Monday, March 4, 2013

Οι τρακαδόροι του lifestyle



Για χρόνια, μας τα είχαν ζαλίσει με το στυλ. Το δίδασκαν συνέχεια μέσα από τα περιοδικά τους ως ειδήμονες……. Όμως, οι περίφημοι «αυτοδημιούργητοι» εκδότες, η πρώτη γενιά του νέου πλούτου, μόλις τα πράγματα έσφιξαν, αποδείχθηκε ότι ήταν απλοί τρακαδόροι που θα έκαναν κάθε είδους γυφτιά για να μην πληρώσουν τα μικροχρέη τους, στους ανθρώπους που δούλευαν γι΄αυτούς…… Αντί  για «άρχοντες», όπως πόζαραν, αποδείχθηκαν τζάμπα κουραδόμαγκες της καφετέριας……Όσο όλα πάνε καλά, τα «κιμπαριλίκια» είναι εύκολα. Όμως ο πραγματικά Κύριος, το πρώτο που νοιάζεται, είναι να ξεπληρώσει σαν άντρας τα χρέη του, είδικά απέναντι σε όσους του φέρθηκαν εντάξει. Δεν κρύβεται πίσω από τις «φούστες» των δικηγόρων του, ψάχνοντας νομικά τερτίπια και μεταβιβάσεις τίτλων, για να το αποφύγει. Είναι ζήτημα τιμής……. Μπορεί πλέον να ονομάζονται «χρεωκοπημένοι επιχειρηματίες», αλλά όσο και να νομίζουν ότι ο χαρακτηρισμός «χρεωκοπημένοι», τώρα, τα χρόνια της νέας πραγματικότητας, τους αναβαθμίζει σε κάτι αξιοσέβαστο,….. στην πραγματικότητα δεν διαφέρουν σε τίποτα από τρακαδόρους παλαιάς κοπής....... Μπορεί πλέον να μην τους χτυπάει ο δοσατζής την πόρτα και να μη χρειάζεται να κρύβονται από τον  σπιτονοικοκύρη τους όπως θα έκαναν το ’50, πριν δηλαδή η σύγχρονη οικονομία ανακαλύψει τις off shore, …….όμως το μαντηλάκι στην τσέπη του σακακιού, δεν σε κάνει μάγκα. Μάγκα σε κάνει η συμπεριφορά σου. Το μαντηλάκι σκέτο, χωρίς στυλ, σε κάνει απλώς αστείο.
Άλλωστε, μεταξύ ενός επιχειρηματία που παίρνει την ευθύνη της αποτυχίας και ενός κακομοίρη που κλαψουρίζει κρυμμένος στη βίλα του, η απόσταση είναι συνήθως, ένας δικηγόρος, δρόμος.
Αποσπάσματα από άρθρο του  Νίκου Ζαχαριάδη
Υ.Γ. Τελικά, ποιοι ήταν οι χορηγοί των διάφορων Status και Voque, ….ο Λυμπέρης ; ή μήπως, οι απλήρωτοι υπάλληλοι που δούλευαν γι’αυτόν;

Saturday, March 2, 2013

Μαραθώνιος-Ολυμπιακό Κέντρο Αντισφαίρισης-Ο ανίκανος κόκορας δυστυχώς διαχειρίζεται τ όνομα του τένις!

http://www.mvstennissystems.com/

Πραγματικά αυτά τα γήπεδα μοιάζουν σαν αυτά   του Ολυμπιακού  Κέντρου Αντισφαίρισης Β Ελλάδος. Είναι καταπληκτικά !!!!!!!  Μπράβο κόκορα! 
Our Courts


Ελάτε να τρέξουμε στο κέντρο της Αθήνας
Κάλεσμα στου πολίτες της Αθήνας και όλης της Ελλάδας απηύθυναν οι ομιλητές στη σημερινή συνέντευξη Τύπου με την ευκαιρία της διοργάνωσης του δεύτερου Ημι-Μαραθωνίου δρόμου της Αθήνας. Τολμήστε, ελάτε στο κέντρο της πόλης, συμμετέχετε στις γιορταστικές εκδηλώσεις που θα πλαισιώσουν το γεγονός αλλά και τολμήστε να τρέξετε στο κέντρο της Αθήνας σε μια από τις διαδρομές που θα επιλέξετε, τόνισαν οι συμμετέχοντες στην συνέντευξη.
Με την ελπίδα ότι ο 2ος Ημιμαραθώνιος Αθήνας θα αγκαλιαστεί από περισσότερους πολίτες και θα αποτελέσει σημείο αναφοράς όχι μόνο για έλληνες αλλά και για ξένους δρομείς, πραγματοποιήθηκε σήμερα στο Πνευματικό κέντρου του Δήμου Αθήνας, η συνέντευξη Τύπου του αγώνα της 31ης Μαρτίου.
Στο βήμα των ομιλητών βρέθηκαν ο Υφυπουργός Αθλητισμού Γιάννης Ιωαννίδης, ο πρόεδρος του ΣΕΓΑΣ Κώστας Παναγόπουλος, ο Δήμαρχος Αθήνας Γιώργος Καμίνης, η πρόεδρος του ΟΠΑΝΔΑ Νέλλη Παπαχελά, ο τεχνικός του αγώνα Βαγγέλης Παπαποστόλου και η σύμβουλος του δημάρχου Παναγιώτα Ψαρράκη. Στη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου, παρουσιάστηκαν οι τέσσερις διαδρομές (Ημιμαραθωνιος, 5χλμ., 3χλμ, 600 μ.) ενώ έγινε γνωστό από τον πρόεδρο του ΣΕΓΑΣ  πως ήδη έχουν δηλώσει συμμετοχή για να τρέξουν στις 31 Μαρτίου στους δρόμους της Αθήνας 3.597, αριθμός που ξεπερνά κάθε προσδοκία, αν αναλογιστεί κανείς πως το 2012 συμμετείχαν 5.000 δρομείς,
«Ο Ημιμαραθώνιος της Αθήνας καλύπτει το αγωνιστικό κενό, της Άνοιξης. Είναι η ευκαιρία να δούμε και πάλι χαρούμενα πρόσωπα στους δρόμους της Αθήνας και να ζήσουμε μια γιορτή. Είναι η ευκαιρία όλων μας να συμμετάσχουμε σε ένα αθλητικό γεγονός όπως ο Ημιμαραθώνιος Αθήνας, δοκιμάζοντας τα όρια μας. Χάρη στην προσπάθεια που γίνεται από τον ΣΕΓΑΣ και τον Δήμο, ο αγώνας θα κινηθεί σε υψηλά επίπεδα. Σε εποχές δύσκολες, όπως αυτές που βιώνουμε, ο αθλητισμός αποκτά μεγαλύτερη αξία. Είναι αγαθό και διέξοδο για την κοινωνία.Εμείς καλούμε τους πολίτες της Αθήνας να τολμήσουν  να πάρουν μέρος είτε στον Ημιμαραθώνιο, είτε στις μικρότερες διαδρομές των 5χλμ και 3χλμ», είπε αρχικά ο πρόεδρος του ΣΕΓΑΣ Κώστας Παναγόπουλος και συμπλήρωσε: «Καταρχήν μια πόλη που διοργανώνει Μαραθώνιο πρέπει να διοργανώνει και Ημιμαραθώνιο. Στόχος μας είναι να αναβαθμίσουμε περισσότερο αυτό το γεγονός και σταδιακά να προσελκύσουμε και ξένους δρομείς».
Ο Υφυπουργός Αθλητισμού Γιάννης Ιωαννίδης είπε: «Χαιρετίζουμε την πρωτοβουλία των δύο φορέων και στηρίζουμε αυτό το αθλητικό γεγονός όπως ο Ημιμαραθωνιος Αθήνας. Αποτελεί μορφή μαζικού αθλητισμού και το οποίο πρέπει να προωθείται. Η περσινή συμμετοχή δρομέων ήταν εντυπωσιακή και ελπίζω κάθε χρόνο να πολλαπλασιάζονται οι συμμετοχές».
Από την πλευρά του ο κ. Καμίνης τόνισε: «Ο Ημιμαραθωνιος δίνει αξίες κοινωνικής αλληλεγγύης και ευ αγωνίζεσθαι. Αναδεικνύει το ιστορικό κέντρο της Αθήνας. Η εκκίνηση θα δοθεί στο Σύνταγμα και με τον τρόπο αυτό θέλουμε να έρθουμε ακόμη πιο κοντά στους πολίτες. Ο αγώνας αυτός θα είναι μια γιορτή την οποία ελπίζω πως  ο κόσμος θα αγκαλιάσει. Παράλληλα ευελπιστούμε πως το αθλητικό και πολιτιστικό αυτό γεγονός θα γίνει σημείο αναφοράς και συνάντησης δρομέων από όλο τον κόσμο».
Οι εγγραφές που ήδη έχουν αρχίσει γίνονται ηλεκτρονικά μέσω της ιστοσελίδας της διοργάνωσης http://www.athinahalfmarathon.gr όπου θα βρείτε και όλες τις απαραίτητες πληροφορίες, τις διαδρομές και άλλα χρήσιμα στοιχεία.
Ειδικά για τα 3χλμ οι εγγραφές θα γίνονται ΜΟΝΟ στα γυμναστήρια του Δήμου Αθηναίων. 

ΥΓ
Κάθε ομοιότητα με το κοτέτσι της ΕΦΟΑ προσβάλει τον ΣΕΓΑΣ και τους ανθρώπους του.


Τώρα ποιος είναι ο πρόεδρος του ΣΕΓΑΣ κ.Κώστας Παναγόπουλος?
 Θυμηθείτε τι Μαραθώνιο παρέλαβε πριν λίγα χρόνια και που τον έφθασε!http://www.athensclassicmarathon.gr/

ΜΟΝΟ βέβαια αυτός δεν είναι κόκορας!
Δεν έχει κοτέτσι
Δεν μπήκε στο ΔΣ της Ολυμπιακής Επιτροπής την περιλάλητη ΕΟΕ
Δεν κάνει δάνεια στην Ομοσπονδία 
Δείτε το φάκελο των χορηγών
Δείτε ποιες πόρτες του ανοίγουν για να υποστηρίξουν το άθλημα του....

Να πούμε για το κοτέτσι το δικό μας?
Ακόμα περιμένουμε το καινούργιο siteτης ΕΦΟΑ 
Γιατί το αναφέρουμε?
Μα για να ξαναδούμε με τι λεφτά έκανε μια βόλτα την Ελλάδα ,τι έταξε και ποιος τα πλήρωσε,για να πάρει την ψήφο για την ΕΟΕ
Πάντως τα λεφτά της Ε.Φ.Ο.Α δεν πήγαν για το άθλημα 
Και του χρόνου στην γενική συνέλευση στην έγκριση  των οικονομικών

Τ Α Μ Ι Α    Μ ακούς?


Thursday, February 28, 2013

ΑΦΙΕΡΩΜΈΝΟ ΣΤΟΝ Κο ΖΑΝΝΙΑ Ο Παπαγεωργόπουλος ήταν μόνο η αρχή...


  Πανικός στα κυκλώματα διαφθοράς από την καταδίκη. Δεκάδες διαχειριστικοί έλεγχοι στο άμεσο μέλλον.Από το μεσημέρι της Τετάρτης κάτι σημαντικό έχει αλλάξει στη δημόσια ατμόσφαιρα της Ελλάδας.
   Η καταδίκη του πρώην δημάρχου Θεσσαλονίκης,...... έχει προκαλέσει ισχυρό σοκ καθώς είναι η πρώτη φορά μετά τη μεταπολίτευση που δημόσιος παράγοντας οδηγείται στη φυλακή με τόσο βαριά ποινή.
   Μετά την χθεσινή καταδίκη, .....πανικός έχει πέσει στους τοπικούς αυτοδιοικητικούς άρχοντες καθώς .......βρίσκονται σε εξέλιξη διαχειριστικοί έλεγχοι.
   Πολλοί φοβούνται ότι τις επόμενες εβδομάδες ή μήνες θα δουν το φως της δημοσιότητας μεγάλα σκάνδαλα.
   Τώρα όμως……, κανένας από τους διαχειριστές δημοσίου χρήματος δεν μπορεί να κοιμάται ήσυχος.
   Είναι πλέον φανερό ότι το πανηγύρι τελείωσε. Οι πολίτες απαιτ
oύν παραδειγματική τιμωρία για όλους όσους έφεραν τη χώρα σε αυτή την κατάσταση.
   Μετά την υπόθεση Παπαγεωργόπουλου, .....έπονται και άλλες. Είναι φανερό ότι η χθεσινή ημέρα αποτελεί σταθμό στα δημόσια πράγματα της χώρας.     
   Φαίνεται ότι η ασυλία των τρωκτικών έχει πλέον τελειώσει.
  Αποσπάσματα από το http://www.tovima.gr/politics/article/?aid=500496
Υ.Γ. Κάτι μου λέει ότι σήμερα το βράδυ,.....ένα μπουκάλι ουίσκι δεν θα φθάσει, αναλογιζόμενος ότι έρχεται η σειρά του.

«Δεν έζησε ποτέ έντιμο βίο.. »

Καταπέλτης ήταν ο πρόεδρος του Τριμελούς Εφετείου Θεσσαλονίκης εναντίον του τέως δημάρχου Θεσσαλονίκης Βασίλη Παπαγεωργόπουλου για το σκάνδαλο της υπεξαίρεσης στον κεντρικό δήμο.
.......«Δεν μπορεί ένας δημόσιος άρχοντας να αποφασίσει να κλέψει ξαφνικά το 1999. Το αδίκημα δεν είναι πρωτογενές.
 Η εγκληματική δράση Παπαγεωργόπουλου-Λεμούσια αποκλείει ότι έζησαν έντιμο βίο πριν από το αδίκημα της υπεξαίρεσης», είπε.

Λάθη στην ζωή ΟΛΟΙ κάνουμε!
Το να κατασπαταλάς και να εξαφανίζεις με ( τάχα )δάνεια όταν σε κυνηγούν χίλιοι διάβολοι της αγοράς ....... γιατί τους χρωστάς απέχει πολύ από τον άνθρωπο της αγοράς που αγωνίζετε να κρατήσει την επιχείρηση του.

Έτσι δεν είναι κόκορα?
Τα παραδείγματα μας τα δίνει ο έτερος φίλος του Δημάρχου και  συνυπογράφοντας 
μαζί σου στην ΕΦΟΑ.
Μα αυτή την έρμη την ΕΦΟΑ την κυνηγούν οι κολλητοί της απατεωνιάς και της λοβιτούρας σε κάθε βήμα .
Τι μοίρα και αυτή!

Wednesday, February 27, 2013

*Δυνατά μυστικά τους κρατούσαν αλληλέγγυους*

Μην μας φαίνεται σε κανέναν παράξενο ότι το πολιτικό σύστημα δείχνει αλληλέγγυο και μεγάλη ανοχή στις κατηγορίες και στην ανάκριση σε βαθμό κακουργήματος στον δικό μας κόκορα που  από ότι φαίνεται υπάρχει όμοια αλληλεγγύη ......

Δυστυχώς για τον αθλητισμό ο Β Παπαγεωργοπουλος οδηγείτε με ισόβια ποινή στην φυλακή!......


Monday, February 25, 2013

Η βλακεία πάει . σύννεφο!

OPEN JUNIOR ΕΦΟΑ: 2η ημέρα στα 12αρια PDF Εκτύπωση E-mail
Δευτέρα, 25 Φεβρουάριος 2013 07:30
Αποτελέσματα Κυριακής και πρόγραμμα Δευτέρας (25/2/2013) στο ΟΠΕΝ Junior ΕΦΟΑ στην κατηγορία κάτω των 12.
Attachments:
b12sq (2).xls[ ]154 Kb
g12sq (1).xls[ ]151 Kb
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ (1).xls[ ]125 Kb



Προς κ Πατσουράκου Ντόρα,

Φαίνεται ότι ως επιδιαιτητής των αγώνων έχετε συμβληθεί και εσείς με την ΑΦΕΑ...........
Δεν καταλαβαίνετε ότι δεν μπορεί να αφήνετε τους αθλητές να κάνουν βόλτα στα γήπεδα γιατί δεν ξέρουν πως να περάσουν το χρόνο ως που να παίξουν .
Τι κάνετε με το πρόγραμμα των  αγώνων?
Πότε θα καταλάβετε ότι έχει κόστος το άθλημα όταν οι γονείς και οι αθλητές αντί ν αγωνίζονται στην ώρα τους κυκλοφορούν βρίζοντας το άθλημα για την τσαπατσουλιά, την ανευθυνότητα, την αγνωσία 
Επιτέλους θα ξυπνήσει κάποιος από την διοίκηση της ΕΦΟΑ και να δείξει τον οφειλόμενο σεβασμό στον αθλητή που έρχεται από τα 4 άκρα της Ελλάδος για να παίξει και αντί αυτού βλέπει ερασιτεχνική διοργάνωση τσιλικ-τσουμάκ της γειτονιάς του 1950 !
Σύνελθε κόκορα
Μιλάμε για 2013 και εσύ ξεσκονίζεις .......τον ψηφοφόρο σου ?
ΞΫΠΝΑ κοκορε !!!!!!!

 






       


Friday, February 22, 2013

Ολυμπιακό κέντρο και Κουρής!

Δεν αλλάζει με τίποτα αυτή η χώρα όταν έχει διοικήσεις που τις διοικούν κοκόρια και κότες.
Άφησαν τον Κουρή να επανέλθει στα γήπεδα του Ολυμπιακού Κέντρου.
Όσο για  το κοτέτσι της Υμηττού ακόμα ψάχνει γήπεδα.
Τώρα θα μας πει ο κόκορας ποιος είναι πίσω από τον Κουρή?