Wednesday, April 10, 2013

Να σχολιάσουμε?


 Σε όλα τα ταμπλώ του  Ε 1 οι seed  players ( από το νούμερο 3 έως το 8 )

μπήκαν στις ίδιες ακριβώς θέσεις .

Στο Ρέθυμνο (  Ε 2 ) ο επιδιαιτητής έτρεξε για δεύτερη φορά το πρόγραμμα

και άλλαξαν οι θέσεις - όμως αγόρια και κορίτσια μπήκαν πανομοιότυπα .

( Την πρώτη φορά που τρέχουμε το πρόγραμμα το νούμερο 3 μπαίνει

πάντα στην πάνω πλευρά του ταμπλώ - ενώ την δεύτερη μπαίνει πάντα

στην κάτω ! ) .

Εκεί στο Ρέθυμνο έκανε την απονομή ο δικός μας ο Βασίλας!
Γνωστός  ως ο αόρατος ιπτάμενος  ταμίας.
Το μπλόκ το υπέγραφε εν λευκώ και το παρέδιδε  στον κόκορα.
 Και γι αυτό το έκανε μαντάρα το μαγαζί ΕΦΟΑ!

Tuesday, April 9, 2013

Για την Ελλάδα ρε γαμώτο!


Κυριακή, 24 Φεβρουαρίου 2013 19:31 Tennisnews Team

E-mail Εκτύπωση
Χρήστος Αντωνόπουλος - Βασίλης Ηλιόπουλος
Ο Βασίλης Ηλιόπουλος και ο Χρήστος Αντωνόπουλος είναι οι νικητές των διπλών του τουρνουά της ΕΤΑ κάτω των 16 ετών 'Intime HEAD Junior Open 2013' που διεξάγεται στο Zoetermeer της Ολλανδίας. Η ελληνική ομάδα σήκωσε την κούπα, επικρατώντας των Jorge Lopez Perez Fuster από την Ισπανία και Alexander Ovcharov από τη Ρωσία, Νο 4 του ταμπλό.
Ο Βασίλης και ο Χρήστος ξεκίνησαν πολύ δυναμικά το παιχνίδι και πήραν άνετα το 1ο σετ με 6-0. Οι αντίπαλοι της ελληνικής ομάδας ανασυγκροτήθηκαν και πήραν το 2ο σετ με 6-2, κάνοντας ντέρμπι το παιχνίδι. Στο τελευταίο σετ ο Βασίλης και ο Χρήστος έδειξαν τρομερή θέληση και πήραν το σετ με 10-6, ανεβαίνοντας στην 1η θέση του βάθρου.
Η πορεία της ελληνικής ομάδας μέχρι τον τελικό,
1ος γύρος: bye
2ος γύρος: νίκη 6-1, 3-6, 10-6 απέναντι στους Ολλανδούς Siem Fenne/Ruben Konings.
Προημιτελικά: νίκη απέναντι στους Alessandro Bocus (Γαλλία) / Carles Sarrio Tamarit (Ισπανία).
Ημιτελικά: νίκη 1-6, 6-3, 10-7 απέναντι στους Γερμανούς Jannik Giesse/Louis Wessels.
Τελικός: νίκη 6-0, 2-6, 10-6 απέναντι στους orge Lopez Perez Fuster (Iσπανία)/Alexander Ovcharov (Ρωσία).


Ρώτησα αυτά τα παιδιά προτού φύγουν πόσες ώρες έκαναν με τον Ομοσπονδιακό προπονητή της ΕΦΟΑ προπόνηση  και με κοίταξαν σαν να ήμουν από άλλο πλανήτη.
Δεν ήξεραν αν υπάρχει τέτοιος θεσμός στο άθλημα τους! 
Δεν ήξεραν ότι η ΕΦΟΑ έχει γήπεδα όπως όλες οι Ομοσπονδίες έχουν χώρους προετοιμασίας και προπονητές δίπλα τους για να είναι έτοιμη για το καλύτερο.
ΑΡΑ γιατί η πολιτεία δίνει χρήματα στην ΕΦΟΑ?
ΜΟΝΟ για την καλύτερη ζωή του πρόεδρου της!
Τότε το κράτος να δίνει τα χρήματα σ αυτά τα παιδιά κατ ευθείαν δεν μας χρειάζονται γιάφκες εκμετάλλευσης των αγώνων που κάνουν οι οικογένειες για τα παιδιά τους.

Κοκορα 
ΤΙ ΕΚΑΝΕΣ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ?
ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΕΜΠΡΟΣ ?
Εαν έχεις κότσια τόλμα να ανακοινώσεις προοπτικές για αυτά
Μην είναι σαν το site το καινούργιο ,
για το ποιοι ψήφισαν στις εκλογές ,και στις ετήσιες συναντήσεις των απολογισμών,
στα περιλάλητα Ωνασεια προγράμματα...............
Θεέ μου τι έχει ξεστομίσει αυτός ο κόκορας ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ!!!!!!!!
ΨΈΜΑ ΨΕΜΑ ΨΕΜΑ ΨΕΜΑ .......ΑΤΕΛΕΙΩΤΟ 

Sunday, April 7, 2013

Ποιος πληρώνει τον δικηγόρο της ΕΦΟΑ στα προσωπικά δικαστήρια του κόκορα? Είναι γνωστό σ όλους !!!!! Οπότε κάτι μας θυμίζει αυτή η ιστορία Φωτόπουλου!

ΣΚΑΝΔΑΛΟ: Με ισόβια απειλείται ο Φωτόπουλος της ΔΕΗ!

Σκάνδαλο στη ΔΕΗ με εικονικά τιμολόγια και στημένες δικαστικές διαμάχες



Ημερομηνία:
07/04/2013 - 10:46





Βαρύτατο κατηγορητήριο για την υπόθεση με τον τον Πρόεδρο της ΓΕΝΟΠ/ΔΕΗ, κ. Νίκο Φωτόπουλο, ο οποίος κατηγορείται ότι τέλεσε το αδίκημα της απιστίας σε βαθμό κακουργήματος, συνολικής ζημίας σε βάρος της ΔΕΗ Α.Ε. ποσού 10.409.880,05 ευρώ!

Παράλληλα, κατηγορείται ότι για λογαριασμό της ΓΕΝΟΠ/ΔΕΗ ζήτησε και πήρε δάνειο 500.000,00 ευρώ το 2010 από τη ΔΕΗ Α.Ε., το οποίο όμως δεν επεστράφη ποτέ έως σήμερα, καθώς και ότι έλαβε από τη ΔΕΗ μεγάλα χρηματικά ποσά για λογαριασμό της ΓΕΝΟΠ/ΔΕΗ, προκειμένου να διεξάγει ταξίδια και συνέδρια (με τη συνεργασία, ταξιδιωτικών πρακτορείων, δικηγόρων), τα οποία δεν πραγματοποίησε μέχρι σήμερα. Επίσης, κατηγορείται για εικονικά τιμολόγια τα οποία εκδόθηκαν για λογαριασμό της ΓΕΝΟΠ/ΔΕΗ, σύμφωνα με το αποκλειστικό ρεπορτάζ του Newpost.gr.

Η ποινή που προβλέπεται για τα ανωτέρω αδικήματα, είναι ισόβια κάθειρξη. Ο Φωτόπουλος ζήτησε και πήρε προθεσμία για τις 26-4-2013, προκειμένου να απολογηθεί.
Από κοινού με τον πρόεδρο της ΓΕΝΟΠ/ΔΕΗ κατηγορούνται ότι τέλεσαν το έγκλημα της συνέργιας σε βαθμό κακουργήματος οι Ευάγγελος Μπουζούλας (πρ. Γεν. Γραμματέας ΓΕΝΟΠ/ΔΕΗ) και Κων/νος Κατσαρός (πρ. Ταμίας ΓΕΝΟΠ/ΔΕΗ).

Επίσης  οι Π. Αθανασόπουλος και Αρ. Ζερβός (πρ. Διεθ. Σύμβουλοι ΔΕΗ Α.Ε), οι οποίοι απολογήθηκαν και οι οποίοι αφέθησαν ελεύθεροι με χρηματική εγγύηση 30.000,00 έκαστος.

Ανάμεσα στα άλλα που κατηγορείται ο κ. Νίκος  Φωτόπουλος είναι ότι το 2010 η ΓΕΝΟΠ-ΔΕΗ ζήτησε και πήρε χρηματοδότηση από τη ΔΕΗ Α.Ε ποσό ύψους 15.000 για μελέτη που ζήτησε η Ομοσπονδία να συνταχτεί  για θέματα προσωπικού (σύμφωνα με την ΕΣΣΕ 1999 Προσωπικού ΔΕΗ).

Την μελέτη φέρεται να ανέλαβε και να υπέγραψε το Δικηγορικό Γραφείο του κ. Λουκά Αποστολίδη (πρ. υφυπουργού του ΠΑΣΟΚ). Συμπτωματικά συνεργάτης του κ. Λουκά Αποστολίδη υπήρξε η κόρη του μεγαλοσυνδικαλιστή της ΓΕΝΟΠ-ΔΕΗ Ρίζου Ρίζου.

Σύμφωνα με το κατηγορητήριο, όμως προκύπτει, καθαρά ότι τα χρήματα αυτά δαπανήθηκαν για κατάθεση αίτησης ακύρωσης στο Συμβούλιο Επικρατείας και αγωγής στα αστικά δικαστήρια κατά της ΔΕΗ Α.Ε

Συνεπώς η ΔΕΗ πλήρωσε δικηγόρους για δικαστικές ενέργειες της Ομοσπονδίας προκειμένου να στραφούν κατά της ίδιας της εταιρίας.

Για την ανωτέρω ενέργεια ζημιώθηκε η ΔΕΗ Α.Ε οικονομικά 15.000 ευρώ και ηθικά καθώς  πουθενά δεν προβλέπεται ότι η ίδια η εταιρία πρέπει να πληρώνει τις αμοιβές των δικηγόρων για δικαστικές ενέργειες της Ομοσπονδίας  και μάλιστα κατά της εταιρίας.

Συνεπώς, με λεφτά της ΔΕΗ πλήρωναν δικηγόρους για δικαστικές ενέργειες εναντίον της!


Από εμάς ένα φρεσκάρισμα όλων αυτών που λέγαμε όλα αυτά τα χρόνια

Αυτή η ιστορία επαναλαμβάνει γιατί τα Πασοκάκια εγκατέλειψαν το ΠΑΣΟΚ μόλις η εξουσία του κόμματος τους έκοψε τα πόδια!
Κ Κούβελο κάνατε μεγάλο κακό σε σας και στον χώρο σας βάζοντας στην αυλή σας καταπλάσματα του κερατά..........

Saturday, April 6, 2013

«ΑΡΙΣΤΙΝΔΗΝ»


 Ανακοίνωση της ΕΟΕ την Δευτέρα 11 Μαρτίου 2013
«Η Φάνη Πάλλη - Πετραλιά και ο Αθανάσιος Κανελλόπουλος είναι τα αριστίνδην μέλη της νέας Ολομέλειας της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής. Αυτό αποφάσισε σήμερα μετά από ψηφοφορία η Ολομέλεια της ΕΟΕ, στην οποία παρέστησαν 29 άτομα.......»
http://www.hoc.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=1150%3At-&catid=36%3Apress-release&Itemid=98&lang=el
Για το ίδιο θέμα από την εφημερίδα ΑΥΓΗ.
«Η Φάνη Πάλλη - Πετραλιά και ο Αθανάσιος Κανελλόπουλος θα είναι τα "αριστίνδην" μέλη της νέας ολομέλειας της ΕΟΕ, όπως αποφασίστηκε χθες.»
Ημερομηνία δημοσίευσης12/03/2013 http://www.avgi.gr/ArticleActionshow.action?articleID=758826
Δύο κείμενα , τόσο ίδια, και συγχρόνως, τόσο διαφορετικά! ....αριστίνδην στο ένα, «αριστίνδην» στο άλλο. Από το λεξικό της ελληνικής γλώσσας, φρεσκάρουμε την έννοια της λέξης αριστίνδην, που σημαίνει,... «κατ’ εκλογή μεταξύ των αρίστων». Δηλαδή, ο κος  Αθανάσιος Κανελλόπουλος , για τους «αρχιεπισκόπους» της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής κατατάσσεται στους αρίστους, και με αυτή την ιδιότητα επελέγη; Ο «αριστίνδην» κος Κανελλόπουλος είναι άλλος από τον Αθανάσιο Κανελλόπουλο, που κατηγορείται με Μπέους, Μάκαρους και λοιπούς συγγενείς, για το σκάνδαλο των στημένων αγώνων στο ποδόσφαιρο;         Για διαβάστε.
Στημένα: Παραιτήθηκε από την υπόθεση ο αντιεισαγγελέας Κανελλόπουλος
Ο δικαστικός είναι αδελφός του κατηγορούμενου πρώην προέδρου της ΕΠΑΕ Θανάση Κανελλόπουλου
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ:  27/06/2011
Παπαδάκου Γιάννα
«Την παραίτησή του από τη θέση του υπεύθυνου του συντονισμού του έργου των εισαγγελέων για τη διαφθορά στον αθλητισμό, υπέβαλλε τη Δευτέρα ο κ. Αναστάσιος Κανελλόπουλος.
Πρόκειται για τον αντιεισαγγελέα του Αρείου Πάγου, αδελφό του αντιπροέδρου του Δικηγορικού Συλλόγου Αθηνών και πρώην προέδρου της ΕΠΑΕ, Θανάση Κανελλόπουλου, ο οποίος κατηγορείται για το σκάνδαλο των στημένων παιχνιδιών.
Συγκεκριμένα, ο κ. Θανάσης Κανελλόπουλος κατηγορείται για συνέργεια σε εγκληματική οργάνωση και του έχει ήδη απαγορευτεί η έξοδος από τη χώρα, με διάταξη της προϊσταμένης Εισαγγελίας Πρωτοδικών, κυρίας Ελένης Ράικου»


Αθανάσιος Κανελλόπουλος, άλλο ένα μέλος του κύκλου των «εντιμότατων φίλων» του δικού μας, του Ζαννιά.
 Και μάλιστα με αδελφό εισαγγελέα! 
Προφανώς, η νεοελληνική έννοια του άριστου, διαφέρει απ’ αυτή των αρχαίων ημών προγόνων, για όσους τουλάχιστον νεοέλληνες τον ψήφισαν για αριστίνδην μέλος. 
Ένα απ’αυτούς και ο Ζαννιάς. Κανελλόπουλος, Ζαννιάς, βίοι παράλληλοι.
 Σοσιαλιστές και δημοκράτες του κώλου, πουλούσαν ιδεολογίες, φιλίες και πρόσωπα, για να εξυπηρετήσουν τα προσωπικά τους συμφέροντα. «Κωλοτούμπες» ολκής, 
Από τους «συντρόφους» του ΠΑΣΟΚ του Ανδρέα, στο άρμα του Κούβελου του Μητσοτάκη. Από τον Κυριακού στον Καπράλο.
 Γι’ αυτούς τους δύο είχε πει ο Κυριακού, όταν τον πούλησαν στις εκλογές της Ολυμπιακής Επιτροπής...... «κάποιοι, δεν φορούν παντελόνια»
Τώρα που το ξανασκέπτομαι,....Ρε μπας και ο αδελφός εισαγγελέας, έχει βάλει το χεράκι του, και δεν λέει να τελειώσει η ανάκριση της μήνυσης εναντίον του Ζαννιά για απιστία σε βαθμό κακουργήματος;
Λες;

Friday, April 5, 2013

Πρέπει να τους πιέζουμε για να κάνουν την υποχρέωση τους!!!!


Αγωνιστικό πρόγραμμα 2013 - έδρες. PDF Εκτύπωση E-mail
Παρασκευή, 05 Απρίλιος 2013 15:25
Από την ΕΦΟΑ ανακοινώθηκαν οι έδρες του αγωνιστικού προγράμματος 2013 μέχρι και το Πανελλήνιο πρωτάθλημα τζούνιορς.
Με απόφαση του Δ.Σ. α) καθιερώνεται ο θεσμός των καρτών ελεύθερης συμμετοχής (W.C.), με 2 ανά ταμπλό, σε όλα τα Ε πρωταθλήματα από τις οποίες την μία θα χορηγεί η ΕΦΟΑ, τη δεύτερη ο διοργανωτής Όμιλος με έγκριση της ΕΦΟΑ και με αυστηρά κριτήρια και β) στους κανόνες και κανονισμούς γίνονται μικρομεταβολές, αναγκαίες, όπως προέκυψαν από τη μέχρι τώρα εφαρμογή τους, οι οποίες θα ανακοινωθούν σύντομα.
Φυσικά ΠΑΛΙ ΜΙΣΟ πρόγραμμα.
Ελεγχόμενες κάρτες με ξένα κόλυβα.....
-Οι σύλλογοι πληρώνουν και η ΕΦΟΑ νταβατζής κάνει την πολιτική της κάρτας!!!!
-Οι κανόνες μαγειρεύονται !!
 . Μήνας Απρίλιος και το τσιλίκ-τσουμακ ΚΑΛΑ ΚΡΑΤΕΙ

Thursday, April 4, 2013

Τους αφήνουν να σαπίσουν..............


  

ΕΟΕ: Δίνει διαβεβαιώσεις, εκλιπαρεί για λεφτά
Ανακοίνωση της ολυμπιακής επιτροπής για τη μη χρηματοδότηση του αθλητισμού
ΕΟΕ: Δίνει διαβεβαιώσεις, εκλιπαρεί για λεφτά
Τη βαθιά ανησυχία για την κατάσταση που έχει διαμορφωθεί στον ελληνικό αθλητισμό εκφράζει με ανακοίνωσή της η Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή απηχώντας το πνεύμα των τοποθετήσεων των μελών της στη χθεσινή (2/4) ολομέλειά της. Η ΕΟΕ επισημαίνει ότι τόσο οι αθλητικές ομοσπονδίες όσο και η ίδια δεν έχουν πάρει «δεν έχουν πάρει ούτε ένα ευρώ από τους εγκεκριμένους από την Πολιτεία προϋπολογισμούς και, σε συνδυασμό με την εμπλοκή στα γρανάζια της γραφειοκρατίας, είναι αδύνατη η πληρωμή των υπαλλήλων, η κάλυψη των αναγκών, η εξόφληση των ανελαστικών δαπανών και φυσικά πρωτίστως η παραγωγή αθλητικού έργου».

Το γεγονός αυτό έχει προκαλέσει έντονο προβληματισμό στα μέλη της ΕΟΕ σε τέτοιο βαθμό που να φοβούνται ότι η Πολιτεία δεν είναι διατεθειμένη να προχωρήσει σε χρηματοδότηση του αθλητισμού. Ετσι δεν είναι τυχαία η αναφορά στην ανακοίνωση ότι η ΕΟΕ: «έχοντας τη βαθιά πίστη ότι ο αθλητισμός αποτελεί κοινωνικό αγαθό, θεωρεί ότι πρέπει να συνεχιστεί απρόσκοπτα τόσο η δική της λειτουργία όσο και των Αθλητικών Ομοσπονδιών, προκειμένου να μην υπάρχει πρόβλημα στη συμμετοχή των αθλητών και των αθλητριών στις προπονήσεις και στους αγώνες».
Παράλληλα η ΕΟΕ παρέχει προς την Πολιτεία διαβεβαίωση ότι:
«οι Αθλητικές Ομοσπονδίες θα συνεχίσουν να διαχειρίζονται με σύνεση τα χρήματα της Πολιτείας, αποφεύγοντας σπατάλες και περιττά έξοδα και θα τα διοχετεύουν στην παραγωγή αθλητικού έργου, που είναι, ούτως ή άλλως, ο αποκλειστικός σκοπός της λειτουργίας τους».

Η ανακοίνωση της ΕΟΕ έρχεται μόλις λίγα 24ώρα μετά τη συνάντηση που είχε η ηγεσία της (Σπύρος Καπράλος, Μανώλης Κατσιαδάκης) με τον υπουργό Οικονομικών κ. Γιάννη Στουρνάρα προκειμένου να τον ενημερώσουν για τις προτάσεις της ΕΟΕ για το οικονομικό πρόβλημα του Αθλητισμού. Οι δραματικοί τόνοι στην ανακοίνωση δημιουργούν την εντύπωση ότι τα μηνύματα που πήραν από τον υπουργό Οικονομικών δεν ήταν αισιόδοξα και ήδη αρκετοί πρόεδροι ομοσπονδιών βρίσκονται σε απόγνωση και αρχίζουν να φλερτάρουν με την ιδέα της παραίτησης. Προς το παρόν πάντως περιμένουν την αντίδραση του υφυπουργού Αθλητισμού κ. Γιάννη Ιωαννίδη που έχει υποσχεθεί ότι θα παρουσιάσει άμεσα αναθεωρημένους (προς τα πάνω) προϋπολογισμούς στους οποίους θα ενσωματώσει και το ποσό των 11 εκατ. ευρώ το οποίο είχε ανακοινώσει ως «δώρο» του πρωθυπουργού κ. Αντώνη Σαμαρά στον αθλητισμό. Το ερώτημα όμως είναι ποια θα είναι η αντίδραση του υπουργού Οικονομικών ο οποίος και κρατάει τα... κλειδιά του προϋπολογισμού.
http://www.tovima.gr/

Από εμάς που είμαστε στο χώρο του τένις!
Οταν μιλάει η ΕΟΕ πρέπει να προσέχει τι λέει!
«οι Αθλητικές Ομοσπονδίες θα συνεχίσουν να διαχειρίζονται με σύνεση τα χρήματα της Πολιτείας, αποφεύγοντας σπατάλες και περιττά έξοδα και θα τα διοχετεύουν στην παραγωγή αθλητικού έργου, που είναι, ούτως ή άλλως, ο αποκλειστικός σκοπός της λειτουργίας τους».

Τι σχέσει έχει η ΕΦΟΑ με τα παραπάνω?
Τόσα χρόνια παρακολουθούμε το μεγάλο φαγοπότι από τον κόκορα και δεν μιλούσε κανείς για το παραγόμενο ΕΡΓΟ
Ολόκληρη Ολυμπιάδα Ήρθε και Έφυγε και δεν κούνησε το χεράκι του για το αγωνιστικό πρόγραμμα των παιδιών του τένις
Στόχος του ήταν
 α)Να φάμε...να αρπάξουμε...να περάσουμε καλά...
β) Να ισοπεδώσουμε τον Κελαιδή .......
Αυτός Ήταν είναι και θα είναι ο Πρόεδρος της ΕΦΟΑ



Wednesday, April 3, 2013

Τι μας εχει επιφυλάξει αυτή η ΜΟΙΡΑ...........Πρόεδρος ενας κόκορας!!!!!!!!

Αλήθεια πιστεύει ο κόκορας και το κοτέτσι του οτι δεν διαβάζουμε για το πως είναι οργανωμένα τ άλλα αθλήματα?
Ολα εκτός από το τένις εχουν βγαλει το αγωνιστικό τους πρόγραμμα απο τον Οκτώμβρη. 

Ο δικός μας και μετά το πατατράκ των τελευταίων εκλογών που ακόμα βγάζει τους αληθινούς ψήφους και ποσοστά ΣΥΝΕΧΊΖΕΙ ΤΟ ΓΝΩΣΤΟ ΔΙΑΊΡΕΙ ΚΑΙ ΒΑΣΊΛΕΥΕ
ΜΗΝΑΣ ΑΠΡΙΛΙΟΣ KAI ΑΚΟΜΑ ΝΑ ΒΓΕΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
 Έρχεται Πάσχα .
Όλοι οι άνθρωποι θέλουν να κάνουν το οικογενειακό τους πρόγραμμα.
ΚΑΙ Ο ΚΟΚΟΡΑΣ ΚΑΝΕΙ ΚΙΚΙΡΙΚΟΥ  Σ  ΑΛΛΟ ΚΟΤΕΤΣΙ
Ξέρετε τι σημαίνει αυτό?
Ποιος νοιαζετε για το τένις όταν τα φτερά της Ολυμπιακής Επιτροπής του ανοίγουν τις πόρτες της προσωπικής του  ευτυχίας .
Άσε το τένις να κουρεύετε ,αυτουνού η δουλειά του είναι τι κερδίζω !
Όλα τα άλλα στην αναμονή!
 Π Ε Ρ Ι Μ Ε Ν Ε Τ Ε χοχόλια..........