Thursday, January 31, 2013

ΕΠΕΙΓΟΝΤΩΣ ΤΗ...... ΜΑΜΗ.


ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ
Νο 222 ΤΗΣ 21.11.2012           ΑΔΑ: ΒΕΦΘ469ΗΙ3-ΜΔΓ

Παρόντες: κ.κ. Σπύρος Ζαννιάς Πρόεδρος, Παναγιώτης Πανόπουλος Β’
Αντιπρόεδρος, Τάσος Δημολίτσας Γ’ Αντιπρόεδρος, Δημήτρης Σταματιάδης
Γενικός Γραμματέας, Νίκος Γρίβας Αναπλ. Γενικός Γραμματέας, Παναγιώτης
Ντόντος Ταμίας, Γιώργος Καραμάνης Αναπλ. Ταμίας, Γιάννης Αθαναηλίδης
Έφορος Αγωνιστικού, Χάρης Παπάζογλου Αναπλ. Έφορος Αγωνιστικού-
Υπεύθυνος Νότιου Τομέα, Χρήστος Τσιαμπούρης Έφορος Υλικού &
Προμηθειών, Κώστας Ευθυμίου Αναπλ. Έφορος Υλικού & Προμηθειών,
Θανάσης Ράσιος Έφορος Περιβάλλοντος & Αθλητισμού, Δημήτρης Καφφές
Αναπλ. Έφορος Περιβάλλοντος & Αθλητισμού.

Απόντες: κ.κ. Κώστας Μακρής Α’ Αντιπρόεδρος, Κώστας Κολωνιάρης Αναπλ.
Έφορος Αγωνιστικού-Υπεύθυνος Βόρειου Τομέα.

Ο Πρόεδρος διαπιστώνει απαρτία και κηρύσσει την έναρξη της συνεδρίασης.

ΘΕΜΑΤΑ ΗΜΕΡΗΣΙΑΣ ΔΙΑΤΑΞΗΣ
5. Αγωνιστικός Σχεδιασμός 2013.

ΘΕΜΑ 5ο   Αγωνιστικός Σχεδιασμός 2013.

Επί του θέματος αυτού κατόπιν ενημέρωσης από τους κ.κ. Ζαννιά,
Αθαναηλίδη, Παπάζογλου, ακολούθησαν τοποθετήσεις και συζητήσεις
μεταξύ των μελών του Δ.Σ. και αποφασίστηκε να παρθεί στην επόμενη
συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου, με την ολοκλήρωση του
Αγωνιστικού Σχεδιασμού και Αγωνιστικού Προγράμματος 2013.

Ο Πρόεδρος                                      Ο Γενικός Γραμματέας
Σπύρος Ζαννιάς                               Δημήτρης Σταματιάδης

Φεβρουάριος   2013. Τρίτος μήνας κύησης. Μέχρι τον ένατο, έχουμε καιρό.
Ένας Αγωνιστικός Σχεδιασμός που θα έπρεπε να έχει ανακοινωθεί από τον Οκτώβριο μήνα, θα γίνει πάλι μέσο ψηφοθηρίας.

Tuesday, January 29, 2013

ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟ ΤΕΝΙΣ ΤΗΣ ΔΙΑΣΠΟΡΑΣ

Δύο Ελληνάκια της διασποράς, ο 17χρονος  Νικ Κύργιος, από Έλληνα πατέρα και  Μαλαισιανή μητέρα και ο 16χρονος  Θανάσης Κοκκινάκης  του Τρύφωνα και της  Παναγιώτας, έπαιξαν σε τελικό Grand Slam!! 
 Απίστευτο !! 
Αποτελούν τις ελπίδες της Αυσταλίας, αλλά και των Ελλήνων φίλων του αθλήματος, μιας και η δική μας παραγωγική διαδικασία στο άθλημα , με τα μυαλά των διοικούντων, αποσκοπεί να αναδείξει club players, παρά αθλητές.
Ευχόμαστε, από καρδιάς, υγεία,επιτυχίες και μη  ξεχνάτε, ότι εκτός από Αυστραλοί είστε και Έλληνες.
Και μια συμβουλή.
Παιδιά, αν σας πλησιάσει ένας κοντός με μουστάκι, και σας τάξει «λαγούς με πετραχήλια».....μακριά.
 Θα είναι ο ίδιος, αυτόν που περιγράφει, ένα άλλο Ελληνάκι της διασποράς, πριν τρία χρόνια, ο Δημήτρης Κλεφτάκος. 
Διαβάστε για να ξέρετε.

       Από Tennisnews Team    Δευτέρα, 03 Αυγούστου 2009 17:28

Οριστική ρήξη έχει πάρει η σχέση του Δημήτρη Κλεφτάκου με την ΕΦΟΑ όπως  επιβεβαιώνει ο ίδιος ο αθλητής. Αποκαλύπτει τι έχει γίνει τους τελευταίους μήνες, χαρακτηρίζοντας τον πρόεδρο της ΕΦΟΑ κ. Ζαννιά ψεύτη...

Δ. Κλεφτάκος: Θέλω να μάθουν όλοι τι έγινε γιατί τέτοια πράγματα ‘δεν υπάρχουν’...
Παίξαμε Davis Cup στην Τουρκία και μέχρι τότε δεν είχα ούτε το συμβόλαιο ούτε τίποτα. 
Εκεί ήταν και ο κ. Ζαννιάς και μου είπε πως θα στείλει τις επόμενες μέρες το συμβόλαιο και μετά τα άλλα (λεφτά κλπ). 
Περίμενα μία εβδομάδα αλλά τίποτα. 
Μετά τον έπαιρνα τηλέφωνο και δεν απαντούσε. 
Αυτό γινότανε 3 μήνες τώρα.
 Μία φορά που τον έπιασε η μαμά μου πάλι τα ίδια έλεγε, ότι δε μπορεί τώρα και ότι θα πάρει πίσω και δεν έπαιρνε ποτέ!
Τέλος πάντων του έστειλα ένα μήνυμα ότι τώρα εδώ και μήνες προσπαθώ να τον πάρω και δεν απαντάει και αν θέλει να συνεργαστούμε (και όχι όπως πήγαιναν τα πράγματα ως τώρα) να με πάρει πίσω, αλλιώς θα με ανάγκαζε να σταματήσω... 4 μέρες πέρασαν και μετά έκανα την αλλαγή στην ITF!!!
Από την αρχή, ούτε ένας δε μου είπε κάντο Δημήτρη, ο Ζαννιάς θα σε βοηθήσει και θα σου δώσει αυτά που λέει.
 Όλο άσχημα μου λέγανε για τον Ζαννιά. 
Εγώ πάντα τους έλεγα πως θα δοκιμάσω και αν δω πως δε μου δίνει αυτά που έχουμε πει, σταματάω!! Έτσι και έγινε
. Ήθελε να κάνουμε 5 χρόνια συμβόλαιο και έτσι γράφανε, 3 χρόνια όμως είχαμε συμφωνήσει! 
Στην ΕΦΟΑ γράφανε ψέματα, πως έχω υπογράψει συμβόλαιο 5 χρόνια. 
Ο Ζαννιάς δεν είναι σωστός, όπως μου λέγανε όλοι. 
Πάντα έλεγε μη μιλήσεις με κανέναν γιατί φοβόταν να μάθω τι έκανε παλιά και να μάθω τι κάνει... Εγώ όμως ξέρω πολλούς στην Αθήνα και άκουγα από πολλούς τι έχει κάνει! 
Από παίχτες και προπονητές που δουλεύανε για την ΕΦΟΑ!!!
Πάντα τα λόγια του: ‘Μην με κλέψεις Δημήτρη μη μου κάνεις μ***κίες όπως άλλα παιδιά στην Ελλάδα, θα σε βοηθήσουμε’. 
Και αυτός είναι που λέει μόνο ψέματα. Για εμένα τέλειωσε αυτό το θέμα και ούτε θέλω να κάνω κάτι για την Ελλάδα, εωσότου είναι άνθρωποι σαν τον Ζαννιά και δε πρόκειται να γυρίσω ξανά! 
Στα Futures δεν θα έρθω. Δεν πήρα ούτε 1€ για Davis Cup! 
Όλα ήταν ψέματα και δε καταλαβαίνω γιατί ήθελε να αλλάξω και να παίξω για την Ελλάδα – θα μπορούσε να στείλει τους άλλους Έλληνες αθλητές που έχετε!
O Ζαννιάς ήρθε εδώ στο Μόναχο και μιλήσαμε μαζί με τους γονείς μου. Μου έλεγε ότι:
1.Θα μου πληρώνανε όλο το χρόνο την προπόνησή μου
2. Θα μου έδινε 2 WC για Status και Ρόδο
3. Θα μου κάλυπταν όλα τα έξοδα στα ελληνικά τουρνουά (αεροπορικά εισιτήρια και ξενοδοχεία) και αν χρειαζόμουν WC στα ελληνικά Futures.
4. Θα μου έδινε 10 εισιτήρια για άλλα τουρνουά που θα πήγαινα
Μου έλεγε επίσης πως θα μου βρει σπόνσορα να με πληρώνει και σπόνσορα για ρούχα (nike,lacoste,adidas) 'ότι θές' μου έλεγε.
Στο Davis Cup που τον είδα και μιλήσαμε τελευταία φορά μου είπε ότι σε περίπου 4 μέρες θα μου έστελνε το συμβόλαιο!!! 
Από κει και πέρα δε με πήρε τηλέφωνο ούτε τίποτα.

Για εμένα ο Ζαννιάς είναι ψεύτης και ούτε θέλω να συνεργάζομαι με τέτοιους. Κρίμα που ήρθανε έτσι τα πράγματα και δεν παίζω για την Ελλάδα, όμως καλύτερα που δεν συνεχίζω.

Από τότε ο «αξιότιμος» κ. Ζαννιάς, δεν έχει αναφερθεί ούτε μα φορά για το θέμα αυτό.
Αυτά,.... για να μην ξεχνιόμαστε.

Sunday, January 27, 2013

Αυτό είναι το καλύτερο σημείο του Ελληνικού τένις!

Στην χθεσινή κερκίδα του Σαββάτου στην ΕΤ1 (26-01-2013) υπάρχει ένα τενιστικό 10λεπτο.
Ο Πάρις Γεμουχίδης  με τον Κριστόφ Βαζέχα και η βράβευση του Εφρέμογλου από τον όμιλο Αθηνών.
Στο παρακάτω link υπάρχει το video της εκπομπής.
Το ενδιαφέρον κομμάτι για το τένις ξεκινάει στο 40:45 του video.

http://www.ert.gr/webtv/component/k2/item/10570-Kerkida-toy-Sabbatoy-26-01-2013#.UQUV9B2zeSo


Και όλη αυτή η δουλειά με καμμία υποστήριξη από την ΕΦΟΑ και το σημαντικότερο με συνεχή πόλεμο!!!!!!!!!!!!!!
Θυμόμαστε όλοι το αποκορύφωμα.... να του εμποδίζουν αναίτια την υποτροφία της Διεθνούς Ολυμπιακής Επιτροπής
και αργότερα να βγαίνει πρωταθλητής Ελλάδος... με τον πρόεδρο να αρνείται να τον συγχαρεί.!!
Η απόλυτη κατάντια του ανθρώπου που διέσυρε και συνεχίζει να διασύρει το ελληνικό τένις.


Τραγική ΕΦΟΑ.......

Saturday, January 26, 2013

Αφιερωμένο στα χαμένα ..παρτάλια της ΕΦΟΑ!

    Ο Κύργιος πρωταθλητής στη Μελβούρνη! (pics)

E-mail Εκτύπωση
kyr-kokk
Ασταμάτητος ο Νικ Κύργιος, αναδείχθηκε μεγάλος νικητής στον τελικό των Αγοριών, στα Juniors του Αυστραλιανού Όπεν, καθώς επιβλήθηκε του εξαιρετικού Θανάση Κοκκινάκη με 7-6 (4), 6-3 σε 1 ώρα και 31 λεπτά παιχνιδιού, μένοντας αήττητος στο Juniors Circuit της ITF για 18ο παιχνίδι! Ο 17χρονος Νικ, έπειτα από τους σπουδαίους τίτλους που κατέκτησε πέρσι στα διπλά των Juniors σε Roland Garros και Wimbledon, έφτασε φέτος για πρώτη φορά στην καριέρα του και στην κορυφή του μονού, κατακτώντας το τρόπαιο μέσα στο σπίτι του και κάτω από τις τις ελληνικές σημαίες που ανέμιζαν στην Rod Laver Arena από τους πολλούς Έλληνες ομογενείς που έδωσαν το παρόν σε έναν τελικό που για αυτούς ήταν μια μεγάλη γιορτή!

Ο Κύργιος, γιόρτασε και εδραίωσε την άνοδό του στο Νο1 της παγκόσμιας κατάταξης της ITF Juniors από την περασμένη εβδομάδα με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, χωρίς μάλιστα να χάσει ούτε ένα σετ. Με δυναμικό παιχνίδι και πολύ δυνατό σερβίς, επέβαλε τον ρυθμό του, απέναντι στον επίσης εξαιρετικό Θανάση Κοκκινάκη, ο οποίος θα μπορούσε να έχει καλύτερη τύχη αν κατάφερνε να μετουσιώσει σε break τις πέντε ευκαιρίες που είχε στο παιχνίδι.
Το 1ο σετ ήταν αρκετά ισορροπημένο και από τους δύο νεαρούς τενίστες, καθώς κανείς δε μπόρεσε να επιβληθεί στο σερβίς του αντιπάλου του. Το γεγονός αυτό έφερε ως αποτέλεσμα οι δυο Έλληνες να οδηγηθούν στην διαδικασία του tie break. O Νικ εκεί ήταν πιο συγκεντρωμένος από τον Θανάση, καταφέρνοντας τελικά να κερδίσει στις λεπτομέρειες το πρώτο σετ, έπειτα από 54 λεπτά με 7-4 (4).
Στο 2ο σετ ο Κύργιος εκμεταλλεύτηκε το ψυχολογικό πλεονέκτημα που απέκτησε κερδίζοντας το tie-break και σπάζοντας γρήγορα το σερβίς του Κοκκινάκη έκανε το 4-1, παίρνοντας σαφέστατο προβάδισμα για την τελική επικράτηση, η οποία ήρθε κερδίζοντας και το δεύτερο σετ, έπειτα από 37 λεπτά με 6-3. Ο Νικ κέρδισε συνολικά 79 πόντους έναντι 69 του Θανάση, ενώ είχε συνολικά 36 winners εκ των οποίων οι 8 άσσοι.
Ο Κύργιος, ο οποίος δεν έχασε ούτε σετ στο Melbourne Park, βρίσκεται στο Νο1 της παγκόσμιας κατάταξης από την περασμένη εβδομάδα, όταν και κατέκτησε το σπουδαίο G1 τουρνουά Juniors, 'AGL Loy Yang Traralgon International'. Ο γεννημένος στις 27 Απριλίου του 1995 στην Canberra τρέχει ένα εκπληκτικό σερί 18 νικηφόρων αγώνων στο ITF Circuit των Juniors (νικητής στην Osaka - Grade A, νικητής στο Traralgon - Grade 1, νικητής στο Australian Open - Grade A), με την τελευταία του ήττα να είναι από τον καλύτερο Junior στον κόσμο για το 2012, Καναδό Filip Peliwo στα προημιτελικά του US Open.
Το 17χρονο ελληνόπουλο που έχει ανδρωθεί τενιστικά στην Αυστραλία μίλησε με τα καλύτερα λόγια για τον φίλο του και ένα χρόνο μικρότερό του Θανάση Κοκκινάκη: "Θέλω να συγχαρώ τον Θανάση, είμαι περήφανος για αυτόν" τόνισε ο Κύργιος, ο οποίος αναφέρθηκε και στην παρουσία των Ελλήνων ομογενών στην εξέδρα που ενθάρυναν και τα δύο Ελληνόπουλα, επιβραβεύοντας την επιτυχία τους να φτάσουν στον τελικό του κορυφαίου αυτού τουρνουά στο επίπεδο των Juniors. "Θα ήθελα να ευχαριστήσω την ελληνική κοινότητα που ήρθαν σήμερα και μας υποστήριξαν. Είναι ένα σπουδαίο τουρνουά και είμαι ενθουσιασμένος για το υπόλοιπο της σεζόν."
Ο Κοκκινάκης με τη σειρά του, που συμμετείχε με Wild Card στο τουρνουά τόνισε: "Ήταν άπιαστος, χωρίς να χάσει ούτε ένα σετ σε ολόκληρο το τουρνουά, Άξιζε να κερδίσει σήμερα". Ο Κοκκινάκης είχε ξεκινήσει τη σεζόν με τον καλύτερο τρόπο, κάνοντας προπόνηση με τον Lleytton Hewitt και τον Pat Rafter, ενώ συμμετείχε και στο Hopman Cup αγωνιζόμενος εναντίον του Fernando Verdasco.
kyr-champ
(Περισσότερες φωτογραφίες από τον τελικό μπορείτε να δείτε εδώ)
Οι δύο Ελληνοαυστραλοί τενίστες ήταν παρά πολύ καλοί στον τελικό, δίνοντας τον καλύτερο τους εαυτό, έπειτα από τις εξαιρετικές πορείες που είχαν στα μονά του τουρνουά, αλλά και την πολύ καλή παρουσία που έδωσαν και στα διπλά της διοργάνωσης.
Ο Νίκ ήταν συγκλονιστικός σε όλη του την πορεία μέχρι τον τελικό, χωρίς μάλιστα να απολέσει σετ κερδίζοντας καθαρά κάθε του αντίπαλο.
Η πορεία του Νίκ Κύργιου μέχρι τον τελικό:
1ος Γύρος : Νίκη 6-3, 6-1 τον Cem Ilkekl (Τουρκία)
2ος Γύρος : Νίκη 6-3, 6-1 τον  Cameron Norrie (Νέα Ζηλανδία)
3ος Γύρος : Νίκη 6-4, 6-3 τον Omar Jasika (Αυστραλία)
Προημιτελικά : Νίκη 6-1, 6-1 τον Wayne Motgomery [7] (Νότιος Αφρική)
Ημιτελικά : Νίκη 6-2, 6-1 τον Filippo Baldi [8] (Ιταλία)

Ο Θανάσης που πήρε μέρος στο Αυστραλιανό Όπεν με Wild Card, είχε μεγαλύτερες δυσκολίες, καθώς αγωνίστηκε με αρκετά καλούς αντιπάλους, όπου κατάφερε ν'ανταπεξέλθει με τον καλύτερο τρόπο, δείχνοντας ότι έχει σπουδαίο μέλλον μπροστα του.
Η πορεία του Θανάση Κοκκινάκη μέχρι τον τελικό:
1ος Γύρος : Νίκη 7-5, 6-4 τον Thai Son Kwiatkwoski [12] (Αμερική)
2ος Γύρος : Νίκη 2-6, 6-4, 6-3 τον Robin Stanek (Τσεχία)
3ος Γύρος : Νίκη 6-2, 6-0 τον Enzo Couacaud (Γαλλία)
Προημιτελικά : Νίκη 7-6 (5), 2-6, 8-6 Gianluigi Quinzi[2] (Ιταλία)
Ημιτελικά : Νίκη 6-3, 6-2 τον Borna Coric[11] (Κροατία)

Στα διπλά της διοργάνωσης ο Θανάσης και ο Νίκ αποκλείστηκαν στην προημιτελική φάση από τους Enzo Couacaud (Γαλλία) και Stefano Napolitano (Ιταλία) 6-2, 6-4.

Thursday, January 24, 2013

ΕΛΛΑΔΙΣΤΑΝ = ΕΦΟΑ!


Ανακοίνωση αγωνιστικού προγράμματος 2013
Δευτέρα, 31 Δεκέμβριος 2012 15:49

Από την Ε.Φ.Ο.Α. ανακοινώθηκε το Αγωνιστικό Πρόγραμμα για το 2013, όπως προτείνεται στην Εθνική Επιτροπή Διοίκησης για έγκριση, αφού εγκρίθηκε από την Εφορεία Αγωνιστικού, την Επιτροπή Αγωνιστικού Προγράμματος και Πρωταθλημάτων (Ε.Α.Α.Π.) και το Δ.Σ. της Ε.Φ.Ο.Α. Το αγωνιστικό πρόγραμμα καθώς και οι Κανόνες και Κανονισμοί για το 2013, μετά την συζήτηση και απόφαση στην Ε.Ε.Δ., όπου θα τεθούν όλες οι απόψεις, θα συζητηθούν στην επαναληπτική Γενική Συνέλευση της 05/12/2012 στη πόλη των Ιωαννίνων για τελική έγκριση. Η διαδικασία κρίθηκε επιβεβλημένη, για να υπάρξει η μέγιστη δυνατή συναίνεση.

Αυτά μόνο στην Ελλάδα γίνονται......και από τις Ελληνικές Ομοσπονδίες, μόνο στην ΕΦΟΑ. 

Είναι δυνατόν, να ανακοινώνεται Αγωνιστικό Πρόγραμμα, χωρίς πρώτα να έχει ανακοινωθεί ο Αγωνιστικός Σχεδιασμό; 
Έτσι διαβάζουμε για Εθνικά Πρωταθλήματα Ε1 και Ε2, χωρίς να ξέρουμε, τι είναι αυτά που διαβάζουμε.

Κύριοι διοικούντες, αν δεν σέβεστε τους αθλητές σας και τους γονείς τους, τουλάχιστον σεβαστείτε το Άθλημα.

Tuesday, January 22, 2013

Πόσα χρόνια χαμένα .....μ ένα χαμένο πρόεδρο.....

Οι αγώνες θα διεξαχθούν σε 2 νικηφόρα mini sets μεχρι και τον γυρο των 8.
Τα ημιτελικά και τελικά θα διεξαχθούν σε 2 νικηφόρα set των 6 games.


Και περιμένουμε να γίνουν αθλητές επιπέδου όταν κάνουμε αγώνες ακόμα και βαθμολογούμενος παίζοντας σε 2 νικηφόρα mini sets

Πόσα χρόνια χαμένα .....μ ένα χαμένο πρόεδρο που είχε στόχο ζωής να βρίσκετε στην νουμ 1976 Λίστα Λαγκαρντ.

Πληρώστε χοχολια γονείς για να δίνει την δάδα ο κόκορας στους ντοπέ αθλητές .............

Όλη η Ελλάδα παίζει στους αγώνες της ερασιτεχνικής τρέλας της ΕΦΟΑ!
Μήνας Ιανουάριος ΠΑΛΙ ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

Sunday, January 20, 2013

Αγώνες ΕΡΗΜΗΝ της ΕΦΟΑ.... Δεύτερο Όσκαρ στην Ανεπάρκεια -ελήψεως διοίκησης


OPEN ΤΟΥΡΝΟΥΑ JUNIOR PDF Εκτύπωση E-mail
Παρασκευή, 18 Ιανουάριος 2013 12:26
Ο Ο.Α. Aγ. Παρασκευής  διοργανώνει Open αγώνες αντισφαίρισης αθλητών/ριών τένις στις κατηγορίες junior 10-12-14-16 ετών. Οι αγώνες θα διεξαχθούν την Παρασκευή 25, Σάββατο 26 και Κυριακή  27 Οκτωβρίου 2013.
 

      ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ OPEN ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑΣ
PDF Εκτύπωση E-mail
Τετάρτη, 16 Ιανουάριος 2013 07:02
O O.A.Πετρούπολης  διοργανώνει υπό την αιγίδα της  Θ΄  Ένωσης  Σωματείων Αντισφαίρισης της Ε.Φ.Ο.Α   OPEN Πρωτάθλημα Προετοιμασίας  2013 (Α/Κ 12 , 14 και 16 ετών) από την Παρασκευή 08  Φεβρουαρίου έως την Κυριακή 10 Φεβρουαρίου  2013 . Παράταση έως Δευτέρα 11 Φεβρουαρίου 2013.
 
Πανενωσιακό τουρνουά προετοιμασίας Α΄, Β΄ και Γ΄ Ένωσης PDF Εκτύπωση E-mail
Τετάρτη, 16 Ιανουάριος 2013 07:06
Πανενωσιακό τουρνουά προετοιμασίας (μη βαθμολογούμενο) των Α΄, Β΄και Γ΄ Ενώσεων στις κατηγορίες αγόρια-κορίτσια κάτω των 12, 14, 16-18 ετών, θα διεξαχθεί στις 26-27 Ιανουαρίου 2013 στο Εθνικό Γυμναστήριο Μίκρας. Λεπτομέρειες στην προκήρυξη του τουρνουά, που επισυνάπτεται.



Attachments:

ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΠΑΝΕΝΩΣΙΑΚΟΥ ΤΟΥΡΝΟΥΑ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑΣ ΤΩΝ Α\' - Β\' & Γ\' ΕΝΩΣΕΩΝ.pdf


Και να φαντασθείτε ότι έχουμε 2 κολητούς στο ΔΣ της ΕΦΟΑ (τρόπος του λέγειν), που διδάσκουν τένις στα πανεπιστήμια της χώρας ,που υποτίθεται θα μας έκαναν πρόγραμμα τον Νοέμβριο και θα ξέραμε τι θα κάνουμε.

Τώρα με την πρωτοβουλία που ξεκίνησαν οι Όμιλοι επιτέλους θα σταματήσει  ο εκβιασμός των σωματίων από τον  Lamogistan κόκορα.

Λοιπόν κόκορα ΠΡΑΓΜΑΤΙ  έκανες σπουδαία οργάνωση  και πρόγραμμα ΚΑΙ ΦΕΤΟΣ!!

Αλήθεια έχεις καμιά σχέση με το τένις εσύ ο εκπρόσωπος της δάδας?
Γιατί από ότι  ξέρουμε,σε συγκινεί περισσότερο οι συναντήσεις με τους δημάρχους που τους τάζεις κλειστά γήπεδα.
Μα καλά δεν σου έφθανε το Κέντρο Β Ελλάδος?
Τι τα σκαλίζεις βρε  Lamogistan
 κόκορα... άστα στη λήθη ...........
[ ]