Thursday, November 22, 2012

ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΤΑ ΚΕΡΔΗ...(γλώσσα λανθάνουσα)


Το Νούμερο 1976...εμφανίζεται αρκετά δραστήριο τον τελευταίο καιρό... (για τους άσχετους)!
Βλέπετε άνοιξε το κουτί της Πανδώρας...και πρέπει επειγόντως να δείξει ότι κάτι κάνει...ότι δεν έκρυψε τυχαία τα χρήματα στην Ελβετία....ότι δεν είναι παντελώς άχρηστος...ότι δεν είναι ένα μηδενικό!
Σε ένα κείμενο στο επίσημο site της πλάκας, με τίτλο ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΤΑ ΚΕΡΔΗ, όπου δεσπόζει το πορτρέτο του (πού’σε Τσαουσέσκου), διαβάζουμε ένα από τα γνωστά πανομοιότυπα  υποκριτικά ορνιθοσκαλίσματά του.
Εμφανίζει τα προσωπικά του κέρδη και τα κέρδη των κολλητών του...σαν κέρδη του ελληνικού τένις...(υπάρχουν και τέτοια) ...και αρχίζει και τελειώνει με τα γνωστά ‘γλυψίματα’!
Το θέμα είναι σε ποιούς απευθύνεται....ποιούς εκπροσωπεί....και ποιούς ευχαριστεί.
-Απευθύνεται στους άσχετους της εξουσίας που διαπλέκεται και σε κάθε λογής νέο και ανυποψίαστο φίλο του τένις.
-Εκπροσωπεί τις διορισμένες απο τον ίδιο γλάστρες του ΔΣ και την βιολογική του οικογένεια (γιατί η τενιστική οικογένεια  που νομίζει ότι εκπροσωπεί τον έχει γραμμένο εκεί που δεν πιάνει μελάνι).
-Και ευχαριστεί εκτός από τις γλάστρες...τον επιχειρηματία φίλο του...που του έκανε την ‘χάρη’ να φιλοξενήσει τα τουρνουά στις ξενοδοχειακές του εγκαταστάσεις...αποκομίζοντας ίσως...ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΚΕΡΔΗ από την ‘μπίζνα’...
Δεν απευθύνεται σε αυτούς που τον γνωρίζουν καλά...που είναι η πραγματική οικογένεια του ελληνικού τένις, που ούτε κατά διάνοια εκπροσωπεί και φυσικά που ποτέ του δεν μπήκε στον κόπο να ευχαριστήσει. 
Δεν απευθύνεται σε όλους αυτούς που συντηρούν ότι έχει απομείνει στο ελληνικό τένις και που ο ίδιος πολεμά και διασύρει κατ’εξακολούθηση, ενώ ταυτόχρονα ζεί πλουσιοπάροχα από την λεηλασία του.
Το αυτονόητο για μια ομοσπονδία που είναι να σέβεται το άθλημα και κυρίως το πιό ζωντανό κύτταρό του που είναι ο αθλητής και να διοργανώνει διεθνή τουρνουά στην χώρα μας, δεν αποτελεί κανένα κατόρθωμα ...Νούμερο 1976 για να πανηγυρίζεις!
Τώρα κατάλαβες (μετά από δεκαετίες) τα αυτονόητα...Νούμερο 1976;
Μόνο που και τώρα ακόμη συνεχίζεις να προκαλείς με την υποκρισία σου... Νούμερο 1976!
Είναι επιτακτικό καθήκον αυτές οι διοργανώσεις...να γίνονται πρωτίστως και αποκλειστικά για το συμφέρον των ελλήνων αθλητών και κατ’επέκταση του αθλήματος και όχι να αποτελούν ΄μπίζνα’ για τους φίλους σου επιχειρηματίες και ψηφοθηρία για σένα...Νούμερο 1976!
Στα απόνερα της ‘μπίζνας’...σίγουρα υπάρχουν κάποια βαθμολογικά και μόνο οφέλη για τους έλληνες αθλητές...ΑΛΛΑ...
Αναρωτήθηκες ποτέ ρε Νούμερο 1976, πόσο κόστισε στις οικογένειες των ελλήνων αθλητών και αθλητριών η συμμετοχή τους σε αυτά τα τουρνουά της Κρήτης;
Αναρωτήθηκες ποτέ ρε Νούμερο 1976, ότι η συντριπτική πλειοψηφία των ελάχιστων ελλήνων αθλητών και αθλητριών που συνεχίζουν να παίζουν αξιόλογο τένις,δεν έχουν καμμία σχέση με την Κρήτη και συνεπώς έχουν ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΕΞΟΔΑ για την εκεί συμμετοχή τους;
Αναρωτήθηκες ποτέ ρε Νούμερο 1976, ότι η συμμετοχή τους στην Κρήτη δεν διαφέρει οικονομικά από την συμμετοχή τους στην Τουρκία (η οποία διοργανώνει περισσότερα από 100 διεθνή τουρνουά τον χρόνο σε άνδρες και γυναίκες) και όχι 0 έως15 τουρνουά  στην καλύτερη (προεκλογική περίοδο) των περιπτώσεων;
Και φυσικά δεν θα υπήρχε κανένα πρόβλημα με την υπέροχη Κρήτη η οποιοδήποτε άλλο μέρος της επικράτειας εάν την ίδια χρονιά υπήρχαν πολυπληθείς διεθνείς διοργανώσεις και με κύριο κρητήριο το συμφέρον και μόνο των ελλήνων και ελληνίδων αθλητριών, δηλαδή του ελληνικού τένις.
Πέρασε ποτέ άραγε από το αρρωστημένο μυαλό σου να εξασφαλίσεις τουλάχιστον την φιλοξενία στους ελάχιστους έλληνες αθλητές και αθλήτριες, που με περισσό θράσος δηλώνεις ότι σέβεσαι, όταν για δεκαετίες τους στέλνεις στα 4 σημεία του ορίζοντα μέσα στην ίδια τους την χώρα, για τους λόγους που όλοι γνωρίζουμε;
Αντί να ντρέπεσαι που εξολόθρευσες και συνεχίζεις να εξολοθρεύεις τους καλύτερους αθλητές και αθλήτριες, αντί να ντρέπεσαι που διέλυσες το ελληνικό τένις, εμφανίζεσαι σαν να ανακάλυψες την Αμερική, με την αυτονόητη διοργάνωση διεθνών τουρνουά που είναι υποχρέωσή σου!

Νούμερο 1976...Σταμάτα να προκαλείς τον κόσμο του ελληνικού τένις...
Σταμάτα να λεηλατείς το ελληνικό τένις...
Σταμάτα να λεηλατείς την νοημοσύνη μας...
Παραιτήσου ...
Είσαι επικίνδυνος!

Νούμερο 1976...ήσουν, είσαι και θα είσαι ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ ΜΗΔΕΝ για το ελληνικό τένις...

Όσο για το Νούμερο 1976 της λίστας και όχι μόνο, ευχόμαστε να σε οδηγήσει το συντομότερο, εκεί που σου αξίζει, παρέα με τον φίλο σου τον Άκη, για να ξεβρωμίσει επιτέλους η χώρα, από όλα τα Νούμερα που την οδήγησαν στην καταστροφή!

Wednesday, November 21, 2012

ΤΗΣ ΔΗΜΑΓΩΓΙΑΣ ....ΤΟ ΑΝΑΓΝΩΣΜΑ

Τα μάθατε υποθέτω......έχουμε Εθνική Ομάδα στο τέννις, και μάλιστα αποτελείται απο 30  αθλητες και αθλήτριες. 
Το πληροφορηθήκαμε από το Δελτίο Τύπου, που εξέδωσαν από κοινού ο Ζαννιάς και το Ωνάσειο.
Μετά την οικονομική στήριξη στους αθλητές του, 
την πρόσληψη Ομοσπονδιακού προπονητού, 
την δημιουργία του Ομοσπονδιακού Προπονητικού Κέντρου, 
την κάλυψη των αθλητών απο γυμναστή και φυσιοθεραπευτή.....
και άλλα τέτοια, ο Ζαννιάς αποφάσισε να ανεβάσει το επίπεδο των παροχών προς τους αθλητές καλύπτοντάς τους .....καρδιολογικώς! 
Μη γελάτε....το κόστος της χορηγίας είναι μεγάλο, αφού να φαντασθείτε οι  εξετάσεις, ακόμη και για έναν ανασφάλιστο στοιχίζουν 50 ευρώ, όπως μας πληροφορεί το Ωνάσειο μέσω του διαδικτυου.
Μιά παρόμοια προσφορά του γιατρού και παράγοντα του τέννις κ. Πατσουράκου, δεν είχε τύχη τέτοιας δημοσιότητας.
Αλλά ....άλλο το κύρος του Ωνασείου.
Μέσα στη δύνη των χαλεπών αυτών καιρών, όπου η κλεψύθρα της ατιμωρησίας τελειώνει, με κουτιά να ανοίγουν και να βγαίνουν λίστες, όπως το κουτί της Πανδώρας,την περιέργεια βουλευτού να κάνει ερωτήσεις για ένα ψωροεκατομμύριο, όπως της κας Σακοράφα, την επιμονή θεσμικών οργάνων να ζητούν ελέγχους, όπως του Επιθεωριτού Δημόσιας Διοίκησης κου Ρακιντζή, την εμμονή της «πτωχής πλην τίμιας αντιπολίτευσης» να καταγγέλει παρανομίες και σκάνδαλα, κάποιους αμετανόητους, παρά την προσπάθεια συγκάλυψης, να φέρνουν στο φως τα χρέη της Ομοσπονδίας ύψους 2.000.000 ευρώ.....η βοήθεια και η  στήριξη των φίλων είναι απαραίτητη .
Όταν ο Ζαννιάς ευχαριστεί  τον Πρόεδρο του Ωνασείου  κ. Ιωάννη Λεκάκη, και τον Γενικό Διευθυντή κ. Γεώργιο Μουτσόπουλο, δεν τους ευχαριστεί «για την ευγενική τους χορηγία στο άθλημα του τένις», αλλά για την στήριξη που του παρέχουν. 
Εξάλλου .....οι φίλοι στα δύσκολα φαίνονται.
Ποίοι όμως είναι οι φίλοι;
Μπήκαμε «τσάρκα» στο διαδίκτυο να ψαρέψουμε. 
Άτιμη τεχνολογία.
Το αποτέλέσματα ήταν......να διευρυνθεί ο κύκλος των «εντιμότατων» φίλων του.
 Διαβάστε.

Τα κατορθώματα της Νέας Διοίκησης στο Ωνάσειο
21 ΙΟΥΛ 2011
Καταγγελία
Στις 8 Ιουνίου 2011 σύμφωνα με το ΦΕΚ Αρ. φύλλου 171 ΔΥ1δ/144270 διορίζεται το νέο Διοικητικό Συμβούλιο του Ωνασείου Καρδιοχειρουργικού Κέντρου από τον Υπουργό Υγείας κ. Α. Λοβέρδο, με την εξής σύνθεση:

Πρόεδρος: Ι. Λεκκάκης, Αντιπρόεδρος Ι. Παρασκευαίδης και Τακτικά Μέλη: Γ. Μουτσόπουλος, Π. Φουντεδάκη, Ν. Αναστασίου, Γ. Ανδρουλάκης, και Ι. Ιωαννίδης ως εκπρόσωπος του Ιδρύματος Ωνάση.

Στη 2η Συνεδρίασή του το Δ.Σ. στα τέλη Ιουνίου, αποφάσισαν τη μη ανανέωση της σύμβασης του Γ. Διευθυντή κ. Ε. Περράκη η οποία έληγε 30/6/2011. Ενώ όλοι μας περιμέναμε την προκήρυξη της θέσεως και την επιλογή του νέου Γ.Δ. με έκπληξη διαπιστώσαμε το απίστευτο που ξεπερνά σε προκλητικότητα πολλά από αυτά που έχουν συμβεί έως σήμερα σε αυτή τη χώρα.

Την 1η Ιουλίου 2011 η αρμόδια υπηρεσία του Ωνασείου ανήγγειλε στην Επιθεώρηση Εργασίας Καλλιθέας την πρόσληψη του κ. Γ. Μουτσόπουλου «Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου» στη θέση του Γ.Δ. με μηνιαίο μισθό περίπου 8.000 ευρώ. Την επομένη ενημερώθηκε και το ταμείο ασφάλισης που χορηγεί τη σύνταξη στον κ. Γ. Μουτσόπουλο για να προβεί στη παρακράτηση που προβλέπει ο νόμος, (ο κ. Γ. Μουτσόπουλος είναι 70 ετών συνταξιούχος του ελληνικού δημοσίου με 2.000 ευρώ σύνταξη). Στις 10 Ιουλίου 2011 προκηρύσσεται από το Διοικητικό Συμβούλιο (τον κ. Μουτσόπουλο και τους λοιπούς) η θέση του Γενικού Διευθυντή για την οποία ήδη έχει προσληφθεί από 1η Ιουλίου 2011 ο κ. Γ. Μουτσόπουλος. Η κατάθεση υποψηφιοτήτων λήγει την Τετάρτη 20 Ιουλίου 2011. Η τριμελής «στημένη» επιτροπή που θα κληθεί να συνεδριάσει τις επόμενες μέρες έχει ήδη πάρει εντολή για τον κ. Μουτσόπουλο. Το Δ.Σ. θα συνεδριάσει την 26η Ιουλίου όπου «ο κ. Γ. Μουτσόπουλος & οι λοιποί» και τυπικά θα επικυρώσουν την πρόσληψη που ήδη έχουν κάνει. Στον Ιδρυτικό Νόμο του Ω.Κ.Κ. προβλέπεται ρητά, ότι, κανένα μέλος του Δ.Σ. τακτικό ή αναπληρωματικό δεν μπορεί να έχει έμμισθη σχέση με το Ωνάσειο. Επίσης για να λάβει κάποιο μέλος του Δ.Σ., θέση, η οποία θα αποφέρει χρηματική αποζημίωση πρέπει πρώτα να έχει υποβάλει την παραίτησή του στον Υπουργό Υγείας με τη νόμιμη διαδικασία δηλαδή επίσημη κοινοποίηση με αρ. πρωτ. & απόφαση αποδοχής παραίτησης από το Υπουργό. Αλήθεια ο Υπουργός κ. Λοβέρδος & o Γ. Γραμματέας κ. Πολύζος είναι γνώστες;

Θα παρακαλούσαμε όλους εσάς τους δημοσίους λειτουργούς που ενδιαφέρεστε για το δημόσιο συμφέρ
oν να το διερευνήσετε δημοσιογραφικά - δεοντολογικά το νέο σκάνδαλο και να ευαισθητοποιήσετε  κάθε αρμόδιο και τυπικά-νομικά υπεύθυνο φορέα προς διερεύνηση, επιθεωρητές δημόσιας διοίκησης κλπ καθώς και εμείς προσπαθήσαμε να γνωστοποιήσουμε το θέμα στον κ. Α. Λοβέρδο Υπουργό Υγείας χωρίς καμία απάντηση. Εάν κάποιοι συνεχίσουν να κάνουν πως δεν κατάλαβαν τη έγινε, θα στείλουμε άμεσα στις εφημερίδες αντίγραφα των πρακτικών του Δ.Σ. τα αρχικά και τα αλλοιωμένα-τροποποιημένα με συστημένα φωτοαντίγραφα ίσως και σε κάποιον εισαγγελέα για να ασχοληθεί εκτεταμένα με το θέμα.

Φτάνει πια ο διασυρμός του Ωνασείου,

Αγανακτισμένοι & όχι διεφθαρμένοι εργαζόμενοι του Ωνασείου Καρδιοχειρουργικού Κέντρου 


Δηλαδή, ρε Ζαννιά, εσύ το έχεις σε κακό να συνεργασθείς με άνθρωπο που δεν έχει κατηγορηθεί για παραβατικές ενέργειες;

Τελικά Μεγάλε, ή τ’όχεις στο DNA σου ή....... «έξις, δευτέρα φύση»
Δεν εξηγείται αλλιώς.

Tuesday, November 20, 2012

ΥΠΟΚΡΙΣΙΑΣ ...ΤΟ ΑΝΑΓΝΩΣΜΑ

Το Νούμερο 1976...εμφανίστηκε !

Πάντα απευθυνόμενο στους χρήσιμους ηλίθιους (όπως κάνει ο κάθε απατεώνας που σέβεται τον εαυτό του), προχώρησε σε μια ‘ιστορικής σημασίας κίνηση’ για το ελληνικό τένις...!

Έτσι μπορεί οι έλληνες και ελληνίδες πρωταθλητές τένις να μην έχουν τα πλέον στοιχειώδη:
Ανύπαρκτα ομοσπονδιακά κέντρα
Ανύπαρκτοι ομοσπονδιακοί προπονητές
Ανύπαρκτος αγωνιστικός προγραμματισμός  
Ανύπαρκτη οικονομική στήριξη
Συνεπώς...ΑΝΥΠΑΡΚΤΕΣ ΕΘΝΙΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ...
γεγονός αυταπόδεικτο τα χρόνια της λεηλασίας του αθλήματος από το Νούμερο 1976.

Μπορεί λοιπόν οι έλληνες και ελληνίδες πρωταθλητές τένις να μην έχουν καμία απολύτως παροχή...
ΑΛΛΑ...
θα τους παρέχονται δωρεάν εξετάσεις για την πρόληψη καρδιακού εμφράγματος...!

Γιατί είναι αλήθεια ότι οι εναπομείναντες (αυτοί που δεν εξολοθρέφτηκαν ακόμη από το Νούμερο 1976) έλληνες και ελληνίδες πρωταθλητές τένις...μετά από τόσες παροχές...είναι στα πρόθυρα καρδιακού εμφράγματος...!

Το Νούμερο 1976 φροντίζει για εσάς...πριν από εσάς...στα πλαίσια του προσωπικού του προγράμματος δημοσίων σχέσεων με παράγοντες του Ωνασείου!

ΥΠΟΚΡΙΣΙΑΣ ΤΟ ΑΝΑΓΝΩΣΜΑ 

Monday, November 19, 2012

Το τένις.... στην εντατική!

Πλησιάζει η ώρα του  ανακριτή και ανασύρουμε το Ωνάσειο ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΕΚ ΝΕΟΥ ΑΝΑΒΟΛΉ ΟΠΩΣ ΤΙΣ ΔΥΟ  ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΕΣ ΦΟΡΈΣ
Φάμπρικα το έκανε το Ωνάσειο .
Αυτός μιλάει για χορηγία και το ΔΕΛΤΊΟ ΤΥΠΟΥ για σύμφωνο  συνεργασίας.
Ας το βγάλει στη διαφάνεια
Το ψέμα κάτω από την γλώσσα του μια ζωή

Και να μην ξεχάσουμε και την ζωγράφο μας Εύη Παντελέων που εμφανίστηκε. 
Αξιός ο μισθός της για την θερμή υποστήριξη της οπισθοδρόμηση του Ελληνικού τένις. 
Ολα εδώ πληρώνονται 
Θα της ήταν ευγνώμονες  και οι σύλλογοι της Βόρειας Πελοποννήσου εάν παρουσίαζε και το αγωνιστικό πρόγραμμα του τένις για το 2013 !
Καλό είναι επίσης η ΕΦΟΑ και το ΔΣ ν ανεβάσουν το θεατρικό έργο *Περιμένοντας τον Γκοντό*
Θα πέσει πολύ γέλιο!

Και ελπίζουμε στην επόμενη επιτυχημένη ενέργεια της ΕΦΟΑ και του  ΔΣ,ν ανοίξει  βιβλιάρια καταθέσεων στην τράπεζα της H S BC Ζυρίχης για να καταθέσουν οι ΄Ελληνες πρωταθλητές τα χρήματα που κερδίζουν από το Ελληνικό τένις

Πάντα τέτοια!!

Saturday, November 17, 2012

Η ιστορία του αθλήματος στα χέρια των τσαρλατάνων ,των ανίδεων,των καιροσκόπων...

Κάθε άθλημα έχει την ιστορία του .
Μικρή, μεγάλη, δεν έχει σημασία.
Σημασία έχει να τιμάς τους συλλόγους που σε βγάλανε για να κάνεις σωστή διοίκηση.
Τι έκανε ο Ζαννιάς στην Θεσσαλονίκη?
α- Δεν έστειλε επιστολή στους συλλόγους ότι θα ανέβει και θα μιλήσει με τους συνεργάτες του για την πορεία του αθλήματος 
β- Ο ΓΓ της ΕΦΟΑ εκπροσωπεί τον ιστορικότερο  σύλλογο της Β Ελλάδος.
Τι έκανε γι αυτή την συνάντηση?
Ούτε στο site της ΕΦΟΑ την έβαλε !
γ- Όσο για τους συλλόγους που πήγαν, απορώ!
Είναι δυνατόν να πηγαίνουν σε συναντήσεις ωσάν να είναι οι κυρά Κατίνες τις γειτονιάς που μαζεύονται κρυφά για να θάψουν τον κόσμο από το κουτσομπολιό τους?
Δεν καταλαβαίνουν ότι εκπροσωπούν συλλόγους?
δ- Δεν μιλάμε για τους συλλόγους μαγαζιά!
Γνωστοί όλοι τους όλα αυτά τα χρόνια 
Πηγαίνουν από γήπεδο σε γήπεδο σε κάθε γωνιά  μιας πόλις για να βγάλουν τα λεφτουδάκια τους, αφορολόγητα ,και τους γνωστούς τσιλιαδόρους που κάνουν συλλόγους για να διαλύσουν τους υπάρχοντες, ρουφιανεύοντας τα πάντα .
ε- Δεν μιλάμε για τον έφορο αγωνιστικού, γνωστό εκμεταλλευτή του φοιτητικού κινήματος.
ζ- ούτε τους γνωστούς της οικογενειακής συντήρησης που δημιούργησε την βαλκανική για να τρώμε τζάμπα ,μήνας μπαίνει μήνας βγαίνει.
η- Όλοι αυτοί δεν σέβονται την ιστορία του αθλήματος τους .
Θα τους δεχόμουνα όταν με επειθαν με τα έργα τους ότι βρίσκονται στο άθλημα για να βάλουν ένα λιθαράκι στην ανάπτυξη του και στον σεβασμό του.
Δυστυχώς είναι υπηρέτες της ρεμούλας και των πολιτικών του υπονόμου.
Και ΟΛΑ αυτά για μια ψήφο στην ΕΟΕ.
Γιατί φυσικά ανάπτυξη δεν θα δούν ΠΟΤΕ μ αυτόν τον κοντό και τον ποκοπίκο δίπλα του.που εκπροσωπεί ένα από τους συλλόγους  που δημιούργησαν  την ΕΦΟΑ πριν 100 και τόσα χρόνια!
Εάν 'ήξερε η τότε διοίκηση του ομίλου Θεσσαλονίκης σε τί χέρια θα έπεφτε ο σύλλογος τους σίγουρα θ άσπριζαν τα μαλλιά τους από την φρίκη!
ΤΝΤΤ


Friday, November 16, 2012

Ο Ζαννιάς ψάχνει συνενόχους και συμπαραστάτες στις ρεμούλες και τις απάτες!


Σε περιοδεία βρίσκεται ο πρόεδρος με πληρωμένα έξοδα από την ομοσπονδία,τα πληρώνει ο ίδιος !!! (μέσα από την ΑΦΕΑ ) προσπαθώντας να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα 
ΠΑΛΙ τάζει λαγούς με πετραχήλια στους χαχόλους ιθαγενείς τους τένις.
Όσοι πιστοί προσέλθετε !
Να τους πει πως θα κατεβούν οι ομάδες για να παίξουν διασυλλογικό ,( που θέλει η κάθε ομάδα 1000 ευρώ )
Όταν ήταν οι παχιές αγελάδες τα πλήρωναν μόνες τους .
1.500.000 ευρώ εισπράτταμε από τους φορολογούμενους κάθε χρόνο!
Που πήγαιναν?
Και να μην ξεχάσουμε.
Ακόμα να βγουν τα επίσημα αποτελέσματα των εκλογών
Αυτή είναι η Ελλάδα του σήμερα 
Καμαρώστε τους!

Monday, November 12, 2012

Στο μικροσκόπιο των εισαγγελέων ο Ζαννιάς και οι < εντιμότατοι> φίλοι του


 Στο μικροσκόπιο των εισαγγελέων, του ΣΔΟΕ, αλλά και της αρμόδιας Επιτροπής της Βουλής έχουν μπει όλα τα στοιχεία που προκύπτουν από τη λίστα Λαγκάρντ και αφορούν δικαιούχους πολιτικούς ή πρόσωπα τα οποία συνδέονται στενά με αυτούς.