Sunday, November 4, 2012

Τι κάνει ο Ζαννιάς μετά τις εκλογές ?

Πήρε σβάρνα τους ομίλους,όπου δεν τον ψήφισαν και με  το στιλ, το δικτατορικό της ρεμούλας και της απάτης ΑΠΑΙΤΕΙ να μην δοθεί κανένα τουρνουά στους συλλόγους που δεν το προσκύνησαν στον 5ο όροφο της Λάρισας.
Οι ικανοί ΟΜΩΣ κύριε Ζαννιά, ξέρουν ότι ΔΥΣΤΗΧΩΣ στο άθλημα μας , τόσα χρόνια, το μόνο που έκανες, ΗΤΑΝ να βρίζεις και να ρημάζεις ότι καλό υπήρχε για να φιγουράρεις σαν σβούρα ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ
γιατί αυτοί 
σέβονται το άθλημα,
σέβονται τους συλλόγους τους,
σέβονται τους αθλητές τους.
Δουλεύουν γιατί ξέρουν ΟΤΙ ΜΟΝΟ μέσα από δουλειά θα βοηθηθεί ο αθλητής του τένις.

Οι ικανοί είναι αυτοί που σου έστειλαν το μήνυμα στις εκλογές να ξυπνήσεις και ν αφήσεις τα νταηλίκια και μάλιστα χωρίς να ξέρουν για την Λίστα Λαγκάρντ !

Άντε σύνελθε και άφησε το τένις ΗΣΥΧΟ.!
ΚΑΙ ΠΡΟΠΑΝΤΏΣ  ΜΗΝ ΠΡΟΣΒΆΛΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΟΛΥΜΠΙΑΚΌ ΚΊΝΗΜΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΊΑ ΣΟΥ.
Μας φτάνει η σφαλιάρα που φάγαμε βάζοντας ντοπαρισμένη αθλήτρια να πάρει την φλόγα.
ΦΤΑΝΕΙ Η ΠΡΟΣΒΟΛΗ ΣΤΟ ΑΘΛΗΜΑ ΜΑΣ !!

Χα,χα,χα, για ποια επιχορήγηση μιλάν?

http://www.tovima.gr/sports/article/?aid=482203
Προϋπολογισμός: Μόλις 5 εκατ. ευρώ για τον πραγματικό αθλητισμό

Σοκ στις αθλητικές ομοσπονδίες - Πρωτοφανής περικοπή του προϋπολογισμού της ΓΓΑ
Στην κατάργηση, ουσιαστικά, της χρηματοδότησης του αθλητισμού και του πρωταθλητισμού προχωράει η κυβέρνηση μέσω του προϋπολογισμού που κατέθεσε στη Βουλή. Σύμφωνα με τα νούμερα του προϋπολογισμού και αφαιρώντας τις ανελαστικές δαπάνες για στάδια, αθλητικά κέντρα και τη μισθοδοσία του προσωπικού της ΓΓΑ και των ομοσπονδιών, για τον πραγματικό αθλητισμό (αγωνιστικές εκδηλώσεις και ανάπτυξη) θα περισσέψουν μόλις 5 εκατομμύρια ευρώ για το σύνολο των ολυμπιακών και μη αθλημάτων. Η είδηση έχει προκαλέσει σοκ μεταξύ των ανθρώπων του αθλητισμού και των παραγόντων των ομοσπονδιών οι οποίοι εκτιμούν ότι ο αθλητισμός στην Ελλάδα οδηγείται σε πτώχευση.

Στον προϋπολογισμό που κατατέθηκε προβλέπεται για τη Γενική Γραμματεία Αθλητισμού το ποσό των 66,6 εκατ. ευρώ έναντι 100 εκατ. ευρώ που προβλέπονταν για το 2012 και 143 εκατ. ευρώ για το 2011. Από τα 66,6 εκατ. ευρώ οι μεταβιβαστικές δαπάνες, δηλαδή τα χρήματα που δίνει ως επιχορήγηση η ΓΓΑ ανέρχονται, σύμφωνα με την πρόβλεψη του προϋπολογισμού, σε 47,8 εκατ. ευρώ. Από το ποσό αυτό προβλέπεται ότι στις ομοσπονδίες θα δοθούν 15-17 εκατ. ευρώ, αφού τα υπόλοιπα θα κατευθυνθούν σε αθλητικά κέντρα, στάδια, γήπεδα και γυμναστήρια που ανήκουν στη ΓΓΑ, μεταξύ των οποίων το ΟΑΚΑ και το ΣΕΦ.

Στον προϋπολογισμό του 2012 προβλέπονταν για τις ομοσπονδίες 38 εκατ. ευρώ ενώ πρόπερσι 42 εκατ. ευρώ. Στο ποσό όμως με το οποίο επιχορηγούνται οι ομοσπονδίες περιλαμβάνεται και η μισθοδοσία των υπαλλήλων τους και γενικότερα οι ανελαστικές δαπάνες που ανέρχονται σε 11-12 εκατ. ευρώ. Μετά και την αφαίρεση αυτού του ποσού από τη συνολική επιχορήγηση των αθλητικών ομοσπονδιών προκύπτει ότι για τον πραγματικό αθλητισμό (πρωταθλήματα, προετοιμασία αθλητών και ανάπτυξη) θα περισσέψει το ποσό των 5 εκατ. ευρώ!

Η ανακοίνωση του προϋπολογισμού της ΓΓΑ πάγωσε τους αθλητικούς παράγοντες οι οποίοι εξετάζουν τους τρόπους αντίδρασης τους. Το θέμα αυτό θα απασχολήσει την ολομέλεια της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής που θα συνεδριάσει την Τρίτη (6/11).

«Μήνυμα» ΣΥΡΙΖΑ στον Πύρρο Δήμα
Εν τω μεταξύ με ανακοίνωσή του το αθλητικό τμήμα  του ΣΥΡΙΖΑ/ΕΚΜ καταγγέλει ότι «η Μνημονιακή συγκυβέρνηση ΝΔ-ΠΑΣΟΚ-ΔΗΜΑΡ κατεδαφίζει τον ελληνικό αθλητισμό!» και καλεί «τους αθλητικούς συλλόγους και τις αθλητικές ομοσπονδίες να αντιδράσουν άμεσα στο έγκλημα». Παράλληλα, φωτογραφίζοντας τον πρόεδρο της ομοσπονδίας άρσης βαρών Πύρρο Δήμα αλλά και τον υφυπουργό αθλητισμού Γιάννη Ιωαννίδη, τονίζει « Επιπλέον, δεν θέλουμε να διανοηθούμε ότι άνθρωποι που έχουν συνδέσει την αθλητική τους διαδρομή με τον ελληνικό αθλητισμό, έχοντας ωφεληθεί από αυτόν και σήμερα κατέχουν βουλευτικό αξίωμα, είναι δυνατό να υποκύψουν στις επιταγές της τρόικας ψηφίζοντας τα επαίσχυντα μέτρα».

Ολόκληρη η ανακοίνωση:
«Η Μνημονιακή συγκυβέρνηση ΝΔ-ΠΑΣΟΚ-ΔΗΜΑΡ κατεδαφίζει τον ελληνικό αθλητισμό! Με τη κατάθεση του Κρατικού Προϋπολογισμού του 2013 και τη προτεινόμενη μείωση των κονδυλίων από 99 σε 66 εκατομμύρια ευρώ, είναι σαφές, ότι το σχέδιο πλήρους καταστροφής του ελληνικού αθλητισμού μπήκε στη τελική του φάση. Αθλητικές Ομοσπονδίες, σύλλογοι, φορείς βάζουν άμεσα λουκέτο. Μετά βίας αρκούν τα προτεινόμενα χρήματα για μισθοδοσίες προσωπικού. Οποιαδήποτε σκέψη για την ανάπτυξη της βάσης του αθλητισμού, των υποδομών, της μαζικότητας κλπ, είναι πλέον άνευ ουσίας. Με τον Προϋπολογισμό του 2013, το Ελληνικό κράτος δηλώνει ευθέως ότι αποσύρεται από τον αθλητισμό, παραχωρώντας τον στην ιδιωτική κερδοσκοπία, αφού φυσικά έχει δρομολογήσει το ξεπούλημα των αθλητικών εγκαταστάσεων, του ΟΠΑΠ και άλλων «φιλέτων».

Μέχρι σήμερα, έστω και με δυσκολίες και με πολλές ελλείψεις,  τα παιδιά των εργαζομένων μπορούσαν να αθλούνται στον σύλλογο ή στον δήμο. Από δω και πέρα ο αθλητισμός καθίσταται πεδίο ακόμα σκληρότερων ταξικών διακρίσεων. Σε μια λεηλατημένη κοινωνία η άθληση καθίσταται απαγορευτική.

Κι όμως, οι άνθρωποι του αθλητισμού καταλαβαίνουν ότι το αθλητικό σωματείο μπορεί και πρέπει να αποτελέσει πόλο αντίστασης, αλληλεγγύης και διατήρησης της κοινωνικής συνοχής. Είναι φορέας από τον οποίο πρέπει να προκύψουν αντιστάσεις στη μνημονιακή λαίλαπα.

Καλούμε αθλητικούς συλλόγους και τις αθλητικές ομοσπονδίες να αντιδράσουν άμεσα στο έγκλημα. Καμιά αναμονή, καμιά υποταγή! Επιπλέον, δεν θέλουμε να διανοηθούμε ότι άνθρωποι που έχουν συνδέσει την αθλητική τους διαδρομή με τον ελληνικό αθλητισμό, έχοντας ωφεληθεί από αυτόν και σήμερα κατέχουν βουλευτικό αξίωμα, είναι δυνατό να υποκύψουν στις επιταγές της τρόικας ψηφίζοντας τα επαίσχυντα μέτρα.
Όχι στη κατεδάφιση του ελληνικού αθλητισμού – όχι στη ψήφιση των μέτρων!»

Βρε παιδιά για πια παραμύθια μιλάνε αυτοί?
Έχετε πάρει λεφτά για να πάνε οι καλύτεροι αθλητές σας στους αγώνες της ΕΦΟΑ?
Έχετε δει αθλητικό υλικό για τα καλύτερα παιδιά?
Έχετε δει Αθλητές Ολυμπιακής προετοιμασίας να έχουν ολυμπιακό  κέντρο? 
'Έχετε δει ομοσπονδιακούς  προπονητές για τους καλύτερους αθλητές?
Έχετε δει καμπ αθλητών όλων των κατηγοριών 3 φορές το χρόνων να μαζεύονται για 10 ημέρες και να προπονούνται με τον εθνικό προπονητή?
Έχετε δει να πληρώνει τους -επιδιαιτητή,γιατρό,γραμματεία, κύπελλα η ΕΦΟΑ  για τα περιλάλητα πανελλαδικά που δίνονται ΜΟΝΟ σ αυτούς που τον ψηφίζουν?

Σίγουρα όμως ΈΧΕΤΕ  δει να του γλύφουν τ α....α! ενώ δεν ΚΑΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ!

Επιτέλους γιατί παίρνει λεφτά η ΕΦΟΑ?
Θα μας πει που πάνε?
Γιατί Στο άθλημα της, ΔΕΝ ΠΑΝΕ 
Εκτός εάν ΟΛΑ τα παραπάνω γίνονται και εμείς δεν τα βλέπουμε .
Λοιπόν
Αφού θέλετε να πληρώνει το κράτος και να παίρνει ο Ζαννιάς,η ΑΦΕΑ,και το ΔΣ να κάνει τις οικογενειακές του διακοπές σε διάφορα μέρη της Ελλάδος και του εξωτερικού, 
-Καλά κάνετε και τον αφήνετε να παρουσιάζει συλλόγους που υπάρχουν στα χαρτιά, -Καλά κάνετε και τον αφήνετε να στέλνει την οικογένεια του στους Ολυμπιακού αγώνες για να ξεκουράζονται,
-Καλά κάνετε και του δίνετε τα λεφτά του κράτους να τα πηγαίνει στην Ελβετία να τα φυλάξει από τους ανύπαρκτους αθλητές του ,από τους πλούσιους γονείς του αθλήματος του .
Πρέπει να σας συγχαρούμε για ΟΛΑ αυτά!
ΕΊΣΤΕ ΚΥΜΠΑΡΙΔΕΣ!

Ρωτήστε τι κάνουν οι άλλες οι Ομοσπονδίες για τους αθλητές τους και ελάτε να τα πούμε.
Παραδείγματα πολλές φορές έχουν παρουσιασθεί  *Στα νέα του τένις* από Ομοσπονδίες μικρότερες με λιγότερη  ΕΠΙΧΟΡΉΓΗΣΗ

ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ ΟΛΥΜΠΙΟΝΙΚΕΣ

Εξυγίανση τώρα.......

Γ. Στουρνάρας: Προτεραιότητα η φοροδιαφυγή μετά τα μέτρα.
Με την υπόθεση Βαξεβάνη και τη φοροδιαφυγή στην Ελλάδα ασχολούνται σε εκτενές ρεπορτάζ οι Financial Times. Ο Έλληνας δημοσιογράφος λέει ότι πηγή σε υψηλόβαθμη θέση επιβεβαίωσε την αυθεντικότητα της φερόμενης λίστας Λαγκάρντ που παρέδωσε στο Hot Doc «αναγνώστης του περιοδικού». Προσθέτει ότι κάποιοι από τους αναφερόμενους στη λίστα έδωσαν πειστικές εξηγήσεις για την κατοχή λογαριασμού στην Ελβετία, άλλοι τον παρακάλεσαν να μην τη δημοσιεύσει.
................................................................

Ο κ. Βαξεβάνης παραχωρεί συνέντευξη στην ίδια εφημερίδα λέγοντας ότι η Ελλάδα κυβερνάται από μία «διεφθαρμένη κλίκα» πολιτικών, επιχειρηματιών και δημοσιογράφων. Κάνει λόγο για κρίση δημοκρατίας με τη λογοκρισία του Τύπου στο επίκεντρό της. Σε ό,τι αφορά τα ΜΜΕ σχολιάζει ότι τα ξένα μέσα ενημέρωσης, τα οποία και προέβαλαν πολύ την υπόθεσή του, έχουν αναλάβει πάλι το ρόλο ενημέρωσης των Ελλήνων πολιτών που είχαν και κατά την περίοδο της επταετίας.


Αυτός ο ατσάλινος τοίχος της  «διεφθαρμένης κλίκας» πολιτικών, επιχειρηματιών και δημοσιογράφων ....... ΘΑ ΑΝΑΓΚΑΣΘΕΊ ΝΑ ΠΈΣΕΙ.

Μέχρι τώρα ο Ιωαννίδης και οι πρώην του, αυτό το σύστημα της μαφίας και της αναξιοκρατίας,ΤΟ  κρατούσαν και δεν άφηναν να πέσει κανένας ,ΠΟΥ ΗΤΑΝ της ρεμούλας,της απάτης ,της εκμηδένισης του αθλητισμού.
Μόνο που ήρθε η ώρα γι αυτά τ αποβράσματα!
Όχι βέβαια γιατί θ αλλάξουν νοοτροπία και αντίληψη της εξουσίας.
Οι άνθρωποι του υπονόμου δεν αλλάζουν.
Απλώς  πρέπει να πούμε ένα ευχαριστώ στην τροικα που θα πετάξει ότι με τόση απάτη κρατούσαν .
Ήρθε  η ώρα σου κ Ζαννιά !
Η απάντηση που έδωσες του Ιωαννίδη γι α ν  ΑΠΑΝΤΗΣΗ στην Σακοράφα δεν λέει τίποτα σ αυτά που ΤΟΝ ερώτησε.
Περίμενε!!!
ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ

Γεωργιάδης Αντώνης

Friday, November 2, 2012

ΓΙΑ ΠΟΣΟ ΑΚΟΜΗ ΘΑ ΑΝΕΧΕΣΤΕ ΤΗΝ *ΔΙΑΥΓΗ* ΚΟΡΟΙΔΙΑ ΤΗΣ ΕΦΟΑ

ΑΠΟΔΟΧΗ ΕΠΙΧΟΡΗΓΗΣΗΣ Ε.Ο.Ε.
http://et.diavgeia.gov.gr/f/efoa/ada/%CE%924%CE%98%CE%9F469%CE%97%CE%993-%CE%A59%CE%A3

ΘΕΜΑ 1ο
- Αποδοχή επιχορήγησης.
Κατόπιν διαλογικής συζήτησης ομόφωνα το Δ.Σ. προέβη στην αποδοχή
επιχορήγησης από τη Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή, ποσού &#8364 12.000,00
(δέκα χιλιάδων ευρώ) , για Ολυμπιακή Προετοιμασία έτους 2012.

Μετά από τόσο διαλογική συζήτηση, οι γνωστοί ανίκανοι της ΕΦΟΑ σε απαρτεία, έστειλαν το παραπάνω κείμενο στο Διαύγεια!
Ερωτήσεις:
1. Και που το έστειλαν στο Διαύγεια ...τι έγινε;
2. Έλεγξε κανείς το ποσόν;
3. Ποιό είναι το σωστό...το 12.000,00 αριθμητικά, η το (δέκα χιλιάδες ευρώ) ολογράφως;
4. Έλεγξε κυρίως κανείς που πήγαν... τα όποια χρήματα;
5. Για ποιά Ολυμπιακή Προετοιμασία δόθηκε το ποσό, τρείς μήνες πριν τους Ολυμπιακούς αγώνες, όταν το ελληνικό τένις δεν είχε κανέναν εκπρόσωπο σε αυτούς;
6. Γνωρίζετε πόσοι έλληνες και ελληνίδες σταμάτησαν το τένις γιατί δεν έχουν στήριξη;
7. Μήπως δόθηκαν στον λαμπαδηδρόμο της ΕΦΟΑ;
8. Θα μάθουμε ποτέ;

Όπως καταλαβαίνετε αγαπητοί φίλοι του τένις, το παραπάνω είναι μόνο ένα μικρό παράδειγμα. Μάλιστα την επιχορήγηση την πήραν τον Μάϊο του 2012 και την ανάρτηση την έκαναν 4 μήνες μετά...!
Αν κάνετε τον κόπο να διαβάσετε ένα προς ένα (δεν είναι και πολλά άλλοστε)...τα αναρτημένα στο Διαύγεια κείμενα της ΕΦΟΑ,εκτός από δεκάδες ερωτήματα που θα σας δημιουργηθούν, θα βοηθηθείτε αρκετά, ώστε να καταλάβετε (και εσείς που παραπλανηθήκατε), ποιοί είναι αυτοί που διαχειρίζονται τα χρήματά μας και με τι άθλιο τρόπο, κοροϊδεύουν τους πάντες!

Δείτε ακόμη:
Τακτοποίηση Ε.Φ.Ο.Α. προς Εθνικό Κτηματολόγιο
http://et.diavgeia.gov.gr/f/efoa/ada/4%CE%9158469%CE%97%CE%993-%CE%A0%CE%99%CE%95

Ερωτήσεις:
1. Από πότε η ΕΦΟΑ διαθέτει ακίνητο και μάλιστα το δηλώνει σαν έδρα της;
2. Γιατί ενοικιάζουν πίσω από το νεκροταφείο;
3. Γιατί τόσα χρόνια η ΕΦΟΑ δεν στεγάζεται στο φυσικό της περιβάλλον;

Δείτε ακόμη:
Χορηγία Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου
http://et.diavgeia.gov.gr/f/efoa/ada/4%CE%9158469%CE%97%CE%993-6%CE%9D%CE%A6

Ερωτήσεις:
1. Είναι δυνατόν το ΤΤ να χορηγεί την Γ.Σ. της ΕΦΟΑ και όχι τους αθλητές;
2. Είναι δυνατόν 7.000,00 ευρώ από τα 10.000,00 της χορηγίας να πηγαίνουν στην Γ.Σ. της Καβάλας...ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΤΙΔΡΑ ΚΑΝΕΙΣ;
3. Γνωρίζει ο πρόεδρος του ΤΤ που πήγαν τα χρήματα της χορηγίας;

Στα υπόλοιπα αφήνουμε να βάλετε τις δικές σας ερωτήσεις και περιμένουμε κάποτε να ξυπνήσουν αυτοί που πρέπει...διαφορετικά πρέπει να τους ξυπνήσουμε απότομα.
Πρέπει άμμεσα οι εναπομείναντες έντιμοι του χώρου να ζητήσουν τον έλεγχο του κυρίου με τα χρήματα στην Ελβετία και φυσικά να απαιτήσουν το ΠΟΘΕΝ ΑΙΣΧΟΣ του!

Πρόστιμα Κ.Β.Σ.
http://et.diavgeia.gov.gr/f/efoa/ada/4%CE%9158469%CE%97%CE%993-%CE%94%CE%99%CE%9D

ΦΟΥΣΚΩΤΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ
http://et.diavgeia.gov.gr/f/efoa/ada/%CE%924%CE%98%CE%9F469%CE%97%CE%993-%CE%A6%CE%A4%CE%9F


ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΑΚΟΜΗ....

ΚΑΛΗ ΑΝΑΓΝΩΣΗ...ΚΑΛΗ ΧΩΝΕΨΗ...ΚΑΙ ΠΡΟΠΑΝΤΩΣ ΞΥΠΝΗΣΤΕ !!!

Thursday, November 1, 2012

Λαγκάρντ, Μέρκελ, Βενιζέλος, Καπελέρης λένε - «Είναι βουτηγμένοι στην παρανομία όσοι συμπεριλαμβάνονται στην λίστα Λαγκάρντ !»

.......Ο Κώστας Βαξεβάνης υποστήριξε επίσης ότι δεν είναι υπεύθυνος για την ενοχοποίηση που έχει δημιουργηθεί γύρω από τη λίστα, και τόνισε ότι «αυτή δημιουργήθηκε από την τσέπη ενός υπουργού στην κωλότσεπη του άλλου». 
Και όσο για την αναφορά στη λίστα ότι όσοι συμπεριλαμβάνονται σε αυτή είναι βουτηγμένοι στην παρανομία ο δημοσιογράφος είπε ότι «δεν την έχω πει εγώ, την έχει πει η Λαγκάρντ, η Μέρκελ, ο Βενιζέλος, ο Καπελέρης».
http://thebest.gr/news/index/viewStory/157454

Αντί να ερευνηθούν από την Ελληνική πολιτεία οι συμμετέχοντες στην λίστα για το αν υπάρχουν αξιόποινες πράξεις και  ενέργειες αυτοί διώκουν τον δημοσιογράφο που την παρουσίασε υπερασπίζοντας το δημόσιο συμφέρον.

Με την σειρά του ο Ζαννιας και η παρέα του, διώκουν όσους δεν τον ψήφισαν, διχάζοντας την οικογένεια του τένις , προπηλακίζοντας ανθρώπους που προσφέρουν καθημερινά στο ελληνικό τένις όπως ο Τσαρκνιάς ,ο Ρομπογιαννάκης και άλλοι
Άνθρωποι που υπηρετούν το ελληνικό τένις έμπρακτα με αγάπη και ανιδιοτέλεια,   είναι εχθροί του Ζαννιά για μια ψήφο.

Τι έχουν να πουν οι εντιμότατοι φίλοι του Δ.Σ της ΕΦΟΑ?

Διαύγεια και Ζαννιάς


ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ Νο 218
ΤΗΣ 20.08.2012

Παρόντες: κ.κ. Σπύρος Ζαννιάς Πρόεδρος, Κώστας Μακρής Α’ Αντιπρόεδρος,
Παναγιώτης Πανόπουλος Γ’ Αντιπρόεδρος, Γιώργος Καραμάνης Δ’ Αντιπρόεδρος &
Αναπλ. Ταμίας, Δημήτρης Σταματιάδης Γενικός Γραμματέας, Γιάννης Αλεβιζόπουλος
Αναπλ. Γενικός Γραμματέας, Γιώργος Βασίλας Ταμίας, Παναγιώτης Θεοδωρόπουλος
Έφορος Αγωνιστικού, Γιάννης Αθαναηλίδης Αναπλ. Έφορος Αγωνιστικού, Ιωσήφ
Γεωργιάδης Έφορος Υλικού & Προμηθειών.
Απόντες: Γιώργος Αρβανιτίδης B΄ Αντιπρόεδρος, Πέτρος Τσιάρας Αναπλ. Έφορος
Υλικού & Προμηθειών, Κουραμάς Δημήτρης Εντεταλμένος Σύμβουλος Αθλήματος
για τους Μεσογειακούς Αγώνες, Γιάννα Χαλτούπη Εντεταλμένη Σύμβουλος
Περιβάλλοντος Βαγγέλης Θεοδωρόπουλος Εντεταλμένος Σύμβουλος.
ΘΕΜΑ 2ο
- Επικύρωση πρακτικών Δ.Σ. & Εκτελεστικής Επιτροπής – έγκριση δαπανών.
Το Δ.Σ. προέβη στην επικύρωση των πρακτικών Δ.Σ. 30.5.2012 & 8.8.2012
της Εκτελεστικής Επιτροπής 21.6.2012 και στην κατά πλειοψηφία έγκριση δαπανών
- μειοψηφούντος του κ. Θεοδωρόπουλου Παναγιώτη - από 1.5.2012 έως 31.7.2012.
Ο Πρόεδρος Ο Γενικός Γραμματέας
Σπύρος Ζαννιάς Δημήτρης Σταματιάδης

http://et.diavgeia.gov.gr/f/efoa/ada/%CE%924%CE%98%CE%92469%CE%97%CE%993-2%CE%948

Καταλαβαίνετε τις επαναλαμβανόμενες παρανομίες του Ζαννιά?

Δεν τις αναφέρουμε για να μην μας λέει ότι είμαστε κακόπιστοι απέναντι του.
Ο γνωρίζων από διοίκηση ενός απλού συλλόγου καταλαβαίνει σε τι μπο--- λο  έχει φθάσει την ΕΦΟΑ.
Εαν και για να λέμε την αλήθεια εκεί υπάρχει τάξη!

Παν Κοτρότσιος

Το τσουνάμι της λίστας Λαγκάρντ.και του Ελληνικού τένις


Τον αναδρομικό έλεγχο των λογαριασμών του πρώην υπουργού Γ. Βουλγαράκη και της συζύγου του Αικ. Πελέκη ζήτησε η επιτροπή Πόθεν Εσχες της Βουλής, καθώς τα ονόματά τους περιλαμβάνονται στη λίστα Λαγκάρντ.


Έρχεται και η ώρα του δικού μας παιδιού κ Ιωαννίδη?

Και αυτός τα λεφτά του ελληνικού Δημοσίου έστειλε στην τράπεζα του εξωτερικού!
Δεν είναι το επάγγελμα του που τον έκανε πλούσιο!
Όλοι ξέρουμε τι δρομέας έχει γίνει για ν αποφύγει τους πιστωτές του.
Θυμάστε τον μπράβο που πλήρωνε η ΕΦΟΑ για να τον προστατεύσει από το περιβάλλον που έμπλεξε το τένις?
Νομίζει ότι τα ξεχάσαμε ?

Λίτσα σήκω να δεις τον δικό μας τι τον έκανε η απληστία του ,η αφιλία του,η έλληψη σεβασμού στο άθλημα,η έλληψη σεβασμού στους συνεργάτες του..

Τα ονόματα και την γνώση των ανθρώπων του τένις πούλησες κύριε Ζαννιά!
Ήρθε και η ώρα σου.........

Κώστας Αντωνίου