Sunday, November 11, 2012

Η δυστυχία το να έχεις πρόεδρο στο τένις τον Ζαννιά

Την ώρα που είδα  τον Μπετ,να μπαίνει στο Καλλιμάρμαρο συγκινήθηκα αφάνταστα γιατί  μου θύμισε ώρες του 2004! 


Ταυτόχρονα ένοιωσα να είμαι έτοιμος να αρπάξω αυτόν τον κοντοστούπι τον Ζαννιά και να τον κάνω αεροπλανάκι ,για την προσβολή που έχει κάνει στην Ελλάδα και στο Ολυμπιακό κίνημα.

-Σ αυτό τον χώρο που ένας Ελληνας διέθεσε χρήματα για να γίνει,
-σ αυτόν το χώρο που ένας Σπύρος Λούης ανέβασε την Ελλάδα στο παγκόσμιο αθλητισμό,
Σ ΑΥΤΟΝ το χώρο η  Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή του έδωσε το δικαίωμα να τολμάει να περπατάει  το ταρτάν ,την ώρα που η χώρα παραδίδει την φλόγα στο Λονδίνο.
Είναι αλήθεια ότι έλεγα , ότι εάν τον αφήσει η ΕΟΕ να δώσει το φως θα πάθαινα έμφραγμα Ελλάδος.

ΕΥΤΥΧΩΣ O zAK είχε δώσει εντολή να χαθεί από τα μάτια του.
Δες ΟΜΩΣ  λίγους μήνες ΜΕΤΑ ( θυμηθείτε στην ΕΡΤ)  ο κ Καπράλος και ο κολητός του πολιτικός μηχανικός ,τον πέταξαν έξω από το λόμπι.
Το Τι θα γίνει θα το δούμε.
Η λίστα Λαγκάρντ ας ελπίσουμε ότι θα τους κάνει σοφότερους.

Παραθέτω τι είπε ο πρόεδρος του ΣΕΓΑΣ παρακάτω, θυμίζοντας σ όλους ότι ,από το 2004 και μετά, το ΣΕΓΑΣ αξιοποίησε τον Μαραθώνιο,  και τον έφερε στην σημερινή μέρα.

Αυτά για να δούμε, πως αξιοποίησε ο παπατρέχας Ζανιάς-Λαγκαρντ το 2004.
Να τον χαίρονται οι μαϊμού σύλλογοι και οι έχοντες προσωπικό συμφέρον!

Κώστας Παναγόπουλος: "Θα προσπαθήσουμε να τον κάνουμε τον καλύτερο μαραθώνιο του κόσμου"
Ιδιαίτερα ευτυχής με τη συμμετοχή τόσο των δρομέων, όσο και του απλού κόσμου που γέμισε τις εξέδρες του Καλλιμάρμαρου, εμφανίστηκε ο πρόεδρος του ΣΕΓΑΣ και της ΟΕ ΚΜΑ, Κώστας Παναγόπουλος. «Το να μιλάς στο Τύμβο και να βλέπεις τον Μίκη Θεοδωράκη να παραλαμβάνει την φλόγα ή να βλέπεις γεμάτη την εξέδρα στο Καλλιμάρμαρο είναι πραγματικά κάτι το συγκινητικό. Ο Μαραθώνιος είναι γιορτή. Είμαι ευτυχής που τόσοι Αθηναίοι μετέχουν σε αυτό το γεγονός. Εχουμε τον αυθεντικό μαραθώνιο κι εμείς στο ΣΕΓΑΣ θα κάνουμε τα πάντα για να τον αναδείξουμε ως τον σημαντικότερο και καλύτερο του κόσμου»



Friday, November 9, 2012

ΥΠΟΚΡΙΤΕΣ ΧΕΙΡΙΣΤΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΟΙ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝΤΕΣ ΤΗΝ ΣΥΜΜΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΟΕ

Είναι πολύ δύσκολο να βρεί κανείς εξαιρέσεις στον κανόνα των υποκριτών της ΕΟΕ.

Είναι εξοργιστικό για τους ανθρώπους του αθλητισμού να παρακολουθούν το υποκριτικό παραλήρημα των ομοσπονδιαρχών που έχουν λεηλατήσει τον ελληνικό αθλητισμό...να παρουσιάζονται σαν τιμητές του!
Οι άνθρωποι αυτοί που χρόνια ολόκληρα με τις ευλογίες των εκάστοτε κυβερνήσεων έχουν στήσει τις παράγκες τους εις βάρος των αθλημάτων που υποτίθεται ότι υπηρετούν, βλέπουν τώρα ότι το πλούσιο γεύμα τους μετατρέπεται σε επιδόρπιο και 'επαναστατούν'...!
Σιγά τα ωά ρε ψευτόμαγκες...
Μπήκατε μήπως στον κόπο να ρωτήσετε το νούμερο 1976 της λίστας
Lagard...
τον παρακάτω κολλητό σας...πως διαχειρίστηκε δεκάδες εκατομμυρίων για να διαλύσει το άθλημα του τένις ...και που τα βρήκε τα λεφτά και τα έκρυψε στην Ελβετία;




Γιατί εμείς που χρηματοδοτούμε το άθλημα γνωρίζουμε...
Σταματήστε λοιπόν να δουλεύετε ψιλό γαζί τον κόσμο του αθλητισμού...δεν πείθετε κανέναν όσο έχετε στις τάξεις σας απατεώνες όπως το νούμερο 1976...και τον άλλο που 'ξέχασε' να δηλώσει το 1.000.000 ευρώ...!

ΑΙΔΩΣ ΑΡΓΕΙΟΙ

«Είναι ακατανόητο να θέλουν την εξόντωση του Ελληνικού Αθλητισμού........

........................ να θέλουν την εξόντωση του Ελληνικού Αθλητισμού, 


Κύριε Ζαννιά τι ανακοίνωση είναι αυτή?

Εδω και χρόνια σας λέμε στις Γενικές Συνελεύσεις ,όταν γίνετε η μάζωξη του *ΕΦOA tour * με τις μαϊμούδες συλλόγους
Ότι
ΕΣΕΙΣ έχετε εξοντώσει εδώ και χρόνια την παραγωγικότερη βάση του ελληνικού τένις που είναι ο αθλητής του,
ΕΣΕΙΣ Διαλύσατε τους συλλόγους με το ν ανακατεύεστε στα διοικητικά τους,
ΕΣΕΙΣ δεν χρηματοδοτείτε τους καλύτερους αθλητές που συμμετέχουν στα πρωταθλήματα,
ΕΣΕΙΣ διαλύσατε την οργάνωση του Κελαιδη για την προσωπική σας έπαρση,
ΕΣΕΙΣ δεν αφήσατε λιθαράκι οργάνωσης κι έχετε τρομάξει την οικογένεια του τένις ΝΑ τρέχει στα 4 σημεία του ορίζοντα προς ΟΦΕΛΟΣ σας,( Βλέπε AFEA)

ΕΣΕΙΣ χρησιμοποιείτε προς ΟΦΕΛΟ  σας, τους συλλόγους .

ΤΩΡΑ  με την ΘΡΑΣΥΤΑΤΗ  ανακοίνωση θέλετε να τους κάνετε να ξεχάσουν ΚΑΙ  την εποχή των εκατομμυρίων που έμπαιναν στα ταμεία της ΕΦΟΑ

 ΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΔΕΝ ΚΑΝΑΤΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ

Αφήστε τα κορκοδύλια δάκρια του εντυπωσιασμού.
Αυτή η ανακοίνωση έγινε  ΜΟΝΟ και ΜΟΝΟ για την ψήφο της EOE
Ξέρετε πολύ καλά ότι θέλει ΤΟΛΜΗ και ΕΡΓΟ η διεκδίκηση χρημάτων
ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΑΥΤΑ ΤΑ 2 ΔΕΝ ΤΑ ΕΧΕΤΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΑ ΞΕΡΕΤΕ

Πασχάλης Πέτράκης

«Είναι ακατανόητο να θέλουν την εξόντωση του Ελληνικού Αθλητισμού, την παραγωγικότερη και υγιέστερη κοινωνική δράση.

.............. την παραγωγικότερη και υγιέστερη κοινωνική δράση.(ανακοίνωση ΕΦΟΑ) 

Για τον Ζαννιά, 
-είναι η μαϊμού σύλλογοι
-είναι η έλλειψη διαφάνειας ,
-είναι η μη εφαρμογή  της *Διαύγειας*
-είναι το κυνήγι των συλλόγων που έχουν διαφορετική άποψη ανάπτυξης,
-είναι η παντελή έλλειψη σεβασμού στον αθλητή του τένις,
-είναι η συκοφάντηση των πάντων κατά όπως του έρθει ανά πάσα στιγμή μόνο και μόνο για να κερδίσει από την επιχορήγηση του κράτους χρησιμοποιώντας βέβαια τις υπογραφές του γραμματέα και του ταμία.

Αυτή ΕΙΝΑΙ για τον Ζαννιά  *η  παραγωγικότερη και υγιέστερη κοινωνική δράση*.........

ΤΝΤΤ

Για κάποιους ο αθλητισμός είναι το μεγάλο φαγοπότι!!!

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ - Bασική τροφή και όχι επιδόρπιοPDFΕκτύπωσηE-mail
Παρασκευή, 09 Νοέμβριος 2012 10:33
Ο Πρόεδρος κ. Σπύρος Ζαννιάς έκανε την ακόλουθη δήλωση σε σχέση με τον προϋπολογισμό του 2013, ο οποίος ψηφίζεται την Κυριακή από την Βουλή: «Είναι ακατανόητο να θέλουν την εξόντωση του Ελληνικού Αθλητισμού, την παραγωγικότερη και υγιέστερη κοινωνική δράση. Πρέπει η Πολιτεία να αντιληφθεί, επιτέλους, ότι ο Αθλητισμός είναι βασική τροφή και όχι επιδόρπιο.»
Συμβούλιο


Με αφορμή τη μείωση σε σχέση με το 2012 των επιχορηγήσεων για τον αθλητισμό, που προβλέπει ο προϋπολογισμός του κράτους για το 2013, η Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή παραχώρησε χτές συνέντευξη Τύπου όπου και αναφέρθηκε αναλυτικά στις συνέπειες και στο αβέβαιο μέλλον του ελληνικού αθλητισμού.

ΧΑ,ΧΑ,ΧΑ....

Thursday, November 8, 2012

ΚΑΙ ...τον Καπράλο πούλησε ο Ζαννιάς?

ΕΟΕ, Μανώλης Κατσιαδάκης, οι αντιπρόεδροι Παύλος Κανελλάκης και Σάκης Βασιλειάδης, τα μέλη Δημήτρης Διαθεσόπουλος, Γιάνης Καρράς, Σπύρος Ζαννιάς, Πέτρος Συναδινός και Δημήτρης Χατζημιχάλης.

Για τους ανθρώπους που παρακολουθούν τον αθλητισμό ,αντιλαμβάνονται ότι ο δικός μας Ζαννιάς ΠΑΛΙ  πούλησε τους μέχρι πρότινος συνεργάτες του που τον έσωζαν στις  μ..... ς που έκανε στην παρουσία του στην ΕΟΕ.
Βλέποντας τον στο πάνελ αναρωτιόμαστε εάν οι συνάδελφοι του ,που παρουσίασαν την οικονομική δυσπραγία στον αθλητικό χώρο ΞΕΡΟΥΝ ότι τα εκατομμύρια που πήρε στην πολυετή παρουσία του στο άθλημα το μόνο που έκανε ήταν να στέλνει με την AFEA μέσα και έξω τις αθλητικές τσάντες για ταξίδια.
Εκτός και εάν εμείς δεν είδαμε τους πρωταθλητές μας στους Ολυμπιακούς αγώνες να συμμετέχουν και τους έβλεπαν ΜΟΝΟ ΑΥΤΟΙ.
...................................
Εμείς σαν Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή και σαν Αθλητικές Ομοσπονδίες, νιώθουμε ότι έχουμε ευθύνη απέναντι στη νεολαία μας, στα παιδιά μας και απέναντι στους αθλητές, αλλά και στους μελλοντικούς αθλητές. Έρχονται νέα παιδιά στις Ομοσπονδίες και τα σωματεία και δεν ξέρουμε τι μπορούμε να τους πούμε, γιατί δεν ξέρουμε την αυριανή ημέρα. Θα υπάρχουν κάποιοι χώροι άθλησης, θα υπάρχουν κάποιοι προπονητές; Δεν μπορούμε να τους απαντήσουμε.

Διαβάζοντας το κείμενο του ΣΚΑι αναρωτιόμαστε σήμερα που γιορτάζει ο πρωταθλητής του, Μιχάλης Σακελαρίδης ,έχει πάρει ένα τηλέφωνο να ευχηθεί.?
Εαν σκέφτεται αυτό το ταλέντο που έχει το άθλημα ,να κάνει αγώνα να πάρει λεφτά και να τα δώσει στο ταλαντούχο αθλητή του 
ΜΟΝΟ υποστηρίζοντας τους αθλητές του  θα βγάλει από την λάσπη της ανυποληψίας το άθλημα του.
Εχετει δώσει χρήματα κ Ζαννιά στους συλλόγους σας  και δεν το ξέρουμε?
Εχετει δώσει χρήματα κ Ζαννιά  στις ομοσπονδιακές εγκαταστάσεις και δεν το ξέρουμε?
Εχετει δώσει χρήματα κ Ζαννιά  για την προπόνηση των πρωταθλητών σας?
Εχετει δώσει χρήματα κ Ζαννιά για την προπόνηση στο εξωτερικό των πρωταθλητών σας

Το να παρουσιάζεστε σ ένα πάνελ και να μην βγάζετε λέξη αντιλαμβανόμαστε ΟΛΟΙ γιατί συμβαίνει....
ΤΙ ΝΑ ΠΕΙΣ ? 
Ότι είμαι Ο

Που πάνε τα λεφτά ? Μήπως ταξιδεύουν ...με την ΑΦΕΑ ...στο εξωτερικό?


«SOS» από τις ομοσπονδίες για τις περικοπές
Κραυγή αγωνίας από τα μέλη της ολομέλειας της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής, σε σημερινή συνέντευξη Τύπου, με θέμα τις δραματικές περικοπές που επιβάλλονται στον ελληνικό Αθλητισμό.

Όπως χαρακτηριστικά τόνισαν, οι περικοπές αυτές είναι δραματικές και καθιστούν ανέφικτη τη λειτουργία των ομοσπονδιών από το 2013, ενώ έκαναν έκκληση στην Πολιτεία να αναθεωρήσει τις αποφάσεις της σχετικά με τη χρηματοδότηση του Αθλητισμού.

Στη συνέντευξη Τύπου παραβρέθηκαν και μίλησαν, μεταξύ άλλων, ο γενικός γραμματέας της ΕΟΕ, Μανώλης Κατσιαδάκης, οι αντιπρόεδροι Παύλος Κανελλάκης και Σάκης Βασιλειάδης, τα μέλη Δημήτρης Διαθεσόπουλος, Γιάνης Καρράς, Σπύρος Ζαννιάς, Πέτρος Συναδινός και Δημήτρης Χατζημιχάλης.

Επίσης, παραβρέθηκαν ο πρόεδρος της Επιτροπής Ολυμπιακής Προετοιμασίας, Ιωάννης Βασιλειάδης, καθώς και ο πρόεδρος του Συλλόγου Ελλήνων Ολυμπιονικών, Δημοσθένης Ταμπάκος, που θέλησε με την παρουσία του να συμπαρασταθεί στις ομοσπονδίες και γενικότερα στον ελληνικό αθλητισμό.

Γενικά από τους ομιλητές εκφράστηκε η άποψη ότι αν δεν αλλάξει κάτι μέσα στο 2013 οι ομοσπονδίες εκ των πραγμάτων θα βάλουν λουκέτο, αφού δεν θα μπορούν να αντεπεξέλθουν οικονομικά. Επίσης, τονίστηκε ότι η δύναμη του αθλητισμού παραμένει μεγάλη μέσα στην κοινωνία με 1.5 εκατομμύρια παιδιά να αθλούνται καθημερινά στα σωματεία, ότι τα χρήματα που δαπανώνται για τον αθλητισμό επιστρέφουν σε πολλαπλάσια αξία στην κοινωνία, ενώ διατυπώθηκε η άποψη να επιστρέψουν οι ομοσπονδίες στους φορείς Γενικής Κυβέρνησης και να υπάρξει η καταβολή ποσού 10-15 εκατομμυρίων ευρώ για τα προσεχή χρόνια από τον ΟΠΑΠ.

Ακόμη υποστήριξαν ότι ο αθλητισμός δεν είναι πολυτέλεια, αλλά ανάγκη, δεν υπάρχουν πλέον χορηγοί να στηρίξουν οικονομικά τον ελληνικό αθλητισμό και τις ομοσπονδίες, τα έξοδα για τις προπονήσεις, αλλά και τις διοργανώσεις αγώνων είναι τεράστια, ενώ, τέλος, ο κ. Διαθεσόπουλος επεσήμανε με έμφαση πως «λεφτά για τον αθλητισμό υπάρχουν και πολλά μάλιστα. Βούληση και θέληση δεν υπάρχουν», ενώ έκανε έκκληση «να αναλογιστούν τις συνέπειες για τις αποφάσεις που έχουν πάρει. Να τελειώσει και αυτός ο χρόνος γιατί το 2013 δεν τη βγάζουμε!».

Στη συνέντευξη, το λόγο πήρε πρώτος ο κ. Κατσιαδάκης ο οποίος τόνισε: «Όπως θα γνωρίζετε, στον προϋπολογισμό που πρόκειται να κατατεθεί στη Βουλή και να συζητηθεί αυτό το Σαββατοκύριακο, το κονδύλι που αντιστοιχεί στον ελληνικό αθλητισμό έχει συρρικνωθεί τόσο πολύ, που οδηγούμαστε στο να μην υπάρχει ελληνικός αθλητισμός και αυτό το λέω ρεαλιστικά και χωρίς διάθεση να υπερβάλλω.

Είναι τόσο μικρό το κονδύλι, το οποίο έχει προϋπολογιστεί για τις Ομοσπονδίες και για κάποιους άλλους φορείς, όπως είναι τα στάδια της χώρας, που οδηγεί με μαθηματική ακρίβεια - εάν αυτό υλοποιηθεί - στην πλήρη εξαφάνιση του ελληνικού αθλητισμού.

Εμείς σαν Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή και σαν Αθλητικές Ομοσπονδίες, νιώθουμε ότι έχουμε ευθύνη απέναντι στη νεολαία μας, στα παιδιά μας και απέναντι στους αθλητές, αλλά και στους μελλοντικούς αθλητές. Έρχονται νέα παιδιά στις Ομοσπονδίες και τα σωματεία και δεν ξέρουμε τι μπορούμε να τους πούμε, γιατί δεν ξέρουμε την αυριανή ημέρα. Θα υπάρχουν κάποιοι χώροι άθλησης, θα υπάρχουν κάποιοι προπονητές; Δεν μπορούμε να τους απαντήσουμε.

Λένε για χορηγούς... Ποιες χορηγίες; Ποιος δίνει χορηγίες σήμερα; Εκτός από τις 2-3 μεγάλες Ομοσπονδίες που διεκδικούν κάποιες χορηγίες περιορισμένες, οι μικρές Ομοσπονδίες, με τη σημερινή κατάσταση, δεν έχουν καμία τύχη για χορηγίες. Εγώ βγάζω κραυγή αγωνίας και λέω ότι δεν πάει άλλο. Ξέρετε ότι παγκοσμίως στατιστικά με ένα εκατομμύριο στον αθλητισμό γλυτώνεις επτά εκατομμύρια για δαπάνες υγείας. Χάνοντας ένα εκατομμύριο από τον αθλητισμό, ζητά επτά εκατομμύρια η υγεία, αυτό είναι παγκοσμίως γνωστό. Λιγότερος αθλητισμός, περισσότερα αδιέξοδα για τα παιδιά μας. Λιγότερος αθλητισμός, μικρότερη ψυχαγωγία για όλους μας. Ο αθλητισμός δεν είναι πολυτέλεια, είναι ανάγκη».

Στη συνέχεια μίλησε ο Α΄ Αντιπρόεδρος της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής, Σάκης Βασιλειάδης, που μίλησε με οικονομικά στοιχεία: «Μελετώντας το προσχέδιο για τον προϋπολογισμό, ο ελληνικός αθλητισμός τελειώνει και θα προσπαθήσουμε με νούμερα να σας το αποδείξουμε. Ο συνολικός προϋπολογισμός της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού μετατρέπεται από 99,662 εκατομμύρια ευρώ στα 66,667 εκατομμύρια.

Το ποσό που αναλογεί για αποδοχές και συντάξεις, το οποίο ήταν περίπου 12 εκατομμύρια, παραμένει το ίδιο. Οι καταναλωτικές και σύνθετες δαπάνες, που ήταν 7 εκατομμύρια, παραμένουν οι ίδιες. Οι μεταβατικές, όμως, πληρωμές, που αφορούν Ομοσπονδίες και στάδια, την Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή, την Παραολυμπιακή Επιτροπή και τα ΑΜΕΑ, το ποσό από 80 εκατομμύρια μετατρέπεται σε 47 εκατομμύρια. Αν αναλογιστεί κανείς ότι από τα 80 εκατομμύρια μοιράστηκαν τελικά πέρσι στις Αθλητικές Ομοσπονδίες 35 εκατομμύρια, τότε θα καταλάβετε πολύ καλά και εύκολα ότι από τα 47 εκατομμύρια κατεβαίνουμε στα 15 εκατομμύρια για τον αθλητισμό. Υπάρχει, όμως, μια διαφορά και θέλω να την επισημάνω: Στα 80 εκατομμύρια δεν περιλαμβανόταν η Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή και η Παραολυμπιακή Επιτροπή, γιατί ήταν στους φορείς Γενικής Κυβέρνησης με ξεχωριστό κωδικό. Σήμερα, τόσο η ΕΟΕ όσο και η ΕΠΕ μπαίνουν στις μεταβατικές πληρωμές και αυτό αυτομάτως μειώνει το ποσό, από τα 15 περίπου στα 13 εκατομμύρια.

Παράλληλα, υπάρχουν στις Αθλητικές Ομοσπονδίες περίπου 385 εργαζόμενοι, οι οποίοι απορροφούν το ποσό των 9 εκατομμυρίων ευρώ. Άρα, το πραγματικό κονδύλι για τον πραγματικό αθλητισμό δεν είναι παραπάνω από 5 εκατομμύρια ευρώ.

Αλλά θα χρησιμοποιήσω τα λόγια του υπουργού Οικονομικών, όταν παρουσίασε τον προϋπολογισμό, ότι για τις Αθλητικές Ομοσπονδίες εξασφαλίζει τις ανελαστικές δαπάνες, δηλαδή το υπαλληλικό προσωπικό και όλες τις άλλες δαπάνες, δηλαδή ρεύμα, νερό, τηλέφωνα κι όσον αφορά στο κομμάτι της λειτουργίας των Ομοσπονδιών, θα πρέπει τα μέλη τους να επιχορηγούν την Ομοσπονδία και να υπάρχει και το χορηγικό πακέτο.

Αυτό σημαίνει για μας, επισήμως, ότι το κονδύλι που έχουμε στα χέρια μας, μετά τη μείωση του 50% του 2010, του 2011 και του 2012, είναι 50%. Σε αυτό υπάρχει νέα μείωση 50%, άρα το ποσό που μένει είναι περίπου 22% και αυτό πάει για τις προηγούμενες δαπάνες που σας είπα.

Επίσης θέλω να επισημάνω ότι τα τρία τελευταία χρόνια, οι Ομοσπονδίες, τα στάδια και οι υπόλοιποι φορείς δεν πήραν ποσό μεγαλύτερο από το 75% από αυτό που είχε ανακοινωθεί, επειδή υπήρχε το ποσοστό της ποσόστωσης του 8% για το 2010 και το 2011 του γενικού μπάτζετ που μπορούσε να μοιράσει η Γενική Γραμματεία Αθλητισμού και το οποίο μετατράπηκε τελικά σε 7%.

Αυτή τη μείωση την είχαμε τα τρία τελευταία χρόνια, αλλά δεν μας πείραξε σε τόσο μεγάλο βαθμό, γιατί συμμετείχαμε και εμείς στα βάρη του ελληνικού λαού, αντιλαμβανόμενοι την κατάσταση και προσπαθήσαμε να ανταποκριθούμε.

Ωστόσο, υπάρχει μια ειδοποιός διαφορά. Το μεσοπρόθεσμο που ψηφίστηκε την προηγούμενη φορά προέβλεπε 30% μείωση το 2012, 30% το 2013 και 5% στα επόμενα τρία χρόνια. Ωστόσο πλέον δεχόμαστε μια ακόμα μεγαλύτερη βάρβαρη επίθεση, καθώς στο 2013 δεχόμαστε το 80% της μείωσης σε ένα χρόνο μέσα. Εμείς είχαμε ετοιμαστεί για τη σταδιακή προσαρμογή, αλλά πλέον αυτό το πράγμα πρέπει να το κάνουμε μέσα σε δύο μήνες. Νομίζω ότι κανένας από εμάς δεν θα μπορέσει να το υλοποιήσει και όλα αυτά που θα συμβούν, θα είναι το τελειωτικό χτύπημα.

Μας λένε να πάρουμε από τα μέλη μας εισφορά. Όταν μια Ομοσπονδία έχει 500.000 ευρώ ανελαστικές δαπάνες και πάρει από 200 σωματεία μια εισφορά 1.000 ευρώ, τότε θα συγκεντρώσει 200.000 ευρώ. Με αυτά, δεν θα πληρώσει ούτε τα μισά χρήματα των υπαλλήλων...

Στο κομμάτι των χορηγιών λένε να πάρουμε χορηγίες. Από πού, από χορηγίες που δεν υπάρχουν; Μας λένε για το μοντέλο το αμερικάνικο ή το καναδέζικο. Σκοπίμως, όμως, αγνοούν ή αποκρύπτουν ότι κάθε εταιρεία σε αυτές τις χώρες υποχρεούται να δώσει το 2% για κοινωνικές δαπάνες. Δώστε μας λοιπόν το δικαίωμα να διεκδικήσουμε από εταιρείες αυτό το ποσοστό και θα πάμε. Αλλά δεν μας το δίνουν...

Πριν από δύο μήνες είχαμε απευθύνει αίτημα να υπαχθούμε στους φορείς Γενικής Διακυβέρνησης, αλλά δεν έγινε αποδεκτό. Αυτό τι σήμαινε για μας; Όλο αυτό το υπεράριθμο προσωπικό που πραγματικά φρενάρει τον ελληνικό αθλητισμό, θα μπορούσε να μεταταχθεί σε άλλους φορείς, όπως κάνει το Δημόσιο, και θα κρατούσαμε το προσωπικό που χρειαζόταν.

Σήμερα, όμως, που είμαστε εκτός φορέων Γενικής Διακυβέρνησης, αυτό δεν μπορεί να γίνει, γιατί κάθε μετάταξη που εμείς θέλουμε για το Δημόσιο θα χρεωθεί ως νέα πρόσληψη και προσλήψεις δεν γίνονται.

Δεν ξέρουμε που ανήκουμε, δεν ξέρουμε τι καλούμαστε να υπηρετήσουμε! Δεν μιλάμε χωρίς επιχειρήματα ζητώντας χρήματα. Υπάρχουν 800.000 αθλητές εγγεγραμμένοι στις Ομοσπονδίες και 1.600.000 παιδιά σε ακαδημίες, γιατί ο νόμος δεν δίνει το δικαίωμα σε παιδιά κάτω των επτά ετών να βγάλουν δελτία. Υπολογίστε ότι αυξήθηκαν τα παιδιά στα στάδια κατά 50%, καθώς οι γονείς δεν μπορούσαν να πληρώνουν ιδιωτικά σωματεία. Που θα πάνε όλοι αυτοί; Για 1,5 εκατομμύριο αθλητών, μας δίνουν πέντε εκατομμύρια ευρώ. Τα συμπεράσματα δικά σας.

Εμείς προτείνουμε:

Επαναφορά των Ομοσπονδιών στους φορείς Γενικής Κυβέρνησης για να λύσουμε το πρόβλημα.

Ποσόστωση του ΟΠΑΠ στα 4 χρόνια με 10-15 εκατομμύρια το χρόνο.

Σταδιακή προσαρμογή των περικοπών ως το 2016, όπως προέβλεπε το προηγούμενο μεσοπρόθεσμο.

Επαναπροσδιορισμός των επιχορηγήσεων τουλάχιστον με 20 εκατομμυρίων ευρώ. Διασφάλιση όλων των αγωνιστικών αθλητικών χώρων για να διοχετεύσουμε τα παιδιά μας εκεί, χωρίς κανένα πρόβλημα».



Ακολούθησε η τοποθέτηση του μέλους της Ολομέλειας της ΕΟΕ, Δημήτρη Διαθεσόπουλου, που επισήμανε ότι, εάν δεν υπάρξουν αλλαγές στον προϋπολογισμό, οι Αθλητικές Ομοσπονδίες απειλούνται με λουκέτο.


«Εγώ θέλω να δώσω μια άλλη διάσταση, κοινωνική και πολιτική. Τελικά τι είναι ο αθλητισμός γι' αυτούς τους ανθρώπους που τον άφησαν στη μοίρα τους; Κάτι υποδεέστερο στην κοινωνία, κάτι που δεν μας χρειάζεται και δεν πρέπει να ασχοληθούμε; Ο αθλητισμός είναι ένα από τα μεγαλύτερα κοινωνικά δεδομένα. Ο ρόλος του είναι καθαρά κοινωνικός, επειδή έχει να κάνει με ό,τι καλύτερο έχει μια κοινωνία, τη νεολαία της. Η νεολαία είναι το παρόν και το αύριο μιας χώρας. Έχουμε εγγεγραμμένους για το 2012, 750.000 ενεργούς αθλητές. Εάν σε αυτούς προσθέσετε όλες τις προαγωνιστικές κατηγορίες, φτάνουμε στο 1,5 εκατομμύριο. Ξέρετε τι σημαίνει αυτό; Ότι γύρω από τον αθλητισμό κινούνται 1,5 εκατομμύριο οικογένειες, δηλαδή το 60-70 του ελληνικού πληθυσμού και αυτό το παραγνωρίζουν και το πετάνε στην άκρη.

Και γιατί είναι κοινωνικό αγαθό ο αθλητισμός; Γιατί έχει να κάνει με τα παιδιά μας. Και αυτή τη μεγάλη πλειοψηφία της ελληνικής νεολαίας την κρατάει μακριά από αλητεία, εγκληματικότητα και ναρκωτικά. Πέρα από το μεγάλο αγαθό, την υγεία, που δεν έχει σύγκριση με τίποτα άλλο. Δίνεις μια δραχμή στον αθλητισμό, κερδίζεις επτά δραχμές από την υγεία.

Η νεολαία έχει δύο πυλώνες για να σταθεί, τον αθλητισμό και την παιδεία. Εάν κοπούν αυτοί οι δύο πυλώνες, δεν θα υπάρχει μέλλον, δεν θα υπάρχει πατρίδα. Και το ένα, το πετσοκόβουν και το άλλο, τον αθλητισμό, τον εξαφανίζουν.

Και ρωτώ, ποια είναι η κοινωνική τους ευαισθησία; Μόνο αριθμητικά το βλέπουν, να κόψουμε κάποιο ποσό για να είμαστε αρεστοί στην τρόικα και να βγούμε από το οικονομικό αδιέξοδο. Μα, ποιος νοσηρός εγκέφαλος μπορεί να διανοηθεί ότι κόβοντας από αυτό το κοινωνικό αγαθό 30 εκατομμύρια, θα σωθεί η οικονομία της Ελλάδας!

Κι όμως τολμούν και κόβουν. Αλλά φταίμε κι εμείς, γιατί ως αθλητικό κίνημα τα τέσσερα τελευταία χρόνια μαστιγωνόμαστε και δεν βγάζαμε φωνή ή τη βγάζαμε σπασμωδικά. Το κάναμε, όμως, γιατί κατανοούσαμε το τεράστιο πρόβλημα της πατρίδας. Κατανοούσαμε όλη αυτή την φιλολογία ότι κόβονται οι μισθοί στους συνταξιούχους, στους χαμηλόμισθους, υπάρχουν άνεργοι! Άλλο αυτό, όμως, και άλλο να κόβουν τα μισά λεφτά μέσα σε μια τετραετία.

Με τα χρήματα που εισπράττουμε, το ποσό που διατίθεται για τον πραγματικό αθλητισμό είναι μηδενικό. Πως θα γίνουν πρωταθλήματα, πως θα γίνουν διοργανώσεις. Πως θα συγκροτηθούν οι Εθνικές ομάδες; Πως θα συμμετάσχουμε σαν Ελλάδα σε διεθνείς διοργανώσεις;

Τι καλύτερο έχει να επιδείξει αυτός ο τόπος, εκτός από τον αθλητισμό του; Εάν πάρετε όλους τους διεθνείς δείκτες και τα στοιχεία που υπάρχουν, σε δύο πράγματα η Ελλάδα είναι πρώτη, στη διαφθορά και στον αθλητισμό. Σε όλα τα άλλα είναι μετά το νούμερο 120. Και αυτό το υγιέστατο πράγμα, κοιτάνε να το εξαφανίσουν!

Παντού στις μεγάλες διοργανώσεις, βλέπουμε όλα τα κράτη να συναγωνίζονται σκληρά για να προβληθούν μέσα από τις επιτυχίες τους, για το κύρος, την υπόσταση, το όνομα και τη φήμη. Και ο αθλητισμός μας πραγματικά σηκώνει ψηλά το κύρος και το όνομα της Ελλάδας και εμείς θέλουμε να το εξαφανίσουμε; Είναι το μόνο σημείο αναφοράς και διαφήμισης της χώρας. Θέλουν να πάμε πιο κάτω αυτή τη χώρα; Τη διαφήμιση αυτής της χώρας μέσω του αθλητισμού ποιος την πληρώνει; Με αυτά τα ψίχουλα που μας δίνουν;

Λεφτά για τον αθλητισμό υπάρχουν και είναι πολλά. Ο ΟΠΑΠ ξέρετε πόσα έδωσε φέτος για χορηγίες. Τετρακόσια εκατομμύρια, ενώ για διαφημίσεις πέρσι άλλα 100 εκατομμύρια! Εάν δηλαδή πάνε 30 εκατομμύρια στον αθλητισμό, θα δημιουργηθεί πρόβλημα; Λεφτά υπάρχουν, βούληση και διάθεση δεν υπάρχουν.

Εμείς κάνουμε μια έκκληση ενόψει της ψήφισης του προϋπολογισμού. Ας αναλογιστούν όλες αυτές τις συνέπειες, ιδίως για τη νεολαία. Κι ας ανακατασκευάσουν τις αποφάσεις που έχουν πάρει. Διαφορετικά είναι νομοτελειακό. Θα κάνουμε υπομονή ως το τέλος του χρόνου και μετά το 2013 δεν θα μπορούμε να λειτουργήσουμε. Τι να πρωτοκάνουμε; Πρωταθλήματα, αγώνες, διοργανώσεις... Νομοτελειακά μας οδηγούν να τα σταματήσουμε όλα και να βάλουμε λουκέτο!

Την ύστατη στιγμή ας αναλογιστούν ότι το 0,007% του προϋπολογισμού είναι ντροπή για τον ελληνικό αθλητισμό, το κοινωνικό του μέγεθος και το κοινωνικό του έργο. Το 70% του ελληνικού λαού ασχολείται με τον αθλητισμό, είτε ενεργητικά, είτε παθητικά. Είναι το μεγαλύτερο κίνημα, το αθλητικό κίνημα και το 0,007% του προϋπολογισμού, είναι ντροπή για αυτούς που το έγραψαν στον προϋπολογισμό, για αυτούς που θα το ψηφίσουν και για αυτούς που θα πάνε να το υλοποιήσουν».