Sunday, July 21, 2013

Διαφθορά στην Γ.Γ.Α. και Εξάτμιση Δημοσιογραφικού Ενδιαφέροντος (Ε.Δ.Ε.)

Μάλλον σε ΣΥΓΚΑΛΥΠΤΙΚΟ πρέπει να αλλάξει τον τίτλο της εκπομπής του ο κ. Παυλόπουλος μετά την (ΔΙ.ΕΠΙΣΤΟΛΗ) Διαδικτυακή Επιστολή, που του απεύθυνε η κυρία Θεοδωροβία Πλακά και την οποία με την άδειά της δημοσιεύουμε.
Γιά.Σα.ς
 

ΔΙΑΦΘΟΡΑ ΣΤΗΝ Γ.Γ.Α.
ΚΥΡΙΟΙ ΤΟΥ “ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΟΥ” ΔΕΛΤΙΟΥ, ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΟΛΛΗ ΣΚΕΨΗ ΣΑΣ ΓΡΑΦΩ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΕΤΕ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΕΡΓΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΗΜΕΡΕΣ ΤΗΣ ΛΑΜΟΓΙΑΣ, ΤΗΣ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΚΑΝΔΑΛΩΝ ΜΑΜΟΥΘ ΤΗΣ Γ.Γ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ!
 ΜΠΑΙΝΩ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ, ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΕΧΕΤΕ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΣΑΣ! ΠΡΙΝ ΚΑΠΟΙΕΣ ΗΜΕΡΕΣ ΕΚΑΝΑ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΣΤΟ ΔΕΛΤΙΟ ΣΑΣ, ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ ΣΧΕΔΟΝ ΑΝΕΛΛΙΠΩΣ! ΤΟ ΘΕΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΠΑΡΕΝΕΒΗΝ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΟ, ΓΙΑΤΙ ΕΠΡΟΚΕΙΤΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΠΙΟΡΚΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ Η ΝΑ ΕΙΧΑΝ ΦΥΓΕΙ ΕΑΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΛΕΓΚΤΙΚΟΙ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΙ ΕΚΑΝΑΝ ΚΑΛΑ, ΥΠΕΥΘΥΝΑ ΚΑΙ ΣΟΒΑΡΑ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ!
Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΑΣ, ΚΥΡΙΕ ΠΑΥΛΟΠΟΥΛΕ, ΗΤΑΝ Η ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΗ ON AIR, ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΜΟΥ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΕΥΠΡΟΣΔΕΚΤΗ!
 ΚΑΙ ΕΔΩ ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΤΟ ΠΕΡΙΕΡΓΟ. 
ΕΝΩ Η ΛΟΓΙΚΗ ΕΛΕΓΕ ΟΤΙ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΚΙΟΛΑΣ ΘΑ "ΕΠΡΕΠΕ" ΝΑ ΜΕ ΕΙΧΑΤΕ ΜΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΟΥ ΟΝ AIR, ΑΥΤΟ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ

ΞΕΡΕΤΕ ΕΜΕΝΑ ΔΕΝ ΜΟΥ ΠΡΟΚΑΛΟΥΝ ΠΛΕΟΝ ΑΙΣΘΗΣΗ ΑΥΤΑ, ΓΙΑΤΙ ΣΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΜΟΥ ΝΑ ΑΠΟΚΑΛΥΦΘΟΥΝ ΟΙ ΚΑΤΑΧΡΑΣΤΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΜΕ ΑΠΑΤΕΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΙΕΣ ΦΟΥΣΚΩΝΑΝ ΤΟΥΣ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟΥΣ ΤΟΥΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΕΚΑΝΑΝ ΧΛΙΔΑΤΗ ΖΩΗ ΕΙΣ ΥΓΕΙΑΝ ΤΩΝ ΚΟΡΟΪΔΩΝ, ΕΙΔΑ, ΑΚΟΥΣΑ, ΑΝΑΚΑΛΥΨΑ ΚΑΙ ΕΜΑΘΑ ΠΟΛΛΑ!!
 ΑΤΟΜΑ ΥΠΕΡΑΝΩ ΥΠΟΨΙΑΣ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΖΟΜΕΝΑ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΠΟΥ ΚΑΤΕΙΧΑΝ ΕΠΕΙΘΑΝ ΤΟΥΣ ΠΑΝΤΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ!! ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΟΤΙ ΤΙΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΜΟΥ ΤΙΣ ΞΕΚΙΝΗΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ ΤΟΥ ΑΡΗ ΣΠΊΝΟΥ "ΙΣΤΟΣ ΤΗΣ ΑΡΑΧΝΗΣ" ΤΟ 2010 ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΑΡΧΙΣΕ Ο ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΟΣ ΜΟΥ ΓΟΛΓΟΘΑΣ.
 ΚΥΝΗΓΗΤΟ ΣΤΟ ΚΥΝΗΓΗΤΟ, ΜΕΧΡΙ ΠΟΥ ΑΡΡΩΣΤΗΣΑ ΠΟΛΥ ΦΘΑΝΟΝΤΑΣ ΣΤΟ ΚΑΤΩΦΛΙ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ 2 ΦΟΡΕΣ!! ΤΟ ΞΕΠΕΡΑΣΑ, ΑΛΛΑ ΟΠΛΙΣΤΗΚΑ ΜΕ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΠΕΙΣΜΑ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ, ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΜΙΑ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΠΟΛΛΩΝ!
 ΟΛΕΣ ΟΙ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΜΗΝΥΣΕΙΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΕΞΕΛΙΞΗ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟΥΣ ΕΧΕΙ ΕΞΟΡΓΙΣΕΙ, ΑΦΟΥ ΕΧΟΥΝ ΞΕΦΥΓΕΙ ΤΗΣ ΛΟΓΙΚΗΣ ΜΕ ΠΡΑΞΕΙΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΜΟΥ, ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΜΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ! 
Η ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΚΟΥΚΟΥΛΩΜΑΤΟΣ ΚΑΤΑΧΡΑΣΤΩΝ ΚΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΩΝ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΟΥΣ...ΞΕΚΟΥΚΟΥΛΩΝΩ ΜΕ ΑΡΓΑ ΑΛΛΑ ΣΤΑΘΕΡΑ ΒΗΜΑΤΑ. ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΛΑΒΟΥΝ ΧΩΡΑ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΘΑ ΤΟΥΣ "ΤΑΡΑΞΟΥΝ" ΠΟΛΥ! ΕΓΩ ΠΡΟΧΩΡΑΩ ΜΕ ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΕΧΟΝΤΑΣ ΔΙΠΛΑ ΜΟΥ ΤΟ ΥΓΙΕΣ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ!!
 ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΩ ΟΤΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ ΤΟΥ 2010 ΣΤΟ ΚΑΝΑΛΙ ΣΑΣ ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΠΗΓΑ ΤΟ DVD ΣΤΗΝ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΡΕΙΟ ΠΑΓΟ ΕΦΘΑΣΕ ΣΤΟ ΣΔΟΕ, ΒΓΗΚΕ ΠΟΡΙΣΜΑ 22 ΣΕΛΙΔΩΝ ΠΟΛΥ ΕΠΙΒΑΡΥΝΤΙΚΟ!
 ΤΟ ΕΧΕΙ Ο ΑΡΜΟΔΙΟΣ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ ΚΑΙ ΑΝΑΜΕΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΤΟΥ! ΤΕΛΕΙΩΝΟΝΤΑΣ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΠΙΘΥΜΩ ΝΑ ΕΡΘΩ ΠΛΕΟΝ ΣΤΟ ΔΕΛΤΙΟ ΣΑΣ, ΓΙΑΤΙ Η ΣΙΩΠΗ ΣΑΣ ΠΡΟΣΒΑΛΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΠΟΥ ΚΑΝΩ, ΑΛΛΑ ΠΡΟΣΒΑΛΑΤΕ ΚΑΙ ΕΜΕΝΑ ΚΑΘΩΣ ΔΕΝ ΜΠΗΚΑΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΤΗΛΕΦΩΝΟ! 
ΕΣΕΙΣ ΜΕ ΠΡΟΣΚΑΛΕΣΑΤΕ... ΟΧΙ ΕΓΩ, ΚΥΡΙΕ ΠΑΥΛΟΠΟΥΛΕ!! 
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΘΕΡΜΑ...
ΘΕΟΔΩΡΟ(ΒΙΑ) ΠΛΑΚΑ

ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ Γ.Γ. ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ

Η παντελής αδιαφορία του κόκορα για τους αθλητές του συνεχίζεται...

Την προηγούμενη Κυριακή τον πιέσαμε να βγάλει τ αποτελέσματα των ευρωπαϊκών τουρνουά.

Πράγματι τα έβγαλε ΜΕΤΑ από 18 ημέρες που είχαν πραγματοποιηθεί.

Σήμερα επανερχόμαστε για τους Μεσογειακούς και το Πανελλήνιο Jynior 2013
Πράγματι αυτή η Ομοσπονδία του τένις διαχειριζεται τα χρήματα του Ελληνικού λαού με σοφία και οικονομία.......... και εδώ γελάνε
Δεν ντρέπεστε βρε γαϊδούρια.......
Δεν λυπάστε τον κόπο αυτών των παιδιών και των οικογενειών τους που βάζουν τα χρήματα τους για να είστε εσείς ΠΡΟΕΔΡΟΣ και ΕΦΟΡΟΙ!!!!!!!!!!!!!
Περιμένουμε να δούμε αν θα τ  αναρτήσετε 
Υπομονή να παρακολουθούμε την κατάντια σας ΟΠΩΣ ξέρετε έχουμε
Ρεντίκολα ε.. ρεντίκολα της κοινωνίας!!!1

Wednesday, July 17, 2013

Οτι δεν καταλαβαίνουμε το ρίχνουμε στην τρελή ...

Αναφερόμαστε στην ιστορία με την ηλικία του 2 φορές πρωταθλητή Ελλάδος
Μιχάλη Σακελλαρίδη.
Οι   " φωστήρες " του Ελληνικού Τέννις  αντί  να  δουν  μήπως  η  επιτυχία του
αθλητή  ωφείλεται σε συστηματική προσπάθεια  και μεθοδευμένη προπόνηση
έβγαλαν το συμπέρασμα ότι ...κρύβει χρόνια !!!
Σε αυτή την περίπτωση όσα δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια ...
Εμείς   πάντως θέλουμε να ενημερώσουμε τους  " φωστήρες  " του   Ελληνικού
Τέννις - και τους συνοδυπόρους τους -ότι η πραγματική του ηλικία  δεν  είναι
14 ετών , όπως λένε,αλλά 15 και μισό !!!
Ελπίζουμε λοιπόν οι προβλέψεις στο μέλλον να διακρίνονται από μεγαλύτερη
διορατικότητα ( όσο πιό μεγάλη είναι η επίδοση - τόσο πιό μεγάλη είναι η
ηλικία !!! ).
Περαστικά σας!

Monday, July 15, 2013

ΤΑ ΚΑΘΑΡΜΑΤΑ ΤΗΣ ΛΙΣΤΑΣ ΛΑΓΚΑΡΝΤ στη ΧΩΡΑ ΤΩΝ ΠΑΓΚΑΛΟΖΑΝΝΙΑΔΩΝ

Εκ των πραγμάτων, φαίνεται τελικά πως κανένας δεν είχε όρεξη να ξεψαχνίσει αυτή την «καταραμένη» λίστα που αντιμετωπίστηκε εξαρχής σαν ανεπιθύμητο «πεσκέσι».
Κι αν επρόκειτο για τίποτε φουκαράδες, θα ήμασταν περισσότερο επιεικείς και γενναιόδωροι. 

Αλλά εδώ μιλάμε για μερικούς από τους νταβατζήδες του τόπου και τους πληρωμένους κολαούζους τους που διαμορφώνουν αδιάντροπα το δημόσιο ήθος.
Και την ώρα που μας καλούν να επιδείξουμε φορολογικό πατριωτισμό, έχουνε αυτά τα καθάρματα εξασφαλίσει τις ατομικές και οικογενειακές τους προοπτικές.

http://www.topontiki.gr/article/55756/Anepithumito-peskesi-i-lista-Lagkarnt

Να θυμήσουμε το κάθαρμα του ελληνικού τένις ... αυτό το σκουπίδι ... που στην άθλια πορεία του από το άθλημα λεηλάτησε εκατομμύρια ευρώ από το δημόσιο χρήμα.
Τον είδαμε πρόσφατα να γίνεται «ρόμπα» από τηλεοπτική εκπομπή ... αλλά στο Παγκαλιστάν που τα παχύδερμα περισσεύουν ... όλα καλά!
Συνεχίζει να σουλατσάρει και να φωτογραφίζεται με τα θύματά του, προκαλώντας αηδία με το ξεχυλωμένο από το φαγοπότι στομάχι του.
Η Νέμεσις παραμονεύει για όλα αυτά τα καθάρματα που λεηλάτησαν τις ζωές μας.
Είναι απλά θέμα χρόνου! 

Οι μέρες τις αφθονίας τους είναι μετρημένες! 

Sunday, July 14, 2013

Να βάλουμε λίγη τάξη στα πράγματα!!!!!!!!!! Άλλο το ένα και άλλο τ άλλο!!!!! κύριε κόκορα.........

Είναι χαρά για το Ελληνικό τένις να έχουμε εγκαταστάσεις αυτού του επιπέδου.

Πράγματι η Ελλάδα εάν αξιοποιούσε την τοποθεσία της στο Διεθνή χάρτη θα ήταν από τους πρώτους τουριστικούς προορισμούς .

Μ Ο Ν Ο !!!!!!!!!!! που εδώ μιλάμε για το άθλημα μας !!!!!!!

Το 2004  έκανε την τιμή ΣΤΗΝ ΕΦΟΑ ο Ελληνας φορολογούμενος ν αποκτήσει ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΗΜΟ
Αντί αυτού είμαστε επαίτες στις γειτονιές της Αθήνας και της Ελλάδος σε γήπεδα του χάους.
Το ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΤΕΝΙΣ ΕΧΕΙ ΣΠΙΤΙ 
ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΣΤΑΔΥΟ
Όσο για τον Μαραθώνα και τον ΚΑΘε Μαραθώνα χαιρόμαστε για την ύπαρξη του και του ευχόμαστε καλές δουλείες 

ΟΠΩΣ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΉ ΟΙΚΟΓΈΝΕΙΑ ΤΟΥ ΤΈΝΙΣ ΤΗΣ ΕΥΧΌΜΑΣΤΕ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙ ΤΟ ΣΠΊΤΙ ΤΗΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟ ΚΟΤΈΤΣΙ  ΤΗΣ  ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΦΟΑ !!!!!

Πανελλήνιο Juniors: Εγκωμιαστικά σχόλια 

 
 
stavropoulos-malamou
Στο πρώτο μέρος του απολογισμού για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Juniors αναφερθήκαμε στο οργανωτικό κομμάτι της διοργάνωσης. Στο δεύτερο μέρος φιλοξενούμε σχόλια από τους συμμετέχοντες και από τους συνοδούς τους. Σχόλια που στην πλειοψηφία τους ήσαν θετικά, στις περισσότερες μάλιστα περιπτώσεις εγκωμιαστικά.
Είναι χαρακτηριστικό ότι όσοι έφευγαν καθώς προχωρούσε η διοργάνωση, τηλεφωνούσαν την επομένη, θέλοντας να είναι ακόμη παρόντες. Οι, δε, διαμένοντες στην Αττική, ακόμη και εάν είχε ολοκληρωθεί η «κατηγορία» τους, επέστρεφαν στο Μαραθώνα για να συνεχίσουν να νοιώθουν κοντά στους αγώνες και στους φίλους τους.
Η αυλαία έπεσε μέσα σε αντιφατικά συναισθήματα για τους συμμετέχοντες: «Αισθανόμαστε χαρά για την συμμετοχή και τη νίκη μας αλλά και λύπη που αποχωριζόμαστε τους φίλους και συναθλητές μας και αυτόν τον απίθανο χώρο. Θα επιστρέψουμε.» ακούσαμε να λέει μια οικογένεια.
Ένας 10χρονος αθλητής, όταν τελείωσε τους αγώνες του χτύπησε  το πόδι του με πείσμα, στην μητέρα του: «Δεν θέλω να φύγουμε, άσε με εδώ και έλα αύριο να με πάρεις».Η  μητέρα με τον μικρό αθλητή γύρισε πίσω δίνοντας την υπόσχεση ότι θα αναχωρήσουν σε δύο ώρες. Μια άλλη 12χρονη αθλήτρια από περιφερειακή πόλη, μόλις έχασε τον αγώνα της, πήγε στα 50 μέτρα και εκεί δάκρυσε. Τότε την πλησίασε 12χρονος αθλητής και της είπε: «Μην κλαις αφού έπαιξες πολύ καλά και σε είκοσι ημέρες θα ξαναπαίξεις και θα είμαστε όλοι μαζί.». Η μικρή τότε, σκούπισε τα μάτια της και χαμογέλασε.
Τέτοιες σκηνές, ευχής έργον θα ήταν να τις έβλεπαν οι αρμόδιοι για να αντιληφθούν τι προσφέρει το τένις στον αθλητισμό αλλά και στην Εθνική Οικονομία έμμεσα και άμεσα. Η μεγάλη συμμετοχή και σε αυτή τη διοργάνωση που φιλοξενήθηκε στο Μαραθώνα, αποδεικνύουν όλα τα παραπάνω.

Η Ζούγκλα με τον Ταρζάν Ζαννιά στο μεγαλείο της...Ανακοινώσεις Πανελληνίου Πρωταθλήματος ...στο ακουστικό σας ...Πέρασαν 8 μέρες!!!!!!!!!!

...........Και όχι ΜΟΝΟ δεν ανακοινώνει ΠΟΙΟΙ είναι πρωταθλητές των Κατηγοριών!
Δεν ανακοινώνει ΟΥΤΕ τι κάναμε στους Μεσογειακούς !!!!
Δεν ανακοινώνει ΟΥΤΕ τι κάναμε στα Ευρωπαϊκά!

Χριστιανέ μου
 Τότε γιατί σ έχουμε πρόεδρο στο κοτέτσι σου?.
Οι κοτούλες δίπλα σου μόνο κακαρίζουν ?
Ας σε βάλουν σε μια οργάνωση.
Είπαμε ΕΧΕΙΣ κοτέτσι
Αλλά ακόμα και σ αυτό υπάρχει μια αρχή και ένα τέλος 

Αχ!!!!!!1 λίστα Λα Γκαρντ τι έκανες!!!!

Για τον κόκορα έχει μεγαλύτερη αξία το Level 2 στο Ηράκλειο
Βλέπεις ανέβο κατεβαίνεις χωρίς να πληρώνεις τα έξοδα σου και όχι μόνο εσύ!
Μήπως μπορείς να μας πεις την οικονομική σου σχέση με το Ξενοδοχείο Lyttos Beach?

Σχολή διαιτησίας Level 2 στο Ηράκλειο
PDF Εκτύπωση E-mail
Πέμπτη, 11 Ιούλιος 2013 12:40
Σχολή διαιτησίας Level 2 της Διεθνούς Ομοσπονδίας Αντισφαίρισης (ITF) με την φιλοξενία της ΕΦΟΑ και των διοργανωτών των τουρνουά Hellenic Zeus Tennis Specialists, θα διεξαχθεί από 16 έως 20 Οκτωβρίου 2013 στο Ξενοδοχείο Lyttos Beach, που βρίσκεται στην περιοχή Ανάληψη (Ηράκλειο) Κρήτης. Τα μαθήματα θα γίνουν σε αίθουσα του ξενοδοχείου και τα πρακτικά στα γήπεδα του Combined επαγγελματικού πρωταθλήματος Ανδρών-Γυναικών, όπου οι συμμετέχοντες θα εξεταστούν στα προκριματικά σε διαιτησίες.
Βαθμολογία Junior της 11/7/2013 PDF Εκτύπωση E-mail
Πέμπτη, 11 Ιούλιος 2013 07:15
Δείτε τη βαθμολογία junior της 11/7/2013.
Attachments:
Rank_b12.pdf[ ]454 Kb

Πανελλήνιο Juniors 2013 (φωτογραφίες)                                                                      PDF Εκτύπωση E-mail
Δευτέρα, 08 Ιούλιος 2013 09:06
Δείτε τα αποτελέσματα του Πανελληνίου πρωταθλήματος Junior της Δευτέρα 8/7/2013.
Attachments:
MONA.xls[ ]390 Kb


Tuesday, July 9, 2013

Έχουν άδικο που οι αθλητές του δεν τον θέλουν δίπλα τους?

Τελείωσε και το πολυδιαφημιζόμενο Πανελλήνιο Junior 2013 των ιδιωτικών γηπέδων !!!!!!!

Ο γνωστός πρόεδρος του τένις που το 2004 ΥΠΥΡΕΤΗΣΕ?  τόσο πολύ, το σπίτι του τένις,(Ολυμπικακό Κέντρο Αντισφαίρισης).δεν θέλει να ξέρει ΠΟΥ πέφτει.

Ξεκινώντας λοιπόν μ αυτή την διαπίστωση, που μόνος του το περνάει στην οικογένεια του τένις ΚΑΝΟΝΗΣΕ να είναι αγκαλιά με μια ιδιωτική επιχείρηση κρατώντας 10 μέρες τις οικογένειες στον ξενοδοχειακό χώρο του Μαραθώνα που διαθέτει δίπλα, τον όμορφο εμπορικό αθλητικό χώρο .
Πόσο κόστισε αυτή η ιστορία των διακοπών στην κάθε μία οικογένεια του τένις?
Αυτό το ξέρου οι οικογένειες και ο κόκορας>.......ξέρει γιατί........

Ενδεικτικά ας αναφερθούμε...........

-Ώρες περίμεναν να κάνουν sign- in  
-Παντελή έλληψη ηλεκτρονικής υποστήριξης(θυμάται κανείς τι έταζε? Σίγουρα Όχι)
-Ατελείωτες ώρες αναμονής για να παίξουν τα παιδιά (κάποιος έπρεπε να βγάλει λεφτά από καφέδες και νερό το ολιγότερο-ο καφές 4 ευρώ- ) ΕΝΩ ΕΙΧΑΜΕ ΓΗΠΕΔΑ
--Το κλασικό κομφούζιο των Πανελληνίων και ας ήταν σε μία έδρα
-Πολλοί δεν συμμετείχαν λόγω του κόστους!

-Παντελής αδιαφορία του ΔΣ της ΕΦΟΑ που τηλεφωνικά έδειχνε την παντελή άγνοιά οργάνωσης Πανελληνίων Αγώνων ( Έφορος αγωνιστικού και Γρίβα -περιμέναμε περισσότερα )γιατί σε τελευταία ανάλυση αν δεν απατόμαστε διδάσκετε τένις στα πανεπιστήμια -εκτός και αν μπήκατε από το παράθυρο-

Και ερχόμαστε στους τελικούς


ΠΟΙΟΣ ΗΡΘΕ
την τελευταία ώρα ως Καίσαρας?

Παιδιά ήρθε ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ!!!!!
Ελάχιστοι καθήσανε μαζί του.
Γεμάτος αγωνία προσπαθούσε να ποιάσει κουβέντα και ν αναλύσει τα οράματα της οικονομικής του συνεργασίας με τον χώρο,με τον φόβο τι να λέει εάν ερωτηθεί για την Λίστα Λα Γκαρντ,τον Τριανταφυλόπουλο κτλ

Και ήρθε η ώρα των απονομών!!!!!!!!
Και ω! ένα παιδί που έφαγε στην μούρη την έλληψη του λόγου που πρέπει να έχει ένας πρόεδρος , του γυρνάει την πλάτη και δεν παίρνει το τίμημα της αγωνίας του,του κόπου του ,της σκληρής δουλειάς ενός χρόνου!
Δηλαδή ΕΠΡΕΠΕ να έρθει ένα παιδί και να του θυμήση την ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΤΟΥ ΣΤΟ ΑΘΛΗΜΑ !
Ολοι αυτοί που τον βγάζουν πρόεδρο-οι συγγενεις και παρατρεχάμενοι- δεν ήταν ΕΚΕΙ να ΔΟΥΝ την ΝΤΡΟΠΗ του ,την κατάντια του!
Παρακολουθώντας προσεκτικά την μία φωτογραφία που έχει στο  site από ένα ολόκληρο Πανελλήνιο   πρωτάθλημα τον βλέπουμε να κρατάει σφικτά την αθλήτρια ΜΗΝ ΤΟΥ ΦΥΓΕΙ και αυτή και γίνει ρεντίκολο!

ΚΡΙΜΑ...ΚΡΙΜΑ ...ΚΡΙΜΑ.....

Σου έχουμε δώσει χρόνο και σου δίνουμε κι άλλο, για ν αποφασίσεις ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙΣ  ΣΤΟ SITE ΤΗΣ  ΕΦΟΑ
 Τ ΟΝΟΜΑΤΑ ΤΩΝ ΝΙΚΗΤΏΝ ΤΟΥ ΠΑΝΕΛΛΗΝΊΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ 2013
ΣΟΥ ΔΊΝΟΥΜΕ ΚΙ ΆΛΛΟ ΧΡΌΝΟ.
ΕΚΤΌΣ ΕΆΝ ΘΈΛΕΙΣ Η ΟΜΟΣΠΟΝΔΊΑ ΤΟΥ ΜΠΆΣΚΕΤ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙ Τ ΑΠΟΤΕΛΈΣΜΑΤΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΎ ΤΈΝΙΣ!!!!!

ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΌΝΟΥ  Τ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΛΊΣΤΑΣ ΛΑ ΓΚΑΡΝΤ !!!!!!!!!!
ΕΧΟΥΜΕ ΥΠΟΜΟΝΗ