Friday, July 1, 2011

Ο πρόεδρος της Ηλιούπολης και ο Ζαννιάς

Αν προσέξει με προσοχή κάποιος τους συμμετέχοντες στην ιστορία του παράνομου τζόγου στο ποδόσφαιρο ,θα δει κάτι ονόματα –που να σπάσει ο διάβολος το ποδάρι-συνδέονται με τον δικό μας τον κοντό.

Ξέρετε στην Κρήτη ποιανού κλαμπ πατρονάριζε?

Ξέρετε με ποιόν πρόεδρο της Ηλιούπολης συναναστρέφεται!!!

Μια τέτοια ομάδα να κυκλοφορείς μαζί τους και καταλαβαίνεις το ποιόν του

Μα.Μ

Wimbledon και τραγική ιστορία στην Πάτρα!!!!

Μόνο αν είσαι εκεί μπορείς να αισθανθείς την τραγική μοναξιά του αθλήματος μας.

Παρακολουθώντας τους αγώνες που διεξάγονται στις πολύ όμορφες εγκαταστάσεις της Πάτρας-αλήθεια ποιός έβαλε το χεράκι του να γίνουν?-βλέπεις την κατάντια του Ζαννιά και φυσικά του εφόρου αγωνιστικού.

Γιατί δεν φταίει ΜΟΝΟ αυτός .

Πρέπει να έχει αντανακλαστικά κάποιος που έχει ένα τέτοιο κλαμπ και να μην αφήνει το άθλημα στην ξεφτίλα.

Δεν έχεις κ έφορε δικαιολογίες.

Έχεις την κακή τύχη να διεξάγετε το Wimbledon! αυτές τις ημέρες.

Είναι δυνατό να φτάσει Έλληνας παίχτης ΕΚΕΊ ?

Αφού δεν εκμεταλλεύτηκες ς το 2004 κ Ζαννιά Αυτό το χάλι θα βλέπουμε.

Και φυσικά καλά θα κάνουν και οι προπονητές να μην εμπαίζουν τους γονείς,και να φροντίσουν να δουλέψουν ΣΟΒΑΡΑ

Τα παιδιά μας έχουν χάσει από χέρι προτού ακόμα ξεκινήσουν,

Κρίμα!!!!!!!

Τ.Τ

Friday, June 24, 2011

Τα αγόρια 18 είναι 55 και τα κορίτσια 18 είναι 29, όλα στο κυρίως ταμπλό.

Blogger PREDATORUS said...

Από την ΕΦΟΑ ανακοινώθηκαν οι λίστες αποδοχής για το Πανελλήνιο πρωτάθλημα το οποίο θα διεξαχθεί στην ΝΙΚΗ ΠΑΤΡΩΝ.

Τα αγόρια 18 είναι 55 και τα κορίτσια 18 είναι 29, όλα στο κυρίως ταμπλό.

ΑΥΤΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕ ΜΕΤΑΞΥ ΑΛΛΩΝ ΣΤΙΣ ΛΙΣΤΕΣ ΑΠΟΔΟΧΗΣ Η ΕΦΟΑ ΓΙΑ ΤΑ 18ΑΡΙΑ ΣΤΟ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΤΗΣ ΠΑΤΡΑΣ!!!

ΚΑΙ ΑΝΑΡΩΤΙΕΤΑΙ ΚΑΝΕΙΣ!!! ΣΤΑ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΚΕΝΤΡΙΚΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΧΩΡΩΝ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟΣΟ ΠΕΝΙΧΡΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΙΣ ΗΛΙΚΙΕΣ ΤΩΝ 17-18?? Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΣΑΦΩΣ ΟΧΙ ΔΙΟΤΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΙΟ ΜΙΚΡΗ ΧΩΡΑ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΕΧΕΙ ΦΡΟΝΤΙΣΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΙΝΗΤΡΑ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ!!!
ΕΔΩ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΚΙΝΗΤΡΑ ΔΕΝ ΔΙΝΟΥΝ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΙΚΑΝΗ ΗΓΕΣΙΑ ΤΗΣ ΕΦΟΑ ΚΑΝΕΙ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΣΤΕΡΗΣΕΙ!!!
ΣΤΙΣ ΑΛΛΕΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΕΣ ΧΩΡΕΣ ΠΟΥ ΤΙΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΝ ΣΑΝ ΠΡΩΤΥΠΑ ΟΙ ΠΑΣΟΚΟΜΠΛΕ ΚΡΑΤΙΚΟΔΙΑΙΤΟΙ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΡΧΕΣ ΔΙΝΙΝΤΑΙ ΑΠΛΟΧΕΡΑ ΥΠΟΤΡΟΦΙΕΣ ΓΙΑ ΣΠΟΥΔΕΣ,ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΕΝΙΣΧΥΣΕΙΣ ΤΟΣΟ ΑΠΟ ΤΙΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΕΣ ΟΣΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΣΠΟΝΣΟΡΕΣ ΠΟΥ ΕΠΕΝΔΥΟΥΝ ΝΕΟΥΣ ΑΘΛΗΤΕΣ ΑΦΟΥ ΟΙ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΕΣ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΡΟΒΟΛΗΣ ΤΩΝ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΙΔΙΩΣ ΓΙΑ ΤΟ ΤΕΝΝΙΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΠΙΟ "ΠΙΑΣΑΡΙΚΑ" ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΠΡΟΒΟΛΗΣ!!!
Η ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΤΟΥ "ΜΑΥΡΟΓΙΑΛΟΥΡΟΥ" ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΑΙ ΠΩΣ ΝΑ ΜΑΖΕΥΕΙ ΛΕΦΤΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΘΛΗΤΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΤΟΥΣ (ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ,ΚΑΡΤΑ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ,ΠΑΚΕΤΑ ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ ΚΛΠ)!!! ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΙΟ ΑΝΕΝΕΡΓΕΙΣ ΚΑΙ ΑΝΕΠΑΡΚΕΙΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΕΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΕΠΑΞΙΑ ΤΗΝ "ΤΙΜΗΤΙΚΗ" ΑΥΤΗ ΘΕΣΗ!!!

ΟΙ ΜΕΡΕΣ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΟΙ ΩΡΕΣ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕΤΡΗΜΕΝΕΣ ΟΧΙ ΠΩΣ ΘΑ ΔΩΣΟΥΝ ΛΟΓΟ ΣΤΗΝ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΕΞΟΥΣΙΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΙΔΙΑ ΑΛΛΑ ΘΑ ΔΩΣΟΥΝ ΛΟΓΟ ΣΤΟΝ ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΜΕΝΟ ΛΑΟ ΠΟΥ ΔΙΨΑ ΓΙΑ ΔΙΚΑΙΩΣΗ ΚΑΙ ΑΛΛΑΓΗ!!!
ΗΔΗ Ο ΛΑΟΣ ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΞΥΠΝΑΕΙ ΚΑΙ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΑΛΛΑ!!!


Wednesday, June 22, 2011

Γιατί στην ΠΑΤΡΑ?

Και ΑΡΧΙΖΕΙ το Πανελλήνιο.

Μέσα στην περίοδο των ισχνών αγελάδων αναρωτιέσαι τι είναι ΑΥΤΟ που κάνει την ΕΦΟΑ στην κυριολεξία να είναι ΟΥΦΟ!

15 ΗΜΕΡΕΣ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ!!!!!!!!!!!!!!

ΚΑΙ ΠΟΥ?

ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΑ

Ωσάν να μην έχει γήπεδα η χώρα-βλέπε Ολυμπιακό Κέντρο-που σε μια βδομάδα μ ένα προπονητή ένας σύλλογος ΜΠΟΡΕΙ να σταθεί αξιοπρεπώς απέναντι στους αθλητές του, που ένα ολόκληρο χρόνο τρέχουν σαν την άδικη κατάρα ανά την Ελλάδα και ιδιαίτερα στην Κρήτη –το ολιγότερο κοστολόγιο αγώνων-κατά Ζαννιά.

Κύριε της ΕΦΟΑ

Εσύ βρήκες το ταμείο της ΓΓΑ να σε ζει καλά!

Τους γονείς τους ρώτησες?

Υ.Γ

Αντιλαμβάνεται ο καθ ένας ότι για να πας στο ΟΑΚΑ πρέπει να πληρώνεις.

Και που να περισσέψει χρήματα ο δικός μας…

Οι εποχές Λιάνη τελείωσαν …..

Αρα ΓΟΝΕΙΣ ΑΚΟΥΜΠΗΣΤΕ ΤΑ…

Αρα ΓΟΝΕΙΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΞΕΧΑΣΤΕ ΤΑ..

Αρα ΓΟΝΕΙΣ ΑΝΟΙΚΤΑ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΔΙΝΕΙ ΧΡΗΜΑΤΑ

Αρα ΓΟΝΕΙΣ ΦΡΟΝΤΙΣΤΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΝΑ ΤΑ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΟΙ ΑΘΛΗΤΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ Ο ΖΑΝΝΙΑΣ !!!

Tuesday, June 21, 2011

ΑΦΑΝΤΑ ΤΑ ΜΟΡΙΑ ΠΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΑΘΛΗΤΕΣ....

Blogger PREDATORUS said...

O ANIKANOΣ ΚΑΙ ΑΦΑΝΤΟΣ "ΜΑΥΡΟΓΙΑΛΟΥΡΟΣ" ΕΧΕΙ ΣΤΕΡΗΣΕΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΘΛΗΤΕΣ ΤΟΥ ΦΕΤΟΣ ΤΑ ΜΟΡΙΑ ΠΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥΝΤΑΙ ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΟΤΙ ΔΕΝ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕ ΤΟ ΜΑΘΗΤΙΚΟ ΤΟΥΡΝΟΥΑ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΧΑΣΑΝ ΜΙΑ ΧΡΥΣΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΤΑ ΜΟΡΙΑ ΣΕ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΟΙ ΒΑΣΕΙΣ ΘΑ ΣΗΜΕΙΩΣΟΥΝ ΜΕΓΑΛΗ ΠΤΩΣΗ!!! ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΜΟΝΟ ΕΙΝΑΙ "Α Λ Η Τ Ε Ι Α"!!

ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΝΤΡΕΠΕΣΑΙ ΖΑΝΝΙΑ!!!

Monday, June 20, 2011

ΕΙΣΑΙ….ΥΠΟΠΤΑ ΑΝΙΚΑΝΟΣ Κε ΖΑΝΝΙA

Από την «ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ» Τρίτη 24 ΜΑΙΟΥ 2011

ΠΑΝΩ ΑΠΟ 10 ΕΚΑΤ. ΕΥΡΩ ΤΟΥ ΧΡΩΣΤΑΝΕ ΟΜΑΔΕΣ, ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΕΣ ΚΑΙ... ΠΟΛΙΤΕΙΑ

Το... φεσωμένο ΟΑΚΑ

Υπερβαίνουν τα 10 εκατομμύρια ευρώ οι οικονομικές οφειλές τρίτων προς το ΟΑΚΑ……. Τα στοιχεία δόθηκαν στη δημοσιότητα από τον συντονιστή γενικό διευθυντή του Σταδίου Βασίλη Κάκο…….. ο κ. Κάκος επισήμανε ότι το ίδιο το ΟΑΚΑ έχει χρέη ύψους 6 εκατομμυρίων ευρώ, τόνισε ότι η κρατική επιχορήγηση ύψους 18,6 εκατομμυρίων αποτελεί μοναδική πηγή οξυγόνου και έβγαλε στη σέντρα τους μεγαλοοφειλέτες:

ΠΑΕ ΑΕΚ 852.000 ευρώ. ΠΑΕ Παναθηναϊκός: 300.000 ευρώ. ΚΑΕ Παναθηναϊκός: 200.000 ευρώ.

Ομοσπονδία Ποδηλασίας: 456.000 ευρώ Φίλιππος Ενωση: 800.000 ευρώ. Υπ. Υγείας: 600.000 ευρώ.

Ειδική υπηρεσία Δημοσίων Εργων για τους Ολυμπιακούς Αγώνες: 450.000 ευρώ.

Ενοικιαστής πάρκων τένις: 160.000 ευρώ. (η υποσημείωση δικιά μας)

Και τελειώνει ο κος Κάκος…… «Στο παρελθόν δόθηκαν προκλητικοί μισθοί», συμπλήρωσε ο γενικός διευθυντής του ΟΑΚΑ. «Κηπουροί έφτασαν να παίρνουν μέχρι και 5.000 μικτά τον μήνα, ενώ ηλεκτρολόγοι ώς και 6.000 ευρώ, μαζί με τις υπερωρίες. Σήμερα, το πλαφόν για τους 240 υπαλλήλους που απασχολούνται στο ΟΑΚΑ είναι 4.000 ευρώ μικτά».

Ν.ΠΑΠ.

Ώστε, το Tennis Academy του κου Κουρή ……της Αυριανής, του Φίλαθλου, του Alter, του Contra, χρωστάει στο ΟΑΚΑ 160.000ευρώ;

Μα…. αυτά τα χρήματα είναι ενοίκια τουλάχιστον δύο ετών !!

Δηλαδή, ο κος Κουρής από χορηγός της ΕΦΟΑ, όπως μας τον παρουσίασε πριν δύο-τρία χρόνια ο Ζαννιάς, τελικά είναι επιχορηγούμενος από εμάς τους Έλληνες φορολογούμενους;

Γιατί, όπως διαβάσατε πιο πάνω, το ΟΑΚΑ παίρνει κρατική επιχορήγηση.

Τώρα….θα φταίμε εμείς να θυμηθούμε, ότι ο όμιλος του κου Κουρή αναγνωρίστηκε σε χρόνο μηδέν από την ΕΦΟΑ του κου Ζαννιά;

Θα φταίμε εμείς να θυμηθούμε, ότι εκείνη την εποχή ο Ζαννιάς ήταν στο ΔΣ του ΟΑΚΑ; Και όλα αυτά, με το αζημίωτο;….όχι βέβαια, και μην πάει το μυαλό σας στο χρήμα….γιατί τα οφέλη μπορεί να είναι και άλλης μορφής.

Έτσι εξηγείται η ασυλία που παρέχουν τα ΜΜΕ του συγκροτήματος Κουρή στο πρόσωπο του Ζαννιά.

Έτσι εξηγείται, γιατί ο «Τζόνι Βαϊσμίλερ» της Ελληνικής τηλεόρασης, δεν έχει ασχοληθεί, μέχρι τώρα, με «τα έργα και τις ημέρες» αυτού του κυρίου.

Θέλετε τώρα το κερασάκι στην τούρτα;

Από την «ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ» Πέμπτη 16 ΙΟΥΝΙΟΥ 2011

Οικονομία

Από την οδό Ερατοσθένους, που ήταν η έδρα του τα τελευταία χρόνια, ο ΕΣΑΚΕ θα μεταστεγαστεί στις εγκαταστάσεις του Ολυμπιακού Κέντρου Αντισφαίρισης του ΟΑΚΑ.

Γι' αυτό, άλλωστε, και όλες οι υπηρεσίες του θα παραμείνουν κλειστές μέχρι αύριο. Ηταν μία από τις κινήσεις που υπαγορεύτηκαν από την ανάγκη για περιορισμό των λειτουργικών εξόδων και μάλιστα οι εκτιμήσεις αναφέρουν ότι με αυτή τη (μετα)κίνηση, σε πρώτη φάση η μπασκετική Λίγκα εξοικονομεί 70 χιλιάδες ευρώ ετησίως. Γ.ΝΤ.

Για όσους δεν κατάλαβαν….ο ΕΣΑΚΕ δηλαδή ο Ελληνικός Σύνδεσμος Ανωνύμων Καλαθοσφαιρικών Εταιρειών θα εγκατασταθεί στο χώρο του τένις.

Έχει «μαλλιάσει» η γλώσσα μας τόσα χρόνια, να ζητάμε να κάνει το αυτονόητο. Υπάρχει άραγε, απάντηση που να πείθει, στο ερώτημα, γιατί τόσα χρόνια δεν πάει τα γραφεία της Ομοσπονδίας στο ΟΑΚΑ;

Τόσες ομοσπονδίες έχουν τα γραφεία τους εκεί.

Εσύ κε Ζαννιά γιατί συνεχίζεις τόσα χρόνια να δίνεις τα ενοίκια σε ιδιώτη;

Ποιος ο λόγος;……γιατί λογική εξήγηση δεν υπάρχει.

Ποιο όφελος υπάρχει…… για το άθλημα, αντί να είναι στο φυσικό του χώρο, να στεγάζεται στην Υμηττού;

Πάρε λοιπόν, τα 50.000ευρώ που σου δίνει ο Μπιτσαξής για το Αττικό Άλσος, που τον «μπαλαμούτιασες» ότι τάχα έχεις Ομοσπονδιακό Κέντρο, βάλε και τα 35.000ευρώ που πληρώνεις για τα ενοίκια, και πάρε τα γήπεδα που αφήνει ο προστάτης σου στο ΟΑΚΑ, και πρόσφερε, επιτέλους κάτι καλό στο άμοιρο Ελληνικό τένις. Άντε …..ανίκανε άνθρωπε.

Ή μήπως η ανικανότητά σου….είναι ύποπτη;

«η ισχνή αντιπολίτευση»

Saturday, June 18, 2011

ΑΡΧΙΣΑΝ ΤΑ ΟΡΓΑΝΑ

Το παρακάτω κείμενο αλιεύθηκε από το διαδίκτυο. Ένα κείμενο του βουλευτή του ΠΑΣΟΚ της Β’ περιφέρειας Αθηνών, Λάμπρου Μίχου, που πρωτοεκλέχτηκε στις εκλογές του 2009. Νέος βουλευτής, που ξεσπαθώνει ενάντια στη «αποστασία» του κου Λιάνη, «εν χορδές και οργάνοις», κοινώς ,…… αρχίσανε τα όργανα. Διαβάστε.

Ο Λιάνης παράτησε την παρτίδα

Η είδηση της ανεξαρτητοποίησης του βουλευτή Γιώργου Λιάνη σχολιάστηκε αρνητικά από πολλά στελέχη του ΠΑ.ΣΟ.Κ., έναν όμως βουλευτή τον έβγαλε από τα ρούχα του.
Ο πρώην δήμαρχος Αγίας Βαρβάρας και βουλευτής του ΠΑ.ΣΟ.Κ. Λάμπρος Μίχος, μόλις πήρε την επιστολή Λιάνη στα χέρια του, φούντωσε τόσο πολύ, που τα παράτησε όλα κι ήρθε στη Βουλή. Και ενώπιον τριάντα συναδέλφων του έσουρε τα εξ αμάξης στον πρώην σύντροφό του στο κόμμα, Γιώργο Λιάνη.
«Να απολογηθώ εγώ ως νέος βουλευτής για αυτά που έκαναν τριάντα χρόνια οι κύριοι αυτοί; Ο Γιώργος Λιάνης (ο ξάδελφος της Δήμητρας) δεν ήταν ένας εξ αυτών που κυβέρνησαν τα προηγούμενα χρόνια; Τώρα καλεί εμένα να ζητήσω εγώ για λογαριασμό συγγνώμη; Να απολογηθώ εγώ για τον εν λόγω κύριο;» είπε ο Λάμπρος Μίχος.
«Ο κύριος Λιάνης κερδίζει και εγκαταλείπει την παρτίδα. Αλλά, όταν κερδίζεις, δεν σηκώνεσαι να φύγεις γράφοντας στα παλαιότερα των υποδημάτων σου τους συμπαίκτες σου. Κάθεσαι να τελειώσει η παρτίδα και μετά σηκώνεσαι. Έτσι κάνουν οι παίκτες» συνέχισε να λέει ο βουλευτής.
«Εγώ έδωσα τριάντα εκατομμύρια δραχμές για τεντζερέδια κα τα υπόλοιπα σκεύη για να φτιάξει το σπίτι της μια Ολυμπιονίκης; Άντε μην ανοίξω κι άλλο το στόμα μου και γίνω πιο κακός!» κατέληξε ο βραχύσωμος αλλά σκληρός βουλευτής Β’ Αθήνας του ΠΑ.ΣΟ.Κ..

Δ.Κ.

Τελευταία ενημέρωση: Πέμπτη, 16 Ιουνίου 2011, 15:58 www.zougla.gr

Να το ανοίξετε το στόμα σας κε βουλευτά,……. και να γίνετε πιο κακός, γιατί αυτό είναι το καθήκον ενός έντιμου βουλευτού. Θα πρέπει να ξέρετε, ότι , όπως δεν υπάρχει το «ολίγον έγκυος», δεν υπάρχει και το «ολίγον τίμιος». Αν λοιπόν , θέλετε ατσαλάκωτη την εικόνα σας , ….να το ανοίξετε. Αν οι προθέσεις είναι αγνές, να σας βοηθήσουμε να γίνετε πιο κακός. Ζητήστε από την Γ.Γ.Αθλητισμού και το Υπουργείο Πολιτισμού, δηλαδή από τον κο Μπιτσαξή και τον κο Γερουλάνο τα έγγραφα με στοιχεία 144/05.03.2004 και 147/05.03.2004, με το όνομα του κου Λιάνη, προς την ομοσπονδία Αντισφαίρισης, ο πρόεδρος της οποίας εκτελούσε τότε χρέη ταμία του κου Λιάνη. Εκεί θα δείτε, στο δεύτερο έγγραφο αριθμούς τιμολογίων και ποσά συνολικού ύψους 200.000ευρώ, να εντέλλεται η εν λόγω ομοσπονδία για την εξόφλησή τους. Από εκεί πληρώθηκαν και τα «τεντζερέδια» της Ολυμπιονίκου με τα ωραία μάτια. Με το πρώτο έγγραφο ο κος Λιάνης αποσπά αυτά τα 200.000ευρώ από μια έκτακτη επιχορήγηση προς την ομοσπονδία , ύψους 1.250.000ευρώ για την κατασκευή Κέντρου Αντισφαίρισης στη Βόρεια Ελλάδα , που είχε δοθεί 40 ημέρες πριν στις 26.01.2004. Αν έχετε την καλοσύνη, κάντε και σεις μια προσπάθεια μήπως μάθετε που στο καλό έχει κατασκευασθεί αυτό το Κέντρο Αντισφαίρισης στη Βόρεια Ελλάδα. Οι δικές μας προσπάθειες εδώ και επτά χρόνια δεν έχουν ευοδωθεί. Το 1.050.000 που έμεινε κε Βουλευτά, επειδή σας αρέσει η μετατροπή σε δραχμές, είναι 358.000.000. Και επειδή, ούτε και εσείς πρόκειται να το βρείτε αυτό το κέντρο, αφού δεν έχει κατασκευασθεί ποτέ, αν ξαναέχετε την καλοσύνη, κάντε μια επερώτηση στη Βουλή, μήπως τώρα τα πράγματα είναι πιο εύκολα, τώρα που ο κος Λιάνης «εγκατέλειψε την παρτίδα». Και όσο δίκιο έχετε κε Μίχο, κε Βουλευτά, ότι δεν είναι σωστό να απολογείστε εσείς, ένας νέος βουλευτής, για αυτά που έκαναν τριάντα χρόνια οι κύριοι αυτοί, άλλο τόσο δίκιο έχω και εγώ ως Έλληνας πολίτης, να σας ζητήσω να απολογηθείτε για τις σιωπές σας. Εκτός και αν θέλετε να πιστέψω, ότι το βίο και την πολιτεία του κου Λιάνη, την μάθατε χθες μετά την παραίτησή του. Και οι σιωπές είναι εξίσου ένοχες με τις πράξεις. Αρκετά με συμπεριφορές…..«κροκοδείλιας αγανάκτησης». Η μόνη γνήσια αγανάχτηση είναι αυτή της πλατείας Συντάγματος.

«ένας αγαναχτισμένος πολίτης»