ΕΙΣΗΓΗΣΗ κ. ΣΤΑΜΑΤΙΑΔΗ ΓΙΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΟΥ κ. Ο.Α. ΛΑΓΚΑΔΑ
Εάν θέλετε να παρουσιάσετε θέματα που θα βοηθήσουν το Ελληνικό τένις στείλτε στο taneatoutennis@gmail.com τις θέσεις σας
Sunday, June 29, 2014
Βγηκε στην Διαυγεια στις 03/02/2014 14:58:54 Δηλαδη 7 ΜΗΝΕΣ ΜΕΤΑ Γιατί?
https://diavgeia.gov.gr/decision/view/%CE%92%CE%99%CE%A1%CE%A5469%CE%97%CE%993-4%CE%A9%CE%A9
ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ Νο 227
ΤΗΣ 01.07.2013
Παρόντες: κ.κ. Σπύρος Ζαννιάς Πρόεδρος, Παναγιώτης Πανόπουλος Β’
Αντιπρόεδρος, Τάσος Δημολίτσας Γ’ Αντιπρόεδρος, Πέτρος Τσιάρας Δ’
Αντιπρόεδρος, Δημήτρης Σταματιάδης Γενικός Γραμματέας, Νίκος Γρίβας Αναπλ.
Γενικός Γραμματέας, Παναγιώτης Ντόντος Ταμίας, Γιώργος Καραμάνης Αναπλ.
Ταμίας, Γιάννης Αθαναηλίδης Έφορος Αγωνιστικού, Χάρης Παπάζογλου Αναπλ.
Έφορος Αγωνιστικού-Υπεύθυνος Νότιου Τομέα, Χρήστος Τσιαμπούρης Έφορος
Υλικού & Προμηθειών, Κώστας Ευθυμίου Αναπλ. Έφορος Υλικού & Προμηθειών,
Θανάσης Ράσιος Έφορος Περιβάλλοντος & Αθλητισμού, Δημήτρης Καφφές Αναπλ.
Έφορος Περιβάλλοντος & Αθλητισμού Παναγιώτης Θεοδωρόπουλος Μέλος.
Απόντες: Κώστας Μακρής Α’ Αντιπρόεδρος, Κώστας Κολωνιάρης Αναπλ. Έφορος
Αγωνιστικού-Υπεύθυνος Βόρειου Τομέα .
Ο Πρόεδρος διαπιστώνει απαρτία και κηρύσσει την έναρξη της συνεδρίασης.
ΘΕΜΑΤΑ ΗΜΕΡΗΣΙΑΣ ΔΙΑΤΑΞΗΣ
1. Ανακοινώσεις Προέδρου κ. Ζαννιά – Ενημέρωση.
2. Αγωνιστικό Πρόγραμμα 2ου
εξαμήνου 2013
3. Αλλαγές στους κανόνες και κανονισμούς του αγωνιστικού σχεδιασμού,
σύμφωνα με την αποκτηθείσα εμπειρία από το 1ο
εξάμηνο του 2013.
4. Τρέχοντα.
ΘΕΜΑ 4ο
Τρέχοντα.
5) Αναγνωρίσεις ομίλων.
Επί του θέματος αυτού κατόπιν θετικών εισηγήσεων των κ.κ. Ζαννιά Σπύρου &
Πανόπουλου Παναγιώτη, το Δ.Σ. ομόφωνα αποφάσισε όπως ενταχθούν στη δύναμη
των σωματείων – μελών της Ε.Φ.Ο.Α. οι παρακάτω όμιλοι:
1. Αθλητικό Σωματείο «Φλόγα» Αθηνών.
2. Αθλητικός Σύλλογος «Απόλλων» Καλύμνου.
Ο Πρόεδρος Ο Γενικός Γραμματέας
Σπύρος Ζαννιάς Δημήτρης Σταματιάδης
Ερευνα για τις διαδρομές αθλητικού χρήματος!
«Εάν ήθελαν να ψάξουν τα πόθεν έσχες καλύτερα να έψαχναν πριν από το 2004, τότε που πέρασαν πολλά χρήματα από τον ελληνικό αθλητισμό», δήλωσε με νόημα ο πρόεδρος της ΕΟΕ, Σπ. Καπράλος.
ΕΤΙΚΕΤΕΣ:
Σε εξέλιξη βρίσκεται η μεγαλύτερη έρευνα της Δικαιοσύνης για τον τρόπο διαχείρισης των επιχορηγήσεων που δόθηκαν από τη Γενική Γραμματεία Αθλητισμού την τελευταία δεκαετία.
Με έγγραφο του Εισαγγελέα Εγκλημάτων Διαφθοράς της Εισαγγελίας Εφετών Αθηνών προς τη ΓΓΑ στις αρχές του μήνα, ζητήθηκε να καταρτιστεί αναλυτικός κατάλογος στον οποίο να εμφαίνονται τα πλήρη στοιχεία ταυτότητας και διαμονής των μελών των Διοικητικών Συμβουλίων που κατείχαν τα αξιώματα του προέδρου, γενικού γραμματέα, αντιπροέδρου, ειδικού γραμματέα, ταμία, εφόρου κατά το συγκεκριμένο χρονικό διάστημα 2004 – 2013.
Η έρευνα εκτείνεται στο σύνολο των αθλητικών ομοσπονδιών αλλά και σε πανελλήνιους συνδέσμους (π.χ. προπονητών), συνολικά, δηλαδή, σε 71 νομικά πρόσωπα και βέβαια πολλαπλάσια φυσικά πρόσωπα που κατείχαν θέσεις ευθύνης. Ανάμεσα στους ελεγχόμενους αναφέρονται ενδεικτικά η ΕΟΕ, η ΕΠΟ, ο ΣΕΓΑΣ, η ΕΟΚ.
Τι οδήγησε όμως στην έναρξη αυτής της έρευνας που γίνεται για πρώτη φορά σε τέτοια έκταση προσώπων και χρονικό βάθος από την πλευρά της ποινικής δικαιοσύνης;
Το έναυσμα δόθηκε στην ομιλία του προέδρου της ΕΟΕ, Σπύρου Καπράλου στις 14/1/2014 όπου μεταξύ άλλων υποστήριξε: «Ο κόσμος του αθλητισμού δεν είναι αγγελικά πλασμένος. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι μαζί με τα ξερά πρέπει να καίγονται και τα χλωρά. Εχουν ακουστεί πολλά για σπατάλες και κακοδιαχείριση στον χώρο του αθλητισμού. Εμείς στην ΕΟΕ είμαστε οι πρώτοι που επιζητούμε τον έλεγχο των κονδυλίων».
Περίπου ένα μήνα μετά, στις 12/2/2014, ο υφυπουργός Πολιτισμού και Αθλητισμού Γιάννης Ανδριανός ανακοίνωσε την επανασύσταση του Ελεγκτικού Συνεδρίου με την παρουσία έξι εφοριακών και με αρμοδιότητες: α) τη διενέργεια λογιστικού και διαχειριστικού ελέγχου, καθώς και ελέγχου κάθε άλλου στοιχείου που αποτελεί αντικείμενο του νόμου ή των καταστατικών των αθλητικών σωματείων, των ενώσεων και των ομοσπονδιών, καθώς και των άλλων επιχορηγούμενων φορέων και β) τη διαπίστωση της τήρησης από τα σωματεία, τις ενώσεις και τις ομοσπονδίες των διατάξεων των νόμων, των διαταγμάτων, των υπουργικών αποφάσεων, των κανονισμών που αφορούν, διαχειριστικούς και λογιστικούς κανόνες, οι οποίοι επιβάλλονται από τον νόμο και από άλλες διατάξεις.
Ακολούθησε η κινητοποίηση του αρμόδιου εισαγγελέα ο οποίος προχώρησε στη διεξαγωγή προκαταρκτικής έρευνας.
Πάνω από 600 εκατ. ευρώ
Στο διάστημα των τελευταίων δέκα ετών που θα ελεγχθούν –διάστημα το οποίο μπορεί εφόσον κριθεί να οδηγήσει σε καταλογισμό ευθυνών στις διοικήσεις των ομοσπονδιών– έχουν δοθεί από τη ΓΓΑ στις ομοσπονδίες ως επιχορήγηση περίπου 600 εκατομμύρια ευρώ, χωρίς σε αυτά να υπολογίζονται τα χρήματα από τον κρατικό ΟΠΑΠ ή άλλους φορείς.
Κρούσματα για σωματεία – σφραγίδες και για ατασθαλίες σε ομοσπονδίες αναφέρθηκαν την τελευταία δεκαετία και συνεχίζουν με διάφορες μορφές να υφίστανται στις μέρες μας μαζί με μια περιρρέουσα ατμόσφαιρα που «νομιμοποιεί» τον έλεγχο.
Χαρακτηριστικά:
• Υπάρχει αθλητική ομοσπονδία που έχει οφειλές ύψους 600.000 ευρώ στο ΟΑΚΑ και για την οποία πριν από λίγα χρόνια ξεκίνησε λογιστικός και διαχειριστικός έλεγχος που δεν ολοκληρώθηκε.
• Yπάρχει αθλητική ομοσπονδία στην οποία κατά το διάστημα που ερευνάται, η προηγούμενη διοίκηση άφησε στην επόμενη χρέη ύψους περίπου 10 εκατομμυρίων ευρώ.
• Υπάρχει αθλητική ομοσπονδία που προχώρησε σε προσλήψεις τεσσάρων υπαλλήλων εκτός ΑΣΕΠ.
• Υπάρχει η αθλητική ομοσπονδία που δεν έχει τον απαιτούμενο αριθμό σωματείων με αποτέλεσμα η πολιτική ηγεσία του αθλητισμού να προχωρήσει σε ανάκληση αθλητικής αναγνώρισης.
• Υπάρχουν σύμφωνα με ενδείξεις μέλη ομοσπονδιών που φέρονται να μην έχουν υποβάλλει πόθεν έσχες.
• Υπάρχουν διαμαρτυρίες από αθλητές για ελλειμματική στήριξη από τις ομοσπονδίες στην προετοιμασία τους.
Με έγγραφο του Εισαγγελέα Εγκλημάτων Διαφθοράς της Εισαγγελίας Εφετών Αθηνών προς τη ΓΓΑ στις αρχές του μήνα, ζητήθηκε να καταρτιστεί αναλυτικός κατάλογος στον οποίο να εμφαίνονται τα πλήρη στοιχεία ταυτότητας και διαμονής των μελών των Διοικητικών Συμβουλίων που κατείχαν τα αξιώματα του προέδρου, γενικού γραμματέα, αντιπροέδρου, ειδικού γραμματέα, ταμία, εφόρου κατά το συγκεκριμένο χρονικό διάστημα 2004 – 2013.
Η έρευνα εκτείνεται στο σύνολο των αθλητικών ομοσπονδιών αλλά και σε πανελλήνιους συνδέσμους (π.χ. προπονητών), συνολικά, δηλαδή, σε 71 νομικά πρόσωπα και βέβαια πολλαπλάσια φυσικά πρόσωπα που κατείχαν θέσεις ευθύνης. Ανάμεσα στους ελεγχόμενους αναφέρονται ενδεικτικά η ΕΟΕ, η ΕΠΟ, ο ΣΕΓΑΣ, η ΕΟΚ.
Τι οδήγησε όμως στην έναρξη αυτής της έρευνας που γίνεται για πρώτη φορά σε τέτοια έκταση προσώπων και χρονικό βάθος από την πλευρά της ποινικής δικαιοσύνης;
Το έναυσμα δόθηκε στην ομιλία του προέδρου της ΕΟΕ, Σπύρου Καπράλου στις 14/1/2014 όπου μεταξύ άλλων υποστήριξε: «Ο κόσμος του αθλητισμού δεν είναι αγγελικά πλασμένος. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι μαζί με τα ξερά πρέπει να καίγονται και τα χλωρά. Εχουν ακουστεί πολλά για σπατάλες και κακοδιαχείριση στον χώρο του αθλητισμού. Εμείς στην ΕΟΕ είμαστε οι πρώτοι που επιζητούμε τον έλεγχο των κονδυλίων».
Περίπου ένα μήνα μετά, στις 12/2/2014, ο υφυπουργός Πολιτισμού και Αθλητισμού Γιάννης Ανδριανός ανακοίνωσε την επανασύσταση του Ελεγκτικού Συνεδρίου με την παρουσία έξι εφοριακών και με αρμοδιότητες: α) τη διενέργεια λογιστικού και διαχειριστικού ελέγχου, καθώς και ελέγχου κάθε άλλου στοιχείου που αποτελεί αντικείμενο του νόμου ή των καταστατικών των αθλητικών σωματείων, των ενώσεων και των ομοσπονδιών, καθώς και των άλλων επιχορηγούμενων φορέων και β) τη διαπίστωση της τήρησης από τα σωματεία, τις ενώσεις και τις ομοσπονδίες των διατάξεων των νόμων, των διαταγμάτων, των υπουργικών αποφάσεων, των κανονισμών που αφορούν, διαχειριστικούς και λογιστικούς κανόνες, οι οποίοι επιβάλλονται από τον νόμο και από άλλες διατάξεις.
Ακολούθησε η κινητοποίηση του αρμόδιου εισαγγελέα ο οποίος προχώρησε στη διεξαγωγή προκαταρκτικής έρευνας.
Πάνω από 600 εκατ. ευρώ
Στο διάστημα των τελευταίων δέκα ετών που θα ελεγχθούν –διάστημα το οποίο μπορεί εφόσον κριθεί να οδηγήσει σε καταλογισμό ευθυνών στις διοικήσεις των ομοσπονδιών– έχουν δοθεί από τη ΓΓΑ στις ομοσπονδίες ως επιχορήγηση περίπου 600 εκατομμύρια ευρώ, χωρίς σε αυτά να υπολογίζονται τα χρήματα από τον κρατικό ΟΠΑΠ ή άλλους φορείς.
Κρούσματα για σωματεία – σφραγίδες και για ατασθαλίες σε ομοσπονδίες αναφέρθηκαν την τελευταία δεκαετία και συνεχίζουν με διάφορες μορφές να υφίστανται στις μέρες μας μαζί με μια περιρρέουσα ατμόσφαιρα που «νομιμοποιεί» τον έλεγχο.
Χαρακτηριστικά:
• Υπάρχει αθλητική ομοσπονδία που έχει οφειλές ύψους 600.000 ευρώ στο ΟΑΚΑ και για την οποία πριν από λίγα χρόνια ξεκίνησε λογιστικός και διαχειριστικός έλεγχος που δεν ολοκληρώθηκε.
• Yπάρχει αθλητική ομοσπονδία στην οποία κατά το διάστημα που ερευνάται, η προηγούμενη διοίκηση άφησε στην επόμενη χρέη ύψους περίπου 10 εκατομμυρίων ευρώ.
• Υπάρχει αθλητική ομοσπονδία που προχώρησε σε προσλήψεις τεσσάρων υπαλλήλων εκτός ΑΣΕΠ.
• Υπάρχει η αθλητική ομοσπονδία που δεν έχει τον απαιτούμενο αριθμό σωματείων με αποτέλεσμα η πολιτική ηγεσία του αθλητισμού να προχωρήσει σε ανάκληση αθλητικής αναγνώρισης.
• Υπάρχουν σύμφωνα με ενδείξεις μέλη ομοσπονδιών που φέρονται να μην έχουν υποβάλλει πόθεν έσχες.
• Υπάρχουν διαμαρτυρίες από αθλητές για ελλειμματική στήριξη από τις ομοσπονδίες στην προετοιμασία τους.
Friday, June 27, 2014
Στη φυλακή πρώην δήμαρχος για υπεξαίρεση 1,3 εκατ. ευρώ
…….Ανάμεσα στα χρήματα που χάθηκαν περιλαμβάνεται επιχορήγηση που έλαβε ο δήμος Αποστόλου Παύλου από τον ΟΠΑΠ, ύψους 400.000 ευρώ.
Τα χρήματα αυτά είχαν δοθεί για τη βελτίωση αθλητικών υποδομών στην Κουλούρα Ημαθίας (100.000 ευρώ) και την κατασκευή νέου αθλητικού κέντρου στο Μακροχώρι (300.000 ευρώ). Όπως διαπιστώθηκε από τους ελεγκτές, το δεύτερο έργο δεν έγινε ποτέ και το ποσό δεν βρέθηκε στα δημοτικά ταμεία, ενώ τα χρήματα για το πρώτο δεν δόθηκαν στον εργολήπτη.
Σας θυμίζει κάτι;…..
Ομοσπονδιάρχης εν ενεργεία, για δέκα εννέα συναπτά έτη παρακαλώ!, προσφέροντας κατά τον νόμο, αφιλοκερδώς; τις υπηρεσίες του, επιχορηγήθηκε από την Γ.Γ.Αθλητισμού, πριν από δέκα χρόνια, για την κατασκευή αθλητικού κέντρου στη Βόρεια Ελλάδα, με 1.250.000 ευρώ.Το έργο δεν έγινε ποτέ και το ποσό δεν βρίσκεται στο ταμείο της Ομοσπονδίας, όπως προκύπτει από τον τελευταίο Οικονομικό Απολογισμό.
Η διαφορά μεταξύ των δύο υποθέσεων, είναι ότι......στη δεύτερη περίπτωση, λείπει ακόμα το τέλος της πρώτης.
Άντε......και στα δικά μας!
Thursday, June 26, 2014
ΕΤΣΙ ΠΟΛΕΜΟΥΝ ΤΗΝ ΔΙΑΦΘΟΡΑ 50% μείωση μισθού σε υπάλληλο που κατήγγειλε υπόθεση Διαφθοράς
Απότην ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ σε κείμενο της ΛΙΝΑΣ ΓΙΑΝΝΑΡΟΥ
Στο στόχαστρο της υπηρεσίας τους εισέρχονται οι υπάλληλοι που τολμούν να καταγγείλουν φαινόμενα διαφθοράς.
Η Διεθνής Διαφάνεια - Ελλάς έφερε χθες στο προσκήνιο υπόθεση στην οποία υπάλληλος καθαριότητας υπέστη μείωση μισθού 50% επειδή κατήγγειλε περιστατικά αδιαφάνειας στην υπηρεσία του.
Η ίδια η υπάλληλος του Δήμου Σύρου -Ερμούπολης είχε καταγγείλει ήδη από τον Σεπτέμβριο του 2013 παράτυπες διαδικασίες στον δήμο, όπως τη μη ανάρτηση αποφάσεων του δήμου στη «Διαύγεια», τη χορήγηση διαφορετικών πιστοποιητικών με τον ίδιο αριθμό πρωτοκόλλου και την ίδια ημερομηνία, παράβαση καθήκοντος, άνιση μεταχείριση εργαζομένων κ.ά. Αντι ελέγχου των καταγγελιών, της επιβλήθηκαν τέσσερις πειθαρχικές κυρώσεις για «άσκηση κριτικής των πράξεων της προϊσταμένης αρχής», μεταξύ των οποίων και μείωση μισθού, από τα ίδια πρόσωπα εναντίον των οποίων στρεφόταν η «κριτική» της. Προς το παρών έχοντας πάρει ένδικα μέσα, βρίσκεται σε ιδιότυπη ομηρία και μάλιστα εν μέσω διαδικασίας διαθεσιμότητας. «Κινδυνεύω να αλλάξω υπηρεσία με τέσσερις πειθαρχικές ποινές στην πλάτη».
Η ίδια η υπάλληλος του Δήμου Σύρου -Ερμούπολης είχε καταγγείλει ήδη από τον Σεπτέμβριο του 2013 παράτυπες διαδικασίες στον δήμο, όπως τη μη ανάρτηση αποφάσεων του δήμου στη «Διαύγεια», τη χορήγηση διαφορετικών πιστοποιητικών με τον ίδιο αριθμό πρωτοκόλλου και την ίδια ημερομηνία, παράβαση καθήκοντος, άνιση μεταχείριση εργαζομένων κ.ά. Αντι ελέγχου των καταγγελιών, της επιβλήθηκαν τέσσερις πειθαρχικές κυρώσεις για «άσκηση κριτικής των πράξεων της προϊσταμένης αρχής», μεταξύ των οποίων και μείωση μισθού, από τα ίδια πρόσωπα εναντίον των οποίων στρεφόταν η «κριτική» της. Προς το παρών έχοντας πάρει ένδικα μέσα, βρίσκεται σε ιδιότυπη ομηρία και μάλιστα εν μέσω διαδικασίας διαθεσιμότητας. «Κινδυνεύω να αλλάξω υπηρεσία με τέσσερις πειθαρχικές ποινές στην πλάτη».
http://www.kathimerini.gr/ 773438/article/epikairothta/el lada/50-meiwsh-mis8oy-se-ypall hlo-poy-kathggeile-ypo8esh-dia f8oras
Απάντηση Γ. Ανδριανού για την απομάκρυνση υπαλλήλου της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού
Απάντηση με την οποία επιβεβαιώνει την απομάκρυνση της υπαλλήλου της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού Θεοδωροβίας Πλακά, η οποία επανειλημμένως έχει καταγγείλει υποθέσεις διαφθοράς, απέστειλε στο koutipandoras.gr το υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού.
Σύμφωνα με αυτήν η κα Πλακά δεν απολύθηκε αλλά τέθηκε σε αυτοδίκαιη αργία από τον υφυπουργό Αθλητισμού Γιάννη Ανδριανό, μετά από παραπομπή της στο Πειθαρχικό Συμβούλιο για παράπτωμα το οποίο δεν μπορεί να μας γνωστοποιηθεί λόγω του νόμου περί προσωπικών δεδομένων.
Το υπουργείο Πολιτισμού διατείνεται επίσης ότι η απομάκρυνση της κας Πλακά, δεν έχει καμιά σχέση με με τυχόν καταγγελίες τής υπαλλήλου προς θεσμικά όργανα και τηλεοπτικές εκπομπές.
Εντάξει κε Ανδριανέ.......δεν χρειάζεται να ορκίζεστε, σας πιστεύουμε, και εσάς και την κα Γιαννακίδου.
Διαβάστε μόνο,το σχόλιο του προέδρου για τη Ελλάδα της οργάνωσης, Διεθνής Διαφάνεια, Κώστα Μπακούρη.
«Η θυματοποίηση υπαλλήλων που τολμούν να καταγγείλουν φαινόμενα αδιαφάνειας αποτελεί σημαντική παθογένεια που εκτρέφει τη διαφθορά στον δημόσιο τομέα και αποθαρρύνει υπαλλήλους από την άσκηση των καθηκόντων τους ως συνειδητοποιημένων, ενεργών πολιτών».
Με αυτές τις πρακτικές ευαγγελίζεστε την «Νέα Ελλάδα» κε Σαμαρά;
Tuesday, June 24, 2014
Ο Ζαννιάς και οι συν αυτό διέλυσαν το ελληνικό τένις
Υπάρχουν Αγώνες ανδρών –γυναικών?
Χωρίς Άνδρες και Γυναίκες το Ελληνικό τένις!
Συνεχίζει την
καταστροφική του πορεία….
Ο Ζαννιάς το θέλει μικρό ελεγχόμενο και ανύπαρκτο!
Κατ άλλα άξιος ο 17χρονος αθλητής Ανδρών
Νικητής μετά 6 μήνες από
το τελευταίο τουρνουά Ανδρών!
Μετά 6 μήνες θα δούμε το επόμενο τουρνουά για τους άνδρες.
Θλιβερή αποκαρδιωτική ιστορία…
Subscribe to:
Posts (Atom)