Monday, December 28, 2015

Αυτό πάλι που το θυμήθηκε?






Δραστηριότητα Σωματείων 2014

Από την Ε.Φ.Ο.Α ανακοινώνεται η Δραστηριότητα των Σωματείων για το 2014.
Για να δείτε την Δραστηριότητα των Σωματείων για το 2014 πατήστε στον παρακάτω σύνδεσμο:
 Πάει.... ΠΑΛΙ ΣΤΗΝ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ με απολογισμό του 2014 
Μα είναι τρελλός ο άνθρωπος!!!!!!!!!!!!!!!

 ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΩΝ - ΕΚΠΡΟΣΩΠΩΝ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΕΣΤΑΛΗΣΑΝ ΑΠΟ ΤΑ ΣΩΜΑΤΕΙΑ ΕΜΠΡΟΘΕΣΜΑ, ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΕΙΜΕΝΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ TAKTIKH ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΤΗΣ ΕΔΕΣΣΑΣ ΤΗΝ 30.12.2015 ΚΑΙ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΜΗ ΑΠΑΡΤΙΑΣ ΤΗΝ 23.01.2016.

 Φυσικά δεν μιλάμε για την ΑΠΕΡΑΝΤΗ συμμετοχή των σωματίων της ΕΦΟΑ !!!!!!!!!

Κοντονή ....Τον ρώτησες  τον Ρακιτζή για τον δικό μας?

Saturday, December 12, 2015

Να ρωτήσουμε τον Ζαννιά τι προσφέρει το χρόνο σ αυτά τα παιδιά?


Ο Στέφανος Τσιτσιπάς και η Ελένη Χριστοφή κρατούν ψηλά την Ελληνική σημαία στη μεγάλη τενιστική διοργάνωση Metropolia Orange Bowl που ολοκληρώνεται αύριο στο FRANK VELTRI TENNIS CENTER  στην Καλιφόρνια. Οι καλύτεροι…
WWW.TENNISCOURTSMAP.COM
  • Είναι γνωστό σ όλους κ Ζαννιά ότι δεν δίνεται κανένα γήπεδο, κανένα προπονητή, κανένα φυσιοθεραπευτή,  κανένα γιατρό, γι αυτά τα παιδιά ΚΑΙ γι όλα τ άλλα παιδιά . 
     
    Έχουμε τους γονείς να δίνουν, να δίνουν, να δίνουν, ... και εσύ να πηγαίνεις στον κάθε Κοντονή και στο κάθε λουλουδάτο μαγαζί με πίστα ... και να πουλάς μούρη προέδρου ΜΠΑΣ και σου πέσει καμιά δουλειά ,, κανένα φραγκάκι για να ζήσεις.
     
    Όπως έκανες ΠΑΝΤΑ και την εποχή των παχέων αγελάδων! 
     Θυμήσου που όντας αντιπρόεδρος στην οργανωτική του 2004 ΕΙΧΕΣ αναλάβει έργο !!!!!!!!! 
     Κατι που απαγόρευε ο νόμος! 
     Βέβαια στην Ελλάδα ζούμε
     Για ποιο νόμο μιλάμε!

Thursday, December 10, 2015

Από την εποχή της αθωότητας......στην εποχή του συμβιβασμού.

.Πόσο νομίζεται ότι απέχει χρονικά η μια εποχή , από την άλλη; Μόλις δύο μήνες! 25 Ιανουαρίου 2015 εκλογές,νίκη του ΣΥΡΙΖΑ, και πρώτη φορά αριστερή κυβέρνηση. Η ελπίδα στο προσκήνιο. Κοντονήςκαι Συναδινός στο πηδάλιο του αθλητισμού για μια αριστερή διαχείριση.
«....αυτή η κυβέρνηση ούτε χρηματίζεται, ούτε εκβιάζεται, ούτε φοβάται..." δηλώνει ο κοςΚοντονής. Ξεχάσατε το «....ούτε συμβιβάζεται» κε Κοντονή, ίσως εσκεμμένα, καθώς μετά μόλις δύο μήνες φάνηκαν, τα πρώτα σύννεφα συμβιβασμού.
Και επειδή οι διαφορετικές απόψεις αλλά και οι κατηγορίες θέλουν τεκμηρίωση, διαβάστε τι δήλωνε ο κος Κοντονής, στο left.gr στο δημοσιογράφο Άγγελο Καλοδούκα τον Απρίλιο του 2015 , μόλις δύο μήνες μετά τις εκλογές του Ιανουαρίου.
«.....ήδη βλέπουμε ότι υπάρχουν παθογένειες σε θέματα διαχείρισης χρημάτων, του ελληνικού λαού, των φορολογούμενων πολιτών, από  ομοσπονδίες, από σωματεία και τα λοιπά, γι’ αυτό ενεργοποιήσαμε για πρώτη φορά τους ελεγκτικούς μηχανισμούς της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού. Με απόφασή μου συστάθηκε το Ελεγκτικό Συμβούλιο, το οποίο θα ελέγχει από δω και πέρα όλες τις ομοσπονδίες σε βάθος τριετίας. Θα γίνει ένας έλεγχος σε όλους, ανεξαρτήτως αν υπάρχουν καταγγελίες ή όχι, γιατί υπάρχουν και καταγγελίες. Αυτό σημαίνει ότι η Ελληνική Κυβέρνηση παίρνει όλα εκείνα τα μέτρα για να διασφαλίσει την διαφάνεια στο χώρο του αθλητισμού και τη χρηστή διοίκηση σε όλα τα εποπτευόμενα όργανα και ομοσπονδίες.»   
Ακριβής απομαγνητοφώνηση της συνέντευξης του κου Κοντονή.
Ώστε έλεγχος στις Ομοσπονδίες σε βάθος τριετίας, κε Κοντονή. Δηλαδή εσείς αγνοείται ότι η οικονομική κρίση στην Ελλάδα διανύει τον έκτο χρόνο; Αγνοείται ότι τα τελευταία χρόνια οι επιχορηγήσεις στις αθλητικές ομοσπονδίες δεν φτάνουν ούτε για την μισθοδοσία των υπαλλήλων; Να ελέγξετε τι;....στη διαχείριση της τελευταίας τριετίας. Αν υπολογίσθηκε σωστά το ΙΚΑ και ο φόρος εισοδήματος των υπαλλήλων, που μπορεί να έχουν και κάποιους μήνες να πληρωθούν;
Τις εποχές που σέρνανε τα σκυλιά με τα λουκάνικα, θα τις αφήσετε ανεξέλεγκτες; Μήπως είστε της λογικής του «ότι έγινε, έγινε…Πάμε παρακάτω!»; Αν είναι έτσι, να μας το πείτε.
Απλώς να ξέρετε ότι, μια τέτοια  λογική διαιωνίζει τις στρεβλώσεις του συστήματος εξουσίας και τις αναπαράγει. Αυτή την παρακαταθήκη θα αφήσετε; Γιατί αν συνεχίσετε έτσι,....βλέπω να μας αφήνετε χρόνους!
Δεν μας τα λέτε καλά, κε Κοντονή, ......καθόλου καλά.
Το κατάλαβε και ο πρωθυπουργός, που αναγκάστηκε για να απαλύνει τις εντυπώσεις που δημιουργήσατε, να αναφέρει στις προγραμματικές δηλώσεις της κυβέρνησης , πράγμα ασυνήθιστο, ότι οι ομοσπονδίες, θα ελεγχθούν σε βάθος δεκαετίας.
Πάντως οι οικονομικοί έλεγχοι από εποπτεύουσες αρχές δεν είναι θέμα τριετίας ή δεκαετίας. Οι έλεγχοι ξεκινούν χρονικά από εκεί που τελείωσαν οι προηγούμενοι. Για παράδειγμα η ομοσπονδία του τένις έχει να ελεγχθεί από το 1997!
Οι πολίτες σας έδωσαν μια δεύτερη ευκαιρία να κυβερνήσετε τον Σεπτέμβριο, γιατί πίστευαν ότι τουλάχιστον σε θέματα διαφθοράς και οικονομικών σκανδάλων, θα τήρησετε τις υποσχέσεις σας.   
Αναμένουμε κε Κοντονή και κε Συναδινέ. Βέβαια η αναμονή δεν μπορεί να είναι επ’ αόριστον.  
Υ.Γ. 1 Σχετικά με το Ελεγκτικό  Συμβούλιο, να σας θυμίσουμε ότι προβλέπεται από τον αθλητικό νόμο. Να μην φτάσουμε στο σημείο να θεωρούμε κατόρθωμα, όταν τηρούνται οι νόμοι!
Υ.Γ. 2 Όσον αφορά τα μέτρα που παίρνετε για να διασφαλίσετε την διαφάνεια στο χώρο του αθλητισμού, να υποθέσουμε ότι τα πορίσματα των ελέγχων των Ομοσπονδιών θα βλέπουν το φως της δημοσιότητας;

Tuesday, December 1, 2015

Γιατί ΕΜΕΙΣ ξερουμε μια και είναι και ο δικός μας κος Ζαννιάς!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ο  Κοντονής ξέρει  κάτι  για  το μεγάλο  φαγοπότι  στο  υπoυργείο  Αθλητισμού;

Ο Κοντονής ξέρει κάτι για το μεγάλο φαγοπότι στο υπoυργείο Αθλητισμού;

ΦΑΚΕΛΟΙ ΜΕ ΣΚΑΝΔΑΛΑ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΤΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ - ΠΟΙΟΙ ΕΧΟΥΝ ΣΤΗΣΕΙ «ΠΑΡΑΓΚΑ» ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΚΑΙ ΤΡΩΝΕ ΜΕ 10 ΜΑΣΕΛΕΣ – ΑΠΙΣΤΕΥΤΕΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ – ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΤΟ ΚΟΥΚΟΥΛΩΜΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΗΓΕΣΙΑ

Η κρατική αθλητική «παράγκα» είναι εντός… Μπορεί εδώ και χρόνια εισαγγελείς και Μέσα Ενημέρωσης να την ψάχνουν και να την εντοπίζουν (;) στις φυσούνες, στα τερέν και στα αποδυτήρια, αλλά η μεγαλύτερη «παράγκα» κατασπατάλησης του δημόσιου χρήματος με την υπογραφή της εκάστοτε πολιτικής ηγεσίας, ανεξαρτήτως κομματικών προτιμήσεων, βρίσκεται στα κυκλώματα που επιβιώνουν με όλες τις κυβερνήσεις μέσα στο υπουργείο Αθλητισμού. Και μπορεί να ακουστεί παράλογο, όμως μία υπάλληλος της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού -ανάμεσα σε εκατοντάδες- που κατήγγειλε οικονομικά «όργια», τα οποία εδώ και χρόνια λαμβάνουν χώρα στη ΓΓΑ, «βραβεύθηκε» διά της εκδίωξης από τη δουλειά της!
Η ιστορία ξεκινά το 2007 και συνεχίζεται ακόμη με τη γυναίκα να δέχεται απειλές και να βρίσκεται υπό αστυνομική προστασία!
Κατά περίεργο τρόπο, ο κ. Κοντονής που υποτίθεται πως από την πρώτη μέρα της παρουσίας του στη διακυβέρνηση της αθλητικής ηγεσίας του τόπου κόπτεται για την καταπολέμηση της διαφθοράς και την επιβολή της κάθαρσης, αλλά και οι συνεργάτες του, γνωρίζουν όλες τις λεπτομέρειες για το μεγάλο φαγοπότι και τις σπατάλες εκατομμυρίων ευρώ. Κι όμως... αντί να τσακίσουν τη διαπλοκή εντός των... τειχών, τηρούν σιγή ιχθύος. Ύποπτη σιγή ιχθύος...
Εξίσου περίεργο είναι ότι τις καταγγελίες της κυρίας Πλακά τις γνωρίζουν και στην ιεραρχία της Δικαιοσύνης, αν και μέχρι στιγμής δεν έχει γίνει απολύτως τίποτα.
Η Θεοδορωβία Πλακά έχει καταγγείλει στη Δικαιοσύνη σοβαρά σκάνδαλα που ζημίωσαν το ελληνικό δημόσιο με εκατομμύρια ευρώ και ονομάτισε τους «πυρήνες διαφθοράς» που κατασπαράσσουν τα ταμεία του κράτους.
Δυστυχώς, η ιστορία «σέρνεται» εδώ και χρόνια, από κυβέρνηση σε κυβέρνηση και με ορισμένα εναπομείναντα «πυρηνάκια» της ΓΓΑ να συνεχίζουν ακάθεκτα το φάγωμα, όπως τουλάχιστον καταγγέλλει η πρώην –πια- υπάλληλος της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού, καθώς την έχουν θέσει σε καθεστώς δυνητικής αργίας.
Δηλαδή, ένα βήμα πριν από την τελική έξοδο. Ακριβώς, διότι τόλμησε να καταγγείλει αυτούς που επί σειρά ετών ρουφάνε το… αίμα των φορολογούμενων πολιτών.
«Μπαλάκι» μεταξύ Νέας Δημοκρατίας και ΣΥΡΙΖΑ
Ήταν το 2007 όταν στην αντίληψη της Θεοδορωβίας Πλακά η οποία υπηρετούσε ως γραμματέας τότε της Διεύθυνσης Οικονομικών της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού, υπέπεσαν οικονομικά «όργια» με πρωταγωνιστές «αρεστούς» υπαλλήλους και στελέχη τα οποία λειτουργούσαν υπό πολιτική κάλυψη.
Αφού συνέλεξε τα στοιχεία που χρειάζονταν, έσπευσε να ενημερώσει την ηγεσία της Νέας Δημοκρατίας -μέλος του κόμματος η ίδια- βουλευτές και υπουργούς της τότε κυβέρνησης. Όπως υποστηρίζει η ίδια, βρέθηκε μπροστά σε «κλειστές πόρτες».
Ωστόσο, δεν το έβαλε κάτω. Κατήγγειλε στοιχεία και ονόματα στην Δικαιοσύνη και στον Επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης Λέανδρο Ρακιντζή.
Σε πόρισμα του κ. Ρακιντζή, εν τέλει, συμπεριλήφθηκαν τα ονόματα υπαλλήλων της ΓΓΑ που έχει καταγγείλει η κ. Πλακά.
Κάποιοι από τους υπαλλήλους διώχθηκαν πειθαρχικά. Ωστόσο, δεν παραπέμφθηκαν ποτέ στη Δικαιοσύνη. Αξιοσημείωτο είναι πως δύο ανώτεροι υπάλληλοι της ΓΓΑ, υπεύθυνοι για τη μισθοδοσία, κατάφεραν να περάσουν από επτά (!) πειθαρχικά και να αθωωθούν!!! Ενώ, άλλοι 22 υπάλληλοι δεν πέρασαν ποτέ και το πόρισμα «κρύφθηκε» στο συρτάρι...
Κάποιοι άλλοι, όμως, εξακολουθούν να βρίσκονται στο πόστο τους, δίνοντας ζωή στη «γάγγραινα» του δημοσίου.
Πού πήγαν τα εκατομμύρια;
Άλλη αναφορά που είχε καταθέσει από το 2012 η Θεοδορωβία Πλακά διαβιβάστηκε για περαιτέρω έρευνα τον Ιούλιο του 2014 από τον εισαγγελέα Χάρη Λακαφώση στο Σώμα Δίωξης Οικονομικού Εγκλήματος (ΣΔΟΕ).
Σε αυτήν την αναφορά η Πλακά ζητούσε τη διερεύνηση και την άρση του τραπεζικού απορρήτου 13 υπαλλήλων.
Η υπόθεση στην οποίαν επικεντρώθηκε, κρίνεται ως πολύ σοβαρή καθώς αφορά σε 50 οργανωτικές επιτροπές της ΓΓΑ και τη διασπάθιση δημόσιου χρήματος, όπως υποστηρίζει η ίδια, εκατομμυρίων ευρώ!
Στοιχεία «φωτιά»!
Με την «κάλυψη» σημαντικών αθλητικών οργανώσεων όπως οι Μεσογειακοί Αγώνες που τελικά ανατέθηκαν στην Τουρκία (Μερσίνη), αντί για τη Λάρισα και τον Βόλο, για το παγκόσμιο πρωτάθλημα στίβου της Αθήνας το 1997, για οργανωτικές επιτροπές όπως «Όλοι οι Έλληνες στηρίζουν τους Ολυμπιακούς Αγώνες 2004», «Η βία στους αθλητικούς χώρους» κτλ, η Θεοδορωβία Πλακά ισχυρίζεται με βάση τα στοιχεία που έχει καταθέσει στους αρμόδιους ελεγκτικούς φορείς, πραγματοποιούνταν μέσω της ΓΓΑ ένα ξέφρενο πάρτι «μαύρου χρήματος»!
ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ:
eggrafo1
Ο έλεγχος του ΣΔΟΕ στον Πανελλήνιο Σύλλογο Υπαλλήλων της ΓΓΑ
Όταν  η κυρία Πλακά αιτείται οικονομικό και φορολογικό έλεγχο του Συλλόγου Υπαλλήλων ΓΓΑ, μετά από νέα στοιχεία που καταθέτει στην Δικαιοσύνη, ο εισαγγελέας που αναλαμβάνει την υπόθεση αιτείται διεξαγωγή περαιτέρω ελέγχου και την παρέμβαση του ΣΔΟΕ. 
Το Σώμα Δίωξης Οικονομικού Εγκλήματος αναλαμβάνει την διερεύνηση της επίμαχης περιόδου 2000-2014.
Στον επιτόπιο έλεγχο που γίνεται, η «φιλοξενία» από ορισμένους υπαλλήλους δεν είναι και η καλύτερη, όπως τουλάχιστον αναφέρουν στο Newsbomb, πηγές του ΣΔΟΕ.
«Από την πλευρά του Συλλόγου υπάρχει άρνηση να μας δοθούν φάκελοι πριν από το 2004 με το επιχείρημα πως αυτοί δεν υπάρχουν», επισημαίνουν οι ίδιες πηγές.
Το ένα εκατομμύριο και οι... εξηγήσεις στον ΣΔΟΕ
Όπως προκύπτει από έγγραφο το οποίο εστάλη στο ΣΔΟΕ στις 23/12/2013 από την ΓΓΑ: «Στο πλαίσιο του ελέγχου μισθοδοσίας που διενεργήθηκε στη ΓΓΑ από το υπουργείο Οικονομικών για αχρεωστήτως ληφθέντα ποσά από υπαλλήλους κατά το χρονικό διάστημα των ετών 2004-2008 (σ.σ., αλήθεια γιατί δεν αναφέρθηκαν στην περίοδο από το 2000;), συντάχθηκε αρμοδίως η σχετική έκθεση, η οποία διαπίστωσε υπερβάσεις στις καταβληθείσες αποδοχές του προσωπικού και ταυτόχρονα υπέδειξε τον τρόπο επιστροφής του, θέτοντας ως επίμαχο σημείο τον υπολογισμό των πρόσθετων αποδοχών επί του 50% των αποδοχών».
Προσέξτε τι αναφέρει το επίμαχο έγγραφο:
«Σημειώνεται ότι το θέμα αφορά 316 μονίμους, ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου (ΙΔΑΧ), ορισμένου χρόνου και συνταξιούχους υπαλλήλους της υπηρεσίας μας από τη συμμετοχή τους σε συλλογικά όργανα, Οργανωτικές Επιτροπές, Σχολές Προπονητών, ΟΠΑΠ κτλ. καθ' υπέρβαση του ορίου 50% των μηνιαίων αποδοχών για το χρονικό διάστημα 2004-2009 και ανέρχεται στο ποσό του ενός εκατ., ευρώ περίπου»!
eggrafo3 copy
Εξηγεί στο έγγραφο η ΓΓΑ: «Οι ανωτέρω αμοιβές δόθηκαν κατόπιν εκδόσεως Υπουργικών Αποφάσεων από την Υπηρεσία μας σύμφωνα με άρθρο 53 του αθλητικού νόμου 2725/1999, από το οποίο προβλέπεται ότι στη ΓΓΑ μπορούν να συνιστώνται με απόφαση του αρμόδιου για τον αθλητισμό Υπουργού επιτροπές...».
Το ΣΔΟΕ και το «πήγαινε-έλα» των καταγγελιών
Υποστηρίζει σε αναφορά της η κυρία Πλακά: «Μετά από καταγγελίες μου στον Άρειο Πάγο για διαφθορά και διασπάθιση δημοσίου χρήματος, με εισαγγελική εντολή πήγαν προς διερεύνηση στο ΣΔΟΕ, το οποίο έβγαλε επιβαρυντικό πόρισμα που διεβιβάσθη με όλα τα στοιχεία και καταθέσεις εμπλεκομένων και εμού, στον αρμόδια εισαγγελέα διαφθοράς Ελευθεριάνο, ο οποίος το ξαναέστειλε στο ΣΔΟΕ ζητώντας παραπάνω οικονομικά στοιχεία για δύο εμπλεκόμενους, τον Θωμά Μεντεσίδη και την πρώην βουλευτή του ΠΑΣΟΚ Μαρία Θεοχάρη» (σ.σ., και για τους δύο έχει εκδοθεί πόρισμα από το ΣΔΟΕ, το θέμα εκκρεμεί στην δικαιοσύνη).
Στις 07/04/2014 το ΣΔΟΕ έστειλε έγγραφο στον τότε υπουργό Παναγιωτόπουλο ρωτώντας αν υπήρξε τελικά νομοθετική ρύθμιση για τις υπερβάσεις ύψους ενός εκατομμυρίου, αλλά ποτέ δεν πήρε απάντηση. «Οι υπερβάσεις αυτές και μάλιστα τόσο μεγάλου ύψους αποτελούν διαφθορά και πράξεις απιστίας που υποκρύπτουν αυτήν της δωροδοκίας. Είναι εξωφρενικό, Έλληνες πολίτες που αποδεδειγμένα δεν έχουν να πληρώσουν να οδηγούνται στη φυλακή, την ίδια στιγμή που αποδεδειγμένα κάποιοι ξεκοκαλίζουν τα κλεμμένα τους ανενόχλητοι και προστατευόμενοι από πολιτικά πρόσωπα ενώ θα έπρεπε τουλάχιστον να κληθούν με καταλογισμό να τα επιστρέψουν», υποστηρίζει η Πλακά.
Διαφθορά, δωροδοκία και φοροδιαφυγή
Και η Διεύθυνση Οικονομικής Αστυνομίας, διαθέτει στοιχεία για παράνομες πράξεις υπουργών ως προϊσταμένων της ΓΓΑ για παραλείψεις τους ως προς την διερεύνηση καταγγελιών καθώς και ως προς την προστασία της από πράξεις των εμπλεκομένων σε αυτές προσώπων.
Η Πλακά καταθέτει στοιχεία επιβαρυντικά στοιχεία για έξι ακόμη άτομα και ζητά την άρση του τραπεζικού τους απορρήτου. Παράλληλα, η ίδια έχει ήδη ζητήσει το ίδιο και για ακόμη 22 άτομα τα οποία περιλαμβάνονται και σε πόρισμα του Επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης και τα οποία εμφανίζονται να διακίνησαν σημαντικά χρηματικά ποσά.
Το Πόρισμα Ρακιντζή για το «πάρτι» στην Γενική Γραμματεία Αθλητισμού
Στο Πόρισμα Ρακιντζή για τα πεπραγμένα στην ΓΓΑ, διαπιστώνεται μεταξύ άλλων πως επί υπουργίας Γιάννη Ιωαννίδη δόθηκαν περίπου 30 εκατ., ευρώ σε υπαλλήλους της Γραμματείας καθώς και ιδιώτες μέσω του ΟΠΑΠ. (σ.σ., ο Γιάννης Ιωαννίδης ήταν ο πρώτος που κίνησε την διαδικασία για την παραπομπή Πλακά στο Πειθαρχικό. Το συγκλονιστικό είναι πως πριν αποφανθεί η ΕΔΕ της γυναίκας της έκοψαν αμέσως το μισθό!).
Παρά το γεγονός ότι ο νόμος είναι σαφής και προβλέπει ότι σε καμία περίπτωση το σύνολο των πρόσθετων μηνιαίων απολαβών των μισθωτών υπαλλήλων του Δημοσίου δεν μπορεί να υπερβαίνει το 50% των συνολικών μηνιαίων αποδοχών της οργανικής τους θέσης, διαπιστώνονται σοβαρότατες υπερβάσεις.
Στο πόρισμα διαπιστώνονται σοβαρές αποκλίσεις σε ποσά που έλαβαν δεκάδες υπάλληλοι της Γραμματείας αλλά και συνταξιούχοι του Δημοσίου. Ποσά για τα οποία δεν είχε υποβληθεί στην αρμόδια Υπηρεσία Κοινοβουλευτικού Ελέγχου η συγκεντρωτική κατάσταση των πρόσθετων αμοιβών, ούτε υποβάλλονταν και οι εξαμηνιαίες δηλώσεις για έλεγχο στο Ελεγκτικό Συνέδριο, όπως άλλωστε επιβάλλει ο νόμος. Χαρακτηριστικό του καθεστώτος αδιαφάνειας είναι και το γεγονός ότι  τουλάχιστον για μία οκταετία (2000-2008) δεν διενεργήθηκε κανένας έλεγχος στις αποζημιώσεις μελών συλλογικών οργάνων από τα αρμόδια ελεγκτικά όργανα.
eggrafo2 copy
Το «κερασάκι στην τούρτα» της Πορίσματος των Επιθεωρητών παραπέμπει στο εξής: για μία μόνον χρονιά (2008) στην ΓΓΑ λειτουργούσαν 70 συλλογικά όργανα με την συμμετοχή 800 ατόμων (!!!) και με τη μηνιαία δαπάνη να εκτοξεύεται σε περίπου μισό εκατομμύριο!
«Στη ΓΓΑ λειτουργεί μεγάλος αριθμός προσωρινών συλλογικών οργάνων χωρίς να ορίζεται στις αποφάσεις συγκρότησης για την πλειονότητα αυτών, η χρονική διάρκεια λειτουργίας τους και στις οποίες μάλιστα ορίζεται μεγάλος αριθμός γραμματέων. Επίσης υπάρχουν επιτροπές των οποίων το έργο συμπίπτει με τα κύρια υπηρεσιακά καθήκοντα των συμμετεχόντων υπαλλήλων, καθώς και επιτροπές για την υποβοήθηση του έργου άλλων επιτροπών», αναφέρεται μεταξύ άλλων στο επίμαχο πόρισμα.
Η Επιτροπή της… Επιτροπής
Σε διάστημα δέκα ετών (2000 έως 2010) συγκροτήθηκαν 50 οργανωτικές-εκτελεστικές επιτροπές. Κάθε χρόνο αυτής της περιόδου ιδρύονταν με δαπάνες της ΓΓΑ, σχολές προπονητών (συνολικά 146) οι οποίες διοικούνταν από πενταμελή ή επταμελή επιτροπή της οποίας τα μέλη και οι γραμματείς ήταν ως επί το πλείστον υπάλληλοι της ΓΓΑ και λάμβαναν αποζημίωση.  Αυτά είναι μόλις μερικά από τα στοιχεία που μαρτυρούν το παρασκήνιο στην ΓΓΑ. Το σύνολο των στοιχείων δεν έχει διαλευκανθεί μέχρι στιγμής, καθώς στους Επιθεωρητές δεν έχουν παρασχεθεί κρίσιμα στοιχεία για όλες τις Επιτροπές.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Αγοράζει ψήφους μοιράζοντας κρατικό χρήμα ο Κοντονής! (photo)

Αγοράζει ψήφους μοιράζοντας κρατικό χρήμα ο Κοντονής! (photo)

ΓΓΑ με μισθούς υψηλότερους και από τον… Άρειο Πάγο
Άλλος φαινόταν να έχει ενταχθεί σε λάθος μισθολογικό κλιμάκιο και ως εκ τούτου έπαιρνε περισσότερα χρήματα μισθό, άλλοι υπηρετούσαν παράνομα στην ΓΓΑ και πρώην γενικοί διευθυντές να λαμβάνουν παράνομη αποζημίωση υπερωριακής εργασίας.
Για τέσσερις πρώην γενικοί διευθυντές τα στοιχεία έδειξαν ότι εξαιτίας του… υπερβάλλοντος ζήλου τους για «δουλειά», συμμετείχαν σε επιτροπές της ΓΓΑ και του ΟΠΑΠ με αποτέλεσμα να παίρνουν στο τέλος του μήνα πολλά περισσότερα χρήματα και από τον πρόεδρο του Αρείου Πάγου!!!
Σ.σ., αλήθεια, πότε προλάβαινε πρώην γενικός διευθυντής της ΓΓΑ να συμμετέχει παράλληλα σε 23 επιτροπές διοίκησης σχολών προπονητών;
Ο «βούρκος» δεν έχει τελειωμό.
Αναφέρει το πόρισμα:
«Διαπιστώθηκε επίσης η μη σύννομη καταβολή του μηνιαίου επιδόματος θέσης ευθύνης σε 20 υπαλλήλους, οι οποίοι είτε τοποθετήθηκαν χωρίς κρίση του οικείου υπηρεσιακού συμβουλίου είτε ήταν προϊστάμενοι σε μη αυτοτελή γραφεία και σε τρεις υπαλλήλους οι οποίοι δεν προΐσταντο καμιάς οργανικής μονάδας».
Χαρακτηριστικά αναφέρουμε ότι ακόμη και για αποσπασμένους υπαλλήλους της ΓΓΑ σε άλλες υπηρεσίες του Δημοσίου, σε πολιτικά κόμματα, στο πολιτικό γραφείο του υφυπουργού Αθλητισμού κτλ.,  η μηνιαία ειδική αποζημίωση αλληλοβοήθειας πληρώνονταν κανονικότατα, δίχως όμως να έχουν προσκομίσει αυτοί οι υπάλληλοι βεβαίωση ότι από την αποσπασμένη υπηρεσία δεν ελάμβαναν κάποια άλλη προσαύξηση αποδοχών ή αποζημίωση!
Η έρευνα του Newsbomb.gr για τα «όργια» στη Γενική Γραμματεία Αθλητισμού και την απόπειρα… συγκάλυψής τους ακόμα και από τη σημερινή πολιτική ηγεσία μόλις τώρα αρχίζει. Αναμένουμε από τον σημερινό υφυπουργό Αθλητισμού, τον κύριο Σταύρο Κοντονή, να γνωστοποιήσει επισήμως ποιες είναι οι δικές του ενέργειες για την αναζήτηση των ευθυνών των προκατόχων του και αν πράγματι εξακολουθούν ακόμα και σήμερα, υπάλληλοι που έχουν καταγγελθεί για συμμετοχή στα σκάνδαλα των προηγούμενων κυβερνήσεων, να προσφέρουν τις… υπηρεσίες του και στον ίδιο.
Η κυβέρνηση της Αριστεράς που έχει τσακίσει τον ελληνικό λαό στα μνημόνια, δεν φτάνει να «φωνάζει» και να «διατυμπανίζει» την τιμιότητά της. Άλλωστε, αυτή αμφισβητείται ευθέως πλέον από το σύνολο, σχεδόν, του ελληνικού λαού. Πράξεις απαιτούνται και παραπομπές στη Δικαιοσύνη όλων των φακέλων που έχει στα χέρια της η κυρία Πλακά, από τον ίδιο τον υφυπουργό Αθλητισμού, ώστε να πέσει άπλετο φως και να τιμωρηθούν παραδειγματικά όσοι τα… έτρωγαν και ενδεχομένως εξακολουθούν ακόμα και σήμερα να τα τρώνε εις υγεία των Ελλήνων φορολογουμένων.
Read more: http://www.newsbomb.gr/ellada/apokalypseis/story/647738/o-kontonis-xerei-kati-gia-to-megalo-fagopoti-sto-ypoyrgeio-athlitismoy#ixzz3t6163ZSw

Thursday, November 26, 2015

Ο πρόεδρος δεν άντεχε να πηγαίνει κάπου και να του λένε Μπράβο για την επιλογή της ΕΦΟΑ

 
One of my best friends and tennis Mentors globally Nick Kelaidis is now working for the Turkish Federation responsible also for the Olympic Program.Congratulation for one more time for our stupid Greek Federation who let him go away...Its a very sad story but as usual Greece doesn't respect their own people like the foreign countries.Nick I am very happy for you and Turkish people are very lucky having you and I am very proud and thankful having you beside me all these years....!!!
 
Τι εκανε ο ανίκανος πρόεδρος?
 Τον εδιωξε απο την ζηλεια που ένοιωθε ο ιδιος .
Τι καταφερε?
Να στείλει στο διάλο το Ελληνικό τένις εξαφανιζοντας χρήματα απο το ταμείο της ΕΦΟΑ και μετά απο επαναλλημένες υποδηξεις του Ρακιτζή να κανει έλεγχο η Γενικη Γραμματεία ... και αυτή ...να βήχει αδιαφορα.............
 
Ερ ε κράτος 
Ο πρόεδρος με τα χρησά κουταλια και η Γενική Γραμματεία με την Ολυμπιακή Επιτροπή να χορευουν τσάμικο στις πλατες των μικρών αθλητών!!!!!!
 
Ενα Μπράβο στους ανικάνους !!

Thursday, November 19, 2015

Η κατάντια του προέδρου......Και περιμένουμε να πάμε μπροστά μ αυτόν χα...χα...χα

Αλήθεια, έχετε ξανακούσει να διοργανωνεται διεθνές τουρνουά ITF U18 σε μια χώρα που ΔΥΣΤΥΧΩΣ κάνει μόνο 2 το χρόνο, και ταυτόχρονα να κάνει πανελλήνιο πρωτάθλημα στην ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ Α/Κ 18, τις ίδιες ημερομηνίες έτσι ώστε να βάζει δίλημμα στα παιδιά ή το ένα ή το άλλο?
Και το κερασάκι στη τούρτα να απαιτεί να συγκεντρώσουν αυτά τα ίδια τα παιδιά βαθμολογούμενα τουρνουά που ισοδυναμούν με το άθροισμα όλων των εθνικών, διεθνών και ακόμη περισσότερων?
Και όταν τον ενοχλήσαμε να λέει οτι το Πανελληνιο πρωτάθλημα είναι μονο για να παρεις μορια και δεν αξιζει τα παιδια να ασχοληθουν?
Αυτός δηλαδή ο άνθρωπος είναι εκει για να προάγει το άθλημα ή για να το καταστρέφει?
 
 Το αναρτούμε αργά και ζητούμε συγνώμη γι αυτό

Monday, November 16, 2015

Πόσα χρόνια πίσω? Ακόμα χειρότερα σήμερα ...δηλαδη υπόνομος!

Στην τελευταία Γενική Συνέλευση της Ομοσπονδίας Τέννις στη Λάρισα, όπου η συντριπτική πλειοψηφία των Ομίλων επανεξέλεξε το ψηφοδέλτιο του υποψηφίου προέδρου κ. Ζαννιά, η σημαντική παλαιάΕλληνίδα τεννίστρια Ντενίζ Παναγοπούλου, υπεύθυνη του Κέντρου Τέννις του ΟΑΚΑ, είπε τα παρακάτω, τα οποία και παραθέτω για να αντιληφθούν οι μη γνωρίζοντες τι κατάσταση επικρατεί στην Ομοσπονδία του τέννις. Την άλλη εβδομάδα, θα δημοσιεύσω και την ομιλία της κυρίας Καίτης Εμμανουηλίδου:
"Είχα αποφασίσει να μη μιλήσω σ' αυτή τη Γενική Συνέλευση. Για δυό λόγους: Πρώτον γιατί αισθανόμουν (και εξακολουθώ να αισθάνομαι) ότι οι περισσότεροι μαζευόμαστε κάθε τόσο με προειλημμένες απόψεις και αποφάσεις του είδους «εγώ περνάω καλά, το τέννις μπορεί να έχει προβλήματα αλλά τι με νοιάζει, αφού ο κ.Πρόεδρος κάτι θα βγάλει και για μας»-κι αυτή η νοοτροπία φαίνεται πως δεν πολεμιέται και, δεύτερον, γιατί, απογοητευμένη και μετανιωμένη από την εμπλοκή μου στην Ομοσπονδία, αποφάσισα να εξακολουθήσω να αγαπώ και να προσφέρω στο τέννις ό,τι μπορώ από άλλους δρόμους, μακριά από τη λεωφόρο Υμηττού.
Αν βρίσκομαι τώρα στο βήμα οφείλεται στο γεγονός ότι πήρα στα χέρια μου τον απολογισμό οκταμήνου της Ομοσπονδίας απέναντι στον οποίο δεν επιτρέπεται να σιωπήσει κανείς. Γιατί μέσα από τον απολογισμό αυτό ανάγλυφα αναδύεται η εικόνα της αντισφαίρισης στην Ελλάδα και εξηγείται 
γιατί υποβιβαστήκαμε στην γ' κατηγορία της Ευρωαφρικανικής ζώνης, 
γιατί οι αθλητές μας αποσύρονται απογοητευμένοι, 
γιατί με τη νοοτροπία της σημερινής διοίκησης της Ομοσπονδίας δεν πρόκειται να δούμε άσπρη μέρα ούτε σε 10 χρόνια που υπόσχεται ο κ. Πρόεδρος (με παίκτες, που αν παραμείνουν στο άθλημα θα είναι, ο νεώτερος, 27 χρόνων –αυτό δεν δήλωσε μετά την ήττα μας από την Ουγγαρία; Ότι η εθνική που έχασε είναι εθνική προοπτικής δεκαετίας;) ούτε σε 20 χρόνια μ' αυτή τη νοοτροπία και διοίκηση.. 
Για όσους δεν βρήκαν το χρόνο να δουν τον απολογισμό του οκταμήνου ή τον προϋπολογισμό του 2009, επιτρέψτε μου να αναφέρω δυό-τρία στοιχεία:
• Η διοργάνωση περιφερειακών-διασυλλογικών πρωταθλημάτων απορρόφησε από τον προϋπολογισμό της Ομοσπονδίας 48.500 περίπου ευρώ από τα εγκεκριμένα 245.000. Το ωραίο είναι ότι από τις αθλητικές αυτές εκδηλώσεις και το sign in η Ομοσπονδία εισέπραξε κάτι παραπάνω από 51.500 ευρώ. Με άλλα λόγια, πήρε από τους αθλητές περισσότερα απ' όσα ξόδεψε για τη διοργάνωση των αγώνων. Η Ομοσπονδία ζει το τέννις ή οι αθλητές την Ομοσπονδία;
Αν αναρωτιέστε πού πηγαίνουν τα λεφτά, ακούστε μερικά ακόμη νούμερα:
• Για συνεδριάσεις του ΔΣ και Γενικές Συνελεύσεις έχουν ξοδευτεί ήδη πάνω από 47.000 ευρώ -55% περίπου περισσότερα από τα εγκεκριμένα 30.000 για όλο το 2008. Μη ανησυχείτε, όμως, τα παραπάνω χρήματα περίσσεψαν από την αγορά αθλητικού υλικού: έναντι των εγκεκριμένων 20.000 ευρώ από τον Ιανουάριο το 2008 ως τον Αύγουστο του 2008 είχαν ξοδευτεί μόλις 171 ευρώ και 36λεπτά! Προφανώς αγοράσαμε αντικραδασμικά! Και να μη ξεχάσω τα 0 ευρώ που ξοδεύτηκαν για αμοιβές προπονητών. (από άλλο κονδύλι πληρώνονται οι τεχνικοί σύμβουλοι και οι εμφανιζόμενοι ως προπονητές).
Θέλετε ακόμη να δείτε πού πάνε τα λεφτά; 
• 30.000 ευρώ για την παρακολούθηση συνεδρίων το 2007-2008 –κάτι λιγότερο από τα χρήματα που δόθηκαν ως ενισχύσεις-βοήθεια σε όλους τους ομίλους τη χρονιά που διανύουμε –ενισχύσεις που, πάντως, είναι λιγότερες από τα ποσά του προϋπολογισμού του 2009 για δημόσιες και διεθνείς σχέσεις του κ. Προέδρου και της Ομοσπονδίας και τα διάφορα ταξίδια στο εξωτερικό.
Πρέπει να ομολογήσω ότι χάρηκα κάποια στιγμή όταν «έπεσα» πάνω σ' ένα κονδύλι με τίτλο «αναπτυξιακά προγράμματα», το οποίο, σημειωτέον δεν περιλαμβανόταν στον εγκεκριμένο προϋπολογισμό του 2008. Τετρακόσιες ογδονταενιά χιλιάδες,73 ευρώ και 97 λεπτά! Η χαρά με εγκατέλειψε όταν διαπίστωσα παρακάτω ότι στα αναπτυξιακά προγράμματα εντάσσονται κάποια τουρνουά και κάποια ταξίδια. 
Θα συμφωνήσετε μαζί μου ότι αυτού του είδους οι δράσεις μόνο αναπτυξιακές δεν μπορούν να χαρακτηριστούν πολύ περισσότερο που παρόμοιες δράσεις ανακαλύπτω και σε άλλους λογαριασμούς που δεν εντάσσονται ή προσπαθούν να φανούν ως αναπτυξιακές. Με τέτοιου είδους αναπτυξιακές δράσεις κατρακυλήσαμε στην Γ' κατηγορία της ευρωαφρικανικής ζώνης πράγμα για το οποίο ο κύριος πρόεδρος δεν ντρέπεται καθόλου.
Είναι αποκαλυπτικός ο οικονομικός απολογισμός του 2008, αλλά δεν έχω πρόθεση να σας κουράσω άλλο.
Η αλήθεια είναι ότι έχουμε το Διοικητικό Συμβούλιο που ψηφίζουμε και μας αξίζει. Και η αλήθεια είναι πως η πλειοψηφία είναι ευχαριστημένη να χρηματοδοτεί τον κ. Πρόεδρο και την αυλή του να κάνουν ταξιδάκια και δημόσιες σχέσεις. Και η αλήθεια είναι ότι οι περισσότεροι Όμιλοι μοιάζουν ικανοποιημένοι με τα ψίχουλα των ενισχύσεων (κάπου κοντά στα 40.000 ευρώ) που τους πετάει ο κ. Πρόεδρος. 
Θεωρώ από τα μεγαλύτερα λάθη μου το ότι ενεπλάκην με τα κοινά και υπήρξα μέλος του ΔΣ της Ομοσπονδίας. Το έκανα γιατί πίστεψα ότι κάτι ακόμη θα μπορούσα να προσφέρω στο τέννις. 
Μπροστά σ' αυτή τη νοοτροπία, μπροστά σ' αυτή τη μιζέρια, μπροστά σ' αυτή την αναισθησία για το τέννις θλίβομαι. Τουλάχιστον δεν θέλω να είμαι μέρος της. 
Είναι ανάγκη όμως ν'αλλάξουν τα πράγματα!
Να δούμε νέα πρόσωπα με ιδέες και όραμα για το τέννις.
Ανθρώπους που να θέλουν να προσφέρουν στο άθλημα και όχι να πάρουν απ'αυτό..."

Ντενίζ Παναγοπούλου