Friday, November 20, 2020

«Μπρα ντε φερ» για το μητρώο Αφιερωμένο στον καταστροφέα του Ελληνικού τέννις

 

Ανατροπές στον χώρο του αθλητισμού έχει φέρει η προσπάθεια των ανθρώπων του υφυπουργείου Αθλητισμού να συγκεκριμενοποιήσουν την αθλητική περιουσία της χώρας, με πρώτο βήμα την καταγραφή των ενεργών σωματείων στο Μητρώο Αθλητικών Σωματείων. Σε διάστημα σχεδόν μισού χρόνου, μόνο τα 117 από τα 2.161 σωματεία στα οποία έχε ολοκληρωθεί ο έλεγχος με αγωνιστικά και οικονομικά κριτήρια μπορούν να εγγραφούν σε αυτό. Eνα από τα μεγάλα «αγκάθια» αποτελεί το θέμα του προπονητή καθώς, σύμφωνα με τα στοιχεία του υφυπουργείου Αθλητισμού, το 70%-80% των σωματείων που έχουν ελεγχθεί δηλώνουν προπονητή χωρίς αμοιβή ή οδοιπορικά. 

Καρτέλα στο μητρώο άνοιξαν 5.344 σωματεία. Από αυτά προχώρησαν στην αίτηση τα 4.918 και την ολοκλήρωσαν 3.167. Τα 1.751 σωματεία ύστερα από έξι μήνες συνεχίζουν να συγκεντρώνουν στοιχεία, ενώ μία μεγάλη μερίδα του αθλητικού κόσμου, όταν τα στοιχεία είδαν το φως της δημοσιότητας, έκανε λόγο για «σωματεία-σφραγίδες», δηλαδή σωματεία τα οποία παρόλο που δεν είχαν αθλητική δραστηριότητα υπήρχαν μόνο για να στηρίζουν με την ψήφο τους την ηγεσία της ομοσπονδίας τους. Στο πεδίο των οικονομικών κριτηρίων έχουν ελεγχθεί 2.197 σωματεία και από αυτά τα 1.953 δεν έχουν υποβάλει τα απαραίτητα έγγραφα που πιστοποιούν τα έσοδα και τα έξοδά τους.  

mpra-nte-fer-gia-to-mitroo0«Ο έλεγχος γίνεται με αγωνιστικά και οικονομικά κριτήρια. Οι υπηρεσίες του υφυπουργείου δεν ζητάνε κάτι δύσκολο. Ζητάνε τα έγγραφα που πιστοποιούν τη νομιμότητα ενός σωματείου. Θέλουμε να γνωρίζουμε πόσα είναι στο σύνολο τα νόμιμα ενεργά αθλητικά σωματεία σε όλη την Ελλάδα, ώστε να καθοριστεί το ύψος της ενίσχυσης του καθενός βάσει ορισμένων βασικών κριτηρίων όπως: πόσα αθλήματα καλλιεργούν, πόσους αθλητές έχουν και πόσους προπονητές νομίμως απασχολούν. Θέλουμε να μπουν στο μητρώο όσο το δυνατόν περισσότερα σωματεία γι’ αυτό καλώ τους υπεύθυνους να ολοκληρώσουν την αίτηση εγγραφής», δήλωσε στην «Κ» ο υφυπουργός Αθλητισμού Λευτέρης Αυγενάκης.   

Τα εγγεγραμμένα στο μητρώο σωματεία θα είναι αυτά που θα ψηφίσουν στις προσεχείς αρχαιρεσίες των ομοσπονδιών, οι οποίες, σύμφωνα με τα νέα δεδομένα, θα μεταφερθούν για το νέο έτος. Εάν μία ομοσπονδία έχει νόμιμα σωματεία λιγότερα από το νόμιμο όριο, θα γίνει άρση της αναγνώρισης της ομοσπονδίας. Επίσης, μόνο τα νόμιμα σωματεία θα ενισχυθούν οικονομικά, ενώ ύστερα από έξι μήνες μόνο αυτά θα μπορούν να χρησιμοποιήσουν τις εγκαταστάσεις της ΓΓΑ και τις δημοτικές αθλητικές εγκαταστάσεις.  
Οι αλλαγές που προωθεί το υφυπουργείο Αθλητισμού έχουν προκαλέσει αντιδράσεις ανθρώπων που διοικούν τις ελληνικές ομοσπονδίες τις τελευταίες δεκαετίες. Ο ΣΕΓΑΣ σε ανακοίνωσή του κάνει λόγο για «παραποίηση στοιχείων» από τον υφυπουργό Αθλητισμού και «διαστρέβλωση καταστάσεων», για να «καλύψει τα αδιέξοδα που ο ίδιος δημιούργησε και να δημιουργήσει άλλοθι, προκειμένου να προχωρήσει στην κατάλυση των δημοκρατικών διαδικασιών, ενόψει των αρχαιρεσιών των αθλητικών ομοσπονδιών». Με βάση τα στοιχεία που δημοσιοποιήθηκαν από τον υφυπουργό Αθλητισμού, σύμφωνα με τον ΣΕΓΑΣ υπάρχουν 368 σωματεία αλλά ύστερα από έξι μήνες έχουν κάνει προεγγραφή 166. Από αυτά που έχουν ελεγχθεί, πέντε πληρούν και τα δύο κριτήρια.  

Ο πρόεδρος της ομοσπονδίας μπάσκετ Γιώργος Βασιλακόπουλος σε δηλώσεις του αναφέρει ότι στόχος του υφυπουργού Αθλητισμού είναι «η ανάδειξη αρεστών προς αυτόν διοικήσεων στις αθλητικές ομοσπονδίες, υποταγμένες στις εκάστοτε αποφάσεις του».  
Σφοδρή ήταν η επίθεση που εξαπέλυσε κατά του Λευτέρη Αυγενάκη το ΚΙΝΑΛ. «Ενόψει των εκλογών των αθλητικών ομοσπονδιών οδήγησε και οδηγεί σε αδιέξοδο την εκλογή νέων διοικήσεων και το σπουδαιότερο καταργεί το βασικό κύτταρο του αθλητισμού που είναι το σωματείο», αναφέρει μεταξύ άλλων στην ανακοίνωσή του.  

Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης των στοιχείων του μητρώου γνωστοποιήθηκαν και τα χρέη των αθλητικών ομοσπονδιών προς τα αθλητικά κέντρα, τα οποία ξεπερνούν τα 4.000.000. Σε ό,τι αφορά το μητρώο, το υφυπουργείο έδωσε παράταση για να ολοκληρωθούν οι εγγραφές μέχρι τις 30/11, ενώ καταληκτική ημερομηνία για πιθανές διορθώσεις θα είναι η 11η Δεκεμβρίου.  

Sunday, October 25, 2020

Τ Ρ Α Γ Ι Κ Ο......ο απερχόμενος καταστροφέας του Ελληνικού τένις.....

 

Εκλογή του Σπύρου Ζαννιά στο Δ.Σ. της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας Τένις – Διπλή επιβράβευση της Ε.Φ.Ο.Α. από την Ευρωπαϊκή Ομοσπονδία.

Με επιτυχία ολοκληρώθηκαν οι εργασίες της εκλογοαπολογιστικής Γενικής Συνέλευσης της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας Τένις, που διοργάνωσε η Ελληνική Φίλαθλη Ομοσπονδία Αντισφαίρισης με τη στήριξη της Περιφέρειας Κρήτης και του επιχειρηματία Παντελή Σαπουνάκη, 22-24 Οκτωβρίου 2020, στο ξενοδοχείο Lyttos Beach στη Χερσόνησο. Η Γενική Συνέλευση είχε αναβληθεί τον Μάρτιο, λόγω της πανδημίας και πραγματοποιήθηκε «υβριδικά» το περασμένο τριήμερο, με τη συμμετοχή 49 χωρών, με φυσική παρουσία εκπροσώπων 11 χωρών και μέσω τηλεδιάσκεψης εκπροσώπων 38 χωρών.

 Στις εκλογές που διενεργήθηκαν εξελέγη Πρόεδρος ο Kaderka Ivo (Τσεχία) και Μέλη του Δ.Σ. κατά σειρά εκλογής οι Jolissaint Christiane (Ελβετία), Fode Luisanna (Ιταλία), Schneider Eva-Maria (Γερμανία), Ζαννιάς Σπύρος, (Ελλάδα), Zukin Evgeniy (Ουκρανία), Rawlinson David (Μεγάλη Βρετανία), Babic Nikolina (Κροατία), Itu Razvan (Ρουμανία).

Στη Γενική Συνέλευση βραβεύτηκε η Ε.Φ.Ο.Α., ως η καλύτερη Εθνική Ευρωπαϊκή Ομοσπονδία σε ανάπτυξη, για το 2019. Είναι η δεύτερη φορά, μέσα σε τρία χρόνια που επιβραβεύεται από την Ευρωπαϊκή Ομοσπονδία το έργο της Ε.Φ.Ο.Α.

 Τη Γενική Συνέλευση τίμησαν με τη παρουσία τους και καλωσόρισαν τους συμμετέχοντες ο Υφυπουργός Αθλητισμού Λευτέρης Αυγενάκης, ο Αντιπεριφερειάρχης Κρήτης Νίκος Συριγωνάκης, ως εκπρόσωπος του Περιφερειάρχη Σταύρου Αρναουτάκη και ο Δήμαρχος Χερσονήσου Γιάννης Σέγκος. Την έναρξη κήρυξαν με χαιρετισμό τους ο Πρόεδρος της Διεθνούς Ομοσπονδίας David Haggerty, ο απερχόμενος Πρόεδρος της TENNIS EUROPE Vladimir Dmitriev και ο Πρόεδρος της Ε.Φ.Ο.Α. Σπύρος Ζαννιάς, ο οποίος παρουσίασε το έργο της Ε.Φ.Ο.Α.

Τηρήθηκαν αυστηρά τα Υγειονομικά Πρωτόκολλα, όπως ισχύουν. Οι συμμετέχοντες, καθώς και οι εργαζόμενοι στη διοργάνωση, της Ευρωπαϊκής και της Ελληνικής Ομοσπονδίας, τέθηκαν σε τεστ για την ανίχνευση κορωνοΐού, τόσο κατά την άφιξή τους, όσο και πριν την αναχώρησή τους.

Επισημαίνεται ότι, η Ε.Φ.Ο.Α πρότεινε το Ηράκλειο ως τόπο διεξαγωγής της ετήσιας Γενικής Συνέλευσης της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας Αντισφαίρισης, πόλη με μοναδική ιστορία, πρεσβευτή της Ελληνικής παράδοσης και φιλοξενίας, η οποία αποτελεί επί πλέον και σημείο αναφοράς για το Άθλημα του Τένις στην Ελλάδα. Στο Νομό Ηρακλείου διεξάγονται κάθε χρόνο 24 Διεθνή Πρωταθλήματα, που μετρούν στην παγκόσμια κατάταξη, και 10 Εθνικά Πρωταθλήματα.

Ο Πρόεδρος της Ε.Φ.Ο.Α. Σπύρος Ζαννιάς έκανε την ακόλουθη δήλωση: «Εκ μέρους του Δ.Σ. της Ε.Φ.Ο.Α. εκφράζω την ιδιαίτερη ικανοποίησή μας για τη βράβευση του έργου ολόκληρης της Οικογένειας του Ελληνικού Τένις. Θέλω επίσης να ευχαριστήσω την Ευρωπαϊκή Οικογένεια του Τένις για την εκλογή μου στο Δ.Σ. της Tennis Europe, θέση ιδιαίτερα τιμητική, αφού για πρώτη φορά εκπροσωπείται η Ελλάδα στο Δ.Σ. του Ευρωπαϊκού Τένις».

 

Γραφείο Τύπου Ε.Φ.Ο.Α.

https://efoa.gr/%ce%b5%ce%ba%ce%bb%ce%bf%ce%b3%ce%ae-%cf%84%ce%bf%cf%85-%cf%83%cf%80%cf%8d%cf%81%ce%bf%cf%85-%ce%b6%ce%b1%ce%bd%ce%bd%ce%b9%ce%ac-%cf%83%cf%84%ce%bf-%ce%b4-%cf%83-%cf%84%ce%b7%cf%82-%ce%b5%cf%85/?fbclid=IwAR1y-aWmd-XzM8jC0LdF5XIsCCPqxhWabtxQvLitn2YKZUTc0ABZoietpDo

Friday, October 9, 2020

ΑΠΩΛΕΙΑ ΗΓΕΤΙΚΟΥ ΡΟΛΟΥ ΚΑΙ ΝΑΡΚΙΣΣΙΣΤΙΚΟ ΠΛΗΓΜΑ.

  Η διαφαινόμενη και από μηνών προδιαγεγραμμένη αποδόμηση της απερχόμενης Διοίκησης   δημιουργεί στα  μέλη της και στους εναπομείναντες υποστηρικτές της διάχυτη απογοήτευση.

Το πλήγμα στην πάλαι ποτέ δυναμική και δήθεν αέναη προοπτική των σπουδαρχών είναι τόσο καταλυτικό που κάθε απόπειρα αντιρρόπησης αν και θεμιτή δομείται σε αθέμιτη βάση κωδικών μικροπρέπειας ή και απρέπειας.

Οι προβαλλόμενες άμυνες ευάλωτες ,σχεδιασμένες εκ του προχείρου ' δεν είχαν ούτε κατά διάνοια προσδιορίσει το επερχόμενο πλήρωμα του χρόνου.

Το ενδεχόμενο ότι θα έβγαινε στο προσκήνιο νεότερος, εντιμότερος και αξιότερος ηγέτης στηριζόμενος από πλειάδα ανθρώπων ανάλογων προσόντων και ειδικού βάρους , εκφραζόταν κατά το μάλλον ή ήττον ως απέλπιδα ιδέα που τεχνηέντως αναχαιτίστηκε από το μυαλό των περισσότερων αιωνίων, συνάμα πειθήνιων στελεχών.

Εξ ου και η πρωτοφανής ταραχή αλλά και η σπουδή να τα βάλουν με τους νόμους...

Όμως γρήγορα ή αργά ή αλαζονεία ηττάται πανηγυρικά.

Ουδείς αναντικατάστατος σε κάθε έκφανση της κοινωνίας τελικά.

Υ.Γ. Αυτοί που είτε απορροφώνται είτε εγκλωβίζονται σε μεγαλειώδεις ιδέες απεριόριστης επιτυχίας και ισχύος θεωρούν τους εαυτούς τους εκ προοιμίου μοναδικούς απαιτώντας, ενίοτε εκβιαστικά , την αναγνώριση της δήθεν υπεροχής τους.

Έτσι εύκολα και μάλλον ανεπίγνωστα βιώνουν το περιώνυμο ΝΑΡΚΙΣΣΙΣΤΙΚΟ ΠΛΗΓΜΑ.

Μολονότι δεν το εκφράζουν προς τα έξω είναι ιδιαιτέρως ευάλωτοι στην όποια κριτική, που τους κάνει να νιώθουν ταπεινωμένοι, εξευτελισμένοι, εξουθενωμένοι, ματαιωμένοι και με απέραντη αίσθηση κενού.

Κ Γ. Γ.

Ιατρός  ψυχιατρικής κλινικής