Saturday, February 5, 2011

Πράγματι είμαστε η Ομοσπονδία παράδειγμα.... της ήτας

Κορίτσια 16 & κάτω
Με ήττα ξεκίνησε τις υποχρεώσεις της η εθνική ομάδα. Δυστυχώς η ομάδα των κοριτσιών έχασε 3-0 απέναντι στην ομάδα της Ουκρανίας. Τους αγώνες ξεκίνησε η Ελευθερία-Ελεωνόρα Παπάζογλου (Ε.Σ.Ο. ΕΠΙΚΟΥΡΟΣ ΠΟΛΙΧΝΗΣ) απέναντι στην Anna Shkudun. Η Ελευθερία-Ελεωνόρα έχασε με σκορ 6-2, 6-1. Στον 2ο αγώνα αγωνίστηκε η Δέσποινα Βογάσαρη (Ο.Α. ΑΘΗΝΩΝ) απέναντι στην Yuliya Lysa. Η Δέσποινα έχασε με σκορ 6-4, 6-3. Στον τελευταίο αγώνα η Ελπίδα Μαλάμου με την Δέσποινα Βογάσαρη έχασαν 6-2, 6-1 από τις Yuliya Lysa και Diana Bogoliy. Η εθνική ομάδα πλέον θα διεκδικήσει την 5 θέση του Group A του προκριματικού ταμπλό, παίζοντας το Σάββατο απέναντι στην ομάδα της Σερβίας. Οι αγώνες πραγματοποιούνται στην πόλη Vendryne της Τσεχοσλοβακίας και την ομάδα συνοδεύει ο Νίκος Γιώγιας.

Αγόρια 16 & κάτω
Με ήττα ξεκίνησε τις υποχρεώσεις της και η εθνική ομάδα των Αγοριών. Στην πρώτη σειρά αγώνων που έδωσαν στο προκριματικό ταμπλό του Group A οι Έλληνες αθλητές έχασαν 3-0 από την ομάδα της Μεγάλης Βρετανίας. Τους αγώνες ξεκίνησε ο Γιάννης Στεργίου (Ο.Α.ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗΣ ΜΙΚΡΟΙ ΑΣΣΟΙ) απέναντι στον Jonny O'Mara. Ο Γιάννης έχασε με σκορ 6-2, 6-2. Στον 2ο αγώνα αγωνίστηκε ο Βασίλης Σταυρόπουλος (Ο.Α. ΑΘΗΝΩΝ)απέναντι στον Christopher Pearce. Ο Βασίλης μετά από ένα αγώνα που κράτησε κοντά στις δύο ώρες, έχασε 3-6,7-6(4),2-6. Ο τελευταίος αγώνας των διπλών είχε διαδικαστικό χαρακτήρα, ο Αλέξανδρος - Γεώργιος Βακουφτσής (Ο.Α. ΑΘΗΝΩΝ)με συμπαίκτη τον Γιάννη Στεργίου έχασαν 6-1, 6-2 από τους Johny O'Mara και Billy Harris. Η εθνική ομάδα πλέον θα προσπαθήσει να πάρει την 5 θέση του Group A, παίζοντας άυριο απέναντι στην ομάδα της Ρωσίας. Οι αγώνες πραγματοποιούνται στην πόλη Minsk της Λευκορωσίας και την ομάδα συνοδεύει ο Χρήστος Μούρτζιος.

Αγόρια 14 & κάτω
Η εθνική ομάδα κληρώθηκε να παίξει ενάντια στην ομάδα της Δανίας. Και η ομάδα των Αγοριών 14 έχασε με σκορ 3-0. Τον 1ο αγώνα ξεκίνησε ο Πέτρος Νταντίνης. Αν και ο Πέτρος ξεκίνησε καλά πήρε το 1ο σετ με 6-4, έχασε τα άλλα δυο με σκορ 6-1, 6-2 από τον Christian Sigsgaard. Στον 2ο αγώνα ο Στέφανος Σχίνας (ΠΕΥΚΗ Γ. ΚΑΛΟΒΕΛΩΝΗΣ) έχασε 6-1, 6-2 από τον Benjamin Hannestad. Στα διπλά ο Στέφανος Σχίνας και ο Δημήτρης Σκαλιδάκης έχασαν 6-2, 6-2 από τους Benjamin Hannestad και Johannes Ingildsen. Η εθνική ομάδα θα αγωνιστεί την Κυριακή με αντίπαλο μια από τις ομάδες της Βουλγαρίας ή της Ουκρανίας διεκδικώντας την 5η θέση του προκριματικού ταμπλό του Group A. Οι αγώνες πραγματοποιούνται στην πόλη Correggio της Ιταλίας και την ομάδα συνοδεύει ο Φίλιππος Παπαχριστόπουλος.

Κορίτσια 14 & κάτω
Την ήττα με 3-0 γνώρισε και η ομάδα των Κοριτσιών 14. Οι αθλήτριες μας αντιμετώπισαν τις αθλήτριες της Ουκρανίας. Στο 1ο παιχνίδι η Ματούλα Μάρθα (Ο.Α. ΤΟΥΜΠΑΣ) έχασε 4-6, 5-7 από την Anastasiya Fedoryshyn, στο 2ο η Βαλεντίνη Γραμματικοπούλου (ΖΑΚΥΝΘΙΝΟΣ Α.Ο.) 0-6, 5-7 από την Anhelina Kalinina και στα διπλά οι ίδιες αθλήτριες 4-6, 0-6 από τις Anastasiya Fedoryshyn και Kateryna Sliusar. Το Σάββατο οι ελληνίδες αθλήτριες αντιμετωπίζουν την ομάδα της Ιταλίας διεκδικώντας την 5η θέση του προκριματικού ταμπλό του Group C. Οι αγώνες πραγματοποιούνται στην πόλη Maniago της Ιταλίας και την ομάδα συνοδεύει η Όλγα Βασιλειάδου.

Ο μέχρι τώρα απολογισμός των ελληνικών ομάδων είναι 24 σετ κατά έναντι 2 υπέρ τους. Θα πρέπει, βέβαια, να σημειώσουμε ότι όλες οι ομάδες είχαν δύσκολο έργο μιας και ανταγωνίζονταν αθλητές με πολύ καλό ranking στην ΕΤΑ.

Ήττες για τις εθνικές ομάδες στα Tennis Europe Winter Cups by HEAD

Friday, February 4, 2011

Πουθενά φωτογραφίες των κοριτσιών απο τον αγώνα τους.

Ποια σοβαρή Ομοσπονδία θα έπαιζε η Εθνική Γυναικών και θα είχε να φιγουράρουν οι φωτογραφίες της στημένης Γενικής Συνέλευσης των υιών. κοριτσιών, και φίλων αυτών, με τους πατεράδες των υπάλληλων κτλ στο site της ΕΦΟΑ επί ένα μήνα

Ούτε μια φωτογραφία από την πρώτη ημέρα που γέλασε το χειλάκι μας έβαλε.

Αλλά τι περιμένεις.

Όταν είσαι ΕΘΝΙΚΟΣ ΕΥΕΡΓΕΤΗΣ μπορείς ν ασχοληθείς με μια ομάδα που δεν είχε την τσίπα να την αναφέρει ότι πάει να παίξει για την μεγαλύτερη διοργάνωση συμμετοχής γυναικών στο τένις σε επίπεδο Εθνικών Ομάδων. .

Θα μου πεις εδώ χάσαμε τους ξενώνες των Μεσογειακών, η ύπαρξη της Εθνικής ομάδας γυναικών μας μάρανε. …….

Που είσαι ρε Μπιτσαξή.

Όταν έχεις Ένα ευεργέτη είναι δυνατό να του φέρεσαι έτσι?

Γρήγορα τίμησε τον. Κάνε άμεσα ένα διπλασιασμό της επιχορήγησης,για να μπορούμε να κάνουμε μεγαλύτερες διευκολύνσεις.........

Βράβευσε τον για την μεγάλη στήριξη στο άθλημα

Είπαμε ότι το κράτος δεν έχει αντανακλαστικά

Όχι όμως και έτσι!

Ι.Α

ΤΑ «ΠΑΠΑΓΑΛΑΚΙΑ» ΚΑΙ Η ΧΡΗΣΙΜΟΤΗΤΑ ΤΟΥΣ

Τελικά, τα «παπαγαλάκια» του play-n-stay, παρά το ότι βρίζουν και απειλούν τους «βλάκες της ψευτοαντιπολίτευσης», εμείς τους αγαπάμε. Τους αγαπάμε για πολλούς λόγους. Και κατά πρώτον τους αγαπάμε γιατί μας διασκεδάζουν. Από τις 2 Οκτωβρίου του 2010 είχαν να κελα’ι’δήσουν. Ανησυχήσαμε. Ώσπου, στις 9 Ιανουαρίου του 2011 το «παπαγαλάκι» ξανακελά’ι’δησε και μας πληροφόρησε ότι «Λόγω ασθενείας της συντάκτριας το PLAY-N-STAY αδράνησε». Ασθένεια τριών και πλέον μηνών,…… πρέπει να ήταν σοβαρή περίπτωση. Αλλά η συνέχεια είναι, που έχει ενδιαφέρον….. «Διαβάζοντας όμως κάποιες ελεεινές ιστοσελίδες αναγκαζόμαστε να γράψουμε και θα συνεχίσουμε να γράφουμε θέλοντας να αποκαταστήσουμε την αλήθεια». Είδες, λοιπόν Σπυράκο που οι «ελεεινές ιστοσελίδες» έχουν θεραπευτικές ιδιότητες; Δεν αποκλείεται, αν αργούσαμε να γράψουμε ,…..να την χάναμε την συντάκτρια.

Ένας δεύτερος λόγος που αγαπάμε τα «παπαγαλάκια», είναι ότι μας δίνουν πληροφορίες. Μας κάλυψαν την απορία, ποιος καλός άνθρωπος είναι αυτός που διευκόλυνε την ομοσπονδία την δύσκολη στιγμή. « Είναι δυνατό να έχει βάλει τόσες φορές, χιλιάδες € στην Ομοσπονδία ο πρόεδρος και να γράφουν, παρόλο που διάβασαν τον απολογισμό που φαίνεται η ταμειακή διευκόλυνση προς την ΕΦΟΑ από τον πρόεδρο, ότι έχει πάρει τα χρήματα από το ταμείο;» μας πληροφορεί το «παπαγαλάκι». Εκείνο που έχει σημασία είναι ότι ο πρόεδρος το έχει κάνει «τόσες φορές». Άρα δίκαια ο Σπυράκος διεκδικεί τον τίτλο του Εθνικού Ευεργέτη της Ελληνικής Αντισφαίρισης, ως άλλος Αβέρωφ, ως άλλος Συγγρός ή Μπενάκης, ή Τοσίτσας!!

Και ένας τρίτος λόγος που μας είναι συμπαθείς, είναι για τις ιδέες που κατεβάζουν, στην προσπάθεια να «δημοσιογραφίσουν». Όπως το τελευταίο κειμενάκι που ανάρτησαν στις 30 Ιανουαρίου 2011.

ΞΕΣΚΟΝΙΖΕΙ ΤΟ ΣΔΟΕ

Πολλή δουλειά έχει τον τελευταίο καιρό το ΣΔΟΕ.
Τα σαίνια του Σώματος Δίωξης Οικονομικού Εγκλήματος κάνουν προς το παρόν τους διαχειριστικούς ελέγχους στις αθλητικές ομοσπονδίες.
Κι αυτό γιατί το Ελεγκτικό Συμβούλιο της ΓΓΑ, που είναι αρμόδιο για αυτού τους είδους τους ελέγχους δεν έχει ακόμη στελεχωθεί.
Μπήκε λοιπόν το ΣΔΟΕ σε κάποιες ομοσπονδίες αλλά έχει... ξεχάσει να βγει.
Όχι δεν έχασε το δρόμο προς την έξοδο.
Απλά βρήκε πολύ δουλειά ξεσκονίζοντας τα λογιστικά βιβλία...

Αναρτήθηκε από Play-n-Stay στις 2:18 μ.

Πολύ καλή ιδέα…….

« Καλομελέτα κι’ έρχονται»…… και όταν έλθουν….. «Καλώς τους κι’ ας αργήσατε»

Γιατί κάποια στιγμή πρέπει να γίνει και η απονομή του μεταλλίου στο «Ευεργέτη».

Αμεση απάντηση στην ερώτηση μας !

Πέμπτη, 03 Φεβρουάριος 2011 12:31

Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε ιδιαίτερα τους,κ.κ Μάνο Μουλιανιτάκη, Γιώργο Παπαχατζή που άμεσα μας παρουσίασαν τον απολογισμό του προγράμματος για το *Play Tennis*
Μόνο που έπρεπε να το ανεβάσουν στο site της ΕΦΟΑ μόλις γύρισαν στην Αθήνα απο την Καβάλα.

Βλέπετε στην ΓΣ παρουσιάσθηκαν ΜΟΝΟ 81 απο τους 280 συλλόγους και δεν ξέρουμε πόσοι το παρακολούθησαν όταν το παρουσίασαν.

Ηταν Μονο για τους δικούς μας?

Ι,Α.

Wednesday, February 2, 2011

Ζητήσαμε να μας παρουσιάσετε την πορεία του Play and Stay στην Ελλάδα.

Και αυτό ΓΑΙΤΙ?

Είναι γνωστό ότι ΚΑΙ αυτό το πληρώνουν οι σύλλογοι.

Δεν υπάρχει κάτι που να γίνετε σήμερα και να μην τα ακουμπάμε εμείς οι ΣΥΛΛΟΓΟΙ

Αυτά τα 900.000 με την ελάχιστη ματιά που ρίξαμε ,είδαμε να είναι εξαφανισμένα τα λεφτά της ΕΦΟΑ.

Ακόμα περιμένουμε την απάντηση στην εξελεγκτική επιτροπή της ισχνής αντιπολίτευσης για τις κάρτες του 2010 και των προηγουμένων ετών. Αντιλαμβάνεστε ότι υπάρχουν και άλλα.

Αλλά πρέπει ΕΝΑ-ΕΝΑ να κλείνει.

Λοιπόν κάντε μια σελίδα για τον απολογισμό του Play and Stay στην Ελλάδα κατά το πρότυπο της ITF.

Υποτίθεται ότι πηγαίνοντας στις πόλεις που το πραγματοποίησαν θέλουν να έχουν και την γενικότερη εικόνα της προσπάθειας που οι ίδιοι τα ακούμπησαν

Άλλωστε το ζήτησαν οι σύλλογοι στην Γενική συνέλευση της Καβάλας.

Η ΚΑΙ αυτό δεν το θυμόμαστε?

Χρηστος Β.

Πάντως στην Γεν Συνέλευση στην Καβαλα δεν ζητήσαμε αυτό

Play and Stay Newsletter/ January 2011 Issue PDF Εκτύπωση E-mail
Τρίτη, 01 Φεβρουάριος 2011 21:44

tennis_10s

Από το Τμήμα Ανάπτυξης της I.T.F., εκδόθηκαν τα " Νέα" του Ιανουρίου για το Play and Stay ( Play and Stay Newsletter). Μπορείτε να τα δείτε στο συννημένο αρχείο.

ΣΤΟΝ «ΑΕΡΑ» ΤΟ ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΑΝΤΙΣΦΑΙΡΙΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

ΣΤΑΜΑΤΗΣΑΝ ΟΙ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΤΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΑΝΤΙΣΦΑΙΡΙΣΗ ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑΣ

Μιλά Στο Video

Πέτρος Τσιάρας

Πρόεδρος Ομίλου Αντισφαίρισης Πτολεμαΐδας




http://www.eordaia.org/index.php?option=com_content&view=article&id=1686:-lr-15-&catid=122:24