Thursday, July 25, 2013

Ήττα με 5-0 για την ΕΘνική

Δευτέρα, 21 Ιουλίου 2008 00:10 Tennisnews Team

E-mailΕκτύπωση
Με δυο ακόμη νίκες των φιλοξενούμενων ολοκληρώθηκε σήμερα στη Θεσσαλονίκη η συνάντηση-μπαράζ Ελλάδας-Ουγγαρίας για το Κύπελλο Ντέιβις. Η εθνική μας, η οποία παρατάχθηκε με νέους παίκτες, ηττήθηκε 5-0 και υποβιβάστηκε στην Γ΄κατηγορία.

Στην τελευταία μέρα των αγώνων, ο Ντένες Λούκακς νίκησε τον 16χρονο Κωνσταντίνο Μίκο 6-1, 6-2 και ο Σέμπο Κις τον 18χρονο Χάρη Καπόγιαννη επίσης 6-1, 6-2. Το αποτέλεσμα είναι αρκετά βαρύ, όχι όμως και έκπληξη, καθώς η εθνική αγωνίστηκε με καινούρια ονόματα και μόνο σα συλλογή εμπειριών μπορούν να χαρακτηριστούν τα αποτελέσματα.
«Κάναμε μια ανανέωση στην ομάδα με προοπτική 10ετίας» δήλωσε ο πρόεδρος της ΕΦΟΑ, Σπύρος Ζαννιάς αναφερόμενος στην επιλογή του 16χρονου Μίκου και του 18χρονου Καπόγιαννη.

Παιδιά φωνάξτε τον μπόγια να τον μαζέψει!


Wednesday, July 24, 2013

27th Summer Universiade (27η Θερινή Πανεπιστημιάδα)

ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΤΕΝΙΣ ΑΠΩΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ 

Πρόσφατα από τις 6-17 Ιουλίου 2013, διεξήχθησαν στην Ρωσική πόλη Καζάν οι παγκόσμιοι πανεπιστημιακοί αγώνες. 
Μια αθλητική διοργάνωση με ειδικό βάρος, καθότι οι συμμετέχοντες είναι φοιτητές. 
Στο άθλημα του τένις συμμετείχαν 50 χώρες από όλο τον κόσμο. 
Κάθε χώρα είχε δικαίωμα συμμετοχής στο άθλημα του τένις με έως και 8 αθλητές. 
Ψάξαμε να βρούμε την εκπροσώπηση της Ελλάδας. 
Μάταια! 
Προφανώς στην Ελλάδα δεν υπάρχουν αθλητές και αθλήτριες του τένις που είναι και φοιτητές! 
Το μόνο σίγουρο είναι ότι αυτό που υπάρχει, είναι μια Ομοσπονδία παραμάγαζο ενός φυγόδικου κομματόσκυλου 
που δεν έχει τέτοιου είδους ενασχολήσεις ...! 
Προτεραιότητά του είναι τα χρήματα των ελλήνων φορολογούμενων να πιάνουν τόπο βρε αδελφέ ... 
στις φιέστες και στα πανηγύρια των ΓΣ ανά την επικράτεια, παρέα με τα σούργελα που τον συντηρούν ...! 

http://kazan2013.ru/en/sports/10012 

http://www.itftennis.com/about/news/articles/vesnina-masters-world-university-games.aspx

Tuesday, July 23, 2013

Βρε κόκορα ούτε αυτό θα βάλεις?

    Το σήκωσαν στο σπίτι της

E-mail Εκτύπωση

Το σήκωσαν του Φθιωτικού Ο.Α. στην Ιταλια
Μεγάλες εμφανίσεις για τους αθλητές του Φθιωτικού Ο.Α. Κούτσικο Βασίλη και Μανόπουλο Νικόλα στην τετραεθνή συνάντηση τένις που έγινε κοντά στην Ανγκόνα της Ιταλίας το τριήμερο 12,13 και 14 Ιουλίου, με τη συμμετοχή της Ελλάδας, Ιταλίας, Αυστρίας και Πορτογαλίας.
Όλες οι χώρες έπαιξαν όλες με όλες σε δύο(2) μονά και ένα(1) διπλό στην κάθε συνάντηση.
Την Κυριακή 14 Ιουλίου η Ελλάδα έπαιξε στον μεγάλο τελικό με Ιταλία και πραγματοποιώντας σπουδαία εμφάνιση νίκησε τη διοργανώτρια χώρα με 3-0 νίκες, κατακτώντας παράλληλα το βαρύτιμο τρόπαιο.
Οι αθλητές του Φθιωτικού Ο.Α. Βασίλης Κούτσικος και Μανόπουλος Νικόλας, πραγματοποίησαν σ΄αυτό το 3ήμερο έξοχες εμφανίσεις απέναντι σε κορυφαίους συνομήλικους Ευρωπαίους αθλητές του τένις, επιβεβαιώνοντας για μια ακόμα φορά το υψηλό τους τενιστικό επίπεδο.
Πρέπει εδώ να σημειώσουμε ότι ο 12χρονος Βασίλης Κούτσικος μετά το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα σκαρφάλωσε στη 2η θέση της Πανελλήνιας κατάταξης ο δε 11χρονος Νικόλας Μανόπουλος στην 6η θέση της ίδιας κατάταξης.
Αναλυτικά τα αποτελέσματα:
12/7/2013
ΙΤΑΛΙΑ – ΕΛΛΑΔΑ 2-1QUINZI – ΚΟΥΤΣΙΚΟΣ 6-4, 6-7, (10-7)
ΜΑΝΟΠΟΥΛΟΣ – SOTTOCORNOLA 7-6, 6-2
QUINZI/SANSNINI – ΚΟΥΤΣΙΚΟΣ/ΜΑΝΟΠΟΥΛΟΣ 6-7, 7-6, (10-1)

13/7/2013
ΕΛΛΑΔΑ – ΑΥΣΤΡΙΑ 2-1SCHMOLZER – ΚΟΥΤΣΙΚΟΣ 6-1, 3-6 (10-8)
ΜΑΝΟΠΟΥΛΟΣ – SCHNEIDER 6-1, 6-0
ΚΟΥΤΣΙΚΟΣ /ΜΑΝΟΠΟΥΛΟΣ - SCHMOLZER/TSOGER 6-0, 6-0

ΕΛΛΑΔΑ – ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑ 3-0ΚΟΥΤΣΙΚΟΣ – MAGALHAES 6-0, 6-0
ΜΑΝΟΠΟΥΛΟΣ – PIRES 6-2, 6-2
ΚΟΥΤΣΙΚΟΣ/ΜΑΝΟΠΟΥΛΟΣ – ANTUNES/PIRES 6-2, 6-2

14/7/2013
ΜΕΓΑΛΟΣ ΤΕΛΙΚΟΣ
ΕΛΛΑΔΑ – ΙΤΑΛΙΑ 3-0
ΚΟΥΤΣΙΚΟΣ – SANSNINI 6-2, 6-3
ΜΑΝΟΠΟΥΛΟΣ – SOTTOCORNOLA 6-4, 6-4
ΚΟΥΤΣΙΚΟΣ/ΜΑΝΟΠΟΥΛΟΣ – GROSSI/SOTTOCORNOLA 6-1, 6-0


Αναλογήσθηκες τι κυνηγητό έκανες στον Φθιωτικό τα τελευταία χρόνια?
Σήμερα αυτοί υπάρχουν ως σωματείο με αθλητές που τιμούν το τένις.
Εσύ ήσουν απών σε κάθε τι καινούργιο.
Κοίτα το σωματείο σου και θα καταλάβεις

Αλλά όταν κάποιος ζει σε κοτέτσι τι περιμένεις!!!!!!!
Είσαι 00000000000000000!

Monday, July 22, 2013

ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΣΤΟΥΣ ΘΕΣΜΟΥΣ!!!

Διαβάζουμε από το επίσημο site :

" Επιτυχία το PREVEZA CUP .

«Η οικονομική κρίση, που επηρέασε τα πάντα δεν άγγιξε το τουρνουά. 

Οι συμμετοχές πέραν του αναμενόμενου.
 Η ποιότητα των αθλητών/αθλητριών, ο αριθμός πρόκρισης Ελλήνων στις οκτάδες των απλών και διπλών αγόρια - κορίτσια καθώς και στους τελικούς δείχνει ότι
οι τομές που έγιναν στην ΕΦΟΑ τα τελευταία δυο χρόνια αποδίδουν καρπούς. 
Οι θεατές κατά την διάρκεια της ημέρας κυλιόμενα ξεπερνούσαν τους 400.
Για την προσφορά του τιμήθηκε από την ΕΦΟΑ και την Δ ΈΝΩΣΗ ο πρώην Πρόεδρος του ομίλου, ιατρός Βαγγέλης Τζίμας.
 Ένα μπράβο σε αθλητές, διοργανωτές, εθελοντές, διαιτητές, τοπικούς φορείς και φυσικά στον Πρόεδρο και το Δ.Σ. της ΕΦΟΑ που εμπιστεύονται την ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΠΡΕΒΕΖΑΣ» αναφέρει σε δήλωσή του ο Δημ. Παππάς, Πρόεδρος Δ Ένωσης. "
                         
Όπα κύριε πρόεδρε της Δ ' Ένωσης !
 Η   Ε.Φ.Ο.Α. - είναι θεσμός και δεν χρειάζονται  λοιδορίες !
Δεν μπορείτε  να ειρωνευόσαστε τον πρόεδρο της ΕΦΟΑ!
Μπορεί τα τελευταία δύο χρόνια να μην έγινε απολύτως τίποτα από την ομοσπονδία
 - έγιναν όμως εξαγγελίες !
(σχολή προπονητών,
Ομοσπονδιακό προπονιτήριο, 
οδοιπορικά 400 ευρώ στους 10 πρώτους αθλητές κάθε κατηγορίας,
εξ αποστάσεως σχολείο για να διευκολήνοντα οι οι αθλητές ,
αξιοποίηση του Ολυμπιακού κέντρου κτλ κτλ )
Άρα περιμένετε λίγο και το 2016 θα δείτε μεγαλόπνοες τομές ( τι είναι δύο χρόνια μπρος στην αιωνιότητα ; ) .
Επίσης με την ικανότητα που έχετε να παρουσιάζετε τους 40 θεατές για 400 ( κυλιόμενα !!! δηλαδή όποιος έφευγε και ξαναγύριζε τον προσθέταμε  δύο φορές ( ; )  καταφέρατε να δημιουργήσετε δεύτερο σύλλογο στην Πρέβεζα ώστε να ανασάνουν οι άνθρωποι - όπως δήλωσαν στο mypreveza.gr .
Θερμά συγχαρητήρια !
Σίλος Σιλόπουλος .

Από το " www.mypreveza.gr "
 "
               Ένας νέος σύλλογος Τένις δημιουργήθηκε στην Πρέβεζα στις 25 Μαΐου του 2013. Ο Αθλητικός Γυμναστικός Σύλλογος Πρέβεζας έβαλε μπρος την μηχανή με πρωτοβουλία του Κώστα Νικολού και του Γρηγόρη Κάρτσακλα και αριθμεί μέχρι στιγμής 150 μέλη.
 Με ομόφωνη απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου στην συνεδρίαση που πραγματοποίησε την Παρασκευή 25 Ιουνίου 2013, παραχωρήθηκαν τα 2 γήπεδα τένις που βρίσκονται στο Κλειστό Γυμναστήριο Πρέβεζας  για την ομαλή λειτουργία του ομίλου.
                                             Τα έξοδα για τους χώρους των γηπέδων, θα επιβαρύνουν αποκλειστικά τον σύλλογο ενώ σε λίγες μέρες θα ξεκινήσουν και οι εγγραφές τμημάτων ηλικίας από 7 ετών και άνω. Η δημιουργία αυτού του ομίλου δίνει ανάσα στους φίλους του τένις καθώς στο Δημοτικό Κολυμβητήριο τα γήπεδα δεν επαρκούν για να χωρέσουν όλους όσοι αγαπούν πραγματικά το άθλημα. Οι πρωτομάστορες αυτής της προσπάθειας ευχαριστούν την Δημοτική Αρχή για την παραχώρηση της έκτασης δίπλα στο κλειστό γυμναστήριο Πρέβεζας.   

                      "

Όλες οι Ολυμπιακές εγκαταστάσεις στους αθλητές ΕΚΤΟΣ από την ΕΦΟΑ ...Αχ βρε τι αγάπη έχει το 1ο Νεκροταφείο αυτός ο κόκορας!


Το Summer Camp 2013 δημιουργήθηκε από τα τμήματα υγρού στίβου του Παναθηναϊκού και έχει έδρα το κλειστό κολυμβητήριο του ΟΑΚΑ.
 Το πρόγραμμα πραγματοποιείται στο Ολυμπιακό Αθλητικό Κέντρο Αθηνών σε κλειστές αίθουσες και περιλαμβάνει: -Κολύμβηση,water polo, καταδύσεις και παιχνίδια νερού αθλοπαιδιές (ποδόσφαιρο, μπάσκετ, βόλεϊ, πινγκ πονγκ) σύμφωνα με ημερίσιο κυκλικό πρόγραμμα, -Παιχνίδια και μουσικοκινητικές δραστηριότητες (αναρίχηση, μπόουλινγκ, ενόργανη, aqua aerobic ) -επιτραπέζια παιχνίδια, χειροτεχνίες και κινούμενα σχέδια διαδραστικές ασκήσεις και δημιουργική απασχόληση έως τη λήξη του προγράμματος -πρωινό κολατσιό με προιόντα της Ελληνικής οικογένειας Στεργίου,Nο1 εταιρίας catering στην Ελλάδα, και χυμούς της Ελληνικής εταιρίας "Λακωνία". ***Σε κάθε εγγραφή δώρο ένα μπλουζάκι του Παναθηναϊκού με το σήμα της ομάδας και του "Summer Camp" και ένα καπελάκι του "Πανάθα". Για περισσότερες πληροφορίες στα e-mail: Υπεύθυνος Camp 697 35...

Εμείς ΕΠΙΜΕΝΟΥΜΕ ΣΤΑ ΙΔΙΩΤΙΚΑ CLUB!!!!!!!
ΘΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣ ΒΡΕ ΚΌΚΟΡΑ ΤΙ ΣΧΈΣΕΙ Σ ΈΧΕΙΣ Μ ΑΥΤΌ?

Sunday, July 21, 2013

Άμεση ενημέρωση του κόπου του αθλητή από την Ομοσπονδία του!!!!!!!Ο δικός μας ο κόκορας ακόμα κακαρίζει 15 ημέρες ΜΟΝΟ στο κοτέτσι του !!!

...Ξεκίνησαν οι τελικοί στην Καστοριά 
Οι τρείς πρώτοι νικητές στα 4 πρώτα αγωνίσματα είναι: Τετράκωπος άνευ Κορασίδων:
1.ΝΟΘ (Κουκλοτίδου-Κυρίδου-Τσαντεκίδου-Γιάννου)
2.ΝΟΙ (Γιώτη-Γκλατζούνη-Στεριάδη-Τσιάβου)
3.ΔΝΟΗ (Λιάγκου-Λώλη-Μπέζα-Μυγδάλη)
Μου αρέσει! · · · πριν από 2 ώρες · 

ΤΙ ΚΑΙ ΑΝ ΑΛΛΑΞΕ Ο ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ...;

ΤΙ ΚΑΙ ΑΝ ΑΛΛΑΞΕ Ο ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ...;
ΑΓΑΠΗΤΕ, ΚΥΡΙΕ ΣΑΡΑΤΖΙΔΗ,
ΣΤΕΛΝΟΝΤΑΣ ΤΑ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΑΤΑ ΜΟΥ, ΕΠΙΘΥΜΩ ΝΑ ΣΑΣ ΑΝΑΦΕΡΩ ΤΑ ΑΚΟΛΟΥΘΑ: 
 ΣΤΙΣ 30/06/2013 ΜΕ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ " ΕΡΓΑ ΚΑΙ ΗΜΕΡΕΣ ΣΤΗΝ Γ.Γ.Α", ΓΡΑΨΑΤΕ ΜΕΤΑΞΥ ΑΛΛΩΝ:
 " ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ Ο ΝΕΟΣ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΚΑΙ ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ ΣΤΗΝ " ΓΡΑΜΜΑΤΙΑΔΑ""!!! 
ΕΓΩ ΛΟΙΠΟΝ, ΚΥΡΙΕ ΣΑΡΑΤΖΙΔΗ, ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΩΣ ΟΦΕΙΛΑ ΤΟ ΚΑΘΗΚΟΝ ΜΟΥ ΩΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΤΗΣ Γ.Γ.Α., ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΩΣ ΠΟΛΙΤΗΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ, ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΑ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΓΙΑΝΝΗ ΑΝΔΡΙΑΝΟΥ (ΝΕΟΣ ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ)
 ΚΑΙ ΣΥΝΟΜΙΛΗΣΑ ΜΕ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΓΙΑΝΝΗ ΜΑΝΩΛΗ ( ΟΧΙ ΤΟΝ ΓΝΩΣΤΟ) ΣΥΝΕΡΓΑΤΗ ΤΟΥ ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΥ ΣΤΟ ΝΑΥΠΛΙΟ! 
ΑΦΟΥ ΤΟΥ " ΣΥΣΤΗΘΗΚΑ", ΕΙΠΑ ΟΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΩ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΤΗΝ Γ.Γ.Α!! ΠΡΟΣ ΣΤΙΓΜΗΝ ΜΟΥ ΕΚΑΝΕ ΕΝΤΥΠΩΣΗ Η ΠΡΟΘΥΜΙΑ ΤΟΥ ΝΑ ΜΕ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΝΑ ΤΟΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΩ, ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΗΞΕΡΕ ΠΟΙΑ ΗΜΟΥΝ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΩΣ!
 ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΕΓΙΝΕ ΠΡΟ 10ΗΜΕΡΟΥ ΗΜΕΡΑ ΠΕΜΠΤΗ. ΕΠΕΙΔΗ ΠΗΓΕ ΔΕΥΤΕΡΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΕ, ΕΧΟΝΤΑΣ ΠΟΛΛΗ ΠΕΙΡΑ ΠΛΕΟΝ ΣΕ "ΠΕΡΙΕΡΓΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ", ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΟΤΙ ΚΑΤΙ ΔΕΝ ΠΗΓΕ ΚΑΛΑ!!
 ΤΟ ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΚΑΙ Η ΕΚΠΛΗΞΗ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΕ ΚΑΛΑ!!
 ΤΗΛΕΦΩΝΗΣΑ ΕΚ ΝΕΟΥ ΣΤΟΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΚΥΡΙΟ ΡΩΤΩΝΤΑΣ ΤΟΝ ΤΙ ΕΓΙΝΕ;
 ΗΤΑΝ ΟΠΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΑ ΠΕΡΙΜΕΝΑ. ΛΟΓΙΑ ΜΑΣΗΜΕΝΑ. Η ΠΡΟΘΥΜΙΑ ΕΞΑΦΑΝΙΣΜΕΝΗ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΤΟ ΕΞΗΣ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ:
 " ΚΑΤΕΒΗΚΑ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ, ΑΛΛΑ ΟΙ ΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΕΣ"... 
ΕΚΕΙ ΤΟΝ ΔΙΕΚΟΨΑ ΛΕΓΟΝΤΑΣ: ΧΑΙΡΕΤΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!... ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ, ΑΓΑΠΗΤΕ ΚΥΡΙΕ ΣΑΡΑΤΖΙΔΗ, Η ΚΑΘΑΡΣΗ ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΜΟΝΟ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ!!
 Ο ΑΓΩΝΑΣ ΘΑ ΔΟΘΕΙ ΕΚΕΙ ΜΕ ΟΛΕΣ ΜΟΥ ΤΙΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ!! ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΕΡΘΕΙ Η ΩΡΑ, ΠΟΥ ΠΛΗΣΙΑΖΕΙ, ΣΑΣ ΚΑΛΩ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΟΛΟΙ ΕΚΕΙ!!! 
ΠΩΣ ΝΑ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΘΕΙ Ο ΝΕΟΣ ΟΤΑΝ Ο ΠΑΛΙΟΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕ ΟΠΩΣ ΗΘΕΛΕ ΜΕ Ο,ΤΙ ΗΘΕΛΕ ΚΑΙ Η ΠΑΡΑΒΑΤΙΚΗ ΙΕΡΑΡΧΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙ ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΜΕΝΗ ΤΟ “ΔΙΚΑΙΩΜΑ” ΤΟΥΣ ΣΤΙΣ ΛΑΜΟΓΙΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΡΑΝΟΜΙΕΣ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΜΑΛΙΣΤΑ ΟΤΙ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΦΑΓΑΝ ΔΕΝ ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΝ ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΟΓΙΣΤΗΡΙΟ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ, ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΠΑΠ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟΥΣ ΕΔΙΝΕ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΤΑ ΚΑΤΑΣΠΑΤΑΛΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΒΑΖΟΥΝ ΣΤΙΣ ΤΣΕΠΕΣ ΤΟΥΣ!! 
ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΝΕΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΟΥ! ΚΑΙ ΑΚΟΥΣΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΕΞΗΣ ΕΞΟΡΓΙΣΤΙΚΟ:
 ΚΟΥΚΟΥΛΩΣΑΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΩΣ ΠΑΡΑΒΑΣΕΙΣ ΚΑΘΗΚΟΝΤΟΣ, ΠΟΥ ΠΡΟΚΥΠΤΟΥΝ ΑΠΟ ΕΓΓΡΑΦΟ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΩΝ ΕΛΕΓΚΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ (Σ.Ε.Ε.Δ.Δ.) 22 ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΩΝ ΤΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΚΑΙ 2 ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ, ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΣΑΝ ΩΣ ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΤΕΣ ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΠΑΡΕΒΗΣΑΝ ΠΟΛΛΑΠΛΩΣ ΤΑ ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΤΟΥΣ. 
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ:
 ΑΦΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΣΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΗΣ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ ΕΣΕΙΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΑΚΟΜΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΤΙ ΣΕ ΕΠΙΠΕΔΟ ΥΠΟΥΡΓΩΝ, ΥΦΥΠΟΥΡΓΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΩΝ ΠΑΡΑΓΟΝΤΩΝ;;;
 ΕΓΩ ΒΕΒΑΙΑ, ΟΠΩΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ, ΚΑΙ ΤΟΥΣ 22 ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥΣ ΥΠΟΛΟΓΟΥΣ ΚΑΙ ΤΙΣ 2 ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΕΣ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΝ ΚΟΥΚΟΥΛΩΣΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΚΑΝΔΑΛΑ ΜΑΜΟΥΘ, ΤΟΥΣ ΠΑΩ ΟΛΟΥΣ ΣΤΟΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ!!!
 ΤΑ ΚΟΡΟΪΔΑ ΠΕΘΑΝΑΝ, ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΥΤΟΚΤΟΝΟΥΝ, ΤΡΩΝΕ ΑΠΟ ΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ, ΚΟΙΜΟΥΝΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΗΣΥΧΟΙ;;; 
Ο Χ Ι!! 
ΣΑΣ ΘΕΛΩ ΟΛΟΥΣ ΔΙΠΛΑ!! ΚΑΙ ΕΙΣΤΕ ΠΟΛΛΟΙ! 
 Ο ΒΙΟΓΡΑΦΟΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΣΟΦΟΣ ΠΛΟΥΤΑΡΧΟΣ ΕΙΧΕ ΓΡΆΨΕΙ: "Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΤΑΙ, ΟΤΑΝ ΚΑΤΕΧΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΕΞΟΥΣΙΑ. ΑΥΤΕΣ ΦΟΥΝΤΩΝΟΥΝ ΚΑΘΕ ΠΑΘΟΣ ΚΑΙ ΦΑΝΕΡΩΝΟΥΝ ΚΑΘΕ ΚΡΥΜΜΕΝΟ ΕΛΑΤΤΩΜΑ"!  
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΘΕΡΜΑ!
ΤΑ ΣΕΒΗ ΜΟΥ!!
ΘΕΟΔΩΡΟ(ΒΙΑ) ΠΛΑΚΑ

ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ Γ.Γ. ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ