Sunday, January 22, 2012

Αθλητές .τρέξτε..ο πρόεδρος ΕΦΕΡΕ χορηγό!!!!!!!

ΧΟΡΗΓΙΑ WILSON ΓΙΑ ΤΟ 2012 PDF Εκτύπωση E-mail
Κυριακή, 22 Ιανουάριος 2012 17:40

Μήπως είναι αργά να παραμυθιαζόμαστε .
Τα ίδια έκανε με το Ωνάσειο.




Εάν δείτε τον απολογισμό, όλες αυτές οι εταιρείες έχουν τιμολόγια που πληρώσαμε.
Για να μην αναφέρουμε και άλλα.



Σύνδρομο καταξίωσης με ξένα κόλλυβα .....

...................... Μόνο όλοι μαζί μπορούμε να αντιμετωπίσουμε τα προβλήματα σε αυτή τη δύσκολη συγκυρία που περνά η χώρα η οποία έχει αντίκτυπο και στον ελληνικό αθλητισμό . Ευχαριστώ τέλος, το τοπικό σωματείο «Γ.Ε Πρέβεζα» και τον πρόεδρο του, κ. Παππά για την άψογη φιλοξενία τους».

Στη γενική συνέλευση παρέστησαν: ο βουλευτής Πρέβεζας, κ. Τσουμάνης, ο Αντιπεριφερειάρχης Πρέβεζας, κ. Ιωάννου, ο Δήμαρχος της πόλης, κ. Μπαϊλης και ο Πρόεδρος του Εμπορικού Επιμελητηρίου, Κ. Γιαμάς.

------------

Κάποιος πρέπει να πει στον Ζαννιά ότι δεν πρέπει να μας θυμάται ΜΟΝΟ τώρα που ήρθε η εποχή για τα κόλλυβα..... (άκου όλοι μαζί,τι υποκρισία )

Δεν θυμάμαι να μας κάλεσε στις εποχές ,του προ 2004!

Τότε που έτρωγε με τα χρυσά κουτάλια...

Αυτή την δυστυχία του αθλήματος, μας την έφερε γιατί δεν εκμεταλλεύθηκε εκείνες τις περιόδους.

Άλλωστε ενώ ήταν διοίκηση στο Ολυμπιακό Στάδιο δεν αξιώθηκε να έχει ούτε ΈΝΑ γήπεδο για το άθλημα του.

Σκεφθήκατε ΠΩΣ ο Κουρής ήταν ΕΚΕΙ ΜΕΣΑ?

ΟΧΙ βέβαια γιατί τούρθε να γίνει επιχειρηματίας μαθαίνοντας τένις στον κόσμο.

Μπορούμε να δούμε αυτή την εταιρεία ποιους είχε εταίρους.

Και τι φέσι άφησε φεύγοντας.

Δεν αναφέρω το ποσό γιατί θα καταλάβετε ότι δεν αφήνεις ευκαιρίες να χάσεις από τα χέρια σου τόσα λεφτά όταν παίρνεις προμήθειες από ασήμαντες συναλλαγές......

Και να μην ξεχάσω.

Στην επαρχία όταν πας έχεις ΕΝΑ αβαντάζ.

Εάν καλέσεις, σου έρχεται όλο το βουλευτικό τσουνάμι, δήμαρχοι, αντιδήμαρχοι και παπάδες.

ΑΡΑ αυτός ο θαυμασμός είναι περιττός.

Που δυστυχώς κάθε χρόνο το αναφέρει ως επιτυχία....

Γ.Α





Friday, January 20, 2012

Ε.Φ.Ο.Α. BEACH,

Νομίζω πλέον ότι η Ελληνική Φίλαθλη Ομοσπονδία Αντισφαίρισης – Παραλία είναι η ονομασία που της ταιριάζει απόλυτα, μετά και την τελευταία ανάρτηση στην ιστοσελίδα της για Beach Tennis Masters Cup. Μετά την «ενημερωτικότατη» εμφάνιση που έχει η ιστοσελίδα της Ε.Φ.Ο.Α. τον τελευταίο καιρό με τις μοναδικές και πολυάριθμες καταχωρήσεις για το Play & Stay στα 10s και τις «κοσμογονικές» αλλαγές στους κανονισμούς για τα 10άρια, όπου οι κανονικές μπάλες γίνονται έγχρωμες και τον εμπεριστατωμένο διάλογο που έχει ανοιχτεί εδώ και δύο χρόνια για την αλλαγή του συστήματος διεξαγωγής των πρωταθλημάτων Juniors, έφτασε πλέον η μεγάλη ώρα η Ε.Φ.Ο.Α. να ασχοληθεί και με αθλήματα παραλίας, και μάλιστα επιπέδου Masters. Ποιος άραγε θα ασχοληθεί επιτέλους με το κατεξοχήν τένις, τους αθλητές και τις αθλήτριές του; Ποιος διαχειρίζεται τελικά αυτή την ιστοσελίδα και την έχει καταντήσει κίτρινο τύπο άλλων εποχών; Εδώ η πρωταθλήτριά μας, Λένα Δανιηλίδου, έπαιζε στο Australian Open, ο μικρός Καλοβελώνης σε κορυφαία πρωταθλήματα Juniors στο εξωτερικό, η ομάδα Federation σε λίγες μέρες θα αγωνισθεί χωρίς να γνωρίζουμε τη σύνθεσή της, ενωσιακά πρωταθλήματα ανοίγουν τη νέα αγωνιστική χρονιά, ο αγωνιστικός σχεδιασμός του 2012 είναι ακόμα μετέωρος και η Τεχνική Διεύθυνση και ο Πρόεδρος ασχολούνται με ενδιαφέροντα παραλίας!!! Βέβαια, όλοι αυτοί τόσο ξέρουν και τόσο πράττουν, αφού το άθλημα του τένις επιδερμικά το έχουν γνωρίσει και συνεχίζουν να αδυνατούν να το γνωρίσουν, αφού το τένις τους ενδιαφέρει για «ίδιον όφελος». Σαν δεν ντρέπεστε για την κατάντια που έχετε οδηγήσει το τένις στην Ελλάδα!!! Σύλλογοι, παράγοντες, αθλητές και αθλήτριες, άνθρωποι του τένις, τι λέτε;;;

ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ ΑΝΤΙΣΦΑΙΡΟΠΟΥΛΟΣ

Thursday, January 19, 2012

Είμαστε στη χρυσή εποχή του τένις - Ο Ζαννιάς σε ποια εποχή είναι?

Είμαστε στη χρυσή εποχή του τένις
18.01.12 Image Ο αντικαταστάτης του Άνταμ Χέλφαντ στο τιμόνι της ATP, Μπραντ Ντρούιτ μίλησε στους εκπροσώπους του Τύπου σε συνέντευξη στη Μελβούρνη και δήλωσε ότι διανύουμε την καλύτερη εποχή του τένις ever ενώ τόνισε ότι θα ακούσει τα παράπονα των παικτών και τα θέματα που έχουν προκύψει.

Το νέο αφεντικό του επαγγελματικού ανδρικού τένις, παρουσιάστηκε και επίσημα στα τενιστικά μέσα μιλώντας για την υπάρχουσα κατάσταση στο άθλημα και τα μελλοντικά του σχέδια.

"Πραγματικά, αυτή η φουρνιά των τενιστών, είναι κάτι το ξεχωριστό. Νιώθω πολύ τυχερός που αναλαμβάνω αυτή τη δουλειά έχοντας ένα τόσο δυνατό και ποιοτικό γκρουπ τενιστών. Δεν μπορώ να θυμηθώ πότε ξανά το άθλημα είχε τόσο σπουδαίους τενίστες την ίδια χρονική περίοδο. Έχουμε τενίστες όμως ο Ρότζερ Φέντερερ, ο Ράφα Ναδάλ καθώς και οι Νόβακ Τζόκοβιτς, Άντι Μάρει, Τζο Βιλφρίντ Τσονγκά, Γκάελ Μονφίς που μπορούν να γεμίσουν οποιοδήποτε γήπεδο στον κόσμο" τόνισε χαρακτηριστικά ο Αυστραλός παράγοντας.

Ο 53χρονος Ντρούιτ, είναι πρώην τενίστας με 12ετη καριέρα στα courts, έχοντας κατακτήσει δύο ATP World Tour τίτλους με career high το Νο34 της παγκόσμιας κατάταξης. Παράλληλα, σε επίπεδο junior, έχει κατακτήσει δύο φορές το Australian Open.

Τα τελευταία χρόνια ασχολείται ενεργά με το τένις έχοντας κάνει πρόεδρος του συμβουλίου των τενιστών, διευθυντής αγώνων στο Barclays ATP World Tour Finals και πρόεδρος στο ATP International Group, γνωρίζοντας καλά τον χώρο του αθλήματος.

"Νιώθω σίγουρος για τον νέο μου ρόλο. Ξέρω τις λεπτομέρειες της δουλειάς και ξέρω ότι δεν είναι εύκολο. Υπάρχουν μεγάλες ευθύνες ενώ ο οργανισμός είναι πολύ μεγάλος και περιλαμβάνει τα τουρνουά και κυρίως τους ίδιους τους τενίστες. Υπάρχουν θέματα που πρέπει να λυθούν. Εγώ είμαι εδώ για να ακούσω τα αιτήματα των παικτών".

Ο Ντρούιτ, αφού έχει επιτευχθεί η μείωση του καλεντάρι της ATP κατά μια εβδομάδα φέτος και κατά δύο του χρόνου, έχει βάλει στόχο την αύξηση του συνολικού prize money μέσα στη χρονιά κατά 20% τα επόμενα τρία χρόνια.
"Δεν υπάρχει λόγος να μην πιστεύω ότι η επιτυχία του αθλήματος θα συνεχιστεί και τα επόμενα χρόνια" είπε ολοκληρώνοντας ο νέος CEO της ATP.
http://tennis24.gr/content/view/9831/84/lang,el/

Tuesday, January 17, 2012

Δεν φταίμε εμείς που είναι ανίκανος για δημιουργική διοίκηση

Θαθελα να είμαι σε μια γωνία και να βλέπω τον Ζαννιά πως θα κοιτά τον Γ.Καρρά τον πρόεδρο της κωπηλασίας !
Το φαρμάκι της ψυχής του θα πέφτει στο τιτάνιο και θ α κάνει τρύπα!
Καλό θα είναι ν ακούει την αντιπολίτευση και να εφαρμόσει ένα αναπτυξιακό πρόγραμμα ΟΠΩΣ εφάρμοσε μια μικρότερη Ομοσπονδία με ένα ΟΧΙ τόσο δυνατό άθλημα ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΤΕΝΙΣ -ώρα τουρνουά καλή ώρα τώρα στο Australian OPEN - όπου βλέπεις ποιο άθλημα διοικεί( το ξέρει ?)
Τουλάχιστον τα παιδιά μας θα ωφεληθούν από την αντιγραφή.
ΤΤ

Ο τίτλος είναι μάλλον άστοχος...

Blogger TEN said...

Ο τίτλος είναι μάλλον άστοχος...

Τα παχύδερμα δεν παθαίνουν ποτέ εγκεφαλικό...συνήθως σε αυτό οδηγούνται οι ευαίσθητοι άνθρωποι.

Πότε βράβευσε η ΕΦΟΑ κάποιον Έλληνα τενίστα η τενίστρια και δεν το γνωρίζουμε...η μήπως ποτέ αυτό το άθλημα δεν είχε αθλητές η αθλήτριες με σημαντικές διεθνείς διακρίσεις, κατά την διάρκεια της καταστροφικής θητείας του παχύδερμου;

Φυσικά και είχε...μόνο που το γελοίο υποκείμενο της ΕΦΟΑ δεν είχε ποτέ την παραμικρή συμμετοχή σε αυτές...και αυτοί που διακρίθηκαν δεν ήταν συγγενικά του πρόσωπα...
συνεπώς δεν είχε κανένα λόγο να μπει σε τέτοια διαδικασία.

Το πλέον τραγικό όμως στην ιστορία του ελληνικού τένις της τελευταίας δεκαετίας και βάλε...είναι ότι αυτός ο γελοίος έχει καταφέρει να πλαισιώνεται από αφελείς, άσχετους και καιροσκόπους μέχρι παντελώς ηλίθιους...και αυτό είναι πραγματικά κατόρθωμα!

Μην περιμένετε λοιπόν να αλλάξει κάτι όσο η βλακεία πρυτανεύει.

January 17, 2012 12:56 PM

Η ώρα που ο Ζαννιάς παθαίνει εγκεφαλικό........

Η ώρα των κορυφαίων

Την Τετάρτη η γιορτή της Κωπηλασίας

Την ετήσια τελετή βράβευσης των κορυφαίων αθλητών της κωπηλασίας για το 2011 καθώς και την κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας πραγματοποιεί η ΕΚΟΦΝΣ το απόγευμα της Τετάρτης 18 Ιανουαρίου (στις 19:00) στο Αμφιθέατρο του Μεγάρου της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής.

Μετά από μια χρονιά γεμάτη διακρίσεις αλλά και Ολυμπιακές προκρίσεις η Κωπηλατική Ομοσπονδία θα τιμήσει συνολικά 36 αθλητές κι αθλήτριες που ανέβηκαν στο βάθρο των διεθνών διοργανώσεων καθώς και τον πρωταθλητή και πολυνίκη σύλλογο του 2011 Ναυτικό Όμιλο Ιωαννίνων.

Παράλληλα όπως έχει καθιερωθεί τα τελευταία χρόνια θα πραγματοποιηθούν και 8 τιμητικές βραβεύσεις σε πρόσωπα και φορείς που με το έργο τους προσφέρουν στην ανάπτυξη της Ελληνικής Κωπηλασίας.

Πιο συγκεκριμένα θα τιμηθούν ο Γενικός Γραμματέας Αθλητισμού κ. Πάνος Μπιτσαξής , ο τεχνικός σύμβουλος της ΕΚΟΦΝΣ Τζιάνι Ποστιλιόνε και οι ομοσπονδιακοί προπονητές Σάκης Αθανασιάδης, Χρόνης Βλασταρίδης , Απόστολος Παλαιοπάνος, Κώστας Κοντομανώλής .

Για την προσφορά του, μέσω της χορηγικής υποστήριξης που προσφέρει στο Ολυμπιακό πλήρωμα της δικώπου άνευ των αδελφών Νίκου και Απόστολου Γκουντούλα και την υποστήριξή του στο άθλημα της κωπηλασίας θα τιμηθεί το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο .

Τέλος ο σωματειακός προπονητής που θα βραβευτεί για την πολύτιμη συνδρομή του στην ανάπτυξη του αθλήματος είναι ο τεχνικός του ΝΟ Ιωαννίνων Ευθύμιος Βλάχος.

Το παρουσιάζω για να μην κλαίει στις Γενικές Συνελεύσεις ότι τον κυνηγάει το blog .

Ας έκανε το 1/3 αυτών που διαβάζετε και δεν θ ασχολιόταν κανείς μαζί του.

Δυστυχώς όμως έκανε 2λεπτο απολογισμό..........και έκλαιγε σαν την χήρα .....για την οικονομική κατάσταση της χώρας μας.

Δεν μας φθάνει ο πόνος μας που τ ακουμπάμε στο άθλημα που ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΔΙΟΙΚΕΙ, μας δουλεύει και από πάνω.

Να το χαρακτηρίσω?