Wednesday, April 6, 2011

ΟΙ WILD CARDS ΓΙΑ ΤΟ STATUS 2011 ΔΟΘΗΚΑΝ............!!!! ΜΗΠΩΣ ΞΕΧΑΣΑΤΕ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΣΤΟΥΣ ΑΝΔΡΕΣ????

Status Athens Open: Ανακοινώθηκαν οι wild cards
Τετάρτη, 06 Απρίλιος 2011 12:43
Από το Status Athens Open 2011 ανακοινώθηκαν σήμερα οι κάρτες ελευθέρας συμμετοχής (wild cards), που δόθηκαν στους Έλληνες τενίστες, τόσο για το κυρίως ταμπλό, όσο και για τα προκριματικά του τουρνουά, το οποίο ξεκινά το Σάββατο (9 Απριλίου) στις εγκαταστάσεις του Ολυμπιακού Κέντρου Αντισφαίρισης στο Μαρούσι.
Κάρτες δόθηκαν στους Αλέξανδρο Γιακούποβιτς, Κωνσταντίνο Οικονομίδη, Μανώλη Γλέζο, Χάρη Καπόγιαννη (κυρίως ταμπλό), Πιερ Μπισμπίκο, Φίλιππο Παπαχριστόπουλο, Αριστοτέλη Μουράτογλου, Νίκο Σερκεδάκη, Μάρκο Καλοβελώνη, Αλέξανδρο Σιδεράτο (προκριματικά). Ο Καλοβελώνης πήρε την κάρτα ως ο καλύτερος Έλληνας junior.
Κάρτα επρόκειτο να δοθεί και στον Θόδωρο Αγγελίνο. Όμως τραυματίστηκε την περασμένη εβδομάδα παίζοντας σε τουρνουά και δεν είναι σε θέση να αγωνιστεί. «Ήταν μεγάλη η ατυχία μου. Ήθελα πολύ να πάρω μέρος στο Status Athens Open 2011 αφού τέτοιες ευκαιρίες δεν παρουσιάζονται συχνά στους Έλληνες παίκτες» δήλωσε ο Αγγελίνος, ο οποίος, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των γιατρών, θα μείνει ένα μήνα μακριά από τους αγώνες.
Ένας τραυματισμός στη μέση υποχρέωσε και τον Γιεν Χσουν Λου να αποσύρει τη συμμετοχή του από το τουρνουά. Ο κάτοχος του τίτλου ειδοποίησε σήμερα τους διοργανωτές για την αδυναμία του να αγωνιστεί, ζήτησε συγνώμη από το κοινό για την απουσία του και υποσχέθηκε να δώσει το παρών στο Status Athens Open 2012. Το τελευταίο τουρνουά, που είχε παίξει ο 27χρονος τενίστα ς από την Κινεζική Ταϊπέι ήταν το Μάστερς του Μαϊάμι (23 Μαρτίου).
Μέσω της ATP απέσυραν ακόμη την συμμετοχή τους οι Νικολά Μαχού και Τζέσε Χούτα Γκάλουγκ. Τις θέσεις τους στο κυρίως ταμπλό πήραν οι Ίβο Κλετς (30 χρονών, Σλοβακία, Νο 223), Γκιγιέρμο Αλκάιντε 25 χρονών, Ισπανία, Νο 224).


Σχολιάζει ο PREDATORUS

ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΝΕΦΕΡΕΙ ΤΟ SIΤΕ ΤΗΣ ΕΦΟΑ ΠΟΥ ΤΕΛΙΚΑ ΔΕΝ ΔΙΝΕΙ ΕΞΗΓΗΣΗ ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΠΟΙΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΠΡΟΤΙΜΗΘΗΚΕ ΠΧ Ο ΥΙΟΣ ΤΟΥ ΚΑΛΟΒΕΛΩΝΗ ΕΝΩ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΝΙΚΗΤΗΣ ΤΟΥ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ ΤΟΥ 2010 ΑΛΛΑ ΒΕΒΑΙΑ ΕΧΕΙ ΠΑΙΞΕΙ ΣΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΔΙΕΘΝΗ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΜΑΖΕΨΕ ΔΙΕΘΝΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΔΙΕΘΝΗ ΘΕΣΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΕΞ ΙΣΟΥ ΚΑΛΟΥΣ ΑΘΛΗΤΕΣ ( ΠΧ. ΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ 2010 )!!!(ΟΧΙ ΟΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΕ ΜΕ ΤΟΝ ΑΘΛΗΤΗ ΚΑΛΟΒΕΛΩΝΗ ΑΛΛΑ ΜΑΛΛΟΝ ΛΟΓΩ ΠΑΤΡΟΣ ΕΥΝΟΕΙΤΑΙ)!!!
ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΤΙΠΟΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝ ΔΟΘΗΚΕ Η ΑΝ ΘΑ ΔΟΘΕΙ WILD CARD ΣΤΟΝ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗ ΕΛΛΑΔΑΣ ΑΝΔΡΩΝ 2010 ΠΑΡΙ ΓΕΜΟΥΧΙΔΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ Ο ΑΓΓΕΛΙΝΟΣ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΤΗΚΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΕΙ!!!
ΕΙΝΑΙ ΜΑΛΛΟΝ ΑΣΤΕΙΟ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣΟΥΝ ΟΙ ΑΝΙΚΑΝΟΙ ΚΑΙ ΑΝΕΥΘΥΝΟΙ ΚΑΡΕΚΛΟΚΕΝΤΑΥΡΟΙ ΤΗΣ ΕΦΟΑ ΟΤΙ ΟΙ WILD CARDS ΠΟΥ ΜΟΙΡΑΣΑΝ ΓΙΑ ΤΟ STATUS ΔΟΘΗΚΑΝ ΜΕ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕ ΤΟ ΓΝΩΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΟΛΠΟ (ΛΕΓΕ ΜΕ ΡΟΥΣΦΕΤΙ) ΤΩΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΩΝ ΜΕΤΑΠΟΛΙΤΕΥΤΙΚΩΝ ΧΡΟΝΩΝ ΠΟΥ ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ ΟΙ "ΛΑΜΟΓΙΟΚΡΑΤΕΣ".
ΑΝΤΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΜΕΧΡΙ ΠΟΤΕ ΘΑ ΑΝΕΧΟΜΑΣΤΕ ΑΥΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΑΤΡΩΝΟΥΣ ΤΟΥΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΤΩΝ ΠΡΑΣΙΝΩΝ ΚΑΙ ΜΠΛΕ ΚΟΚΚΩΝ.!!!
ΗΔΗ ΟΙ ΒΛΑΚΕΙΕΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΕΥΘΥΝΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥΣ ΦΑΝΗΚΑΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΦΑΤΗ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΚΕΝΤΕΡΗ-ΘΑΝΟΥ -ΤΖΕΚΟΥ ΠΟΥ Η ΝΤΟΠΑ ΠΗΓΑΙΝΕ ΣΥΝΝΕΦΟ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΤΟ ΕΙΧΑΜΕ ΚΡΥΦΟ ΚΑΜΑΡΙ!!!
ΡΕ ΛΙΓΟ ΝΤΡΟΠΗ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΠΑΝΩ ΣΑΣ ??? ΚΑΤΑΝΤΗΣΑΤΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΠΡΩΤΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ ΣΑΝ ΕΠΑΚΟΛΟΥΘΟ , ΕΝΑ ΠΤΩΜΑ ΚΑΙ ΕΝΑ ΚΟΥΦΑΡΙ ΑΔΕΙΟ ΑΠΟ ΙΔΑΝΙΚΑ ΚΑΙ ΑΞΙΕΣ ΚΑΙ ΕΧΕΤΕ ΤΟ ΘΡΑΣΟΣ ΚΑΙ ΜΙΛΑΤΕ ΓΙΑ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΚΑΙ ΕΞΟΡΘΟΛΟΓΙΣΜΟ???
ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΥΘΥΝΕΣΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΕΡΧΕΣΤΕ ΤΩΡΑ ΝΑ ΜΑΣ ΣΩΣΕΤΕ??
Ο ΛΑΟΣ ΘΑ ΞΥΠΝΗΣΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΦΥΓΕΤΕ ΜΕ ΤΙΣ ΠΕΤΡΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΔΕΝ ΘΑ ΣΑΣ ΣΩΝΕΙ ΤΙΠΟΤΕ !!!!

Μήπως λείπει το όνομα του Πρωταθλητή Ελλάδος 2010?

Από το Status Athens Open 2011 ανακοινώθηκαν σήμερα οι κάρτες ελευθέρας συμμετοχής (wild cards), που δόθηκαν στους Έλληνες τενίστες, τόσο για το κυρίως ταμπλό, όσο και για τα προκριματικά του τουρνουά, το οποίο ξεκινά το Σάββατο (9 Απριλίου) στις εγκαταστάσεις του Ολυμπιακού Κέντρου Αντισφαίρισης στο Μαρούσι.
Κάρτες δόθηκαν στους Αλέξανδρο Γιακούποβιτς, Κωνσταντίνο Οικονομίδη, Μανώλη Γλέζο, Χάρη Καπόγιαννη (κυρίως ταμπλό), Πιερ Μπισμπίκο, Φίλιππο Παπαχριστόπουλο, Αριστοτέλη Μουράτογλου, Νίκο Σερκεδάκη, Μάρκο Καλοβελώνη, Αλέξανδρο Σιδεράτο (προκριματικά). Ο Καλοβελώνης πήρε την κάρτα ως ο καλύτερος Έλληνας junior.
Κάρτα επρόκειτο να δοθεί και στον Θόδωρο Αγγελίνο. Όμως τραυματίστηκε την περασμένη εβδομάδα παίζοντας σε τουρνουά και δεν είναι σε θέση να αγωνιστεί. «Ήταν μεγάλη η ατυχία μου. Ήθελα πολύ να πάρω μέρος στο Status Athens Open 2011 αφού τέτοιες ευκαιρίες δεν παρουσιάζονται συχνά στους Έλληνες παίκτες» δήλωσε ο Αγγελίνος, ο οποίος, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των γιατρών, θα μείνει ένα μήνα μακριά από τους αγώνες.
Ένας τραυματισμός στη μέση υποχρέωσε και τον Γιεν Χσουν Λου να αποσύρει τη συμμετοχή του από το τουρνουά. Ο κάτοχος του τίτλου ειδοποίησε σήμερα τους διοργανωτές για την αδυναμία του να αγωνιστεί, ζήτησε συγνώμη από το κοινό για την απουσία του και υποσχέθηκε να δώσει το παρών στο Status Athens Open 2012. Το τελευταίο τουρνουά, που είχε παίξει ο 27χρονος τενίστα ς από την Κινεζική Ταϊπέι ήταν το Μάστερς του Μαϊάμι (23 Μαρτίου).
Μέσω της ATP απέσυραν ακόμη την συμμετοχή τους οι Νικολά Μαχού και Τζέσε Χούτα Γκάλουγκ. Τις θέσεις τους στο κυρίως ταμπλό πήραν οι Ίβο Κλετς (30 χρονών, Σλοβακία, Νο 223), Γκιγιέρμο Αλκάιντε 25 χρονών, Ισπανία, Νο 224).
t.f

Sunday, April 3, 2011

Ελληνικός αθλητισμός εν έτει 2011

Από την ’’Καθημερινή’’ της Κυριακής 3 /4/2011,μαθαίνουμε τα προβλήματα του ΣΕΓΑΣ από το άρθρο του Ν.Α.ΚΩΝ. « Ο ΣΕΓΑΣ ματαίωσε τη διεξαγωγή του διεθνούς μίτινγκ κλειστού στίβου και των Βαλκανικών αγώνων για να κάνει οικονομία. Προχθές γνωστοποίησε ότι βρίσκεται σε πλήρη αδυναμία να εκπληρώσει τις υποχρεώσεις του προς τις διοργανώτριες Ενώσεις των διασυλλογικών πρωταθλημάτων και προς τα σωματεία, για τα έξοδα μετακίνησης, επειδή έχει πάρει μόνο το 9,5% της επιχορήγησης για το 2011.»

Ώστε ο κος Σεβαστής πρόεδρος της ομοσπονδίας του ΣΕΓΑΣ……. γνωστοποίησε ότι βρίσκεται σε πλήρη αδυναμία να εκπληρώσει τις υποχρεώσεις του προς τις Ενώσεις και προς τα σωματεία, για τα έξοδα μετακίνησης….! Εν έτει 2011!!.Που ακούστηκε, να δίνονται χρήματα στις Ενώσεις και να πληρώνονται έξοδα μετακίνησης. Σιγά το πρόβλημα…..κε Σεβαστή. Αυτά τα προβλήματα ο δικός πρόεδρος του αθλήματος της αντισφαίρισης, ο γνωστός και μη εξαιρετέος κος Ζαννιάς, τα έχει λύσει…..πολλά χρόνια πριν. Γιατί δεν τον ρωτάτε, να σας πει πως,…. εκεί που συναντιέστε στις συνεδριάσεις της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής, ή στις κομματικές του ΠΑΣΟΚ, αφού ακόμα των έχετε και τον χρεώνεστε, αυτόν τον ακραιφνή σοσιαλιστή και εξαίρετο κύριο.

Και επειδή αυτός, το πιθανότερο είναι να σας πει ψέματα,….μάθετε λοιπόν από εμάς, τους γονείς των αθλητών, ότι για όλες τις διοργανώσεις η ομοσπονδία του τένις δεν πληρώνει δεκάρα τσακιστή,……τα έξοδα καλύπτονται από τους αθλητές και τους γονείς τους ΜΟΝΟ!! Και επιπλέον χρηματοδοτούμε τα σωματεία και τις Ενώσεις καταβάλλοντας σε κάθε διοργάνωση δικαίωμα συμμετοχής,20 ευρώ κάθε φορά.

Τώρα αν με ρωτήσετε που πάνε κάθε χρόνο τα χρήματα της επιχορήγησης;……τι να σας πω, θα σας γελάσω. Ρωτήστε καλύτερα τον κο Μπιτσαξή που είναι αρμόδιος να ελέγχει, ο οποίος κατά πάσα πιθανότητα ούτε αυτός θα ξέρει…….

ΕΚΕΙΝΟ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΩ ΕΓΩ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ……ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΞΕΡΕΙ. ΑΡΚΕΤΑ ΜΕ ΤΙΣ ΦΤΗΝΕΣ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΕΣ.

Saturday, April 2, 2011

Ο Χαβάς Χαβάς του Afea Travel

Όλες οι κρατήσεις των δωματίων καθώς και οποιαδήποτε σχετική πληροφορία θα δίνονται μόνο μέσω του Afea Travel στα παρακάτω







στοιχεία και τις μέρες Δευτέρα – Παρασκευή και ώρες 09:00 – 19:00 και Σάββατο 09:30 – 13:30.

Εάν την προμήθεια την απολάμβαναν οι 8 καλύτεροι ανά κατηγορία κανείς δεν θα μιλούσε για το πατρονάρισμα του συγκεκριμένου ταξιδιωτικού γραφείου.

Δυστυχώς ΟΜΩΣ άλλοι απολαμβάνουν το χρήμα των γονέων

ματθαίος π



3o Πανελλαδικό: Προκήρυξη αγώνων (update) PDF Εκτύπωση E-mail
Πέμπτη, 31 Μάρτιος 2011 06:49

Από την ΕΦΟΑ εκδόθηκε η προκήρυξη των αγώνων του 3ου Πανελλαδικού πρωταθλήματος Τζούνιορς το οποίο θα διαξαχθεί στην Θεσσαλονίκη από 14 μέχρι 23 Απριλιόυ 2011.

Δείτε την προκήρυξη στο αρχείο:



Friday, April 1, 2011

Πρωταπριλιά ,Γενική Συνέλευση Καβάλας,και ο κλασσικός μας Πινόκιο...

Περίμενα σήμερα να βάλει στο site της ΕΦΟΑ την υπόσχεση που έδωσε ΠΡΙΝ ΜΗΝΕΣ, ότι σε λίγες μέρες θα αναρτήσει, ποιοι συμμετείχαν στην ΓΣ της Καβάλας. Τότε που του έλεγε η Ισχνή Αντιπολίτευση ότι όλο το σοι Ζαννιά ενέκρινε τον απολογισμό της ΕΦΟΑ

Δεν τον είδα ακόμα να αναρτάτε. Μάλλον η σημερινή ημέρα είναι τρόπος ζωής για τον Ζαννιά.

Και επειδή δεν βλέπω τον λόγο να περιμένω ΑΛΛΟ ……..

Καταλήγουμε ότι ΟΛΗ Η ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΗΤΑΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΥΠΟΘΕΣΗ.

Το ότι σε πίστευαν είναι η απόδειξη ποιοι διοργανώνουν τα σημαντικά τουρνουά και ποιοι είναι στις αποστολές των παιδιών στα τουρνουά του εξωτερικού.

Μου Δίνεις – Σου Δίνω

Που είσαι βρε ΔΝΤ!!!!!!!!!

Όσο έχει ο αθλητισμός τύπους όπως τον Πινόκιο τα λεφτά θα πηγαίνουν στους ποιους?

Και εσείς γονείς ΠΛΗΡΩΝΕΤΕ

φανης.α

Στην ΕΡΤ διαφημιζετε το Status

Και αναρωτιέμαι?

Θ άφηνε ΠΟΤΕ ο Σεβαστής , Βασιλακόπουλος ο Διαθεσόπουλος, να πραγματοποιείτε ένα γεγονός του αθλήματος τους και να μην ΗΤΑΝ η Ομοσπονδία τους Διοργανωτής?

ΠΟΤΕ

Καταλαβαίνετε που έφθασε το άθλημα μας?

Μια Πρωταπριλιάτικη καρικατούρα ο Πινόκιος επικεφαλής στο 2ο άθλημα του ΚΟΣΜΟΥ

Και το Υπουργείο του να μην καταδέχεται να συνεργασθεί μαζί του

Τι Κατάντια στο άθλημα………।

म.m

Χρόνια Πολλά κε Ζαννιά

ΠΡΩΤΑΠΡΙΛΙΑ ΣΗΜΕΡΑ !!!