Wednesday, August 21, 2013

ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ!!!

07.09.09
Με μια φωνή, οι Έλληνες επαγγελματίες τενίστες εξέδωσαν ανακοίνωση προαναγγέλλοντας τη δημιουργία της Ένωσης Ελλήνων Αθλητών Αντισφαίρισης η οποία θα προσπαθήσει να κάνει αυτό που δεν μπόρεσε η Ομοσπονδία τόσα χρόνια, να αναπτύξει και να διαδώσει, δηλαδή το υποβαθμισμένο άθλημα στη χώρα μας.
Οι καταστάσεις που έζησαν στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα και ειδικά το εξευτελιστικό prize money της ΕΦΟΑ, ......ήταν η σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι και ανάγκασε τους ταλαιπωρημένους Έλληνες αθλητές, να ενώσουν τις δυνάμεις τους με μοναδικό σκοπό, ......τη δημιουργία μιας νέας, άφθαρτης και αγνής προσπάθειας προκειμένου, οι ίδιοι αλλά και νεότερα παιδιά, να εξακολουθήσουν να κάνουν αυτό που αγαπάνε περισσότερο από κάθε τι... να παίζουν τένις.
Μετά από πολλές συζητήσεις, όλοι οι εμπλεκόμενοι συμφώνησαν στο ότι "Φτάνει πια... Κάτι πρέπει να αλλάξει".
 Και εγένετο η Ένωση Ελλήνων Αθλητών Αντισφαίρισης η οποία την Κυριακή, κατά τη διάρκεια των τελικών του Πανελληνίου Πρωταθλήματος, εξέδωσε την πρώτη της ανακοίνωση, σύμφωνα με την οποία αναφέρει λίγους μόνο από τους λόγους ίδρυσήςτης.
H Eπιτροπή Πρωτοβουλίας Αθλητών Τένις, αποτελείται από την συντριπτική πλειοψηφία των Ελλήνων αθλητών που εκπροσωπούν την Ελλάδα στο εξωτερικό ενώ συνολικά είναι περίπου 40 αθλητές (ο αριθμός θα μεγαλώσει κατά πολύ στη συνέχεια), μεταξύ των οποίων αναφέρουμε τους Αλέξανδρο Γιακούποβιτς (Πρωταθλητής Ελλάδος, 27 ετών), Μανόλη Γλέζο (δευτεραθλητής Ελλάδος, 19 ετών), Θοδωρή Αγγελίνο (τριταθλητής Ελλάδος, 25 ετών), Χάρη Καπόγιαννη ( 4ος στο Πανελλήνιο, 19 ετών), Πάρι Γεμουχίδη (21 ετών), Δημήτρη Λουκαρέα (22 ετών), Νίκο Σερκεδάκη (26 ετών), Κωνσταντίνο Μίκκο(17 ετών), Αριστοτέλη Μουράτογλου (25 ετών). Ολόκληρη η 8αδα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος.
Δεν πρόκειται, δηλαδή, για κάποιους τενίστες που κάνουν το χόμπι τους αλλά για την αφρόκρεμα του ελληνικού τένις, γεγονός που δείχνει ότι η κατάσταση έχει φτάσει στο απροχώρητο και πως πρέπει να παρθούν άμεσα μέτρα γιατί το άθλημα έχει φτάσει στο "πιο χαμηλά δεν γίνεται".
Ο Πρόεδρος της Ομοσπονδίας Σπύρος  Ζαννιάς ο οποίος δεν βρέθηκε στη Φιλοθέη για τις απονομές των τροπαίων στους πρωταθλητές του Πανελληνίου ως όφειλε, με αρκετή δόση ειρωνείας δήλωσε στο site της ομοσπονδίας ότι καλωσορίζει τη νέα προσπάθεια των Ελλήνων Αθλητών του τένις, θέλοντας να βοηθήσει την πρόοδό τους... 
Αυτά συνέβαιναν πριν από τέσσερα χρόνια. 8.720 ευρώ το prize money το 2009, σήμερα το 2013 ένα ολοστρόγγυλο μηδενικό. 
Τι απέγινε άραγε, αυτά τα τέσσερα χρόνια από την ίδρυσή της, η Ένωσης Ελλήνων Αθλητών Αντισφαίρισης; 
Μήπως ήρθε η ώρα να δραστηριοποιηθεί;
 Τι νόημα είχε το «ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ!!!» πριν τέσσερα χρόνια, όταν για κάθε χρόνο που πέρασε ισχύει το «κάθε πέρσι και καλύτερα»;
Αναλυτικά η ανακοίνωση της Eπιτροπής Πρωτοβουλίας Αθλητών Τένις για την ίδρυση της Ένωσης Ελλήνων Αθλητών Αντισφαίρισης, καθώς και η ειρωνική δήλωση του Ζαννιά στο

Sunday, August 18, 2013

ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΠΡΟΦΥΛΑΞΕΙ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΩΝ;

Ο μεγάλος αναμορφωτής του Ελληνικού τένις, το κατάφερε και αυτό. 
Το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ανδρών – Γυναικών, θα διεξαχθεί φέτος, για πρώτη φορά, χωρίς χρηματικά έπαθλα!
 Από τα €25.450 του 2005, στα €8.720 του 2008, στα €4.950 του 2010, και από τα €2.960 των δύο προηγούμενων χρόνων, στο απόλυτο μηδέν.
 Ο μεγάλος ευεργέτης του Ελληνικού τένις που «δανίζει» την Ομοσπονδία με πενηνταριές χιλιάδες ευρώ, δεν μπορεί να «τσοντάρει» με 3.000 ευρώ για το Πανελλήνιο, ο «φερέγγυος» ομοσπονδιάρχης που μέσα στη μεγάλη οικονομική κρίση «βρίσκει χορηγίες» 150.000 ευρώ, όταν την εποχή των «παχέων αγελάδων», με ευημερούσες εταιρίες, δεν του εμπιστεύονταν ούτε ένα ευρώ για χορηγία, σήμερα «αδυνατεί» για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα να βρει μια χορηγία των 3.000 ευρώ.
 Το πιστεύετε;
Έχετε, μωρέ σκεφτεί, εσείς που υποτίθεται διοικείτε την Ομοσπονδία, πόσο στοιχίζει το price money του Πανελληνίου; 
Αυτό το εξευτελιστικό ποσό των 2.960 ευρώ που δίνατε τα τελευταία χρόνια, για άνδρες και γυναίκες, για μονά και διπλά.
 Από 175 ευρώ να βάζατε, εσείς τα 17 μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου της Ομοσπονδίας, μαζεύονταν το ποσό.
 Δεν αξίζει για σας η αξιοπρέπεια του αθλήματος, 175 ευρώ, μια φορά το χρόνο;
 Ούτε η προσωπική σας αξιοπρέπεια αξίζει 175 ευρώ το χρόνο;
 Θα μπορούσε να τα βάλουν οι όμιλοι σας, αν υποθέσουμε ότι αδυνατούσατε να τα επωμισθείτε προσωπικά.
 Τίποτα από αυτά δεν σας απασχόλησαν;
 Πλήρης αδιαφορία;
 Δεν βρέθηκε ένας από σας να προτείνει, «ότι αφού δεν βάζουμε price money, ας μη βάλουμε παράβολο συμμετοχής»; 
Μακριά από την Ομοσπονδία τέτοιες σκέψεις ηθικής, 25 ευρώ η συμμετοχή συν 5 για τα διπλά συν 5 για τα μικτά συν 25 η κάρτα ασφάλισης, και το πανηγύρι καλά κρατεί.
Εφ’ όσον οι αγελάδες «προσέρχονται» πρέπει να τις αρμέγουμε.......έτσι δεν είναι κ. Ζαννιά;
Μένετε απλοί θεατές μπροστά στις αποφάσεις του κυρίου «αποφασίζω και διατάσσω και λογαριασμό δεν  δίνω σε κανέναν». 
Γλάστρες και διακοσμητικά στοιχεία περιωπής.
 Άβουλα ανθρωπάκια.
 Δεν έχετε καταλάβει για ποιο λόγο σας  χρειάζεται. 
Για να μετατρέψει τις προσωπικές του ευθύνες, σε συλλογικές, όταν θα έρθει το πλήρωμα του χρόνου,.....ανόητοι! 
Ξεφτιλίζει το άθλημά σας, αυτό που σας δίνει αναγνωρισιμότητα στις τοπικές σας κοινωνίες και αντί να το προφυλάξετε από τις ύποπτες προθέσεις αυτού του «κυρίου», παρακολουθείτε αδιάφοροι, λες και αυτά που συμβαίνουν, αφορούν άλλους.
Ποιος λοιπόν θα προφυλάξει την αξιοπρέπεια των αθλητών και του αθλήματος; 
Μόνο αυτοί που έχουν ιδρώσει την αθλητική τους φανέλα μπορούν. 
Μόνο οι ίδιοι οι αθλητές.
 Εσείς οι αθλητές, με την αποχή σας από το πρωτάθλημα, αποδείξτε του ότι καταλαβαίνετε τον εξευτελιστικό τρόπο με τον οποίον συμπεριφέρεται στο άθλημά σας, ο απατεώνας του ελληνικού παραγοντισμού.
 Δώστε του ένα χαστούκι με την απουσία σας, να καταλάβει τουλάχιστον ότι δεν είστε βλάκες, αλλά αντιλαμβάνεστε τι ακριβώς γίνεται.
 Γιατί αυτό που γίνεται, δεν είναι για τα 3.000 ευρώ. 
Αυτό που κάνει, είναι να δείξει για άλλη μια φορά την κομπλεξική του προδιάθεση προς τους αθλητές του.
 Αδιαφορείστε, μήπως και καταλάβει, ότι δεν μπορεί να προσβάλλει την αξιοπρέπεια σας, χωρίς συνέπειες.
 Διαφορετικά το Ελληνικό τένις θα συνεχίσει το δρόμο της πλήρους  απαξίωσης. 
Αν δεν έχετε τη διάθεση να αντισταθείτε, τότε.......Δοξάστε τον. 
 “Ave Cretinus Caesar Morituri te Salutant
(Χαίρε Ηλίθιε  Καίσαρα, οι μελλοθάνατοι σε χαιρετούν.)

Αφιερωμένο στο Πανελλήνιο Ανδρών -Γυναικών

Έντονο ελληνικό χρώμα ειχε η τελετή απονομών του Παγκοσμίου πρωταθλήματος παρακτίας με την Αλεξάνδρα Τσιάβου να κρεμαει το χρυσο μετάλλιο στο λαιμο της και τους Νίκο και Απόστολο Γκουντούλα το ασημένιο — "Παγκόσμιο πρωτάθλημα Παράκτιας Κωπηλασίας 2013 Χέλσιμποργκ Σουηδί" (4 φωτογραφίες)














.Εάν προσθέσεις τα χρήματα που πήρε η Ελληνική Κωπηλατική Ομοσπονδία


από το 2000 έως σήμερα είναι 1 χρόνος της ΕΦΟΑ επιχορήγησης του 2001 !

ΜΟΝΟ που η ΕΚΟ φρόντισε να έχει 

- Ομοσπονδιακό προπονητή, τον καλύτερο!
- Nα έχει ομάδες επιλέκτων σε όλες τις κατηγορίες
- Κέντρο προετοιμασίας
- Συμπεριφορά διοίκησης-προνητικού τιμ, αθλητών ΑΡΙΣΤΗ
Και φυσικά έναν πρόεδρο που δεν περίμενε να ζήσει από το άθλημα !!!

Και του χρόνου με καλύτερο πρωτάθλημα Ανδρών - Γυναικών