Tuesday, April 16, 2013

ΜΟΥΓΚΑ ΣΤΗ ΣΤΡΟΥΓΚΑ

Πέρασαν ήδη τρεις μήνες από τότε που, απ’ αυτό το blog, με επίσημα στοιχεία της ίδιας της Ομοσπονδίας Αντισφαίρισης, αναδείχθηκε τουλάχιστον για όσους διαθέτουν κοινό νου, οικονομική διαπλοκή μεταξύ της ΕΦΟΑ και του προέδρου της με το τουριστικό γραφείο AFEA TRAVEL S.A.. Οι αποχρώσες αυτές ενδείξεις, -για να μην τις χαρακτηρίσουμε αποδείξεις,- θα έπρεπε σε ένα ευνομούμενο κράτος, να ήταν αφορμή άμεσου ελέγχου στα οικονομικά της ομοσπονδίας.
 Όμως στη χώρα της «φαιδράς πορτοκαλέας» το κενό αυτό, έρχονται δημοσιογραφικές παπαρολογίες τύπου «Πρετεντέρη», να το δικαιολογήσουν λέγοντας ότι δεν έχουμε-σαν χώρα-«κουλτούρα ελέγχου»! 
Τι λέτε ρε καραγκιοζάκια! 
Έχετε και το θράσος να ομολογείτε την ανικανότητά σας, ατιμωριτί; 
Αν όλοι αυτοί οι θεσμοθετημένοι φορείς για τον έλεγχο του δημοσίου χρήματος, χρήματα του Έλληνα φορολογούμενου, όπως, το Υπουργείο Οικονομίας, το Υπουργείο Παιδείας-μέχρι πέρυσι το Πολιτισμού-ο Υφυπουργός Αθλητισμού, η Γ.Γ.Αθλητισμού, ο Επιθεωρητής Δημόσιας Διοίκησης, το ΣΔΟΕ, το Σ.Ε.Ε.Δ.Δ. (Σώμα Επιθεωρητών Ελεγκτών Δημόσιας Διοίκησης) στο οποίο υπάγονται πλέον οι αθλητικές  ομοσπονδίες,....αν λοιπόν αυτοί οι φορείς δεν έχουν «κουλτούρα ελέγχου», τότε τι έχουν;.....μήπως έχουν «κουλτούρα συγκάλυψης της λοβητούρας».
 Για ποιο λόγο βρίσκονται εκεί που βρίσκονται;
 Μήπως δεν έχετε καταλάβει , όλοι εσείς, ποιος είναι ο θεσμικός σας ρόλος; Αλλά, ας επανέλθουμε στο «νταραβέρι» της ΕΦΟΑ με την ΑΦΕΑ. 
Με έκπληξη διαπιστώσαμε ότι, τρεις μήνες τώρα, από τις 14 Ιανουαρίου που αναρτήθηκε το κείμενο «ΕFOΑ TRAVEL S.A. και Διαύγεια», μέχρι και σήμερα, δεν υπάρχει καμιά αναφορά στη ΑΦΕΑ. Μετά την αποκάλυψη της κομπίνας, η λέξη ΑΦΕΑ, μοιάζει να είναι απαγορευμένη  λέξη για το site της ΕΦΟΑ. 
Το άσχημο για τον Ζαννιά, αλλά και για την ΑΦΕΑ, είναι ότι, η ανάδειξη του σκανδάλου βασίζεται σε στοιχεία που δεν μπορούν να αλλοιωθούν.
 Αν μπορούσαν θα το έκαναν. Δεν γνωρίζουμε αν διεκόπη η συνεργασία τους, ή οι δύο πλευρές επέλεξαν την σιωπή. 
Εκείνο που γνωρίζουμε είναι ότι δεν θα υπάρξει σκεπτόμενος άνθρωπος που να μη σκεφτεί........ «η ενοχή τους, μέσα από τη σιωπή τους»

Monday, April 15, 2013

Η ΑΝΗΘΙΚΟΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΝΟΜΙΟ ΤΩΝ ΗΛΙΘΙΩΝ !


11. Ἡ ἠθικὴ  σχέσις μεταξὺ βλακὸς καὶ ἐπιτηδείου ἢ ἀπατεῶνος εἶναι ἀπροσδοκήτως
διάφορος τῆς ἣν ἐκλαμβάνει συνήθως ἡ «κοινὴ γνώμη». Ὁ συνήθης κοινωνικὸς ἄνθρωπος θεωρεῖ
τὸν ἐπιτήδειον καὶ τὸν ἀπατεῶνα ὡς ἀνηθίκους μέν, ἀλλ᾿ ὡς ὑποδιαιρέσεις τοῦ εὐφυοῦς. Ὅλως τὸ
ἀντίθετον ὅμως συμβαίνει: ὁ ἐπιτήδειος καὶ ὁ ἀπατεὼν εἶναι ἀκριβῶς ὑποδιαιρέσεις τοῦ βλακός.
Καὶ ἰδοὺ πῶς. Εἴπομεν ἀνωτέρω ὅτι ἡ πονηρία, ἐκτὸς ἐὰν εἶναι μέσον ἀμύνης τῶν εὐφυῶν οὐχὶ
κατὰ τῶν βλακῶν ἀλλὰ κατὰ τῆς πονηρίας των, ἀποτελεῖ φυσικὴν ἰδιότητα τῶν βλακῶν καὶ δὴ
φυσικὴν συνέπειαν τοῦ γεγονότος, ὅτι, λόγω ἀτροφίας τοῦ νοητικοῦ τῶν μηχανισμοῦ, ἀποτελεῖ
αὕτη τὴν μόνην ἄμυναν αὐτῶν κατὰ πάσης ἔξωθεν ἐπιθέσεως. Ἀπὸ τῆς διαπιστώσεως τῆς ἀληθείας
ταύτης μέχρι τῆς ἀκολούθου ἀληθείας ὑπάρχει ἓv καὶ μόνον βῆμα: ὅτι μόνον ὁ πνευματικῶς
ἀνάπηρος ἔχει ἀνάγκην τῆς ἐπιτηδειότητος καὶ τῆς ἀπάτης διὰ νὰ προωθηθῆ ἢ νὰ ἐπικρατήση.
Οὐδεὶς ἄνθρωπος ἀξίας ἔχει ἀνάγκην νὰ γίνῃ ἐπιτήδειος ἢ ἀπατεών. Ἡ καθημερινὴ κοινωνικὴ
πεῖρα διδάσκει ὅτι τὰ ἐπίθετα ταῦτα οὐδέποτε κατώρθωσαν νὰ «κολλήσουν» εἰς ἀνθρώπους
πραγματικῆς ἀξίας, οἱ ὁποῖοι, ἐὰν ὑπῆρξαν μισητοί, ἐχαρακτηρίσθησαν ἴσως ὡς «κακοί», ὡς
«καταχθόνιοι», ὡς «γόητες», ὡς «τορπιλληταί» ἢ ὡς «λιβελλογράφοι», οὐδέποτε ὅμως ὡς
ἐπιτήδειοι ἢ ἀπατεῶνες, καὶ ὅταν ἀκόμη ὑπῆρξαν συντηρητικοὶ εἰς τὰς σχέσεις τῶν μετὰ τῶν
λοιπῶν ἀνθρώπων καὶ κατώρθωσαν πάντοτε νὰ προωθηθοῦν ἢ νὰ ἐπικρατήσουν. Ἀπόλυτος
ἐσωτερικὴ συνέπεια τῆς πνευματικῆς ἀναπηρίας τοῦ βλακὸς εἶναι ἄλλως τὲ ὄχι μόνον ἡ ἀγελαία
του τάσις, ὄχι μόνον ἡ προώθησίς του «πλάτην μὲ πλάτην» μὲ τὴν λεγεῶνα τῶν ὁμοίων του, ὄχι
μόνον ἡ προσφυγὴ εἰς τὰ εὐτελέστερα μέσα τῆς ἐπιτηδειότητος, τὴν ἔλλειψιν ἀντιθέτου γνώμης,
τὴν προσφορὰν εὐκόλων καὶ ἀνηθίκων ἐκδουλεύσεων καὶ τὴν κολακείαν, ἀλλὰ καὶ ἡ συστηματικὴ
ἀποφυγὴ πάσης συγκρούσεως καὶ πάσης μάχης. Καὶ ὅταν ἀκόμη ὁ βλάξ, ὑπὸ τὴν μορφὴν τοῦ
ἐπιτηδείου ἢ τοῦ ἀπατεῶνος, ἐξαναγκασθῇ νὰ δώσῃ μάχην, θὰ δώσῃ αὐτὴν διὰ τῶν πνευματικῶς
εὐκολοτέρων καὶ συνεπῶς τῶν ἀνηθικωτέρων «ὅπλων»: τοῦ ψεύδους, τῆς διαστροφῆς, τῆς
ρᾳδιουργίας καὶ τῆς συκοφαντίας.
Ἐξ οὗ ἕπεται τὸ ἀκλόνητον δόγμα: καὶ ἡ ἀνηθικότης εἶναι ἀποκλειστικὸν προνόμιον τῶν βλακῶν

Sunday, April 14, 2013

ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΓΚΑΝΓΚΣΤΕΡΙΛΙΚΙ

Μικρή εισαγωγή: 
Μην περιμένετε να ψαρώσω μπροστά στη λέξη "υπουργός", διότι θα σας έλεγα ότι έχουμε χάσει με τον καιρό την ακριβολογία και την αυθεντικότητα των λέξεων και των εννοιών! Υπουργός σημαίνει «υπηρέτης του λαού»! Αυτό υπόσχεται προεκλογικά στον ελληνικό λαό για να τον ψηφίσει βουλευτή, αυτό υπόσχεται ολόκληρο το κόμμα του για να βγει κυβέρνηση, αυτό ορκίζεται όταν αναλαμβάνει τα καθήκοντά του, για αυτό ελέγχεται η κάθε πράξη του και η κάθε παράληψή του και τέλος για αυτό πληρώνεται από τον ελληνικό λαό (άρα και από εμένα) και ζει πλουσιοπάροχα με Μερσεντές, λαμέ κουστούμι και κινητά αυτός και οικογένειά του! Αυτό πρέπει να υλοποιεί και να αποδεικνύει κάθε στιγμή με τη συμπεριφορά του!
Αν, λοιπόν, παρά τις υποσχέσεις, τους όρκους και τον έλεγχο από τους πολίτες, τα μέσα μαζικής ενημέρωσης, τους υπηρεσιακούς παράγοντες και τη Βουλή, αυτός βάζει στόχο να εξαπατά τον ελληνικό λαό, να παραβαίνει τους νόμους και τις αποφάσεις των δικαστηρίων, να ευνοεί άμεσα ή έμμεσα ειδικές ομάδες ψηφοφόρων του ή συνεργατών του, να απομυζά άμεσα ή έμμεσα το δημόσιο χρήμα για τον εαυτό του, τους συνεργάτες του ή το κόμμα του και να μην αντιμετωπίζει με ίσους όρους όλους του έλληνες που έρχονται σε επαφή με τον τομέα διοίκησης που ανέλαβε, τότε δεν υπάρχει καμιά αμφιβολία ότι είναι ψεύτης, απατεώνας, κλέφτης, γκάνγκστερ και κάθαρμα!
Και μη σας κάνει εντύπωση το φαινόμενο της "ιπποποταμίασης" ή "χοντροπετσιάς" κάθε υπουργού ή υφυπουργού κατά το οποίο του τα λένε κατάμουτρα και δεν καταλαβαίνει, τον φτύνουνε και λέει "Α, βρέχει!", Τον ρεζιλεύουνε και σκέφτεται "Για κάποιον άλλο λένε ! Α, το ... μαλάκα τι κάνει! " Είναι ένα φυσικό φαινόμενο το οποίο στη σημερινή κοινωνία έρχεται σε διάδοση αμέσως μετά το φαινόμενο της ... βαρύτητας και έχει ... καθιερωθεί ως τέτοιο, καλυπτόμενο μάλιστα από τους παράνομους νόμους περί ασυλίας βουλευτών!

Στο θέμα μας τώρα:
Το Ολυμπιακό Ιδεώδες είναι μια ιερή πολιτιστική κληρονομιά των Ελλήνων και απολαμβάνει το σεβασμό, την εκτίμηση και την αναγνώριση της παγκόσμιας κοινότητας. Η Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή είναι η ανώτατη αθλητική αρχή στην οποία έχουμε εμπιστευθεί τη διαχείριση του Ολυμπιακού Ιδεώδους. Η Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή διοικείται από τους αντιπροσώπους των ελληνικών αθλητικών ομοσπονδιών των ολυμπιακών αθλημάτων. Συνεπώς οι άνθρωποι αυτοί θα πρέπει να είναι υποδείγματα αθλητικής και κοινωνικής συμπεριφοράς με εμπειρία περί τα αθλητικά και με αθλητική διαδρομή απόλυτα διάφανη, μη επιδεχόμενη ούτε την παραμικρή σκιά παράνομης, αντικοινωνικής ή αντιαθλητικής συμπεριφοράς. Επειδή, όμως, οι έννοιες δεν είναι αέρας κοπανιστός, αλλά υλοποιούνται και συγκεκριμενοποιούνται από τις πράξεις των εμπλεκομένων ανθρώπων, κάθε εμπλεκόμενος στη διατήρηση της αγνότητας και της αυθεντικότητας του Ολυμπιακού Ιδεώδους, του οποίου η ζωή και οι συμπεριφορές δεν ανταποκρίνονται στις υψηλές απαιτήσεις της αποστολής του , θα πρέπει να απομακρύνεται άμεσα!
Η σύνθεση της σημερινής Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής περιλαμβάνει πολλά "βρώμικα στοιχεία"! Ενώ θα έπρεπε να αποτελείται από ανθρώπους που αγαπάνε τον αθλητισμό, με πολυετή και διάφανη πορεία προσφοράς σε αυτόν, δίνει την εντύπωση ότι αποτελείται από μια συμμορία καρεκλοκένταυρων αθλητοπατέρων, τυχοδιωκτών επιχειρηματιών και διαπλεκόμενων πολιτικών με ύποπτες διαδρομές στον αθλητισμό και στις ομοσπονδίες, με εμπορικό αλισβερίσι για αποκομιδή παράνομων προσωπικών κερδών, με διαχειριστικές ανωμαλίες στη διαχείριση των επιχορηγήσεων των ομοσπονδιών τους και με βάσιμες κατηγορίες για νοθεύσεις εκλογών και παράνομες πολιτικές μεθοδεύσεις με σκοπό την άλωση της ΕΟΕ!
Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η χρόνια πάλη των δύο μεγάλων κομμάτων έχει γεμίσει με "ακαθαρσίες" την ΕΟΕ! Το κακό είναι ότι η κάθε «ακαθαρσία» πιστεύει ακράδαντα ότι ΔΕΝ λερώνει με την παρουσία της την ΕΟΕ, αλλά ότι και μόνο εκ της παρουσίας της στην ΕΟΕ έπαψε η ίδια να αποτελεί «ακαθαρσία»! Έχει γίνει πλέον συνήθεια της αθλητικής ζωής του τόπου και πάγια τακτική των κομμάτων το βρωμερό αλισβερίσι και το μαλλιοτράβηγμα "της Κατίνας" στις εκλογές των ομοσπονδιών για τα διοικητικά τους συμβούλια πρώτα και για τους αντιπροσώπους τους στην ΕΟΕ μετά με στόχο να ελέγχεται κομματικά η ΕΟΕ. Το τελικό αποτέλεσμα είναι άνθρωποι πραγματικής αξίας να έχουν στρέψει την πλάτη προς τα δρώμενα στον αθλητισμό (ακριβώς όπως και στην πολιτική!) Και να εμφανίζονται ... "Ανθυπογκαγκστερίσκοι" ως τελικοί διαχειριστές του Ολυμπιακού Ιδεώδους των Ελλήνων και κατά συνέπεια των μεγάλων ποσών από την περιουσία του Ελληνικού Λαού, τα οποία διαθέτονται για αυτό!
Και όχι μόνο αυτό αλλά για ηθικούς και δεοντολογικούς λόγους τα μέλη της ΕΟΕ δεν θα πρέπει:
1 - Να μπορούν να επηρεάζουν ή να ελέγχουν άλλα μέλη της ΕΟΕ.
2 - Να πληρώνονται για υπηρεσίες που προσφέρουν σε κάποια δημόσια θέση και αντί αυτών να παρέχουν τις υπηρεσίες τους στον Αθλητισμό.
3 - Να είναι, έστω και έμμεσα ή και μέσω τρίτων, επιχειρηματίες στο χώρο του αθλητισμού.
4 - Να είναι πολιτικοί εγκάθετοι κομμάτων ... (Καλά τώρα!)!
5 - Να είναι: ψεύτες, κλέφτες, λωποδύτες, απατεώνες, εκβιαστές, πλαστογράφοι, προωθητές ή υποκινητές χρήσης αναβολικών ή και συνεργάτες άμεσα ή έμμεσα με πράξεις ή παραλήψεις τους ανθρώπων με παρόμοιες δραστηριότητες!

Ευθύμιος Περσίδης

Αθλητές.....ο κόκορας εμφανίστηκε σ αγώνες!!!! Φυσικά επιπέδου club για διακοπές !! Αχ αυτό το life style των τρακαδόρων......

Ο χρήστης tennisnews.gr πρόσθεσε 4 νέες φωτογραφίες στο άλμπουμ 2nd Hellenic Zeus 2013.

Το lifestyle των τρακαδόρων


http://www.protagon.gr/?i=protagon.el.article&id=19890
Για χρόνια, μας τα είχαν ζαλίσει με το στυλ. Το δίδασκαν συνέχεια μέσα από τα περιοδικά τους ως ειδήμονες. Εκατοντάδες glossy σελίδες τυπώθηκαν, κανόνες ανδρισμού τέθηκαν και κάθε είδους «βλαχιές» κατακεραυνώθηκαν να λοιδωρήθηκαν. 
Όμως, οι περίφημοι «αυτοδημιούργητοι» εκδότες, η πρώτη γενιά του νέου πλούτου, μόλις τα πράγματα έσφιξαν, αποδείχθηκε ότι ήταν απλοί τρακαδόροι που θα έκαναν κάθε είδους γυφτιά για να μην πληρώσουν τα μικροχρέη τους, στους ανθρώπους που δούλευαν γι΄ αυτούς. Αυτοί που δίδασκαν class, όχι μόνο δεν μπόρεσαν να επιδείξουν τον στοιχειώδη αυτοέλεγχο - που ως γνωστόν, αποτελεί τον ακρογωνιαίο λίθο του στυλ – αλλά βούτηξαν στα Interni, στα Kiton, στα Frank Muller και στα Cayenne, όπως ακριβώς κάποιος πεινασμένος βλάχος βουτάει στον μπουφέ. Και τώρα με τα ζόρια της κρίσης που τα προσχήματα έπεσαν, φάνηκε το πραγματικό κύτταρο: Αντί για «άρχοντες», όπως πόζαραν, αποδείχθηκαν τζάμπα κουραδόμαγκες της καφετέριας (ή μάλλον του «σουσάδικου»). Γιατί στα δύσκολα ξεχωρίζει ο Ωνάσης από τον «Faux-Νάση» (σ.σ. διαβάζεται «Φωνάσης»).
Όσο όλα πάνε καλά, τα «κιμπαριλίκια» είναι εύκολα. Όμως ο πραγματικά Κύριος, το πρώτο που νοιάζεται, είναι να ξεπληρώσει σαν άντρας τα χρέη του, ειδικά απέναντι σε όσους του φέρθηκαν εντάξει. Δεν κρύβεται πίσω από τις «φούστες» των δικηγόρων του, ψάχνοντας νομικά τερτίπια και μεταβιβάσεις τίτλων, για να το αποφύγει. Είναι ζήτημα τιμής. Όμως αυτοί που υποτίθεται ότι είχαν αποκτήσει με ταχύρυθμα μαθήματα, κοινωνική παιδεία, αποδείχθηκε ότι παραμένουν απλοί τρακαδόροι. Φεσατζήδες, σαν τον Γ. Κουρή που κάποτε σνόμπαραν.
Μπορεί πλέον να ονομάζονται «χρεοκοπημένοι επιχειρηματίες». Μπορεί πλέον να μην τους χτυπάει ο δοσατζής την πόρτα και να μη χρειάζεται να κρύβονται από τον σπιτονοικοκύρη τους όπως θα έκαναν το ’50, πριν δηλαδή η σύγχρονη οικονομία ανακαλύψει τις off shore. Αλλά όσο και να νομίζουν ότι ο χαρακτηρισμός «χρεοκοπημένοι», τώρα, τα χρόνια της νέας πραγματικότητας, τους αναβαθμίζει σε κάτι αξιοσέβαστο εντός της διατροφικής αλυσίδας, στην πραγματικότητα δεν διαφέρουν σε τίποτα από τρακαδόρους παλαιάς κοπής.
Διότι δεν υπάρχει μεγαλύτερη γυφτιά, από το να αφήνεις συνειδητά, ανθρώπους να δουλεύουν στις εταιρίες σου απλήρωτους, ενώ εσύ προετοιμάζεις μέσω ευρηματικών νομικών ελιγμών, την «χειρουργική» πτώχευση. Δεν είναι δηλαδή ότι δεν έχεις. Είναι ότι βρήκες ευκαιρία να αποφύγεις τις υποχρεώσεις σου. Γιατί; Μα διότι τυπικά μπορείς! Οπότε ας σώζουν με νομικά κολπάκια, τα περιοδικά τους και τους σταθμούς τους. Και ας κλαψουρίζουν όσο θέλουν, παριστάνοντας τον «κακομοίρη-που-τον-τσάκισε-η-κρίση». Όσο συνεχίζουν απτόητοι τις επιχειρήσεις τους, ενώ χρωστάνε χωρίς να ντρέπονται, σε ανθρώπους που δούλευαν για να πληρώσουν τρέχουσες βιωτικές ανάγκες, είναι απλώς μπαταχτσήδες. Οι κλασσικοί «γλοιώδεις» λιμοκοντόροι που ζουν με τράκες.
Γι’ αυτό οι αυτοδημιούργητοι πρώην «μέντορες», δεν δικαιούνται πλέον να πουλήσουν στυλ. Όσες «αγιογραφίες» και να τους φτιάξουν οι υπόλοιποι ομοτράπεζοί τους, έχουν οριστικά περάσει στην κατηγορία του γύφτου. Πώς να το κάνουμε; Το μαντηλάκι στην τσέπη του σακακιού, δεν σε κάνει μάγκα. Μάγκα σε κάνει η συμπεριφορά σου. Το μαντηλάκι σκέτο, χωρίς στυλ, σε κάνει απλώς αστείο.
Άλλωστε, μεταξύ ενός επιχειρηματία που παίρνει την ευθύνη της αποτυχίας και ενός κακομοίρη που κλαψουρίζει κρυμμένος στη βίλα του, η απόσταση είναι συνήθως, ένας δικηγόρος, δρόμος.

ΓΙΑΤΙ ΠΑΝΤΑ σε ανάλογες παρουσιάσεις ο κόκορας έρχεται αυτόματα στο μυαλό μας?
Ηταν το ξεσκονόπανο ολων αυτών..........
Τον εχουμε επικεφαλής του αθληματος τος μας τον Νουμ 1736 Λιστα Λαγκάρτν......

Friday, April 12, 2013

Άνθρωποι σαν τον κόκορα ξεφτίλισαν την Ολυμπιακή ιδέα... ούτε ένα γήπεδο μπόρεσαν να γεμίσουν!


Ο χρήστης Pyrros Dimas κοινοποίησε φωτογραφία από Pyrros Dimas.
Η Ολυμπιακή ημέρα γιορτάστηκε στο Καλλιμάρμαρο με την αναβίωση των πρώτων σύγχρονων Ολυμπιακών Αγώνων
Η Ολυμπιακή ημέρα γιορτάστηκε στο Καλλιμάρμαρο με την αναβίωση των πρώτων σύγχρονων Ολυμπιακών Αγώνων.

Όταν  το ΔΣ  της Ολυμπιακής Επιτροπής δεν πετά έξω τον άνθρωπο που παρανομεί , όταν δίνει την δάδα σε ντομπαρισμένη αθλήτρια, όταν είναι σε κυκλώματα πώλησης εισιτηρίων όταν..... όταν... όταν... αυτά θα βλέπουμε.
Και φυσικά είναι αυτά που βγήκαν.
 Τι γίνετε μ  αυτά που δεν τα ξεφουρνίζουν.
Για ρωτήστε τι λέει ο Σγουρός στα ΔΣ .
Θα καταλάβετε ποιος είναι ο κόκορας μας!

Να θυμηθούμε πως μας κοροϊδεύει ο κόκορας και πως βγαίνει το μεροκάματο........


ΤΑ ΜΑΥΡΑ ΜΕΣΑΝΥΚΤΑ...ΤΗΣ ΔΙΑΥΓΕΙΑΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΤΕΝΙΣ

ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ Νο 217      ΤΗΣ 08.08.2012
ΘΕΜΑΤΑ ΗΜΕΡΗΣΙΑΣ ΔΙΑΤΑΞΗΣ
ΘΕΜΑ 2ο
- Αποδοχή ταμειακής διευκόλυνσης του Προέδρου κ. Ζαννιά προς την Ε.Φ.Ο.Α.
ποσού 60.000,00 €.
Κατόπιν διαλογικής συζήτησης ομόφωνα το Δ.Σ. προέβη στην αποδοχή της
ταμειακής διευκόλυνσης εκ μέρους του Προέδρου κ. Ζαννιά προς την Ε.Φ.Ο.Α.,
ποσού 60.000,00 €.

ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ Νο 218     ΤΗΣ 20.08.2012
ΘΕΜΑΤΑ ΗΜΕΡΗΣΙΑΣ ΔΙΑΤΑΞΗΣ
ΘΕΜΑ 1ο
- Ανακοινώσεις Προέδρου - Ενημέρωση.
Ο Πρόεδρος κ. Ζαννιάς ενημερώνει το Δ.Σ. για την χορηγία της ΟΠΑΠ Α.Ε.
ποσού 60.000,00 € για σωματεία που βρίσκονται σε νησιά, στα 10 καλύτερα
σωματεία 60.000,00 €. Ακολουθούν τα ακριτικά σωματεία.
http://et.diavgeia.gov.gr/f/efoa/ada/%CE%924%CE%A3%CE%9A469%CE%97%CE%993-%CE%97%CE%92%CE%9E


Λίγο πρίν τις εκλογές 2012 του ελληνικού τένις...!!

Παρακολουθήστε όλοι εσείς που είστε ακόμη βαθειά νυχτωμένοι...για το πως χρηματοδότησε το Νούμερο 1976...την επανεκλογή του!
Παρακολουθήστε την μεθοδολογία εξαπάτησης του ΔΣ...και  της ‘ΔΙΑΥΓΕΙΑ’...και φυσικά την μόνιμη ληστεία του ελληνικού τένις.

Λίγες μέρες λοιπόν πρίν τις εκλογές Σεπτεμβρίου 2012, το γνωστό Νούμερο  χρησιμοποιεί την χορηγία του ΟΠΑΠ αποκλειστικά για την επανεκλογή του.
Αφού λοιπόν εμφανίζεται στις 08 Αυγούστου σαν ‘διευκολυντής’ της ΕΦΟΑ με το ποσό των 60.000 ευρώ που έβαλε από την τσέπη του (έκανε ανάληψη από την HSBC Ελβετίας άραγε;)... στην συνέχεια στις 20 του ίδιου μήνα, διαβάζουμε ότι πήρε χορηγία (προσωπική άραγε;) με το ίδιο ακριβώς ποσό η ακριβές πολλαπλάσιο του (τι σύμπτωση)... για να πάει πού;
Διαβάστε με προσοχή την ανακοίνωση του... και πείτε μας τι καταλάβατε!

Πόσα ήταν τα χρήματα της χορηγίας;
  1. 60.000 ευρώ
  2. 120.000 ευρώ
  3. Άλλο
 Πού κατέληξαν τα χρήματα;
  1. Για σωματεία που βρίσκονται σε νησιά
  2. Στα 10 καλύτερα σωματεία
  3. Ακολουθούν τα ακριτικά σωματεία
 Όποιος κατάλαβε...παρακαλούμε πολύ να μας ενημερώσει...

Λοιπόν για να μην το κουράσουμε…
ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΜΑΥΡΑ ΜΕΣΑΝΥΚΤΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΒΟΗΤΗΣ ΔΙΑΥΓΕΙΑΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΤΕΝΙΣ...

Ποιός θα μας εξηγήσει τι κάνουν οι υποτιθέμενοι ‘θεματοφύλακες’ με το συγκεκριμένο Νούμερο της λίστας Lagard…και πώς αποδέχονται τις αρλούμπες που στέλνει στο ΔΙΑΥΓΕΙΑ;;

ΔΙΑΥΓΕΙΑ σημαίνει:
Τα χρήματα πήγαν στο τάδε σωματείο... με το Χ ποσόν στο καθένα... και για τον Ψ λόγο...
Ονόματα, Διευθύνσεις, Ποσά...ΤΑ ΠΑΝΤΑ...που πηγαίνει και το τελευταίο ευρώ του έλληνα φορολογούμενου.
Και φυσικά πρίν από το ΔΙΑΥΓΕΙΑ...όλες τις λεπτομέρειες θα έπρεπε να τις γνωρίζουν από την πρώτη μέρα οι άνθρωποι του ελληνικού τένις...(ενδιαφέρον θα είχε να μάθουμε και ποιά θεωρεί το Νούμερο1976 ... σαν καλύτερα 10 σωματεία)

Τόσα χρόνια δεν κατάφερε να βρεί την παραμικρή χορηγία για τους αθλητές και το άθλημα, απεναντίας οι ελάχιστες χορηγίες ...και τι σύμτωση...την προεκλογική περίοδο (ΤΤ,ΟΠΑΠ), χρησιμοποιήθηκαν από τον ίδιο, για την εξυπηρέτηση και μόνο της εξαγοράς ψήφων!
Άραγε, οι χορηγοί γνωρίζουν που πήγαν τα χρήματα που έδωσαν (θα μου πείτε...δικά τους είναι…πάλι δικά μας είναι)...για να τα λεηλατεί το Νούμερο 1976 κατά το δοκούν! Σε ποιόν θα δώσουν λογαριασμό άλλωστε; Aλληλοεξυπηρετήσεις κάνουν!

Οι κύριοι της ‘αντιπολίτευσης’ όμως του ελληνικού τένις, τι ακριβώς κάνουν;
Με τι ακριβώς ασχολούνται, αν όχι με τις επαναμβανόμενες μέχρι αηδίας απάτες εις βάρος του αθλήματος του εν λόγω Νούμερου ;
Πότε ενόχλησαν τελευταία φορά την ΓΓΑ για τα έργα και τις ημέρες του;
Πότε απαίτησαν να τους δοθούν όλα τα στοιχεία;
Τι περιμένουν...;

ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΥΠΝΟ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ!

ΑΛΛΑ ΠΡΙΝ ΞΥΠΝΗΣΕΤΕ...Ρίξτε μια ματιά στο παρακάτω link…γιατί...αφού το Νούμερο 1976 τακτοποιήσε όλα τα τεχνικά θέματα του ελληνικού τένις... κάνει  και εξαγωγή τεχνικής βοήθειας στο ΚΟΥΡΔΙΣΤΑΝ!!!


ΤΩΡΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ...ΝΑ ΞΑΝΑΚΟΙΜΗΘΕΙΤΕ...
ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΣΑΣ...