Sunday, February 10, 2013

ΤΕΛΟΣ ΕΠΟΧΗΣ;


ΤΕΛΟΣ ΕΠΟΧΗΣ;
Η  Ελληνική  Ολυμπιακή Επιτροπή,  μας ενημερώνει για την τελετή Αφής και παράδοσης της φλόγας για το 11ο Ολυμπιακό Φεστιβάλ Ευρωπαϊκής Νεότητας  «Μπρασόβ 2013», που θα πραγματοποιηθεί από 17 έως 22 Φεβρουαρίου.
Σάββατο, 02 Φεβρουάριος 2013
 “Από τις ακτίνες που έστεκε ολόλαμπρος ψηλά στον αττικό ουρανό, άναψε σήμερα στο Παναθηναϊκό Στάδιο, η Φλόγα για το 11ο Χειμερινό Ολυμπιακό Φεστιβάλ Ευρωπαϊκής Νεότητας «Μπρασόβ 2013»........Την τελετή παρακολούθησαν μεταξύ άλλων, το μέλος της Διεθνούς Ολυμπιακής Επιτροπής Λάμπης Νικολάου, ο Πρόεδρος της Διεθνούς Ολυμπιακής Ακαδημίας Ισίδωρος Κούβελος, ο Γενικός Γραμματέας της ΕΟΕ Μανώλης Κατσιαδάκης, μέλη της Ολομέλειας της ΕΟΕ, ενώ στη ρουμανική αποστολή ήταν και ο Νicolae Banicioiu, Yπουργός Νεολαίας & Αθλητισμού της Ρουμανίας και ο Οctavian Morariu, Πρόεδρος της Ρουμανικής Ολυμπιακής Επιτροπής.”

http://www.hoc.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=1126%3Aa-&catid=36%3Apress-release&Itemid=98&lang=el
Προφανώς, «Από τις ακτίνες που έστεκε ολόλαμπρος ψηλά στον αττικό ουρανό», εννοούν τον  ήλιο, αλλά εν πάσι περιπτώσει, λίγες μέρες πριν τις εκλογές στην ΕΟΕ, είναι δικαιολογημένη η σύγχυση του κ. Καπράλου, υποψήφιου για την προεδρία, για δεύτερη τετραετία.
Εκείνο που είναι αξιοπερίεργο είναι, η μη αναφορά του ονόματος του κ. Ζαννιά, παρότι παρευρίσκετο στην τελετή. Είναι δυνατόν ο Πρόεδρος της Επιτροπής  Λαμπαδηδρομίας να μην αναφέρεται ονομαστικά και να μπαίνει στο «σωρό», ότι την τελετή παρακολούθησαν και «μέλη της ολομέλειας της Ε.Ο.Ε.»;

Μήπως πέσαμε σε δυσμένεια; Μήπως διανύουμε τις τελευταίες στιγμές  στην προεδρία της Επιτροπής Λαμπαδηδρομίας; Μήπως ήρθε το πλήρωμα του χρόνου, να πληρωθούν οι μαλακίες της Χαλκιά;....ή μήπως έχουμε εθισθεί τόσο πολύ στην ξεφτίλα, και δεν μας ακουμπά τίποτα;

Saturday, February 9, 2013

Ε.Ο.Ε. Της ολομέλειας το...κιγκλίδωμα.


Από την εφημερίδα «Ελευθεροτυπία» του δημοσιογράφου Α.Μπ το παρακάτω κείμενο.


Τζάμπας


«Τι έγιναν οι δάδες;» ρωτούσε και ξαναρωτούσε ο Μιχάλης Φυσετζίδης στην ολομέλεια της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής, αλλά απάντηση δεν έπαιρνε. «Πότε θα φέρει ο αρμόδιος τον απολογισμό;» επανερχόταν και κάπου κάπου, όταν έχανε την ψυχραιμία του, επειδή τον... έγραφαν, άρχιζε να φωνάζει «πού πήγαν οι δάδες;».
Οι απορίες του γενικού γραμματέα της Ομοσπονδίας τάε κβον ντο μπορούν να λυθούν εύκολα με μια περιήγηση στην απέραντη λεωφόρο της επικοινωνίας, το Ιντερνετ. Σε διάφορες διαδικτυακές τοποθεσίες βρίσκει κανείς δάδες των Ολυμπιακών Αγώνων του Λονδίνου να διατίθενται σε τιμές από 20.000 έως και 60.000 ευρώ. Ο... τζάμπας πέθανε!
Τι θέλει να πει ο ποιητής, ή μάλλον ο συγγραφέας, μέλος της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής, γενικός γραμματέας της Ομοσπονδίας τάε κβον ντο, αλλά και νεοτοποθετηθείς από τον κ.Ιωαννίδη στο διοικητικό συμβούλιο του ΟΑΚΑ, Μιχάλης Φυσεντζίδης; 

Κατά τ’ άλλα, ο Υφυπουργός κ. Ιωαννίδης δεν θέλει να ασχολείται με τις αρχαιρεσίες των  Ομοσπονδιών, μήπως και τον παρεξηγήσουν. 
Λες και στις επικείμενες εκλογές της ΕΟΕ δεν θα ψηφίσουν Φυσεντζίδιδες ;

Τι εννοείτε κ. Φυσεντζίδη όταν ρωτάτε, «τι έγιναν οι δάδες;», «που πήγαν οι δάδες;» 

Ποιος είναι ο αρμόδιος, τον οποίο ρωτάτε, «πότε θα φέρει τον απολογισμό;» 

Τι ακριβώς γίνεται εκεί στην Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή;
 Εκτός από τα εισιτήρια της Ολυμπιάδας του Λονδίνου, εμπορευόμαστε τώρα και τις δάδες της Λαμπαδηδρομίας; 
Ρωτήστε, λοιπόν, τον κ.Ζαννιά που είναι υπεύθυνος για την Λαμπαδηδρομία και τις δάδες να σας λύσει τις απορίες.
 Αν είναι αυτός, από τον οποίο περιμένετε απολογισμό, τότε......σωθήκατε.
 Δεν βάζουν το λύκο να φυλάει τα πρόβατα, κ. Φυσεντζίδη. 
Είστε σίγουρος ότι σε αυτή την θέση δεν είναι, και με την δική σας προσωπική ψήφο;

Ειρήσθω εν παρόδω, που λεν και οι γραμματιζούμενοι κε Φυσεντζίδη μου, ρωτήστε τον μήπως υπάρχει καμιά δάδα από προηγούμενες ολυμπιάδες.......ή ξεπουλήσαμε. 
Και αν μπορείτε, μάθετε τι τιμή έπιασε εκείνο το κομμάτι που κράταγε η Χαλκιά, και γίναμε «ρεντίκολο» παγκοσμίως.
Μια τελευταία χάρη κε Φυσεντζίδη, ως διακεκριμένος συγγραφέας με εξειδίκευση στους τέκτονες και το τεκτονισμό, μιας και έχετε γράψει τρία βιβλία με αυτό το θέμα, μήπως στο τέταρτο μπορείτε να ασχοληθείτε με το σινάφι σας, της ΕΟΕ;
 Εννοώ τους εν ζωή,......γιατί , ξέρεις οι πεθαμένοι, δεν μιλάνε.
Για όσους ενδιαφέρονται για το συγγραφικό έργο του κ. Φυσεντζίδη.

Friday, February 8, 2013

«ΑΙΔΩΣ,ΜΑΛΑΚΕΣ»..........


Μπαμπινιώτης πρός τόν Παύλο Τσίμα¨..:
Κι εγώ σας βρίσκω αρκετά ηλίθιο, αλλά ας μην το κάνουμε θέμα.

Ηχηρή παρέμβαση του ακαδημαϊκού Γεωργίου Μπαμπινιώτη, ο οποίος σε συνέντευξη που έδωσε στον αμερόληπτο δημοσιογράφο Παύλο Τσίμα είπε -μεταξύ άλλων:
ΜΠΑΜΠΙΝΙΩΤΗΣ: Η ελληνική γλώσσα κατακρεουργείται καθημερινά. Να σας δώσω ένα παράδειγμα: Διαρκώς ακούμε για την κατάληψη της βίλα Αμαλίας ή ότι έγινε ανακατάληψη της βίλα Αμαλία.
Και σας ρωτώ. Η λέξη βίλα δεν κλίνεται;
Αν δεν το γνωρίζετε η βίλα προέρχεται από το ιταλικό villa και είναι λέξη ελληνοποιημένη, όπως η κατσαρόλα, όπως οι ολυμπιονίκες της άρσης βαρών.
Και πρέπει να κλίνεται σύμφωνα με τους κανόνες της γραμματικής.
Δε λέμε: Το καπάκι της κατσαρόλα.
Ούτε θα πούμε: Αυθαίρετες οι βίλα των υπουργών.
Για να το καταλάβετε καλύτερα θα σας αναφέρω ένα άλλο παράδειγμα: Τη Μαρία Κάλλας.
Η Κάλλας, όπως γνωρίζετε, ήταν Ελληνίδα. Ως Ελληνίδα η γενική του ονόματος της είναι: Της Μαρίας Κάλλας. Και όχι της Μαρία Κάλλας.
Αντίστοιχα πρέπει να λέμε: Η κατάληψη της βίλας Κάλλας και όχι της βίλα Κάλλας.
ΤΣΙΜΑΣ: Μπορεί αυτό να συμβαίνει επειδή γράφεται με λατινικούς χαρακτήρες. Villa Amalias.
ΜΠΑΜΠΙΝΙΩΤΗΣ: Κι αυτό είναι λάθος. Τι ήταν η Αμαλία; Βασίλισσα της Αγγλίας;
ΤΣΙΜΑΣ: Βίλα Αμαλίας, λοιπόν.
ΜΠΑΜΠΙΝΙΩΤΗΣ: Ακριβώς! Η βίλα, της βίλας, οι βίλες, των βιλών.
ΤΣΙΜΑΣ:
Και τι έχετε να πείτε για το χαρακτηρισμό «μαλακισμένα» που ακούστηκε στον αέρα από γνωστό δημοσιογράφο;
ΜΠΑΜΠΙΝΙΩΤΗΣ: Καθόλου δε με ξάφνιασε.
Ουδείς φαυλότερος των πολιτικών, αν δεν υπήρχαν οι δημοσιογράφοι. Η έκφραση του κυρίου δεν ήταν μόνο απρεπής, αλλά και σημειολογικά εσφαλμένη. Θα σας εξηγήσω.
Το «μαλακισμένος» είναι μετοχή του ρήματος: Μαλακίζομαι. Αυτό προέρχεται από το αρχαίο: Μαλακία, παράγωγο της λέξεως «μαλακός».
Καθόλου νεολογισμός δεν είναι αυτές οι λέξεις. Σας θυμίζω το κατά Ματθαίον ευαγγέλιο: «Και περιήγεν ο Ιησούς τας πόλεις πάσας και τας κώμας, διδάσκων εν ταις συναγωγαίς αυτών και κηρύσσων το ευαγγέλιον της βασιλείας και θεραπεύων πάσαν νόσον και πάσαν μαλακία.»
Αλλά η ρίζα της λέξης είναι αρχαιοελληνική.
Στην Αρχαία Ελλάδα συνηθιζόταν η έκφραση: «
Μαλάκας πολίτης», η οποία ήταν συνώνυμη του «ιδιώτης».
Ιδιώτης ήταν ο πολίτης που δεν ασχολείτο με τα πολιτικά.
Η ιδιωτεία, για τους αρχαίους ημών προγόνους, ήταν κατάπτυστη. Εξ' ου και το λατινογενές
idiot, το οποίο προέρχεται από τον ιδιώτη και σημαίνει ηλίθιος.
Ο ιδιώτης περιφρονητικά αποκαλείτο μαλάκας πολίτης
(αυτος ειναι ο λογος,που το συστημα δεν θελει να μαθαινουμε αρχαια ελληνικα.Διοτι τοτε θα ειχαμε και σκεψη).
Και ακόμα πιο πίσω αν κοιτάξουμε, στα ομηρικά έπη θα βρούμε την έκφραση: «Αιδώς, Αργείοι».
Αυτή προέρχεται από την Ιλιάδα:
«Αιδώς γαρ εν κακοίσιν ουδέν ωφελεί.
Η γαρ σιωπή τω λαλούντι σύμμαχος
Αυτό μπορεί να ερμηνευτεί ως εξής:
Το να δείχνεσαι ντροπαλός ανάμεσα σε κακούς δεν ωφελεί καθόλου, γιατί η σιωπή η δική σου γίνεται τότε σύμμαχος του κακού, που φλυαρεί.
Αν, με λίγα λόγια, εσύ ακούς τους φαύλους και δε μιλάς γίνεσαι σύμμαχος τους.
Αρχικά η έκφραση ήταν:
«Αιδώς, μαλάκες».
Αλλά με τα χρόνια εκφυλίστηκε σε αυτό που όλοι γνωρίζουμε.
Ας μου πει, λοιπόν, ο κύριος Καμπουράκης.
Ποιοι είναι οι ιδιώτες, ποιοι είναι οι μαλάκες που σιωπούν, ποια είναι τα μαλακισμένα της εποχής μας;
Οι καταληψίες των βιλών ή οι έχοντες το ακατοίκητο τηλεθεατές του Μέγκα και των υπόλοιπων καναλιών;
ΤΣΙΜΑΣ:
Το Μέγκα είναι αμερόληπτο, κύριε Μπαμπινιώτη.
ΜΠΑΜΠΙΝΙΩΤΗΣ: Φυσικά!
Και ο κώλος της μαϊμούς είναι πράσινος.
ΤΣΙΜΑΣ: Σας βρίσκω λίγο επιθετικό.
ΜΠΑΜΠΙΝΙΩΤΗ:
Κι εγώ σας βρίσκω αρκετά ηλίθιο, αλλά ας μην το κάνουμε θέμα.
ΤΣΙΜΑΣ: Ας πούμε κάτι άλλο. Τι γνώμη έχετε για τη δήλωση βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ, ο οποίος ευθαρσώς είπε ότι είναι αναρχικός, ενώ ο πρόεδρος του κόμματος, την ίδια μέρα, δήλωσε ότι είναι νοικοκυραίοι κι αυτοί.
Αυτό δεν είναι οξύμωρο;
ΜΠΑΜΠΙΝΙΩΤΗΣ: Καταρχάς κάνατε λάθος χρήση του επιρρήματος ευθαρσώς, το οποίο δηλώνει θάρρος, ενώ εσείς, έτσι πιστεύω, θέλατε να δείξετε το θράσος του. Όσον αφορά το οξύμωρο της δήλωσης. Όχι! Καθόλου! Που το βλέπετε το οξύμωρο;
ΤΣΙΜΑΣ: Μα. Αναρχικός νοικοκυραίος;
ΜΠΑΜΠΙΝΙΩΤΗΣ: Και λοιπόν; Δε γνωρίζετε το βιβλίο του Πεσόα «
Ο αναρχικός τραπεζίτης»; Αυτό δεν είναι οξύμωρο;
ΤΣΙΜΑΣ: Δεν το έχω διαβάσει, οπότε δεν μπορώ να πω.
ΜΠΑΜΠΙΝΙΩΤΗΣ: Κακώς! Θα έπρεπε να διαβάζετε και μερικά βιβλία, εσείς οι δημοσιογράφοι, αντί μόνο να γράφετε. Θα σας εξηγήσω: Ο αναρχικός νοικοκυραίος είναι ένας άμεσα νοικοκυραίος, ο οποίος αντιμάχεται τη διαφθορά του πολιτικού συστήματος από τον πυρήνα του, την ίδια την οικογένεια.
ΤΣΙΜΑΣ: Σας βρίσκω πολύ αριστεριστή, κύριε Μπαμπινιώτη.
ΜΠΑΜΠΙΝΙΩΤΗΣ: Σταματήστε να λέτε, σας βρίσκω, γιατί αρχίζω να πιστεύω ότι μου παίρνει συνέντευξη η Μενεγάκη. Και ναι! Είμαι αριστεριστής. Γιατί, καταρχάς, δεν είμαι διορισμένος σε κανένα υπουργείο. Αν με ξανακάνουν υπουργό παιδείας θα ανασκευάσω τις δηλώσεις μου.
Και ναι, είμαι αριστεριστής, γιατί. Είμαι ακαδημαϊκός.
Οι ακαδημαϊκοί κύκλοι, όπως και οι εκκλησιαστικοί, είναι κύκλοι ομόκεντροι της εξουσίας.
Έτσι, αφού αντιλαμβάνομαι μια αλλαγή προς την αριστερά, προετοιμάζομαι να ακολουθήσω το ρεύμα της εποχής μου.
Κανένας ακαδημαϊκός ή καταξιωμένος διανοούμενος δεν είναι, ποτέ, ριζοσπαστικός.
Δείτε την κυρία Κική Δημουλά. Δέκα μέρες πριν τις εκλογές του Ιουνίου υπέγραψε δήλωση νομιμοφροσύνης, μαζί με άλλους τριάντα, εκείνο το περιβόητο: «Τολμήστε!»
Τώρα, που βλέπει ότι η παλίρροια αλλάζει, μιλάει στα ξένα περιοδικά για χάος.
Προετοιμάζεται κι εκείνη για την αλλαγή εξουσίας και νοοτροπίας.
Αν ήταν η Χρυσή Αυγή που διεκδικούσε την εξουσία η κυρία Δημουλά θα γινόταν ένας άλλος Έζρα Πάουντ.
Και διαβάστε κάνα βιβλίο για να καταλάβετε τι εννοώ.
ΤΣΙΜΑΣ: Δηλαδή πιστεύετε ότι η διανόηση συμπορεύεται με την εξουσία, ανεξαρτήτως του χρώματος της;
ΜΠΑΜΠΙΝΙΩΤΗΣ: Πάντα! Η αποδεχτή διανόηση. Οι λογοτέχνες, οι λόγιοι, οι καλλιτέχνες και πανεπιστημιακοί που προβάλλονται και προοδεύουν, γιατί αλλιώς θα βρισκόντουσαν στα ρείθρα της επικαιρότητας.
ΤΣΙΜΑΣ: Υπάρχει κάποιος λογοτέχνης που πιστεύετε ότι βρίσκεται εκτός νομιμότητας;
ΜΠΑΜΠΙΝΙΩΤΗΣ: Τώρα πια, μόνο οι μπλογοτέχνες.
ΤΣΙΜΑΣ: Ορίστε;
ΜΠΑΜΠΙΝΙΩΤΗΣ: Οι μπλόγκερ. Γιατί αυτοί δρουν ανεξέλεγκτα.
ΤΣΙΜΑΣ: Οι μπλόγκερ. Υπάρχει κάποιος που ξεχωρίζετε από αυτούς;
ΜΠΑΜΠΙΝΙΩΤΗΣ: Πολλοί. Ο μόνος που μου έρχεται τώρα στον νου είναι ο Γελωτοποιός, ο οποίος πρέπει να βελτιώσει το συντακτικό του και να μην παρασύρεται από την κυκλοθυμικότητα του, αλλά κατά τα άλλα είναι αξιόλογος.
ΤΣΙΜΑΣ: Γελωτοποιός, λοιπόν.
ΜΠΑΜΠΙΝΙΩΤΗΣ: Το σημειώσατε; Για να το ψάξει η δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος;
ΤΣΙΜΑΣ: Με προσβάλετε, κύριε Μπαμπινιώτη.
ΜΠΑΜΠΙΝΙΩΤΗΣ: Ελάτε, κύριε Τσίμα, ας είμαστε ειλικρινείς. Όλοι το ξέρουν ότι είστε ρουφιάνοι.

ΤΣΙΜΑΣ: Διακόπτουμε για διαφημίσεις και θα συνεχίσουμε με τις αλλαγές που πρέπει να γίνουν στο εκπαιδευτικό μας σύστημα.
ΜΠΑΜΠΙΝΙΩΤΗΣ: Ναι! Πως θα μάθουν τα παιδιά να ανάβουν φωτιές για να ζεσταίνονται.
ΤΣΙΜΑΣ: Διακόπτουμε.


Κάθε παρομοίωση η ομοιότητα με πρόσωπα και καταστάσεις της διοίκησης του Ελληνικού τένις είναι συμπτωματική!

Thursday, February 7, 2013

1.000 ευρώ η ψήφος του Βασίλα (πρώην ταμία) της ΕΦΟΑ

Του  πρώην ταμία της ΕΦΟΑ δεν του έδωσε δικαίωμα ψήφου ο σύλλογος του.
Οπότε ο κολλητός του κόκορα, επί πολλά χρόνια, πήρε από τον ΟΠΑΠ τα χίλια ευρώ,τα έδωσε στον Λιβυκό σύλλογο και βρέθηκε ο  κικιρίκος επί χρόνια ταμίας στην Λάρισα.
Και φυσικά ήρθε για να ψήφισή δαγκωτό Ζαννιά!
Πόσα χιλιάρικα βγάζουν ένα κόκορα?
Πόσα χιλιάρικα χρόνια τώρα σκορπίζονται για να έχουμε τον κόκορα στο κοτέτσι της ΕΦΟΑ?
Και γιατί οι 3 προηγούμενοι ταμίες δεν πήρανε χιλιάρικα και πήρε ΜΟΝΟ ο Βασίλας?
Και πόσα χιλιάρικα χάθηκαν στις τελευταίες γενικές συνελεύσεις για να βγάζουν τον κόκορα στην ΕΟΕ?
Και πόσα χιλιάρικα κοστίζουν στον Ελληνικό λαό το κοτέτσι του Ζαννιά?
Να γιατί δεν παρουσιάζει τους ισολογισμούς στις γενικές συνελεύσεις και με μπουρδολογία και με λογιστικές αερολογίες ανακατώνει την ποτίστρα.
Φυσικά όταν ο άλλος παίρνει τα χιλιαρικάκια γιατί να μην το ψηφίσει.
Τα είχε και χθες στο συρτάρι του!
ΤΤ


Αγανάκτηση γονέων

Καλημέρα.
 Είμαι γονέας αθλήτριας του τένις. 
Μπορεί κάποιος παρακαλώ πολύ να με βοηθήσει να καταλάβω τι είναι αυτά τα Ε1, Ε2  κλπ.;
Μπορείτε επιτέλους να σεβαστείτε τους αθλητές σας και τους γονείς αυτών, και αφού έχετε ανακοινώσει το πρόγραμμα του αγωνιστικού σχεδιασμού να ανακοινώσετε και τον αγωνιστικό σχεδιασμό;  

 Που από ότι καταλαβαίνω έχει αλλάξει εντελώς. 
Ακούμε αριστερά δεξιά τα διάφορα, χωρίς όμως να ξέρουμε τι μας ξημερώνει αύριο; 
Σήμερα έχει 7 Φεβρουαρίου και δεν μπορούν οι γονείς να κάνουν ένα πρόγραμμα. 
Λίγος σεβασμός μπορεί να υπάρχει;
 Σας παρακαλώ. Πότε έχετε σκοπό να μας ενημερώσετε; 
Όταν οι αθλητές σας αποφασίσουν να φύγουν από το άθλημα ή όταν φύγουν εντελώς από την αγωνιστική δραστηριότητα της χώρα που λέγεται Ελλάδα!!!!!!!!!!!!!!

Υ.Γ
Το ίδιο ακριβώς κείμενο έστειλα μέσω e-mail στην Ομοσπονδία 
Το στέλνω και σας για να μάθει ο κόσμος ότι υπάρχει 
Α.Ρ

Μια απάντηση

Αναφέρομαι στο ανώνυμο άρθρο της 31 Ιανουαρίου 2013 

Δυστυχώς έχουν μεσάνυχτα! Ξέχασαν μια ολόκληρη κατηγορία η μήπως...........



και συμπληρώνω.
 Με αριθμό πρωτόκολλου 1844 και ημερομηνία 30 Μαΐου 2012 κατέθεσα στην ΕΦΟΑ με κοινοποίηση στην Γενική Γραμματεία Αθλητισμού τον αθέμιτο ανταγωνισμό που δημιουργείται από τον λανθασμένο ( εσκεμμένο ή βλακώδη ) τρόπο βαθμολογίας 14αριων όπου ο Μιχάλης Σακελλαρίδης  δεν μπορεί να συμμετέχει  λόγω μικρής ηλικίας στο Πανελλήνιο 14αριων και συνεπώς δεν μπορεί να πάρει βαθμούς από αυτό παίρνοντας βαθμούς μόνο από Πανελλαδικά 14αριων. 
Δεν πήρα απάντηση για μια ακόμη φόρα σε επίσημο πρωτοκολληθέν μου έγγραφο. 
Η εκτίμηση μου για ΕΦΟΑ και τους από πάνω της, είναι και θα είναι αμοιβαία στο παρόν και ιδίως στο μέλλον. 
Γιάννης Σακελλαρίδης, προπονητής και γονέας του Μιχάλη Σακελλαρίδη. 
Αθήνα, 4 Φεβρουαρίου 2013.

Wednesday, February 6, 2013

Αν ο Θεός αγαπάει το χαβιάρι, ο ΟΠΑΠ αγαπάει το... τένις.


Με την επανακυκλοφορία της «Ελευθεροτυπίας», επαναδραστηριοποιήθηκε και ο δημοσιογράφος Ανδρέας Μπέτσης σε θέματα τένις. Μέσα από μια σειρά κειμένων του, μας πληροφορεί ότι ο ΟΠΑΠ μοίρασε πολύ χρήμα σε γνωστούς...... και αγνώστους, μέσα στο 2012, χαρακτηρίζοντας μάλιστα αυτές τις χορηγίες ως «τα τελευταία χρυσά αυγά», προφανώς λόγω της επικείμενης πώλησης του ΟΠΑΠ. Η εφημερίδα παρουσιάζει δύο λίστες με φορείς και σωματεία, που πήραν χρήματα από τον ΟΠΑΠ μέσα στο 2012. Η πρώτη λίστα αφορά το επαγγελματικό ποδόσφαιρο, και η δεύτερη  αναφέρεται σε χορηγίες που έγιναν στον ερασιτεχνικό αθλητισμό. Στη δεύτερη αυτή λίστα , εντυπωσιάζει,….. το πόσο ο ΟΠΑΠ αγαπάει το τένις! Από τους 61 φορείς και σωματεία που επιχορηγεί, τα 21 αφορούν το τένις( είκοσι σωματεία, συν την ΕΦΟΑ). Πληροφορούμαστε λοιπόν από το δημοσίευμα ότι.... « Ανάμεσα στους... τυχερούς που επιχορηγήθηκαν είναι και παντελώς άγνωστοι σύλλογοι με αμφιλεγόμενη δραστηριότητα, ενώ άλλοι πάλι, προφανώς επειδή είχαν... μπάρμπα στην Κορώνη, φρόντισαν και έβαλαν στο ταμείο τους κάτι παραπάνω απ' ό,τι προβλέπεται...... Χαρακτηριστικό που δείχνει πως ο ΟΠΑΠ αγαπάει το... τένις και το στηρίζει, είναι πως επιχορήγησε 18 σωματεία με ποσά που κυμαίνονται από 1.000 (Λιβυκός Ιεράπετρας, Ροδιακός, Ο.Α.Κω ,Ο.Α. Λέσβου, κλπ.) μέχρι και 10.000 ευρώ (Ο.Α. Αθηνών, ΑΟΑ Φιλοθέης, κλπ.)».
Την επόμενη μέρα η εφημερίδα συνεχίζει το  θέμα..... «Πώς όμως ξαφνικά ο ΟΠΑΠ αποφάσισε να στηρίξει το τένις και όχι, για παράδειγμα, το τζούντο ή την κωπηλασία, αθλήματα που έφεραν ολυμπιακά μετάλλια από το Λονδίνο το περασμένο καλοκαίρι; Με ποια κριτήρια; Υπάρχει αιτιώδης συνάφεια ανάμεσα στη συγκεκριμένη επιλογή και στις αρχαιρεσίες στην Ελληνική Φίλαθλη Ομοσπονδία Αντισφαίρισης αμέσως μετά τους Ολυμπιακούς Αγώνες; Αν γι' αυτόν το λόγο δόθηκαν οι επιχορηγήσεις, δηλαδή ενόψει εκλογών, τότε ίσως να ωφελήθηκε ο Σπύρος Ζαννιάς, ο οποίος βγαίνει συνεχώς και αδιαλείπτως πρόεδρος της ΕΦΟΑ από το 1995 μέχρι τώρα. Αν ισχύει κάτι τέτοιο, όντως είναι πολύ μπροστά ο άνθρωπος. Γίγας... Αφού αυτή τη δύσκολη περίοδο (των σκληρών μέτρων, των... μεταρρυθμίσεων, της κήρυξης από το επίσημο κράτος του πολέμου στους επίορκους και στα λαμόγια) βρίσκει ανθρώπους και τους πείθει είτε να τον εξυπηρετήσουν είτε να τον ψηφίσουν, τότε... respect (σεβασμός)».

Σ.Σ. Είσαι σίγουρος κ. Δημοσιογράφε, ότι, το επίσημο κράτος, έχει κηρύξει τον πόλεμο στους επίορκους και τα λαμόγια; Γιατί, αν είναι έτσι, από τον πρώτο που θα έπρεπε να ξεκινήσει, είναι «ο περί ου ο λόγος κύριος». Αντίθετα στην πράξη αυτό που γίνεται είναι, η κλίση του ρήματος.... «τον καλύπτω, τον καλύπτεις, τον καλύπτει, τον καλύπτουμε, τον καλύπτετε, τον καλύπτουν»,...... υπουργοί, βουλευτές, θεσμικοί παράγοντες αλλά και δημοσιογράφοι!!

Και συνεχίζει ο δημοσιογράφος την ίδια ημέρα σε άλλο του κείμενο...... « Αμηχανία και εκνευρισμός επικρατούσαν χθες στα ανώτατα κλιμάκια της ΟΠΑΠ Α.Ε., με αφορμή τα ποσά των επιχορηγήσεων σε ποδοσφαιρικές ομάδες, αλλά και ερασιτεχνικά σωματεία, που έβγαλε στην επιφάνεια η «Ε».
Ο νέος πρόεδρος (από τις 30 Ιουλίου 2012) του οργανισμού, οικονομολόγος Κωνσταντίνος Λουρόπουλος, που αντικατέστησε τον Γιάννη Σπανουδάκη, ήταν ιδιαίτερα προβληματισμένος και επεδίωξε να ενημερωθεί, όσον το δυνατόν καλύτερα, για τον τρόπο λειτουργίας και τη μεθοδολογία των υπηρεσιών στον τομέα των συγκεκριμένων επιχορηγήσεων. Είναι κάτι παραπάνω από βέβαιο πως το θέμα θα συζητηθεί εκτενώς στην αυριανή συνεδρίαση του Δ.Σ., όπου ενδεχομένως να αναζητηθούν ευθύνες για την ανισομερή κατανομή κονδυλίων, ή την προκλητική εύνοια κάποιων «ημετέρων» (όπως αποδεικνύεται εκ του αποτελέσματος) αθλητικών... παραγόντων και συλλόγων. Σε τέτοιες περιπτώσεις, πάντως, η καλύτερη και πιο ασφαλής λύση είναι η διεξαγωγή διοικητικής εξέτασης...»
Σ.Σ. Άρα λοιπόν με την μέθοδο της «κοινής λογικής»,ο «ημέτερος» αθλητικός παράγοντας που είχε μπάρμπα στην Κορώνη και έτυχε προκλητικής εύνοιας είναι ο Ζαννιάς, και  μπάρμπας ο Γιάννης Σπανουδάκης, μιας και ο νέος πρόεδρος (από τις 30 Ιουλίου 2012) του ΟΠΑΠ, οικονομολόγος Κωνσταντίνος Λουρόπουλος, που αντικατέστησε τον Γιάννη Σπανουδάκη, ήταν ιδιαίτερα προβληματισμένος με την μεθοδολογία των συγκεκριμένων επιχορηγήσεων.
Και η συνέχεια.......

Παραδόθηκε για χρέη ο Γιάννης Σπανουδάκης του ΟΠΑΠ

 Παρασκευή, 22 Ιουνίου 2012,
Στη σύλληψη του διευθύνοντος συμβούλου του ΟΠΑΠ, Γιάννη Σπανουδάκη προχώρησαν στελέχη της Υπηρεσίας Οικονομικής Αστυνομίας και Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος για οφειλές προς το Δημόσιο που φτάνουν τα 375.000 ευρώ. 
Ο κ. Σπανουδάκης είχε σοβαρές εκκρεμότητες με την εφορία εδώ και αρκετά χρόνια.
Η ακίνητη περιουσία και οι τραπεζικοί λογαριασμοί του νυν διευθύνοντος συμβούλου του ΟΠΑΠ έχουν δεσμευτεί.
Προκαλεί απορίες και ερωτηματικά πως γίνεται να διευθύνει μία ΔΕΚΟ, ένας άνθρωπος που έχει χρέη εδώ και έξι χρόνια προς το δημόσιο, τα οποία φυσικά δεν τα έχει καλύψει! Όπως εντύπωση προκαλεί και το γιατί έμεινε ελεύθερος σήμερα, αφού υπήρχε ένταλμα σύλληψης και βάσει του αυτοφώρου θα έπρεπε να παραμείνει μέσα το σαββατοκύριακο. Από τα περίεργα της ελληνικής δικαιοσύνης.....
Πηγή:gazzetta.gr
Τελικά, όποιος «συμπαρίστατε» ποικιλοτρόπως στον κ. Ζαννιά, έχει κατά περίεργο τρόπο, ανοίξει λογαριασμούς με την δικαιοσύνη.Όσο ανακαλύπτουμε τα πεπραγμένα κάποιων,τόσο εδραιώνεται η πεποίθησή μας, ότι η ομάδα των «εντιμότατων φίλων του» θα διευρύνεται.