Saturday, October 30, 2010

Κοινή Συνέντευξη Τύπου του Υφυπουργού Πολιτισμού και Τουρισμού αρμόδιου για θέματα Αθλητισμού Γ. Νικητιάδη και του Γ.Γ.Α. Π. Μ

Οταν δεν υπάρχει ντροπή αυτά τα αποτελέσματα στελνεις

http://www.sportsnet.gr/images/stories/pdfs/%CE%95%CE%A0%CE%99%CE%A4%CE%A5%CE%A7%CE%99%CE%95%CE%A3%20%CE%95%CE%9B%CE%9B%CE%97%CE%9D%CE%99%CE%9A%CE%9F%CE%A5%20%CE%91%CE%98%CE%9B%CE%97%CE%A4%CE%99%CE%A3%CE%9C%CE%9F%CE%A5%202010.pdf


................ ΠΑΝΟΣ ΜΠΙΤΣΑΞΗΣ: Θα αρχίσω με ένα γενικό θέμα. Την πορεία του ελληνικού αθλητισμού το 2010. Παρά τις αντίξοες συνθήκες κερδήθηκε το στοίχημα να κρατηθεί όρθιος ο ελληνικός αθλητισμός. Το εύρος της συμμετοχής των ελληνικών εθνικών ομάδων, καθώς και των συλλόγων στις διεθνείς διοργανώσεις είναι πάρα πολύ μεγάλο. Οι επιτυχίες του ελληνικού αθλητισμού, που στηρίζονται πάνω σε αυτό το εύρος συμμετοχής, γιατί όπως σας έχω πει δεν αποβλέπουμε μόνο στις επιτυχίες, αλλά και στη συμμετοχή, είναι σημαντικότατες.
Είναι η πρώτη φορά που γίνεται αρχειοθέτηση των συμμετοχών και των επιτυχιών του ελληνικού αθλητισμού, το οποίο προκαταρτικά θα σας το δώσουμε. Σε λίγες ημέρες θα έχουμε και την οριστική καταγραφή των επιτυχιών σε όλο το εύρος του ελληνικού αθλητισμού, μετά την ολοκλήρωση των αγωνιστικών υποχρεώσεων των ομάδων. Στο σύνολό τους λοιπόν οι ελληνικές εθνικές ομάδες, στις διάφορες διοργανώσεις που συμμετείχαν, κατέκτησαν 106 χρυσά μετάλλια, 109 αργυρά και 120 χάλκινα. Θα δείτε όμως ότι υπάρχουν και πολλά πλασαρίσματα αθλητών στις εξάδες και στις οκτάδες.
Ενδεικτικά αναφέρω ότι αθλητές της γυμναστικής κατέκτησαν 7 χρυσά, 7 αργυρά και 5 χάλκινα μετάλλια με αποκορύφωμα, την κατάκτηση του χρυσού μεταλλίου του Λευτέρη Κοσμίδη, στο πρόσφατο παγκόσμιο πρωτάθλημα ενόργανης γυμναστικής. Πρέπει να αναφερθούμε και στις επιτυχίες του Βλάση Μάρα, του Βασίλη Τσολακίδη και του Λευτέρη Κοσμίδη στο Πανευρωπαϊκό Πρωτάθλημα, που διεξήχθη τον Απρίλιο.
Στη συνέχεια, ο κ. Μπιτσαξής αναφέρθηκε στις επιτυχίες της ιστιοπλοΐας ( 4 χρυσά, 6 αργυρά, 1 χάλκινο), της κωπηλασίας (στο Πανευρωπαϊκό χρυσό η Τσιάβου, αργυρό οι Τσίλη-Παπαχρήστου και Γκουντούλας), του υγρού στίβου κάνοντας ιδιαίτερη μνεία (για τις επιτυχίες των ομάδων υδατοσφαίρισης γυναικών, που κατέκτησαν η ομάδα της Βουλιαγμένης το CHAMPIONS CUP και του Εθνικού Πειραιά, το LEN TROPHY, επίσης της εθνικής ομάδας γυναικών, που κατέκτησε τη 2η θέση στο Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα του Ζάγκρεμπ και της εθνικής ομάδας εφήβων, που κατέκτησε το αργυρό στο Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα). Της ποδηλασίας (5 χρυσά, 3 αργυρά, 3 χάλκινα), του ΤΑΕ KWON DO και του Τζούντο (σημαντικές επιτυχίες με τους Ουζουμανίδη και Ηλιάδη, αντίστοιχα).
-Για τις επιχορηγήσεις των Ομοσπονδιών, οι οποίες ως γνωστόν έχουν αξιολογηθεί σε 5 κατηγορίες, είπε: Στην Α κατηγορία έως τέλος Οκτωβρίου 2010 έχει καταβληθεί το 73%, στη Β κατηγορία το 72% κατά μέσον όρο, στην Γ το 98%, στην 4η το 99% και στην Ε κατηγορία, η επιχορήγηση αφορά μόνο στη μισθοδοσία των υπαλλήλων τους, το 100%.

Για τους ανθρώπους που ξέρουν το τένις διαπιστώνουν για μια άλλη φορά που πάνε τα περίπου 1.000.000 ευρώ που δίνει το κράτος στον Ζαννιά για να τα αξιοποιήσει στο τέννις.
Για τους γνωρίζοντες πάλι κορόιδεψε τους πεθαμένους ο κατασκευαστής αθλητικών εγκαταστάσεων ελέω ΕΦΟΑ
Αχ κ Μπιτσαξή !!!
Πρέπει να γνωρίσετε το άθλημα μας, ειδάλλως θα συνεχίζει να πίνει στην υγεία των κορόιδων ο γνωστός μας λοβιτούρας της ΕΟΕ, ΓΓΑ και ΕΦΟΑ
Στην υγεία μας
Να τον χαιρόμαστε ……..

Δ.Δ

Thursday, October 28, 2010

Το Επικοινωνείν Θεραπευτικόν εστίν…

Κυριακή, 24 Οκτωβρίου 2010
Το Επικοινωνείν Θεραπευτικόν εστίν…
Μετά από 7 μήνες επανερχόμαστε στην Εορταστική Μηνυματική Επικοινωνία (Ε.Μ.Ε.) με Αθληθέντα και Αθλούμενα Μέλη της ΑΙΟΛΙΚΗΣ. Η διακοπή για λόγους Υγίειας του Μικρού μου Αδελφού προς τον οποίο η Αρχαία Θεά
{Κατά ηλεκτρονικό ΜΕΛ:(μυθ.) θεά της σωματικής και ψυχικής ευεξίας, κόρη του Ασκληπιού. Κατά Κλασσικό Δ. Δημητράκου: Υγίεια η, θεά, θυγ. του Ασκληπιού προσωποποιούσα την σωματικήν, πνευματικήν κ. ψυχικήν ευεξίαν. }
στάθηκε φειδωλή ως προς την 2η και 3η αρμοδιότητά της, αλλά εσχάτως και ως προς την 1η, η οποία βελτιώθηκε χάρη στους σύγχρονους Απογόνους του Ιπποκράτη της Ε΄ Χειρουργικής Κλινικής του Ιπποκρατείου Νοσοκομείου Θεσσαλονίκης. Με την ευκαιρία θα ήθελα να ευχαριστήσω ΑΝΑΛΟΓΩΣ και διαδικτυακώς όλον αυτόν τον Ιατρικό Κόσμο, που μοχθεί νυχθημερόν για ένα Καλό Υγιεινό Αποτέλεσμα στις εκατοντάδες περιπτώσεις καθημερινώς και παναιτίως (=από κάθε αιτία, λόγο), που παρουσιάζονται.
Γιά.Σα.ς

ΥΓ. Το παραπάνω Δικαιολογητικό γράφτηκε στις 8 Οκτωβρίου και δεν πρόλαβα να το αναρτήσω, αλλά κάλλιο αργά παρά ποτέ…

http://www.efta7.blogspot.com/

ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΑΝΑΔΡΟΜΕΣ...

Κυριακή, 3 Οκτωβρίου 2010
ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΑΝΑΔΡΟΜΕΣ...
Δεν τρελάθηκα ξαφνικά και ζω στο Παρελθόν.
Ανέσυρα από το αρχείο μου αυτή την τοποθέτηση στην Γ.Σ. της Ε.Φ.Ο.Α. στο Ηράκλειο της Κρήτης στις 10 Μαρτίου του 2002, γιατί πρέπει να αναδειχθούν Θέσεις και Γεγονότα ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΑ…

«Ηράκλειο 10.3.2002

Έχουν περάσει 20 χρόνια από τον Αύγουστο του 1982 στο Περιφερειακό Συνέδριο στα Γιάννενα, που ήταν η "πρώτη" μου σε Γ.Σ. της ΕΦΟΑ.

Είκοσι χρόνια, που αναλώθηκαν σε Γενικές Συνελεύσεις της ΕΦΟΑ με Δημιουργική Αντιπολίτευση μέσω Προτάσεων.

Είχα αποφασίσει φέτος να μην είμαι εδώ, γιατί είκοσι χρόνια είναι πολλά για τα όποια βήματα έχουν γίνει στο Ελληνικό Τέννις.

Άλλαξα γνώμη και είμαι εδώ, γιατί θα υπήρχαν κάποιοι, που θα έδιναν λανθασμένη ερμηνεία στην απουσία μου.

Και έτσι για μια ακόμη φορά σας άκουσα: Μερικοί γκρινιάζουν με βάση το προσωπικό-συλλογικό τους πρόβλημα. Μερικοί επαινούν με βάση την εκπλήρωση από τους διοικούντες του δικού τους ζητούμενου. Οι διοικούντες καμαρώνουν για τις επιτυχίες(!!) και τα επιτεύγματα και ζητούν απαλλαγή επί των πεπραγμένων και θα την έχουν.

Τίποτε νέο. Όλα όμοια εκτός από τις παρουσιάσεις. Ίσως για αυτό δεν παίρνουμε τα τελευταία χρόνια τα πρακτικά των Γ.Σ. (μια σοβαρή παράλειψη για μένα και το αρχείο, που διατηρώ).

Αυτός όμως είναι ο ρόλος μιας Γενικής Συνέλευσης; Τόσο επιφανειακός; Έτσι εκφράζεται το Κυρίαρχο Σώμα και εξαντλεί την κυριαρχία του μέχρι την επόμενη χρονιά; Αν είναι έτσι μόνο, λυπάμαι. Αλλά, πιστεύω ότι δεν είναι η δεν πρέπει να είναι έτσι!

ΕΔΩ είμαστε το Ελληνικό Τέννις και πρέπει να μιλήσουμε για Αρχές και Φιλοσοφία. Αρχές και Αποφάσεις, που να είναι υλοποιήσιμες, αφού πρώτα κάνουμε την κριτική, αλλά κυρίως ο καθένας την Αυτοκριτική του.

Είναι αλήθεια ότι τα χρόνια της Διοίκησης Ζαννιά είχαν αλλαγές, επιτυχίες, ανοίγματα, αλλά κυρίως είχαν ελπίδα. Ο Πρόεδρος κατάφερε και περισσότερα (πολύ περισσότερα) χρήματα να εξασφαλίσει και την Ελλάδα αλώνισε, για να ξυπνήσει το ενδιαφέρον των τοπικών αρχόντων. Πρέπει να πούμε σαν άνθρωποι του Τέννις ένα μεγάλο ευχαριστώ για τις προσπάθειες του Σπύρου Ζαννιά, για την αύξηση της Κρατικής Επιχορήγησης της ΕΦΟΑ, αλλά πρέπει επίσης να συζητήσουμε και να προβληματιστούμε σοβαρά με την Αναλογία των εξόδων. Οι ποσοστώσεις δεν είναι υπέρ της μάζας των Αθλητών.

Εγώ θα πω φωναχτά αυτό που άλλοι το ψιθυρίζουν (γονείς, προπονητές, διοικητικοί Συλλόγων, Αθλητές) και έτσι οι ψιθυρίζοντες είναι εκείνοι που διαμορφώνουν το κλίμα.

Πως λειτουργούν οι σύμβουλοι της ΕΦΟΑ στο θέμα αυτό; Σίγουρα πάντως δε φαίνεται να βοηθά η σχεδόν ανύπαρκτη παρουσία τους στις Διοργανώσεις. Η μεγάλη όποια προσπάθεια του προέδρου κ. Ζαννιά δίνει τη χαριστική βολή στο θέμα αυτό για τους εν Συμβουλίω συναδέλφους του.

Και βέβαια έτσι δεν βοηθιέται η Προβολή του Αθλήματος και πρέπει να δούμε για μια ακόμη φορά, γιατί δεν καταφέραμε τίποτε στο θέμα ΠΡΟΒΟΛΗ, αφού το Sponsoring ο Πρόεδρος το ερμήνευσε. Ο πληθυντικός είναι ενσυνείδητος, αφού δεν υπάρχουν "αυτοί" και "εμείς". Είμαστε το Ελληνικό Τέννις και σε εθελοντική βάση ο καθένας μας πρέπει να τσουλήσει το δικό του λιθαράκι.

Πως λειτουργεί η τεχνική διεύθυνση της ΕΦΟΑ; Τι ποσοστό έχει στον Προϋπολογισμό; Αλλά κυρίως τι ποσοστά έχουν δημιουργηθεί με τις προτάσεις της μεταξύ των μισθών των εργαζομένων σε αυτήν και για αυτήν και των καθαρά αγωνιστικών εξόδων των Αθλητών για συμμετοχή σε αγώνες;

Πως λειτουργεί όσον αφορά την αίσθηση εμπιστοσύνης των Αθλητών και των παραγόντων ως προς τις αποφάσεις της; Αλίμονο, αν οι Αθλητές μας νιώθουν ανασφαλείς από αυτές!

Μήπως θα έπρεπε να ξαναδούμε χωρίς προσωπικές παρεμβάσεις πως λειτουργεί το σύστημα των ενωσιακών προπονητών; Το τίμημα είναι μεγάλο για παιδιά, που δεν έχουν να προσφέρουν η δεν επιλέγουν να προσφέρουν πέρα από τις μικροεπιτυχίες εσωτερικής κατανάλωσης. Οι ελάχιστες εξαιρέσεις είναι σίγουρα αυτές, που επιβεβαιώνουν τον κανόνα. Πολύ χρήμα για λίγο αποτέλεσμα.

Τι έχει γίνει με τις ενώσεις; Σε μεγάλο βαθμό ένα βρικολάκιασμα πολλαπλασιασμού των διοικητικών εξόδων ( Ας με συγχωρήσουν οι λίγοι συνάδελφοι, που στελεχώνοντας κάποιες τουλάχιστον προσπαθούν.).

Τι έχει γίνει με τους αγώνες Τζούνιορ; Μετά το αρχικό ανέβασμα του αριθμού συμμετοχών στα πάσης ηλικίας ταμπλό αγώνων τώρα διαπιστώνουμε την συνεχή μείωση (Διαβάστε κάτω από τα νούμερα, μη ξεγελιέστε από τις διπλές συμμετοχές των ίδιων παιδιών σε διαφορετικές ηλικίες.).

Και πρέπει να συμφωνήσουμε ότι δεν έχει γίνει τίποτε για τον Βασικό Χορηγό, τον Έλληνα Γονιό, που με την συνδρομή του στηρίζει τους Συλλόγους, αλλά και με το αίμα του {οικονομική αφαίμαξη} την αγωνιστική συμμετοχή του παιδιού του στο σύστημα. Και καλά κάνει. Επενδύει πάνω στην Ανέλιξη του Χαρακτήρα του Παιδιού του και είναι χρήματα, που δεν πρέπει να τα λυπάται. Τι γίνεται όμως με αξιόλογα παιδιά, που ο γονιός αδυνατεί; Πως επεμβαίνει το σύστημα να τα στηρίξει;

Η προπόνηση των μικρών παιδιών είναι και πρέπει να είναι υπόθεση των Συλλόγων τους και η Ομοσπονδία πρέπει να δίνει τη στήριξή της σε αυτούς, αλλά και με 2-3 καμπ Επιλέκτων και δουλειά για τις συμμετοχές στα Εθνικά συγκροτήματα. Πρέπει να δίνει συμμετοχές σε Διεθνείς Αγώνες με βάση την Αποτελεσματικότητα και όχι με προτάσεις του μικρομάγαζου του υπευθύνου.

Τι γίνεται με τους αγώνες, που αφορούν τους Συλλόγους; Χάθηκε στο βάθος του τούνελ το Διασυλλογικό. Χάθηκαν στην Πράξη και υπάρχουν μόνο στην ονομασία Κύπελλο, Εαρινό κλπ.

Να μιλήσουμε βέβαια και για τις 8.000 δρχ. αποζημίωση διαμονής-διατροφής των Αθλητών στα Πανελλήνια. Έχουν περάσει 7 χρόνια από την αναπροσαρμογή των 5.000 δρχ. στις 8.000 δρχ. από τη Νέα τότε Διοίκηση Ζαννιά. Τι γίνεται τώρα;

Πως λειτουργεί το σύστημα της ανάληψης των αγώνων από τους Συλλόγους μέσω της ΕΦΟΑ; Τι γίνεται με την οικονομική συμμετοχή των συνδιοργανωτών Συλλόγων; Ενώ εγγράφως προϋποτίθεται από όλους, στην πράξη ελάχιστοι πραγματικά πληρώνουν με συνέπεια να νιώθουν και ριγμένοι έναντι άλλων.

Και για να μην γκρινιάζω μόνο:

Ευχαριστώ τον Ο.Α.Κέρκυρας, γιατί 20 χρόνια, που τους παρακολουθώ, ξέρουν να κάνουν τους αγώνες, που διοργανώνουν ΓΕΓΟΝΟΣ για την Πόλη τους, αλλά κυρίως για τους Συμμετέχοντες.

Το ίδιο ισχύει και για τον Σπύρο Μουζακίτη του Ο.Α.Σύρου με πολύ λιγότερα χρόνια βέβαια.

Η Παράδοση έχει σπουδαίο ρόλο Διεθνώς στους Αγώνες Τέννις και είναι κάτι, που πρέπει να το αντιμετωπίσουμε χωρίς μεμψιμοιρίες.

Ευχαριστώ διαχρονικά τις Διοικήσεις του Α.Ο.Α.Φιλοθέης, γιατί 20 χρόνια εγώ, η οικογένειά μου, αλλά και τα παιδιά των Συλλόγων, που τόσα χρόνια υπηρέτησα, είχαμε πάντα μια Ζεστή Φιλοξενία στους χώρους της χωρίς το στίγμα της ελιτίστικης νοοτροπίας έναντι του επαρχιώτη.

Ευχαριστώ την Αθλήτρια του Αναγυρούς Βάρης Αγνή Πατσουράκου, που αγκάλιασε τη δική μου Αθλήτρια Νικόλ Κυπριτίδου από την πρώτη στιγμή (Τότε που η αμφισβήτηση της Ελληνικότητάς της υπήρξε ακόμη και από μέλη του Δ.Σ. της ΕΦΟΑ!) και έκανε την αγκαλιά της τεράστια επεκτείνοντάς την τόσο στην Οικογένειά της όσο και στους Ανθρώπους του Συλλόγου της.

Ευχαριστώ τον Πρόεδρο της ΕΦΟΑ, γιατί με την στήριξη αρμοδίως της υποψηφιότητας της Αθλήτριάς μας Νικόλ Κυπριτίδου στο Πρόγραμμα της ITF της έδωσε την ευκαιρία με ελάχιστο έξοδο να καταφέρει να ανέβει στην 10άδα της Ευρωπαϊκής Βαθμολογίας και να αποκτήσει τις εμπειρίες, που της επέτρεψαν στη συνέχεια να παίξει στα Προημιτελικά του Ατομικού Πανευρωπαϊκού Πρωταθλήματος.

Θα ήθελα εδώ μπροστά σας και με τη έγκρισή σας να δεσμευτεί ο Πρόεδρος και το Δ.Σ. της ΕΦΟΑ ότι θα βοηθήσουν στην ανέλιξη αυτού του παιδιού, όχι κάνοντας χάρη σε μένα, αλλά στην μέχρι τώρα προσπάθειά μου για το Ελληνικό Τέννις και μέσω αυτού του προσφυγόπουλου.

Είναι Αλήθεια ότι Αγαπώ τα Όνειρά μου: Με Δουλειά και Κόπο Προσπαθώ για την Πραγμάτωσή τους και παρακαλώ βοηθήστε να μη σβήσουνε μαζί μου.

Ευχαριστώ.»

Θα απαριθμήσω μερικά με τη ματιά της σημερινής Γνώσης.

Οι άνθρωποι, που συμμετέχουν στις Γ.Σ. σήμερα είναι στην πλειοψηφία τους άλαλοι. Τα θέματά τους τα λύνουν κατά το δυνατόν με την προσωπική επαφή τους με τον «πρόεδρο». Έτσι μένει στην «ισχνή» αντιπολίτευση ο άχαρος ρόλος των καταγγελιών για συγκεκριμένη εκμετάλλευση της θέσης του «προέδρου» προς ίδιον όφελος.
Είναι αλήθεια ότι ο «πρόεδρος» κατάφερε να φέρει μεγαλύτερη κρατική επιχορήγηση στην Ε.Φ.Ο.Α., αλλά είναι εξίσου αλήθεια ότι μετά την πρώτη διοίκησή του με τα αγωνιστικά ανοίγματα (Απεδείχθη εκ των υστέρων ότι υπήρχε προσωπικός λόγος γι αυτή την επιλογή…) η αναλογία λειτουργικών εξόδων και Αθλητικών-Αγωνιστικών γίνεται καθημερινά ανισοβαρής. Έτσι σήμερα ξεπεράσαμε το 60% σε διοικητικές και λειτουργικές δαπάνες, που βέβαια δεν είναι ο Σκοπός οποιαδήποτε ομοσπονδίας…
Ελαχιστοποιήθηκαν οι βοήθειες προς το Αθλητικό Δυναμικό και πραγματοποιούνται, όταν και μόνον ο αιτών είναι «μαλιστάς». Κρίμα… Γιατί ο Αθλητισμός πάνω απ’ όλα πρέπει να τονώνει την Προσωπικότητα του Αθλητή. Κι έχουν μηδενιστεί οι παροχές σε οδοιπορικά και διαμονή-διατροφή (;) ακόμη και για τους συμμετέχοντες στα Διεθνή της Ελλάδος κι όχι μόνον για την πλειονότητα των συμμετεχόντων στα Πανελλήνια.
Το Διασυλλογικό έχει γίνει ένα φάντασμα. Υπάρχει κατ’ όνομα, αλλά αλλού είναι η χάρη… Αφού για 6 χρόνια δεν υπήρξε παρά μόνο στο πρόγραμμα, στη συνέχεια απεφασίσθη η ΙΣΟΠΕΔΩΣΗ Προσπαθειών και Ιστορίας, για να δοθεί η ευκαιρία σε κάποιους ημετέρους να «αναδειχθούν» διά Μαγείας και ΠΑΡΑΝΟΜΙΑΣ…
Ήλθε η αντίδραση της Ε.Φ.Τ.Α. ΑΙΟΛΙΚΗ το 2005 στο Α.Σ.Ε.Α.Δ., που κέρδισε την προσφυγή της, αλλά ο «πρόεδρος» με τα τσιράκια του μεθόδευσαν την πλαστογράφηση των πρακτικών της Γ.Σ. στην Καστοριά και πραγμάτωσαν την ισοπέδωση. Σημειωτέον ότι το Δικαίωμα της Προσφυγής για την πλαστογραφία δεν έχει ακόμη λήξει…, αλλά «Δει δη χρημάτων…» προσωπικών κι όχι δημοσίων, που έχουν την δυνατότητα να χρησιμοποιούν οι παρανομούντες. Το διασυλλογικό, αν και γίνεται όποτε θυμούνται, δεν είναι πια διασυλλογικό, αλλά διαδικαστική εγωιστική περαίωση.
Η επίκληση, που έγινε στο λόγο μου για την στήριξη της Κυπριτίδου είναι μία χαίνουσα πληγή για τους αθλητές του Ελληνικού Τέννις. Η Κυπριτίδου έφτασε Νο 10 Ευρώπης κάτω των 16. Έγινε 2 φορές (2002 και 2004) Πρωταθλήτρια Γυναικών Ελλάδος. Με τις νίκες της στο Εστορίλ της Πορτογαλίας το 2003 συμμετέχοντας στην Εθνική Ομάδα Γυναικών για το FED CUP είχε την κύρια προσφορά στην άνοδο των Γυναικών στην Α΄ Κατηγορία. Αλλά (ο νοών νοείτω)… ακόμη η Ε.Φ.Ο.Α. χρωστά πάνω από 9.000 Ε στο Σύλλογο, που την ανέδειξε με παντοειδείς θυσίες, για την στήριξη της αθλητικής δραστηριότητος αυτού του παιδιού. Και δεν είναι της στιγμής να μιλήσω για την προσπάθεια εκμαυλισμού και αποστασιοποίησης, που έγινε κατ’ εντολήν για την αποξένωσή του από τον Σύλλογο. Ο «πρόεδρος» όμως τάζει, δεν δίνει. Και η αθλήτρια χάθηκε από το Τέννις τόσο νωρίς χωρίς την στήριξη του Συλλόγου της πια (αχαριστίας ένεκεν).
Για τους μισθούς της τεχνικής διεύθυνσης και των ενωσιακών προπονητών κάποιας περιόδου δεν σχολιάζουμε παρά μόνο θυμίζουμε ότι πληρώθηκαν αδρά με Δικαστικές Αποφάσεις.
Οι περιοδείες (με Δημόσιο Χρήμα) ανά την Ελλάδα του «προέδρου» εξαργυρώθηκαν με αναλήψεις κατασκευαστικών έργων από την εταιρεία του και τους συνεργάτες του ακόμη και σε ΟΛΥΜΠΙΑΚΑ ΕΡΓΑ (Χόκεϋ-Τοξοβολία).
Και ρωτάμε ακόμη: Γιατί δεν εφαρμόζουν τον ΑΘΛΗΤΙΚΟ Νόμο για το ΑΣΥΜΒΙΒΑΣΤΟ; Οι σημερινοί που μιλούν για Κάθαρση και Διαφάνεια! Για τους προηγούμενους θα αποφασίσουν τα ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ. Πλησιάζει η 16η Νοεμβρίου και το ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ της ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ…
Ακόμη περιμένουμε να μας δείξει κάποιος αρμόδιος ΠΟΥ είναι το Ο.Κ.Α.Β.Ε. (ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΑΝΤΙΣΦΑΙΡΙΣΗΣ ΒΟΡΕΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ) του 1.050.000 Ε της επιχορήγησης του 2004…
Κι αυτό αργά αλλά σταθερά θα το μάθουμε από τα ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ και την ΑΠΙΣΤΙΑ, που ερευνά η 32η Ανακρίτρια.
Τέλος κάποια στιγμή θα χαλαρώσει ο Φόρτος Εργασίας, που επικαλέστηκε ο Γ.Ε.Δ.Δ. (Γενικός Επιθεωρητής Δημόσιας Διοίκησης), και θα γίνει ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ.
Εμείς περιμένουμε υπομονετικά. Κάντε κι εσείς το ίδιο, αν απλώς θέλετε να μάθετε, η πιέστε αρμοδίως για επιτάχυνση. Παραγραφή πάντως δεν υπάρχει χωρίς Βουλευτική ασυλία και εκλογές δεν φαίνονται στον ορίζοντα για νέα προσπάθεια…
Οι «διοικούντες» οφείλουν να προσεύχονται στον Έλληνα Γονιό, γιατί χωρίς αυτόν και την φερέλπιδα προσπάθειά του, θα ήταν ανύπαρκτοι.

Λίτσα Σαρατζίδου
27 Σεπτεμβρίου 2010


Οι ΘΕΣΕΙΣ της κ. Σαρατζίδου στην Γ.Σ. του Ηρακλείου δημοσιεύτηκαν στις 16/3/2002 στην 1η ΔΙΑ.ΘΕΣΗ της ΑΙΟΛΙΚΗΣ http://clubs.pathfinder.gr/EFTA7 (28/5/2001), όπου μπορείτε να διαβάσετε αυτές και άλλα ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΑ (2001-2010) ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ΘΕΜΑΤΑ
Γιά.Σα.ς

Sunday, October 24, 2010

ΠΑΤΗΡ και ΥΙΟΣ ελέω Ελληνικού Τένις...........

Είχαμε τον Δουβή που μία ωραία πρωία έκανε τον υιό, λέκτορα στο Πανεπιστήμιο της Πελοποννήσου και ειδικό σύμβουλο στην Πετραλιά και πολλά άλλα.

Έχουμε τώρα
τον Ζαννιά που αφού απέτυχε 3 φορές να βάλει τον εαυτό του στο ψηφοδέλτιο του ΠΑΣΟΚ ,έστω και αργά αποφάσισε να βάλει τον Αναστάσιο στο ψηφοδέλτιο του Σγουρού
Ο Πατέρας με την Μητσοτάκη-Κούβελα και ο υιός αφού πέρασε με άριστα εκπροσωπώντας 3-4 συλλόγους στις εκλογές της ΕΦΟΑ τα τελευταία χρόνια Είπε.
Αφού πούλησα πίτουρα για μεταξωτές κορδέλες στο άθλημα του τέννις ,δεν μπορώ να κάνω το ίδιο και με τον Σγουρό?
Εδώ και 15 χρόνια το ίδιο κάνει ο πατήρ, δεν μπορεί να το κάνει ο υιός?
Ο πατέρας μου έλεγε, το μεγαλύτερο πανεπιστήμιο είναι το πεζοδρόμειο.
Καί αυτό πρέπει να το αναγνωρίσουμε το κατέχει καλά ΠΑΤΗΡ και ΥΙΟΣ
Πιστεύω να θυμάστε τον οδηγό Μπράβο του Ζαννιά την εποχή των χρυσών αγελάδων του 2004
Δεν είσαι τυχαίος ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ Ολυμπιακών Έργων!!!!!!!

ΚΑΙ ΠΩΣ Ο "ΜΑΥΡΟΓΙΑΛΟΥΡΟΣ" ΤΟΥ ΤΕΝΝΙΣ ΠΡΟΩΘΕΙ ΤΑ ΙΔΙΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ!!!!

ΤΟ ΧΡΗΜΑ ΠΟΛΛΟΙ ΕΜΙΣΗΣΑΝ ΤΗΝ ΔΟΞΑΝ ΟΥΔΕΙΣ!!! ΕΙΔΟΥ Ο "ΜΑΥΡΟΓΙΑΛΟΥΡΟΣ" ΕΡΧΕΤΑΙ ΕΝ ΜΕΣΩ.....ΕΚΛΟΓΩΝ
ΔΕΙΤΕ ΣΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ LINKS ΠΩΣ ΤΟ ΙΔΙΟΝ ΩΦΕΛΟΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΕΝΟΣ ΜΕΓΑΛΟΠΑΡΑΓΟΝΤΟΣ ΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ!!!

ΚΑΙ ΠΩΣ Ο "ΜΑΥΡΟΓΙΑΛΟΥΡΟΣ" ΤΟΥ ΤΕΝΝΙΣ ΠΡΟΩΘΕΙ ΤΑ ΙΔΙΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ!!!!

https://acrobat.com/#d=b53WBPWnLI-fcAlic6eAlg

ΕΠΙΣΗΣ Ο ΥΙΟΣ ΤΟΥ ΠΕΡΙ ΟΥ Ο ΛΟΓΟΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΠΕΡΦΕΡΕΙΑΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΣΥΝΔΙΑΣΜΟ ΤΟΥ ΣΓΟΥΡΟΥ!!!!


ΤΩΡΑ ΞΕΡΕΤΕ ΤΙ ΚΑΙ ΠΟΙΟΝ ΝΑ ΨΗΦΗΣΕΤΕ!!!

ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ ΕΝΑ ΑΡΘΡΟ ΠΟΥ ΣΤΗΛΗΤΕΥΕΙ ΤΟΥΣ ΕΚΑΣΤΟΤΕ "ΜΑΥΡΟΓΙΑΛΟΥΡΟΥΣ" ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ!!!

https://acrobat.com/#d=iJgvWjmt9kSaeFe6l8o9DQ
Αναρτήθηκε από PREDATORUS στις 2:40 μ.μ.

Thursday, October 21, 2010

Για να τιμήσουμε αυτούς που στοχεύουν το καλύτερο

Σειρά εκδηλώσεων του Υπουργείου Πολιτισμού και Τουρισμού για την επέτειο των 2500 ετών από τη Μάχη του Μαραθώνα.

Με μια σειρά σημαντικών δράσεων και εκδηλώσεων το Υπουργείο Πολιτισμού και Τουρισμού ετοιμάζεται να τιμήσει την επέτειο των 2.500 ετών από τη Μάχη του Μαραθώνα, που άλλαξε τη ροή της ευρωπαϊκής ιστορίας και οι οποίες θα κορυφωθούν με τη διεξαγωγή του 28ου Κλασσικού Μαραθωνίου της Αθήνας, στις 31 Οκτωβρίου με τη συμμετοχή περισσοτέρων από είκοσι χιλιάδων αθλητών από όλο τον κόσμο.

Σας παρουσιάζουμε εκτενέστερα τις δράσεις οι οποίες τελούν υπό την αιγίδα του Υπουργείου Πολιτισμού και Τουρισμού. Παράλληλα, ο ΣΕΓΑΣ με την ενεργή υποστήριξη του ΥΠ.ΠΟ.Τ. έχει προγραμματίσει σειρά πολιτιστικών και αθλητικών εκδηλώσεων για τις οποίες μπορείτε να ενημερωθείτε από την επίσημη ιστοσελίδα του Κλασσικού Μαραθωνίου της Αθήνας (www.athensclassicmarathon.gr):

Tuesday, October 19, 2010

Ζαννιάς και τουρνουά επαγγελματικό Φάντασμα.......

Αντί να μιλάει με τον επικεφαλής του αθλήματος, ομιλεί μ ανθρώπους που αγαπούν το τένις και ξέρουν να διαχειρίζονται τα οικονομικά.
Καλά δεν είναι τραγικό ο κ Γερουλάνος να μιλά με τον Λιμπέρη και τον Ταρζάν να τον έχει στην αποθήκη?
Θα τολμούσε να γίνει σ άλλο Πρόεδρο Ομοσπονδίας αυτό?
Παρακολουθήστε τον Χρυσό Μαραθώνιο.
Υπουργός και Σεβαστής δημιουργούν αθλητικό πολιτιστικό γεγονός.
Ο Μαραθώνιος μπαίνει στο club των μεγάλων Μαραθωνίων.
Ο δικός μας με ποιόν συνομιλεί?
Με τα φαντάσματα?
Τ.Π