Wednesday, December 14, 2011

Ίσως ήμουν σκληρός στο κείμενο της 12-12-11...

Επανέρχομαι.....
Όταν όμως έχουμε να τιμήσουμε Παγκόσμιους Πρωταθλητές στο κολύμπι και στο Πόλο δεν είναι τραγικό να μιλάμε για παρουσίες στα jounior?
Εάν δεν δίναμε κ--o, ούτε στον ύπνο τους το ΠΣΑΤ δεν θα θυμόταν τ άθλημα μας.
Τα παιδιά κάνουν τον ΑΓΏΝΑ τους όχι ΜΟΝΟ ΤΩΡΑ αλλά εδώ και χρόνια.
Το θέμα είναι εκτός από κολουτούμπες σε κάθε ανερχόμενο που κάνει ο Ζαννιάς για τον εαυτό του, δεν είναι καλύτερα να ετοιμάζει προϋποθέσεις για τα παιδιά του αθλήματος του?
Όπως μας δείχνει ο δρόμος των άλλων αθλημάτων ΜΠΟΡΕΙ και ο Ελληνας τενίστας να γίνει ένα όνομα που θα τιμά την χώρα,τ άθλημα ,τον εαυτό του.
Σύλλογοι ξυπνήστε!!
Λυπηθείτε τους αθλητές σας

Παντελής Α

Tuesday, December 13, 2011

ΒΡΑΒΕΥΣΕΙΣ !

Συγχαρητήρια στο Μάρκο και την Μαρία, για την βράβευσή τους από τον Πανελλήνιο Σύνδεσμο Αθλητικών Συντακτών, για τις επιτυχίες τους το 2011. Μπράβο παιδιά. Όλος ο τενιστικός κόσμος παρακολουθεί την προσπάθειά σας, και σας εύχεται πρώτα απ’ όλα υγεία, και την επόμενη χρονιά ακόμα καλύτερα, ακόμα πιο ψηλά.

Και όλα αυτά με την Ομοσπονδία α π ο ύ σ α. ….μόνο με τις αγωνίες, τον κόπο και τις οικονομικές θυσίες των οικογενειών τους, όπως άλλωστε συμβαίνει, με όλους τους αθλητές του τένις στην Ελλάδα.

Θα βγεί βέβαια, ο Ζαννιάς και θα πει πάλι τα ψέματά του, ότι τάχα η ομοσπονδία βοηθάει τις προσπάθειες των παιδιών….. με την προσφιλή του έκφραση…. «με την υποστήριξη της ΕΦΟΑ». Και θα εννοεί, τα πέντε-δέκα εισιτήρια που τους πληρώνει τον χρόνο. Πόσο μπορεί να κάνουν τα δέκα εισιτήρια; Να κάνουν 5.000ευρώ; Αν νομίζεις Σπυράκο, ότι με 5.000 ευρώ φτιάχνεις πρωταθλητές ,….είσαι πολύ γελασμένος, ή μάλλον μακριά νυχτωμένος.

Εκείνο που είναι εξωφρενικό και απαράδεκτο, είναι, ότι μια υποχρέωση που πηγάζει από το καταστατικό της ομοσπονδίας, ο πρόεδρός της να την παρουσιάζει σαν παροχή.

Άρθρο 2

Σκοπός της Ε.Φ.Ο.Α. είναι η καλλιέργεια, η οργάνωση, η διάδοση και η ανάπτυξη των αθλημάτων της Αντισφαίρισης και της Τοιχοσφαίρισης.

Η επίτευξη του σκοπού αυτού επιδιώκεται ενδεικτικά με :α…β….

ε. Τη συμμετοχή Εθνικών Ομάδων ή επίλεκτων αθλητών σε διεθνείς αγώνες

Υποχρέωσή σας, λοιπόν κ. Ζαννιά,…..και για τόσα άλλα, για τα οποία δεν έχετε κάνει τίποτα, βάσει του καταστατικού της Ομοσπονδίας. Έχουμε φτάσει στο σημείο, να νοιώθουμε υποχρεωμένοι και να πρέπει να ευχαριστούμε για τα α υ τ ο ν ό η τ α. Να δεις πως το λέει ο ποιητής….. «Το έθνος να λυπάστε….. που έχει τ’ αυτονόητα παντοτινό του στόχο και ένα κοινοβούλιο που ρέπει προς το…..Σόχο.». Στη θέση «ένα κοινοβούλιο» εσείς βάλτε «μια ομοσπονδία»…….εξάλλου…..καθ’ εικόνα και ομοίωση.

Υ.Γ. Όποιος αναγνώστης γνωρίζει την διαδικασία αυτών των βραβεύσεων, ας μας ενημερώσει μέσω των σχολίων……..γιατί, αν υποψιαστώ, που λέει κι’ ο Λαζόπουλος, ότι τις εισηγήσεις τις κάνει η ομοσπονδία……τότε, θα καταλάβω, γιατί ο Γεμουχίδης παίζοντας στο τελικό του Orange Bowl, ξεκινώντας μάλιστα από τα προκριματικά, δεν προτάθηκε για βράβευση πριν λίγα χρόνια, και γιατί πέρυσι η Παπαμιχαήλ 17 χρονών και Νο 527 στο κόσμο(φέτος Νο367), είχε την ίδια τύχη.

Ο ΑΝΤΙ-σφαιριστής

Monday, December 12, 2011

Βράβευση των καλυτέρων αθλητών πριν λίγο στην τηλεόραση

Και φυσικά το τένις πουθενά!!
Δεν πιστεύω ότι δεν έχουμε αθλητές που αν τους δινόταν οι προϋποθέσεις δεν θα έφθαναν σε υψηλό επίπεδο.
ΜΟΝΌ που η ΕΦΟΑ αδιαφορεί για τους αθλητές της.
Η οργάνωση γι αυτήν φθάνει σε κανένα μπουζουξίδικο σε διάφορους που θα δώσουν την ψήφο τους στις Γενικές Συνελεύσεις.
Στην τηλεόραση δεν τον είδα να πουλάει το ύψος τους .
Αναρωτιέμαι τι θα σκεφτόταν.

Παντελής Α

Sunday, December 11, 2011

ΛΑΜΟΓΙΕΣ ..........

«-Μπαμπά, τι είναι το λαμόγιο;»….με ρώτησε η μικρή μου κόρη.

«–Που τ άκουσες αυτό;»…ρώτησα με περιέργεια.

«-Στην προπόνηση του τένις, κάποιος είπε….τα λαμόγια της ΕΦΟΑ.»

«-Δηλαδή, ξέρεις τι είναι η ΕΦΟΑ και δεν ξέρεις τι είναι το λαμόγιο;»

«-ΕΦΟΑ…είναι κάτι με το τένις, το λαμόγιο τι είναι;» ….επέμενε.

«-Λαμόγιο λέμε……αυτόν που κάνει λαμογιές », νομίζοντας ότι το θέμα θα τελείωνε εκεί.

«- Και λαμογιές, τι είναι;»

«-Θα σου πω ένα παράδειγμα, και μπορεί να καταλάβεις. Βλέπεις κάποιον να βοηθάει μια γριούλα να περάσει από το ένα πεζοδρόμιο στο άλλο, και….»

«–Μα αυτό είναι καλό, είναι μια καλή πράξη…»,με διέκοψε χαρούμενη.

«-Σωστά, έχεις δίκιο», συνέχισα …. «αλλά αν μάθαινες ότι την ώρα που βοηθούσε τη γριούλα να περάσει το δρόμο, της πήρε το πορτοφόλι, τι θ’ έλεγες»;

«-Κατάλαβα», μου είπε η μικρή, φεύγοντας συνοφρυωμένη με το βλέμμα χαμηλά.

Η μικρή κατάλαβε…….οι μεγάλοι γιατί δεν καταλαβαίνουν;

Την τελευταία λαμογιά του Ζαννιά την μάθατε;

Απόφαση της Γ।Σ। της Ομοσπονδίας, στα Χανιά το 2007, για τροποποίηση του καταστατικού, υποβάλλεται προς έγκριση.

Τι έγινε από τότε μέχρι την έγκριση του στις αρχές του Ιανουαρίου του 2011;

Ακούσατε κάτι στις Γενικές Συνελεύσεις αλλά και στα πηγαδάκια του Ζανιά, γύρω από αυτό το θέμα ,3 και μισό περίπου ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ ;

Το Γενάρη του 2011 το Πρωτοδικείο μας παραδίδει το τροποποιημένο καταστατικό, το οποίο από εκείνη τη στιγμή αντικαθιστά το παλιό.

Σε λίγες μέρες θα έχουμε Γενάρη του 2012. Ένα χρόνο τώρα, κανείς δεν γνωρίζει την ύπαρξη του νέου καταστατικού, κανείς όμιλος δεν έχει πάρει στα χέρια του αντίγραφο, ενώ στο διαδίκτυο στην ιστοσελίδα της ΕΦΟΑ, φιγουράρει το παλιό καταστατικό με ημερομηνία Φλεβάρης του 2005.

Τι λαμογιά έχει κάνει πάλι ο «μεγάλος»;

Γιατί εδώ και ένα χρόνο, έχει κρύψει την ύπαρξη του νέου καταστατικού;

Βάσει ποιού καταστατικού λειτούργησε η ομοσπονδία τον τελευταίο χρόνο;

Με το παλιό, παρανομώντας, ή με το καινούργιο, που δεν το γνώριζε κανείς;

Η μικρή κατάλαβε,…με εσάς τους μεγάλους που απαρτίζετε το Δ.Σ. του Ζαννιά τι θα γίνει;

Υποτίθεται, ότι εσείς του Δ।Σ। υπηρετείτε το τένις,…… και δεν καταλαβαίνετε ότι συμμετέχετε στις παρανομίες ενός ατόμου. Απορίας άξιον,…. δίνετε κάλυψη σ’ αυτές, εν γνώσει σας, ή όλα γίνονται ερήμην σας;

Και αν μεν, συμβαίνει το δεύτερο…..λίγο το κακό, το πολύ-πολύ να σας πουν αφελείς και βλάκες , αν όμως γνωρίζετε τις παρανομίες του Ζαννιά και συνεχίζετε να τον στηρίζετε και να τον καλύπτετε, τότε είστε και εσείς συνεργοί, και όταν έρθει το πλήρωμα του χρόνου, θα καθίσετε μαζί στο ίδιο το σκαμνί.

Μόνο, τότε, να μην μυξοκλαίτε, γιατί μπορεί να βρεθεί κανένας δικαστής και να σας πει:

Καλά…..εδώ κατάλαβε η μικρή, εσείς δεν καταλάβατε;

Π.Αντωνίου

O ΚΗΠΟΣ ΤΟΥ ΚΟΠΡΙΤΗ -Το έθνος να λυπάστε…..

Το έθνος να λυπάστε…..

που ότι κληρονόμησε

’’χερσίν ιδίοις’’ φθείρει

κι ολοφυρόμενο μετά

τη μοίρα του οικτίρει!


Το έθνος να λυπάστε…..

που το κλαρί πριόνιζε

όπου καθόταν πάνω

και πληρωμή αξίωνε

για τούτο κι από πάνω.


Το έθνος να λυπάστε…..

που έχασε τα μέτρα του,

τ’ αλφάδια, τα σταθμά του

κι έχει στο χέρι….τζι πι ες

σαν ψάχνει τα λιμπά του.


Το έθνος να λυπάστε…..

που εν πολλοίς οι πλείονες

εργάζονται σαν δούλοι,

μα βδέλλες κρατικόμορφες

τους πίνουν το μεδούλι.


Το έθνος να λυπάστε…..

Που έχει μύριους αραχτούς

τον κόσμο να παιδεύουν,

με ντοκτορά στο άθλημα

τους πάντες να δουλεύουν.


Το έθνος να λυπάστε…..

που στο χρηστό και συνεπή

φορά ζουρλομανδύα

κι αγάλλεται παράφορα

με την παρασπονδία.


Το έθνος να λυπάστε…..

που τα κλαριά του κόβονται

κι οι ρίζες του σαπίζουν

και μόνο οι κουφάλες του

σκαιώς πανηγυρίζουν.


Το έθνος να λυπάστε…..

που έμαθε με δανεικά

να ζει και να περνάει

και τις γενιές που έρχονται

με άχθη να κερνάει

Το έθνος να λυπάστε…..

που έχει σαν καθήκον του

το κράτος του να κλέβει,

τάχατες για εκδίκηση

που όλους τους παιδεύει.


Το έθνος να λυπάστε……

που δεν γνωρίζει πως γοργά,

αλί, στον πάτο φτάνει

σαν αφαιρεί απ’ το πουγγί

και πίσω δεν τα βάνει!


Το έθνος να λυπάστε……

που γράφει στα παπούτσια του

τους νόμους και την τάξη,

εκτός και αν φραγγέλιο

τον τσαμπουκά του σάξει.


Το έθνος να λυπάστε…..

που θεωρεί τον άξιο

α π ο δ ι ο π ο μ π α ί ο

και τον αβέλτερο, ουαί,

εξ ορισμού σπουδαίο.


Το έθνος να λυπάστε……

που έχει πρότυπα ζωής

τ’ απαύγασμα του μώμου,

μποτοξοειδείς ’’θεότητες’’

κι ’’αστέρια’’ υπονόμου.


Το έθνος να λυπάστε…..

που αφήνει την παιδεία του

σε νάρκη βυθισμένη

και σπάλακες ν’αδολεσχούν

με τήβεννο ντυμένοι.


Το έθνος να λυπάστε…..

που λησμονεί τη γλώσσα του

και ξένα μηρυκάζει,

νομίζοντας τα κόμπλέξ του

πως έτσι κατευνάζει.


Το έθνος να λυπάστε…..

που αφαιρεί κεφάλαια

από το παρελθόν του

κι αφήνει τους βλακέντιους

να γράφουν το παρόν του.

Το έθνος να λυπάστε…..

που’ χει νταλκά με το ΕΓΩ

και το ΕΜΕΙΣ θυμάται

όταν ο φόβος μέσα του

αρχίζει να βρυχάται.


Το έθνος να λυπάστε…..

που στέλνει τα παχύδερμα

να το εκπροσωπούνε

και απορεί πώς έλαχε

χοντρά να του φερθούνε.


Το έθνος να λυπάστε…..

που βάζει στο τιμόνι του

τον κάθε κουλοχέρη,

με βούλα ευπροσάρμοστου

στο δόλο χρυσοχέρη.


Το έθνος να λυπάστε…..

που έχει τ’ αυτονόητα

παντοτινό του στόχο

και ένα κοινοβούλιο

που ρέπει προς το…..Σόχο.


Το έθνος να λυπάστε…..

που μετατρέπει τους θεσμούς

σε κερδοφόρες λέσχες

και θεωρεί…. αγένεια

τη φράση «πόθεν έσχες»!


Το έθνος να λυπάστε……

που δεν μπορεί στη Θέμιδα

να έχει εμπιστοσύνη

μια κι ο ζυγός της ευσταθώς

προς τους κοπρίτες κλίνει.


Το έθνος να λυπάστε…..

Που’ χει το κράτος ζήτουλα

και τους ταγούς αγάδες,

που ξεκινάνε άφραγκοι

και λήγουνε λεφτάδες.


Το έθνος να λυπάστε…..

που οι αστοί τη λεία τους

τη σπρώχνουν προς τις….Άλπεις

και τρών εδώ τα δάνεια

με τα παιδιά της κάλπης.

Το έθνος να λυπάστε…..

που στης ειρκτής τα σίδερα

δεν χώνει παπατζήδες,

πολιτικούς επίορκους

και φύσει μπαταχτζήδες.


Το έθνος να λυπάστε….

που όλοι οι ακαμάτηδες

μοστράρουν για σωτήρες

και τα λαμόγια δίπλα τους

προβάρουν μασητήρες.


Το έθνος να λυπάστε….

που αγανακτεί ανάδρομα

και όταν το βολεύει

και πριν πεινάσει, δυστυχώς,

ποτέ δεν μαγειρεύει.


Το έθνος να λυπάστε…..

Εάν λυπάστε, φίλοι μου,

κι….αλλοεθνείς δεν είστε,

πως λύνεται ο γόρδιος

ουκ οίδα, αν ρωτήστε!


ΤΕΛΟΣ…επί τέλους, τέλος άνευ…τέλους

Σημειώσεις του αντιγραφέα. Επειδή η ποίηση είναι και μουσική,

το «οιονεί σκωπτικό αυτό πόνημα» όπως ο ίδιος το χαρακτηρίζει,

συνέθεσε ο φίλος και αδελφός Μάκης ………… με αφορμή

ένα ποίημα του μεγάλου Λιβανέζου ποιητή Χαλίλ Γκιμπράν(1883-1931)

με τίτλο ’’Ο Κήπος του Προφήτη’’ που εκδόθηκε το 1923.

Το δικό του ποίημα ο Μάκης το τιτλοφόρησε « Ο Κήπος του Κοπρίτη»

προσαρμοσμένο στα εν Ελλάδι. Να’ σε καλά ρε Μάκη.

Οποιεσδήποτε ομοιότητες με πρόσωπα και καταστάσεις

στο χώρο του τένις…ΔΕΝ είναι συμπτωματική.

Ευτυχώς, αν ψάξεις, μπορείς και σήμερα να βρεις …Σουρήδες.

Εκείνο που δυστυχώς, δεν χρειάζεται να ψάξεις να βρεις , είναι τα λαμόγια.

Είδος εν αφθονία σε επίπεδα ζιζανίων.

Ξεριζώστετα.


Friday, December 9, 2011

Ο στερημένος ψυχής....

Η προκήρυξη ενός πρωταθλήματος είναι η εικόνα του αθλήματος.
Λίγη προσοχή αν την ρήξης θα δεις πόσο σημασία δίνει ο χαμένος από τα γραφεία της ΕΦΟΑ πρόεδρος.
Αλήθεια από πότε έχει να πατήσει για ν αναλάβει τις ευθύνες και τις υποχρεώσεις του αθλήματος?
Όταν Θέλεις να κάνεις τον αρχηγό πρέπει να είσαι άνδρας και να ορίζεις τον χώρο σου.
Κυνηγημένος από τις υποχρεώσεις του, που φυσικά ΜΟΝΟΣ του τις έφερε εκεί, ενημερώνετε από τους άλλους για την ύπαρξη του αθλήματος.
Ούτε 8αδες μπορεί να συμπληρώσει στην Α κατηγορία.
Φυσικά τι τον νοιάζει ?
Έκανε συλλόγους που δεν τους ξέρει η μάννα τους για να του εγκρίνουν τους απολογισμούς ?
Από εκεί και πέρα ας πνιγούμε όλοι εμείς που τρέχουμε με τα λεφτά μας και τα παιδιά μας στους συλλόγους που δεν έχουν ένα μπουκαλάκι νερό .
Σημασία έχει να ψηφίζουν τις πληρωμένες κάρτες της ασφάλειας που χάνονται στο λαβύρινθο των λογιστικών σταυρολέξων χωρίς ερώτηση.
Ε ρε Μυνόταυρε δεν τον βάζεις στα καταγώγια σου να σωθούμε και μεις!
Άλλωστε η Κρήτη δεν είναι τυχαία.
Όλη η εμπειρία εμπεδώνεται και πολλαπλασιάζετε στο γνωστό κλαμπ του φίλου μας
Και κάπου εκεί και ο ταμίας μας!
Μην το ξεχνάτε και αυτόν.
Δεν τον είδαμε μια φορά να έχει λόγο στα οικονομικά.
Μήπως νομίζει ότι θα την γλυτώσει?

Παντελής Δημάκης

Wednesday, December 7, 2011

Προς ΕΦΟΑ - Κοινοποίηση Ομίλους Α’ Εθνικής.

Προς ΕΦΟΑ

Κοινοποίηση Ομίλους Α’ Εθνικής.

Με αφορμή εσπευσμένη προκήρυξη του Διασυλλογικού πρωταθλήματος Α/Γ 2011 εκ μέρους σας και την αγανάκτηση μας αλλά και εύλογη αντίδραση για ματαίωση των αγώνων επικαλούμενοι όσους λόγους σας αναφέραμε με την από 5-12-2001 επιστολή μας,

ζητούμε έγκαιρα να μας ενημερώσετε τουλάχιστον για τους λόγους που οι αγώνες όχι μόνο δεν προκηρύχτηκαν σύμφωνα με το προκαθορισμένο πρόγραμμα που έχετε εκπονήσει, αλλά και εντελώς ξαφνικά, αναίτια πιεστικά και χωρίς σημάδια ελάχιστης κατανόησης και αξιολόγησης των καταστάσεων που σαν κοινωνία βιώνουμε, εμμένετε στην διεξαγωγή τους, παραβιάζοντας ταυτόχρονα και τα ελάχιστα ίχνη σεβασμού απέναντι στους αθλητές και τα Σωματεία.

Επίσης τον τρόπο που προβλέπετε να υποστηρίξετε ανελαστικές δαπάνες συμμετοχής των Σωματείων, που μετακινούνται στον τόπο των αγώνων και αδυνατούν σήμερα να ανταποκριθούν.

Το Σωματείο μας αναμένει το ίδιο σύντομα που ζητείται η διεξαγωγή των αγώνων να έχουμε και τις εξηγήσεις, επιφυλασσόμενοι για την γενικότερη στάση μας.

Οι ζητούμενες εξηγήσεις να γνωστοποιηθούν και στα υπόλοιπα Σωματεία που συμμετέχουν, ως οφειλόμενη υποχρέωση της ΕΦΟΑ.

Για τον Α.Ο.Α. Πατρών

Ο Πρόεδρος Ο Γ. Γραμματέας

Γ. Ανδρουτσέλλης Γ. Αργυριάδης