. Λές και αυτή ήταν η μεγαλύτερη παρανομία….
11 . Το μέλος του Δ.Σ. κ. Τσιάρας μας έκανε με το λόγο του πλήρες σεμινάριο πως τοπικώς μπορούμε να διεκδικήσουμε και να πάρουμε χρήματα. Πάνω από 750.000 Ε εκαυχήθη ο ίδιος ότι έχει μαζέψει για το τέννις της Πτολεμαΐδος. Ούτε λέξη όμως για το 1050000 Ε της έκτακτης επιχορήγησης Λιάνη για το ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΑΝΤΙΣΦΑΙΡΙΣΗΣ ΒΟΡΕΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
.
12 . Τα κουκιά ήταν αναμενόμενα, αφού ήταν από καιρό στο μούσκιο που θα ’λεγε και η Ηπειρώτισσα γιαγιά μου . Όταν η πολιτεία δεν εφαρμόζει τους ίδιους της τους νόμους, εμείς το μόνο που κάναμε ήταν να ανακατέψουμε λίγο το σακούλι και αναγκάσαμε τον ομοσπονδιάρχη σε φωνές και ένταση μετά την ψηφοφορία σε κάποιους απείθαρχους. Όσοι υπάκουοι, κάντε αυτό που σας λέει, γιατί αλλιώς τελειώσατε …
13. Έτσι τα είδα εγώ και μόνο ευτράπελα, γιατί τα σοβαρά κουράζουν.
Λίτσα Σαρατζίδου
14 . Η πρόεδρος του ΣΑΣ είναι και πρόεδρος του Ομίλου Unesco Σερρών και Αντιπρόεδρος της Ομοσπονδίας των Ομίλων Unesco ήταν φυσικό να συναντηθεί με την πρόεδρο της Unesco Λάρισσας μια και βρέθηκε στην πόλη της.
Η συνάντηση έγινε στο ξενοδοχείο όπου είχε συνειδητά εκδιωχθεί ένας μεγάλος αριθμός συλλόγων του τένις, γιατί ο φόβος της επικοινωνίας των συναδέλφων ομίλων θα παρουσίαζε τον γυμνό βασιλιά του ελληνικού τέννις και αυτό μπορεί να έφερνε ανατροπές.
Θυμηθείτε τις εκλογές του 2004………
Τι ήταν όμως να συμβεί αυτό;
Είναι δυνατόν να κουβεντιάζει επί ώρα στην πισίνα δίπλα και να μην ξέρουμε με ποια μιλάει…..
Πανικός στο επιτελείο παρακολούθησης .Συνάδελφοι πέρασαν ξαναπέρασαν θα περνούσαν όλο το βράδυ αν καθόταν. Όχι βέβαια φοβούμενοι μήπως την πετάξει στην πισίνα η Λαρισσέα πρόεδρος και ο πονόψυχος τρέξει να βοηθήσει…..
Το επιστέγασμα όλου του πανικού ήταν: Ο Zαννιάς και ο Κουραμάς ως μπράβοι στα μπουζούκια έξω από την πόρτα να παρακολουθούν και να καταγράψουν την είσοδο τους στο lobi.
Αφού διαπιστώθηκε ότι η εν λόγω κυρία δεν είναι του τένις άρα ουδείς φόβος να χαθεί ψήφος, μπήκαν όλοι μαζί στην μεγάλη αίθουσα όπου χαρούμενο το ελληνικό τέννις άρχισε να εγκαταλείπει γύρω στις 11 την αίθουσα της επικοινωνίας των ομίλων –μια και γι αυτό γίνονται όλα αυτά.
Για τους ανθρώπους που έχουν χρόνια στην πλάτη τους το τέννις, οι καλύτερες ώρες των συναντήσεων των ομίλων είναι αυτές οι ώρες που συναντιούνται όλοι μαζί όπου λένε τα προβλήματα και τις επιτυχίες τους των συλλόγων τους.
Τα παραπάνω τα συζητούσαν παλιοί γνώριμοι γύρω στις 3 την νύχτα στο ωραίο μαγαζί με παγωτό της φιλοξενούμενης πόλης.
κ.Ε
Wednesday, September 10, 2008
Όταν διοικούν οι επίορκοι την ΕΦΟΑ
Αγαπητοί Συνάδελφοι,
Και πάλι εδώ μέσα σε λίγο χρονικό διάστημα για να επιβραβεύσουμε την μεθοδευμένη μαφία του Ελληνικού τέννις.
Είναι στους περισσότερους γνωστό που βρίσκονται εδώ ότι ήμουν και εγώ πριν λίγο καιρό σ’ αυτή την ομάδα και κατά την προσφιλή λέξη του Α΄ Αντιπροέδρου ΚΟΛΠΟ.
Στην εκλογική αναμέτρηση του 2004 ο κ. Μεντεσίδης μου έλεγε, γιατί δεν έπρεπε να βγει ο Ζαννιάς. Και εγώ του απαντούσα ότι δεν μπορώ να κρίνω ένα άνθρωπο αν δεν μου φέρει χαρτιά για να το συζητήσω.
Έπρεπε να περάσουν 3 χρόνια για να εμφανιστούν τα καταστατικά των εταιριών του προέδρου, που ασχολούνται κατά παράβαση του αθλητικού Νόμου με δουλειές του ελληνικού αθλητισμού και να πατρονάρονται από ανυπόληπτες επιτροπές της Γραμματείας κατά παράβαση του Αθλητικού νόμου και να υποστηρίζονται από τους μεσάζοντες του Υπουργείου, από αυτούς που έπρεπε να προστατεύουν το χρήμα του Έλληνα φορολογούμενου.
Αγαπητοί συνάδελφοι,
Δεν έχω πολύ χρόνο στην ζωή μου, για να απασχολούμε με τις μαφιόζικες ιστορίες της Γενικής Γραμματείας, του Υφυπουργείου Αθλητισμού, της Ολυμπιακής Επιτροπής. Προτιμώ να δίνω τον χρόνο μου στους αθλητές μου και στους γονείς που πληρώνουν για να είμαστε εμείς παράγοντες.
Γιατί είναι γνωστό σε όλους μας ότι υπάρχουμε, γιατί κάνουμε καλή διαχείριση των χρημάτων που μας δίνουν, για να οργανώσουμε τις ομάδες, που συμμετέχουν τα παιδιά τους. Δεν υπάρχουμε ως φορείς, γιατί η μαφία της ΕΦΟΑ μας έχει δώσει προϋποθέσεις ανάπτυξης …
Δεν θυμάμαι ποτέ να έδωσε χρόνο για τα συλλογικά μας προβλήματα ο Ζαννιάς.
Αντιθέτως λειτουργώντας ως επίορκος μαζί με το Γ. Γραμματέα διέλυε ανά την Ελλάδα ό,τι με πολύ κόπο είχε δημιουργηθεί όλα αυτά τα χρόνια.
Σήμερα ατελείωτα μαγαζάκια έχουν φυτρώσει και πιστεύουν ότι θα δημιουργήσουν αθλητισμό αφορολόγητο στις πλάτες της τοπικής τους κοινωνίας .
Και φυσικά ανταλλάξιμο με την σημερινή ψήφο.
Σήμερα θέλω να ευχαριστήσω τον Όμιλο Αθηνών που πραγματοποιεί στις εγκαταστάσεις του το επαγγελματικό τουρνουά. Μέσα στον δικό του χώρο που εγώ τον γνώρισα το 1978, 30 χρόνια πίσω.
Η δική μου Ομοσπονδία ακόμα δεν έχει το σπίτι της …
Ακόμα δεν έχει το σπόνσορά της …
Ακόμα δεν έχει το τουρνουά της, αλλά είναι επαίτης μια παρουσίασης και φωτογραφίας σε συνέντευξη τύπου στην γιορτή που ετοιμάζει ένας άλλος.
Σήμερα θέλω να ευχαριστήσω τον Όμιλο Αθηνών, γιατί κατάλαβε ότι την ιστορία του αθλήματος του πρέπει να την υποστηρίξει με την υποψηφιότητα του κ. Σουπιωνά, γιατί το άθλημα για να υπάρξει πρέπει να έχει ιστορικούς, αγωνιστικούς συλλόγους που θα γίνονται παράδειγμα, για να γίνουμε όλοι εμείς καλύτεροι.
Σήμερα θέλω να ευχαριστήσω τον κ. Λυμπέρη, που μας δίνει ακτινοβολία για προσέλκυση παιδιών στο άθλημα μας.
Θέλω να ευχαριστήσω τον Όμιλο Παπάγου για τον κόπο του, τον χρόνο του, την διάθεσή του να ξαναφτιάξει τα καμένα του γήπεδα …
Και φυσικά όλους όσους είναι υπηρέτες του χώρου μας και όχι μαγαζάκια του Ζαννιά…
Θέλω να θυμίσω στον κ Ζητρίδη την παρουσία του πατέρα του στο χώρο του τέννις, γιατί εγώ τον θυμάμαι…
Θέλω να ευχαριστήσω τον κ Θεοδωρόπουλο για τα εσπευσμένα καμπ και να του ζητήσω να γίνει πρόεδρος, γιατί τουλάχιστον αυτός δεν τρώγει από το Ελληνικό τένις.
Να είστε δε σίγουροι ότι, αν ήμασταν στην θέση του Ζαννιά, τις εκλογές θα τις κάναμε στον Όμιλο Αθηνών, για να δούμε όλοι εμείς γυναίκες με υψηλή βαθμολογία ν’ αγωνίζονται στην Ελλάδα .Να δούμε το άθλημα μας να ζωντανεύει με την συμμετοχή σπόνσορα που όλη η δωδεκαετία της θητείας του Ζαννιά δεν είχε ούτε έναν, εκτός από κουβέντες για να πωλούμε αυτοκίνητα μέσω λαχείων που θα πληρώνανε οι αθλητές μας. Δηλαδή μαγαζάκι πωλήσεων αυτοκινήτων χωρίς έξοδα .
Βέβαια για να το σκεφθείς αυτό πρέπει να αγαπάς το άθλημα σου και όχι τις κομπίνες που καταλήγουν στην τσέπη σου. Όλα αυτά δεν τα αναφέρω εγώ, αλλά η δικαστής που ζητάει ανώτερο δικαστήριο, για να κρίνει τις παράνομες πράξεις του προέδρου.
Κλείνοντας αγαπητοί συνάδελφοι
Θέλω να ευχαριστήσω όλους τους συναδέλφους μου των Διοικητικών Συμβουλίων του ΣΑΣ που επί 30 χρόνια με εξέλεγε πρόεδρο του και μ’ έστελνε στις Γενικές Συνελεύσεις της Ομοσπονδίας μας.
Θέλω να σας ζητήσω να δείτε το συμφέρον των συλλόγων σας και των αθλητών σας και να είστε σίγουροι ότι και ιστορία έχουμε και γνώση και διάθεση να πάμε το Τέννις εκεί που του αρμόζει .
Σας ευχαριστώ
Καίτη Εμμανουηλίδου
Και πάλι εδώ μέσα σε λίγο χρονικό διάστημα για να επιβραβεύσουμε την μεθοδευμένη μαφία του Ελληνικού τέννις.
Είναι στους περισσότερους γνωστό που βρίσκονται εδώ ότι ήμουν και εγώ πριν λίγο καιρό σ’ αυτή την ομάδα και κατά την προσφιλή λέξη του Α΄ Αντιπροέδρου ΚΟΛΠΟ.
Στην εκλογική αναμέτρηση του 2004 ο κ. Μεντεσίδης μου έλεγε, γιατί δεν έπρεπε να βγει ο Ζαννιάς. Και εγώ του απαντούσα ότι δεν μπορώ να κρίνω ένα άνθρωπο αν δεν μου φέρει χαρτιά για να το συζητήσω.
Έπρεπε να περάσουν 3 χρόνια για να εμφανιστούν τα καταστατικά των εταιριών του προέδρου, που ασχολούνται κατά παράβαση του αθλητικού Νόμου με δουλειές του ελληνικού αθλητισμού και να πατρονάρονται από ανυπόληπτες επιτροπές της Γραμματείας κατά παράβαση του Αθλητικού νόμου και να υποστηρίζονται από τους μεσάζοντες του Υπουργείου, από αυτούς που έπρεπε να προστατεύουν το χρήμα του Έλληνα φορολογούμενου.
Αγαπητοί συνάδελφοι,
Δεν έχω πολύ χρόνο στην ζωή μου, για να απασχολούμε με τις μαφιόζικες ιστορίες της Γενικής Γραμματείας, του Υφυπουργείου Αθλητισμού, της Ολυμπιακής Επιτροπής. Προτιμώ να δίνω τον χρόνο μου στους αθλητές μου και στους γονείς που πληρώνουν για να είμαστε εμείς παράγοντες.
Γιατί είναι γνωστό σε όλους μας ότι υπάρχουμε, γιατί κάνουμε καλή διαχείριση των χρημάτων που μας δίνουν, για να οργανώσουμε τις ομάδες, που συμμετέχουν τα παιδιά τους. Δεν υπάρχουμε ως φορείς, γιατί η μαφία της ΕΦΟΑ μας έχει δώσει προϋποθέσεις ανάπτυξης …
Δεν θυμάμαι ποτέ να έδωσε χρόνο για τα συλλογικά μας προβλήματα ο Ζαννιάς.
Αντιθέτως λειτουργώντας ως επίορκος μαζί με το Γ. Γραμματέα διέλυε ανά την Ελλάδα ό,τι με πολύ κόπο είχε δημιουργηθεί όλα αυτά τα χρόνια.
Σήμερα ατελείωτα μαγαζάκια έχουν φυτρώσει και πιστεύουν ότι θα δημιουργήσουν αθλητισμό αφορολόγητο στις πλάτες της τοπικής τους κοινωνίας .
Και φυσικά ανταλλάξιμο με την σημερινή ψήφο.
Σήμερα θέλω να ευχαριστήσω τον Όμιλο Αθηνών που πραγματοποιεί στις εγκαταστάσεις του το επαγγελματικό τουρνουά. Μέσα στον δικό του χώρο που εγώ τον γνώρισα το 1978, 30 χρόνια πίσω.
Η δική μου Ομοσπονδία ακόμα δεν έχει το σπίτι της …
Ακόμα δεν έχει το σπόνσορά της …
Ακόμα δεν έχει το τουρνουά της, αλλά είναι επαίτης μια παρουσίασης και φωτογραφίας σε συνέντευξη τύπου στην γιορτή που ετοιμάζει ένας άλλος.
Σήμερα θέλω να ευχαριστήσω τον Όμιλο Αθηνών, γιατί κατάλαβε ότι την ιστορία του αθλήματος του πρέπει να την υποστηρίξει με την υποψηφιότητα του κ. Σουπιωνά, γιατί το άθλημα για να υπάρξει πρέπει να έχει ιστορικούς, αγωνιστικούς συλλόγους που θα γίνονται παράδειγμα, για να γίνουμε όλοι εμείς καλύτεροι.
Σήμερα θέλω να ευχαριστήσω τον κ. Λυμπέρη, που μας δίνει ακτινοβολία για προσέλκυση παιδιών στο άθλημα μας.
Θέλω να ευχαριστήσω τον Όμιλο Παπάγου για τον κόπο του, τον χρόνο του, την διάθεσή του να ξαναφτιάξει τα καμένα του γήπεδα …
Και φυσικά όλους όσους είναι υπηρέτες του χώρου μας και όχι μαγαζάκια του Ζαννιά…
Θέλω να θυμίσω στον κ Ζητρίδη την παρουσία του πατέρα του στο χώρο του τέννις, γιατί εγώ τον θυμάμαι…
Θέλω να ευχαριστήσω τον κ Θεοδωρόπουλο για τα εσπευσμένα καμπ και να του ζητήσω να γίνει πρόεδρος, γιατί τουλάχιστον αυτός δεν τρώγει από το Ελληνικό τένις.
Να είστε δε σίγουροι ότι, αν ήμασταν στην θέση του Ζαννιά, τις εκλογές θα τις κάναμε στον Όμιλο Αθηνών, για να δούμε όλοι εμείς γυναίκες με υψηλή βαθμολογία ν’ αγωνίζονται στην Ελλάδα .Να δούμε το άθλημα μας να ζωντανεύει με την συμμετοχή σπόνσορα που όλη η δωδεκαετία της θητείας του Ζαννιά δεν είχε ούτε έναν, εκτός από κουβέντες για να πωλούμε αυτοκίνητα μέσω λαχείων που θα πληρώνανε οι αθλητές μας. Δηλαδή μαγαζάκι πωλήσεων αυτοκινήτων χωρίς έξοδα .
Βέβαια για να το σκεφθείς αυτό πρέπει να αγαπάς το άθλημα σου και όχι τις κομπίνες που καταλήγουν στην τσέπη σου. Όλα αυτά δεν τα αναφέρω εγώ, αλλά η δικαστής που ζητάει ανώτερο δικαστήριο, για να κρίνει τις παράνομες πράξεις του προέδρου.
Κλείνοντας αγαπητοί συνάδελφοι
Θέλω να ευχαριστήσω όλους τους συναδέλφους μου των Διοικητικών Συμβουλίων του ΣΑΣ που επί 30 χρόνια με εξέλεγε πρόεδρο του και μ’ έστελνε στις Γενικές Συνελεύσεις της Ομοσπονδίας μας.
Θέλω να σας ζητήσω να δείτε το συμφέρον των συλλόγων σας και των αθλητών σας και να είστε σίγουροι ότι και ιστορία έχουμε και γνώση και διάθεση να πάμε το Τέννις εκεί που του αρμόζει .
Σας ευχαριστώ
Καίτη Εμμανουηλίδου
Στην γ’ κατηγορία της Ευρωαφρικανικής ζώνης.........
Κυρίες και κύριοι,
Είχα αποφασίσει να μη μιλήσω σ’ αυτή τη Γενική Συνέλευση. Για δυό λόγους: Πρώτον γιατί αισθανόμουν (και εξακολουθώ να αισθάνομαι) ότι οι περισσότεροι μαζευόμαστε κάθε τόσο με προειλημμένες απόψεις και αποφάσεις του είδους «εγώ περνάω καλά, το τέννις μπορεί να έχει προβλήματα αλλά τι με νοιάζει, αφού ο κ.Πρόεδρος κάτι θα βγάλει και για μας»-κι αυτή η νοοτροπία φαίνεται πως δεν πολεμιέται και, δεύτερον, γιατί, απογοητευμένη και μετανιωμένη από την εμπλοκή μου στην Ομοσπονδία, αποφάσισα να εξακολουθήσω να αγαπώ και να προσφέρω στο τέννις ό,τι μπορώ από άλλους δρόμους, μακριά από τη λεωφόρο Υμηττού.
Αν βρίσκομαι τώρα στο βήμα οφείλεται στο γεγονός ότι πήρα στα χέρια μου τον απολογισμό οκταμήνου της Ομοσπονδίας απέναντι στον οποίο δεν επιτρέπεται να σιωπήσει κανείς. Γιατί μέσα από τον απολογισμό αυτό ανάγλυφα αναδύεται η εικόνα της αντισφαίρισης στην Ελλάδα και εξηγείται
γιατί υποβιβαστήκαμε στην γ’ κατηγορία της Ευρωαφρικανικής ζώνης,
γιατί οι αθλητές μας αποσύρονται απογοητευμένοι,
γιατί με τη νοοτροπία της σημερινής διοίκησης της Ομοσπονδίας δεν πρόκειται να δούμε άσπρη μέρα ούτε σε 10 χρόνια που υπόσχεται ο κ. Πρόεδρος (με παίκτες, που αν παραμείνουν στο άθλημα θα είναι, ο νεώτερος, 27 χρόνων –αυτό δεν δήλωσε μετά την ήττα μας από την Ουγγαρία; Ότι η εθνική που έχασε είναι εθνική προοπτικής δεκαετίας;) ούτε σε 20 χρόνια μ’ αυτή τη νοοτροπία και διοίκηση..
Για όσους δεν βρήκαν το χρόνο να δουν τον απολογισμό του οκταμήνου ή τον προϋπολογισμό του 2009, επιτρέψτε μου να αναφέρω δυό-τρία στοιχεία:
• Η διοργάνωση περιφερειακών-διασυλλογικών πρωταθλημάτων απορρόφησε από τον προϋπολογισμό της Ομοσπονδίας 48.500 περίπου ευρώ από τα εγκεκριμένα 245.000. Το ωραίο είναι ότι από τις αθλητικές αυτές εκδηλώσεις και το sign in η Ομοσπονδία εισέπραξε κάτι παραπάνω από 51.500 ευρώ. Με άλλα λόγια, πήρε από τους αθλητές περισσότερα απ’ όσα ξόδεψε για τη διοργάνωση των αγώνων. Η Ομοσπονδία ζει το τέννις ή οι αθλητές την Ομοσπονδία;
Αν αναρωτιέστε πού πηγαίνουν τα λεφτά, ακούστε μερικά ακόμη νούμερα:
• Για συνεδριάσεις του ΔΣ και Γενικές Συνελεύσεις έχουν ξοδευτεί ήδη πάνω από 47.000 ευρώ -55% περίπου περισσότερα από τα εγκεκριμένα 30.000 για όλο το 2008. Μη ανησυχείτε, όμως, τα παραπάνω χρήματα περίσσεψαν από την αγορά αθλητικού υλικού : έναντι των εγκεκριμένων 20.000 ευρώ από τον Ιανουάριο το 2008 ως τον Αύγουστο του 2008 είχαν ξοδευτεί μόλις 171 ευρώ και 36λεπτά! Προφανώς αγοράσαμε αντικραδασμικά! Και να μη ξεχάσω τα 0 ευρώ που ξοδεύτηκαν για αμοιβές προπονητών. (από άλλο κονδύλι πληρώνονται οι τεχνικοί σύμβουλοι και οι εμφανιζόμενοι ως προπονητές).
Θέλετε ακόμη να δείτε πού πάνε τα λεφτά;
• 30.000 ευρώ για την παρακολούθηση συνεδρίων το 2007-2008 –κάτι λιγότερο από τα χρήματα που δόθηκαν ως ενισχύσεις-βοήθεια σε όλους τους ομίλους τη χρονιά που διανύουμε –ενισχύσεις που, πάντως, είναι λιγότερες από τα ποσά του προϋπολογισμού του 2009 για δημόσιες και διεθνείς σχέσεις του κ. Προέδρου και της Ομοσπονδίας και τα διάφορα ταξίδια στο εξωτερικό.
Πρέπει να ομολογήσω ότι χάρηκα κάποια στιγμή όταν «έπεσα» πάνω σ’ ένα κονδύλι με τίτλο «αναπτυξιακά προγράμματα», το οποίο, σημειωτέον δεν περιλαμβανόταν στον εγκεκριμένο προϋπολογισμό του 2008. Τετρακόσιες ογδονταενιά χιλιάδες,73 ευρώ και 97 λεπτά! Η χαρά με εγκατέλειψε όταν διαπίστωσα παρακάτω ότι στα αναπτυξιακά προγράμματα εντάσσονται κάποια τουρνουά και κάποια ταξίδια.
Θα συμφωνήσετε μαζί μου ότι αυτού του είδους οι δράσεις μόνο αναπτυξιακές δεν μπορούν να χαρακτηριστούν πολύ περισσότερο που παρόμοιες δράσεις ανακαλύπτω και σε άλλους λογαριασμούς που δεν εντάσσονται ή προσπαθούν να φανούν ως αναπτυξιακές. Με τέτοιου είδους αναπτυξιακές δράσεις κατρακυλήσαμε στην Γ’ κατηγορία της ευρωαφρικανικής ζώνης πράγμα για το οποίο ο κύριος πρόεδρος δεν ντρέπεται καθόλου.
Είναι αποκαλυπτικός ο οικονομικός απολογισμός του 2008, αλλά δεν έχω πρόθεση να σας κουράσω άλλο.
Η αλήθεια είναι ότι έχουμε το Διοικητικό Συμβούλιο που ψηφίζουμε και μας αξίζει. Και η αλήθεια είναι πως η πλειοψηφία είναι ευχαριστημένη να χρηματοδοτεί τον κ. Πρόεδρο και την αυλή του να κάνουν ταξιδάκια και δημόσιες σχέσεις. Και η αλήθεια είναι ότι οι περισσότεροι Όμιλοι μοιάζουν ικανοποιημένοι με τα ψίχουλα των ενισχύσεων (κάπου κοντά στα 40.000 ευρώ) που τους πετάει ο κ. Πρόεδρος.
Θεωρώ από τα μεγαλύτερα λάθη μου το ότι ενεπλάκην με τα κοινά και υπήρξα μέλος του ΔΣ της Ομοσπονδίας. Το έκανα γιατί πίστεψα ότι κάτι ακόμη θα μπορούσα να προσφέρω στο τέννις.
Μπροστά σ’ αυτή τη νοοτροπία, μπροστά σ’ αυτή τη μιζέρια, μπροστά σ’ αυτή την αναισθησία για το τέννις θλίβομαι. Τουλάχιστον δεν θέλω να είμαι μέρος της.
Είναι ανάγκη όμως ν’αλλάξουν τα πράγματα!
Να δούμε νέα πρόσωπα με ιδέες και όραμα για το τέννις.
Ανθρώπους που να θέλουν να προσφέρουν στο άθλημα και όχι να πάρουν απ’αυτό...
Ντενίζ Παναγοπούλου
Είχα αποφασίσει να μη μιλήσω σ’ αυτή τη Γενική Συνέλευση. Για δυό λόγους: Πρώτον γιατί αισθανόμουν (και εξακολουθώ να αισθάνομαι) ότι οι περισσότεροι μαζευόμαστε κάθε τόσο με προειλημμένες απόψεις και αποφάσεις του είδους «εγώ περνάω καλά, το τέννις μπορεί να έχει προβλήματα αλλά τι με νοιάζει, αφού ο κ.Πρόεδρος κάτι θα βγάλει και για μας»-κι αυτή η νοοτροπία φαίνεται πως δεν πολεμιέται και, δεύτερον, γιατί, απογοητευμένη και μετανιωμένη από την εμπλοκή μου στην Ομοσπονδία, αποφάσισα να εξακολουθήσω να αγαπώ και να προσφέρω στο τέννις ό,τι μπορώ από άλλους δρόμους, μακριά από τη λεωφόρο Υμηττού.
Αν βρίσκομαι τώρα στο βήμα οφείλεται στο γεγονός ότι πήρα στα χέρια μου τον απολογισμό οκταμήνου της Ομοσπονδίας απέναντι στον οποίο δεν επιτρέπεται να σιωπήσει κανείς. Γιατί μέσα από τον απολογισμό αυτό ανάγλυφα αναδύεται η εικόνα της αντισφαίρισης στην Ελλάδα και εξηγείται
γιατί υποβιβαστήκαμε στην γ’ κατηγορία της Ευρωαφρικανικής ζώνης,
γιατί οι αθλητές μας αποσύρονται απογοητευμένοι,
γιατί με τη νοοτροπία της σημερινής διοίκησης της Ομοσπονδίας δεν πρόκειται να δούμε άσπρη μέρα ούτε σε 10 χρόνια που υπόσχεται ο κ. Πρόεδρος (με παίκτες, που αν παραμείνουν στο άθλημα θα είναι, ο νεώτερος, 27 χρόνων –αυτό δεν δήλωσε μετά την ήττα μας από την Ουγγαρία; Ότι η εθνική που έχασε είναι εθνική προοπτικής δεκαετίας;) ούτε σε 20 χρόνια μ’ αυτή τη νοοτροπία και διοίκηση..
Για όσους δεν βρήκαν το χρόνο να δουν τον απολογισμό του οκταμήνου ή τον προϋπολογισμό του 2009, επιτρέψτε μου να αναφέρω δυό-τρία στοιχεία:
• Η διοργάνωση περιφερειακών-διασυλλογικών πρωταθλημάτων απορρόφησε από τον προϋπολογισμό της Ομοσπονδίας 48.500 περίπου ευρώ από τα εγκεκριμένα 245.000. Το ωραίο είναι ότι από τις αθλητικές αυτές εκδηλώσεις και το sign in η Ομοσπονδία εισέπραξε κάτι παραπάνω από 51.500 ευρώ. Με άλλα λόγια, πήρε από τους αθλητές περισσότερα απ’ όσα ξόδεψε για τη διοργάνωση των αγώνων. Η Ομοσπονδία ζει το τέννις ή οι αθλητές την Ομοσπονδία;
Αν αναρωτιέστε πού πηγαίνουν τα λεφτά, ακούστε μερικά ακόμη νούμερα:
• Για συνεδριάσεις του ΔΣ και Γενικές Συνελεύσεις έχουν ξοδευτεί ήδη πάνω από 47.000 ευρώ -55% περίπου περισσότερα από τα εγκεκριμένα 30.000 για όλο το 2008. Μη ανησυχείτε, όμως, τα παραπάνω χρήματα περίσσεψαν από την αγορά αθλητικού υλικού : έναντι των εγκεκριμένων 20.000 ευρώ από τον Ιανουάριο το 2008 ως τον Αύγουστο του 2008 είχαν ξοδευτεί μόλις 171 ευρώ και 36λεπτά! Προφανώς αγοράσαμε αντικραδασμικά! Και να μη ξεχάσω τα 0 ευρώ που ξοδεύτηκαν για αμοιβές προπονητών. (από άλλο κονδύλι πληρώνονται οι τεχνικοί σύμβουλοι και οι εμφανιζόμενοι ως προπονητές).
Θέλετε ακόμη να δείτε πού πάνε τα λεφτά;
• 30.000 ευρώ για την παρακολούθηση συνεδρίων το 2007-2008 –κάτι λιγότερο από τα χρήματα που δόθηκαν ως ενισχύσεις-βοήθεια σε όλους τους ομίλους τη χρονιά που διανύουμε –ενισχύσεις που, πάντως, είναι λιγότερες από τα ποσά του προϋπολογισμού του 2009 για δημόσιες και διεθνείς σχέσεις του κ. Προέδρου και της Ομοσπονδίας και τα διάφορα ταξίδια στο εξωτερικό.
Πρέπει να ομολογήσω ότι χάρηκα κάποια στιγμή όταν «έπεσα» πάνω σ’ ένα κονδύλι με τίτλο «αναπτυξιακά προγράμματα», το οποίο, σημειωτέον δεν περιλαμβανόταν στον εγκεκριμένο προϋπολογισμό του 2008. Τετρακόσιες ογδονταενιά χιλιάδες,73 ευρώ και 97 λεπτά! Η χαρά με εγκατέλειψε όταν διαπίστωσα παρακάτω ότι στα αναπτυξιακά προγράμματα εντάσσονται κάποια τουρνουά και κάποια ταξίδια.
Θα συμφωνήσετε μαζί μου ότι αυτού του είδους οι δράσεις μόνο αναπτυξιακές δεν μπορούν να χαρακτηριστούν πολύ περισσότερο που παρόμοιες δράσεις ανακαλύπτω και σε άλλους λογαριασμούς που δεν εντάσσονται ή προσπαθούν να φανούν ως αναπτυξιακές. Με τέτοιου είδους αναπτυξιακές δράσεις κατρακυλήσαμε στην Γ’ κατηγορία της ευρωαφρικανικής ζώνης πράγμα για το οποίο ο κύριος πρόεδρος δεν ντρέπεται καθόλου.
Είναι αποκαλυπτικός ο οικονομικός απολογισμός του 2008, αλλά δεν έχω πρόθεση να σας κουράσω άλλο.
Η αλήθεια είναι ότι έχουμε το Διοικητικό Συμβούλιο που ψηφίζουμε και μας αξίζει. Και η αλήθεια είναι πως η πλειοψηφία είναι ευχαριστημένη να χρηματοδοτεί τον κ. Πρόεδρο και την αυλή του να κάνουν ταξιδάκια και δημόσιες σχέσεις. Και η αλήθεια είναι ότι οι περισσότεροι Όμιλοι μοιάζουν ικανοποιημένοι με τα ψίχουλα των ενισχύσεων (κάπου κοντά στα 40.000 ευρώ) που τους πετάει ο κ. Πρόεδρος.
Θεωρώ από τα μεγαλύτερα λάθη μου το ότι ενεπλάκην με τα κοινά και υπήρξα μέλος του ΔΣ της Ομοσπονδίας. Το έκανα γιατί πίστεψα ότι κάτι ακόμη θα μπορούσα να προσφέρω στο τέννις.
Μπροστά σ’ αυτή τη νοοτροπία, μπροστά σ’ αυτή τη μιζέρια, μπροστά σ’ αυτή την αναισθησία για το τέννις θλίβομαι. Τουλάχιστον δεν θέλω να είμαι μέρος της.
Είναι ανάγκη όμως ν’αλλάξουν τα πράγματα!
Να δούμε νέα πρόσωπα με ιδέες και όραμα για το τέννις.
Ανθρώπους που να θέλουν να προσφέρουν στο άθλημα και όχι να πάρουν απ’αυτό...
Ντενίζ Παναγοπούλου
Subscribe to:
Posts (Atom)