Sunday, March 23, 2014

Λέγαμε και εμείς γιατί δεν ασχολήται με το τένις ο Ζαννιάς........... η οικογενειακή ψήφος σε κάθε γενική συνέλευση της ΕΦΟΑ σε δράση ........

ΣΚΑΝΔΑΛΑ ΣΓΟΥΡΟΥ ... ΝΑ ΦΑΝΕ ΚΑΙ ΟΙ ΚΟΤΕΣ ...! 
Ο πρώην Ομοσπονδιάρχης της Ντόπας σε αγαστή συνεργασία με τα Λαμόγια του συναφιού του (Ζαννιάδες & ΣΙΑ) ... ΕΠΙ ΤΩ ΕΡΓΩ: 


1. Βουλιαγμένη: Ένα σκάνδαλο πολλών αστέρων ... 

Τι μπορεί να συνδέει σε ένα αξεδιάλυτο κουβάρι την κυβέρνηση ΓΑΠ, τον νυν πρωθυπουργό Α. Σαμαρά, τους υπουργούς Χ. Παμπούκη, Γ. Στουρνάρα και Ν. Μηταράκη, τον περιφερειάρχη Αττικής Γ. Σγουρό, τον μεγαλομέτοχο της Εθνικής Τράπεζας Σ. Λάτση, τον αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο, κροίσους από το Κατάρ, άραβες και τούρκους επενδυτές και τον πάντα απαραίτητο Δ. Μελισσανίδη? Μα φυσικά ένα σκάνδαλο ολκής, όπως η υπόθεση της εκποίησης του «Αστέρα Βουλιαγμένης». 
Διαβάστε στο unfollow 25: «Βουλιαγμένη: Ένα σκάνδαλο πολλών αστέρων», ρεπορτάζ του Λευτέρη Χαραλαμπόπουλου 

2. Απευθείας ανάθεση-σκάνδαλο 60 εκατ. ευρώ από τον Σγουρό ... 
Κατά παράβαση του νόμου και γράφοντας στα παλαιότερα των υποδημάτων του τις προβλεπόμενες διαδικασίες, ο περιφερειάρχης Αττικής, Γιάννης Σγουρός, φέρεται, όπως δείχνουν τα αποκαλυπτικά έγγραφα που φέρνουν στο φως της δημοσιότητας σήμερα τα «ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ», να έχει πάρει μία απόφαση-σκάνδαλο, που αφορά ποσό-μαμούθ, σχεδόν 60.000.000 ευρώ. Ο λόγος για την απευθείας ανάθεση έργου από τον Ειδικό Διαβαθμιδικό Σύνδεσμο του Νομού Αττικής, που διαχειρίζεται τα στερεά απόβλητα, στον οποίο είναι πρόεδρος ο ίδιος ο περιφερειάρχης, στην εταιρεία «Ηλέκτωρ», χωρίς όμως να έχουν τηρηθεί τα προβλεπόμενα. Παρά τις συστάσεις στον περιφερειάρχη Αττικής, μάλιστα, δεν ίδρωσε το αυτί του, γεγονός που επιβεβαιώνει όσους λένε πως η εξουσία διαφθείρει. 
http://kalpes14.gr/ 

3. «Αγοράζει» ψήφους με δημόσιο χρήμα ο Γ. Σγουρός ... 

Είχε «υποσχεθεί», να δώσει λεφτά στην ΑΕΚ είπε ο κ. Σγουρός ... Από την τσέπη του θα τα έδινε? Όχι, βέβαια ... Από «τα χρήματα που μας δίνει το κράτος κάθε χρόνο ...» τα είχε «υποσχεθεί» ... Πότε είχε δώσει την υπόσχεση? Το 2009 - 2010 , όταν έτρεχε να καπαρώσει τη θέση του υποψήφιου Περιφερειάρχη Αττικής, τότε που δεν τον ήθελε με τίποτα το περιβάλλον του ΓΑΠ και ο κ. Σγουρός φρόντιζε να εξασφαλίσει το μηνιάτικο της επόμενη τετραετίας ... 
http://www.kessariani-vironas.gr/athlitismos/2080-agorazei-psifousme-dimosio-xrima-og-sgouros.html 


4. Π. ΑΤΤΙΚΗΣ: ΣΚΑΝΔΑΛΟ 8,5 ΕΚΑΤ. € ΓΙΑ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΠΡΟΒΟΛΗ. 
Ιστοσελίδας που ο σχεδιασμός και η κατασκευή του θα κοστίσουν 1,3 εκατ. ευρώ (!) και η φιλοξενία του ... μόλις 77 χιλ. ευρώ, δημιουργία σελίδων κοινωνικής δικτύωσης (Facebook, twitter κλπ) με κόστος μισό εκατ. ευρώ (!), δημιουργία logo τουριστικής προβολής μόνο 170 χιλ. ευρώ (!), * αλλά και επικαιροποίηση του συγκεκριμένου σχεδίου στην τιμή ... προσφοράς των χιλ 426. ευρώ (!): Αυτά και άλλα πολλά περιλαμβάνει σε εννέα, παραχωμένες κάπου στη μέση, από τις πάνω από 800 σελίδες του το Master Plan της τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Αττικής που θα κοστίσει συνολικά πάνω από 8,5 εκατ. ευρώ (8.538.843 ευρώ)! 
«Ολοκληρωμένο Πρόγραμμα Τουριστικής Προβολής Περιφέρειας Αττικής» εταιρεία «McCann Erickson Διαφημιστική ΑΕΕ» (Α.Π. 14287/1/2/2012 Η συγκεκριμένη σκανδαλώδης σύμβαση για το έργο που έχει υπογράψει από την 1/2/2012 ο περιφερειάρχης Γιάννης Σγουρός με την ) για την τουριστική προβολή της Περιφέρειας Αττικής και έρχεται προς έγκριση στην αυριανή συνεδρίαση του περιφερειακού συμβουλίου (ξεκινά στις 3 το μεσημέρι) ξεπερνά κάθε φαντασία ακόμη και για παλαιότερες περιόδους παχεών αγελάδων. Πόσο μάλλον σήμερα που ένα μεγάλο τμήμα των πολιτών και της Αττικής ζει κάτω από τα όρια της φτώχειας και αναζητά ένα πιάτο φαγητό στα συσσίτια. 
http://press-gr.blogspot.gr/2012/07/blog-post_1200.html 

5. Έκθετος ο Γ. Σγουρός για το σκάνδαλο του ΧΥΤΑ Γραμματικού 
"Τεράστιες ευθύνες" για το σκάνδαλο του ΧΥΤΑ Γραμματικού καταλογίζει στον απερχόμενο Περιφερειάρχη Αττικής, Γ. Σγουρό και στο Υπουργείο Περιβάλλοντος η υποψήφια Περιφερειάρχης Αττικής, Ρ. Δούρου, με αφορμή την Έκθεση των Επιθεωρητών Περιβάλλοντος, στην οποία διαπιστώνεται ότι η χωροθέτηση και η κατασκευή του έργου είναι παράνομη και επικίνδυνη για το περιβάλλον και τους πολίτες. 
http://www.avgi.gr/article/2116569/r-dourou-ekthetos-og-sgouros-gia-to-skandalo-tou-xuta-grammatikou 

Ο περιφερειάρχης Αττικής Γιάννης Σγουρός, μιλώντας σε εκδήλωση του ομίλου σούπερ μάρκετ Μαρινόπουλος, είπε: «Αν με ρωτούσε κανείς τι παράγετε εδώ στην Αττική θα του έλεγα ότι έχουμε πολλούς μετανάστες, αλλά δυστυχώς αυτοί δεν ανεβαίνουν στα ράφια». Δεν λέει αλήθεια, όμως, ο ρατσιστής άρχων. Ο ίδιος, αν μη τι άλλο, κάπως καταφέρνει να παράγει χρήμα για γήπεδα. Τα 20 εκατομμύρια ευρώ που χαρίζετε στον Δημήτρη Μελισσανίδη για να φτιάξει την Αγία Σοφία στη Νέα Φιλαδέλφεια, τα βρήκατε στα ράφια του σπιτιού σας, κ. Περιφερειάρχα? 
Είναι πολύ να ελπίσει κανείς στις εκλογές να ανέβει ο κ. Σγουρός στο ράφι? Με τα αζήτητα?

Μας έχουν περιτυλίξει τα φίδια της διαπλοκής και εμεις κοιμόμαστε ..................Αχ...Ζαννιά τι μας κάνεις σ αυτό το άθλημα!!!!!!!!!!!



Σκάνδαλο! Πώς έδωσε με απευθείας ανάθεση 60.000.000 ευρώ η Περιφέρεια Αττικής. Ο ρόλος του (κολλητού του Αρη!) Χρ. Τεντόμα...
Kατά παράβαση του νόμου από τις προβλεπόμενες διαδικασίες, ο περιφερειάρχης Αττικής, Γιάννης Σγουρός, φέρεται, όπως δείχνουν αποκαλυπτικά έγγραφα έχει πάρει μία απόφαση-σκάνδαλο, που αφορά ποσό-μαμούθ, σχεδόν 60.000.000 ευρώ. 

Ο λόγος για την απευθείας ανάθεση έργου από τον Ειδικό Διαβαθμιδικό Σύνδεσμο του Νομού Αττικής, που διαχειρίζεται τα στερεά απόβλητα, στον οποίο είναι πρόεδρος ο ίδιος ο περιφερειάρχης, στην εταιρεία «Ηλέκτωρ», εταιρεία του Γιώργου Μπόμπολα, χωρίς όμως να έχουν τηρηθεί τα προβλεπόμενα.

ΕΙΣΗΓΗΣΗ
Οι περίεργες κινήσεις του Γ. Σγουρού ξεκινούν πέρυσι το καλοκαίρι, όταν και επιχείρησε μέσω μιας επιτροπής διαπραγμάτευσης να περάσει την απευθείας ανάθεση για τον ΧΥΤΑ Φυλής. Κατόπιν εισήγησής του, δημιουργήθηκε τριμελής επιτροπή διαπραγμάτευσης, αποτελούμενη από τους Γ. Μαστοράκο, Χρ. Τεντόμα και Α. Ζαννιά, η οποία θα διαπραγματευόταν το...τίμημα.
Ωστόσο, επί της ουσίας δεν έγινε ποτέ διαπραγμάτευση, αφού δεν μπήκε άλλη εταιρεία πλην του ήδη εγκατεστημένου εργολάβου!

Η συνέχεια δόθηκε από το Ελεγκτικό Συνέδριο με μία απόφαση-κόλαφο που αναφέρει: «Σύμφωνα με τα όσα αναφέρονται στην εν λόγω Πράξη, η 501/18.10.2013 απόφαση της Εκτελεστικής Επιτροπής του ΕΔΣΝΑ για την κατ’ άρθρο 25, παρ. 4ΕΔ Β’ του Π.Δ. 60/2007 σύναψη της συμπληρωματικής σύμβασης με ανάδοχο της από 31.12.2010 αρχικής σύμβασης και με τις τιμές, όρους και λοιπές προϋποθέσεις της σύμβασης αυτής, κατά παράκαμψη των διατυπώσεων του τακτικού διαγωνισμού, δεν είναι νόμιμη. Συγκεκριμένα η αναθέτουσα Αρχή όφειλε να έχει λάβει υπ’ όψιν της και να έχει αξιολογήσει συγκεκριμένα οικονομικά στοιχεία, αναφορικά με τη διαμόρφωση του κόστους των επίμαχων υπηρεσιών στην τρέχουσα οικονομική συγκυρία, και να παραθέσει τους λόγους για τους οποίους δικαιολογείται η ανάθεση των επίμαχων υπηρεσιών στην εγκατεστημένη ανάδοχο, κατ’ εφαρμογή της δυνατότητας σύναψης συμπληρωματικής σύμβασης».

Λίγο παρακάτω η αναφορά συνεχίζεται στο ίδιο ύφος: «Όπως επισημαίνεται στην ανωτέρω Πράξη του Ελεγκτικού Συνεδρίου, ούτε από την 501/2013 απόφαση της Ελεγκτικής Επιτροπής του ΕΔΣΝΑ, ούτε όμως και από οποιοδήποτε άλλο στοιχείο του φακέλου προκύπτει ότι η αναθέτουσα Αρχή έλαβε υπ’ όψιν της και αξιολόγησε τα νέα οικονομικά δεδομένα».

ΟΙ ΤΙΜΕΣ
Οι «παραφωνίες» στη συγκεκριμένη συμφωνία δεν σταματούν εδώ, αφού ο περιφερειάρχης Γιάννης Σγουρός προχώρησε στον διαγωνισμό με τιμές 2009! Το απόσπασμα από τα σχετικά έγγραφα είναι αποκαλυπτικό και δεν αφήνει περιθώρια παρερμηνειών, καθώς αναφέρεται ρητά πως «θα πρέπει να αιτιολογείται ότι η απόφαση είναι σύμφωνη με την ανάγκη περιστολής δαπανών. (…) Αντίθετα, δε, έκρινε ότι η ανάθεση των υπηρεσιών με τις τιμές της από 28.7.2009 προσφοράς της αναδόχου εξακολουθεί να είναι συμφέρουσα». Με λίγα λόγια, ο περιφερειάρχης έδωσε απ’ ευθείας ανάθεση χωρίς να έχει κάνει διαγωνισμό και μάλιστα με τιμές προ πενταετίας, όταν δεν είχε ξεκινήσει ακόμα η οικονομική κρίση, τις οποίες και έκρινε ως συμφέρουσες!
 

Τον κατήγγειλε η ανεξάρτητη αρχή δημοσίων συμβάσεων
Ο περιφερειάρχης Αττικής Γ. Σγουρός δεν άλλαξε στάση στην τακτική του ακόμα και μετά την αναφορά ενός ακόμη κρατικού φορέα. Η Ενιαία Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Συμβάσεων σε έκθεσή της με θέμα «Παράταση σύμβασης λειτουργίας του Εργοστασίου Μηχανικής Ανακύκλωσης και Κομποστοποίησης», κατακεραυνώνει τον κύριο Σγουρό, με διπλή μάλιστα αρνητική γνώμη, την οποία επίσης αγνόησε επιδεικτικά. Η Αρχή επισημαίνει ότι, σύμφωνα με το αρχείο της, «δεν προκύπτει να έχει εκδοθεί θετική απόφαση για παροχή σύμφωνης γνώμης σχετικά με τη λειτουργία του Εργοστασίου Μηχανικής Ανακύκλωσης και Κομποστοποίησης».
Η συγκεκριμένη μάλιστα ανεξάρτητη υπηρεσία έχει εκδώσει δύο αρνητικές γνώμες σε σχετικό αίτημα του ΕΔΣΝΑ για προσφυγή στη διαδικασία διαπραγμάτευσης για την ανάθεση πρώτης συμπληρωματικής σύμβασης παροχής υπηρεσιών, με τίτλο «Υπηρεσίες υποστήριξης, λειτουργίας, συντήρησης και επισκευής ΕΜΑ». Το συνολικό τίμημα φτάνει τα 56.729.300 ευρώ, πλέον ΦΠΑ, γεγονός που αφήνει ένα τεράστιο κενό στη θητεία του περιφερειάρχη, λίγο πριν από τις εκλογές. 
Τα ερωτήματα που προκύπτουν είναι αμείλικτα. Το γεγονός ότι ο κ. Σγουρός έφερε τελευταία στιγμή το θέμα για να επικαλεστεί ζητήματα χρόνου και να περάσει με απευθείας ανάθεση ένα τόσο μεγάλο ποσό στην εταιρεία, με αποτέλεσμα να εκθέσει και την ίδια, δημιουργεί σκιές και εύλογα ερωτηματικά.
Ο φάκελος με τις εν λόγω αποφάσεις των ελεγκτικών Αρχών έχει ήδη κοινοποιηθεί στο υπουργείο Εσωτερικών, που καλείται να προωθήσει τις ενέργειες αρμοδίως το αμέσως επόμενο διάστημα. Είναι σημαντικό να επισημανθεί ότι στην αρμόδια επιτροπή του ενιαίου συνδέσμου, που πήρε ομόφωνα τις «περίεργες» αποφάσεις συμμετείχε και ο γαλάζιος δημοτικός σύμβουλος του δήμου Αθηναίων, Χρήστος Τεντόμας, που σήμερα έχει αναλάβει τον προεκλογικό αγώνα του Αρούλη.
Δεν διαφώνησε σε τίποτα. Τυχαίο; 
 
ΠΗΓΗ:  http://www.typosline.gr/newspapers/political
ΦΥΣΙΚΑ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΛΕΙΠΕΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΛΑΜΟΓΙΕΣ Ο ΥΙΟΣ ΖΑΝΝΙΑ...!!!
ΑΠΟ ΑΠΑΤΕΩΝΑ ΠΑΤΕΡΑ...ΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΝΑ ΒΓΕΙ...ΚΑΝΕΝΑΣ ΤΙΜΙΟΣ...?
ΟΛΗ Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΕΧΕΙ ΜΑΘΕΙ ΝΑ ΖΕΙ ΣΤΙΣ ΠΛΑΤΕΣ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΛΕΗΛΑΤΩΝΤΑΣ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΧΡΗΜΑ...ΕΧΟΥΝ ΔΙΑΤΡΙΒΗ ΣΤΗΝ ΑΠΑΤΗ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ...!
ΕΧΟΥΝ ΒΡΩΜΙΣΕΙ ΤΗ ΧΩΡΑ...
ΟΙ ΕΚΛΟΓΕΣ ΕΡΧΟΝΤΑΙ...
ΣΤΕΙΛΤΕ ΤΟΥΣ ΣΤΟΝ ΑΓΥΡΙΣΤΟ...!

Friday, March 21, 2014

Ζαννιά μας................ ακούς? Ωνασειο... ΑΦΕΑ....Η κάρτα ασφάλειας.........εσωτερικα δάνεια ......κλπ

Friday, 21 March 2014 18:30
Την άσκηση ποινικής δίωξης για κακουργηματική απιστία σε βάρος παραγόντων της Ελληνικής Ποδοσφαιρικής Ομοσπονδίας (ΕΠΟ) παρήγγειλε ο οικονομικός εισαγγελέας Παναγιώτης Αθανασίου
σχετικά με συμβάσεις που συνδέονται με τις κάρτες των αθλητών εξαιτίας των οποίων το ελληνικό Δημόσιο υπέστη ζημία μεγαλύτερη από εννέα εκατ. ευρώ.

Στον κατάλογο των προσώπων που ελέγχονται ποινικά για τις επίμαχες συμβάσεις είναι ο πρόεδρος της ΕΠΟ Γιώργος Σαρρής, οι πρώην πρόεδροι Βασίλης Γκαγκάτσης και Σοφοκλής Πιλάβιος, ο πρώην αναπληρωτής πρόεδρος και νυν σύμβουλος Γιάννης Οικονομίδης και 23 μέλη του διοικητικού συμβουλίου της Ομοσπονδίας που συμμετείχαν στις επίμαχες συνεδριάσεις κατά τις οποίες ελήφθησαν οι επίμαχες αποφάσεις για την κάρτα υγείας.

Η υπόθεση αφορά συμβάσεις της ΕΠΟ με δυο εταιρείες που ανέλαβαν να πραγματοποιούν ιατρικές μετρήσεις σε ποδοσφαιριστές έναντι υψηλού αντιτίμου.

Οπως διαπιστώθηκε από την έρευνα που διενήργησε η επίκουρη εισαγγελέας οικονομικού εγκλήματος Αγγελική Κουρινιώτη, ενώ έπρεπε να να πραγματοποιηθούν 1,5 εκατ. μετρήσεις τελικά έγιναν μόλις 15.530.

Σε έλεγχο που διενεργήθηκε από το ΣΔΟΕ εντοπίστηκαν οι επίμαχες συμβάσεις. Σύμφωνα με την εισαγγελική έρευνα όμως για την περίοδο 2006-2011 η ΕΠΟ πλήρωσε 9,7 εκατ. ευρώ που αντιστοιχούν σε 1,5 εκατ. μετρήσεις, όμως στην πραγματικότητα αυτές οι μετρήσεις δεν έγιναν ποτέ.


Read more: http://seleo.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=132434%3Apoiniki-dioksh-gia-kakourghma-kata-sarri-pilabiou-gkagkatsh-trupa-97-ek-sthn-epo&catid=52%3A-sports-seleo&Itemid=73#.Uyx7q75tCrI.facebook#ixzz2wcZxJP00 
Seleo.gr News

Wednesday, March 19, 2014

ΛΙΓΗ ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑ...ΤΗ ΛΑΜΟΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΝΕΙΣ ... ΝΑ ΚΡΥΦΤΕΙΣ ΞΕΡΕΙΣ;

ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ Ε.Φ.Ο.Α Νο 228  ΤΗΣ 20.10.2013       ΑΔΑ: ΒΙΡΤ469ΗΙ3-ΠΟΔ (ΔΙΑΥΓΕΙΑ)

Παρόντες: κ.κ. Σπύρος Ζαννιάς Πρόεδρος, Κώστας Μακρής Α’ Αντιπρόεδρος, Παναγιώτης Πανόπουλος Β’ Αντιπρόεδρος, Τάσος Δημολίτσας Γ’ Αντιπρόεδρος, Πέτρος Τσιάρας Δ’ Αντιπρόεδρος, Δημήτρης Σταματιάδης Γενικός Γραμματέας, Νίκος Γρίβας Αναπλ. Γενικός Γραμματέας, Παναγιώτης Ντόντος Ταμίας, Γιώργος Καραμάνης Αναπλ. Ταμίας, Γιάννης Αθαναηλίδης Έφορος Αγωνιστικού, Κώστας Κολωνιάρης Αναπλ. Έφορος Αγωνιστικού-Υπεύθυνος Βόρειου Τομέα , Χάρης Παπάζογλου Αναπλ. Έφορος Αγωνιστικού-Υπεύθυνος Νότιου Τομέα, Χρήστος ΤσιαμπούρηςΈφορος Υλικού & Προμηθειών, Κώστας Ευθυμίου Αναπλ. Έφορος Υλικού & Προμηθειών, Θανάσης Ράσιος Έφορος Περιβάλλοντος & Αθλητισμού, Δημήτρης Καφφές Αναπλ. Έφορος Περιβάλλοντος & Αθλητισμού Παναγιώτης Θεοδωρόπουλος Μέλος.
Απόντες: Κανείς.
Ο Πρόεδρος διαπιστώνει απαρτία και κηρύσσει την έναρξη της συνεδρίασης.
Στη συνεδρίαση παρίστανται οι Αντιπρόεδροι της Εθνικής Επιτροπής κ.κ. Γιακουμής Κώστας & Καζίλας Μπάμπης και ο Πρόεδρος του Συνδέσμου Προπονητών Αντισφαίρισης Ελλάδος.
 ΘΕΜΑΤΑ ΗΜΕΡΗΣΙΑΣ ΔΙΑΤΑΞΗΣ
9. Έγγραφο Γ.Γ.Α. «Αξιολόγηση δομών των οργανικών μονάδων των Αθλητικών Ομοσπονδιών», βάσει οδηγιών του Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης.
 ΘΕΜΑ 9ο
Έγγραφο Γ.Γ.Α. «Αξιολόγηση δομών των οργανικών μονάδων των Αθλητικών Ομοσπονδιών», βάσει οδηγιών του Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης. Επί του θέματος αυτού κατόπιν διαλογικής συζήτησης ομόφωνα το Δ.Σ. αποφάσισε την σύσταση 3μελούς επιτροπής αξιολόγησης προσωπικού, στην οποία θα συμμετέχουν οι κ.κ. ΠαναγιώτηςΠανόπουλος Β’ Αντιπρόεδρος ΕΦΟΑ  Δημήτρης Σταματιάδης Γενικός Γραμματέας ΕΦΟΑ και ένας εκπρόσωπος των εργαζομένων.
Στη συνέχεια ο κ. Ζαννιάς κατέθεσε την πρόταση να εργάζεται εκ περιτροπής το προσωπικό απόγευμα και Σάββατο.
Ακολούθησε ψηφοφορία με τα παρακάτω αποτελέσματα:
Υπέρ της προτάσεως: οι κ.κ. Ζαννιάς, Μακρής, Πανόπουλος, Δημολίτσας, Σταματιάδης, Ντόντος, Παπάζογλου.
Με επιφύλαξη: οι κ.κ. Τσιάρας, Αθαναηλίδης, Κολωνιάρης, Ράσιος (με την προϋπόθεση μείωσης μισθολογικού κόστους), Θεοδωρόπουλος (και με διοικητική αναδιοργάνωση).
Λευκό: κ. Γρίβας .
 Ο Πρόεδρος                                                             Ο Γενικός Γραμματέας
 Σπύρος Ζαννιάς                                                        Δημήτρης Σταματιάδης
             
Άπαντες παρόντες!... τους μετράς,είναι πράγματι 17,...κανείς απών! Πας παρακάτω, στα αποτελέσματα της ψηφοφορίας, να δειςποιoς ψήφισε τι,....τους μετράς, βγαίνουν 13! Τι έγινε ρε Σπυράκο..... «Με τον ήλιο τα μπάζεις, με τον ήλιο τα βγάζεις, τι έχουν τα έρμα και ψοφάνε Οι άλλοι 4 είχαν πάει για κατούρημα;
Ρε αγόρι μου, κάνεις που κάνεις «γιαλατζί» συμβούλια......πρόσεχε λίγο, λίγη σοβαρότητα.Τώρα θα μου πεις, με αυτά θα ασχολούμαστε...έχω σοβαρότερα θέματα. Σ’αυτό έχεις δίκιο.
Αλήθεια....πως τα πας με την ΚΕΦΟΜΕΠ ! Σε κάλεσαν, ή ακόμα;

Friday, March 14, 2014

"To Run Greece ήρθε για να μείνει". .... Το τένις ήρθε ο Ζαννιάς για να εξυφανίσει το άθλημα!!!!!!! Λίστα λαγκαρντ τι κάνεις?

"To Run Greece ήρθε για να μείνει". Σημαντικές παρουσίες στην σημερινή συνέντευξη Τύπου 

Tο Run Greece ξεκίνησε πέρυσι και αποτέλεσε ένα στοίχημα της ομοσπονδίας, που μαζί με την τοπική αυτοδιοίκηση και την WIND είχε ως στόχο να βγάλει τους κατοίκους πέντε πόλεων της περιφέρειας στους δρόμους. Και το στοίχημα κερδήθηκε. Κι όχι γιατί η σειρά αγώνων συνεχίζεται και φέτος – με έναν αγώνα παραπάνω-, αλλά διότι ο κόσμος έδειξε έμπρακτα την αγάπη του για αυτή την αθλητική γιορτή, οι τοπικοί φορείς έδωσαν την ψυχή τους να το στηρίξουν. Κάπως έτσι ο ΣΕΓΑΣ και ο χορηγός, αποφάσισαν να κάνουν τους πέντε αγώνες έξι.
Σήμερα στην Αίγλη Ζαππείου, άνοιξε η σειρά αγώνων, με την κεντρική συνέντευξη Τύπου. Ο πρόεδρος του ΣΕΓΑΣ Κώστας Παναγόπουλος, ο γενικός γραμματέας Βασίλης Σεβαστής, ο διευθυντής εταιρικών σχέσεων της WIND Γιωργος Τσαπρούνης και η γενική γραμματέας Αθλητισμού Κούλα Γιαννακίδου κάθισαν στο πάνελ των ομιλητών και μίλησαν για το σημαντικό γεγονός.
Παρόντες ήταν και εκπρόσωποι της περιφέρειας και των Δήμων των έξι πόλεων. Η αρχή των αγώνων θα γίνει στις 30 Μαρτίου στη Λάρισα και σκυτάλη θα πάρουν κατά σειρά το Ηράκλειο, τα Ιωάννινα, η Καστοριά, η Αλεξανδρούπολη και η Πάτρα.

“Πριν ένα χρόνο με τη συνεργασία της περιφέρειας και της Wind βάλαμε ένα στοίχημα να βγάλουμε στους δρόμους, τους κατοίκους όλης της χώρας. Να καθιερώσουμε έναν αγώνα για όλους. Η πολύ μεγάλη συμμετοχή των ανθρώπων και τα θετικά σχόλια μας επιτρέπουν να εκτιμήσουμε πως κερδίσαμε το στοίχημα. Το Run Greece ήρθε για να μείνει. Ευχαριστώ όλους όσοι συμμετέχετε σε αυτή την προσπάθεια, τους τοπικούς φορείς, τον χορηγό μας, που ήταν δίπλα μας στα δύσκολα”, είπε ο πρόεδρος του ΣΕΓΑΣ Κώστας Παναγόπουλος και συμπλήρωσε: “Ξεκινάμε από τη Λάρισα και θέλω να απευθύνω πρόσκληση στους κατοίκους να κινητοποιήσουν το περιβάλλον τους και να βγουν στους δρόμους.
Την ίδια στιγμή που η πολιτεία με τις αποφάσεις της δείχνει ότι ο αθλητισμός έχει διαγραφεί από τις προτεραιότητες της, εμείς συνεχίζουμε. Εκεί που η πολιτεία δηλώνει απούσα, ο ΣΕΓΑΣ δηλώνει παρών”.

Στη σημασία της διοργάνωσης, που έχει καταφέρει να κινητοποιήσει τους πολίτες όλης της χώρας και παράλληλα να τονώσει τον τουρισμό, στάθηκε η γγΑ Κούλα Γιαννακίδου, που αναφέρθηκε και στα οικονομικά προβλήματα που αντιμετωπίζει ο αθλητισμός. “Εύχομαι η φετινή σειρά αγώνων να ξεπεράσει κάθε προσδοκία. Εχετε δίκιο να λέτε πως η πολιτεία δεν στέκεται δίπλα στον αθλητισμό, στο βαθμό που θα έπρεπε. Θα ήθελα όμως να αναλογιστείτε τις πολύ δύσκολες συνθήκες και τα ελάχιστα χρήματα που έχουμε να διαχειριστούμε”, είπε.

Από την πλευρά του ο γενικός γραμματέας του ΣΕΓΑΣ, Βασίλης Σεβαστής, τόνισε μεταξύ άλλων: “Ο ΣΕΓΑΣ έχει δέσει μια συνεργασία με την τοπική αυτοδιοίκηση, η οποία είναι ο μεγαλύτερος εταίρος στην προσπάθεια αυτή. Αν δεν υπήρχε αυτή η συνεργασία δεν θα μπορούσαμε να προχωρήσουμε. Εξίσου σημαντική είναι και η στήριξη του χορηγού μας”.

Ικανοποιημένος από την περσινή πορεία της διοργάνωσης και αισιόδοξος, πως οι φετινοί αγώνες θα παρουσιάσουν ακόμη μεγαλύτερη επιτυχία, παρουσιάστηκε ο εκπρόσωπος της Wind Γιώργος Τσαπρούνης. “Οταν είδαμε την διοργάνωση είχαμε άγχος και προβληματισμό. Ηταν κάτι που έπρεπε να γίνει. Δεν ξέραμε αν ο κόσμος θα έρθει, αν η τοπική αυτοδιοίκηση θα το στηρίξει.
Η επιτυχία του περσινού θεσμού ξεπέρασε όλες τις προσδοκίες και έδειξε ότι με τη συνεργασία μπορούν να γίνουν πολλά πράγματα. Εμείς από την πλευρά μας προσπαθήσαμε να στηρίξουμε τις κοινωνίες. Σε κάθε πόλη επιλέξαμε ένα ίδρυμα προκειμένου να συμβάλουμε οικονομικά. Φέτος βάζουμε τον πήχη υψηλότερα με την προσθήκη μίας ακόμη πόλης.
Η γαλάζια ομάδα της Wind τρέχει και φέτος για καλό σκοπό. Σε κάθε μία από τις έξι πόλεις θα επιλέξουμε ένα ίδρυμα, στη Λάρισα που είναι ο πρώτος σταθμός επιλέχθηκε η Παιδιατρική κλινική”.

Στη σημασία των αγώνων στις τοπικές κοινωνίες, για τα οφείλει και την ανάγκη να υπάρχει συνέχεια μίλησαν οι εκπρόσωποι των έξι πόλεων. “Οταν κάτι ξεκινάει καλά πρέπει να συνεχίζεται. Ελπίζουμε πως φέτος θα έχουμε ακόμη μεγαλύτερη συμμετοχή”, είπε ο Δήμαρχος Λαρισαίων Κώστας Τζανακούλης. Το μέλος του διοικητικού συμβουλίου του ΣΕΓΑΣ Παναγιώτης Αντωνακάκης εκπροσώπησε την Κρήτη στην συνέντευξη Τύπου. “Βάλαμε τον πήχη ψηλά. Φέτος θέλουμε περισσότερες από 3.000 συμμετοχές. Η κοινωνία μας επέβαλε να προσπαθούμε ακόμη παραπάνω”, είπε.

Ο ειδικός σύμβουλος του Δημάρχου Ιωαννίνων, Στέφανος Ζέρβας τόνισε: “Τα Γιάννενα αγκάλιασαν τη διοργάνωση και περιμένουμε με μεγάλο ενδιαφέρον και τη φετινή διοργάνωση”.

Ο Δήμαρχος Καστοριάς Παντελής Χατζησυμεωνίδης ευχαρίστησε τους ανθρώπους του ΣΕΓΑΣ και της Wind, ενώ ο Αντιπεριφερειάρχης Καστοριάς Δημήτρης Σαββόπουλος επισήμανε πως η σειρά αγώνων .... “Είναι ένα καλό σχέδιο για να προαχθεί ο αθλητισμός”. Μάλιστα ο Σαββόπουλος ξεκαθάρισε πως και φέτος θα είναι ένας από εκείνους που θα πάρουν μέρος στον αγώνα.

Η αντιπεριφερειάρχης Εβρου Γεωργία Νικολάου χαρακτήρισε μοναδική τη διοργάνωση και ξεκαθάρισε πως θα γίνει μεγάλη προσπάθεια ώστε ο αγώνας να καθιερωθεί στην πόλη της Αλεξανδρούπολης.
Στην ικανότητα του αγώνα να ξεσηκώνει τους πολίτες και να μετατρέπει ένα αθλητικό γεγονός σε μια γιορτή, αλλά και στη σημασία που έχει σε τουριστικό επίπεδο για την πόλη της Πάτρας,στάθηκε ο αντιπεριφερειάρχης Αχαΐας Γρηγόρης Αλεξόπουλος, ο οποίος εξήρε τον αγώνα και σε επίπεδο διοργάνωση . “Ο θεσμός πέτυχε κι εμείς θα συνεχίσουμε να τον στηρίζουμε”, είπε ο αντιδήμαρχος της Πάτρας Γιώργος Σιγαλός.

Το πρόγραμμα του Run Greece
30/3 Λάρισα
27/4 Ηράκλειο
11/4 Ιωάννινα
21/9 Καστοριά
28/9 Αλεξανδρούπολη
12/10 Πάτρα