Wednesday, June 20, 2012

Ψέματα...Ψέματα...Ψέματα ...Βουτηγμένος ΜΕΣΑ στο ΨΕΜΑ

Καλά μέσα στο πηγάδι του ψέματος γεννήθηκε αυτός ο Ζαννιάς?
Να μας πει ΚΑΠΟΙΟΣ σε ποιο πρωτάθλημα έδωσε χρήματα?
Να μας πει κάποιος πόσα βγάζει από τα Πανελλαδικά!
Να μας πει κάποιος ποια ξενοδοχεία του πληρώνουν αυτά που μετά από 7 μήνες παρουσιάζει στο αγωνιστικό του πρόγραμμα.
Τα περιλάλητα Διεθνή!!
Βάζει λεφτά η ΕΦΟΑ ?
Οπότε γιατί αυτή η  σπέσιαλ παράσταση προχθές με την φωτογραφία του να παρουσιάζει το πρόγραμμα την εποχή που διανύσαμε το 70% του αγωνιστικού προγράμματος!
Βρε παιδιά φτυστέ τον ΟΤΑΝ βρεθείτε μαζί του 
Να μην  ματιάσουμε την προσωποποίηση του ψέματος!
Γιατί τι θα κάνουμε χωρίς θέατρο του παραλόγου..............

Monday, June 18, 2012

Ο τζιτζιφιογκος του Ελληνικού τένις!!!!!

Δεν τον λέτε αυτόν τον έξυπνο τον Ζαννιά ,ότι το πρόγραμμα δεν το βγάζει ένα ανύπαρκτο ΔΣ .
Πότε έκανε συμβούλιο και βγάζει ανακοίνωση?
Γιατί εάν πήρε απόφαση πριν μήνες το ΔΣ  ΟΠΩΣ ΟΡΙΖΕΙ ο κανονισμός για έγκαιρη ανακοίνωση αγωνιστικού προγράμματος , οι υπεύθυνοι διοικούντες το ξέρουν ότι το είχε ΣΤΟ ΣΥΡΤΆΡΙ ?
Και αυτό το θεατράκι της ανακοίνωσης ποιος του δίδαξε το ρόλο ?γιατί ακόμα και με τόση διδασκαλία ετών δυστυχώς δεν μπορεί να μας πείσει.
Είναι Άσχετος με διοίκηση!!!!!
Και δυστυχώς , κακός διαχειριστής! 

Βγήκε ο γύφτος στο μειντάνι

ΕΦΟΑ: Αγωνιστικό Πρόγραμμα και Σχεδιασμός/ Κανονισμός 2012 PDF Εκτύπωση E-mail
Δευτέρα, 18 Ιούνιος 2012 12:40
          zannias                                    ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Σήμερα 18 Ιουνίου ανακοινώνουμε το υπόλοιπο αγωνιστικό πρόγραμμα μέχρι την 31/12/2012. Είναι αλήθεια ότι η ανακοίνωση του προγράμματος γίνεται με καθυστέρηση και τούτο γιατί έπρεπε να διασφαλιστούν οι πόροι για την υλοποίησή του. Θέλω να ευχαριστήσω όλους όσους μας στηρίζουν οικονομικά σε αυτή τη δύσκολη οικονομική συγκυρία. Αντίθετα στους καιρούς, η προσπάθεια του Δ.Σ. της Ε.Φ.Ο.Α. είναι να υλοποιηθεί ολόκληρο το πρόγραμμα, όπως έγινε και το 2011. Η διοργάνωση 24 διεθνών πρωταθλημάτων είναι γεγονός μοναδικό στην ιστορία της Ομοσπονδίας και εφόσον υλοποιηθούν με επιτυχία θα είναι οδηγός για ακόμη περισσότερες διοργανώσεις το 2013.
Θα ανακοινωθούν οι χορηγοί σε συνέντευξη τύπου, αμέσως μόλις υπογραφούν οι συμβάσεις.



Ο γυρολόγος και το Ελληνικό τένις
Πόσοι μήνες πέρασαν που οι άνθρωποι που αγωνίζονται για το Ελληνικό τένις ζητούν από την ΕΦΟΑ το αγωνιστικό πρόγραμμα του έτους?
Σήμερα μήνα Ιούνιο θυμήθηκε να μας βγάλει μια ανακοίνωση σαν την χήρα στο κρεβάτι να μας κλαφθεί για κάτι που ο έλληνας γονιός δίνει για να παίξει το παιδί του.
Ξυπνήστε!!!!
Αυτός ζει καλά και αφήνει εσάς να τρέχετε ανά την Ελλάδα για τα παιδιά σας και αυτός να γυροφέρνει την εκάστοτε εξουσία για κανένα εργολαβικό έργο ,να ζήσει από τον κόπο σας.
Τώρα θυμήθηκε λόγω επερχόμενων εκλογών να κλάψει την μοίρα του Ελληνικού τένις που το πήγε στα υπόγεια της τρούμπας.
Βρε δεν ντρέπεσαι που βάζεις και την φάτσα σου σου, αντί να κρυφτείς ως ποντίκι στον υπόνομο της γειτονιάς σου!!!!!!!!

Sunday, June 17, 2012

Τ αγορασμένα διδακτορικά θέλουν να κάνουν και διοίκηση........


Είναι η μοίρα αυτού του αθλήματος φαίνεται όποιο κομμάτι και να ακουμπήσεις να τρομάζεις μ αυτό που συναντάς.
Αγορασμένα διδακτορικά έκαναν παράγοντες που κυκλοφορούν στα γήπεδα μας και αποφασίζουν για το άθλημα, διαπαιδαγωγούν τα παιδιά μας.
Τι γίνετε θα ξυπνήσουμε να νοικοκυρευτούμε να βάλουμε βήμα βήμα τις βάσεις του αθλήματος μας ,να αναδεχθούν άνθρωποι με γνώση και μεράκι που να θέλουν με την αξία τους να βοηθήσουν να πάμε μπροστά!
Απλά πράγματα θέλει ο αθλητισμός.
Σεβασμό, αγάπη γι αυτό που κάνεις ,οργάνωση.
Ανθρώπους που πουλάν την συνείδηση τους για ένα τίτλο σπουδών  τι να τους κάνουμε!!!!!!!
Μας φθάνει ο επικεφαλής
Γεμίσαμε αναξιοπρεπείς κι τυχάρπαστους που είδαν το άθλημα και ήρθαν να το αλώσουν για να γίνουν κάποιοι…..


Sunday, June 10, 2012

ΟΥΑΙ ΥΜΙΝ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΣ ΚΑΙ ΦΑΡΙΣΑΙΟΙ……….


Φαρισαϊσμός, κατά Μπαμπινιώτη……η υποκριτική συμπεριφορά.
 Την Δευτέρα, 4 Ιουνίου…..του  Αγίου Πνεύματος, η Λίτσα ταξίδευσε. 
Την επόμενη μέρα, Τρίτη 5 Ιουνίου, δικαζότανε, μετά από    μήνυση του Ζαννιά για συκοφαντική δυσφήμιση. 
Αν είναι δυνατόν……..να συκοφαντείς, αυτό το καλόπαιδο!!! 
Την ίδια μέρα, Τρίτη 5 Ιουνίου, ο Ζαννιάς  εκφράζει τα θερμά του «συλλυπητήρια» στην Οικογένεια της Απελθούσης.
Λυπάσαι…..για πιο πράγμα;……..μήπως γιατί δεν πρόλαβες να την δικάσεις;

Υποκριτή. Το ενδεχόμενο να συνετέλεσες στο «ταξίδι της»…..σου έχει περάσει ποτέ από το μυαλό;
 Η υποκρισία και ο φαρισαϊσμός σε όλο τους το μεγαλείο.                                                                                         

Thursday, June 7, 2012

Ποιός είναι αυτός ο Παπαδημητρίου που πληρώνεται από την ΕΦΟΑ?


ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ-ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΤΗ ΣΤ ΕΝΩΣΗ

  • Στις 31-3-2012 συνεδρίασε το Δ.Σ. της Στ Ένωσης και αποφάσισε την ανάθεση της διεξαγωγής του 6ου Πανελλαδικού Πρωταθλήματος Juniors στους Ομίλους της Πάτρας. Ακολούθησε ένσταση του Ο.Α. Καλαμάτας προς την ΕΦΟΑ κατά της παραπάνω απόφασης με την αιτιολογία της μη σύννομης διαδικασίας. Στις 21-5-2012 μας γνωστοποιήθηκε η γνωμοδότηση του νομικού συμβούλου της ΕΦΟΑ κ. Παπαδημητρίου, σύμφωνα με την οποία η απόφαση του Δ.Σ. κρίνεται απολύτως σύννομη.

    Μετά από την γνωμοδότηση το Δ.Σ. της Ένωσης έστειλε στην ΕΦΟΑ και τον Πρόεδρο της κ. Ζαννιά την παρακάτω επιστολή:

    Εν όψει του Δ.Σ. της Ε.Φ.Ο.Α. Στις 30-5-2012, όπου ένα από τα θέματα της συνεδρίασης είναι και η ένσταση του Ο.Α. Καλαμάτας κατά της διεξαγωγής του 6ου Πανελλαδικού Πρωταθλήματος Juniors στην Πάτρα, σας ενημερώνουμε ότι:
    1. Μετά τη γνωμάτευση του Νομικού Συμβούλου της Ε.Φ.Ο.Α. κ. Παπαδημητρίου για το σύννομο της απόφασης του Δ.Σ. της Στ Ένωσης να ανατεθεί το 6ο Πανελλαδικό Πρωτάθλημα Juniors στους Ομίλους της Πάτρας, θεωρούμε ότι πρέπει άμεσα να ανακοινωθεί από την Ε.Φ.Ο.Α. η παραπάνω ανάθεση
    2. Η συντριπτική πλειοψηφία των Ομίλων της Στ Ένωσης (όπως αυτό αποδεικνύεται από τα επισυναπτόμενα έγγραφα), θεωρεί ότι δεν είναι δυνατόν να αμφισβητούνται ή να ακυρώνονται νόμιμες αποφάσεις του Δ.Σ. της Ένωσης και απαιτεί τη διεξαγωγή του 6ου Πανελλαδικού Πρωταθλήματος Juniors στην Πάτρα.

    Τέλος επισημαίνουμε ότι 19 από τους 21 Ομίλους της Στ Ένωσης με ενυπόγραφη επιστολή τους υποστηρίζουν την απόφαση της 31-3-2012 του Δ.Σ. της Ένωσης.
  • Για το Δ.Σ.
    Ο Πρόεδρος

    Λουκάτος Λουκάς
Όποτε ο κοντός θέλει ν αποφύγει ευθύνες ,βάζει τον Παπαδημητριου ,τώρα υιός? να περνάει τα θέματα του κοντού χωρίς να έχει ευθύνες!
Αυτά όμως ήταν για τα πρώτα χρόνια ....
 Όταν ο Ζαννιάς έκανε την αμόλυντη περιστέρα!
Τώρα ΟΛΟΙ ξέρουμε τι νούμερο είναι.
Ας αφήσει ήσυχο τον Παπαδημητρίου και το σόι του όλο.
 ΕΑΝ είναι άνδρας ,ας πάρει θέση ΜΟΝΟΣ του.
 Δικηγορίσκος που τους πληρώνει  το τεννις δεν χρειαζόμαστε.
Χρειαζόμαστε ΑΝΔΡΕΣ που φοράν  παντελόνια !
Εσείς φοράτε κ Ζαννιά?

Tuesday, June 5, 2012

Θερμά Συλλυπητήρια



PDF Εκτύπωση E-mail
Τρίτη, 05 Ιούνιος 2012 12:30
Ο Πρόεδρος κ. Σπύρος Ζαννιάς
και τα μέλη του Δ.Σ της Ε,Φ.Ο.Α
εκφράζουν τα θερμά τους συλλυπητήρια
στην Οικογένεια της Aπελθούσης
Ευαγγελίας Σαρατζίδου.

Το Δ.Σ της Ε.Φ.Ο.Α αποφάσισε,
αντί στεφάνου να καταθέσει στην μνήμη της 100 €
υπέρ του μη κερδοσκοπικού  Σωματείου
«Παιδικά Χωρία SOS Ελλάδος»