Monday, October 6, 2014

Μια και μας βράβευσε η Παγκόσμια Ομοσπονδία του τένις να σας πούμε και το λόγο......

Το καλύτερο πρωτάθλημα ενός αθλήματος είναι το Πανελλήνιο Ανδρών -Γυναικών.
Σ όλα τ αθλήματα 
Ο λόγος γνωστός
 Παίρνουν μέρος οι καλύτεροι αθλητές για να έχει το άθλημα την Εθνική του Ομάδα και να εκπροσωπείτε στις διεθνείς διοργανώσεις που θα φανεί η ΧΩΡΑ

Τι έκανε λοιπόν φέτος η ΕΦΟΑ και μας βράβευσε η ITF?

Πρώτον, όλες οι κληρώσεις δεν έγιναν με το νέο σύστημα της ΕΦΟΑ αλλά με το χέρι μάλλον, όπως τους βόλευε και όταν δεν τους έβγαινε ξανά και ξανά.

Το κορυφαίο έγινε με την κλήρωση του διπλού - μικρού όπου έπαιζε ο Σταματιάδης......
Διάλεξαν λοιπόν τους αντιπάλους τους αλλά ούτε και αυτούς δεν μπόρεσαν να νικήσουν και τότε έπρεπε να βρουν άλλο τρόπο.

 Έβαλαν τον πατέρα της Παπάζογλου να κάνει ένσταση ότι το κοριτσάκι ήταν δηλωμένο και σε άλλους αγώνες (ενώ υπήρχαν και αλλά παιδιά στους συγκεκριμένους αγώνες) ...

Πήραν φωτιά τα τηλέφωνα σε επιτροπές αθλητισμού και έστειλαν φαξ την ίδια μέρα πως ο αγώνας ακυρώνεται σαν να μην έγινε (ο επιδιαιτητής δεν το δεχόταν αλλά μόλις πήρε στο χέρι του το φαξ τότε τον κάλυψαν).

 Πέρασαν ο Σταματιάδης - Παπάζογλου ακύρωσαν τους άλλους ενώ κανονικά από την στιγμή που έγινε ο αγώνας δεν θα έπρεπε να περάσει κανείς. 

Μετά ο δρόμος ήταν σχετικά ανοικτός αφού είχαν προβλέψει να συναντηθούν με το δίδυμο των προπονητών του ομίλου Μιχαηλίδης - Παυλίδου όπου δήθεν δήλωσαν τραυματισμό ...

Δείτε το ταμπλό για να καταλάβετε.

Τώρα καταλαβαίνετε γιατί μας βράβευσε η ITF ?
Ο Ομιλος Αντισφαίρισης Θεσσαλονίκης ( Ιστορικός σύλλογος) διοργανωτής γαρ με πρόεδρο τον κ Σταματιάδη να δίνει το παράδειγμα πως οργανώνονται οι αγώνες και πως βγαίνουν τ αποτελέσματα που προβάλλουν το άθλημα όπως καταλαβαίνετε δεν μπορούσε να τ αφήσει έτσι

Εκανε απολογισμό στην ITF, τι φοβερή οργάνωση είχε το πρωτάθλημα και ΑΜΕΣΩΣ ο πρόεδρος της ITF έπρεπε να βραβεύσει την ΕΦΟΑ

Και γι αυτό αναγκάστηκε και ο Καρράς (πρόεδρος Ομοσπονδία Κωπηλασίας)να φέρει τον ανάλογο πρόεδρος στην θεσσαλονίκη .

Βλέπεις ο ένας έχει τους τελευταίους στο Davis CUP και κανένα σ Ολυμπιάδα 
και ο άλλος έχει Παγκόσμιους πρωταθλητές και Ολυμπιονίκες μπορεί να πέσει πιο κάτω απ τον Ζαννιά?

Δεν γίνεται !

ΟΠΟΤΕ ΟΛΟΙ ΟΡΘΙΟΙ ΚΑΙ ΧΕΙΡΟΚΡΟΤΗΣΤΕ έρχεται ο κοντός με την γραβάτα 
ΠΡΟΣΟΧ¨Η 

Ανάπαυση θ έχετε μια άλλη ώρα!
ΟΣΟ ΓΙΑ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΠΡΩΤΑΘΛ¨ΗΜΑΤΑ ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ για να έχουμε και άλλες Βραβεύσεις

ΥΓ
Αλήθεια Σταματιάδη κατάλαβες τι έλεγες επι ώρες στον Γαβαλά ? 
Κατάλαβες ότι ντρόπιαζες το άθλημα βγάζοντας ένα τελικό του 1960..
Αυτό είναι το τένις που βλέπεις στα τουρνουά του Λονδίνου και του Παρισιου που σε στέλνει η ΕΦΟΑ για να γνωρίσεις πως πραγματοποιούνται τα πρωταθλήματα?

Πάντως το βραβείο... Βραβείο...
 Μπράβο ITF
Αναγνωρίζεις τους ικανούς!


Για διαβαστε λίγο τα πρακτικά που δεν βγαίνουν στο site της ΕΦΟΑ



Ο νόμος ΟΡΙΖΕΙ κάθε Ομοσπονδία και κάθε τι που πληρώνει το δημόσιο ν αναρτάται στο site του φορέα που τα παίρνει.......
ΦΥΣΙΚΑ ο Ζαννιάς παθαίνει ΠΑΝΙΚΟ στην σκέψη ότι θα παρουσιάσει το τι κάνει.......
ΕΤΣΙ λοιπόν κρύβεται.......
Κάθε τόσο θα σας βάζουμε την διεύθυνση της Διαύγειας της ΓΓΑ ,γιατί ποιός να ψάχνει όταν κάτι είναι δεδομένο!
Δεν θ αλλάξει ο Ζαννιάς γιατί το κράτος του ζητά σωστή διαχείριση!
Αυτό έλειπε να παίρνει εντολές .........

Και φυσικά η γνωστή .... κρίση στην ΕΦΟΑ 
Ο Αθαναηλίδης εκρίθει ΑΧΡΗΣΤΟΣ
Τον τομέα του τον αναλαμβάνει ο  Χάρις Παπάζογλου
Γνωστή πολιτική να μη γνωρίζει η δεξιά τι πράτη η αριστερά! Δηλαδη κουμάντο ΜΟΝΟ ο Ζαννιάς.

Και για δέστε βρε σύλλογοι!
Το οικονομικό θέμα του DΑVIS CUP στην Ηλιούπολη το αναθέτει το συμβούλιο στον Ζαννιά... χα χα χα 
Περιμένουμε ανάλυση οικονομική
 Ξέρετε γιατί ........βεβαίως ...βεβαίως


π

O Πρόεδρος της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Τένις τιμά το Ελληνικό τένις και τον Ζαννιά !! ΧΑ ΧΑ ΧΑ Σιγά ρε παιδιά θα πνιγώ............

Παρών στο Παγκόσμιο Παράκτιας ο πρόεδρος της FISA
Παρουσία του προέδρου της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Κωπηλασίας Jean-Christophe Rolland θα διεξαχθεί στη Θεσσαλονίκη από 16-19 Οκτωβρίου το Παγκόσμιο πρωτάθλημα Παράκτιας Κωπηλασίας που διοργανώνει ο Δήμος Θεσσαλονίκης με συνδιοργανωτή την Ελληνική Κωπηλατική Ομοσπονδία .
Ο 46χρονος Γάλλος Ολυμπιονίκης θα φτάσει στη Θεσσαλονίκη στις 17 Οκτωβρίου και θα παραμείνει ως το τέλος των αγώνων που θα πραγματοποιηθούν στο παράκτιο μέτωπο της πόλης στα νερά του Θερμαϊκού.
Μάλιστα θα είναι το 1ο Παγκόσμιο πρωτάθλημα Παράκτιας Κωπηλασίας που θα παρακολουθήσει ως πρόεδρος της Διεθνούς Ομοσπονδίας Κωπηλασίας (FISA) αφού ανέλαβε καθήκοντα, παραλαμβάνοντας από τον Ντένις Όσβαλντ, στις 13 του περασμένου Ιουλίου κατά την διάρκεια του Παγκοσμίου Κυπέλλου στη Λουκέρνη.
Ο Jean-Christophe Rolland κατά την παραμονή του στη Θεσσαλονίκη θα έχει συναντήσεις τόσο με τον δήμαρχο της πόλης Γιάννη Μπουτάρη όσο και με τον πρόεδρο της Ελληνικής κωπηλατικής Ομοσπονδίας Γιάννη Καρρά με αντικείμενο την διάδοση της Κωπηλασίας στην Ελλάδα σε όλα τα επίπεδα.

Saturday, September 27, 2014

Επρεπε να είναι στο πηγαδάκι της καφετέρειας του Ομίλου Αθηνών οποιος ενδιαφέρεται για το τένις!

Ωραίος καιρός και είμαστε μια μεγάλη παρέα στα τραπεζάκια του Ομίλου όπου φυσικά η κουβέντα γύρω από την οργάνωση του Ελληνικού τένις παίρνει και δίνει.
Ο Ομιλος είναι εδώ και χρόνια που γύρισε την πλάτη στον κοντό με την γραβάτα και στον ποκοπίκο.
Προτίμησε να δει το σπίτι του από να βλέπει το κατάντημα του αθλήματος που έβαλε την υπογραφή για να στηθεί η ΕΦΟΑ.
Οχι γιατί δεν αγαπά το άθλημα.
Αλλά για πιο λόγο να μπαινοβγαίνει στον Όμιλο ένας άνθρωπος που δεν ίδρωσε η φανέλα του για αυτό που έχει δηλαδή την θέση του πρόεδρου.
Το τι ιστορίες ειπώθηκαν δεν λέγεται
 Και φυσικά ΟΛΟΙ είχαν την ίδια άποψη
 Ο πρόεδρος έβαλε την ταφόπλακα του αθλήματος.
Ήταν ωραίο δειλινό
.Με μια Αθήνα ήρεμη.
 Ερχόταν Δευτέρα.
 Όλοι ετοιμαζόταν να δουλέψουν για να πάνε μπροστά ο καθ ένας αυτό που έχει στην ευθύνη του.

Ο Ζαννιάς σίγουρα θα τρέχει σαν σβούρα να γλύφει τον ένα και τον άλλο για να μην τον πιάσει η τσιμπίδα της λίστας Λαγκαρντ
Νομίζει ότι τον ξέχασε ο Ρακιτζής?
Χα..χα... χα...

Saturday, September 20, 2014

Μα καλά γιατί τον συκοφαντούμε έτσι βρε παιδιά τον Ζαννιά?




Αντίστροφη μέτρηση για το Ρίο με «Ολυμπιακές Δευτέρες»
Η αντίστροφη μέτρηση για τους Ολυμπιακούς αγώνες του Ρίο το 2016 ξεκίνησε για την ελληνική κωπηλασία. Με εισήγηση του επικεφαλής Ομοσπονδιακού προπονητή Τζιάνι Ποστιλιόνε και απόφαση του ΔΣ της ΕΚΟΦΝΣ καθιερώνεται για επίλεκτους αθλητές η «Ολυμπιακή Δευτέρα» .
Για τέσσερις συνεχείς Δευτέρες, αρχής γενομένης από σήμερα 15/9, επίλεκτοι αθλητές κι αθλήτριες θα περνούν εργομετρικά τεστ στους τόπους κατοικίας τους προκειμένου να ελέγχεται η φυσική και αγωνιστική τους κατάσταση.
Το 2015 είναι χρονιά διεκδίκησης της πρόκρισης για τους Ολυμπιακούς αγώνες της Βραζιλίας και οι αγωνιστικές απαιτήσεις για όλα τα πληρώματα που θα προσπαθήσουν να κερδίσουν το πολυπόθητο εισιτήριο για το Ρίο είναι ιδιαίτερα υψηλές.
Οι 23 αθλητές κι αθλήτριες που θα μετάσχουν στις τέσσερις πρώτες Ολυμπιακές Δευτέρες είναι οι: Αγγελόπουλος Διονύσης, Αγγελοπούλου Αθηνά (ΝΑΣ), Ασουμανάκη Σοφία, Γιάνναρος Σπύρος, Αφεντούλης Νίκος (ΕΝΟΑ), Κόνσολας Γιώργος , Κόνσολας Λευτέρης (ΝΑΟ Σαλ.),Τζιάλλας Γιώργος, Τσίλης Γιάννης, Λαμπρίδης Απόστολος, Ντούσκος Στέφανος, Τσιάβου Αμαλία (ΝΟΙ), Χρήστου Γιάννης , Εμμανουηλίδου Θωμαής (ΝΟ Καστοριάς ), Χρηστομάνος Κωνσταντίνος (ΝΟΒΑ) , Παπασακελλαρίου Γιώργος (ΟΕΑΝΑΒ), Αθανασίου Χαρ , Πέργουλη Μαρία (ΝΟΘ) Πέτρου Ιωάννης (ΙΟΘ), Μαγδανής Παναγιώτης (ΝΟ Λήμνου) , Νικολαϊδου Κατερίνα, Καραμήτρος Θωμάς, Κακούρης Νίκος (ΝΟΚατ)
Τα εργομετρικά τεστ θα διενεργήσουν οι ομοσπονδιακοί προπονητές :Τόλης Παλαιοπάνος, Χρόνης Βλασταρίδης και Κώστας Κοντομανώλης 


ΠΡΟΣΟΧ¨Η
Πρέπει ν απαντήσουμε σ αυτό που κάνει η Κωπηλατική Ομοσπονδία

Εμείς έχουμε ξεκινήσει από το Πανελλήνιο Ανδρών Γυναικών.
Εκεί ο ποκοπίκο ανέλυσε το προπονητικό πρόγραμμα της προετοιμασίας του τένις για τους Ολυμπιακούς του Ρίο.
Αυτή είναι οργάνωση .
Στις εγκαταστάσεις του ιστορικού συλλόγου της Θεσσαλονίκης ο παρών-απών πρόεδρος οραματίστηκε στην ταβέρνα ων Αθηνών , την ελληνική παρουσία του τένις στο Rio2016 με τους αθλητές του,τον Ομοσπονδιακό προπονητή,τους περιφερειακούς του και με τη σημαία μπροστά θα μας οδηγήσει στο καταποντισμό άλλη μία φορά 
Σ ευχαριστούμε Καίσαρ 
Οι δούλοι σε χαιρετούν  !