Sunday, February 20, 2011

1ο ΟΡEΝ junior E.Φ.Ο.Α.20011

Από την Προκήρυξη

Ημερομηνίες
12άρια
(1999-2000) και 10άρια γεν. 1999- 2000 με την προϋπόθεση να έχουν κλείσει τα 10 έως την 3/3/2011

Πολύ γρήγορα λειτούργησαν τα αντανακλαστικά της ΕΦΟΑ. Μετά από μήνες έβαλε στην προκήρυξη ΑΥΤΟ που η Ευρωπαϊκή Ομοσπονδία πραγματοποιεί.

Η ΕΦΟΑ ΜΟΥΛΑΡΩΣΕ γιατί το υπέδειξε ο Σαρκεδάκης

Το δε γελοίο της ΕΦΟΑ είναι, ότι το γράφει ΜΟΝΟ για τα 12.

Στην προκήρυξη των 14 κάνει την πάπια.

Μα βρε αγόρι μου, ΚΑΝΕ ΚΑΤΙ ΣΩΣΤΟ.

Τι κακό με σένα .

Ελληνικά δεν καταλαβαίνεις?

Αφού δεν είσαι ικανός ΚΑΤΣΕ ΚΑΙ ΣΚΑΣΕ

Π.π

Ας αρχίσουμε να κοστολογούμε και εμείς γι αυτά που παρουσιάζονται στην ΔΙΑΥΓΕΙΑ

Μήπως κάποιος μπορεί να μας πει πόσο κάνει ένα εισιτήριο στην Τσεχία?

Βλέπω πολύ υψηλό το κόστος .

Ας αρχίσουμε να κοστολογούμε και εμείς γιατί από ότι βλέπω δεν έγινε διαγωνισμός για το πρακτορείο της ΕΦΟΑ.

Μην ξεχνάτε ότι έχουμε ΓΣ και κάποιος πρέπει κάτω από το τραπέζι να πληρώσει τα έξοδα.

ι.α

Λέτε να σωθούμε απο τις λαμογιές της ΕΦΟΑ

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ

ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ

ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ

Αθήνα, 17/02/2011 Αριθμ.Πρωτ.4775

Σχετ: 2846/01-02-11

3231/03-02-2011

ΤΜΗΜΑ ΣΕΓΑΣ ΚΑΙ ΑΘΛΟΠΑΙΔΙΩΝ

Ταχ. Δ/νση: Κηφισίας 7

Ταχ. Κώδικας: 115 23 ΑΘΗΝΑ

Πληροφορίες: Κυρκόπουλος Χρήστος

Τηλέφωνο: 2131316408

ΘΕΜΑ : « Έγκριση μετάβασης της Εθνικής Ομάδας Νεανίδων κ.16 της Ε.Φ.Ο.Α. από 4 έως 6 Φεβρουαρίου 2011 στην πόλη Vendeyne της Τσεχίας προκειμένου να συμμετάσχουν στο Πανευρωπαϊκό Ομαδικό Χειμερινό Πρωτάθλημα».

Α Π Ο Φ Α Σ Ι Ζ Ο Υ Μ Ε

Εγκρίνουμε τη μετάβαση της Εθνικής Ομάδας Νεανίδων κ.16 της Ελληνικής Φίλαθλης

Ομοσπονδίας Αντισφαίρισης (Ε.Φ.Ο.Α.) από 4 έως 6 Φεβρουαρίου 2011 στην πόλη

Vendeyne της Τσεχίας, προκειμένου να συμμετάσχουν στο Πανευρωπαϊκό Ομαδικό

Χειμερινό Πρωτάθλημα Νεανίδων κ.16 και την καταβολή σε βάρος της οικείας

Ομοσπονδίας του ποσού των τριών χιλιάδων πεντακοσίων πενήντα δύο ευρώ

( 3.552,00)

Ο προϋπολογισμός της αποστολής αναλύεται ως εξής:

Αεροπορικά εισιτήρια ( 2 άτομα Χ 647 ευρώ) 1294

Αεροπορικά εισιτήρια ( 1 άτομα Χ 651 ευρώ) 651

Αεροπορικά εισιτήρια ( 1 άτομα Χ 767 ευρώ) 767

Εσωτερικές μετακινήσεις 340

Ημερήσια Αποζημίωση (3 αθλητές χ 5 ημέρες χ 14 € ) 210

Ημερήσια Αποζημίωση (1 συνοδός χ 5 ημέρες χ 28 € ) 140

Διάφορα έξοδα – Πλέξιμο Ρακετών 150

ΣΥΝΟΛΟ 3.552,00 €

Η δαπάνη της αποστολής ανέρχεται στο ποσό των τριών χιλιάδων πεντακοσίων πενήντα δύο ευρώ.( 3.552,00) € και θα βαρύνει τον υπό έγκριση προϋπολογισμό της Ομοσπονδίας (ΕΦΟΑ) με κωδικό 255 β για το 2011 σύμφωνα με το υπ. αριθμ. 174/25-01-2011 έγγραφο της Ομοσπονδίας

http://et.diavgeia.gov.gr/f/yppot/ada/4%CE%91%CE%9B%CE%94%CE%93-%CE%96%CE%92

Αγωνιστικός Σχεδιασμός 2011

Σε λίγες ημέρες φτάνουμε στο τέλος του Φλεβάρη. Του Φεβρουαρίου 2011. Και ακόμη δεν έχει κάποιος σχεδιάσει τι θα συμβεί αγωνιστικά μέσα στο έτος. Αναφερόμαστε για την απουσία αγωνιστικού σχεδιασμού από την ΕΦΟΑ για το έτος που διανύουμε.

Και όμως πριν από πολλούς μήνες, η ΕΦΟΑ είχε ξεκινήσει μία διαβούλευση για να καταλήξει σε κάτι που θα μπορούσε να γίνει αποδεκτό από όλους...ή από τους περισσότερους.

Η Τεχνική Διεύθυνση έχει καταθέσει τις προτάσεις της πολύ πριν από την λήξη του χρόνου. Οι εμπλεκόμενοι έχουν καταθέσει τις δικές τους απόψεις πολύ πριν από τη λήξη του χρόνου. Αλλά και πάλι δεν υπάρχουν νεώτερα.

Και χωρίς αγωνιστικό σχεδιασμό, πως να πάρουν αποφάσεις οι Ενώσεις για να κάνουν Ενωσιακά; Ή με ποιό τρόπο να σχεδιάσουν δικά τους τουρνουά; Ή πως να μάθουν οι γονείς τι θα κάνουν τα παιδιά τους, ειδικά τα 10αρια στα τουρνουά στην Ελλάδα; Αλλά σε μια εποχή που υπάρχει κινητικότητα και σε ηλικίες κάτω των 10 ετών, κάποιος δεν πρέπει να πει τι θα γίνει με αυτά τα παιδιά;

Και πάλι θα πούμε πως όλα είναι σχεδόν έτοιμα. Και πάλι κάποιος πρέπει να βγάλει από την αδράνεια αυτό το μηχανισμό και να ανακοινώσει ό,τι έχει αποφασιστεί.

Αγαπητή ΕΦΟΑ ήρθε η ώρα να κάνεις ανακοίνωση.

http://www.tennisnews.gr/greek-tennis/regional/5168-agonistikos-sxediasmos


Κατ αρχή να ευχαριστήσουμε το http://www.tennisnews.gr γιατί παρ όλο που είναι ένα περιοδικό και θα μπορούσε να κάνει την πάπια. μια και θέλει όλο τον κόσμο κοντά του έγραψε τα παραπάνω.

Όταν ζητάμε σοβαρότητα και υπευθυνότητα από την ηγεσία της ΕΦOA την θεωρεί κριτική για την κριτική από την –ισχνή αντιπολίτευση-.

Έλα όμως που η αλήθεια έρχεται από παντού!

Μου λένε φίλοι μου βρε μην ασχολείσαι με τα πίτουρα .Κάνε το κέφι σου και άσε τον κοντό να κάνει τo όνομα του σκ—α.

Μα το θέμα είναι τα όνομα του η το άθλημα που από δεύτερο στον κόσμο στην Ελλάδα είναι ισχνό άθλημα!

Πάντως ένα ευχαριστώ sτο

http://www.tennisnews.gr/greek-tennis/regional/5168-agonistikos-sxediasmos

Kων Δεληβέρης

Saturday, February 19, 2011

Πολλά ζητάει το http://tennisnews.gr/

Μετά την ανακοίνωση του Αγωνιστικού Προγράμματος για το 2011 ήρθε επιτέλους η ώρα για τους αγώνες. Από την ΕΦΟΑ εκδόθηκαν οι προκηρύξεις για το 1ο Πανελλαδικό πρωτάθλημα τζούνιορς το οποίο θα διεξαχθεί στην Αθήνα από 4 - 10 Μαρτίου 2011. (Συμμετέχουν 10άρια μέχρι 3/3/2011).

ΠΡΟΣΟΧΗ: ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΜΕΧΡΙ ΤΡΙΤΗ 22 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ

Δεν μπορούμε να μην σχολιάσουμε παράλληλα πως τις ίδιες ημερομηνίες η Εθνική μας Davis Cup θα βρίσκεται στη Θεσσαλονίκη για τους αγώνες. Δηλαδή τα δικά μας juniors δε έχουν την ευκαιρία να δουν την Εθνική μας Ομάδα γιατί η ίδια η Ομοσπονδία μας το σχεδίασε έτσι μετά από πολλή μελέτη των ημερομηνιών.

Οι ημερομηνίες του Davis Cup είναι γνωστές εβδομάδες πριν, αλλά μάλλον κανείς δε σκέφτηκε να δώσει την ευκαιρία στα παιδιά μας να τιμήσουν τους αγώνες της Εθνικής Ομάδας με την παρουσία τους.

Σε αυτά θα πρέπει να προσθέσουμε και το διαχειριστικό φόρτο επιδιαιτητών και κριτών γραμμών που πρέπει το ίδιο διάστημα να καλύψουν δύο μεγάλα γεγονότα.

http://tennisnews.gr/greek-tennis/juniors/5165-panelladiko-juniors

Αφαντος ο λαλίστατος στους άσχετους Πινόκιος

Αθλητισμός δεν είναι μόνο το ποδόσφαιρο
Η ανακοίνωση των επιχορηγήσεων τον Φεβρουάριο ανατρέπει τους σχεδιασμούς των ομοσπονδιών από τον Σεπτέμβριο

Ποικίλες αντιδράσεις προκάλεσε η ανακοίνωση από τη ΓΓΑ των ετήσιων επιχορηγήσεων των ομοσπονδιών για το 2011. Υπάρχουν εκείνοι που αντέδρασαν έντονα ή ήπια, άλλοι που νιώθουν αδικημένοι κι εκείνοι που έμειναν ικανοποιημένοι, σταθμίζοντας την οικονομική κατάσταση της χώρας.

«Οι 900.000 λιγότερες από πέρσι (7,35 εκατ., έναντι 8,25) δεν αντιμετωπίζονται. Θα κάνουμε περικοπές στον σκληρό πυρήνα (ανάπτυξη, υψηλός αθλητισμός), που θα έχουν δυσμενείς επιπτώσεις. Εντάξαμε στον σχεδιασμό πάνω από 100 αθλητές, προσλάβαμε 38 προπονητές, έχουμε τους προπονητές και τα έξοδα κίνησης των συλλόγων. Ολα αυτά έγιναν με τη λογική ότι θα παίρναμε 200-300 χιλιάδες λιγότερες από πέρσι. Αυτό θα το αντιμετωπίζαμε. Τίποτα δεν προδίκαζε τόσο μεγάλη περικοπή. Και οι αποφάσεις αυτές δεν νοείται να λαμβάνονται στα μέσα Φεβρουαρίου. Διότι ο σχεδιασμός γίνεται τον Σεπτέμβριο. Και σημειώστε πως το υπουργείο Υγείας ζητεί χρήματα από τις ομοσπονδίες για τ’ ασθενοφόρα που πηγαίνουν στους αγώνες και η ΓΓΑ από τις διοικήσεις των Εθνικών Σταδίων να παίρνουν χρήματα από τις ομοσπονδίες και τα σωματεία για τη χρήση των σταδίων», επισημαίνει ο πρόεδρος του ΣΕΓΑΣ, Βασίλης Σεβαστής.

«Οσο και δύσκολες στιγμές κι αν περνούν η πατρίδα και ο λαός (για τις οποίες δεν ευθύνεται, φυσικά, ο αθλητισμός), δεν πρέπει να βλέπουμε τον αθλητισμό, που είναι κοινωνικό αγαθό, μέσα από το πρίσμα του Μνημονίου. Εχει να κάνει με το πιο ευαίσθητο σημείο της κοινωνίας, που είναι η νεολαία. Αθλητισμός δεν είναι μόνο το ποδόσφαιρο», υπογράμμισε ο Δημήτρης Διαθεσόπουλος, πρόεδρος της κολυμβητικής ομοσπονδίας (ΚΟΕ), που έχει υπό την σκέπη της πέντε Ολυμπιακά αθλήματα (κολύμβηση, πόλο, καταδύσεις, συγχρονισμένη κολύμβηση, κολύμβηση σε ανοικτό νερό) και την τεχνική κολύμβηση και θα πάρει 4,8 εκατ., έναντι 5,091 του 2010.

«Εχοντας πλήρη επίγνωση της κρίσης που βιώνει η χώρα, είμαστε υποχρεωμένοι να προσαρμοσθούμε στα νέα δεδομένα. Πρέπει να είμαστε ρεαλιστές. Ομως, οφείλω ν’ αντιδράσω στην αδικία, που προκαλεί η μη ίση αντιμετώπιση. Αισθανόμαστε αδικημένοι, διότι, ενώ ο μέσος όρος της μείωσης στις άλλες ομοσπονδίες είναι στο 14%, στη δική μας ξεπερνάει τα 21% (από 3,8 εκατ. σε 3). Περιμένουμε από την πολιτεία να αποκαταστήσει την αδικία για το άθλημά μας, με τρεις τρόπους: Την επιχορήγηση των ερασιτεχνικών σωματείων, την οποία δεν έλαβαν το 2010, την τήρηση της δέσμευσης περί συνέχισης της επιχορήγησης για τα ΤΑΑ της Α1 ανδρών και τα σωματεία της Α2 ανδρών, και με την καταβολή του ποσού που επιδικάσθηκε με την απόφαση για τα Ολυμπιακά έργα» τονίζει ο πρόεδρος του βόλεϊ, Αχιλλέας Μαυρομάτης, που πρόσθεσε: «Θεωρώ ότι η κρίση δίνει την ευκαιρία να προβούμε σε θεσμικές αλλαγές, για τις οποίες η πολιτεία καλείται να διαδραματίσει επιτελικό ρόλο».

«Πιστεύω ότι η γυμναστική έπρεπε να έχει καλύτερη τύχη, διότι είναι άθλημα, που έχει προσφέρει πολλές διακρίσεις στη χώρα μας. Αισθανόμαστε αδικημένοι» λέει ο πρόεδρος της ομοσπονδίας γυμναστικής, Θανάσης Βασιλειάδης.

Υπάρχουν και οι ικανοποιημένοι, βάσει, φυσικά, των δεδομένων.

Ο πρόεδρος της άρσης βαρών, ο τρις «χρυσός» Ολυμπιονίκης, Πύρρος Δήμας τονίζει πως περίμενε μικρότερη επιχορήγηση (1.050.000 έναντι 1.150.000 που θα λάβει η ΕΟΑΒ).

«Με τις επιπλέον 100 χιλιάδες θα μπορέσουμε να διοργανώσουμε πιο άνετα κάποια πρωταθλήματα και να λειτουργήσουμε ικανοποιητικά. Εχουμε κάνει, όμως, μεγάλες περικοπές σε διοργανώσεις. Κυρίως στα περιφερειακά πρωταθλήματα, που είναι αγώνες για την ανάπτυξη, αλλά και για την πρόκριση στα πανελλήνια πρωταθλήματα», μας είπε.

«Το 1,4 εκατ. που ανακοινώθηκε πως θα πάρουμε, είναι περίπου, όσα περιμέναμε. Είχαμε ζητήσει 1,5. Είμαστε κάτω 250 χιλιάδες από πέρσι. Δεν είμαι δυσαρεστημένος. Εχουμε λαμβάνειν από την τακτική επιχορήγηση του 2010, άλλες 492 χιλιάδες. Αν, λοιπόν, τις πάρουμε, όπως έχει δεσμευθεί ο ΓΓΑ, θα μπορέσουμε να λειτουργήσουμε ικανοποιητικά. Είμαστε ευχαριστημένοι, με βάση, βέβαια, τη συγκυρία της ελληνικής οικονομίας. Πρέπει να ξέρετε ότι δίνουμε 480 χιλιάδες για μισθοδοσία και εισφορές προσωπικού. Υπάρχει δε, καταγεγραμμένο χρέος περίπου 1,6-1,7 εκατ. Αν δεν υπήρχε αυτό, θα λειτουργούσαμε πολύ καλά, διότι έχουμε μαζέψει τις δαπάνες. Για το χρέος κάνουμε διακανονισμούς και παζάρια, για να το μειώσουμε, όπου γίνεται. Φοβούμαι, ότι ώς το τέλος του έτους, το ένα εκατομμύριο θα γίνει απαιτητό», τονίζει ο πρόεδρος της πάλης, Κώστας Θάνος.

Του Ν. Α. Κωνσταντοπουλου


Friday, February 18, 2011

Η ψήφος έχει ανταποδοτικότητα στην καταστροφή του αθλήματος ……

Δεν είδα κανένα να διαμαρτύρεται για το πρόγραμμα που βγήκε Την Ημέρα του Ψέματος (Μέρα ερωτευμένων) με το οποίο είναι ταυτισμένο το ΔΣ της ΕΦΟΑ.

Παρατηρώντας όμως την ΓΣ της Καβαλάς βλέπεις τον ρόλο των προπονητών σ όλο αυτό το ρημαδιό που λέγετε Ελληνικό τένις.

Α-Ποιοι πήγαν στις αποστολές των ευρωπαϊκών πρωταθλημάτων πριν λίγες μέρες που γύρισαν πλήρως ισοπεδωμένα πλην της κατηγορίας των 14 (βαθμός5 στο 10)?

Παπαχριστόπουλος Φίλιππος (συνοδός) Μούρτζιος Χρήστος ( συνοδός ) Γιώγιας Νίκος ( συνοδός ) Βασιλειάδου Όλγα (συνοδός).

Θέλουμε να ξέρουμε πως βρέθηκαν προπονητές Εθνικών Ομάδων χωρίς να έχουν πουθενά υπογράψει συνεργασία ως ομοσπονδιακοί με την ΕΦΟΑ !

Είχε αυτή η αποστολή το αντίδωρο της ψήφου?

Πως εμείς θα ζητήσουμε ευθύνη από τον προπονητή όταν τον πήραμε και τον βάλαμε σαν τσουβάλι ,υπεύθυνο των μικρών ψυχών των παιδιών μας?

Ήξεραν τα παιδιά μας και χθες?

Ήξεραν τα χαρακτηριστικά του παιχνιδιού τους και χθες για να τα βοηθήσουν ανάλογα?

Ήξεραν τους χαρακτήρες τους?

Ήξεραν τους προπονητές που τα προπονούν?

Τους πήραν τηλέφωνο για να μάθουν ποια είναι?

Μπορούμε να μάθουμε εάν πήραν φάκελο από την τεχνική επιτροπή και τον ομοσπονδιακό μας προπονητή με τα χαρακτηριστικά του παιχνιδιού τους?

Επιτέλους ΜΙΑ ψήφος θα καταστρέφει ότι χρόνια έχουμε με χρήματα μας προσπαθήσει ,με μια ΕΦΟΑ που δεν υπάρχει.

Γιατί να πιστέψω ότι αύριο δεν θα συμβεί στο δικό μου παιδί?

Δεν υπάρχει σύλλογος προπονητών να βάλει μια τάξη στον χώρο τους?

Επιτέλους πρόκειται και για το κύρος του επαγγέλματος τους!

Μπορείτε να μας πείτε τι ψήφησαν οι συγκεκριμένοι στην ΓΣ (οι σύλλογοι ) τους.

Ι.α