Monday, December 31, 2018

Αφιερωμένο στον καταστροφέα του Ελληνικού τέννις Ζαννιά............

Ελληνικός θρίαμβος! – VIDEO

 Μαρία Σάκκαρη και Στέφανος Τσιτσιπάς υπέταξαν τις ΗΠΑ και παίζουν την πρόκριση στον τελικό με την Ελβετία
Στο διπλό μικτό κρίθηκε ο δεύτερος αγώνας της Ελλάδας στο Hopman Cup με αντίπαλο τις Ηνωμένες Πολιτείες.
Η ηγετική παρουσία της Σερίνα Γουίλιαμς στο tie, δεν στάθηκε ικανή να περιορίσει τον νεανικό ενθουσιασμό της ελληνικής ομάδας η οποία επιβλήθηκε 4-1, 1-4, 4-2 στο καθοριστικό μικτό και διατήρησε ζωντανό το όνειρο της πρόκρισης στον τελικό της διοργάνωσης!
Σε αντίθεση με το μικτό κόντρα στη Μεγάλη Βρετανία, το ελληνικό δίδυμο παρουσιάστηκε πιο δεμένο, αποφασιστικό και αποτελεσματικό με αποτέλεσμα να φτάσει στη νίκη κόντρα στους Σερίνα Γουίλιαμς/Φράνσις Τιαφό.
Το κοινό στην RAC Arena στάθηκε και πάλι στο πλευρό της Ελληνικής ομάδας με πολλούς συμπατριώτες μας να στηρίζουν την προσπάθεια του Στέφανου και της Μαρίας, οδηγώντας τους σε μια μεγάλη νίκη.
Πλέον, το Ελληνικό δίδυμο θα έχει μπροστά του τρεις μέρες να προετοιμαστεί για τον “τελικό” απέναντι στην Ελβετία του Ρότζερ Φέντερερ, με τον αγώνα Τσιτσιπάς-Φέντερερ να έχει ήδη αποκτήσει χαρακτήρα “blockbuster” για τους Αυστραλούς και φυσικά για την Ελληνική κοινότητα στο μεγάλο νησί.
 



Saturday, December 15, 2018

FAKE NEWS

 Το ομολογούμε…..πέσαμε και εμείς στην παγίδα των ψευδών ειδήσεων. 
Δεν είναι αλήθεια ότι ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Αντισφαίρισης κ. Ζαννιάς δεν έχει βοηθήσει χρηματικά τον αθλητή του Στέφανο Τσιτσιπά, που με τις επιτυχίες του το 2018 έχει απασχολήσει τον παγκόσμιο αθλητικό τύπο.  
Ζητάμε συγνώμη και επανορθώνουμε μετά το αδιάσειστο  στοιχείο που βρήκαμε στη «Διαύγεια» της Ομοσπονδίας.
Ιδού το τεκμήριο της αθωότητας.



Πεντακόσια ολόκληρα ευρώ συνεισφέρει η Ομοσπονδία του κ. Ζαννιά, στα 29.500 ευρώ της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής  ώστε οι τρεις, αθλητής και αθλήτριες μεταξύ των οποίων και ο Τσιτσιπάς, να πάρουν οικονομική βοήθεια για την Ολυμπιακή προετοιμασία τους, από 10.000 ευρώ.
Σου αναλογούν 166,66 ευρώ Στέφανε, προσφορά της Ομοσπονδίας σου και δεν πρέπει να είσαι αχάριστος. Οφείλεις στην επόμενη ανάρτησή σου στο Instagram, να ευχαριστήσεις τον  πρόεδρο για την αμέριστη συμπαράστασή του.
Με όλο το σεβασμό Κ. Πρόεδρε της Ελληνικής Δημοκρατίας, θα πρέπει και εσείς να ανασκευάσετε τις δηλώσεις σας. Δεν είναι δυνατόν να λέτε πλέον, «αξίζουν συγχαρητήρια σε σένα και τους γονείς σου, που όλοι γνωρίζουμε ότι είναι οι μόνοι που σε στηρίζουν».  Δεν είναι σωστά πράγματα αυτά!
Ώρα όμως να σοβαρευτούμε.
Η σχέση του Ζαννιά με το χρήμα, είναι γνωστή στους  παροικούντες την Ιερουσαλήμ. Για να καταλάβετε, αν υποθέσουμε ότι με το αριστερό χέρι εισπράττουμε και με το δεξί πληρώνουμε, το αριστερό δεν έχει κανένα πρόβλημα, εισπράττει κανονικά. Πρόβλημα παρουσιάζεται στο δεξί, είναι ατροφικό, και δεν μπορεί ο άνθρωπος να πληρώνει. Θεωρεί ότι η κρατική επιχορήγηση είναι δική του, και δεν έχει την υποχρέωση να την διοχετεύει στην ανάπτυξη του αθλήματος. Ρωτήστε τους παλιούς αθλητές Μαζαράκη και Γεμουχίδη, την παλιά αθλήτρια Ζαχαριάδου που για να εισπράξει τα οφειλόμενα, πήγε την ομοσπονδία στα δικαστήρια, το ίδιο και παλαιός πρωταθλητής και Εθνικόε προπονητής Νικόλας Κελαϊδής και οι τέσσερις βοηθοί προπονητές.
Εξάλλου για τη σχέση Ζαννιά- χρήματος, δεν θα αργήσει η στιγμή που θα αποκαλυφθεί επισήμως…..επ’ ακροατηρίω.
Εκείνο που εντυπωσιάζει στην προκείμενη περίπτωση είναι, αυτά τα άβουλα ανθρωπάκια που συμμετέχουν στο Διοικητικό Συμβούλιο της Ομοσπονδίας. Δεν βρέθηκε κανείς σύμβουλος να έχει την στοιχειώδη ευθιξία να του πει…. «πρόεδρε τι κάνουμε;….δεν ξοδεύψαμε ούτε ευρώ για τον Τσιτσιπά όταν ήταν νέος και τα χρειαζόταν…..και του δίνουμε 166 ευρώ τώρα, που έχει βγάλει εκατομμύρια;…μήπως γινόμαστε ρεζίλι;»
Νάταν το μόνο για το οποίο έχετε γίνει ρεζίλι κ. σύμβουλε!
…….εις το επανιδείν
Ο ΑΝΤΙσφαιριστής

Tuesday, December 11, 2018

Στο χωριό μου το λένε φτύσιμο…στο δικό σας; Τσιτσιπάς: Χάρη στον καθένα από εσάς μπόρεσα να ονειρευτώ

Στο χωριό μου το λένε φτύσιμο…στο δικό σας;
Τσιτσιπάς: Χάρη στον καθένα από εσάς μπόρεσα να ονειρευτώ
 O Στέφανος Τσιτσιπάς, αισθάνθηκε την ανάγκη να ευχαριστήσει όλους εκείνους τους ανθρώπους που θεωρεί πως έπαιξαν αποφασιστικό ρόλο στην μεγαλειώδη διαδρομή του μέσα στο 2018.
Όλα αυτά που κατάφερε, θέλησε να τα μοιραστεί:

«Σε γοητεύει η ιδέα ότι είναι πραγματικά εφικτό να έχεις δύο ή τρεις μικρές βελτιώσεις σε μια εβδομάδα και μέχρι το τέλος του έτους, είναι 150 βελτιώσεις! Θα ήθελα να ευχαριστήσω, Wilson, Adidas, Verrazzano Capital, Ακαδημία Τένις Moυράτογλου και το Μαζί για το Παιδί  για τη συνεχή υποστήριξη και πίστη τους σε εμένα. Την ομάδα μου Απόστολο Τσιτσιπά, Κέρϊι Αμπάκαρ, Πάτρικ Μουρουντόγλου, Γιώργο Φουντούκο, Νικόλα Σισμανίδη, Φρεντερίκ Λέφεβρε, Τζέριμς Μπιάνκι, Ντάνι Στέρκ, ΚώσταΠεργάδη, Μαρία Κρίστιδη, Πατρίσιο Απέγι και Νίκο Τζέκο.
Έχει περάσει ένας χρόνος με πολλούς αγώνες, συναισθηματικές μάχες, ευτυχισμένες στιγμές, σκληρή δουλειά, άγρυπνες νύχτες, ένδοξες νίκες, σκληρές απώλειες, απογοήτευση και πολλά άλλα ... χάρη στον καθένα από εσάς μπόρεσα να ονειρευτώ και να δημιουργήσω τις προσδοκίες μου. Σε όλους τους υποστηρικτές μου, τους πιστούς και τους οπαδούς, να έχετε ένα φανταστικό 2019!»

 ανέφερε στο Instagram ο Στέφανος Τσιτσιπάς.





Ακόμα και τον σκύλο του-που δεν ξέρω αν έχει-ευχαρίστησε ο Στέφανος. Για την Ομοσπονδία του αθλήματός του και τον πρόεδρό της Σπύρο Ζαννιά, δεν αισθάνθηκε την ανάγκη ούτε απλής τυπικής αναφοράς. Όπως καταλαβαίνετε είναι πολύ «υποχρεωμένος».
Κανονικό φτύσιμο!
Ακόμα και ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας γνώριζε . «Δούλεψες και δουλεύεις σε ένα δρόμο μοναχικό, αξίζουν συγχαρητήρια σε σένα και τους γονείς σου, που όλοι γνωρίζουμε ότι είναι οι μόνοι που σε στηρίζουν με στοργή και αγάπη, σ’αυτήν την προσπάθειά σου», ήταν τα λόγια του Προέδρου.
Εσάς κ. Βασιλειάδη, ως αρμόδιο υπουργό, σας προβληματίζει η στάση του αθλητή απέναντι στην Ομοσπονδία του;
Σας προβληματίζουν τα λόγια του Προέδρου της Δημοκρατίας, που δείχνει να γνωρίζει περισσότερα από σας;
Αλλά ξεχάσαμε,….εσείς συνεργάζεστε αρμονικά με τον κ. Ζαννιά, όπως έχετε δηλώσει.
Η μόνη συνεργασία που βλέπουμε εμείς, είναι η συγκάλυψη που του παρέχεται στα οικονομικά σκάνδαλα της ομοσπονδίας, που αφορούν Δημόσιο χρήμα, και που διαχρονικά ο φορέας στον οποίο προϊστασθε κ. Βασιλειάδη αδιαφορεί και σφυρίζει αδιάφορα!
Εκείνο πάλι που είχαμε ξεχάσει ήταν ότι «η διαφθορά και τα οικονομικά σκάνδαλα είναι κοινωνικό φαινόμενο» και άρα δεν φταίει αυτό καθ’εαυτό το φαινόμενο, αλλά η πουτάνα η κοινωνία!!
Και έτσι, νομίζουν ορισμένοι ότι  ’’καθαρίζουν’’.  Αμ δε.
Αλίμονο αν ήταν έτσι.
Και κάτι τελευταίο κ. Βασιλειάδη,…..ποιοι είναι αυτοί που σας φρενάρουν, ώστε να μην κάνετε αυτά που πρέπει για να προασπίσετε το Δημόσιο συμφέρον στην προκειμένη περίπτωση; Μήπως ο νονός τους τον έναν τον βάπτισε Χρήστο και τον ‘άλλο Βλαδίμηρο, παλιοί γνώριμοι του ομοσπονδιάρχη, που σήμερα από τις θέσεις τους μπορούν να επηρεάζουν καταστάσεις; Λέμε μήπως. Διότι αν είναι έτσι, τότε η κάθαρση που διατυμπανίζετε, είναι κάθαρση αλα-καρτ.

Αυτά τα ολίγα και…..εις το επανιδείν.

Ο ΑΝΤΙσφαιριστής

Thursday, November 15, 2018

Ο Τσιτσιπάς στον πρόεδρο της Δημοκρατίας και ο Ζαννιάς στους υπονόμους της Αθήνας ως ποντίκη κρυμμένος.......


«Εχουμε τα γονίδια να σώσουμε την Ελλάδα από οποιοδήποτε πρόβλημα και έχουμε την ιστορία που ποτέ δε θα ξεχαστεί» δήλωσε ο Στεφανος Τσιτσιπάς από το Προεδρικό Μέγαρο «Εχουμε τα γονίδια να σώσουμε την Ελλάδα από οποιοδήποτε πρόβλημα και έχουμε την ιστορία που ποτέ δε θα ξεχαστεί» δήλωσε ο Στεφανος Τσιτσιπάς από το Προεδρικό Μέγαρο
Το κακό είναι ότι δεν μπορείς να χαρείς βρε παιδιά..........

Το να επιβεβαιωνόμαστε για την κατάντια που μας έφερε στο Ελληνικό τέννις αυτός ο ποντικός των υπονόμων της Αθήνας έχει σημασία? 

ΕΔΩ ΕΠΡΕΠΕ αυτή η μικρή χώρα να πετάει από την χαρά της ΓΙΑΤΙ ένα παιδί που ξεκίνησε στα γήπεδα της Ελλάδος ΜΟΝΟΣ ΧΩΡΙΣ ΕΦΟΑ έφθασε εδώ.
Βλέπεις σε κάθε επιτυχία ενός αθλήματος να είναι μαζί με τους αθλητές και η ηγεσία του…

Σε μας ακόμα κρυμμένος στους υπονόμους ο πρόεδρος...
 Ούτε στο   site  της ΕΦΟΑ μπήκε η είδηση ……

ΚΑΙ τώρα ηρθε η ώρα, αυτον που πέταξε εξω απο το άθλημα να είναι υποχρεωμένος να τον βάλει στην Εθνική ομάδα για τους Ολυμπιακούς!!!!!!!!!!!!! 
Θα ηθελα να είμαι απο μια άκρη να τον βλέπω να υπογράφη την αίτηση με τη συμμετοχή του.....
ΚΡΙΜΑ στους μικρούς μας αθλητές.
Τι έχουν να δουν ακόμα



Στο Προεδρικό Μέγαρο βρέθηκε σήμερα ο Στέφανος Τσιτσιπάς προσκεκλημένος του Προκόπη Παυλόπουλου.
Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας, υποδέχθηκε με ζεστά λόγια τον Στέφανο Τσιτσιπά και τους γονείς του που τον συνόδευαν, Απόστολο και Τζούλια.
«Στέφανε σε καλωσορίζω ως έναν κορυφαίο εκπρόσωπο της γενιάς σου και ως ένα πραγματικό πρότυπο αριστείας», του είπε μεταξύ άλλων ο κ. Παυλόπουλος, ο οποίος αναφέρθηκε ακόμη, στις προσπάθειες που κάνουν οι γονείς του για να τον στηρίξουν σε αυτό τον μοναχικό δρόμο που χαράζει και του ευχήθηκε «καλή δύναμη και πάντα ψηλά».
Από την πλευρά του, ο 20χρονος πρωταθλητής, δήλωσε χαρούμενος για την πρόσκληση αυτή, τόνισε πως «η σκληρή δουλειά τώρα ανταμείβεται» και πως «νιώθω υπερήφανος που παίζω για τα ελληνικά χρώματα», ενώ υποσχέθηκε ότι θα συνεχίσει την προσπάθειά του και να δίνει τον καλύτερο εαυτό του.
«Πάντα δυνατά, πάντα ψηλά» ευχήθηκε ο ΠτΔ στον Τσιτσιπά «Πάντα δυνατά, πάντα ψηλά» ευχήθηκε ο ΠτΔ στον Τσιτσιπά
«Θέλω να εκπροσωπήσω την Ελλάδα στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Τόκιο 2020»
Ενα θέμα που παρέμενε ανοιχτό, ήταν το εάν ο Στέφανος Τσιτσιπάς θα αγωνιστεί με την Εθνική ομάδα. Εφέτος, η Μαρία Σάκκαρη αγωνίστηκε με την Εθνική γυναικών στο Fed Cup, όμως για τον Στέφανο Τσιτισιπά το θέμα της συμμετοχής του στην Εθνική ανδρών παρέμεινε ανοιχτό.
Ο Ελληνας πρωταθλητής, μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, έδωσε οριστικά τέλος σε αυτό το ζήτημα, που αφορά και την Ομοσπονδία, ξεκαθαρίζοντας πως θέλει να αγωνιστεί με την Εθνική ομάδα και ταυτόχρονα πρόσθεσε πως στόχος του είναι να λάβει μέρος στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Τόκιο.
«Ναι, θέλω να παίξω στην Εθνική ομάδα. Θέλω να εκπροσωπώ την χώρα μου και θα το κοιτάξουμε για το Ντέιβις Καπ. Θέλω να πάω και στους Ολυμπιακούς Αγώνες. Είναι κάτι που βρίσκεται μέσα στους στόχους μου», δήλωσε ο 20χρονος τενίστας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ.
«Εχουμε τα γονίδια να σώσουμε την Ελλάδα από οποιοδήποτε πρόβλημα και έχουμε την ιστορία που ποτέ δε θα ξεχαστεί» δήλωσε ο Στεφανος Τσιτσιπάς από το Προεδρικό Μέγαρο «Εχουμε τα γονίδια να σώσουμε την Ελλάδα από οποιοδήποτε πρόβλημα και έχουμε την ιστορία που ποτέ δε θα ξεχαστεί» δήλωσε ο Στεφανος Τσιτσιπάς από το Προεδρικό Μέγαρο


Πηγή: Στον Παυλόπουλο ο Στέφανος Τσιτσιπάς: Νιώθω υπερήφανος με τα ελληνικά χρώματα | iefimerida.gr 

Sunday, August 12, 2018

Ο Τσιτσιπάς....Μετά την κλωτσιά που έφαγε απο τον Ζαννιά πριν χρόνια.............

Εκστασιασμένος όπως όλοι οι φίλαθλοι Έλληνες ο Χρήστος Κιούσης γράφει για την φανταστική πορεία  του Στέφανου Τσιτσιπά προς τα αστέρια. Νίκησε και Κέβιν Άντερσον και πέρασε στον Τελικό!
Πριν διαβάσετε οτιδήποτε παρακάτω ΝΑΙ ο Στέφανος πέρασε και έναν από τους καλύτερους server του Tour κι αύριο ανήμερα των γενεθλίων του περιμένει τον αντίπαλό του! Αν και έχασε δυο δικά του match point, έσωσε ένα του Νοτιοαφρικανού και στην επόμενη ευκαιρία τον νίκησε. Η συνήθεια που έγινε λατρεία, ανατροπή μετά από χαμένο 1ο set και νίκη στα 3. Πάλι στο tie break. Υπέγραψε στον φανό της κάμερας "δίνοντας"  το στίγμα μιας σπουδαίας καριέρας που ξεκινά: It never goes easier, you just get better... Well done φίλε.

Δεν χρειάζομαι τον ημιτελικό με τον Νοτιοαφρικανό Κέβιν Άντερσον,  για να αντιληφθώ το προφανές. Ο Στέφανος Τσιτσιπάς έρχεται από το μέλλον. Ειδικά το ματς κόντρα στον Σάσα Ζβέρεφ  είναι,  νομίζω ένα μόνο μικρό teaser ενός μελλοντικού Rivalry που θα προσφέρει πολλές συγκινήσεις στο παγκόσμιο τένις. Πραγματικά ήταν ένα ματς με πολλά λάθη και ο Στέφανος μπορεί να παίξει πολύ καλύτερα, αλλά το σημαντικό προσόν του Στέφανου είναι πριν καν μπει στο γήπεδο. Είναι το μυαλό του και η νοοτροπία του. Η δυνατότητα της αυτοκυριαρχίας και η προσαρμοστικότητα στη μέτρια μέρα του.
Ο Στέφανος δεν ξέρω τι κάνει σε υπερθετικό βαθμό αλλά κάνει πολλά πράγματα σε πολύ καλό επίπεδο. Έχει καλό σερβίς αλλά όχι το καλύτερο στο Tour. Έχει φονικό forehand αλλά όχι το πιο φονικό. Έχει πολύ σταθερό και πιεστικό backhand αλλά δε σκοτώνει συχνά με αυτό. Ανεβαίνει φιλέ με αυτοπεποίθηση και ικανό βολέ. Τα πόδια του τον πάνε παντού πίσω από την baseline κι έχει θέληση για φανταστικές άμυνες που εκνευρίζουν τον αντίπαλο. Δοκιμάζει drop shot, παίζει το slice κι από τις δυο πλευρές αλλά το κυριότερο ΕΧΕΙ ΙΔΕΕΣ.
Βλέπει τις αδυναμίες του μέσα στο γήπεδο και προσπαθεί να τις κρύψει. Νιώθει κουρασμένος και φροντίζει τα ράλι να διαρκούν λιγότερο. Αναγνωρίζει τα δυνατά στοιχεία του αντιπάλου του και προσπαθεί να του τα ακυρώσει. Από πού έρχονται όλα αυτά τα εγκεφαλικά στοιχεία; Από την προπόνηση φυσικά μα πάνω απ’ όλα από το μυαλό του. Το ήρεμο μυαλό του, την αυτοπεποίθησή του,  που χτίζεται μέρα μέρα και  τη βαθιά αυτογνωσία του, ότι είναι εντός προγράμματος. Είναι 20 ετών  και είναι εκεί που ονειρευόταν, μέλος της ATP Tour ανάμεσα στους καλύτερους. Σε αντίθεση με τον σπουδαίο  Κωνσταντίνο Οικονομίδη που έπαιξε σπουδαία μεγαλώνοντας αλλά δεν είχε στήριξη και βοήθεια μικρός, ο Στέφανος έχει έναν πατέρα coach δίπλα του, μια ομάδα να τον βελτιώνει συνεχώς, χορηγούς που αναγνωρίζουν ένα star quality , που τόσο πολύ θα χρειαστεί το Tour μετά την αποχώρηση των Big 4.  Ήδη το star system του στρώνει χαλί, όχι με την κακή έννοια αλλά για να τον αγαπήσουν σε κάθε γωνιά του πλανήτη.
Τον έβλεπα κόντρα στον Ζβέρεφ κι έλεγα πόσο Iceman είναι αυτό το παιδί; Πόσο συγκεντρωμένος, τι στοχοπροσήλωση, τι αυτογνωσία, πόση ωριμότητα, πόσα ελληνικά και ταυτόχρονα μη ελληνικά στοιχεία βγάζει στο court ;  Μαχητικότητα αλλά με ευγένεια, μυαλωμένος αλλά με κοντρολαρισμένα συναισθήματα, πιτσιρικάς αλλά χαλαρός. Το GRE και η ελληνική σημαία πλάι του μου φαίνονται τενιστική επιστημονική φαντασία. Σας εγγυώμαι το ελληνικό τένις θεσμικά δεν έχει κάνει τίποτα που να αξίζει έναν τέτοιο εκπρόσωπο.
Η παγκόσμια κατάταξη στο τένις προκύπτει από τους πόντους που συγκεντρώνει κάποιος παίζοντας στα τουρνουά της σεζόν αλλά κυρίως από αυτούς που κερδίζει και  που υπερασπίζεται από την προηγούμενη χρονιά στο Tour. Το σημαντικό δεν είναι που θα τερματίσει φέτος αλλά που θα τερματίσει του χρόνου. Η διάρκεια και η συνέπειά του δηλαδή. Πείτε ότι προτρέχω αλλά με τέτοια φρένα που έχει στο μυαλό αυτό το παιδί, δεν τον φοβάμαι. Να είναι υγιής και θα τα καταφέρει να μας κρατήσει ψημένους για πολλά πολλά χρόνια.
Το έγραψα για να γελάσουμε στα social αλλά ήταν πέρα για πέρα αλήθεια. Ανέβαινα με τη μηχανή την Λαμπράκη στην Τούμπα και οι καφετέριες, που συνήθως δείχνουν ΠΑΟΚ και Champions League,  ήταν συντονισμένες στο γαλάζιο hard court του Τορόντο. Αυτό Στέφανε είναι δικό σου κατόρθωμα και της ομάδας σου. Μάθε μας τένις παλληκάρι μου, κάνε μας να γουστάρουμε για έναν πολύ προσωπικό λόγο αυτό το υπέροχο άθλημα!   
Ζαννιά  τα βλέπεις...........
Άδικα...λέμε ότι είσαι  η καταστροφή του Ελληνικού τένις.....όλα αυτά τα χρόνια.
Κρίμα!