Wednesday, May 13, 2015

Όσοι θέλουμε την κάθαρση στον Ελληνικό Αθλητισμό, στηρίζουμε κινήσεις σαν αυτές της κας Θεοδωροβίας Πλακά.


ÐÁÑÁËÁÂÇ - ÐÁÑÁÄÏÓÇ ÓÔÏ ÕÖÕÐÏÕÑÃÅÉÏ ÁÈËÇÔÉÓÌÏÕ

12 Μαΐου 2015
 Γράφει η Θεοδωροβία Πλακά
 

Απάτες, παρανομίες, εκβιασμοί, απειλές, οικονομικά εγκλήματα στην Γ.Γ.Αθλητισμού!

Μήπως σήμερα είναι η κατάλληλη στιγμή, μια υπηρεσία όπως η Γ.Γ.Α., η ραχοκοκαλιά του Ελληνικού αθλητισμού να εξυγιανθεί; Μια υπηρεσία στην οποία επί σειρά ετών πρωτοστατούσαν οι παρανομίες, οι απάτες, τα οικονομικά εγκλήματα, οι απειλές, οι εκβιασμοί, οι παράνομες νομιμοποιήσεις εσόδων, οι υπάλληλοι με πλαστά πτυχία, με την συγκάλυψη, ακόμα και με την συνέργεια σε ορισμένες περιπτώσεις των πολιτικών προϊσταμένων. Όλα αυτά μέχρι τις εκλογές της 25ης Ιανουαρίου. Μετά;
Απευθύνομαι στους σημερινούς πολιτικούς του Σύριζα, που ηγούνται του Υφυπουργείου Αθλητισμού, κυρίους Κοντονή καί Συναδινό, ρωτώντας τους: "Αγαπητοί κύριοι, θα συνεχίσετε κι εσείς να διοικείτε την υπηρεσία σας με τούς ίδιους ανθρώπους που συμμετείχαν στις παρανομίες και τις λαμογιές; Κάθαρση δεν χρειάζεται μόνο στο ποδόσφαιρο, ούτε εγκληματική οργάνωση υπήρχε μόνο στο ποδόσφαιρο! " 

Παρακολουθείστε λοιπόν αγαπητέ Υπουργέ κύριε Κοντονή και επίσης αγαπητέ Γ.Γ.Αθλητισμού, κύριε Συναδινέ, βίντεο με κάποιες από τις καταγγελίες μου στις φιλόξενες εκπομπές "Δίκη στον ΣΚΑΙ" με τον δημοσιογράφο κύριο Κυριάκο Θωμαΐδη.
Μάλιστα στο πρώτο βίντεο κύριε Συναδινέ, ήσασταν προσκεκλημένος στο πάνελ και βλέποντάς το, μπορείτε να θυμηθείτε τι υποστηρίζατε....
Αγαπητοί αναγνώστες, προκειμένου να γίνουν κατανοητές οι καταγγελίες μου, τα άρθρα μου και τα έγγραφα που θα ακολουθήσουν το επόμενο διάστημα, είναι αναγκαίο να παρακολουθήσετε τα παρακάτω βίντεο. Καταγγέλλω επωνύμως οικονομικά σκάνδαλα εκατομμυρίων ευρώ που μπορεί να αγγίζουν και να ξεπερνούν κατά πολύ  δις ευρώ, αφού μέσα είναι και η οργανωτική των ολυμπιακών αγώνων του 2004 .
Από τότε που ξεκίνησα τις επώνυμες καταγγελίες δέχθηκα διάφορες επιθέσεις, από διωγμούς με άδικες κλήσεις σε απολογία, μέχρι βίαιες επιθέσεις. Ιδιαίτερα μετά την  δημόσια εμφάνισή μου στην τηλεόραση, ακολούθησαν σειρά πολύ σοβαρών γεγονότων με πρωταγωνιστές Υπουργούς, υφυπουργούς , υπηρεσιακούς   παράγοντες και εμπλεκόμενους υπαλλήλους, με σκοπό να με βλάψουν,να με εξοντώσουν οικονομικά, οικογενειακά, επαγγελματικά, ακόμα και με απειλές για την ζωή μου και την ζωή του παιδιού μου.
Όλα έχουν καταγγελθεί σε αστυνομία και δικαιοσύνη!
Από τις καταγγελίες μου, έχουν εκδοθεί μέχρι στιγμής τρία (3) λίαν επιβαρυντικά πορίσματα,ύστερα από εισαγγελικές παραγγελίες για ελέγχους από το ΣΔΟΕ.
Ζητώ λοιπόν από τους κυρίους, Κοντονή καί Συναδινό, να επιτελέσουν, στο όνομα του Ελληνικού λαού, το ιερό καθήκον που έχουν να βοηθήσουν στην διαλεύκανση των καταγγελιών, αλλά και στην κάθαρση της υπηρεσίας που ηγούνται.
 Προσκαλώ όσους Έλληνες  είστε οργισμένοι, αγανακτισμένοι και αποφασισμένοι για κάθαρση, να επικοινωνήσετε μαζί μου με σκοπό την κατάθεση μηνύσεων και αγωγών, για επιστροφές των παρανόμως αποκτηθέντων εσόδων δημοσίων υπαλλήλων, αλλά και σε πρώην υπουργό που ζημίωσε το ελληνικό κράτος με την υπογραφή του, με πολλά εκατομμύρια ευρώ!
Να ξέρετε ότι, όσοι λέμε την αλήθεια, λίγοι μας συμπαθούν!
Η αλήθεια όμως που ενοχλεί, αξίζει περισσότερο από το ψέμα που βολεύει!
Έλληνες, ελάτε να ενώσουμε τις δυνάμεις μας, βοηθώντας την κυβέρνηση για κάθαρση, βοηθώντας να επιστραφούν πολλά  χρήματα, από τους παρανόμως κατέχοντες!!
Ελάτε να κάνουμε μαζί αυτό το ταξίδι στα οικονομικά σκάνδαλα!
Πιστέψτε με, έχει τεράστιο ενδιαφέρον το τι θα αποκομίσετε!
Ο γνωστός κύριος Γεωργιάδης κάλεσε τον ελληνικό λαό από τηλεοράσεως με τις γνωστές τακτικές του, να ξεσηκωθεί εναντίον της κυβέρνησης, εγώ το αντιστρέφω και λέω:
Ελάτε να ξεσηκωθούμε Έλληνες εναντίον της πρώην κυβέρνησης που κουκούλωνε, προστάτευε σκάνδαλα επί  σκανδάλων, τρώγοντας οι περισσότεροι με χρυσά κουτάλια, βγάζοντας πολλοί βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας τα χρήματά τους στο εξωτερικό, ακόμα και ο ίδιος ο Σαμαράς και ο Βενιζέλος, αλλά ταυτόχρονα, το χέρι τους το έβαζαν στην δική σου άδεια τσέπη!
Εγώ έχω μάθει στην ζωή μου να είμαι ΑΓΩΝΙΣΤΡΙΑ, καί δεν μπορεί να μου το αλλάξει αυτό καμμία απειλή, καμμία κακουχία, καμμία δίωξη, καμμία κλήση σε απολογία, καμμία προσωρινή παύση και αργία, καμμία εμπλοκή και αδιαφορία!!
Όσοι επιθυμείτε, επικοινωνήστε μαζί μου επωνύμως και με την όποια ιδιότητά σας στο e-mail :viaplaka@gmail.com
Αγαπημένοι Έλληνες,
Καθίστε αναπαυτικά και απολαύστε σκάνδαλα!
Θεοδωροβία Πλακά

Σ.Σ.  Έχουν επισημανθεί τα χρονικά διαστήματα εντός των εκπομπών προς εξοικονόμηση χρόνου, ως ακολούθως.
Από 38.45 έως 42.25, και από 52.28 έως 1.12.00
Από 04.35 έως 10.52, και από 58.38 έως 1.10.40 και από 1.36.30 έως 1.38.00
Από 41.45 έως 54.25, και από 1.09.17 έως 1.16.00

No comments: